Вхід | Реєстрація

Марківський священник вчинив стрілянину в своєму будинку (Оновлено)

Марківський священник вчинив стрілянину в своєму будинку (Оновлено)

У ніч із понеділка на вівторок у Кобеляцькому районі сталася надзвичайна подія.

Священик Дмитро Кулічковський, озброївшись мисливською рушницею, зачинився у своєму приватному будинку в селі Марківка. Він зателефонував у Полтаву до когось із представників опозиційних партій. І заявив, що його оселю атакують незнайомі люди, ймовірно, «тітушки», які переслідують благочинного за участь у протестних акціях.

Одним із перших про надзвичайну подію дізнався лідер районної організації ВО «Свобода» Іван Терновий, який отримав повідомлення про це від своїх однопартійців із Полтави. Іван, у свою чергу, одразу ж поінформував про напад на священика співробітників Кобеляцького райвідділу внутрішніх справ. І виїхав у Марківку. Туди ж направились і працівники міліції.

Говорить виконуючий обов’язки начальника Кобеляцького райвідділу внутрішніх справ Володимир Голтвянський: «Близько 19:30 мені зателефонував Іван Терновий і повідомив про напад на священика. Ми одразу ж виїхали на місце події. Я особисто очолив оперативну групу. Крім цього, запросив поїхати в Марківку й Івана Тернового. Це було зроблено з метою убезпечитися від можливих провокацій і будь-яких обвинувачень на адресу правоохоронців. Коли ми під'їхали до будинку Кулічковського, то одразу ж почули завивання сирени, яке лунало з увімкненого гучномовця. На ґанку будинку стояв чоловік із сокирою в руках. Інших людей ні на подвір’ї, ні на вулиці біля будівлі не було. Ми підійшли до чоловіка і запитали, що він тут робить. Він розповів, що допомагає Кулічковському по господарству. Мовляв, благочинний зателефонував йому і сказав, що на нього напали. І попрохав чоловіка, щоб той біг його обороняти. Виключивши сирену і відвівши чоловіка вбік, ми підійшли до дверей будинку. Звідти лунав голос Кулічковського. Я голосно сказав: «Ми заходимо!». Тільки-но співробітники міліції почали відкривати двері, як почули звук, схожий на постріл. Ми почекали хвилину і все ж зайшли. У хаті стояв Кулічковський із рушницею в руках. Побачивши правоохоронців, він знову вистрелив».

Далі, за словами Голтвянського, почалися перемовини зі священиком. Зокрема, Іван Терновий просив його не стріляти, казав, що ніхто його не чіпає і ніяких «тітушок» у дворі не видно. Але благочинний не реагував. Згодом на місце події прибули співробітники спецпідрозділу «Беркут», прокурор Кобеляцького району Вадим Кохно, співробітник СБУ Володимир Пшеничний. Усі разом вони ще кілька годин намагалися вмовити Кулічковського скласти зброю.

Розповідає Іван Терновий: «Я кілька разів казав батюшці, що на нього ніхто не нападає і ніхто не атакує. Також просив співробітників «Беркуту» не штурмувати будинок. Скажу чесно, добряче злякався. Повинен відзначити, що працівники міліції діяли професійно».

Бунтівний священик склав зброю і здався близько сьомої ранку.  Обійшлося без штурму і кровопролиття. У будинку, крім Дмитра Кулічковського, правоохоронці нікого не виявили.  Самого благочинного міліціонери затримали.

Нагадаємо, що наприкінці грудня Дмитро Кулічковський вже заявляв про те, що його переслідують за участь у протестах на Майдані. Тоді він демонстрував журналістам саморобних «їжачків», яких нібито розкидали по подвір’ю його будинку. І розповідав, що об один із таких предметів він поранив ногу. Цікаво, що повідомивши про інцидент пресу, Кулічковський не проінформував про це співробітників міліції.

Після затримання буйного священика доставити в Кобеляцький райвідділ внутрішніх справ. Після того, як він дав показання, його відпустили додому. За даним фактом відкрите кримінальне провадження. Триває досудове розслідування. Провадження проводиться за ознаками частини 4 статті 286 Кримінального Кодексу України «Хуліганство». Дії, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї статті, якщо вони вчинені із застосуванням вогнепальної або холодної зброї чи іншого предмета спеціально пристосованого або заздалегідь заготовленого для нанесення тілесних ушкоджень, караються позбавленням волі на строк від трьох до семи років».

У середу пообіді ми зустрілися з головним фігурантом марківських подій Дмитром Кулічковським. Він приїхав до редакції і продемонстрував довідку, видану медиками Кобеляцької ЦРЛ. Згідно неї, станом на 10-ту годину ранку, вівторка 28 січня батюшка був тверезий.

Щодо нападу «тітушок», то Кулічковський стверджує, що вони таки були. За його словами, близько вісімнадцятої години вечора двоє чоловіків у масках намагалися проникнути в його будинок. Він почав відстрілюватися. Чоловіки втекли. Щодо інциденту з міліціонерами, то благочинний пояснив, що був у стані психологічного афекту і одразу не зміг ідентифікувати їх, як правоохоронців. Крім того, за його словами,  пораду не відкривати двері до ранку йому дали з полтавської єпархії.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Надзвичайне


1. Чудо Юдо / 28 січня 2014, 13:34
Мде... Що тут сказати. Надмірна громадська активність переросла у клініку. Щоправда, кажуть, він завжди був дещо... занадто активний.
2. есер / 28 січня 2014, 14:09
Згоден,але виникає питання:хто дає таким "занадто активним" дозвіл на зброю?Адже ще після гасання-колядування Кулічковського по Кобеляках,вже було видно,що з людиною щось не так.
3. Гість / 28 січня 2014, 14:11
Ложь, п....жь, и провокация. Репресії почалися.
4. гість / 28 січня 2014, 14:15
Якщо Кулічковський такий неадекват, як його тут зобразили, то чому його затримали, а не відправили на дурку?
5. Просто Вася / 28 січня 2014, 14:24
4. гість пише:
«Якщо Кулічковський такий неадекват, як його тут зобразили, то чому його затримали, а не відправили на дурку?»

А от вам якби таки прямо "без суду та слідства" відправляли "на дурку"? Це все - попередня інформація. Затримали, бо він ніс небезпеку собі та оточуючим. А що там було та як - виясняти ще потрібно. Може там таки десь і були "тітушки", та потікали як тільки отець гвинтівку в руки взяв.
6. есер / 28 січня 2014, 15:44
Непогана у батюшки оборонна тактика-сам у хаті і з рушницею,а в атаку послав наймита з сокирою!Точно як наші лідери на Майдані.
7. прихожанин / 28 січня 2014, 16:17
Люди добрі, не чудіть. Із Кулічковського такий священник, як з мене Папа Римський. Це ж сатана в рясі. Ви ж усі добре його знаєте. Амінь. ( Аж просилося інше слово. Не буду богохульствувати)
8. глядач / 28 січня 2014, 16:31
Гість. яка репресія? Відразу зрозуміло. що Ви н знаете цього священика...він ще й не на таке здатний...
9. светка / 28 січня 2014, 16:46
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Біла гарячка то була!!! Колись давно мені приходилось хрестити дитину в нього, я була кумою, так він заставив ісповідуватись, так мене розпитував у яких я позах займаюся сексом, я його послала прямо в церкві. Дібіляра він!!!!
10. Любов / 28 січня 2014, 16:59
Ах))) Я навіть уявила собі всю цю картину. Кулічковський в своєму стилі. Наші міліціонери знали до кого їдуть. Добре, що Тернового взяли з собою.
11. прихожанин / 28 січня 2014, 17:12
9. светка пише:
«я його послала прямо в церкві»

Посилати в церкві - то гріх, а підвісити за я... на хресті - то подвиг. За це і бог простить.
12. ЛАЙМА5а / 28 січня 2014, 17:56
Вірю Светкі 1000%: моій подрузі пропонував згрішити з ним, а наступного дня він його відмолить...(гріх).
13. Нью / 28 січня 2014, 18:10
7. прихожанин пише:
«Люди добрі, не чудіть. Із Кулічковського такий священник, як з мене Папа Римський. Це ж сатана в рясі. Ви ж усі добре його знаєте.»

100%

9. светка пише:
«мене розпитував у яких я позах займаюся сексом»

Ха-а-а-а! )))
Ще й дрочив мабуть під рясою.
14. неХохол / 28 січня 2014, 18:40
Негоже смеяться над больным человеком
15. Диякон / 28 січня 2014, 18:56
Увага, акція. В АТБ розпродажа горілки "Армагедон" марківського розливу. Заходиш, кричиш " Мадайнутим слава"- відповідь: "Попові слава". Бутилку в зуби і на барикади. А якщо серйозно. Земляки, роззуйте очі за ким іти на мітинги, кричати "Банду геть!" І хто прийде, Кулічковські і йому подібні.(А таких там більше.) НЕвже скандування " Ющенко, Ющенко " нас нічого не навчило?
Казав Шевченко: " Схаменіться, люди,бо лихо вам буде" Памятаєте?
16. 7777фф / 28 січня 2014, 19:09

15. Диякон пише:
«(А таких там більше.»

а хто вони (можливо серед них і є майбутній ЛІДЕР (а можливо і ....ПРЕЗИДЕНТ)
17. Прихожанка / 28 січня 2014, 22:45

«Люди добрі, не чудіть. Із Кулічковського такий священник, як з мене Папа Римський. Це ж сатана в рясі. Ви ж усі добре його знаєте. Амінь. ( Аж просилося інше слово. Не буду богохульствувати)»
Що знаємо, то знаємо. Брехун, пліткар, бабій (хоча таким хоче більше здаватися, чим є насправді. Бо хто ж з таким захоче знатися? :-)), не дарма його відлучили від церкви. І храми паскудить своєю присутністю в них. І гріха не боїться, а ще когось повчає.
18. 4444жж / 29 січня 2014, 10:04
кажуть що в цій неординарній історії( не розібравшись що до чого) вина ТЕРНОВОГО.Батюшка (в нетрезвому стані)одержав повідомлення про можливі провокації і про це повідомив (а Т. не розібравшись-рад старатися-це ж йому (партії) вигодно взяв на допомогу міліцію і поїхали СПАСАТИ БАТЮШКУ (а Б. подумав що його приїхали арештовувати (та ще й в ніч)- ну і почалося.....

P.S.я не виправдовую дій Б. алеж потрібно в кожній справі розібратися а не (як кажуь) гнати лошадей- -а Т.-ЩО ЯКБИ СЕНСАЦІЯ....і він впереді на коні
19. есер / 30 січня 2014, 14:02
В "Надзвичайних новинах" Кулічковський зізнався що випив на поминках (мовляв,це святе).Так що це "несчастный случай на производстве".
20. Кадет / 30 січня 2014, 18:26
19. есер пише:
« випив на поминках (мовляв,це святе).»

Наскільки я знаю церква категорично проти поминання померлих спиртним, а тут - "святе". Щось наш так,би мовити Отець, скрізь путає і святе, і грішне.Чи не пора йому рясу змінити на камуфляж, а кадило на "коктейль Молотова"??????????????? І їхати на історичну батьківщину?
21. светка / 30 січня 2014, 21:00

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
22. 4444фф / 30 січня 2014, 21:40
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
9. светка пише:
«Біла гарячка то була!!! Колись давно мені приходилось хрестити дитину в нього, я була кумою, так він заставив ісповідуватись, так мене розпитував у яких я позах займаюся сексом, я його послала прямо в церкві. Дібіляра він!!!!»



щось тут не так--ймовірно він вас поставив не в уподобаній вам позі і ви не получили того -що ожидали
23. Прихожанка / 30 січня 2014, 21:47
Клянеться Богом! А прослідкуйте на відео, як він хреститься - перевернутим хрестом - а це символ сатани. Про всі його діяння та брехню в додачу - то це суцільний ГРІХ!
Пропоную написати звернення в Київський патріархат, щоб він не дискредитував саме патріархат, в першу чергу.
24. Микола Гузченко / 31 січня 2014, 12:45
Завжди знав, що падре - ацкій сатана. Але бєлка - то таке діло, буває. Мене більше оце прикололо:
9. светка пише:
«він заставив ісповідуватись, так мене розпитував у яких я позах займаюся сексом»

Це якийсь особливий, надлюдський цинізм. Екстракт скотства, шик. Охоче вірю.
25. Гість / 31 січня 2014, 15:33
Нічого святого в цього"священика" немае: категорично відмовився здавати кров на аналіз. а розпинаеться, що не брали. Ой, не гоже, не гоже...
26. Майстер / 31 січня 2014, 18:26
15. Диякон пише:
«І хто прийде, Кулічковські і йому подібні.(А таких там більше.) НЕвже скандування " Ющенко, Ющенко " нас нічого не навчило?»


Питання не у тому - хто прийде. Головне - контроль і можливість відкликання представника влади. Будь то президент, народний депутат, суддя чи начальник міліції. Зараз такої можливості у людей немає. Був би механізм імпічмента президента - Янукович давно б сидів не у Межигір'ї, а десь у менш зручному місці. А так матимемо іще не одну жертву, доки цей двічі несудимий здасть владу.
27. Гість / 31 січня 2014, 18:33
26. Майстер пише:
«. Зараз такої можливості у людей немає. »

При Кравчуку, Кучмі , Ющенку така можливість була. І вже її використали. Дружіть з головою.
28. Микола Гузченко / 31 січня 2014, 19:08
26. Майстер пише:
«Був би механізм імпічмента президента - Янукович давно б сидів не у Межигір'ї, а десь у менш зручному місці.»

Як так? 16-го січня закончики прийняли, а 17-го той самий парламент відправить Проффесора у відставку?
29. Майстер / 1 лютого 2014, 17:13
Парламент вже не той самий. І останнє голосування за закон про амністію це продемонструвало. Значна частина регіоналів давно мріє "зіскочити" з поїзда. Але тримаються купи виключно на страхові перед Януковичем. Скільки іще він зможе їх залякувати - тиждень, місяць, може, пару днів? Чим далі, тим більше у мене переконання - його не доконає опозиція, його приберуть свої.
30. Чудо Юдо / 1 лютого 2014, 18:26
29. Майстер пише:
«його не доконає опозиція, його приберуть свої.»

Мало того, я майже впевнений, що «свої» це і почали. Тоді, 30 листопада.
31. 1111фф / 1 лютого 2014, 20:24
чудо і майст а можна тут точніше -
32. Чудо Юдо / 1 лютого 2014, 20:32
31. 1111фф пише:
«чудо і майст а можна тут точніше -»

Посилання на exo.in.ua - коментар №15. Моя суб’єктивна думка. Там ще мене питали про зовнішні чинники - пізніше напишу свої думки і з цього приводу
33. Гість / 2 лютого 2014, 15:31
лікуватись , антихристу в рясі потрібно.
34. Гість / 2 лютого 2014, 20:44
люди схаменіться! це великий гріх;держіть думки при собі
35. шофер / 3 лютого 2014, 12:57
26. Майстер пише: «Головне - контроль і можливість відкликання представника влади. Будь то президент, народний депутат, суддя чи начальник міліції.»
Як я розумію, мається на увазі те, що для відкликання президента, повинно бути достатньо того ж майдану - ага?

Ну добре.

Коли обирають президента, у любій країні, відсоток ЗА ніколи не буває 100%-вим. Зазвичай пропорція ЗА/ПРОТИ виглядає як 65/45, може 60/40, рідко коли 70/30, а щоб 80/20 я і взагалі я не пригадаю. Інакше кажучи, фактично усі президенти, задовольняють лише трохи більше половини населення своєї країни.

Давайте прикинемо майдан, як відсоток котрий займає позицію ПРОТИ, до українського населення.

У нашому випадку, із населенням у 45 мільйонів, у піку протесту, маса майдану становила близько 1.000.000 Хоча, по правді сказати, мало мені віриться що там був реально мільйон народу, ну та ладна - врахуємо людей котрі не могли приїхати. Ну і для того щоб вже зовсім не хотілося балакати, помножимо цей показник одразу на 5 = маємо 5 мільйонів. Із 45.000.000 населення це виглядає приблизно як 11% усієї України. Це відсоток, котрий ПРОТИ

Ладно, х. з ним, тупо помножимо на 10, хай буде 22% "проти", щоб вже точно не цявкали.

Так от скажи но Майстрику, чи доганяєш ти, що як би поміняти президента було так просто і легко як тобі хочеться (за рахунок лише 9...10-ти відсотків, чи навіть 20-ти на котрі я погоджуюсь чисто як "х. з ним"), то України, вже давно як такої не існувало би. Тобі це доходе? Чому? Бо у такому разі президент мінявся би кожен місяць - повертайся в самий початок цього каменту. Кожен місяць на вулиці банковій буде шевелитися ота дрища котра зараз, кожен місяць нові би барикади, розгромлені заблоковані адмін. будівлі без нарахування тих же соцвиплат і т.д., кожен місяць наступна політична криза і розгублені люди... Бо кожен наступний президент, був би комусь та неугодним, і цього "когось" (у складі якого до речі і ти), за твоїм ідеалом, повинно бути достатньо для відкликання президента.

Майстре - ти доганяєш що реально творилося б у такому випадку? Ні... не уявляєш а ні трохи.

Так от тепер саме цікаве. Чи є у вище сказаному щось нелогічне, складно зрозуміле, із розряду високої математики? Як по мені, все що я спробував вище пояснити, навіть вранці у понеділок ясен як божий день. А от Майстеру цього не понятно, і от такі, пишуть газетки. Що правда, цього не догнать не тільки Майстру, та інші хоть лише каментами обходяться, а Майстер "куре" у фоматі газети.

пс. Колись, чи то у редакційній, чи у звичайній статті, пригадую, Майстер писав приблизно таке: "От наприклад я, закінчив інститут, став розумним, тепер пишу статті"... Мені в облом клацати пошук, якщо хто зацікавився, то знайдіть да тайде сюди клик щоб всі зараз поглянули на оті його слова. Багато хто вам скаже спасибі, атвячаю.
36. Ясен / 3 лютого 2014, 16:15
Шофере,з арифметикою в тебе зовсім плохенько,хоча це може бути життєвий принцип так множити на 10.Але звісно це не основне.Згадай який відсоток виборців які проголосували за сучасного гаранта на минулих виборах,і який за іншого кандидата.Ти думаєш кількість перших збільшилась?Я думаю що зменшилась найменше на третину.От і виходить що за твоєю філософією кількість людей що підтримують діючу владу треба визачати по кількості учасників антимайдана.Реальну картину можуть показати вибори президента,тільки щоб на кожній дільниці,кожну секунду були незалежні,непідкупні,незалячні спостерігачі.Непам"ятаю ,колись в якомусь з радянських фільмів була така фраза:Я верю цыфрам ,а не слухам".Я з цим згоден.
37. шофер / 4 лютого 2014, 13:11
До відома Майстра та йому подібних.

Ієрархія, була винаходом людства, одним із найважливіших для розвитку цивілізації, на рівні із винахідом колеса. Ламати ієрархію - ламати розвиток. І дуже часто, навіть фашиська ієрархія, краще а ніж її повна відсутність (постійна заміна).

Леонід Кучма, був навіть персоною НонГрата, та тільки жили ми як вареники у маслі, і не роздумуючи обрали його на 10 років. Так я не проти такого фашизму...
38. Гість / 4 лютого 2014, 13:51
37. шофер пише:
« та тільки жили ми як вареники у маслі,»

А ми, це хто?
39. Чудо Юдо / 4 лютого 2014, 14:57
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
37. шофер пише:
«та тільки жили ми як вареники у маслі»

38. Гість пише:
«А ми, це хто?»

Як хто? Бариги-шофери. Так, дійсно, в ті часи "купи-продаї" були як вареники в тому таки маслі (якщо встигали заняти порожні "бізнес-ніші"). А зараз часи змінилися, у них бізнес пішов на спад. От і ностальгують, розказуючи, що вчителі, лікарі, фермери та всі інші прості робітники - просто ліниві дебіли, всім би їм "купи-продаями" стати і відразу у країні буде шикарне життя!
40. Нью / 4 лютого 2014, 18:06
29. Майстер пише:
«у мене переконання - його не доконає опозиція, його приберуть свої»

Вони там і так усі "свої". Партії, фракції — це тільки умовні поділи. Їм усім насрать на народ, вони печуться виключно про свої інтереси. Про що ви говорите, люди добрі?!
У простих людей на барикадах чисті помисли. Їм хочеться достойно жити. Але у тих вовків інші плани. І вони це не раз демонстрували.
41. шофер / 4 лютого 2014, 23:50
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
От і ностальгують, розказуючи, що вчителі, лікарі, фермери та всі інші прості робітники - просто ліниві дебіли
Ти стань хоча б одним із тих кого перечислив, для початку. Чомусь (не знаю чому - чуйка), всередині мене є глибока переконаність що ти із числа тих, кому тяжко при любій владі. А це не вчителі, і не лікарі. Обиди твої якісь.... не знаю як би це сказать точніше - от мені хреново, винна у всьому тупо влада, палюбому, і неіпьот.

пс Покажіть мені, де я заявляв би що мені кайфово живеться, без проблем. При бажанні, у мене також знайдеться цілий список претензій, до любої влади за часи незалежності нашої країни. А так.... у мене лише одне побажання - головне, аби у влади знову не з*явилася Юля, та майданівська трійця. Все остальне не смертельно.
42. шофер / 4 лютого 2014, 23:58
А ми, це хто?
Усі хто проголосував за Кучму вдруге.
І якщо він вдруге був обраний, то виходить таких було більшість... це логічно.
Сподіваюсь ясно пропхав - дійшло?
43. Микола Гузченко / 5 лютого 2014, 12:20
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
41. шофер пише:
«Обиди твої якісь..»

А де про це було?
42. шофер пише:
«Усі хто проголосував за Кучму вдруге. »

Тобто за Кучму вдруге голосували лише ті, хто був як вареник в маслі?
41. шофер пише:
«головне, аби у влади знову не з*явилася Юля, та майданівська трійця.»

Ваділа, ну шо тобі та Юля? Ти ж хазяїн своєї жизні - не те шо йобані вчителі. Оці обиди твої якісь... То бандерівці тобі не такі, то лікарі, то Юля, то трійця. Підбери соплі, друг.

Чудоюдо, а якщо Україна вступить до ЄС - це ж кожен охочий зможе сам пригнати собі Спрінтера з Німеччини. І все - жопа ваділовому бізнесу, навіть якщо він схоче його узаконити.
44. Гість / 5 лютого 2014, 13:09
Нарешті озвучена причина дебільного словесного поносу шофера.
45. ГІСТЬа / 5 лютого 2014, 19:20
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Шофер- своїми зайобами ти вже дістав усих, твоя адреса і телефон також у списках риговських халуїв. Кожне падло, яке підтримує режим заслуговує на покарання, рано чи пізно за все потрібно платить. За бізнес забудь, просрав ти його, а з навару заплатиш налог, такий, який виріше народ. Це для всих тих мудрил, які розраховують на безкарність. Моліця за всі свої гріхи, які переложили на людей, час настав.
46. шофер / 5 лютого 2014, 23:36
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ну що, герої народні, ви не хочете поглянути на цифри валютних обмінників? Поруч із ними ціни на пальне і на жратву - спостерігайте уважно, вони наступні, ось ось.

Нагероїли покращення? Уйопища косорилі. Можете не сумніватися, вся країна бажає вам здоров*я та довголіття.
47. Чудо Юдо / 6 лютого 2014, 08:23
46. шофер пише:
«Поруч із ними ціни на пальне»

46. шофер пише:
«Нагероїли покращення?»

О, диви, і шофера зачепило :) А казав: мене нічого не колише, нічого не хвилює!..
Ну що ж ти сидиш? Біжи швиденько, атакуй майданівців! Останній бензин - у пляшки і вперед, захищати царя-батюшку!
48. Гість / 6 лютого 2014, 08:40
Звичайно шофера зачепило,адже йдеться про святе(в його розумінні)-пальне і жратву.
49. неХохол / 6 лютого 2014, 10:32
49. шофер пише:
«Сьогодні вранці, на каналі "Росія 24" спостерігаю наступні кадри - група українців, близько 500 чоловік, приїхали в США, і там побудували барикаду із бананових ящиків, у знак протесту проти американського втручання.»

Это сделала украинская организация «Боротьба» которая выступает против ЛЮБЫХ империалистических действий направленных на Украину от ЛЮБОЙ страны. Они так же протестуют против России как и против США. Вы и в этом вопросе их поддерживаете? Или вам по «Россия 24» об этом не рассказывали?
50. Микола Гузченко / 6 лютого 2014, 12:56
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ваділа, мені чомусь здається, що ти постійно плачешся і шукаєш винних у своїх бідах. Ти як етот... Як обнищала жидовщина. Як опущений Бендер. Як уобище косориле. Умій пристосовуватися. Он на майдані люди ж стоять - так вони тепер як вареники в маслі. Тримай ніс по вітру.
І ето... Може пора вже лизать бандерівцям? Вигідніше мабуть буде...
51. шофер / 6 лютого 2014, 15:58
Или вам по «Россия 24» об этом не рассказывали?
Про те що це організація не казали нічого. Ще говорили що до тих людей також приєдналися у підтримку "американські українці" котрі там проживають постійно.
52. 4444ФФвв / 6 лютого 2014, 17:53
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
ЛЮДИ-- ВАМ якби попиздыти--починали з іНТРИГИ ПРО БАТЮШКУ--а тепер пидите про що завгодно-- но не по даній темі
53. Гість / 8 лютого 2014, 19:26
Этот батюшка- олицетворение всего майдана и оппозиции разом взятых
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації