Вагами по вантажівках
Як ми розбагатіємо?
Кременчук, тобто його окремі комунальні підприємства – СМЕП, що відповідає за світлофори, та ДРСУ (ремонт доріг), таки виправлять свій фінансовий стан. Чи стануть від цього кращими наші дороги, ще невідомо, але минулого тижня у міськвиконкомі на засіданні комісії з вивчення регуляторних актів оприлюднили свій план виходу з кризи. І перший його пункт – варто розпочати полювання на вантажівки з написом “Рошен”, бо саме вони вбивають вулиці міста.
“Другий рік в Україні криза і жодна країна не пускає на свої дороги перевантажений транспорт. У середньому через Кременчук щодня їдуть 1700 вантажівок. 40 відсотків з них перевантажені”, – пояснив керівник комунального підприємства “Спеціалізована електромонтажна дільниця” Денис Терещенко. Основну увагу під час зважування слід приділяти Крюківському мосту. Бо саме там є обмеження для транспорту – не більше 13 тонн на вісь.
Втім, з цього приводу є свої застереження. Зокрема, ще ніхто в Україні не додумався до того, аби зважувати на вулицях вантажівки. Однак справа варта майбутніх прибутків.
“Учора з кондитерської фабрики “Рошен” виїхала вантажівка, яка зачіпає асфальт”, – пояснює свій хід думок керівник комунального підприємства. Взагалі дороги Кременчука розраховані для автомобілів з вагою на вісь 15-16 тонн. Тож поле для діяльності тут необмежене. Заступник голови Автозаводського райвиконкому Григорій Брижаха зауважив, що асфальт на дорогах руйнується частково і від міських тролейбусів. Тож можна зважити й цей вид транспорту.
Житимемо за рахунок. Або куди підуть виручені гроші?
Є питання: вантажівку зважили, її вага перевищує норму, бо завантажена різними цукерками вщент. Що в такому випадку “ваговику” робити? Керівник СМЕП Денис Терещенко, який проект лобіює, пояснює, що після видачі квитанції порушнику (зважування коштуватиме до подорожчання 75 гривень), водій має сплати додаткові витрати міському шляхово-ремонтному управлінню. Там видаватимуть платний дозвіл на проїзд порушників всіма міськими дорогами і акумулюватимуть гроші на ремонт міських доріг.
Незручності в цій справі, звісно, теж є. Зокрема, і саме рішення про платне зважування вантажівок і подальше рішення про платний проїзд дорогами міста – не зовсім законні. Правильніше, взагалі незаконні. Однак це не є підставою для зупинки міського експерименту. Тож платне зважування на дорогах міста обіцяють втілити вже з літа, коли на всіх міських шляхах з’явиться попередження: “рух важкого автотранспорту при температурі + 28 градусів Цельсія заборонено”. Щодо Крюківського мосту, який у Кременчуці взялися оберігати, то з цим усе простіше. Відповідні попередження міське ДАІ встановило вже давно. Залишилося придумати: де саме поставити даішника з електронними вагами для вантажівок і процес збору з вантажних автомобілів по 75 гривень можна розпочинати. Неважко здогадатися, що буде, коли той же власник концерну “Рошен” і міністр іноземних справ Петро Порошенко дізнається про кременчуцькі події і як він на це реагує. Втім у міському виконавчому комітеті стверджують, що міністра МЗС у нашому місті – не бояться.
Куди ж ітимуть зібрані з транзитного транспорту кошти, на засіданні комісії ніхто не згадував.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном