Влада міста і підприємець Олександр Хряпа досягли домовленості про це. У разі, якщо ці перевезення будуть рентабельними, автобус буде курсувати містом постійно.
Спеціального міського автобусного маршруту в Кобеляках немає вже кілька десятиліть. Ще з тих часів, коли припинили свою діяльність численні автотранспортні підприємства, що працювали на території району. До слова, АТП-15341, яке здійснювало більшість пасажирських перевезень на території району та за його межами, протрималось найдовше. Та політика держави призвела до того, що перестало працювати і це підприємство. Як відомо, влада лише декларувала підтримку подібних автотранспортних організацій, на практиці навіть не компенсуючи збитки, отримані через перевезення пільговиків. Тому, у кінці-кінців, збанкротувало і АТП-15341. І нині в Україні «на плаву» тримаються лише ті комунальні підприємства, котрі перевозять пасажирів у великих містах із населенням від кількох сотень тисяч до мільйонів чоловік. Вакуум на ринку пасажирських перевезень існував недовго. Його швиденько заповнили приватні перевізники. І тому внутрішньорайонні (особливо міжміські) маршрути на Кобеляччині збереглися. А ось міського автобуса немає. Містом людей, у основному, перевозять таксисти, які працюють як у правовому полі, так і нелегально. Чимало кобелячан користуються саме їх послугами, платячи за проїзд містом від 10 до 20 гривень. Водночас, частина жителів Кобеляк, особливо люди старшого віку, постійно вимагали від влади запровадження спеціального міського автобусного маршруту. У січні 2014-ого з подібним зверненням до міськради від імені громадської організації «Діти війни» прийшли Віра Ситник та Діна Рискаль. Міський голова Олександр Ісип із цього приводу провів перемовини з бізнесменом Олександром Хряпою, транспорт якого постійно працює в сфері пасажирських перевезень. Сторони дійшли згоди і було прийняте рішення запровадити своєрідний експеримент, у ході якого здійснюватиметься перевезення кобелячан територією райцентру.
Як відомо, для частини мешканців найбільшою проблемою в Кобеляках у цій сфері є віддаленість території ринку, що розташований на вулиці Дружби, від їх місць проживання. У ході експерименту автобуси, що рухаються за маршрутом Свічкареве-Кобеляки (час прибуття в райцентр — 7:40) та Перегонівка-Кобеляки (час прибуття — 8:40), зупинятимуться і братимуть пасажирів на всіх зупинках транспорту. А закінчуватимуть маршрут саме біля речового ринку. Поїхати з вулиці Дружби можна буде автобусом Кобеляки-Канави, який рухатиметься по вулиці Шевченка і робитиме кінцеву зупинку за Кременчуцьким мостом. Час відправлення від речового ринку — 10:30. Усі автобуси матимуть на лобовому склі відповідні оголошення.
У разі, якщо експеримент удасться, то будуть отримані всі погодження зі службою ДАІ та розроблений спеціальний міський маршрут. Міська влада через ЗМІ повідомить про це додатково. У міській раді розповіли, що дотувати перевезення пасажирів райцентром поки що не збираються. Для цього немає коштів. Але сподіваються, що ціна за проїзд містом не перевищуватиме 5 гривень за один квиток.