Вхід | Реєстрація

Каплицю Всіх Святих передадуть в оренду?

Каплицю Всіх Святих передадуть в оренду?

Минулої п’ятниці відбулась чотирнадцята сесія Кобеляцької міської ради шостого скликання. На ній говорили про ремонт доріг та передачу в оренду каплиці, що знаходиться на міському кладовищі.
До сесійної зали прибуло 17 із 30 обраних депутатів. Як зауважив міський голова, хоч і не всі з’явилися, та кворум є, тому сесію вирішили розпочати. Олександр Ісип одразу ж наголосив на тому, що, згідно змін у законодавстві, земельні питання повинні затверджуватись на сесії. Тому відтепер депутати зустрічатимуться частіше, раз на місяць.
На розгляд було винесено сімнадцять питань. Більшість з них — земельні. Та першим у порядку денному був звіт міського голови за 2011 рік. Депутати попрохали зачитати його тезисно, адже звіт протягом березня у повному обсязі буде оприлюднений на офіційному веб-сайті міської ради та у засобах масової інформації.
— Ми і так знаємо, що зроблено за рік. Ми ж разом робили цю роботу! — зауважила Валентина Семиног. — А кобелячани зможуть ознайомитись із ним з газети.
Основне, що прозвучало зі звіту, це те, що міський бюджет на 2011 рік був таким, що не задовольняв потреб міста. Проте за результатами півріччя виконаний на 124,5 відсотки, а за результатами дев’яти місяців — на 110,4 відсотки. Це дало можливість додатково розподілити кошти на потреби освіти і житлово‑комунального господарства міста.
— Звичайно, потрібно ще багато працювати над наповненням бюджету та його раціональним використанням. І це — завдання для кожного! — каже міський очільник.
Що стосується соціального захисту, то у 2011 році приймалися категоричні рішення щодо заборони торгівлею алкогольними напоями після 21 години, обмеження роботи розважальних закладів задля підвищення безпеки та спокою в Кобеляках. Спільно з центром зайнятості в місті створено 245 спеціальних тимчасових робочих місць.
Щодо роботи дошкільних закладів, то, зі слів міського голови, з початку 2011 року була загроза недостатнього фінансування з боку державного бюджету. На початку року дефіцит становив близько 500 тисяч гривень. Проблему вдалося залагодити за рахунок виділення додатково 295 тисяч гривень. Вони були додані з перевиконання міського бюджету, за рахунок субвенції з державного бюджету — 100,5 тисяч гривень, районного бюджету на суму 15,5 тисяч, та за рахунок скорочення штатів дитсадків, зміни режиму їх роботи та щоденної економії бюджетних коштів.
З питання благоустрою міський голова зазначив, що за 2011 рік Кобеляцьке комунальне підприємство «Міська сервісна служба» видалило з міста 8,5 тисяч кубічних метрів відходів. Ліквідовано 23 стихійних сміттєзвалища. Більшість відходів розміщуються та утилізуються на звалищі в Ганжівці. Там встановлено пропускний пункт, призначено постійного чергового працівника, що наглядає за порядком, зменшено територію полігону на 25 відсотків та інше. Також постійно проводилася очистка міського кладовища від кущів та сміття, у тому числі і з допомогою громадських суботників.
З приводу утримання дорожнього господарства міський голова зазначив, що 2011 рік відзначений повною відсутністю власних коштів міської ради на ремонт і експлуатацію доріг комунальної власності через відміну транспортного збору при проходженні техогляду автомобілів. Та все ж міська влада провела необхідні заходи з утримання дорожнього господарства.
— Підсумовуючи, — каже Олександр Михайлович, — можна стверджувати, що минулий рік для міста був успішним. Ми прожили цей рік дружно і ефективно. А ефективність роботи оцінена громадою і привела до вирішення конкретних справ.
Наступним актуальним та обговорюваним депутатами питанням було затвердження Програми покращення стану дорожнього господарства в Кобеляках на 2012–2015 роки.
Як зазначив секретар міської ради Сергій Галушко, на 2012 рік заплановано провести капітальний ремонт доріг, суміжних із вулицею Касьяна. А на 2013 рік — із вулицею Стародніпропетровською. Та депутати вирішили змінити порядок проведення ремонтних робіт. Мовляв, Стародніпропетровська більше потребує ремонту, ніж Касьяна. Тому її ремонтуватимуть першою.
— А якщо будуть кошти, що й обидві вулиці відремонтуємо у 2012 році, — додав міський голова. — Та починатимемо зі Стародніпропетровської.
Депутати поцікавились, чи буде відремонтована вулиця Шевченка. Олександр Ісип відповів, що є думка відремонтувати її шляхом поточного ремонту.
Ще одним досить обговорюваним питанням було передача в оренду каплиці Всіх Святих, яка знаходиться на території міського кладовища. Олександр Ісип нагадав депутатам про те, що міською радою за значні кошти Миколи Касьяна було збудовано каплицю.
— Будували цю каплицю шляхом суботників, залученням коштів підприємців та силами ще багатьох людей, — каже міський голова. — Та коли деякі обласні релігійні діячі побачили, яка красуня знаходиться у нашому місті, вони зацікавились, як можна отримати її в користування. Та ми з вами вирішували, що ця каплиця буде власністю міської громади і доступною для всіх. Декілька тижнів назад ми виготовили документацію на власність, щоб каплицю у нас взагалі не відібрали. Зараз ми маємо свідоцтво про право власності на каплицю як об’єкт комунальної власності міста. Ми можемо віддати її в оренду на 2 роки і 11 місяців. Тим більше, що функція збирання коштів зі скриньки, прибирання каплички, купування свічок та інше не властива нашому житлово‑комунальному господарству, яке зараз виконує цю роботу. Я пропоную оголосити конкурс. Хто його виграє — хай орендує і сплачує до бюджету кошти. Тільки в договорі зазначимо: залишити відкритий доступ для всіх людей. Не менш важливим є те, що від сім’ї Касьянів є офіційний лист, у якому вони просять передати каплицю Всіх Святих у користування Московського патріархату.
Та не всі депутати підтримали цю пропозицію.
— Я хоч і невелику суму вклав у будівництво каплиці, — каже Володимир Рева, — та я проти того, щоб її здавали в оренду! Якщо немає чим платити прибиральникам, я готовий щомісяця давати по 500 гривень. Ми будували каплицю для людей, а з цього хтось хоче зробити бізнес.
— А можемо ми не здавати каплицю в оренду, а утримувати її самостійно? — запитала Валентина Семиног.
— Ми утримуємо її самостійно вже третій рік, — відповів міський голова.
— Ну Микола Андрійович гроші давав не для того, щоб побудувати каплицю і здавати її в оренду, — зауважив Роман Матюхов.
Та зрештою, після тривалої дискусії, депутати до спільної думки так і не дійшли. Тому одностайно вирішили почути думку громади. І вже на наступній сесії прийняти відповідне рішення.


Автор: Дарія СТАРОСТІНА, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
8 березня 2012, 12:39 | Кобеляки | Політика
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації