19 лютого за участі заступника голови Полтавської ОДА Бориса Галушко, начальника Управління ДСНС у Полтавській області Романа Кириленко та начальника управління з питань надзвичайних ситуацій ОДА Михайла Андрусенко відбувся брифінг, на якому розповіли про перспективи розвитку цивільного захисту та проходження весняного водопілля в області.
Розпочалося засідання із відзначення та нагородження дев’ятикласника міської ЗОШ №7 ім.Т.Г. Шевченка Євгена Шуби, який 25 січня врятував пенсіонерку, в будинку якої сталося пожежа. Хлопець зізнався, що давно мріяв стати рятувальником, а останній випадок остаточно переконав його дотримуватися вибраного напрямку. У свою чергу керівництво УДСНС у Полтавській області пообіцяло допомогти втілити у реальність мрію сміливого хлопця.
Підбиваючи підсумки роботи за минулий рік в системі цивільного захисту Полтавщини, заступник голови облдержадміністрації Борис Галушко зауважив, що у 2012 році сталася менша кількість нещасних випадків, у тому числі і зі смертельними наслідками.
– Системна робота по попередженню надзвичайних ситуацій в усіх напрямках дала свої результати, – впевнений Борис Павлович. – В області стало менше виникати пожеж, кількість загиблих людей на воді також зменшилася. Виникає занепокоєння лише сумна статистика стосовно загиблих людей від отруєння чадним газом. В області діє низка програм по попередженню надзвичайних ситуацій. Окремо хочу сказати про Програму стосовно утилізації отрутохімікатів, в цьому році наша область буде повністю звільнена від цих шкідливих речовин.
За словами Романа Кириленко, обласне Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій забезпеченно необхідним для роботи оснащенням.
– Маємо тісну співпрацю з органами державної влади, – зауважив Роман Петрович. – За останні роки отримували певну допомогу в переоснащенні та модернізації наших підрозділів. В усіх міських та районних радах прийняті відповідні програми забезпечення пожежної безпеки, в яких передбачено виділення коштів як для придбання паливно-мастильних матеріалів, так і аварійно-рятувального обладнання.
Співробітниками Державної служби України з надзвичайних ситуацій, органами виконавчої ради та органами місцевого самоврядування організовано та проводяться перевірки стану готовності систем для відведення поверхневих стічних вод, зливових каналізаційних, дренажних систем у населених пунктах та поверхневих водоскидів і донних водовипусків гідротехнічних споруд, техніки, насосного обладнання та плавзасобів.
– На сьогоднішній день у зв’язку з кліматичними умовами не передбачається виникнення заторних явищ на основних водних артеріях області, – звернув увагу Роман Кириленко. – На шлюзах-регуляторах відсутні заторні явища, скид води у томі числі і на малих гідроелектростанціях здійснюється у штатному режимі. Спостереження за їх станом та рівнем води здійснюється відповідними працівниками. Гідротехнічні споруди знаходяться в технічно-справному стані, руйнувань та пошкоджень конструктивних елементів не виявлено.
Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації на Полтавщині продовжують утворюватися підрозділи місцевої пожежної охорони.
– 19 підрозділів, які функціонують в області, вже довели свою необхідність, – продовжив Роман Кириленко. – Найкращими є Кобеляцький та Котелевський райони, де утворені вже по три підрозділи місцевої пожежної охорони. На цьому ми не зупиняємося, вдячні обласній владі за підтримку та допомогу у вирішенні проблемних питань. Фінансуються такі підрозділи з місцевих бюджетів, а от обласне Управління ДСНС надає пожежні автомобілі, одяг, обладнання.
Підводячи підсумки круглого столу заступник голови ОДА Борис Галушко наголосив, що цього року в пріоритеті покращення та зміцнення матеріально-технічної бази цивільного захисту населення.
– У 2013 році плануємо провести інвентаризацію усіх сховищ, потім будемо міркувати, як краще їх використовувати, – підкреслив Борис Павлович. – Нам дуже важливо, щоб цілодобово усі підрозділи Державної служби України з надзвичайних ситуацій були в стані бойової готовності. Дякую усім фахівцям, які відповідально ставляться до своїх обов’язків.