Як відомо, рік, що минув був не надто вдалим як для українських автовиробників, так і для фірм, котрі займаються продажем закордонної техніки. Всі вони в один голос і не втомлюючись заявляли про суттєве зниження обсягів продажів. Не допомагали продавцям навіть постійні інформаційні «вкидання» щодо майбутнього різкого подорожчання автомобілів. Спрацювала хіба що «інфа» про запровадження Росією утилізаційного збору. І у середині літа українці почали трішки жвавіше вкладати свої кошти у придбання «сталевих коней». А потім все знову повернулось до сумного застою.
Причину такої апатії серед потенційних автовласників добре охарактеризував відомий у Кобеляках валютний міняйло, посередник та ріелтор в одній особі Славік К. Він говорить: «— Та закрутили гайки по самі нікуди. У людей просто немає «бабок». Раньше, ще в прошлому году, я умудрявся каждий місяць находить клієнтів на дві машини. А січас машини предлагають пачками, по покупців ноль». Як правило, чоловік за свої послуги встановлював твердий і стабільний прейскурант – по каністрі бензину з покупця і продавця. Зараз він погоджується брати за «наводку» вдвічі менше.
Скаржаться на відсутність замовлень і ті кобелячани, котрі заробляють на життя, приганяючи вживані автомобілі із Євросоюзу. Вони за свої послуги звикли брати від однієї до двох тисяч американських доларів, в залежності від загальної ціни замовлення. За словами «гонщиків», зараз жителі Кобеляччини не хочуть переплачувати і воліють їхати за авторками в Західну Україну або Київ. Поїхавши на найвіддаленіший від Кобеляк автобазар Івано-Франківськ, можна купити автомобіль на 500-1000 доларів дешевше, аніж аналогічний у Кобеляках. Раніше люди воліли не ризикувати, не гаяти час і переплачували перекупникам. Сьогоднішня ж криза примусила рахувати гроші.