До нашої редакції неодноразово зверталися кобелячани, які скаржились на низьку якість інтернету від «Укртелекому». Люди обурені, адже сплачуючи гроші, вони прагнуть отримувати якісні послуги. Журналісти «ЕХО» спробували розібратись, у чому проблема.
Спершу за коментарем ми звернулися до начальника цеху телекомунікаційних послуг № 8 Полтавської філії ПАТ «Укртелеком» Миколи Терещенка. За його словами, на сьогоднішній день у Кобеляцькому районі нараховується 1840 користувачів інтернету від «Укртелекому» і кожен абонент знаходиться під їхнім контролем. Навіть запропонував переглянути якість роботи інтернету будь-якого запропонованого нами абонента на спеціальному комп’ютері в приміщенні «Укртелекому».
Те, що в деяких користувачів інтернет може пропадати на цілу добу або й більше без всіляких на те причин, заперечує. Адже, за його словами, заявки на пошкодження приймаються і одразу ж ліквідовуються.
— Ось буквально сьогодні зранку до нас поступило вже дві заявки і спеціалісти виїхали на виклик. Звісно, якщо пошкодження трапилось у суботу чи неділю, то ми не приїдемо, бо в нас вихідний, а ліквідуємо поломку вже в робочий день, — сказав Терещенко.
За словами інженера-електрика Олега Рибки, причин у відсутності інтернет-з’єднання може бути безліч: якість електричної проводки, поганий стан розетки, неполадки в роботі модему, навіть у тому, що людина не вміє користуватися комп’ютером. Тому, у разі відсутності інтернету, кобелячанам порадили телефонувати до цілодобової технічної підтримки за номером 0800-506-800.