До редакції тижневика «ЕХО» звернулася жителька нашого району. Вона розповіла про конфліктну ситуацію, яка пов’язана з працівниками пошти.
Жінка стверджувала, що касир одного з поштових відділень району протягом деякого часу, приймаючи платежі від клієнтів, отримані гроші до каси не клала, а привласнювала собі. Тепер люди занепокоєні, чи будуть гроші направлені за призначенням або повернуті.
За коментарем ми вирішили звернутись до начальника цеху обслуговування споживачів № 6 Полтавської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Любові Голтвянської. Вона підтвердила, що проблема в одному з сіл району дійсно була. Та насправді вона не була такою грандіозною.
— Уся проблема полягала в тому, що людям несвоєчасно перерахували два платежі, — каже Любов Григорівна. — Та ніякого привласнення коштів не було. І ця проблема була одразу ж вирішена.
Також ми поцікавилися у Любові Голтвянської проблемами пошти. Особливо, це питання актуальне після реорганізації. За її словами, залишився досить невеликий штат працівників. Тим більше, що нещодавно з поштового відділення Кобеляк одночасно звільнилися двоє працівників. Тому на час, поки тривав пошук кандидатур на заміщення цих посад, навантаження на інших працівників відділення зросло. Тому на найближчий час додаткове скорочення штату не планується.
Також Любов Григорівна розповіла про те, що поштові відділення почали надавати адміністративні послуги.
— Я переконана, що надання адміністративних послуг через поштові відділення дасть змогу жителям району максимально спростити вирішення адміністративних питань. Для прикладу, мешканцям сіл для отримання тієї чи іншої довідки не потрібно буде їхати до райцентру, витрачати власний час, гроші на проїзд, а просто варто прийти до поштового відділення за місцем проживання, оформити необхідний пакет документів, які будуть доставлені поштою за вказаною адресою, — каже Любов Голтвянська.
За її ж словами, люди, завітавши до відділення поштового зв’язку, зможуть отримати всю необхідну інформацію та консультацію щодо адміністративних послуг, а також відправити поштою оформлений пакет документів (лист, бандероль чи посилку). Для зручності в кожному відділенні зв’язку є інформаційна картка, де чітко зазначено адресу та контактні телефони установи чи організації, яка надає цю послугу, режим її роботи, перелік та зразки документів, строки виконання. Пересилання поштових відправлень платне. Вартість рекомендованого листа з повідомленням складає для населення 6 гривень 80 копійок.
— Проте, на мою думку, це дешевше, аніж ціна за квиток до райцентру і назад, — зазначила Любов Григорівна.
Загалом, клієнт «Укрпошти» може отримати 20 видів адміністративних послуг. Вони стосуються видачі посвідчень (ветеранам війни, праці, дітям війни), довідок, призначень різного роду компенсацій, пільг, виплат державних соціальних допомог та винагород, а також субсидій та інших послуг.
— Відтепер можна не витрачати зайві кошти на квитки, аби приїхати до Кобеляк, щоб отримати, наприклад, необхідну довідку в управлінні праці та соціального захисту населення чи управлінні Пенсійного фонду. Краще скористатись адмінпослугою, яку надасть відділення поштового зв’язку за місцем проживання. А поштовики в цьому підуть назустріч кожному клієнту, — підсумувала Любов Голтвянська.