Вхід | Реєстрація

Козаки виступили зі зверненням

Козаки виступили зі зверненням

У ньому вони застерігають владу, у тому числі і на місцях, від необдуманих кроків та подальшої ескалації насилля.

Минулого тижня до редакції звернувся Микола Жук, один із лідерів козацького руху в Кобеляцькому районі. Він від імені своїх однодумців висловив бажання через тижневик «ЕХО» оприлюднити точку зору козацької громади на ті події, що зараз відбуваються в Україні. Нижче друкуємо звернення козаків.

«Ми, представники українського козацтва, присягали на вірність своєму народу. І тому не можемо залишатися байдужими щодо тих подій, які зараз відбуваються на рідній для нас землі.

Протягом кількох місяців козаки не виступали з офіційними заявами та утримувались від участі в громадянському конфлікті, котрий вирував на вулицях Києва. І не тому, що нам байдуже чи ми чогось боїмося. Козаки розуміють міру відповідальності за будь-яку заяву, котра може загострити протистояння. Тому і стримували себе.

Останньою краплею, котра переповнила чашу нашого терпіння, стали страшні кадри катувань, що зафіксовані прямо на вулицях української столиці. Мова йде про знущання, якому піддали козака люди в формі, ймовірно, співробітники Міністерства внутрішніх справ.

Усі ми пам’ятаємо, яким праведним гнівом наповнювались наші серця, коли мова йшла про звірства, що чинили фашистські загарбники на нашій землі, про те, як вони до смерті закатували генерала Карбишева, обливаючи його водою на морозі.

Щось схоже ми побачили на вулицях Києва. Тільки з однією принциповою, і від цього дуже страшною, відмінністю: зараз уже українці катують українців. Причому роблять це прилюдно, демонстративно.

Такі звірства людей у погонах, які, як і ми, присягали на вірність саме українському народу, жахають і обурюють одночасно. Вважаємо, що вони назавжди заплямували честь мундира. Керівництво МВС, крім публічного вибачення, має встановити особи і принципово покарати своїх співробітників, причетних до катувань.

І, навпаки, ми захоплюємося героїзмом та мужністю того козака, який, зазнавши принижень, так і не схилив голови. Українські козаки не здавались ніяким бусурманам, не поступляться вони і сучасним «яничарам».

У Кобеляцькому району, дякуючи Богу, ситуація залишається стабільно спокійною, без фізичного протистояння й насилля над людьми. Та занепокоєння викликає позиція керівництва Кобеляцької районної ради, яка, замість того, щоб зосередитись на виконанні делегованих громадою району повноважень, займається організацією поїздок у Київ для участі в масових акціях. Ми, козаки, шануємо право кожного на політичні погляди. Це передбачено в українській Конституції. Саме за це право боролись і проливали кров протягом століть наші побратими.

Та демократія передбачає і рівну відповідальність за свої вчинки. Тому застерігаємо керівництво Кобеляцької районної ради і особисто голову Юрія Івановича Тагадюка від участі в організації поїздок на Київ у сучасній ситуації. Якщо люди, відправлені в столицю при сприянні влади, обморозяться, зазнають травм, то організатори подібних вояжів обов’язково нестимуть сувору відповідальність. І не лише моральну, а й юридичну.

Сподіваємось, що наш голос буде почутий і у влади вистачить інтелектуальних здібностей, аби адекватно відреагувати на звернення козаків».

Увага: на відео присутня гола людина


Автор: Микола ЖУК, від імені ради Кобеляцької районної громадської організації «Козацька громада Кобеляччини»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Політика


1. Таки / 30 січня 2014, 17:23
Хіба в нас є козаки в районі.То ж пенсіонери поначіпляли цяцьок на мундери і граються в козаків.Як тихо-козаки.А як свою позицію відкрито висказать- КІЗЯКИ.


2. Гість / 30 січня 2014, 18:12
Як було надруковано в "Ехо", останніми поїздками в Київ на підтримку влади "опікувався" ВАШ "КОЗАК" Кучеренко.
3. козачок / 30 січня 2014, 18:12
Цей чоловік на фото ніби-то козак. І сам він із Західної.Дам 1000 доларів тому , хто бачив "бандерівця" в шароварах( тобто козак).
Колись Клико славився в спорті, Жук - в сільському господарстві. Тепер обидва чудять в пролітиці, де нічогісінько не розуміють. Микола Григорович: Богу-Богове, а кесарю -кесареве. Перестаньт вже чудити у такому поважному віці.
4. Гість / 30 січня 2014, 18:26
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Шел козак куда-то вдаль.
На груди была медаль:
"За отвагу","За победу",
"За приятную беседу"
"За научные труды",
"За охрану всей среды",
символ сдачи ГТО,
"Прохождение ТО,
Клуб беременных "Журавлик",
Гардероб ДК "Гидравлик",
"Активиста точка ком",
"Общество больных грибком",
Капитан игры "Зарница",
"Гомельская психбольница",
"Фестиваль цыганской пляски",
"Крановщик работай в каске",
"Самый опытный водитель",
"Лучший хряк-производитель",
знак "Почетный водолаз",
стикер "Путин-пидарас",
Отябрьская звезда,
"Героиня мать труда".
Поскользнулся вдруг козак...
И медальками херак!
И теперь медальки все раскатились по шоссе.
Ребятишки!Дяди!Тети!
Если где-нибудь найдете:
Орден Славы,Орден Мира,
пуговку з гербом Алжира,
фенечку,консервный нож,
малахитовую брошь,
Красный крест,Петровский крест,
"Город Прага","Город Брест",
"Полковая медсестра",
"Детство -чудная пора",
"Эсперанто","ЦСКА",
личный номер лесника,
запонки к военной форме,
"Лучший токарь","Выхлоп в норме"-
хоть медалькой,хоть значком
поделитесь с козачком.
P.S.На відео-дійсно Козак з великої літери!!!І я вірю що в Україні є дійсно сильні духом люди,які по праву можуть називатися КОЗАКИ!!!Але аж ніяк не Кобеляцькі,які дискредитували себе повністю відправкою мітингувальників на підтримку цієї злочинної влади!
І цей вірш присвячений вам.
5. Мати / 30 січня 2014, 20:10
"Щось схоже ми побачили на вулицях Києва. "
А ти, старий маразматік, бачив,як розлючені нелюди били наших дітей у формі- цепами, камінням, як вони горіли від коктейлів іт.д... Моя дитина там стоїть. Кого ти рівняєш із фашистами ? Як десь зустріну випадково, я більша розкажу. Якщо немає клепки подивитися це в інтернеті - попроси когось і подивися. "Козак" довбаний , позакидай оті кілограмові зірки з пагонів і цяцьки з грудей і не позорь своїх дітей і онуків.
6. Олексiй / 30 січня 2014, 22:22
5. Мати пише:
«ти, старий маразматік, бачив,як розлючені нелюди били наших дітей у формі- цепами, камінням, як вони горіли від коктейлів іт.д... Моя дитина там стоїть. Кого ти рівняєш із фашистами »

мамаш а шо отам ваше дитинятко робить на тому майдані якщо не секрет??? Дитинятко туди їхало бабло відробляти чи з ідейних переконань (тобто придушувати повстання) ????
7. Для Матері / 30 січня 2014, 22:30
Щиро Вам співчуваю, що Ваш син там стоїть. От і сьогодні, у двадцятиградусний мороз, по ту сторони барикад стоять тільки солдати і курсанти МВС. Головорізів-беркутівців, опору цієї хунти на барикадах, сховали від морозу у приміщення та у намети, що опалюються, за весь день їх ніхто не бачив. Кажуть, солдати хворіють, можливо через це їх кількість безпосередньо на Грушевського значно зменшилась. Якщо ж ви, матері, так переживаєте за власних дітей, то чому ж не їдете до їхніх командирів, щоб вплинути на ситуацію? Ви ж теж народ. Але щось не було видно між щитами і барикадами жодної справжньої матері солдата, що закликала до миру. Ніхто також не приїхав і не сказав, що забирає свого сина, щоб не стояв проти народу, захищаючи владу, яка їх так цинічно підставила.
8. Чудо Юдо / 30 січня 2014, 22:32
6. Олексiй пише:
«Дитинятко туди їхало бабло відробляти чи з ідейних переконань (тобто придушувати повстання) ????»

Я так розумію її син у Беркуті - серед отих, що фігурують на відео у статті. Повірте, при нинішніх порядках у країні вашого сина хорошого там не научать. Хіба як краще бити людину по печінці щоб не помітно було потім лікарям.
Хоча з іншої сторони ВВ трохи шкода - вони дійсно були кинуті на м’ясо. Кинуті владою, яка довела людей до бунту, а тепер прикриває свої дупи вашими дітьми, мати. І повірте, Янику і Ко абсолютно начхати скільки "беркутівців" згорить там і скількох ще повстанців застрелять. Лиш би з його золотим унітазом нічого не сталося. Не на тих ви злитеся.
9. 2014 м / 30 січня 2014, 22:34
6. Олексiй пише:
« (тобто придушувати повстання) »

У нас "мирний" мітинг, яке повстання.(Ну подумаєш трохи потрощили міністерства, ОДА, побили ментів, попалили техніку, зруйнували центр столиці.Це ми трохи побавилися, а так- ми мирні, чуєте , ми м-и-р-н-і. Щоб увесь світ чув і організатори "мирної" акціії.
10. 2014 м / 30 січня 2014, 22:39
6. Олексiй пише:
« (тобто придушувати повстання) »

Сергієчку тебе вирахувано: "дитинятко" "якщо не секрет". Це твої стандартні слова та і стиль викладу твій. Не буду тебе світити, ти наче нормальний.
11. Чудо Юдо / 31 січня 2014, 10:34
9. 2014 м пише:
«Це ми трохи побавилися, а так- ми мирні, чуєте , ми м-и-р-н-і»

Так, шановний, вони були мирні, чуєте, м-и-р-н-і. Допоки беркутівці не розігнали дубинами мирних студенів та школярів 30 листопада: Посилання на www.youtube.com - якщо побачите на цьому відео хоч одного ярого не мирного і налаштованого убивати "бандеру" з коктейлем Молотова, то вкажіть час, мені цікаво подивитися. Якщо ви хоч трохи слідкуєте за хронологією подій то маєте знати, що із цього каліцтва молодих хлопців та дівчат все і почалося. І після того майдан кілька разів намагалися розігнати саме таким способом - кийками та гранатами. А пізніше, коли побачили, що люди не хочуть такий йти геть і кийків вже не дуже вже бояться, вони вирішили зайти з іншого боку - полякати людей в’язницями. Мирні мітинги вже не можна проводити по закону. У народа терпець урвався...
12. Гість / 31 січня 2014, 11:44
11. Чудо Юдо пише:
«У народа терпець урвався...»
Це також.
А не хочете Ви ,шановний, викласти свою точку зору: хто цим скористався і штовхнув "бат на брата" і для чого? В українців вже 23 роки терпець рветься, то з одної сторони то з другої, але такого ще не було. Згодьтеся, адже влада за ці роки була різна, а "терпець" був однаковий. Кому це потрібно: Вам, мені , нашим дітям?"Терпець", це лише вершина айсберга.Я проти будь-якого насилля. Я стежу за подіями, і здатен обєктивно розцінювати те, що робиться з обох сторін.Так, диискусії можна вести безкінечно, Я хочу жити у спокої і мирі.
13. Ясен / 31 січня 2014, 12:27
12. Гість пише:
« Я хочу жити у спокої і мирі.»
Тільки жити в спокої і мирі можна як пігмеї центральної Африки,чи як англійці скажімо.
14. Микола Гузченко / 31 січня 2014, 12:28
12. Гість пише:
«хто цим скористався і штовхнув "бат на брата" і для чого?»

А ніхто. Нікому з куководів це повстання не вигідне. Януковці сруть маком, а трійця опозиціонерів намагалася стримати гнів людей, та марно. Їм теж вся ця катавасія - напряг. Зараз відбувається народний спротив у чистому виді.
15. Чудо Юдо / 31 січня 2014, 12:49
12. Гість пише:
«В українців вже 23 роки терпець рветься, то з одної сторони то з другої, але такого ще не було»

Сам факт цього вже каже, що нинішня влада найнепрофесійніша, чи не так?

12. Гість пише:
«А не хочете Ви ,шановний, викласти свою точку зору: хто цим скористався і штовхнув "бат на брата" і для чого?»

Хочете мою суб’єктивну думку? Добре. 4 роки назад Януковича і його команду спонсорували "дяді". Дуже багаті і впливові дяді-олігархи. Прізвищ не називатиму - можу помилятися, а кандидатів на звання "дядь" ви самі знаєте. Так от ці дяді проштовхнули Яника на трон, щоб він, сидячи на ньому, мило посміхався в камери і всіляко допомагав бізнесу дядь (не за красиві ж оченятка).
Але пройшли роки і засліплений владою Яник вирішив що дяді йому вже не потрібні і він сам велике цабе. Що йому ті бізнесменчики - він же царь, він Гарант! І синок його старший користувався таким настроєм папіньки, во всю гріб під себе бізнес за бізнесом. Лише за 2013 рік лише за офіційними даними у сина Януковича статки зросли на 175% (!!!) в той час коли навіть у Ахметова вони упали на 4%. Видно почав "уминати" і бізнеси дядь.
І от того злополучного 30 листопада, коли Євромайдан, зібраний невеликою купкою студентів уже готовий був розійтися по домівках, оці "дяді" дали наказ беркутівцям розігнати дітей з максимальними "стараннями". Благо у дядь бабла і зв’язків вистачає. Підставили Яника по повній. І народ попер. Народ розгнівався, почалося протистояння. Дяді просто наказали зазнаваку-царя, але, я думаю, навіть вони не думали, що все це виллється у повномасштабний бунт (холопи ж вони мирні, 23 роки як мирні... були). Тепер Яник і Ко трусяться і не знають як все уладити, а донецькі братки у владі масово розганяють демонстрантів за допомогою ВВ та тітушок (Дніпропетровськ, Запоріжжя). І не заради Яника, ні, вони за свої дупи хвилюються. Бо бачать що цей бунт дуже легко може розбурхатися ще дужче.

Все вище сказане - мої припущення, доказів не маю
16. Чудо Юдо / 31 січня 2014, 12:59
Одне тільки не розумію: Як так, відчуваючи на собі весь економічний пездець, який повільно але вірно насувався на Україну 4 роки, народ Донбаса до цих пір дужче боїться примарних "бендер" і "голубих" із Європи, аніж скоро помирати з голоду і отримувати по зубам від "тітушок" нанятих міліцією. "Тітушок" мєнти наймають - та це вже ж взагалі повний ппц, невже нікому не доходить??? Можна ще закривати очі на наймання їх бандитами та політичними силами, але коли їм самі міліціонери видають дубини... Про яке щасливе майбутнє можна думати в такому випадку та ще й підтримувати цей устрій???
Посилання на www.youtube.com
17. Гість / 31 січня 2014, 13:07
15. Чудо Юдо пише:
«Все вище сказане - мої припущення, доказів не маю»

Ми, прості смертні, доказів не маємо. Історія згодом розставить крапки, тоді і ми дізнаємося правду. А поки що змахуємо локшину, яку нам навішують з усіх сторін./Шкода, що в такій чудовій країні не дають жити по-людськиq]( "За державу обидно") А як Вам зовнішні чинники на ситуаію?
18. Гість / 31 січня 2014, 13:14

15. Чудо Юдо пише:
« Дуже багаті і впливові дяді-олігархи.»

Кажуть "комуняки" були погані. Так , були і плюси , і мінуси, але не було отих "дядь" , що привласнили народне добро. А ми йдемо адмінприміщення ( власність громад) громити. Питання????
19. Гість / 31 січня 2014, 14:35
яке може бути сомнение в действиях Беркута., если вы готовы друг друг глотку порвать.Уже не секрет, что люди обозленные, как волки.А украинцы живут по принцыпу, выколи Боже мне глаз, чтобы у соседа не было двух.То что И власть и опозиция, не могут самостоятельно справиться с управлением страны, это уже очевидно. Власть ложится под Россию, а те под Европу, побыли уже незалежными, хватит,..поэтому и придумали с этими маневрами, чтобы как то народ отвлечь от Экономики, а потом списать проблемы на Майдан, как мы хреново живем.Это так на видео было очевидно, когда Беркут гнал на Грушевского, а потом вернулся в исходное положение...просто разводняк.Мы живем в стране где тебя держат за лоха. и дальше будет, просто, кто кого разведет..
20. Олексiй / 1 лютого 2014, 21:10
14. Микола Гузченко пише:
«Нікому з куководів це повстання не вигідне. Януковці сруть маком, а трійця опозиціонерів намагалася стримати гнів людей, та марно. Їм теж вся ця катавасія - напряг. Зараз відбувається народний спротив у чистому виді.»


А мені чомусь здається що оця вся катавасія не просто так бо якось аж занадто вчасно дровцята в топку підкидають.
Чомусь здається що вітьок розпочав роботу по усуненню конкурентів (у них зараз чудовий шанс передчасно всратися) та кардинальну зміну політичного курсу.
Хоча можливо це тільки глюки...
21. Микола Гузченко / 2 лютого 2014, 21:34
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
15. Чудо Юдо пише:
«"дяді" дали наказ беркутівцям розігнати дітей з максимальними "стараннями"»

Та мені теж спочатку так здалося. Але не думаю, що хтось здатен на такий тонкий розрахунок. Отпиздить купку незгодних, щоб іншим не повадно було - варіант більш правдоподібний. Тим паче тупити Фьодоричу не вперше.
Закони 16 січня - те саме. Якби Проффесор був з ними не згодний - наклав би вето. Це ж у його силах. Але ні, не наклав. Тим паче закон - це ж не наказ Беркуту. Тут усе усім відомо, кожен голосував відкрито від свого імені, підставляючи себе теж. І розрахунок зрозумілий - зробити мітингувальників правопорушниками, щоб їм було страшніше.
Всі добре пам’ятають той випадок в Івано-Франківську. Посилання на www.youtube.com
Наш государь просто думав, що люди такі ж боягузи, як і він.
16. Чудо Юдо пише:
«невже нікому не доходить?»

Біда в тім, що ми ж живемо в напівкримінальному суспільстві, і це багатьма (тим паче Донбас же ж) сприймається як норма. Ну плюс дебіли і підараси тіпа ваділи, у яких в голові пусто і яким на все насрать. Плюс іще чуваки, які просто вже нікому не вірять.
22. Чудо Юдо / 4 лютого 2014, 11:39
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
21. Микола Гузченко пише:
«Ну плюс дебіли і підараси тіпа ваділи, у яких в голові пусто і яким на все насрать. »

Та ні, у нього не пусто. Він у цій темі вперто ігнорує мої питання. А отже, я так думаю, я вгадав. Ця людина просто проти змін. Він добре призвичаївся займатися незаконною діяльністю, давати кому треба на лапу і нічого у країні він змінювати не хоче, бо це буде крах його бізнесу. Що ж, цілком логічно... Ми за своє - він за своє.

21. Микола Гузченко пише:
«Закони 16 січня - те саме. Якби Проффесор був з ними не згодний - наклав би вето.»

Ці закони - це результат кількох невдалих спроб розігнати майдан коли Беркут тиснув на людей, намагався їх випхати (не били, бо самі тоді в шоці були, як їх зненавиділи після 30 листопада), але народ не захотів йти геть. Мало того - люди ще й шоломи понадягали з респіраторами. От наш царьок і Ко вирішили зайти з іншого боку - залякати всіх мітингуючих криміналом. Мовляв - "саджати будемо!". А напоролися, (от біда) уже на відкритий бунт. І цей бунт розігнати відстрілюванням ця компашка вже не може - в такому разі Європа скаже чарівне слово "санкції" і в’їзд в неї їм буде закритий. А у них же там все: і бабло, і нерухомість, і діти з внуками... І Азіров, в той же день коли звільнився з поста, тут же чкурнув у "притон єврогеїв" якими так лякав українців - у Австрію, а не у матінку-Росію яку він нам рекомендує. Лицеміри і моральні уроди.
23. Гість / 4 лютого 2014, 12:28
22. Чудо Юдо пише:
« І Азіров, в той же день коли звільнився з поста, тут же чкурнув у "притон єврогеїв" якими так лякав українців - у Австрію, а не у матінку-Росію яку він нам рекомендує. Лицеміри і моральні уроди.»

Що да то да.
24. Микола Гузченко / 4 лютого 2014, 13:17
22. Чудо Юдо пише:
«цілком логічно... Ми за своє - він за своє.
»

Я це і мав на увазі. Аби власне черево повне було. На все інше - насрать. Точно як власть.
22. Чудо Юдо пише:
«От наш царьок і Ко вирішили зайти з іншого боку »

Все правильно. Я з оцим не погодився:
15. Чудо Юдо пише:
«Дяді просто наказали зазнаваку-царя»

Бо зазанавака явно в ділі.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації