Для написання одного з матеріалів газети («Перед покупкою іграшки понюхайте її…») нам потрібно було навідатися в управління із захисту прав споживачів. Проте зараз ця структура переживає процес реорганізації. Натомість нам вдалося зв’язатися з представником цього відділу Ігорем Жорняком. Що нам цікавого повідав Ігор Олександрович? Він зараз перебуває на обліку в центрі зайнятості, а що буде з нашим кобеляцьким відділом — стане відомо восени. І, продиктувавши номер Полтавського обласного управління із захисту прав споживачів, Жорняк порадив звернутися до них.
Ми, звичайно, зателефонували в це управління, з метою дізнатися, що воно за реорганізація і чого чекати в майбутньому. Та, якось зовсім несподівано, номер виявився недіючим. Тоді ми звернулися до інтернету, щоб перевірити, чи існує якась інформація про дане управління. Швидко знайшли адресу і ще кілька телефонних номерів цієї установи. Набираємо, надія то все-таки є, але марно — усі номери недіючі.
Виникає просте запитання: куди звертатися ображеним споживачам, якщо і в Кобеляках нікому захищати, і в область не додзвонишся? Хіба що, наприклад, їхати з простроченою ковбасою в Полтаву? Так легше, а то й дешевше, нову купити.
Отже, ситуація з управлінням із захисту прав споживачів не прояснилася. Мабуть, урядовці проводять чергову оптимізацію, вважаючи, що чим менше структур на місцях, тим менше грошей треба виділяти. А наскільки це зручно для людей? Що ж, залишається читати Закон України «Про захист прав споживачів». А ми, зі свого боку, пошукаємо, як все-таки зв’язатися з обласним управлінням.