Якщо задатися питанням і проаналізувати наповнюваність та тематику кількох десятків сайтів, котрі декларують кобеляцьку прописку, то можна зробити досить красномовні висновки. Більшість із них мають яскраво виражену інформаційну спрямованість і є або медіа-ресурсами, або комунікаторами різних державних структур – від РДА та міськради до шкіл та ліцеїв. При чому саме сайти держустанов є найбільш відвідуваними та оновлюваними.
А ось підприємці чомусь не поспішають скористатися можливостями, які надає інтернет. Здавалось, кожен бізнесмен для руху своєї справи повинен вже давно відкрити власний сайт. Але цього не відбувається. І напевне справа не лише в тому, що обмежені фінанси не дають можливості цього зробити. Швидше за все, підприємці ще не мають потреби виходити з інформацією про себе в інтернет-простір. Вони вважають, що це не збільшить їх прибутки, не створить умови для можливості заробити додатково. Якщо проаналізувати категорію «Фінанси», яка є одним із постійно діючих розділів у найпопулярнішому в районі інтернет-ресурсі «Ехо з регіону», то, знову ж, інформація, котра туди потрапляє, є наслідком роботи або журналістів, або працівників державних структур. Навіть підприємці, котрі працюють на ринку побутової техніки, в умовах досить гострої конкуренції не покористуються перевагами, що надають новітні технології. Між тим, досвід відомих інтернет-магазинів, таких приміром як «Allo.ua» свідчить про те, що реклама на власному сайті, як і продажі через нього, є дуже ефективними. При цьому, це не залежить від діагоналі телевізора чи навіть його вартості. Кожна модель знаходить свого покупця.
По великому рахунку, частинами бізнес-проектів є лише два сайти, котрі започаткували підприємства, що надають послуги по організації відпочинку та дозвілля. Ну, було б зовсім дивно, якби і вони проігнорували інтернет-простір. Тим більше, що підприємці, котрі є власниками баз відпочинку, є представниками середнього бізнесу, котрий активніше займається рекламою своєї продукції.