Провести таку виставку задумала вчитель економіки Зінаїда Рудь.
— Усі старшокласники вивчають економіку. Коли ми пройшли чергові теми, я вирішила дати їм завдання створити такі ось презентації, — розповідає вчитель, — завдання вони отримали ще перед канікулами.У кожного був час, щоб підготувати роботу на якусь економічну тему, вкласти у неї цікавий зміст і попрацювати над естетичним виглядом.
Виставка складалася з кільканадцяти презентацій, кожна з яких була по-своєму цікавою. Над своїми роботами учням довелося працювати не лише головою, але й руками — клеїти, малювати оформляти. У підсумку перше місце посіла спільна робота учениць 11-Б класу. Анастасія Брус, Юлія Ярошенко та Зіна Василів створили свої «Сходинки до успіху». І не просто зробили їх власними руками, а й змогли красиво презентувати. Що, зрештою, і принесло їм перемогу.
Дівчата демонструють журналісту свою презентацію і по черзі розповідають про те, як же насправді стати успішним, куди вигідніше вкладати гроші і як ними правильно розпоряджатися. Настя Брус пояснює, що використання грошей може бути активним та пасивним. Якщо ви отримуєте гроші, а потім купуєте на них продукти — це пасивне використання грошей. А якщо не витрачаєте гроші, а кудись вкладаєте — це активне. Далі її однокласниця Юлія Ярошенко розповідає про те, куди ж їх можна вкласти. Можна — у банк, а можна купити акції якоїсь солідної компанії і на тому отримати прибуток. Можна, зрештою, вкласти гроші у дорогоцінні метали, які завжди у ціні. Третя авторка проекту — Зіна Василів — уточнює, що гроші до банків слід класти у різній валюті. Тоді, при зміні курсу якоїсь однієї, ви не втратите багато. І, навпаки, коли на якусь валюту курс підніметься — ви будете у прибутку.
Взагалі за десять хвилин нашого спілкування учні по-хорошому вражають. Вони вільно та охоче користуються економічними термінами. І оперують ними так, що зрозуміло: вони їх не просто завчили напам'ять, але і розуміють, як і коли їх використовувати та як у майбутньому з цих знань можна отримати практичну користь. Щоб уміти заробляти гроші. І не забувати при цьому рідного НВК.
— Коли я стану мільйонером, то обов’язково допомагатиму рідній школі! — пообіцяла наостанок Настя Брус.
Цікавими були і роботиінших старшокласників. Група учнів 11-А власними руками зробила «Дерево потреб людини». Їх однокласники теж задумувались над потребами, але презентували вже не дерево, а «Коло потреб». Обидві роботи у підсумку посіли друге місце.
Третіх місць було аж три. Їх зайняли учні з 11-А, 11-Б та 11-Г класів. У їх експонатах можна було побачити і еволюцію грошей, і розвиток банківської системи світу, і паперовий макет новосанжарського відділення «ПриватБанку». Загалом же виставка вчергове підтвердила, що у Новосанжарському НВК до навчального процесу вміють підходити творчо. І навіть таку складну, на перший погляд, науку, як економіка, можна зробити доступною і зрозумілою.