Обледеніння. Героїчному подвигу тролейбусників присвячується…
Понеділок, 7.00, зупинка «Вул. Героїв Сталінграда». Чорний у вранішніх сутінках натовп людей майже перекрив дорогу, поодинокі маршрутки, забиті вщент, проїжджають, не зупиняючись, повз. Молодіжний у блокаді, головна транспортна артерія – наче бугриста ковзанка, якою не лише їхати, ходити ризиковано. Натовп стоїть стіною, нерухомо, аж раптом на горизонті «Керченської» з’являється силует тролейбуса. «Рогатий» беруть штурмом, дарма, що «п’ятірка». За перевіреною практикою, мешканці з ближнього Молодіжного їдуть на дальній, там легше сісти у маршрутки. Але не цього разу, зупинки «Аврора» і «Вул.Молодіжна» так само чорні. Тож з тролейбуса ніхто не виходить, тим паче, що вже пригрілися.
Кондуктор по другому колу збирає гроші, а водій оголошує, що через обледеніння проводів тролейбус прямує лише до «Електростанції». Водій – жінка, і їй, вочевидь, дуже шкода тих, хто мерзне на ближньому Молодіжному, тому попереджає, що до «Вул. Героїв Сталінграда» їде, не зупиняючись. «Швидкісний експрес», – жартує хтось з заднього майданчика.
На зупинці «Вул. Героїв Сталінграда» тролейбус затрамбували по самі вікна, і повільною важкою ходою він рушив у напрямку центру. «Керченська, є на вихід?», – запитує досвідчений водій. «Є!», – відгукуються з салону. «А на які двері?», – долинає з кабіни. «На середні», – чути у відповідь. Тролейбус повільно пригальмовує навпроти Четвертої поліклініки, за 30 метрів до зупинки. Замість двох жіночок, які вийшли, у відчинений середній отвір намагаються влізти осіб 7, котрі встигли підбігти від зупинки. «В тесноте, да не в обиде» їдемо далі.
Перший сюрприз очікував на мосту біля Пивзаводу: шляхопровід був добросовісно розчищений, як і дорога по вул. 60 років Жовтня (невже на Молодіжному не люди живуть?). Другий сюрприз стався на спуску з мосту. Шалено заіскрили тролеї, і рятівний тролейбус зупинився. «Все, приїхали», – повідомила водій. Народ повалив на вихід, мало сподіваючись на маршрутки, а більше покладаючись на власні ноги. Пішки, кажуть, ходити корисно. І пішли, а дехто й побіг, бо на роботу вже спізнився катастрофічно.
Де ж ті піщані гори…
350 тонн піщано-соляної суміші висипали в ніч з 20 на 21 грудня кременчуцькі комунальники на дороги міста. Про це повідомила міська служба «063», відділ контролю за оперативною обстановкою. КАТП-1628 відзвітувало: усю ніч, з 20.00 до 7.00, на посипанні та розчищенні шляхів трудилися 7 машин, які здійснили 30 виїздів, охопили все місто, основні транспортні маршрути. Це стверджують комунальники, пересічні ж городяни, які зранку 21 грудня мерзли на зупинках, кажуть, що до 7.00 жодної техніки на дорогах не бачили.
…і де маршрутки?
Мікроавтобусів не вистачало, – погоджується завідувач транспортного відділу міськвиконкому В. Кургаєв. За його словами, зранку 21 грудня близько 30% автівок не вийшли на маршрути. Водії, які мешкають у навколишніх селах, а таких чимало, не змогли дістатися до Кременчука через закриття міжміських напрямків руху. Деякі машини не завелися через погану солярку. А головна причина – ожеледиця, автобуси та маршрутки не могли піднятися на обледенілу гору в районі Водоканалу та на міст поблизу Пивзаводу, аж поки не запрацювали комунальники.
Хто везе, той і тарифи встановлює
У суботу, 19 грудня, проїзд у міських маршрутках подорожчав до 2 грн. Перевізники нарікали на снігопад, мовляв, 25 копійок – то «націнка» за роботу у складних погодних умовах. У міськвиконкомі кажуть, що тариф у маршрутному транспорті затверджений на рівні 1,75 грн і не повинен залежати від погоди. Про самовільні дії маршрутники попереджені, – повідомив завідувач транспортного відділу міськвиконкому В. Кургаєв.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кременчук |
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном