Цю редакційну хотілося б присвятити Інтернету. Можливо, представники старшого покоління зрозуміють не все, про що тут ітиметься, але загальна думка, напевно, дійде і до тих, хто жодного разу не користувався пошуком «Google» і не сидів «Вконтакте».
Отже, Інтернет. Саме він сьогодні є тим інформаційним ресурсом, який формує загальне уявлення про життя та світ у більшості молодого покоління. Газети? Ні. Підлітки їх не читають. Телебачення? З натяжкою. Якщо щось і дивляться, то це розважальні передачі або реаліті-шоу. Лишається Інтернет. Він диктує моду, він впливає на смаки. І саме він може зробити надзвичайно відомою будь-яку людину.
Насамперед, завдяки славнозвісному порталу для відеофайлів «YouTube».Тут можна знайти відеоролики на будь-який смак - від професійних кліпів до аматорських відео, знятих на мобільний телефон. На «YouTube» можна знайти ролик про наші Нові Санжари, або, наприклад, про невідому нам ісландську столицю Рейк’явік.
Так от, в Інтернеті завдяки «YouTube» формується такий собі рейтинг популярності, який вимірюється кількістю переглядів відео користувачами Інтернет. Тут немає значення — багатій ти, президент чи звичайний робітник. Якщо твоє відео сподобається користувачам, то за лічені дні його зможуть переглянути мільйони. І одного ранку ти прокинешся всесвітньовідомим. Як, наприклад, дядько, який пропонував російському міліціонеру його поламати. Нічого незвичайного дядько не робив. Просто розмовляв якось дивно. Схоже було, що він чи то прийняв велику кількість алкоголю, чи то значну дозу наркотиків. Як би там не було, але відео користувачам сподобалось і його переглянули 4.397.724 чоловіки (станом на понеділок, 2 квітня). Чоловік став героєм Інтернету і за кілька днів прославився на увесь колишній Радянський Союз.
Але він і поруч не стояв із таким собі бразильським співаком на ім’я Мішель Телло. 30-річний співак записав пісню під назвою «Ai Se Eu Te Pego», вона потрапила на «You Tube». І на сьогодні зібрала… страшно навіть уявити цю цифру… 266.911.668 переглядів в усьому світі! Скільки стадіонів потрібно було б зібрати Мішелю на своїх концертах, аби хоч спробувати наблизитись до цієї цифри?! А тут - бац - і тебе знають скрізь - від рідної Бразилії до далекої України.
Цей приклад зайвий раз демонструє те, що Інтернет є величезною силою. Яку, щоправда, можна використовувати по-різному. До прикладу, «Місячна соната» Людвіга Ван Бетховена на тому ж «YouTube» зібрала «всього» 42.884.941 перегляд. Отже, бразильський співак Мішель в Інтернеті є куди популярнішим за геніального композитора…
Мішель Телло крутіший за Бетховена
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном