Вхід | Реєстрація

Володимир Проскура: «Я тебе щас нос откушу, б…дь» (аудіо)

Володимир Проскура: «Я тебе щас нос откушу, б…дь» (аудіо)

До редакції звернулась Ольга Павелець, яка менше місяця працює у Районному центрі культури і дозвілля на посаді звукорежисера. Вона стверджує, що заввідділом культури погрожував її убити.

На зустріч Ольга прийшла дуже схвильована. Та на розмову була налаштована рішуче.

— Я відчувала, що щось має трапитись… — каже Ольга. У п’ятницю ввечері о 19.00 заввідділом культури Володимир Проскура викликав мене на незаплановану репетицію. Артисти зібралися, та ніхто з них не був в курсі до якого свята вона проводиться. Саша Панченко, який також брав участь у репетиції зателефонував Проскурі і він сказав, що через пів години з’явиться. Через деякий час він і справді прийшов, як то кажуть «на веселє». Разом із ним прийшли  Юрій Руденко, Борис Ярошенко, Олексій Вакулинський і ще один чоловік, якого я не знаю. Я запитала у артистів: до чого репетиція? Вони сказали, що не в курсі. Виходить, що просто зібрав народ. Перше, що зробив Проскура коли зайшов, це піднявся на сцену, взяв електрогітару і заспівав. Тоді він попросив виставити апаратуру на сцену і я це зробила. Можливо, Проскура подумав, що я віддала щось із апаратури Сергію Горденку на шоу «Я вмію співати», яке тієї п’ятниці ввечері проводилось. Адже раніше саме я озвучувала шоу. Після цього він пішов до звукового мікшеру, і сів за пульт. Крутив, викручував щось і зробив висновок, що не працює звук у лівій стороні залу. Пред’явив претензії, що я спалила апаратуру. Мовляв, якщо це так, то він мене посадить. Насправді ж, звук видавав 5 кіловат. А це достатньо для залу. Для того, щоб озвучити стадіон, наприклад, потрібно 10 кіловат. Виявилось, Проскура просто не натиснув на  кнопку «ввімкнути». Саме тому і не було звуку, якого йому хотілося б. Потім він наказав мені терміново підійти. Та я відповіла: «дороблю одну справу, прийду до вас». На ці слова він крикнув: «Бігом сюди, кобила! Не умнічай. Пішли, я тобі розкажу».  Звісно ж, мене ці слова обурили і я сказала, що не буду працювати з таким відношенням до себе. Присутні у залі «друзі» Проскури та інші артисти ніяк на це не відреагували. Ми вийшли із Центру культури. За нами вишли перекурити хлопці. Та завкультурою повів мене у інший бік від усіх. Я зрозуміла, що зараз буде щось не так. Тому ввімкнула свій старенький диктофон, який поклала до сумки. Справа в тому, що раніше я працювала журналістом. І недавно мені запропонували стати позаштатним кореспондентом у одній із полтавських газет. Тому диктофон у сумці був не випадково. На ньому записана вся наша розмова. Під час якої Проскура хватав мене за волосся, бив об стіну, давив за шию і вдарив коліном в пах на додачу.

З етичних міркувань нам доведеться опублікувати частину діалогу  Ольги Павелець і Володимира Проскури у скороченому вигляді: (говорять Ольга Павелець і чоловік голос якого схожий на голос Володимира Проскури)

— Ви думаєте, я спалила вашу апаратуру?
 — Слушай меня сюда, я тебе щас нос откушу, бл..дь.

 — Руки тільки заберіть від мене!
 — Я тебе б…дь задушу і умреш тут на х..й. Віриш? Отак в’ї..у на х..й і ти здохнеш. Чуєш мене, тварь?

 — Вірю. Руки заберіть! Я зараз буду кричати!
 — Пікнеш одну секунду і сразу умреш на х..й.

 — А ви розумієте, що ви не правильно зараз себе поводите? Що я вам зробила?
 — Єслі ти, падло бл..дь спалила мені апарат, я тебе засажу на х..й. Поняла, піда..ска? Я тебя урою. Лічно буду топить у Днєпрє. Я тобі цього не пращу нікагда.

 — Я зараз піду до міліції.
 — Мені пох..й. Вони тебе і посадять, бл..дь.

— Під час сварки повз нас проходили дівчата у яких я попросила допомоги, — каже Ольга Павелець. — Та дівчата втекли. Хлопці, що стояли у холі Центру культури до яких я також звернулася після сварки, мені не повірили. Сам Проскура повернувся на сцену. Після цього випадку я забігла за сцену і зачинилась у себе в кабінеті. Через хвилин десять я вийшла з кабінету і почала збирати апаратуру. Проскура наостанок додав: «Оставляй ключи и можешь валить отсюда!». Та ключі я забрала з собою і пішла. Повернулася лише тоді, коли всі розійшлися. Після цього випадку відразу ж пішла до міліції. Там мене попрохали розказати про все, що зі мною трапилось. Потім разів десять у мене перепитали, чи справді я хочу написати заяву. Та я була рішуче налаштована і сказала, що справді. Мені дали бланки для заповнення. Далі запитали, чи буду подавати на судмедекспертизу. Я відповіла, що буду. Міліціонери кажуть: так це ж платно. На що я сказала: нічого, відповідач заплатить, якщо йому суд присудить.
Найближчим часом ми спробуємо зустрітись із Володимиром Проскурою. Про результати нашої розмови повідомимо вас дещо пізніше.


Повна версія диктофонного запису (увага, нецензурні слова!):



(Фото тематичне, на ньому немає діючих осіб історії)

Автор: Дарія СТАРОСТІНА, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Кримінал


1. New York / 18 вересня 2011, 18:17
І хай ще попробують не зняти його після цього з посади!
2. Варфаламєй Робертович / 18 вересня 2011, 19:27
6. ВЛАДИМИР ПРОСКУРА пише:
«ПРЕОБРЕЛСЯ НОВЫЙ ЗВУК ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ СТОИМОСТЬЮ В 60000ГРН»

Можна подумать це твая заслуга. Гроші жителей району, і нічого тут ля-ля.
3. Руденко Юрій / 18 вересня 2011, 19:40
Читаючи цю статтю не перестаєш дивуватися, як у нас люблять поливати грязюкою тих хто старається щось змінити на краще. Не дарма кажуть "Хто робить того й поганяють".Кому як не мені знати до котрої години начальник відділу культури засиджується на роботі, і як його малолітній син часто засинає в його кабінеті, бо батько з головою поринув у роботу. І дуже прикро, що в пресі замість хочаб маленької подяки читаєш тільки образливі коментарі, "не так співали", "не по темі пісня"... А скільки часу і зусиль потрібно для того щоб підготувати хочаб одну пісню, не кажучи вже про цілий концерт або шоу. А 16 вересня ми дійсно прийшли на репетицію, бо 17 вересня був день села у Шевченках куди нас запросили. І ситуація яка описана в статті занаддто перекручена.
4. Альона / 18 вересня 2011, 19:46
20. Руденко Юрій пише:
«итаючи цю статтю не перестаєш дивуватися, як у нас люблять поливати грязюкою тих хто старається щось змінити на краще. Не дарма кажуть "Хто робить того й поганяють".Кому як не мені знати до котрої години начальник відділу культури засиджується на роботі, і як його малолітній син часто засинає в його кабінеті, бо батько з головою поринув у роботу.»

Аж плакати хочеться від таких слів. Дійсно, який трудяга. Хочу спитати: шо ви мелете? Оцей "хороший" дядько побив і обматюкав дівчину! І зовсім не важливо, працює вона у Будинку культури чи ні.
5. Небайдужа знайома олі / 18 вересня 2011, 19:57
відповідь Руденко Юрій Так а як це могли бачити як він її вивів на вулицю, на записі чітко чути що він її вивів.
6. Альона / 18 вересня 2011, 19:57
24. Руденко Юрій пише:
«Стосовно того хто був п'яний в той вечір, є п'ять свідків. І можу завірити, що якраз В.Проскура нічим не нагадував п'яну людину. А от поведінка Олі бажалаб бути коректнішою. І ні один з присутніх не бачив щоб В.Проскура бив Олю. »

Цитати з тексту: «Бігом сюди, кобила! Не умнічай. Пішли, я тобі розкажу».Та завкультурою повів мене у інший бік від усіх.
Звісно, ви цього не бачили. Відвели ж подалі від вас, я так розумію
7. Іван / 18 вересня 2011, 20:06
Культура у Кобеляках була тоді, коли зав відділом культури був Дитро Срібний. Пам'ятаєте ті свята, які проводились на стадіоні, скільки людей вони збирали,які артисти приїжджали? Після нього культура Кобеляк опустилася на нульовий рівень.
8. KING / 18 вересня 2011, 20:08
20. Руденко Юрій пише:
«Кому як не мені знати до котрої години начальник відділу культури засиджується на роботі, і як його малолітній син часто засинає в його кабінеті, бо батько з головою поринув у роботу»

Вибачте, але це все анітрохи не пов’язано з тим що він бив жінку. Ладно, не бив - це поки що не доведено, але матюками крив - так це добре чути на записі. Тут стаття не про його професіоналізм в його справі, а про його поводження як людини.
Якщо я буду хорошим хірургом, це ж не дає мені права ображати людей і застосовувати до них фізичну силу.
А в даному випадку його нецензурщина взагалі ні до чого - якщо він вирішив що зламалася апаратура - нехай викликає спеціалістів, нехай аналізують, справляють, розбирається хто винен. Але фраза "я тєбя в Днєпре утоплю!" аж ніяк апаратуру не відремонтує!
9. Саня Панченко / 18 вересня 2011, 22:17
25. Водій2 пише:
«Народ питання не в тому що проскура зробив для культури, а обговорюється його вчинок і поведінка яка просто не припустима для керівника такого рівня.»

Я так розумію,що хотось такий розумній схожий на Горденка вже і за мене тут вирішив висловити думку.Як що так і далі піде то прийдеться поговорити по іншому по прикольному,со свистом піднятої руки.Я тут нічого сказати не можу,тому ,що в той вечір і що я був присутній на цій репетиції це правда,але коли тільки з’явився Володимер Проскура я підійшов до ньго і сказав що мій диск на якому записані мої мінусовки не прочитав DVD.Володимер Проскура мені сказав іди переписуй на новий диск,я не довго думаючи взяв диск і пішов.Як прийшов то Оля соберала апаратуру щей попросила мене допомогти,як що,Оля прочитае це мое повидомлення вона підтвердить.Що там відбулося я не занаю,мені ніхто не росповідав і за мене прошу любі друзі не висловлювати свої дурні думки,то як, що я працюю в РЦКД водіем то з мене більше сміеться тільки Горденко..який підписуеться водій 2,у ньго більше розуму не мае щось написати розумне.І шоу він гарне зробив яке відбуваеться у Лембі,це ж не розумно я думаю тут люба доросла людина відповість що,це цирк.
10. Полтава / 18 вересня 2011, 22:26
Відчуваю полетять голови...
11. Сфінкс / 18 вересня 2011, 22:28
Точніше сподіваюсь!
12. Танька / 18 вересня 2011, 23:05
49. Полтава пише:
«Відчуваю полетять голови... »

та ніхто нікуди не полетить. Побалакають і забудуть. А вчительці української мови Саші Панченка Ганьба. Яка безграмотність.
13. New York / 18 вересня 2011, 23:46
водій, ти ж казав, що більше тут не писатимеш. Будь мужиком, держи своє слово.
14. Ольга Павелець / 19 вересня 2011, 08:49
Не знаю як тебе Олю назвати ! ТвоЇ дЇЇ які ти робиш- це по проханню Горденка , знаю точно ! Що ти будиш робити завтра ,коли не буде у тебе друзів ? Ти хитра як змія, а всі думають що ти несчасна - жаліють ,а взагалі всі ще побачуть з часом що ти обезбашена на всю голову ! Яка ти жінка ? Ти ж як мужик ! Обхажуеш баб - а вони ще на тебе й видуться ." Я така хороша ,умна , а сама бухаєш,гуляєш за чуже бабло ! Кришу знімає і ти улітаєш - то вени ріжеш , то гола валяєшся на дорозі - так себе й під носом не видно , а чуже й під лісом ! Достала ти !


я дуже надіюсь на те, що Оля має чоловіка. Якби моїй жінці хтось таке зробив, йому прийшлося б скористатися послугами ЦРЛ. Оля про чоловіка не мріє , бо вона мріє про жінок ! І достала всіх моїх подруг !


Що б ти там не говорила - а я знаю - з якою ціллю ви підставили Проскуру - причин багато : перша причина - ти знала що він не хотів тебе брати на роботу і на днях хотів звільнити (всім це розказувала ) , а друга - як ви гарно присвоїли , що шоу Горденка ! Ви в нього його украли і він вам мішає , і Городецькій теж , з якою ви тепер " Любі друзі ". я знаю що ти приїхала , живеш на квартирі з Горденком ,за його рахунок живеш ,рада старатися виконувати його бажання . а він баран - зпиляв сук на якому сидів .......!!!!


Перше, що спадає на думку - мені тебе шкода, бо була про тебе кращої думки. А свої хворі фантазії залиш для спеціалістів у сфері психології або почитай Фрейда - тобі не зашкодить. Чомусь твій коментарій зачіпає найбільше - ну подобається тобі Проскура як мужик, то люби собі його, ми ж не про особисті стосунки зараз розмову ведем:)
15. ЛІН / 19 вересня 2011, 08:58
ЦЕЙ "КУЛЬТУРНИЙ" НАЧАЛЬНИК САМ ДОБРЕ ЗНАЄ, ЩО ВСЕ, СКАЗАНЕ ОЛЬГОЮ, - ПРАВДА. БО В ПОРИВАХ ЗЛОБИ САМ СОБІ Ж І СУПЕРЕЧИТЬ: ТУТ - ВОНА КЛАСНИЙ ЗВУКОРЕЖИСЕР, А ПЕРЕД ТИМ ВОЛАВ, ЩО СПАЛИЛА АПАРАТУРУ! ХІБА ТАКЕ БУВАЄ???
З ПРИВОДУ ОСТАННЬОГО КОМЕНТАРЯ: ХІБА НЕ ЯСНО, ЩО ЦЕ ПРОСКУРА - ЙОГО "СТИЛЬ" - ДО ВОРОЖКИ НЕ ХОДИ. ХІБА НЕ ЯСНО, ЩО ВІН ПАНІЧНО НАМАГАЄТСЯ ЗАРАЗ ПЕРЕСТАВИТИ НАГОЛОСИ, ВИЛИВШИ ЧЕРГОВУ ПОРЦІЮ БРУДУ НА СВОЮ Ж ТАКИ ЖЕРТВУ. КЕРУЄТЬСЯ СВОЇМИ Ж МЕТОДАМИ - ПОТІК БРУКУ І НЕЦЕНЗУРЩИНИ!!!
ЛЮДИ! ДАВАЙТЕ ВІРИТИ ВЧИНКАМ, А НЕ НАМАГАННЯМ ВИПРАВДАТИ СВІЙ ЦИНІЗМ І БРУТАЛЬНІСТЬ! ХІБА НЕ ВІРИТЕ, ЩО НІЯКОЇ "ПІДСТАВИ" ЦЬОГО МІСТЕЧКОВОГО КНЯЗЬКА БУТИ НЕ МОГЛО - ВІН САМ СЕБЕ ПІДСТАВИВ!!! ДАВАЙТЕ ЗАХИСТИМО ОЛЮ, ЯКА МОГЛА ПРОСТО ПЕРЕПЛАКАТИ ОБРАЗУ СВОЄЇ ЛЮДСЬКОЇ І ЖІНОЧОЇ ГІДНОСТІ. ЦЕ ВЧИНОК ДОСТОЙНИЙ ПІДТРИМКИ!!
16. Саня Панченко / 19 вересня 2011, 10:01
53. Танька пише:
«та ніхто нікуди не полетить. Побалакають і забудуть. А вчительці української мови Саші Панченка Ганьба. Яка безграмотність.»

нічого мені тут робити слідкувати як пишу, тут і так все понятно, чи ви німці які не розуміють ,що пишуть...
17. Едвард / 19 вересня 2011, 11:20
ДОБРОЖЕЛАТЕЛЬ, ТИ ПРОТУПИВ! ПРОСКУРА І ЕДВАРД РІЗНІ ЛЮДИ!
18. Едвард / 19 вересня 2011, 11:34
І ЩО Ж ВОНИ БАЧАТЬ? АМБІЦІЇ ОЛІ І НЕБАЖАННЯ ПРАЦЮВАТИ ОДНІЄЮ КОМАНДОЮ! ЦІКАВО, КОМУ Ж ЦЕ ВИГІДНО?
19. Едвард / 19 вересня 2011, 11:54
ЗА ТАКИЙ НАКЛЕП НЕОБХІДНО НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ!
20. Микола Гузченко / 19 вересня 2011, 12:00
Та да... Це ж треба було так обісратися! По-крупному, по-козацьки!
Оля - молодчага. Їй - неземний респект і земний уклін. Шкода, що не додумалась торохнути адмірала ногою по яйцові (якщо воно в нього є) - ефект був би зачьотний.

Це за тиждень-два повинні б уже представити нового начальника. Костович, ви не знаєте, хто там замість вас буде?

ПС. Подейкували, що турнути адмірала сраною мітлою ніяк, бо він батько-одинак. Так а його і не треба виганяти - його перевести на нижчу должность. Поставити прибиральницею в будинок культури. Добре буде.
21. Едвард / 19 вересня 2011, 12:34
МАБУТЬ ВИ МИКОЛО, ТЕЖ ПРИЧЕТНІ ДО ЦЬОГО "ЧИСТОПИСАНИЯ"? ТА ЧИ НЕ ВИ НА ПОСАДУ ПРОСКУРИ ПРЕТЕНДУЄТЕ? НЕ ЛОПНІТЬ ВІД ЗАЗДРОСТІ?
22. Міліція говорить / 19 вересня 2011, 13:07
Шановні Кобелячани!в той вечір коли Ольга Павелець звернулася до міліції в нічний час,вона сама була не в тверезому стані,вона намагалася відразу написати заяву на вбивцю, як вона говорить Проскуру В.Г але, ми разів 10 перепитали чи дійсно вона цього хоче і чи це правда , що вона говорить. Заяви ніякої вона не написала відразу, тому що,не твереза людина може вигадувати будь-що. З ранку на другий день потім з’явилася Ольга Павелець і написала заяву, ось так це було. На мою думку ,в такої людини і в такий час, де б узявся диктофон, я думаю, що все це просто байка…
23. Гість / 19 вересня 2011, 13:38
Культурою так і пре!
Не знаю цієї Олі але з її поведінки зрозуміло що цей скандал нею спровокований яка жінка що себе поважає буде іти за вугол з пяним розмовляти знала що лишається роботи і відімстила І мікрофон у неї був випадково одним словом аферистка і все нею було продумано так що тут не тільки вина Проскури а перш за все аферюги - Олі
24. Ольга Павелець / 19 вересня 2011, 13:39
Заяву відразу не написала тому, що мене переконали самі міліціонери, щоб я добре подумала і написала, а вони приймуть в будь-який час доби, тож заява писалася на другий день зранку, коли я вже прийшла до тями.
25. Денис / 19 вересня 2011, 16:23
Відверто слабий керівник відділу культури. Хто бачив останні районні свята на Ворсклі-можуть це засвідчити.
26. НУ ВИ Й ГАДИ / 19 вересня 2011, 17:26
Та за саму погрозу в : "в Дніпрє втоплю" уже полетить, а ви гади ті хто не віре цій дівчині, подивився я б на вса якби вам начальник сказав піти з ним, це раз а по друге якби тіпало вас там . Ніякої людяності... Не дай Бог нікому з дівчат опинитися на її місці, якби мою жінку хоть пальцем зачепив її начальничок, та хоть і прем"єр - міністр, суд би був, але питання який?, якщо законного нема!!!
27. Днепропетровск / 19 вересня 2011, 17:57
72. Міліція говорить пише:
«тому мала гріх випити кілька ковтків валеріану»

Так вот в чём проблема,ты пьяная была и сделала всё етим подставу..
28. Николай / 19 вересня 2011, 17:58
Народ я с вас вообще тащусь. Чему вы удивляетесь??? В нашей стране в самых верхах да на весь мир и морды бьют и матерят причом как мужыкам так и женщинам. Для нас это норма как жизни так и поведения.
29. галя / 19 вересня 2011, 18:04
шо тут за кіпиш і за видумки. Оля в той вечір коли ми ішли до туалету то більше злякалися жіночого пьяного голосу і Проскура просто стояв і розмовляв с тобою і я даже не впевнена шо то він.Не статья а казка...
30. Юрий / 19 вересня 2011, 19:28
На кол его!
31. Валя / 19 вересня 2011, 19:42
Я не розумію, що тут можна обговорювати? Кобеляки це велике село де всі все про кожного знають. Знають, що з його приходом на цю посаду він поставив "вікові" вимоги до керівників сільських будинків культури, за це була звільнене В.Уткіна з Кунівського будинку кудьтури, а на зустрічі в с.Комендантівці в присутності наших керівників району та шановної преси місцеві жителі його так "похрестили", що він з позором утік.Це його "ідея", що на дискотеках треба продавати пиво та інші "слабоалкогольні" напитки.А за Олю, я її сама не знаю, аледумаю, що нам треба їй в ноги кланятися за те, що вона не побоялася піти проти " керівника". Бо в нас уже дійшло до того, що коли ти "директор" ти можеш із підлеглими робити, що хочеш ( як колись у панів)бити,матюхати і т.д., а ми як "бидло" повинні все це терпіти і мовчати, бо "воно начальство".Чи може він за вугол водив признаватися в коханні? А провокувала вона його чи ні? Та це ж не набазарі, він же " керівник культури" тобто повинен бути вихованим та вічливим за будь яких обставин. А на рахунок "п'яної толпи " не судіть всіх по собі. І в Кобеляках є багато людей, які не за гроші виступають на концертах наприклад Галушко, Уткіни,діти з БЮТу та багато інших.
32. Ангел / 19 вересня 2011, 20:01
Девушка, уважающая себя, никогда не допустит, чтобы с ней произошла подобная ситуация (сомневаюсь, что вышеизложенное - правда)и не выставит себя на посмешище. Напрашивается вывод - получила то, на что заслужила.
33. Наталя / 19 вересня 2011, 20:10
95. Ангел пише:
«Девушка, уважающая себя, никогда не допустит, чтобы с ней произошла подобная ситуация (сомневаюсь, что вышеизложенное - правда)и не выставит себя на посмешище. Напрашивается вывод - получила то, на что заслужила.»

Это не тот ли ангел нарисовался, который в одноклассниках "умирает" за Атаманом ? Капец. Вот вы, уважаемая, себя не уважаете. Таких как вы у него - "на рубль ведро". Откройте глаза и снимите розовые очки.
34. Валя / 19 вересня 2011, 20:22
96. Валентина Васильевна пише:
«Какой грязный сайт !!! Я Проскуру Владимира Константиновича знаю очень много лет !!! Это настоящий мужчина и мастер своего дела ! Как он мог заехать в такой колхоз - что бы его местное быдло вот так позорило ! »

А Ви знаєте, що сам Проскура із с.Проскури це такий " колхоз" під с.Вільховатка де одна вулиця і декілька десятків жителів. А назвати "местное быдло" декілька тисяч чоловік може тільки "нова еліта" така як Проскура. Коли він такий хороший ,так забирайте його собі " безплатно ".
35. Николай / 19 вересня 2011, 20:26
96. Валентина Васильевна пише:
«такой колхоз - что бы его местное быдло вот так позорило»

Ну уважаемая что касается колхоза и быдла Вы не совсем правы, как говорится "В семье не без урода" так и у нас как у Вас люди есть разные. Надеюсь что умных всё таки больше!
36. Ангел / 19 вересня 2011, 20:27
Наталья, неужели ВЫ ревнуете?
37. Наталя / 19 вересня 2011, 20:44
100. Ангел пише:
«Наталья, неужели ВЫ ревнуете?»

Милая моя, скажу Вашими словами : любая уважающая себя женщина не станет даже разговаривать с таким грязным и развратным чудовищем. Не зря от него жена сбежала. Я ее видела, очень симпатичная и милая женщина.
38. povierennyy / 19 вересня 2011, 21:28
86. неХохол пише:
«Вобщем мне так кажется что выкручиваться смысла уже нет - песенка спета...»

Нічого нікому - не буде. Посмердаять, посмердять .. - та й перестануть. Знадайте Царичанського Орла... і що ? та взагалі нічь0!!!
39. Іван / 19 вересня 2011, 21:44
Едвард Костянтинович, я так розумію ваш улюблений фільм "Сумерки", адже ви чомусь представляєтесь ім'ям головного героя.
40. Едвард / 19 вересня 2011, 21:47
Ваню, поганий з Вас екстрасенс!
41. водій / 19 вересня 2011, 22:47
72. Міліція говорить пише:
«Ольга Павелець звернулася до міліції в нічний час,вона сама була не в тверезому стані,вона намагалася відразу написати заяву на вбивцю, як вона говорить Проскуру В.Г »


73. Ольга Павелець пише:
«В аптечці завжди тримаю заспокійливі засоби (робота зобовязує) - тому мала гріх випити кілька ковтків валеріану. Доки добралася до міліції тіпати не перестало, тому мій збуджений стан вони і прийняли за спяніння.»


Круто діє Валеріана. Оленько ви переконані що саме валеріану пили? )) А перегар валив звідки? Тоже валеріана?
42. Водій2 / 19 вересня 2011, 23:11
Водію поперше ти з мєнтами чай пив того вечора? Що так впевнено заявляєш. Подруге міліціянти експерти що на вигляд визначать твереза особа чи ні. І потретє якщо особа в нетверезому стані на її захист закони не діють її можна вбивати? Почетверте ти товаришуєш з Проскурою чи у вас щось більше? Попяте молитися треба Проскурі а не Олі бо його вуха і дупа в небезпеці а не навпаки як ти говориш. І взагалі читай закони і КК України, а потім умнічай.
43. ЛІН / 20 вересня 2011, 08:29
галя: шо тут за кіпиш і за видумки. Оля в той вечір коли ми ішли до туалету то більше злякалися жіночого пьяного голосу і Проскура просто стояв і розмовляв с тобою і я даже не впевнена шо то він.Не статья а казка...

Галю-Галю, ви ж своїм коментарем ніби у свідки записалися? То вже визначіться: а то, виходить, що Проскура (а може, і НЕ Проскура) просто культурно розмовляв (а може,і НЕ просто, і НЕ культурно, і НЕ розмовляв??? )НЕ комент, а казка:)
44. Михайлове Чудо / 20 вересня 2011, 14:19
новость дня: лохушка-любовница собирает подписи чтоб Проскуру не уволили. Сам видел. В магазине евросеть. По ходу ее сестра уже подписалась:)
45. опозиціонер / 20 вересня 2011, 14:51
А де, скажіть будь-ласка, партії ? Де громадськість, преса ? Чи лідерам районних парторганізацій це не треба ? Вони люблять піаритись тільки напередодні виборів ?
46. небайдужий / 20 вересня 2011, 16:01
Проскуру послали на курси підвищення кваліфікації мабуть, щоб в Кобеляках ця історія трохи забулася, а він навчиться нових матюхів.
47. Валя / 20 вересня 2011, 19:01
122. Сергій Іванович пише:
«122. Сергій Іванович / сьогодні, 17:46 Вставити цитату
А може тут дехто сподівається на МАЙДАН чи нову революцію щоб руки погріти - НЕВИЙДЕ!!!! Думати треба перш ніж зачіпати партійні структури через всяку-всячину. »

Це Вам шановний (партійцям) потрібно думати кого назначати на керівні посади. Це ж не на базарі 2 баби посварилися.
48. Кобелячанка / 20 вересня 2011, 20:06
130. Сергій іванович пише:
«Цілком вірно! Не на базарі, не привселюдно а у приватній розмові!!! А згідно законодавства існує заборона на вживання матюків тільки у засобах масової інформації! Якраз це і зроблено писаками які виклали цей матеріал в інтернеті!!! А зі слів Голови комісії із захисту моралі ясно:"Нема органу який контролює вживання матюків... і неіснує заборони для всенародного вживання... " Доречі країни великої сімки легалізували такі вислови як сприяючі для зняття стресових ситуацій. Вибачте але цезура у нас відмінена, та ви це і самі бачите по всих каналах ТБ. »

Яка може бути приватна розмова керівника з підлеглим на робочому місці, і якщо підлеглі почнуть відповідати "керівникам", що їм також нічого боятися,вони залишаться після цього на роботі?
49. Адвокат / 20 вересня 2011, 20:10
Я всё конспектирую!
50. Сергій / 20 вересня 2011, 20:15
Для Сергія Івановича.
Я вже писав і ще для "особливо розумних" можу повторити. Погроза вбивством карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до 2 років (ч. 1 ст. 129 КК У). І до чого тут дозволеність чи недозволеність вживання матюків?
51. Адвокат / 20 вересня 2011, 20:41
Сергей лучше учите юриспруденцию. Если следовать вашим доводам то всех украинцев надо одеть в зековские робы а Украину обнести каменным забором с колючей проволкой.Где свидетели? Запись сделана не законно и ее не прмет во внимание ни один судья. Вы двоечник!!!
52. Сергій / 20 вересня 2011, 20:57
Ну ну Адвокат ви бачу відмінник. Ануж поясніть нам селюкам як це законно запис диктофонний робити? Що б всі знали. А свідки є, не хвилюйтеся.
53. Сергій / 20 вересня 2011, 21:07
Ок, на суді побачите і поспілкуєтеся і поставите запитання. В даній ситуації вона ваша підлегла а не журналіст.
54. Адвокат / 20 вересня 2011, 21:19
Сергей, Вы полний ноль если не знаете элементарных вещей. Мне стыдно что я не раскусил Вас сразу. Вы не имеете даже начальных знаний, Вы не юрист!!!
55. Сергій / 20 вересня 2011, 21:29
Ой та ладно що за емоції, ви ж тіпа адвокат, агрументи де? Чітко ясно пояснити неможите. А понти колотите. Ви не юрист!!! і не адвокат!!!
56. яся / 20 вересня 2011, 21:59
129. Кобелячанка пише:
«Пану Таранушичу перш за все потрібно дуже гарно подумати, бо скоро вже нові парламентські вибори і якщо на минулих виборах голосували перш за все за наших "регіоналів" , порядних людей, а не за сестричок шалав "шендричок", то за рік, що залишився такі його керівники опустять його рейтинг на саме дно.»

Що мається на увазі сестричок шалав "шендричок" ?
57. Однодумець / 20 вересня 2011, 22:11
130. Сергій іванович пише:
«Цілком вірно! Не на базарі, не привселюдно а у приватній розмові!!! А згідно законодавства існує заборона на вживання матюків тільки у засобах масової інформації! Якраз це і зроблено писаками які виклали цей матеріал в інтернеті!!! А зі слів Голови комісії із захисту моралі ясно:"Нема органу який контролює вживання матюків... і неіснує заборони для всенародного вживання... " Доречі країни великої сімки легалізували такі вислови як сприяючі для зняття стресових ситуацій. Вибачте але цезура у нас відмінена, та ви це і самі бачите по всих каналах ТБ. »

Якщо матюхи в "законі", то я пропоную підлеглим м.Кобеляк хоть один день поспілкуватися так із своїм начальством, і бажано всім вмісті (хором),а начальству в адміністрації коли в черговий раз " роздаватимуть посадку", бо нема органу який контролює вживання матюків... і неіснує заборони для всенародного вживання...
58. Liza / 21 вересня 2011, 00:18
96. Валентина Васильевна пише:
« и мастер своего дела !»
Ха-ха-ха ! Проскура придумав шоу " я вмію співати " , а зара "я вмію писати та читати " картопля не копана , " Сватів та Інтернів " ніхто не дивиться,всі тут на сайті - ржут !
59. та хто знає Олю !!! / 21 вересня 2011, 01:37
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Шановні глядачі! Оголошую діючі персони : в головній ролі - Ольга Павелець - вона-ж - " Нормальна ", "Небайдужа знайома Олі " , " Адміністрація " , " Ну ви й і гади " ,"Кобелячанка " ," Полтава " , " Альона " , "Валя " , " Інна " , " Діна " , " Любов " , " Танька " ," Наталья " , " Яна " , " Сволочь " ........... ,а також Режесер - Постановник Сергій Горденко - він-же : " Михайлове чудо" , " Однодумець " , " Небайдужий " , " Бывалый " ,"Опозіціонер " ," Патриот " ," Анатолій " , " Олексій " ," Кобеляцький " , " Николай " , " Юрій " , " Іван ", " Водий 2 " , "Сфинкс " , " Лін " , " Тарас "....... КІНО КОНЧИЛОСЬ !
60. ЛІН / 21 вересня 2011, 09:58
І це ж треба, як все просто!!! "Та, хто знає Олю", певно, не знає головного принципу "кіна": має бути ще й ДРУГА сторона конфлікту, інакше й справді "кіна не буде". Отже, головні дійові герої: та, що знає Олю - вона ж:) Владимир ПРоскура, водій, Едвард, Адвокат (всем ясно, чей!) і "иже с ними" - шкода часу витрачати, щоб перелічити всіх. Однаково їх менше, аніж тих, хто стоїть за правду!!!
Сподіваюся, усі, кого, як і мене, зачепили так би мовити глибокі умовиводи "Тієї (чи того?), хто знає Олю", запропонують свій варіант розклАду цієї історії. Можете не сумніватися НЕшановна "та, хто знає Олю", що перелічені вами дійові особи якраз є різними людьми, - тими, хто просто хоче, АБИ СПРАВЕДЛИВІСТЬ ПЕРЕМОГЛА ХАМСТВО!
Можете продовжувати свої намагання захистити ХАМА ПРИ ВЛАДІ!Напевно, і цілком очевидно, ви переслідуєте якийсь свій ШКУРНИЙ ІНТЕРЕС на відміну усіх нас, хто прагне відстояти ПРАВДУ!
61. Спостерігач / 21 вересня 2011, 12:47
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Чи вам вечора було замало шоб один на одного погавкать, чи заняться нема чим. Вже набридло. Покусайте одне одного за жопи та заспокойтесь. І не займайте місцеву владу у неї і без вашого вертепу голова болить, бо якраз вони працюють.
62. та хто знає Олю !!! / 21 вересня 2011, 20:16
Горденко тобі ще не тошнить ,від цього гамна ???? Завоняв всі Кобеляки !
63. Спостерігач / 21 вересня 2011, 20:33
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
150. ЛІН пише:
«Жаль, що вас так обурює НОРМАЛЬНЕ людське бажання відновити справедливість:(»

Про яку справедливість ти кажеш? У твоєму розумінні оббадлять в гімні одне одного це справедливість? Придурки!!! Медаль має дві сторони, як і палиця з двох кінців. А на місці органів яб впаявби обом дибелі штрафи, хоч би якась користь булаб від цього маразму!
64. Хахол / 21 вересня 2011, 20:54
Да, якби кожен українець та за кожен свій матюк в державну скарбницю клав хочби по копійці, то ми б уже давно розрахувалися з усіма кредиторами у світі!!!
65. злагода / 21 вересня 2011, 22:18
заходив на сторінку Проскури в однокласниках,нічого непристойного,людина неординарна видно неозброєним оком.Більше схиляюсь до думки що це чистої води підстава,можливо вимушена поведінкою самого героя, допускаю чоловік зловживає, драма особистого життя і все таке. Але скільки грязі,люди схаменіться хто ми є.
66. медицька / 22 вересня 2011, 23:12
так. ганьба..без питань.на кобеляччині проживають хороші люди.всі помиляються.давайте разом будемо виправляти помилки..якби там не було-він -козел
67. катя льотчиця / 22 вересня 2011, 23:15
ой.єс! шо да то да! Хамло.партією регіонів покрирається да?
68. Читаючий ЗАКОЙ / 23 вересня 2011, 13:58
А взагалі то, правоохоронні органи вже повинні були б призначити мовну і психологічні експертизи, за ОБОВ'ЯЗКОВОЮ участю філологів, І НЕ ЗА КОШТ ПОТЕРПІЛОЇ, А ЗА РАХУНОК ДЕРЖАВИ! (як прописано вимогами Кримінально-процесуального кодексу). І технічну експертизу (еспрертизу автентичності запису) ЗОБОВ'ЯЗАНІ ПРОВЕСТИ ВОНИ! (а не потерпіла за свій кошт). А взагалі, після прослуховування запису - є всі явні ознаки злочину передбачені Кримінальним кодексом України:
"Стаття 129. Погроза вбивством
1. Погроза вбивством, якщо були реальні підстави побоюватися здійснення цієї погрози, -
карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до двох років.
2. Те саме діяння, вчинене членом організованої групи, -
карається позбавленням волі на строк від трьох до п'яти років."
І не має тут ніякого "Хуліганства".
69. Сергій Іванович / 23 вересня 2011, 14:50
Для тих хто нерозуміє з першого разу повторюю ПРОСКУРА БЕЗПАРТІЙНИЙ!!!!! Облиште плюндрування партій!
70. валерій / 23 вересня 2011, 18:54
Ця свиня не має права й близько бути до культури і до державної служби.
71. Дід Панас / 23 вересня 2011, 22:32
Ганьба Проскурі! Ганьба Таранушичу! Ганьба двічі несудимому Хаму і всим його ригоАналам! Слава Україні!!!
72. медицька / 24 вересня 2011, 12:45
і догану йому ,і звільняти ....В нього навіть освіта не відповідає посаді
73. Читаючий ЗАКОН / 24 вересня 2011, 13:05
Шановний Сергію, сьогодні написавший в 10:28!!!

Це Ви уважно читайте ЗАКОН і КПК! А ДО-СЛІДЧА ПЕРЕВІРКА (10 днів)??? А в цей час і ПРОВОДЯТЬСЯ названі мною процесуальні дії щоб встановити чи є 4 (чотири складових) ознак злочину! А потім на підставі цього і виноситься Постанова про порушення кримінальної справи або Постанова про відмову!? Чи для моїх Кобеляк це НОВИНА?! А це ази - І курс (навчальний посібник з Кримінального права, Загальна частина)... Дивно... Адже в Полтаві, в Кременчуці і в інших населених пунктах так і робиться. І в цей час і проводяться експертизи, і проводить їх слідчий орган або орган дізнання! І аж ніяк не за кошти заявника / потерпілої особи!... А поки не має цього всього - то тут ЗАЛІЗНО:
"Стаття 296. Хуліганство
1. Хуліганство, тобто грубе порушення громадського порядку з мотивів явної неповаги до суспільства, що супроводжується особливою зухвалістю чи винятковим цинізмом, - карається штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до п'яти років.
2. Ті самі дії, вчинені групою осіб, - караються обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на строк до чотирьох років.
3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вони були вчинені особою, раніше судимою за хуліганство, чи пов'язані з опором представникові влади або представникові громадськості, який виконує обов'язки з охорони громадського
порядку, чи іншим громадянам, які припиняли -хуліганські дії, - караються позбавленням волі на строк від 2 до 5 років.
4. Дії, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї статті, якщо вони вчинені із застосуванням вогнепальної або холодної зброї чи іншого предмета, спеціально пристосованого або
заздалегідь заготовленого для нанесення тілесних ушкоджень, - караються позбавленням волі на строк від караються позбавленням волі на строк від 3 до 7 років"
74. Читаючий ЗАКОН / 24 вересня 2011, 13:13
Шановний Сергію, сьогодні написавший в 10:28!!!

Читайте Науково-практичні коментарі ККУ під редакцією Тертишника Б. М. або М.І. Мельника, М.І. Хавронюка.

А також Читайте Науково-практичні коментар КПК під редакцією Тертишника Б. М.

... мій наставник і педагог говорив мені :"Мовчи, умніший буде вигляд у тебе". Так що пане Сергію, порада - і Ви скористайтеся порадою мого наставника. І не сприйміть це за образу, це порада.
75. Сергій / 24 вересня 2011, 16:01
179. Читаючий ЗАКОН пише:
«Це Ви уважно читайте ЗАКОН і КПК! А ДО-СЛІДЧА ПЕРЕВІРКА (10 днів)???

Не згоден. Доки не порушена кримінальна справа, ніякі експертизи не проводяться. Це ж слідча дія. Слідчий може направити на обстеження/дослідження для одержання висновку спеціаліста (а не експертного висновку).
179. Читаючий ЗАКОН пише:
«А поки не має цього всього - то тут ЗАЛІЗНО:
"Стаття 296. Хуліганство »

Не згоден. Хулігантство - це безпричинні дії злочинця. А між Проскурою і Павелець сварка пов"язана з професійними відносинами керівника і підлеглого.
181. Читаючий ЗАКОН пише:
«... мій наставник і педагог говорив мені :"Мовчи, умніший буде вигляд у тебе"»

Він правильно Вам говорив, а Ви не дослухались.
76. Сергій / 24 вересня 2011, 17:10
185. Читаючий ЗАКОН пише:
«А а фахівці надають висновки на етапі до-слідчої перевірки. Я розумію, це в Кобеляках велика новина.»

Правильно, до порушення справи фахівці дають лише висновки. Але не висновки експертизи за постановою слідчого.
185. Читаючий ЗАКОН пише:
«Відразу видно, що ви "на государевой службе"»

Так, на ній. І я цим горджуся.
185. Читаючий ЗАКОН пише:
«Сергію - поміняйте призму бачення, або не показуйте свою "системну недоробку"»

У Вашій мові багато образливих (до речі, й пустих) слів. Таке спілкування огидне. Всього доброго Вам, "системно дороблений"!
77. Читаючий ЗАКОН / 24 вересня 2011, 17:12
Оля і є Павелець... Трішки відволікся... А хіба можна на підлеглого "гнати матом"??? Чи для Вас Сергію - це норма??? І не спрямовуйте думку в іншому напрямку?

1. Основний безпосередній об’єкт хуліганства - громадський порядок. Його додатковим факультативним об’єктом можуть виступати здоров’я особи, авторитет органів державної влади, громадська безпека.
КК не пов’язує наявність хуліганства з його вчиненням у громадських місцях. Таким чином, громадський порядок може бути порушений і за відсутності сторонніх осіб чи у присутності лише потерпілого (вночі, у безлюдному місці, в квартирі). Однак вчинення хуліганських дій у присутності інших людей, в обстановці проведення публічного заходу (покладення квітів до пам’ятника, концерт тощо) є однією із ознак, яка вказує на грубість порушення громадського порядку.
2. Об’єктивна сторона хуліганства в самому КК не конкретизована. Аналіз диспозиції ст. 296 показує, що обов’язковою ознакою об’єктивної сторони цього злочину є лише вчинення діяння. Саме ж діяння полягає в грубому порушенні громадського порядку, яке супроводжується особливою зухвалістю чи винятковим цинізмом.
78. Los Pollos / 26 вересня 2011, 08:48
Володя нужно было того пид..ра щемить, зачем ты руки мараешь об крысу, её и так по-моему природа обидела.
79. Іван / 27 вересня 2011, 04:27
Ого скільки коментів,аж боковушкою заморивсь шморгати.Вставлю і свої 5- можливо запізно ,але скажу свою думку.Ну накосячив зав. клубом ну чого не зробиш по п"янці,ну здав його режисер по звуку.Ну чого не буває в житті сучасному.В кожного пузирьки зараз в мізках таке життя,зате скільки жовчі випустили))).Одне скажу не ходив у ДК не хожу і ще довго не ходитиму туди.Краще вже Моцарта , Бетховена,Дунаєвського слухати,це вічне.Подумайте споміж Вас ще мабуть зостались люди?P.S.Можливі орф.помилки.
80. Дромідонт / 27 вересня 2011, 22:55
Горденку хоть одна польза від цього скандалу - як " Читаючому закон " хоть закони вивчить ..
81. Павелець Ольга / 28 вересня 2011, 09:31
82. Сусід / 30 вересня 2011, 14:40
Павелець, не корч із себе пай-дівчинку. Це нікому не потрібно. Про твоє "виховання" знають всі Кобеляки. Проскура просто відпочиває!
83. Саня / 1 жовтня 2011, 11:24
При чому - кончина !!!
84. іва / 1 жовтня 2011, 12:20
201. Саня пише:
«При чому - кончина !!!»

От мені дуже цікаво, чому про це так категорично стверджують ті,хто підписується чоловічими ніками??? Звідки у НИХ така інформація? АБо тоді вони НЕ чоловіки, якщо такі певні!!!:))))

85. Марина / 20 березня 2012, 09:33
ну так чим усе закінчилось ? здихався навий начальник відділу культури Олю Павелець , та Горденка ,чи ні ? Дуже цікаво знати - куди всі подівались ? А Горденко виплатив переможцю шоу головний приз чи ні ? Звертаюсь до редакції газети "Єхо" : скільки галасу ви підняли на всю країну - так ,а чим усе скінчилось ? Хто ж з них таки був правий ?
86. Микола Гузченко / 20 березня 2012, 09:57
Та вигнали адмірала всраною мітлою. І ЕХО писало про це. Ось:
Посилання на exo.in.ua
Зараз вже нова начальниця працює. А Олю попхнули з будинку культури вже після Проскури.

Два місяці тому писали про переможця супершоу:
Посилання на exo.in.ua
А от з приводу виплати головного призу - дійсно цікаво було б послухати. Сірога обіцяв зробити це протягом місяця. Тобто вже місяць тому. Та чомусь усі мовчать...
203. Марина пише:
«Хто ж з них таки був правий ? »

Та хто... З самого початку ясно було хто.

Змінено 20.03.2012, 09:59
87. Марина / 20 березня 2012, 11:13
На скільки я знаю адмірал сам пішов , і ніхто його не виганяв . Він мабудь зрозумів , шо йому там робити нічого , або ніским (газета про це писала теж). А Олю за що вигнали ? І Сергій Горденко де дівся ? мабудь адмірал був правий - тільки його ніхто не дослухався та незрозумів . ті концерти які проводив він були набагато цікавішими ,ніж теперишні ! Що тут не кажи - і це правда !
88. Сергій / 20 березня 2012, 22:05
205. Марина пише:
«ті концерти які проводив він були набагато цікавішими ,ніж теперишні ! Що тут не кажи - і це правда ! »

Маринко, це Ви пожартувала?!!! :-)
89. KING / 20 березня 2012, 22:15
205. Марина пише:
«мабудь адмірал був правий - тільки його ніхто не дослухався та незрозумів»

Ага, оце слухали-слухали вищеподане аудіо, дослухАлися, але так щось його ніхто і не зрозумів... дурні люди... а він же був правий...
90. Слідчий / 21 березня 2012, 20:18
А де подівся ГорденкоС. з призовим фондом? Хто знає повідомте. Буду дуже вдячний.
91. лилия / 6 квітня 2016, 14:53
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
я знаю у него КРЕМ.железнодорожный тех.который не как не связан с культурной деятельностью.голос 100 % его.голос брата я узнаю.а то что это уголовно наказуемо так и спорить нечего.да и характер оставляет желать лучшего. Да люди добрые он болен послушайте его .родители плохие родная сестра блядь. жена тварь старший сын урод.один он как понимаете ГРАФ Монте-Кристо.на которого заведено было несколько уг. дел.по разным вопросам.бог ему судья но с женщинами так нельзя какими бы они не были.да и кем бы он не был но ест он за счет одурманивания больных людей.
92. atamanyanysh / 21 грудня 2016, 18:12
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
210.лилия
«я знаю у него КРЕМ.железнодорожный тех.который не как не связан с культурной деятельностью.голос 100 % его.голос брата я узнаю.а то что это уголовно наказуемо так и спорить нечего.да и характер оставляет желать лучшего. Да люди добрые он болен послушайте его .родители плохие родная сестра блядь. жена тварь старший сын урод.один он как понимаете ГРАФ Монте-Кристо.на которого заведено было несколько уг. дел.по разным вопросам.бог ему судья но с женщинами так нельзя какими бы они не были.да и кем бы он не был но ест он за счет одурманивания больных людей.»

А ты сеструха -лучше расскажи - как ты отравила своего Отца , моего Крестного папу и смылась в Израиль и гавкаешь оттуда !!! Это будет намного интереснее , чем ты чушь на меня льешь .. - Я тебя лет 30 не видел -что ты можешь обо мне знать ? !!И еще 300 видеть не хочу !!!!
93. саша ставицький / 23 грудня 2016, 10:33
Судячи з коментарів , тут сама культура.Який керівник культури в районі , такі і коментарі,Очевидно рильце в пушку , коли тут виправдовується.А взагалі , яка влада - така і культура.
94. Дід Панько / 23 грудня 2016, 14:37
95. Гай Фокс / 23 грудня 2016, 21:50
Скільки подібного лайна перекочувало з України до Криму останнім часом... Тепер цей "авіаносець" точно буде непотопляємим :)))
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації