Вхід | Реєстрація

Віртуальний мільйон на реальні руїни

Віртуальний мільйон на реальні руїни

Стан кобеляцьких доріг, як і більшості українських, стрімко наближається до катастрофічного. І ніхто не знає, чи знайдуться гроші на їх ремонт.

У посадовців Кобеляцької міськради днями вдалося дізнатися про плани влади Кобеляк щодо ремонту вулиць райцентру. Одразу відзначимо, що про руїну під назвою «вулиця Фрунзе» на ділянці, де перед виборами зняли асфальт, мова не йшла. Та дорога знаходиться на утриманні держави й місцева влада її ремонтом займатися не буде. Навіть права такого не має.

Та й без вулиці Фрунзе в Кобеляках вистачає проблемних ділянок. Практично всі вулиці чекають не дочекаються капітального чи хоча б поточного ремонту дорожнього покриття. На нього, на цей ремонт, у 2013 році планують витратити близько півмільйона гривень. Це — за планом. Частину цих витрат понесе державний бюджет, частину — обласний та міський. Так, згідно з відповідними рішеннями, 100 тисяч із держбюджету мають піти на поточний ремонт вулиць Полтавської, Калініна та утримання інших. Утримання включає в себе: підмітання, розчищення снігу й посипання піщано-сольовою сумішшю, ремонт і фарбування дорожніх знаків. Ще 509 тисяч держава має виділити на продовження капітального ремонту вулиці Дніпропетровської. Нагадуємо, що його розпочали минулої осені, а чекали ледве не десятиліття.

Із обласного бюджету має бути профінансований капремонт вулиці Касьяна. На це виділяється 250 тисяч гривень. Крім того, 90 тисяч заплановані на поточний ремонт вулиць Огія, Дніпропетровської та, увага, Горького. Нарешті мають зникнути сумнозвісні калюжі, якими «знаменита» ця вулиця. Але, напевне, не всі, адже грошей не вистачить.

Зробить свій внесок у ремонт та утримання доріг і сама міська рада. Згідно з планами (чи мріями? — редакція), у міську казну мають надійти 100 тисяч гривень, у якості податку при первинній реєстрації транспортних засобів. Якщо кобелячани таки зважаться купляти нові автомобілі, зважаючи на стан доріг. Ці гроші витратять на поточні ремонти, заміну дорожніх знаків, нанесення розмітки, очищення обочин.

Якщо скласти до купи всі заплановані витрати, то виходить мільйон гривень, навіть трішки більше. Це мало, але можна було б порадіти навіть цьому. Якби не два «але». По-перше, цей мільйон є дійсно віртуальний. Чи паперовий, якщо говорити простіше. Зважаючи на нинішній стан у бюджетах усіх рівнів, ця сума може так і залишитися на папері. Усі, хто в Україні співпрацює з бюджетними грішми, знають, що деякі платежі «висять» ще з вересня минулого року. Держказначейство їх просто не пропускає. Щось схоже може відбутися і з грошима запланованими на ремонт доріг.

Друге «але» стосується самого процесу ремонту. Його в Україні, і в Кобеляках зокрема, проводять традиційно в дощ або мороз, незрозумілої якості асфальтом і за якимись таємничими українськими технологіями. Як результат, до «закатаних» у землю мільйонів через рік-два доводиться додавати нові десятки мільйонів. Потрібні приклади? Поїдьте в Кобеляки на вулицю Стародніпропетровську, Шевченка, Фрунзе, Червоноармійську. І зрівняйте їх із автодорогою, що проходить у Царичанському районі. Далі коментуйте самі.


Безліч фотографій жахливих доріг — у фотоальбомі на нашому сайті




Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
14 лютого 2013, 15:52 | Кобеляки | Суспільство


1. 7777 / 14 лютого 2013, 21:54
якщо хто хоче взнати -чому в кобеляках такі дороги--все дуже просто-приїжджає дорожна лабораторія-і бере на аналіз асфальт (ЯКА марка бітума)- і пора приглашати прокурора---(якщо він не кум прокурора чи ще якогось чиновника. Як БАЧИТЕ- ВСЕ ДУЖЕ ПРОСТО-- АЛЕ ЧИ ХОЧЕ ХОЧ ХТОСЬ ЦЕ ПРОВІРЯТИ?

P.S. по всих областях в автодорах такий порядок....
2. 7777 / 14 лютого 2013, 21:58
якщо хто хоче взнати -чому в кобеляках такі дороги--все дуже просто-приїжджає дорожна лабораторія-і бере на аналіз асфальт (ЯКА марка бітума)- і пора приглашати прокурора---(якщо він не кум прокурора чи ще якогось чиновника. Як БАЧИТЕ- ВСЕ ДУЖЕ ПРОСТО-- АЛЕ ЧИ ХОЧЕ ХОЧ ХТОСЬ ЦЕ ПРОВІРЯТИ?

P.S. по всих областях в автодорах такий порядок....

Але чому в НА МЕЖІ ПОЛТАВСЬКОЇ І ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ В НАПРЯМКУ ЦАРИЧАНКИ-- (ЯК НОЖОМ ВІДРІЗАНО) ДОРОГА ВІДМІННОГО ГАТУНКУ (І ТЕЖ ТАМ В ЦЬОМУ РОЦІ ВЕСНА ТАКА САМА ЯК І В ПОЛТАВСЬКІЙ........................
3. ansambl / 4 березня 2013, 10:45
Посилання на ukryama.com ресурс который составляет грамотное заявление в ГАИ, (которое самому надо отнести)
Если дорога не отремонтирована на протяжении 30 календарных дней, дело предается в прокуратуру.
4. ansambl / 4 березня 2013, 10:47
"Якщо скласти до купи всі заплановані витрати, то виходить мільйон гривень"

Осенью была статья о том что "Кобеляки" подняли денег сверх нормы и будут строить бассейн, да построить бассейн это реально необходимая затрата, может построить монорельсовую дорогу?
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації