Вхід | Реєстрація

Кожен лічильник повинен бути повірений

Хочеш зекономити  - встанови лічильник

Кількість громадян, які вирішили встановити в своїх оселях лічильники, щороку збільшується. Такий крок не лише дає змогу економити національні ресурси, що вкрай важливо, адже, наприклад, за запасами питної води на душу населення Україна займає передостаннє місце серед країн СНД, а й дозволяє заощадити кошти сімейного бюджету. За приблизними підрахунками завдяки лічильникам води сім’я із трьох осіб за місяць економить щонайменше 30% суми, яку зазвичай сплачує за холодну та гарячу воду за сумнозвісною «нормою», яка нараховується із солідним «запасом»: раптом трубу прорве, хтось відкритий кран залишить і таке інше. Та й за газ з лічильником не доведеться платити «середнє арефметичне» в теплу пору року та ще при цьому й мерзнути взимку. Тож переваги очевидні.

Що ж не завадить знати, перш ніж придбати той чи інший прилад обліку води чи газу? Лічильники необхідно купувати в організаціях, які мають право на їх встановлення або в спеціалізованих магазинах. Перш за все потрібно звернути увагу на комплектацію, зокрема, на наявність технічного паспорту, де вказаний гарантійний термін та дата повірки. Прилади обліку обов’язково проходять первинну повірку – контроль на точність, відразу коли «сходять з конвеєра» підприємства-виробника, що підтверджується підписом повірника та відбитком тавра в паспорті на прилад. Бажано, щоб лічильник був «свіжим», простіше кажучи, чим менше пройшло часу з моменту його виготовлення, тим довше до наступної повірки.

Варто знати, що хоча прилади обліку не підлягають обов’язковій сертифікації, відповідно до статті 11 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» вони обов’язково мають проходити державні приймальні випробування, за результатами яких видаються сертифікати затвердження на тип засобу вимірювальної техніки, після чого цей тип заноситься до Державного реєстру і відтоді він може на законній підставі продаватися в торгівельній мережі.
Крім вітчизняних, до Державного реєстру мають бути занесені всі прилади іноземного виробництва, в тому числі російського, які допущені до експлуатації в Україні. Ці дані наведені у паспорті на лічильник. Зокрема, перевірити інформацію про внесення водоміра в Державний реєстр може кожен бажаючий зателефонувавши до ДП «Полтавастандартметрологія» за номером 60-27-09 або 58-43-35.

 

Прилад обліку може «підвести» господаря

Щоб уникнути похибки в роботі лічильника, а вона може бути не лише на користь споживача, а й на користь постачальника послуги, точність приладу обліку необхідно періодично перевіряти. Тож відповідно до статті 28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» прилади обліку води повіряються не рідше 1 разу на три роки (для окремих типів лічильників раз у 4 роки); газу – не рідше 1 разу на 8 років; електроенергії – не рідше 1 разу на 8-16 років (у залежності від типу лічильника).

Повірці водомірів передує їх технічний огляд і при потребі, ремонт. В Полтаві є три організації, які уповноважені на виконання подібних робіт: це Комунальне підприємство «Водоканал», підприємство «Полтаватеплоенерго» та ТОВ «Техцентрсервіс». Подальшу повірку лічильників проводять фахівці ДП «Полтавастандартметрологія». Тож хотілося б застерегти споживачів від звернень до сумнівних організацій не ліцензованих на проведення вищезгаданих робіт або до випадкових фірм-одноденок, які пропонують виконання будь-яких послуг по обслуговуванню лічильників, в тому числі і незаконну повірку приладів за необґрунтовано завищеною вартістю.

Лише протягом минулого року фахівцями ДП «Полтавастандартметрологія» було повірено близько 6 тисяч приватних водомірів. Повірку здійснюють за допомогою спеціальних стаціонарних проливних установок. Про її необхідність переконливо свідчить той факт, що кожного разу в ході технічного обслуговування виявляють лічильники, які потребують невідкладного ремонту. З часом очікують, що їх кількість збільшиться, адже чим довше знаходиться в експлуатації прилад обліку, тим швидше він зношується. До речі, на справність водомірів великою мірою впливає і якість води, чим більше у ній мінеральних солей та механічних домішок, тим інтенсивніше йде процес осаду цих речовин на деталі лічильника, що прискорює його виведення з ладу.

