Вхід | Реєстрація

Дві України й одна жінка

Коли їдеш трасою на Київ, думаєш: «Яка Європа?! Куди нам іще вступати?! У нас і так уже все є!» Траса ідеальна — ні ямки, ні тріщинки. Понад нею купа техніки, яка весь час копає, розчищає та укладає. Їдеш і час від часу тебе обганяють машини вартістю у сотні тисяч гривень (а то й не гривень). Переважна більшість водіїв — не німці, не норвежці, не французи, а звичайні українці. Ну, може, не зовсім звичайні, та все ж. Ці українці — успішні, впевнені та самодостатні. Принаймні, більшість із них. Цікаво, а якщо їх зараз зупинити, попрохати вийти з їхніх комфортних авто і запитати: «Вам потрібна асоціація з Європою?» Що вони скажуть у відповідь? Стенуть плечима? Чи чесно зізнаються: «Та нам фіолетово!»? Адже їм, успішним і впевненим, мабуть, і так досить непогано живеться в Україні. Що дасть їм підписання угоди про асоціацію? Нові правила? Нові ціни? Чи нових конкурентів? А-а-а, вони зможуть мандрувати Європою без віз! Так вони, напевно, і так у заморських країнах бувають. Цій Україні, багатій і впевненій, і без угоди живеться непогано.

Коли їдеш кам’янкою на Пристанційне, думаєш: «Яка Європа?! Який вступ?! Через скільки століть сюди прийде цивілізація?!» Ні, Пристанційне — гарне і велике село. Тут живуть і працюють хороші люди. От тільки дорога до нього від Малої Перещепини складається із міцно притулених один до одного камінців, по яких дуже некомфортно їхати навіть легковою машиною, не кажучи вже про автобус. Можливо, саме тому останні сюди і не ходять. Біля кам’янки на Пристанційне навряд чи колись з’явиться потужна дорожня техніка, яка почне копати, розчищати та укладати. Тому місцеві жителі охоче пересуваються із пункту А у пункт Б на велосипедах та іншій нежалкій техніці. А якщо зупинити такого велосипедиста і поцікавитись, чи підтримує він асоціацію із Європою? Що він відповість? Одразу пошле? Чи скаже: «Мені однаково»? А справді, що дасть, приміром, Пристанційному угода з Європейським Союзом? До села прокладуть таку ж асфальтівку, як на Київ? Навряд. У селі збудують завод, на який працевлаштують кілька сотень місцевих жителів? Малоймовірно. А що ж зміниться після підписання угоди? А-а-а, мешканці села зможуть вільно мандрувати до Європи! Сильний аргумент. При їхніх зарплатах навряд чи хтось заїде далі Польщі. Цій Україні, бідній і безперспективній, угода з ЄС навряд чи суттєво допоможе. Принаймні, у найближчому майбутньому…

А от кому підписання угоди таки дійсно кардинально змінить життя, так це одній тендітній жінці. Ну, ви знаєте якій…


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
25 жовтня 2013, 09:19 | Полтавщина | Редакційна
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації