Виявляється, що навіть повна відсутність у гаманці чи домі готівкових грошей не є гарантією від пограбування.
Вельми символічний випадок крадіжки стався нещодавно в Кобеляках. До правоохоронців звернулась одна з жительок райцентру. У жінки вкрали 11 тисяч гривень. Причому гроші викрали не з гаманця, не зі схованки між простирадлами чи з-під дивану, а прямісінько з пластикової банківської картки.
Потерпіла розповіла правоохоронцям, що напередодні злочину до неї подзвонили. Людина, яка телефонувала, представилась працівником банку, в якому тримала гроші жертва крадіжки. І під приводом унесення якихось уточнень, вивідала у потерпілої номер її картки, пін-код і навіть дівоче прізвище матері. Тобто, зловмисник зібрав у своєї жертви всю необхідну для нього інформацію. Далі все було справою злочинної техніки. Спочатку злочинець зателефонував оператору мобільного зв’язку. І попросив заблокувати номер потенційної жертви. Нібито у неї вкрали телефон. Навіщо це було зроблено? Для того, щоб на номер не надійшла «есемеска» із банку з повідомленням про зняття грошей. А потім їх викрали у Харкові.
За даним фактом порушено кримінальну справу. Водночас Віра Гомонюк, офіцер міліції, відповідальний за роботу з населенням, прохає всіх земляків бути уважними і нікому не розголошувати інформацію щодо своєї банківської картки. Вона говорить: «Ні в якому разі не можна по телефону розповідати такі дані, як номер картки, пін-код, дівоче прізвище матері. Якщо вас про це запитують, тим більше з мобільного, не полінуйтесь, передзвоніть у банк, а ще краще — сходіть туди і дізнайтесь кому і навіщо потрібна ця інформація».
Також Віра Гомонюк попереджує і про ймовірність стати жертвою інших шахраїв. Вона закликає ні в якому разі не спілкуватись із невідомими людьми на фінансові теми. Навіть, якщо у тих людей є посвідчення, адже документи можуть бути підробленими. Шахраї можуть представитися працівниками соціального захисту і запропонувати обміняти гроші. Можуть зайти у будинок під виглядом контролерів із газової служби чи електриків, а потім пограбувати вас. Тому краще зателефонувати у відповідну службу і перепитати, чи є там такий працівник.