 

Кому платити за повірку?

Що ж до того, хто повинен сплачувати за процедуру повірки, демонтаж та монтаж лічильника, то це питання, ось уже кілька років викликає суперечки в суспільстві. Як пояснили в Державній житлово-комунальній інспекції України, хоча у статті 28 пункту 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» і значиться, що «періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) побутових лічильників, якими користуються фізичні особи, здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання», при цьому передбачено, що вартість вищезгаданих робіт повинна відшкодовуватись споживачем через тариф на відповідні послуги. Втім, Порядок формування тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії та на послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, затверджений постановою Кабміну №955 та Порядок формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затверджений постановою Кабміну №959, не передбачають внесення витрат на повірку приватних лічильників у тарифи на комунальні послуги. На сьогодні в Україні витрати на повірку лічильників внесені лише в тарифи деяких ЖЕДів, які, згідно з договорами, здійснюють не лише утримання будинків та прибудинкових територій, а й надають послуги з водопостачання. В усіх інших випадках, споживач повинен сплачувати за ці послуги відповідно до укладеного договору з тією чи іншою комунальною службою. Сама по собі повірка коштує менше 6 гривень, проте, за розпломбування-опломбування, демонтаж-монтаж комунальники беруть значно більше.

За законом повірка водомірів має тривати не більше, ніж 1 місяць, хоча на практиці цей процес займає не більше двох тижнів. В цей період нарахування за водоспоживання проводиться умовно - у розмірі середньомісячних показників лічильника за попередні 3 місяці.

 

Перевірити точність вдома неможливо

Повірка може бути позачерговою, якщо у споживача виникли сумніви з приводу правильності показань лічильника. У такому разі вона проводиться за власні кошти мешканця. Якщо помилка, котра виявиться у показниках, перевищує допустиму для даного лічильника похибку, виконавець повинен зробити перерахунок вартості своїх послуг з дня останньої повірки або з дня встановлення водоміра (якщо його повірка ще не проводилася) на відповідний відсоток відхилення показань. Отже, в разі виникнення сумнівів щодо роботи лічильника або при пошкодженні пломби споживачу необхідно терміново звернутися до водоканалу.


Якщо споживач не провів повірку своєчасно, після закінчення терміну повірки розрахунки за спожиту воду ведуться за встановленими нормативами споживання, а не за показниками лічильника.

Багато хто із споживачів запитує, чому неможна перевірити правильність роботи водоміра в домашніх умовах, відливши певну кількість води у відро чи банку? На жаль, технологія повірки лічильників, не дозволяє робити повірку за місцем встановлення приладу, адже для цього використовується спеціальне обладнання, вартість якого складає від 100 до 200 тисяч гривень, воно дозволяє перевірити як працює водолічильник в трьох режимах: при слабкій подачі води, середній та максимальній. Саме такі вимоги технічних регламентів і тільки після таких випробувань можна бути впевненим у точності водоміра.

До речі, найкращими в світі вважають лічильники французської фірми Шлюмберже, за ними йдуть німецькі, на відміну від вітчизняних, гарантійний термін у них не 4-6 місяців, а 2-3 роки. Проте, й коштують вони як мінімум у 2 рази дорожче. Та й проблем з установкою та реєстрацією вітчизняної продукції менше, адже більшість населення купує саме її.

На жаль, сьогодні не всі громадяни розуміють важливість проведення періодичного технічного обслуговування та періодичної повірки приладів обліку. Проте, коли метрологічний пристрій працює точно, спокійніше не лише надавачу послуг, а й споживачеві.


Автор: Жанна Кущенко, ДП «Полтавастандартметрологія»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Суспільство


1. orakul / 30 липня 2018, 12:29
Кажуть, що новостворений кобеляцький водоканал укладає договори на водопостачання і договором, всупереч закону, перевірка лічильників покладена на споживача. З цього приводу знайшов оцю цікаву статтю в якій чиновник оигінально пояснює механізм ухиляння від виконання чинного закондавства України. Бачте "у статті 28 пункту 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» і значиться, що «періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) побутових лічильників, якими користуються фізичні особи, здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання», при цьому передбачено, що вартість вищезгаданих робіт повинна відшкодовуватись споживачем через тариф на відповідні послуги" але "Порядок формування тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії та на послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, затверджений постановою Кабміну №955 та Порядок формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затверджений постановою Кабміну №959, не передбачають внесення витрат на повірку приватних лічильників у тарифи на комунальні послуги."
2. orakul / 30 липня 2018, 12:42
Стаття писана у 2013 році при злочинній владі. Тепер прийла правильна гейропейска влада. І куди вона дивится? Нехай же пан Гоцман приведе постанову КМУ у відповідність до законну а мер нехай виконує Закон а не якусь постанову. Чого ж мовчать усі майдануті. Чи вони ждуть що Гоцман почне їм цитувати Талмуд чи Тору? Ясно, що він може і процитувати, наприклад таке «А в городах сих народов, которых Господь, Бог твой, дает тебе во владение, не оставляй в живых ни одной души». (Второзак. 20:16) Зачистку землі яку їм дав їх Господь позашлюбний син якого Іісус працює у лошар Богом нехай починають з майдаунів і атошників які за нього воюють. Хоча, він і так з них почав. А меру побажання не йти на поводу у талмудистів а відстоювати інтереси громади і дотримуватися хоч якогось але все таки чинного законодавства України. І робити це треба незважаючи на те, що Фельдман дареє нам мавп. Фельдмани просто так нічого лошарам не дарують. А лашари не повинні вестись на подарунки і не бути жадними до усього починаючи з гречки і кінчаючи іншими «благами» благодійності, бо буде з ними те що з мавпами. Тим хто не знає розповім як туземці ловлят дурних мавп.
3. orakul / 30 липня 2018, 12:45
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
4. orakul / 30 липня 2018, 12:49
Це так дурні туземці ловлят розумних людиноподібник мавп. А що вєе говорити про мудрих талмудистів і безмозглих українців. Їх і ловити не потрібно. Подивимось як мудріша із намудріших частина кобеляцьких українців іменуємих депутатами міськради відреагує на порушення закону вонодоканалом.
5. orakul / 30 липня 2018, 23:19
Да, шановне панство, не все мною вище написане відповідає дійсності. Хазарський кагал приведений до влади майдаунами настільки перерив усі закони, що злочнна влада колишнього зека спочиває. Я думав, що у них не дійшли руки чи копита до законів Про метрологію, про питне водопостачання, про комунальні послуги.... Порились вони всюди і привели закони до стану шизи, як і усе у цій пришелепуватій державі. Так що прошу вибачення у депутатів міськради за ізке висловлявання, тепер в цих законах ніякий депутат не розбереться. Тепер вже у повній мірі діятимуть лише закони таємні законі кагалу, Талумуду і Тори. Тора і Біблія доступні усім. Тож процитую дещо для розуміння ситуації. Якщо вас посилатимуть до суду, то знайте " «Ни одно орудие, сделанное против тебя, не будет успешно; и всякий язык, который будет состязаться с тобою на суде, ты обвинишь». (Исаия 54:17) Тож до суду ходити не потрібно бо будете винні або ще й посажені. Заспокойтесь і мовчки очікуйте смерті. «А в городах сих народов, которых Господь, Бог твой, дает тебе во владение, не оставляй в живых ни одной души». (Второзак. 20:16) СУГС катрулеголові майдауни і херої. Хоча б усвідомте за що ви воюєте. І не дай бог звинувачувати у чомусь кагал. По-перше, ваші діти і онуки будут до смерті їм винні, як винні німці, які й досі платять мільони долярів щорічно. І вам таке буде. По-друге всі ваші протести безперспективні, бо давно написано в писанні на яке ви молитесь і на якому обрані вами президенти складають присягу згідно конституції «Господом будет оправдано и прославлено все племя Израилево». (Исаия 45:25) Шалом і СУГС лошари.
6. василь овсієнко / 31 липня 2018, 15:52
Піднято важливе питання і дана публікація є корисною для громадян.Зараз дійсно водоканал плюс проводить роботу по укладанню договорів на постачання холодної води.Що сатосується економії коштів від установки лічильника , то це незаперечний факт.Економія більш , ніж у двічі.А от , що до повірки , то тут суцільний абсурд.Мені не так давно довелося проводити повірку лічильника води , то виявилося , що дешевше купити і встановити новий лічильник , ніж провести повірку, що я звичайно і зробив , і готовий передати знятий в справному стані лічильник , водоканалу плюс для створення обмінного фонду.Що стосується договорів , які пропонує водоканал плюс , то тут знову беззаконня і сплошний абсурд.В договорі знову покладається на споживача повністю обслуговування врізного колодязя , мережі до приладу обліку , та самого приладу обліку в т.ч і його повірка.При цьому на споживача передбачена відповідальність за несанкціоноване втручання в роботу водомережі.Так чи може хто пояснити , як я можу обслуговувати лічильник , коли він опломбований ККП ВОДОКАНАЛ ПЛЮС , як я можу обслуговувати водомережу ,до якої я не маю права доторкатись , вона до лічильника опломбована , як я можу обслуговувати врізний колодязь , який знаходиться за межами моєї земельної ділянки в місці громадського користу4вання , де згідно попередніх рішень Кобеляцької міської ради я не маю права навіть насипати кучку піску?У представленому мені вчора проекті договору саме ці питання залишаються не вирішеними , водоканал всі проблеми хоче скинути на споживачів і бачив , що вже частина громадян попідписували ті договори навіть не читаючи , не осмислюючи наслідків такого підписання, по старинкі з довірою , що за нас все вирішать , тільки ті часи минули , що за нас думали і рішали , тепер потрібно самим думати зак себе.
7. василь овсієнко / 31 липня 2018, 16:00
Ще хочу додати , що кожний врізний колодязь має кількох споживачів , і у договорі кожного написано , що він належить саме йому , то кому ж таки належить той врізний колодязь -питання до водоканалу плюс ?
8. Selena2017 / 31 липня 2018, 16:21
Пане Василю, чи не могли б Ви розшифрувати оте своє "недавно довелося проводити повірку лічильника води ..." З яких етапів це складалося, хто це виконував у Вашому домі, хто з лічильником куди катався, які матеріальні затрати при цьому? Якщо на те Ваша згода, звичайно.Корисно знати для порівняння : як поведеться санжарське «Джерело» в цьому питанні, бо вже одного разу нас було нажахано взятими (вибачте) від Балди цінами та зобов"язаннями. Дякую.
9. василь овсієнко / 1 серпня 2018, 10:35
8.Selena2017
«8. Selena20»

Все дуже просто .Полтававодоканал виконує в Кобеляках водовідведення безпідставно зажадав повірки лічильника.Я звернувся до ККП водоканал виконати свій обовязок , передбачений законами України.Тасм були пояснення , що не встигли включити повірку до тарифу .Я погодився оплатити повірку , але мені пояснили , що повірка коштуватиме більше , ніж поставити новий лічильник , я оплатив новий , який мені продав той же водоканал(комерційна зацікавленість).До цього часу водоканал не бажає проводити повірку у відповідності до законів і продовжують шельмувати закони України.Буду вимагати виконання законів в судовому порядку , хоч в наших судах це велика проблема.
10. КАМаз / 1 серпня 2018, 11:26
Я вам більше скажу, у Водоканал+ теперешній тариф завищений, коли було змінено підприємство йому автоматично залишили тариф старого підприємства, але старе підприємство працювало з ПДВ 20%, а нове на 5% відсотках, 15% в кишеню пахану-меру. Василю а суд чітко прийме вирок на вашу сторону бо водоканал+ грубо порушує закон про повірку.
11. Чудо Юдо / 1 серпня 2018, 11:34
10.КАМаз
«старе підприємство працювало з ПДВ 20%, а нове на 5% відсотках, 15% в кишеню пахану-меру»

Про це питання, до речі, уже Філон задавав до влади міста, у відповідь - ігнор
12. КАМаз / 1 серпня 2018, 11:47
А ви чекали іншу відповідь від пахана))) Та похер йому той філон і всі інші. Він полюбляє говорити "собаки гавкають, а караван іде))))
13. Selena2017 / 1 серпня 2018, 11:52
[[ЦИТАТА|9|василь овсієнко сьогодні, 10:35]]

Так, все просто, бо ми всі однією покришкою накриті. Ім"я їй: хаос у кожній сфері життя, байдужість, хитрощі, хуторянство, золотий вік для спритників. Таких, як Ви , пане Василю, небагато, хто хотів би опиратися на розумні закони та бути законослухняним. Тому, мабуть, добре подумайте, чи вистачить у Вас сил змагатися в судах , бо підтримки оточуючих не матимете. Лише з цікавості питатимуть: " Ну, добився чого-небудь?"Так буде, й до ворожки не треба ходити. Хоча я щиро бажаю Вам успіху. Такий час, не припекло ще байдужим.
14. orakul / 1 серпня 2018, 13:41
9.василь овсієнко
«Буду вимагати виконання законів в судовому порядку , хоч в наших судах це велика проблема.»

В суду, за визначенням, розглядаються спірні питання. Дане питання не спірне, а очевидне порушення чинного законодавства підприємством, що перебуває у власності територіальної громади чи створене громадою для вирішення проблем громади. Для того, щоб поставити "на місце" це підприємство не треба годувати суддів а треба "поставити на місце" обраних нами депутатів. Так що своє вибачення перед депутатами міськради написане вище я знімаю. Тему треба розкрутити у ЗМІ і отут в коментарях і наші мудрі депутати повинні все привести у відповідність до чинного законодавства навіть без мера. Треба ж якось їх заставляти сужити громаді, інакше, навіщо вони потрбні. Крім того затверджуючи змість договору треба було провести громадські слухання з цього питання і тоді, можливо, не було б такої колізії. Але й тут закон порушили.
15. orakul / 1 серпня 2018, 13:47
13.Selena2017
«Так, все просто, бо ми всі однією покришкою накриті. Ім"я їй: хаос у кожній сфері життя, байдужість, хитрощі, хуторянство, золотий вік для спритників.»

Оце хоч у цьому згоджусь із Селеною. Таки так. І коли ми не здатні вирішити питання місцевого значення за допомогою депутатів які нами обрані, живут з нами поряд, то навіщо тоді щось розсуждать про київську владу. Ми самі у своїх маленкій хаті ні на що не здатні. Зате нас заносить на майдани, у гейропи і бог зна куди ще і усі дружно ми рзсуждаємо про ту чи іншу політсилу, бємо один одному пики і навіть вбиваємо. Насправді ми не здатні на на що без того поки нам не покажуть шекель чи гречку і тоді ми знову будемо битися як лошари за чиїсь інтереси а відстояти свої законні інтереси ми не здатні.
16. Selena2017 / 1 серпня 2018, 14:24
14.orakul
«14. orakul / сьогодні, 13:41»


Хоч би не наврочити. Бачу правильні тверезі думки, без чаду.(Правда, трішки все ж заносить). Та кого ними сколихнеш до дій?! Всі - скраю. Здавалось би - куди вже далі? Відвертий неприкритий грабунок серед білого дня, цинізм в обрахунках, лукаві речі владців. Ніяк не дійде , що рятуватися все одно доведеться самим, ніхто не поклопочеться. Досі ніхто "пахана " і "паханшу" та обраних "паханят" як слід і не питав за стан у комунгоспах.

Змінено 01.08.2018, 16:52
17. василь овсієнко / 1 серпня 2018, 14:27
13.Selena2017
«13. Selena2017 / сьогодні, 11:52»

Менідоводилось мати справу із судами України ,аж до Верховного .Там панує , як і в усій Україні беззаконня.Кілька років тому подавав позов і по питаннях водопостачання , був такий суддя Зацеркляний , який разів пять під різними приводами повертав той позов.Подібне було і із земельних питань , коли міська рада роздавала землю дивлячись на обличчя прохача.Тому я цю систему знаю , але час іде , міняються люди , можливі хоч невеличкі зміни і в судах , хоч є і великий сумнів.Звичайно важко боротись із цією системою , цій системі дуже допомагає байдужість громадян самих до себе.От і зараз бачив , що вже багато попідписували ті договори , навіть їх не читавши.Люди не думають , що за підписане колись доведеться відповідати , а відповідальність обовязково настане і суд обовязково буде на боці не громадянина.
18. Selena2017 / 1 серпня 2018, 14:45
17.василь овсієнко
«17. василь овсієнко / сьогодні, 14:27»

Так, час робить свою справу , сАме він сьогодні найкращий пропагандист тієї перспективи, яка випливає з сьогоднішньої байдужості до того, що коїться високо і в себе під носом. Зміни на краще дуже примарні і без наполегливих зусиль зацікавлених у них - не прийдуть.
19. Седой / 1 серпня 2018, 16:26
Наконец-то получил доступ к нашему колхозному сайту. В России его за что-то блокируют. Читать мог, авторизоваться никак... Вот из Италии приходится комменты добавлять. Хотя, если честно за прошедшие три месяца особо и комментировать было нечего, поскучнели вы... Похоже, перспективы не самые радужные для майдаунов, может скоро и домой попаду, могиле мамы поклонюсь. Настораживают правда старые песни о главном - про «пахана» и "надiю на змiни". Одного пахана чуть не грохнули, ради змiн положили голов немерено. Может достаточно? Может работать попробуете? Не больно на старые детские грабли?
20. orakul / 1 серпня 2018, 19:52
19.Седой
«поскучнели вы.»

Они затаились, как евреи, и ждут, чем все закончиться. Пока только в колокола звонят и на крестную ходу ездят. Ну точно как в снятом при Сталине фильме про предыдущую незалежность. Хорошо что теперь все можно в интернете найти. Посилання на www.youtube.com
21. orakul / 1 серпня 2018, 19:55
16.Selena2017
«Бачу правильні тверезі думки»

В мене завжди були тверезі думки. Он привів приклад до чого жадність обезян доводить, так адмін видалив. Чого він злякався, чи щось особисте побачив?
22. Selena2017 / 1 серпня 2018, 21:08
21.orakul
«21. orakul / сьогодні, 19:55»


Перехвалювати себе - шкідливо. Можна зазнатися.

Змінено 01.08.2018, 21:11
23. orakul / 2 серпня 2018, 08:17
22.Selena2017
«Перехвалювати себе - шкідливо. Можна зазнатися.»

Я ж не себе хвалив а Селену.
24. orakul / 2 серпня 2018, 08:22
13.Selena2017
«Такий час, не припекло ще байдужим.»

Про те, що такий час може настати якщо головою не думатимете колись у дитсадочках вчили.

"– Бандиты! – с раздражением сказал Колосок. – Честное слово, бандиты! По-настоящему, обязанность полицейских – защищать население от грабителей, в действительности же они защищают лишь богачей. А богачи-то и есть самые настоящие грабители. Только грабят они нас, прикрываясь законами, которые сами придумывают. А какая, скажите, разница, по закону меня ограбят или не по закону? Да мне все равно!
– Тут у вас как-то чудно! – сказал Винтик. – Зачем же вы слушаетесь полицейских и еще этих... как вы их называете, богачей?
– Попробуй тут не послушайся, когда в их руках все: и земля, и фабрики, и деньги, и вдобавок оружие!»

Николай Носов, «Незнайка на Луне»,
25. Selena2017 / 2 серпня 2018, 11:07
24.orakul
«24. orakul / сьогодні, 08:22»


Назвіть мені мудру голову, я вирішу, чи перейматися її думками, щоб і собі "головою думати..." Хоча й без неї маю своїх достатньо ( аж ніяк не хвалюсь, життя вчить не питаючи).
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації