Вхід | Реєстрація

«Чому хиріє пошта?»

«Чому хиріє пошта?»
До редакції надійшов лист від пенсіонера з Кобеляк Володимира Медведського. У ньому він прохав допомогти йому розібратися з ситуацією, що хвилює чоловіка уже досить-таки тривалий термін.
Цитуємо: «Чому хиріє пошта? На це твердження є не одна відповідь. Я торкнуся лише однієї з них. На І півріччя 2011 року мною була виписана четвергова газета «Експрес», яку в січні-лютому 2011 року я практично не отримував. Після звернень до листоноші та неодноразових телефонних дзвінків виявилося, що на мою домашню адресу в журналі реєстрації розповсюдження відсутня доставка виписаної газети. Вина працівників пошти у цьому беззаперечна. Як колишній працівник зв’язку, який мав хоча і не пряме відношення до пошти, вирішив піти назустріч пропозиції про перенесення доставки газети на інше півріччя з березня по серпень. Та даремно. Першого номера за серпень я не отримав. А отримав лише чергову серію про роботу пошти – екземпляр газети. Через декілька днів під час розмови з дільничним листоношею я дізнався, що дана газета мною не виписується і у мою скриньку вкинута помилково. Тому газета підлягає поверненню. Хоча всіх деталей ситуації тут не опишеш.
P.S. З вересня і до кінця року я продовжив підписку на газету «Експрес». А чи буду я отримувати вказане видання? Невідомо…»
За коментарем ми звернулися до провідного інженера цеху обслуговування споживачів №6 Любові Голтвянської.
 — Дійсно, була допущена помилка, — каже Любов Григорівна. — Наша працівниця переплутала і не заклала цю газету. Ми принесли вибачення Володимиру Олексійовичу і переоформили газету. Отакий екземпляр (показує на бланк — авт.) знаходиться у нього. Як бачите, оформлена вона по липень включно. Справа в тому, що у лютому газета доставлялась. А замість січня, газету переоформили на липень. Тобто він ніяких втрат не поніс. У серпні газета недозамовлена, тому до поштової скриньки була вкинута помилково. Можливо, Володимир Олексійович загубив цей екземпляр, чи щось переплутав. А з вересня газета приходити буде.
Звичайно, нам дуже важко працювати. Адже з тих працівників, що працювали раніше, залишились тільки ті, які витримують такий об’єм роботи. Роботи багато, як і було, а людей мало. Навіть сьогодні нам немає кого поставити на касу. Можете спостерігати, як по місту постійно змінюються листоноші. Бо відповідальність велика, роботи багато і не кожен витримує. Тому можливі і помилки в роботі. Та надіємося, що ми всі проблеми подолаємо.
При розмові з кобелячанами неодноразово доводилося чути, що газета «ЕХО» та інші видання надходять невчасно. А іноді потрапляють не до тієї скриньки. Та чи цікаво, приміром, передплатнику чути про те, що він не отримав видання тому, що на пошті не вистачає спеціалістів? Адже газету передплачено. У вартість передплати входить оплата поштових послуг. Десять відсотків із передплатних коштів з кожного екземпляра залишається у скарбниці Укрпошти. Отже,необхідно, щоб ціна за послугу відповідала її якості...
Зі слів Дмитра Маньківського, що працює поштарем уже півроку, роботи й справді багато. На день йому доводиться долати близько 17 кілометрів.
 — Це добре, — каже Дмитро, — що я маю власний скутер. Іншим доводиться долати такі відстані на велосипедах, а то й пішки з великою сумкою кореспонденції. А як же бути взимку? Коли темніє рано, а пошта приходить пізно. Роботи в основному найбільше на вихідні. Адже наразі газети сортуються у Полтаві, затримуються, плюс до всього можливі помилки в сортуванні. А скарги від читачів на роботу пошти летять звідусіль. Мало хто витримує такий темп роботи, тому й звільняються.
Тому повідомляємо, якщо у споживачів послуг «Укрпошти» є претензії, вони можуть звертатися із усними або письмовими скаргами до керівників центрів поштового зв’язку на місцях. Якщо ж там не можуть допомогти — телефонуйте до центрального офісу в Полтаві за телефоном (0532) 56-03-48 (відділ технологій).


Від редакції: безумовно, надія помирає останньою. Але при такому «рехвормуванні» жителі сіл можуть залишитись без місцевих «ЕХО» з «Колосом». Їх просто нікому буде розносити.

Автор: Дарія СТАРОСТІНА, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
7 вересня 2011, 15:37 | Кобеляки | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації