Минулого четверга редакцію «ЕХО» повідомили про те, що у кобеляцькому відділенні Ощадбанку чималі черги. Ми вирішили на власні очі у цьому пересвідчитись.
Коли ми завітали до Ощадбанку, то й справді побачили більше двадцяти людей, що стояли в черзі до каси та біля входу в приміщення банку. У чергах люди стоять, з їхніх слів, тривалий час. Окрім цього, клієнтів дратує неймовірна спека всередині. Ми поцікавились, з чим пов’язана черга, і нам розповіли, що в цей день, по четвергам, більшості виплачують компенсаційні виплати у розмірі 500 гривень спадкоємцям вкладників, котрі померли, хтось отримує пенсію або сплачує за комунальні послуги, а дехто вкотре намагається отримати свою тисячу.
Леонід Усенко, який стояв серед натовпу розповів, що вже досить тривалий час не може отримати свою компенсацію.
— Я приїжджаю сюди вже сьомий раз підряд, — скаржиться чоловік, — і ніяк не можу отримати свої гроші. Мені були назначені дата і час: 27 червня о 9:00 (показує запрошення — авт.) та кожного разу з певних причин відмовляють: то час прийому громадян по виплаті вкладів завершився, то не той день, то ще якась причина. А мені їздити не так і близько, з Мартинівки. От сьогодні, наприклад, знову відмовили, бо зараз триває процес виплати компенсацій на поховання. А я ж коли отримаю свої гроші?
Тут до відділення Ощадбанку зайшла керівник апарату райдержадміністрації Людмила Майданник, котра й сама спробувала розібратись з чим пов’язані черги. Відразу ж вона підійшла до вікна, де проходить процес актуалізації даних вкладників. У працівниці банку запитали, скільки громадян по списку в цей день потрібно прийняти. Вона відповіла, що 32. З них уже 21 вкладника актуалізовано. І запевнила, що з актуалізацією проблем немає.
Далі звернулися до працівниці банку, що обслуговувала клієнтів у касі, Катерини Сугак. Вона розповіла, що черга пов’язана із реєстрацією на отримання грошей на поховання. Із оплатою комунальних платежів проблем не виникає.
— Поки гроші не виплачували, — каже вона, — люди сиділи і ждали. Шо вони ждали, Бог його зна! Зараз ми їх не в силі оформити. Скільки встигаємо, скільки й оформляємо на день.
— Так для чого давати оті запрошення, коли ви не встигаєте обслуговувати людей? — обурюється жінка, що стоїть в черзі.
Та коли ми спробували з дозволу клієнтів банку їх сфотографувати, то касир зірвалась з робочого місця і на підвищеному тоні почала виясняти на підставі чого ми це робимо. Свою заборону вона не змогла ніяк мотивувати, лише повідомила, що у приміщенні наявні камери відеоспостереження. Та ми зауважили, що банк — це громадське місце, в якому, відповідно, фотозйомка не заборонена. Та касир вийшла на вулицю і ще хвилин десять скаржилася представникам влади на свою роботу. А черга тим часом ставала дедалі більшою.