Вхід | Реєстрація

ДЮСШ ремонтуватимуть господарським методом

6-го серпня на прийом до голови районної ради приходять директор і тренер Новосанжарської ДЮСШ. Нарікають на аварійний стан приміщення школи. Потрібно набирати хлопців до секцій, а вести їх фактично нікуди.

— Мені вже з 1-го серпня потрібно набирати групу хлопців, а набирати нікуди! — обурено говорить тренер з боксу Олександр Довженко. — У залі підлога провалюється місцями — дошки прогнили. Зі стелі вода тече прямо у плафони.

Директор Новосанжарської ДЮСШ Юрій Стрюк підтримує тренера і наголошує на тому, що перед сезоном занять приміщення школи потрібно відремонтувати.

Голова Новосанжарської районної ради Володимир Левицький уважно вислуховує візитерів. А потім спокійно відповідає:

— По-перше, коштів немає. По-друге, якби вони і були, ніяк проплатити. По-третє, будівельні організації виконали вже значний обсяг робіт, за які з ними ще не розрахувалися.

Така відповідь спортсменів не дуже радує і не обнадіює.

— Ми вже два роки на змагання не їздимо! Одні у області! На нас грошей постійно немає! — нарікає Олександр Довженко. — А хлопці потім просто не хочуть займатися. Вони ж переписуються зі спортсменами з інших районів! А ті питають: «А ви не їдете? Чого? А ми їдемо!»

— Якщо не вистачає коштів, потрібно скорочувати відділи! — пропонує вихід із ситуації голова ради.

— Чогось на мотобол знаходять кошти спонсорські! А на бокс нікому не цікаво! Хоча у нас є досягнення і є кого повезти на змагання! — емоційно говорить тренер з боксу.

— Треба розумітися на пріоритетах, — розважливо пояснює голова ради. Напевно, маючи на увазі, що для Новосанжарського району мотобол — найбільш пріоритетний вид спорту.

Здається, що така розмова не призведе до якогось конструктиву. Та незабаром пристрасті стихають. І Володимир Левицький обіцяє за кілька годин відвідати ДЮСШ разом із фахівцями і вирішити, коли і як проводити ремонт.

За дві години біля приміщення спортивної школи проводять своєрідну нараду. Окрім Володимира Левицького у ній беруть участь начальник відділу управління майном районної ради Юрій Свердлов та директор КП «Будівельник» Олександр Вусик. Оглядають боксерський зал, дах, стіни та підлогу. Після короткої наради Володимир Левицький обіцяє спортсменам допомогти у проведенні ремонту.

— Із електрикою ми допоможемо. Купимо вісім нових світильників, два змішувачі у душ, — обіцяє Юрій Свердлов.

Також обіцяють частково замінити дошки на підлозі боксерського залу і полагодити дах, щоб не затікала вода.

— Оскільки коштів немає, самі розумієте, а сесія лише у жовтні, то ремонтувати будемо господарським методом, — пояснює Володимир Левицький. — Десь тренери допоможуть, десь батьки.

Із такою пропозицією спортсмени погоджуються. Тож є надія, що до початку навчального року молоді та дітям буде де займатися спортом у більш-менш цивілізованих умовах. Можливо, і кошти на змагання вдасться відшукати. Із ДЮСШ повідомили, що 13-го серпня у районній раді відбулася чергова зустріч, у ході якої спортсмени та представники влади виробили спільний план дій. Якщо прийняти певні зміни і підпорядкувати спортивну школу відділу освіти, то і кошти на поїздки можна буде отримати простіше.


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Суспільство


1. Олександр Довженко / 17 серпня 2013, 21:59
— Оскільки коштів немає, самі розумієте, а сесія лише у жовтні, то ремонтувати будемо господарським методом, — пояснює Володимир Левицький. — Десь тренери допоможуть, десь батьки.......ТОБТО, ДІТЕЙ НАБРАТИ ТРЕБА В СЕРПНІ НА СЕКЦІЮ,ВЕРЕСЕНЬ ХАЙ ДЕСЬ ДІТИ ПОБЕЯТЬСЯ, СЕСІЇ ДОЧЕКАТИСЯ В ЖОВТНІ ТРЕБА ЩОБ ВИДІЛИЛИ КОШТИ НА МАТЕРІАЛИ, В ЛИСТОПАДІ ЗРОБИТИ РЕМОНТ, А В ГРУДНІ ПОЧАТИ ТРЕНУВАННЯ ??? ЛОГІКИ НУЛЬ.....
2. педагог / 18 серпня 2013, 07:41
Дожились.Мати таку можливість,таких тренерів і отак запустити . Це не влада,це сором нашої епохи.Ганьба ,таким рвачам і казнокрадам!!!
3. Ясен / 19 серпня 2013, 22:32
Саша, шукати логіку там де її неможе бути неварто.А ремонти господарським методом,це древній колгоспний метод .Регресуємо.Сесія лише в жовтні!А чому не провести її в серпні.Ще досить часу для розгляду питань постійними комісіями.А гроші як завжди,побільше в драбинівський регіон,бо Л..ну треба лизнути.А районний центр господарським методом.Що зробиш,район без окраїн.А поки що тренерам та батькам треба освоювати будівельні професії.Далі буде!
4. Олександр Довженко / 20 серпня 2013, 07:32
На спорті не заробиш, спортсменом не покируеш, а в інше вкладають кошти бо з відти буде капати дохід і алкашами проще керувати. От і створюе влада такі умови щоб бидлоти було побільше яка за 5 копійок буде на них працювати.
5. Нечуй / 20 серпня 2013, 12:08
А чим не сподобався сільний план дій що у Довшенка переклинило.Беріть хлопці та разом з батьками і ремонтуйте приміщення
6. Олександр Довженко / 20 серпня 2013, 13:12
Ремонуемо. Але скажіть де взяти кошти на матеріали ??? А метеріалів потрібно на суму 14 000 грн і це по мінімуму. Робити ми зробимо, нам не привикати. Було б щого. І так робимо своїми інструментами які поприносили з дому (болгарки, дрельки, пилки,рубанки і т д ) і купуемо в магазині гвіздки, пінотекси, лаки, наждачки і т д. Можливо шановний НЕЧУЙ Ви допоможити фінансами ???
7. Ясен / 20 серпня 2013, 17:44
5. Нечуй пише:
«А чим не сподобався сільний план дій що у Довшенка переклинило.Беріть хлопці та разом з батьками і ремонтуйте приміщення»
Смішна позиція.Так бери, Нечуй заасфальтуй ями по своїй вулиці ,відремонтуй водогони,перетягни електролінії і телефонні провода,ще дитячий майданчик збудуй ,все за свої кошти.Що!Ні,незгоден?Нехай роблять ті хто повинен!Дуже просто робити чужими руками ,а власними зась.Спорцмени повинні ставити рекорди,та ставати чемпіонами,будівельники будувати,а керівники керувати добросовісно.От тоді нікого й непереклинюватиме.
8. Олександр Довженко / 20 серпня 2013, 18:04
Дякую ЯСЕНЬ за розумну, тактовну відповідь !!!
9. Зірка / 20 серпня 2013, 18:44
Отак і занепадає спорт, де більше можна вкрасти, там і пріоритети, а ви робіть ремонт "господарським методом", це ганьба, ми котимось у прірву, якщо не ми самі, то нас ніхто в цій жахливій країні не підтримає!!! Потрібно гнати владу, спільними зусиллями, не бооятись відстояти свою позицію, потрібно бастувати, голосувати, за єдину справу, не дати цим негідникам топтати наші таланти!!!
10. Щаблій Дмитро / 20 серпня 2013, 19:10
Ситуація складна. але потрібно зробити все можливе і не можливе щоб спорт не западав!!!! Молоді потрібно розвиватися, а не по куткам пити, курити,тд. и тп... Сам дуже жалкую що в дитинстві не пішов займатися боксом(( А багато хлопців цим тільки і живуть!!!! А міська рада в любому випадку якщо захоче знайде кошти.. Було б тільки бажання!!!!!!!!!!!!
11. шмон / 20 серпня 2013, 19:31
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Падли.З ними розмовляти немає смисла.Олександре напевно так воно и є потрибно робити самим.Напишить яки материали вам ще потрибни,а статтью потрибно зберегти ихни внуки колись також прийдуть на тренування.
12. Вольдемар / 20 серпня 2013, 19:38
В 90-х в Санжарах не было ни секций,ни нормальных залов.И молодежь развлекалась на улице,как могла)Напивалась водки,курила план и била друг другу морды)С появлением Дюсшб у детей появилась очень достойная замена компьютерам и хулиганству.Но видимо администрации опять захотелось того экстрима)Довженко считай на голом энтузиазме развивает у молодежи дух,порядочность,любовь к спорту и здоровому образу жизни.Создайте человеку нормальные условия для этого.Ведь эта спортшкола есть и честь для нашего района,и забота о здоровье молодого поколения.Не так много затрат она требует.В других районах области тренер не сушит себе голову,где ему взять деньги на проезд и проживание детей на соревнованиях.Только в Санжарах сложилась такая ситуация.Видимо аппетит у наших чиновников побольше)Или сильнее они любят наворованные деньги,не могут расстаться даже с малой их частью)Лучше на очередной городской попойке скажите - сегодня салюта не будет,так как мы посчитали,что лучше деньги выделить на развитие спорта,чем тупо выстрелить ими в воздух.Пора бы местным царькам уже вспомнить,зачем их выбирали люди.Не только для того,чтобы они набивали свои карманы,а и для того,что бы они вовремя решали подобные проблемы.
13. кмс / 20 серпня 2013, 19:39
Району потрібні відважні спортсмени свого рідного краю,щоб ними пишалися,всі хотять прославлення свого району,так де ж ви цих спортсменів взяти хочете,якщо дітям немає де розвиватися? Ви говорите щось про це,а взагалі розумієте на скільки все серйозно? Спорт-це життя,це другий дім для спортсменів,в когось навіть він і є одним єдиним,так що ж ви хочете добитися своїми безглуздими розмовами?Дітям йти немає куди,тому вони і стають залежними від поганих звичок та жахливого способу життя! А тренеру,Олександру Довженку,низький уклін за внесок,який він вклав у бокс!!!Я впевнений,він доб*ється свого!Він був і залишається другим батьком для багатьох своїх вихованців!
14. Соломія / 20 серпня 2013, 19:40
10. Щаблій Дмитро пише:
«Ситуація складна. але потрібно зробити все можливе і не можливе щоб спорт не западав!!!! Молоді потрібно розвиватися, а не по куткам пити, курити,тд. и тп... Сам дуже жалкую що в дитинстві не пішов займатися боксом(( А багато хлопців цим тільки і живуть!!!! А міська рада в любому випадку якщо захоче знайде кошти.. Було б тільки бажання!!!!!!!!!!!»

Цікаво,чи є у В.Левицького діти,онуки,племінники...І чим вони займаються у вільний час,як розвиваються ?! Чи спортом займаються ,чи перед комп"ютером днями в кіберпросторі живуть чи поза вуглами курять?..
15. за спорт / 20 серпня 2013, 19:45
у влади дуже вигідна позиція. хочете щось зробити, так шукайте на це кошти і робіт самі. а як зробите, то ви молодці, але дальше наш вихід (ось ми які класні, ми провели огляд виявили проблему найшли на це кошти і відремонтували)
16. Anrio / 20 серпня 2013, 20:32
В мотобол грають вже приблизно рік. Цікаво, який же вид спорту був "пріоритетним" до цього?
Потрібно владі допомагати спортсменам, а не робити те, що вони робили нещодавно в районному футболі!
17. Денис / 20 серпня 2013, 20:36
Дітям потрібно мати місце де "вбивати" свій вільний час. Що,вони ноги будуть ламати під тими прогнилими дошками? Ну звичайно їм простіше дома посидіти і нікуди не ходити окрім придивлятися до алкоголю і аналогічних речей. Я не думаю що вже наскільки важко зробити ремонт! Тим більше ж є результати! Є гучні перемоги! І щоб перемоги надалі звучали, потрібно тренуватись. Спортсмен спортсмена зрозуміє звичайно, но люди які далекі від спорту і смаку перемоги не розуміють цього. "Тренируйся, или здохни от собственной ничтожности. Такова цена большого спотра." Щоб кожен зрозумів сенс цих слів - потрібно тренуватися! Але де...?
18. Александр Горошочек / 20 серпня 2013, 20:53
Мое мнение что новосанжарское правительсто набивает себе карманы,деньги на область выделяют,только эти же деньги росходуются на правительские нужды,а то что нужно для народа,им по большом счету по барабану.....ведь спорт это же наше будущее,здоровые дети...приятно когда ребенок достигает успехов в спорте,прославляет раен,область,Украину....я это все испытал на собственной коже.....Так что Новосанжарское правительство,не будте вы такие жадные,для своих людей.......и хоть немножко думайте о будущем а не только про свой большой и толстый....
19. Марс / 20 серпня 2013, 20:54
Мне одному кажется что деньги есть, просто их нужно очень долго выпрашивать . И вся влада говорит что дети это наше будущее только почемуто никто не способствует этому будущему!А потом говорят почему наша молодежь так много времени проводит за компьютерами и так мало занимается спортом.Так а где ей заниматся если даже деньги на ремонт не выдают я вобще молчу о соревнованиях!
20. Андрей / 20 серпня 2013, 21:01
Чиновники-проснитесь!!!Ведь уже не за горами 1е сентября,а Вы только говорите о ремонте?Лето,шо прогуляли....Дети причем?Где ж Вы за нашее будующее думаете?Жаль,шо мотобол у Вас выше.....А ведь дети могут где угодно оказаться,пока Вы зал ремонтируете...Жаль,шо живем так...
21. Василичь / 20 серпня 2013, 21:21
Ці негідники ніяк не наїдяться їм все мало і мало, а про майбутне нації ніхто думати не хоче!Томущо спорт виховуе здорових, розумніх та порядних людей.А тупим бидлом керувати легше!!!!

22. Решетиловка Ю / 20 серпня 2013, 21:21
Хлопцям треба допомогти по-любому.Спорт-це святе.А вони прославлятимуть район спортивними досягненнями.Чи нехай краще бухають,вживають наркотики та прославляють Н.Санжари криминалом?Не так багато там хлопцям треба.Це мизер для влади,нехай не позоряться за таку ганебну суму,"Зажати" кошти для спорту-ПОЗОР !!!!!
23. Василичь / 20 серпня 2013, 21:23
Виходить так що наші боксери перемагають не завдяки а всупереч!!!!!!!

24. ЛМБ / 20 серпня 2013, 21:25
Дуже шкода, що спорт вважають недоречним та шкодують кошти. Адже спорт-це перш за все здоровя, здоровя наших дітей!
25. Любитель / 20 серпня 2013, 21:26
Я предлагаю дождаться конкретных результатов,в чём я сомневаюсь конечно от нашей АДМИНИСТРАЦЫИ,делать своими силами я думаю каждый найдёт по 100 гривен в месяц,хотя бы сделать полы и крышу.А поп поводу мотобола-им нужна только прибыль,там все платно деньги капают,а что взять с нашего зала,и за чем им та молодёжь думают только о деньгах,или собиратся и идти все в Админ!
26. roman / 20 серпня 2013, 21:35
то что не дают денег имеется одно слово (г......)
они просто плюют на будущее...
27. идущий своей дорогой / 20 серпня 2013, 21:37
...нация,игнорирующая своим ЗДОРОВЬЕМ-обречена на ВЫМИРАНИЕ.СЛАВЯНЕ!!!Внуки БОГОВ!!!Так Жить?Не имеем....
28. МиколаКМС / 20 серпня 2013, 21:40
Василич дело говорит.В нашей стране все так:все результаты не благодаря а вопреки.
Надеюсь с ремонтом все получиться и дети смогут в скором времени достойно выступать на украинских и международных рингах!!!!
29. РМ7 / 20 серпня 2013, 21:45
Що, я можу сказати, "пакращіння" на лице
30. Владислав / 20 серпня 2013, 21:46
Дожились что на детей и на спорт не выделяются деньги это позор! А еще после такого хотим в ЕС попасть...
31. Настоящий / 20 серпня 2013, 21:48
как будто ремонт нужно делать только сейчас, а до этого было всё нормально?! щёлкали до последнего, а теперь когда прижимает началось ля-ля. практически во всех случаях ля-ля так и остаётся безсмысленным сотрясанием воздуха, а дела ноль! позорище!!!
32. ЗОЖ / 20 серпня 2013, 21:48
Щас большая проблема в обществе и развитии молодежи, как в культурном, духовном, физическом и в остальном. А кто виновник, - мы сами. А начинается все с верхов. У молодежи если есть желание чем то полезным заниматься , то возможности нету!!!! А власть на это наплевательски относится!!! Молодежи нет куда себя деть, а потом удивление почему так много преступников среди молодого поколения и возрастает алкоголизм и тд и тп.
Да вот и сравнить то время когда был СССР , была нормальная здоровая нация, а щас ?????
Спорт пропадает и это благодаря нашей власти , и куда мы катимся ????? На спорте , верха только могут себе прибыль собирать, а что бы сделать что то для дальнейшего развития спорта - ничего !!!!
33. Лера / 20 серпня 2013, 21:49
как это можно назвать нормальной позицией государства?ребята стараются,тянуться показать результат,и не смотря ни на что показывают его очень хорошо,а на них денежек нет.....так пусть тогда идут пить пиво на лавках????? ТАК НЕЛЬЗЯ
34. ЗОЖ / 20 серпня 2013, 21:54
Поддерживаю Леру. Если щас молодежь несмотря на такой кризис и условия тренировок в порте добиваются таких результатов, то если будут хоть лучшие условия то можно добиться более больших успехов, и показать что мы,УКРАЇНЦІ !!!! Что многое можем .
35. Богун / 20 серпня 2013, 21:57
Усі сміються із терплячості українського народу,а потім тонуть у власній крові,,,,,,,Задумайтеся над цими словами,пане Левицький!!!!!!!!
36. ЗОЖ / 20 серпня 2013, 22:02
Кстати, а потом в новостях показывают , что верха платят деньги спортсменам, что бы они участвовали в разных потасовках !! КУДА МЫ КАТИМСЯ !!!!
ту энергию да в мирных целях !!!!
Вот взять г. Белгород , там спортсменов не обижают и вручают нормальные премиальные за первые места , есть перспектива в дальнейшем, стимул и желание!!!!
В органах практически все спортсмены и есть больше порядка чем у нас !
37. гость / 20 серпня 2013, 22:16
это нас УЖЕ не удивляет,такое твориться сплошь и рядом,конечно обидно,Вам Александр терпения,командой у Вас все получиться.Увы но "им" уже стыдно не будет
38. ЛАЙМА / 20 серпня 2013, 22:40
Шановні! Розпочніть з себе-вивчіть украінську мову. а то чуже й під лісом бачите...
39. Макс / 20 серпня 2013, 22:41
Наш новосанжарський бокс ніколи не пас задніх у області і поступається тільки великим містам, і насамперед по умовах для тренування.Виділіть кошти на ремонт,щоб спортсмени могли покращити свої показники.Тренер з великим досвідом,бажання займатись у дітей є,потрібно тільки створити умови!!! 14 тисяч не велика сума.
40. Олеся / 20 серпня 2013, 22:46
На таку важливу справу обовязково треба знайти владі кошти якумога в найкоротші строки!
41. Салют / 20 серпня 2013, 22:49
12. Вольдемар / "тупо выстрелить ими в воздух" так на салютах мужновладці заробляють))) трах - бах іза декілька хвилин відмили пару тисяч)
42. Римма / 20 серпня 2013, 22:52
У нас у Санжарах виховували найкрутіших боксерів. Дуже не хочеться говорити про здобутки у цьому виді спорту лише в минулому часі...
Сподіваюся, у чиновників таки ввімкнеться мозок.
43. читач / 20 серпня 2013, 22:56
15. за спорт "у влади дуже вигідна позиція. хочете щось зробити, так шукайте на це кошти і робіт самі. а як зробите, то ви молодці" - а коли місцеві спортсмени посідають перші місця, то казнокради козиряють цим
44. спорцменка / 20 серпня 2013, 22:57
Спорт! Спорт! Спорт!


Стадіон, басейни, корти —
атрибути знані спорту,
боротьби, змагань, наснаги,
сили, спритності, відваги.

Протиборство, перемоги —
спортом пройдені дороги.
Успіх, результат, медалі,
сльози, гімн на п’єдесталі.

Праця, піт і тренування.
Підсумовує старання
новий світовий рекорд.
То ж приймай вітання, СПОРТ!
45. Мама / 20 серпня 2013, 23:28
Тренер Довженко О.М. робить велику справу,турбується за наших дітей їх муйбутнє. Що зробила влада?Нічого! Шановний Нечуй поки можна виїзджати на горбах у батьків?Вони:за ремонт класу дай,на підручники дай ,на поїздку змагань дай,спорт-інвентарь дай,харчування,проживання дай!А небагато ви хочете від батьків,можливо нехай влада допоможе нашим дітям!
46. НТР / 21 серпня 2013, 09:42
проблеми з якими ви зіткнулися, є наслідком первопричини, яка відбулася у 2010 році (вибори президента) і винити в ваших проблемах одну людину немає сенсу, такий безлад і суцільний жах коїться по всій країні, ніхто з власної кишені з представників влади ще нічого не робив для людей без користі для себе, а найти те(кошти) чого немае взагалі-нонсенс, тому зараз свою проблему кожен повинен вирішувати сам, щоб на власній шкурі зрозуміти- потрібна нам така влада чи ні. Зрозуміло, діти не винні, їм не пощастило з "ненькою" Україною, та те що відбуваеться зараз, є проявом нашої байдужості до проблем інших, влада керує по принципу "розділяй і володарюй" і тому ми обурюемося, коли проблема торкаеться тільки нас, підтримуйте вчителі- водіїв, спортсмени-приватних підприемців, шахтарі-медиків і т.д, тоді ми будемо націею, якою будемо гордитися і вболівати і повірте проблема у нас зараз одна-бандитська влада. А вам практично даю пораду, відкрийте благодійний рахунок і проведіть громадську акцію в підтримку спорту на Новосанжарщині, я особисто перерахую кошти і думаю другі не обідніють( з миру по нитці), це нашим дітям.
47. 1981 / 21 серпня 2013, 09:54
(шановні) керівники району, зменшіть свої апетити, познімайте свої портрети і зробіть те, що потрібно. Ви ж бивші комуністи, після такої ганьби рука повинна тягтися до пістолета, щоб вашим нащадкам не було за вас соромно. Банду-геть!
48. Юра / 21 серпня 2013, 10:59
Саша ты ж сам понимаешь приоритетность, на боксе не откатишь ,вот мотобол это конечно))). Самый популярный вид спорта у нас естественно мотобол))).А мож голове вашему просто слово новое понравилось....Как всегда тренеру приходится рассчитывать только на себя, учеников и их родителей. У них скоро керлинг в приоритете будет, а пацанам расти где то надо, так что как обычно засучивайте рукава и все дружненько на ремонт!! Борись Сашка,не слезай с них, позажирались, мотобол у них блин в приоритете)). То то я смотрю наш Вымпел процветает....к слову сказать, скоро в Полтаве будет мотобол, старые игроки собираются, мотоциклы на игру в Вишняках берут,своих то давно нет уже... Так что у нас в Полтаве видать другие виды спорта в приоритете,в мотобол уже лет 20-25 не играют,а Вымпел ведь на весь Союз гремел(((.Так что головы кажуть в Санжарах в приоритете мотобол, в Полтаве кажуть, футбол, в Перепердивке гандбол, брешуть гады, и было так всегда и держится это все только на энтузиазме таких людей как ты и слава Богу еще многих моих друзей! Удачи в ремонте!У нас как всегда, спасение утопающих дело рук самих утопающих...
49. 1978 MS / 21 серпня 2013, 14:51
спорт в наше время НИКОМУ не нужен, олимп. чемпионов - им дай, а как - не их забота. будешь работать - тебя и видеть не будут, а вот если не будешь - так на каждом углу кости мыть будут. Это система, и она запрограмированна так - чтоб нас уничтожить! дети курят, пьют, про наркоту можно и не говорить, привлекать их надо, а ВЛАСТЬ наоборот - убивает даже то, что еще как то дышит, люди работают на энтузиазме голом (тренера) и в ответ что?????? да ничего! ответ один: не морочьте голову, у нас сессии, выборы, и т.д., и т. п. Саша, дай БОГ, чтоб у тебя все получилось, я желаю тебе удачи и успеха!
50. Олександр Довженко / 21 серпня 2013, 14:57
49. 1978 MS пише:
«спорт в наше время НИКОМУ не нужен, олимп. чемпионов - им дай, а как - не их забота. будешь работать - тебя и видеть не будут, а вот если не будешь - так на каждом углу кости мыть будут. Это система, и она запрограмированна так - чтоб нас уничтожить! дети курят, пьют, про наркоту можно и не говорить, привлекать их надо, а ВЛАСТЬ наоборот - убивает даже то, что еще как то дышит, люди работают на энтузиазме голом (тренера) и в ответ что?????? да ничего! ответ один: не морочьте голову, у нас сессии, выборы, и т.д., и т. п. Саша, дай БОГ, чтоб у тебя все получилось, я желаю тебе удачи и успеха!»
ДЯКУЮ ВАМ ЗА ПІДТРИМКУ І РОЗУМІННЯ !!!
51. Vadya / 21 серпня 2013, 17:17
Бокс - Олімпійський вид спорту, про які пріоритети взагалі говорив Левицький?
"— Треба розумітися на пріоритетах, — розважливо пояснює голова ради."
Скоріше в мотоболі просто легше відмити гроші, мінімум вкладів - максимум прибутку.
"Коштів немає", ну а як же, враховуючи те що Новосанжарський район далеко не бідний. В Соколянці нафтодобувна компанія щороку сплачує сотні тисяч у.о. податоку за оренду землі, мабуть все пішло на розвиток мотоболу).
Мирним шляхом проблему не вирішити, щоб виділили кошти доведеться скандалити на державному рівні, запрошувати журналістів з ТСН, Інтера, СТБ та щоб районну раду в новинах показали, то через тиждень будуть: і кошти, і будматеріали і робітники.
52. qwertyno / 21 серпня 2013, 20:39
Мотобол - приоритетніший? Це Левицький так вирішив? А нічого, що в мотобольній команді одні ветерани? Спонсори? Спонсори - це Зимовець та Хопта які відродили мотобол для себе (бо грали в команді при совку). А нічого, що на бокс та пауерліфтинг ходять діти, наші діти, їхні внуки? А нічого, що на спортшколу треба в 100разів менше фінансів, ніж на мотобол? А Держава не затрахала усе робити грьобаним "господарським" методом? за наші гроші!!! Їм мало найвищих у Європі налогів при найнижчій зарплаті з найнижчим рівнем життя. Вчора коло кабміну страйкували інваліди, завтра там повинна бути вся Україна!!! Отака у нас ВЛАДА - собі вертольоти (найдорожчі в СВІТІ) та площадки, аеропорти для вертольотів у Каневі за 1млрд, а діткам онкохворим 100млн не знайшли, а воми ж помирають. 1млн на мотобол знайшли спонсори, а 100тис, для діток - КАБАКУ!!! Дограєтесь ви у владу, ой дограєтесь.
53. Знакомая / 21 серпня 2013, 20:52
Очень жаль,что сложилась такая ситуация!Спорт важная часть жизни,которой нужно уделять внимание!Хочется чтобы дети росли и занимались чем-то полезным, а не просто проводили время где-то.Поэтому нужно приложить максимум усилий всем...и руководству в первую очередь!
54. bobo / 21 серпня 2013, 21:42
Я сподіваюсь шо влада з порозумінням віденеться до цієї проблеми,адже Олександр Миколайович виховує нас не тільки фізично але й духовно,також важливим є те що нас тренує не якись самоучка-аматор,а реально кваліфікована людина(яка має престижні нагороди,виступала на професійному рівні й має ВИЩУ ПЕДАГОГІЧНУ освіту,),я думаю потрібно цінити спеціалістів такого рівня
55. Андрей / 21 серпня 2013, 22:23
Чтобы мы не галассили,все равно один ответ-хороша ты Украина,да порядку в тебе нет.Пока у власти на местах люди которые не понимают что спорт-это огромадный вклад в развитие общества ничего положительного происходить не будет.Как бы не печально это звучало-дело утопающих,дело рук самих утопающих.Плохо когда власть не занимается проблемами своих выборцев.Никто не просит лично себе,это ведь для детей,это я думаю понятно.
56. Бувалий / 21 серпня 2013, 23:19
52. qwertyno пише:
«Мотобол - приоритетніший? Це Левицький так вирішив? А нічого, що в мотобольній команді одні ветерани? Спонсори? Спонсори - це Зимовець та Хопта які відродили мотобол для себе (бо грали в команді при совку). А нічого, що на бокс та пауерліфтинг ходять діти, наші діти, їхні внуки? А нічого, що на спортшколу треба в 100разів менше фінансів, ніж на мотобол?»
Та що ви причепилися до того мотоболу? Там усе на приватних і громадських засадах, і аж ніяк державні гроші, призначені для ДЮСШ не могли потрапити на мотобол. Відділ освіти безпосередньо опікає ДЮСШ, от і пікетуйте його. А то коли якась перевірка зверху -- то у них усе в порядку. Щодо Зимовця та Хопти -- так це вже повний цинізм з Вашого боку. Перепитайте Олександра, якщо це Вам цікаво, скільки дітей Новосанжарщини уже за півроку перепробували його вид спорту? Інша справа, не всі витримують, бо очікували чогось легшого. Залишаються найупертіші і найсильніші. До речі, вже і вони понюхали пороху на чемпіонаті країни. Тож невже, власне, для себе ветерани відродили мотобол? А щодо районної влади, то хочеться, щоб вона, показавши мастер-клас у відродженні мотоболу, застосувала цей досвід і у інших видах спорту, що у нас культивуються.
57. Ясен / 22 серпня 2013, 06:18
Мотобол чудовий,цікавий спорт,на матчі приїжджають сотні глядачів.І спонсори для розвитку знайшлись.Але це ще й бізнеспроект,та ще й не пустий.Адже квиток коштує 20 гр.От і маєш кошти.Як вони розподіляються я не знаю.Але зрозуміло,що на бокс чи боротьбу таких квитків не буде,поки що.Тому й участь влади з її бюджетним асигнуванням повинна бути більш активною.А взагалі не думав ,що тема наскільки популярна.Значить ще не все втрачено!
58. мотобол / 22 серпня 2013, 10:50
та шо ви до того мотоболу причепилися, всі культурні напрямки одразу не обігріеш, мені мотобол подобаеться !!! а де на ваш бокс можна подивитися ? отож ... жодного разу не бачив реклами в Санжарах що буде бокс, може нада включить мозги і проводити змагання в Санжарах, і реклама шоб була, люди почнуть ходити, спонсори знайдуться, тіж самі керівнички прийдуть може шось і продвинуть в цьому напрямку
59. Олександр Довженко / 22 серпня 2013, 11:00
58. мотобол пише:
«а де на ваш бокс можна подивитися ? отож ... жодного разу не бачив реклами в Санжарах що буде бокс, може нада включить мозги і проводити змагання в Санжарах, і реклама шоб була, люди почнуть ходити, спонсори знайдуться, тіж самі керівнички прийдуть може шось і продвинуть в цьому напрямку»

Змагання в Новіх Санжарах проводились раніше і турнір памьяті Б.Рубайка і турнір на честь Косолапа О.П ы навіть зональна першість Украіни серед школярів.І афіші з оголошенням були і все проводилося на достойному рівні, тільки все це за рахунок тренера,дітей та батьків. Едине що допомогла влада так це були грамоти, а медалі, оплата суддів, афіші,вимпели ВСЕ ЗА ВЛАСНИЙ РАХУНОК.При з/п тренера в 380 грн на місяць. Для проведення змагань потрібно мінімум 5-8 000 гривень. А за мотобол я особисто тільки ЗА і за інші види спорту також !
60. Рост / 22 серпня 2013, 19:32
потрібно гнати в шию Володимира Левицького! Він не подумав що будуть робити діти, коли не буде де тренеруватись. А я відповім, вони будуть курити і пити пиво! одним словом вести не здоровий образ життя.
61. люда / 23 серпня 2013, 07:51
саша не переживай найдутcя деньги все будет хорошо
62. Просто жінка / 24 серпня 2013, 17:54
Пана Левицького в шияку! Його внук і дочка в шоколоді. За те що штани протирає отримує тисяч до 10 і чхати він хотів на наших дітей та внуків. "Докерує" до поки зможе , пенсія охренітельна а ви всі хоть лопніть.
А політика в нього одна Олександре Довженку і майте це на увазі- якщо вас щось не влаштовує вас ніхто не тримає. І так по всіх організаціях.Голосуйте за ПР!
63. Полтавчанин / 25 серпня 2013, 08:07
Олександре! Коли ви зробите ремонт, а ви його будете робити власним коштом, тому що працювати треба заради дітей. І ви любите свою роботу і це вам вдається як нікому
ТО ВИ Я БОЮСЯ НЕ ПОМІСТИТЕСЬ НА ФОТОГАФІЇ У СВІТЛИЦІ ЗА ПИКАМИ ЛЕВИЦЬКОГО І ШОВКОПЛЯСА, які як завжди прозвітуються про виконані роботи завдяки тільки ПР і може даже напишуть, що робили вдвох власними руками.
64. Кульдід / 25 серпня 2013, 08:16
Олександре! Ви молодець, що не побоялись такі коменти писати.не побоялись влади. Ми вас підтримуємо і чим більше буде інформації про хід вашої проблеми тим краще для всіх. Бо Стрюка уже зламали , боїться всіх, а ви МОЛОДЕЦЬ.
65. із стариків / 26 серпня 2013, 20:52
Бокс в Нових Санжарах, завжди був спортивною візитною карткою, і заслуги вихідців із ції школи боксу це доказують, а як так запускати все як зараз, то скоро будуть змалечку одні алкаші та задроти, задумайтесь, що - що а бокс в Санжарах заслужив на ДОСТОЙНЕ існування!
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації