Вхід | Реєстрація

Останні події України онлайн (Оновлено)

Останні події України онлайн (Оновлено)

Протягом останніх тижнів у південно-східних регіонах пройшли проросійські мітинги під триколорами Російської федерації.

Тим часом Крим проголошує свою незалежність, спираючись на незаконний референдум.

Володимир Путін підписав указ про приєднання Криму до Російської Федерації.

 

Вашій увазі трансляції подій в Україні онлайн

Майдан Незалежності



Громадське телебачення


Espresso.tv – Гарячі події



espresso.tv - Євромайдан




24 канал



Автор: «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Політика


1. Гість / 19 лютого 2014, 11:39
Ура найшов онлайн трансляції усі в одному місці. Класно. Слава Україні!
Януковичу і його прихлєбатєлям кранти.
2. Гість / 19 лютого 2014, 13:39

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
3. Гість / 19 лютого 2014, 21:12
Посилання на www.poltava.pl.ua всі в Полтаву відстояти своє майбутнє. Або піднімайтеся в Кобеляках, Санжарах, Царичанці.
4. Нью / 19 лютого 2014, 22:22
Спустя майже 100 років пролєтарії опять хочуть власті.
5. Чудо Юдо / 19 лютого 2014, 22:32
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Це уже пездець якийсь...
Трупи горами складають
6. кобелячанин / 20 лютого 2014, 00:28
4. Нью пише:
«Спустя майже 100 років пролєтарії опять хочуть власті.»

Поясни будь добрий, що ти хочеш цим сказати.
7. Просто Вася / 20 лютого 2014, 00:55
1. Гість пише:
«Януковичу і його прихлєбатєлям кранти.»

Януковичу у будь-якому разі "кранти". Ще один срок він не отримає. До такої дупи довести країну... Його ще підтримують мєнти на Сході, але не тому, що вважають його режим правильним, а тільки тому, що бояться іншого режиму. Будь-якого не "проДонєцкого". В результаті мєнти керують бандитами проти людей - Посилання на exo.in.ua
А на півдні, наприклад в Криму, місцева влада взагалі насрала на Януковича і Україну в цілому - вони погрожують просити захисту у Росії. Купка старих пердунів зі страшним "совком" у голові. Тільки от Росія у такому випадку може їх навіть не забрати.

Так що дні правління Яника закінчені, це точно. Не сьогодні поженуть, так завтра на виборах його ніхто підтримувати не буде. Навіть "свої" "мазу не тягнутимуть".
8. шофер / 20 лютого 2014, 13:00
Януковичу у будь-якому разі "кранти". Ще один срок він не отримає.
Ви подумайте не про те скільки лишилося бути при владі Януковичу.
Спробуйте краще подумати що далі, а точніше хто далі?!
Арсенюк? Кличко? Чи може Тягнибік?
А може і взагалі Меркель - чо його вже мелочитися...

Ось справді риторичне питання.
9. Нью / 20 лютого 2014, 13:25
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
6. кобелячанин пише:
«Поясни будь добрий, що ти хочеш цим сказати»

Я хочу сказати, що народушка, як і сто років назад, хоче скинути царя, щоб самому стати владою. В ітогі буде як і тоді — до влади прийде не народ. Бо це в принципі неможливо, адже стаду овець завжди потрібен пастух. До влади прийде така ж сама купка уїбанів, тільки з іншими їбальниками. Промивать безмозглі черепні коробки вже будуть не "стабільністю" та "другою державною", а "євроінтеграцією", "євросоюзом" та іншими європримарами.
Спустя декілька років баба Катя і дєдушка Петя побачать, що підписання якихось там євроугод абсолютно нічого не змінило: дороги такі ж хуйові, пенсії хватає виключно на пожрать, а у больницях такі ж довгі черги і корупція.
Так якого ж тоді хера їх онук вже другий рік лежить на кладовищі?! Невже так сильно Кличка при владі хотілось побачити?

Згадаєте, блядь, мої слова.
10. Гість / 20 лютого 2014, 13:26
8. шофер пише:
«а точніше хто далі?!
Арсенюк? Кличко? Чи може Тягнибік? »

Хто?Хто?.....Хто? Не страшно???? Сьогодні - квітки, ягідки попереду!!!!!!!
11. Гість / 20 лютого 2014, 13:27
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
9. Нью пише:
«Так якого ж тоді хера їх онук вже другий рік лежить на кладовищі?! Невже так сильно Кличка при владі хотілось побачити?»

12. шофер / 20 лютого 2014, 21:32
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
9. Нью пише:
«Я хочу сказати, що народушка, як і сто років назад, хоче скинути царя, щоб самому стати владою. В ітогі буде як і тоді — до влади прийде не народ. Бо це в принципі неможливо, адже стаду овець завжди потрібен пастух. До влади прийде така ж сама купка уїбанів, тільки з іншими їбальниками. Промивать безмозглі черепні коробки вже будуть не "стабільністю" та "другою державною", а "євроінтеграцією", "євросоюзом" та іншими європримарами.
Спустя декілька років баба Катя і дєдушка Петя побачать, що підписання якихось там євроугод абсолютно нічого не змінило: дороги такі ж хуйові, пенсії хватає виключно на пожрать, а у больницях такі ж довгі черги і корупція.
Так якого ж тоді хера їх онук вже другий рік лежить на кладовищі?! Невже так сильно Кличка при владі хотілось побачити?

Згадаєте, блядь, мої слова.»
Ось вам ще один здоровий глузд... аж тепліше стає.

А зокрема ось цитата:
9. Нью пише:
«Я хочу сказати, що народушка, як і сто років назад, хоче скинути царя, щоб самому стати владою. В ітогі буде як і тоді — до влади прийде не народ. Бо це в принципі неможливо, адже стаду овець завжди потрібен пастух. »
камент №37 те саме тільки іншими словами: Посилання на www.exo.in.ua
13. Чудо Юдо / 21 лютого 2014, 09:59
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
9. Нью пише:
«Так якого ж тоді хера їх онук вже другий рік лежить на кладовищі?!»

От, Нью, тобі ніяк не угодиш. :)
Опозиційні депутати направляють скарги, звернення і всяку іншу лабудєнь - ти їм: "хулі толку?"
Люди ходять з транспарантами, мітингують - ти їм: "хулі толку?"
Націоналісти побилися із "тітушками" на Майдані - ти їм: "хулі толку?"
Люди уже вийшли щоб воювати, реально перейшли до бойових дій - але Нью не із таких людей, які сьогодні кажуть одне, а завтра інше! Він стійкий у своїх переконаннях: "хулі толку?" :)

Не буває змін "розрухи у головах" за раз і тихо-мирно. Особливо, якщо влада сама цих змін не хоче. Тоді приходиться їх заставляти. Я б також не проти, щоб в один момент люди раптом перестали срати на вулицях, почали платити податки, стали культурнішими і відповідальнішими у своїй роботі. Але ж як можна змінити людей, коли серед міліції гандони, серед чиновників гандони, серед народних депутатів гандонісімуси і еліта українська ніяка в сраку не еліта?
От і потрібно цю систему вичищати зверху-донизу і максимально контролювати потім її роботу. Так, ти правий, може "вийти як завжди", не спорю. Але ж якщо сподіватися на "як завжди" то може відразу застрелитися та і все? Адже жити з такими сподіваннями "хулі толку?"
14. Нью / 21 лютого 2014, 11:30
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
13. Чудо Юдо пише:
«Не буває змін "розрухи у головах" за раз і тихо-мирно... Тоді приходиться їх заставляти... От і потрібно цю систему вичищати зверху-донизу...»


Тоді я, блядь, сподіваюсь, що ти знаходишся у Києві на майдані і пишеш цей комент з мобільного на барикаді.
Якщо ж ні, і ти рассуждаєш про доцільність громадянської війни, спостерігаючи за всим через ю-туб, то ти мудило, нічим не краще за всих отих михальчишиних, які підбурюють народ на вбивства. А самі жодного разу ні в атакі, ні в обороні не були. Але, блядь, "мислєнно всігда з народом".
Цікаво, що б сказав Македонський чи Наполеон, дивлячись на таких "командірів"!

До речі, про "вичищання зверху-донизу".
В тому то й справа, що не буває зверху донизу. Завжди буває тільки знизу. Убивають, калічать завжди тих хто знизу. А ті, хто зверху (при чому з обох сторін) за цим спостерігають і пиздять з трибун.

Я не був проти мітингів, доки вони були мирними. Але тепер ціна цієї примарної "свободи" занадто велика. Тому що я не дивлюсь на 70 смертей як на статистичні дані. Я уявляю горе і розпач рідних і близьких тих убитих. Потім я уявляю, скільки б ще прожив кожен із них. І мені жаль. Жалко, що загинули вони просто так.
Зараз бійці-афганці згадують свою війну як безглузду і непотрібну. Я уявляю, як будуть згадувати сьогоднішню війну славаукраїнці!
15. Волоська Ольга / 21 лютого 2014, 12:00
14. Нью пише:
«Тому що я не дивлюсь на 70 смертей як на статистичні дані. Я уявляю горе і розпач рідних і близьких тих убитих. Потім я уявляю, скільки б ще прожив кожен із них. І мені жаль. Жалко, що загинули вони просто так.»

Кожна здравомисляча людина дивиться так само.Ніщо не стоїть людського життя і покалічених доль, сімей і материнських сліз
16. Бувалий / 21 лютого 2014, 18:59
14. Нью пише:
«Жалко, що загинули вони просто так.»
Цинізм у цій фразі чи невігластво? Мабуть, і те, і інше. Але перше у переважній більшості. От уявіть, що б ці безстрашні люди сказали б у відповідь, якби це було можливо. Вони загинули як герої, усвідомлюючи, що за них ніхто не зробить того, що зробили вони. Або підіть і скажіть це зараз тим, кому повезло більше і вони залишилися живими, чи, тим більше, тим, хто лежить у лікарнях.
15. Волоська Ольга пише:
«Ніщо не стоїть людського життя і покалічених доль, сімей і материнських сліз»
Ці високопарні слова нівелюють значимість подвигу. А він таки був. А Ваші, Ольго, слова повинні віднестись до тих, хто віддавав і виконував злочинні накази стріляти у неозброєних людей. Але, нажаль, Ви чомусь зовсім не про це.
17. Ясен / 21 лютого 2014, 19:25
16. Бувалий пише:
«15. Волоська Ольга пише:
«Ніщо не стоїть людського життя і покалічених доль, сімей і материнських сліз»Ці високопарні слова нівелюють значимість подвигу. А він таки був. А Ваші, Ольго, слова повинні віднестись до тих, хто віддавав і виконував злочинні накази стріляти у неозброєних людей. Але, нажаль, Ви чомусь зовсім не про це.»
Що ж Ольга сказала не так?Дійсно досягнення будь якої мети нестоїть людського життя.Це констатація нормальної людської позиції.А істерично кричати -"четверувати винних",ну і що ,Бувалий,ти змінив щось по суті?Розборки з Захарченком і подібними очевидні й без твоєї істерики.І ще ,на майбутнє,якось смішно і недолуго виглядить така собі запоздала реакція на давню критику Ольгою деяких коментів Бувалого.Не будь таким,ти ж Бувалий,отже повинен бути зваженим ,а не імпульсивним.
18. Бувалий / 21 лютого 2014, 20:34
17. Ясен пише:
«Що ж Ольга сказала не так?»
Тут Ви мене здивували.
17. Ясен пише:
«...очевидні й без твоєї істерики.»
А де Ви її побачили? Скоріше від Вас понесло щось в непопад.
17. Ясен пише:
«...запоздала реакція на давню критику Ольгою деяких коментів Бувалого.»
Та не було тут нічого особистого. Тоді то була, надіюсь, дискусія. Мабуть дивно, що про це пам*ятаєте саме Ви, бо я сам згадав аж тепер насилу.
І останнє. Коров з Вами я не пас. Та нічого, можливо все попереду :)))
19. New York / 21 лютого 2014, 21:39
16. Бувалий пише:
«Ці високопарні слова нівелюють значимість подвигу»

В чому хоч подвиг? У тому, що Юлічку з тюрми випустять? Чи в тому, що дострокові вибори відбудуться, в яких, дякуючи народній амнезії, майже стовідсотково переможе все та ж Юлічка?
Я майже повністю переконаний у тому, що через рік-другий усі ті герої з величезною досадою згадуватимуть сьогоднішні події і з новою силою ненавидітимуть вже нового президента. Дай боже, щоб я помилявся.
20. Ясен / 21 лютого 2014, 22:06
18. Бувалий пише:
«Та не було тут нічого особистого. Тоді то була, надіюсь, дискусія. Мабуть дивно, що про це пам*ятаєте саме Ви, бо я сам згадав аж тепер насилу.»
Що зробиш,пам"ять в мене непогана.А "вендетта" може й здалось,а може й ні.
18. Бувалий пише:
«І останнє. Коров з Вами я не пас. Та нічого, можливо все попереду :)))»
Якщо,звернення "На ти",для Вас образливе,то звісно я визнаю,своє зайве панібратство і надалі звертатимусь на Ви.Поки разом корови не попасли.
18. Бувалий пише:
«А де Ви її побачили? Скоріше від Вас понесло щось в непопад.»
Не згоден,зараз майже кожного другого мандражить:все злочинці ввижаються,розправи хочеться.От тільки ,чому Ви імен тих,хто віддавав ті накази не називаєте?Ольга говорить не про те,а ви говорите про що?Безіменних злочинців до стінки!Так це і є істерика.
18. Бувалий пише:
«Тут Ви мене здивували.»
Як для цього треба мало.
21. Бувалий / 21 лютого 2014, 22:23
19. New York пише:
«В чому хоч подвиг? У тому, що Юлічку з тюрми випустять? Чи в тому, що дострокові вибори відбудуться, в яких, дякуючи народній амнезії, майже стовідсотково переможе все та ж Юлічка?»
З повагою відношусь до Вашого права любити чи ненавидіти Тамошенко. Але не сприймаю Вашого нерозуміння, що люди гинули не за когось конкретно, як це нам це препідносили офіційні російські та деякі вітчизняні ЗМІ, а проти системи, яку, я впевнений, і Ви проклинаєте.
22. шофер / 21 лютого 2014, 22:34
21. Бувалий пише:
«люди гинули не за когось конкретно, як це нам це препідносили офіційні російські та деякі вітчизняні ЗМІ, а проти системи, яку, я впевнений, і Ви проклинаєте. »
Люди гинули заради тих, хто їх використав як пушечне мясо.
Тобіш європа, посередництвом "троянців" як своїх рук. Правда люди зрозуміють це лише згодом.
23. Бувалий / 21 лютого 2014, 22:58
20. Ясен пише:
«...ви говорите про що?Безіменних злочинців до стінки!Так це і є істерика.»
Де я це казав? А щодо коментарів до слів Ольги, то що тут не зрозуміло? Ці люди не змогли розбігтися, побачивши першу кров. Інстинкти самозбереження були для них далеко не на першому плані. Честь і хвала їм за це. А от про цінність людського життя повинні були пам*ятати у першу чергу силовики, в чиїх руках була можливість застерегти ці невиправдані жертви, у тім числі і свої власні. Ось я про що.
24. Микола Гузченкo / 21 лютого 2014, 23:11
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
19. New York пише:
«В чому хоч подвиг? У тому, що Юлічку з тюрми випустять?»

Нє, Нью, по кількості і концентрації хуйні ти сьогодні зможеш скласти конкуренцію навіть знаному асу Ваділі. Недаром він тебе похвалив за здравомисліє. )
Ну яка нахуй Юлічка? Ну Які, блять, вибори?
Беззбройний чувак заради встановлення законності, на яку всі поклали хуй, іде на смерть. Це не подвиг? А шо ж тоді в хуя подвиг? І давай без хуйні. Те, хто і як скористається ситуацією - це вже наслідки.
14. Нью пише:
«уявляю, як будуть згадувати сьогоднішню війну славаукраїнці!»

19. New York пише:
« усі ті герої»

І до чого тут це прєзрєніє? Да, їх обдурять, да, на їхніх муках і смертях якась сука зробить гешефт. А от вони, повстанці, чим заслужили твоє "фе"?
25. Чудо Юдо / 22 лютого 2014, 00:14
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
19. New York пише:
«В чому хоч подвиг? У тому, що Юлічку з тюрми випустять?»

Ні, Нью, ті чуваки пішли на смерть не за Юлічку персонально, а за свої переконання. І мали на це повне право. І не тобі їхнє право засуджувати. Я дивися відео і сам офігівав: підріли з жовтими стрічками на руках стріляють бойовими у протестантів, а ті все рівно йдуть вперед. Представ наскільки повинна людина бути впевнена у своїх переконаннях, що готова лягти насмерть тут і зараз? Ти маєш такі речі у житті заради яких ти готовий померти(підскажу: як варіант жінка чи діти твої)? Якщо маєш, то представ, що якийсь там інший Нью раптово заявляє, що ці переконання - хуйня і не гідні нічорта, твого життя тим паче. Що б йому у відповідь сказав?
26. Ясен / 22 лютого 2014, 06:31
16. Бувалий пише:
« слова повинні віднестись до тих, хто віддавав і виконував злочинні накази стріляти у неозброєних людей. Але, нажаль, Ви чомусь зовсім не про це.»

23. Бувалий пише:
«Де я це казав?»

Зараз майже кожен близький до точки кипіння.А Ви диктуєте кому що говорити.Намагаючись передати власний емоційний стан іншим людям.
24. Микола Гузченкo пише:
«А от вони, повстанці, чим заслужили твоє "фе"?»

Люди які активно приймали участь в подіях на Майдані безсумнівно герої.Та з приняттям 21 лютого нових законів,випливуть тисячі псевдомайданівців,постраждалих в мародерських розборках, з великим бажанням визнання їх статуса з передбаченими для них благими наслідками.То ж буде й слава ,буде й фе.
27. Бувалий / 22 лютого 2014, 09:32
26. Ясен пише:
«...випливуть тисячі псевдомайданівців,постраждалих в мародерських розборках, з великим бажанням визнання їх статуса з передбаченими для них благими наслідками.
Що можна мародерити у людей на майдані? Їхні рюкзаки і намети? Саме про них же йде мова.
28. New York / 22 лютого 2014, 11:16
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
24. Микола Гузченкo пише:
«Те, хто і як скористається ситуацією - це вже наслідки.»

Так я ж про наслідки і говорю, йобана в рот!
Ті верховні мудозвони вже учора один одному руки жали. А восімсят людей — полягли. Ще більше сотні — каліки. Ось у чому суть.
29. Микола Гузченкo / 22 лютого 2014, 11:54
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
28. New York пише:
«Так я ж про наслідки і говорю,»

А-а-а. Тобто подвиг перестає бути подвигом, якщо ним потім якесь падло скористається?
19. New York пише:
«В чому хоч подвиг?»

30. Ясен / 22 лютого 2014, 12:28
27. Бувалий пише:
«Що можна мародерити у людей на майдані? Їхні рюкзаки і намети? Саме про них же йде мова»
Щоб мова йшла саме про активних учасників Майдану,необхідно прийняти Закон про статус "Учасника Майдану",встановити процедуру визначення статуса,а вже потім говорити про виплати та компенсації.Причому зробити це потрібно вже сьогодні.Інакше невідомо чи отримають ті компенсації сім"ї вбитих активістів,та люди ,які втратили здоров"я на майдані,а поцарапані завіконні спостерігачі будуть постраждалими,й гепатимуть кулаками ,та вимагатимуть виплат.А ще постраждалими будуть й тітушки,й навіть ті що сфабрикували своє перебування на Майдані.Пан Арсеній вже починає бредити,щоб отримати політичні бонуси:2млн-сім"ям загиблих,1 млн-тяжко пораненим,500тис-пораненим середньої тяжкості,200тис-легкої.Сім"ям загиблих виплатити без розмов,тяжко пораненим -лікування в найкращих клініках світу,та достойне пенсійне по-життєве забезпечення.А от дві останні категорії якраз і будуть роздуватись за рахунок "липових"учасників.Ми вже маємо тисячі псевдочорнобильців,учасників бойових що не бачили той АК.Як повинні себе почувати справжні ліквідатори й "афганці"?Тому треба вмикати мізки,а вимикати емоції.Якщо ні ,то такі як Яценюк,роздадуть річний бюджет за тиждень.А в Україні 300тис. онкохворих дітей,сотні тисяч дітей-сиріт,інваліди і Т.д.Чи Бог з ними ,нехай мруть,вони ж на Майдані небули!Я схиляюсь перед справжніми героями Майдану.Виключно перед справжніми!Слава Україні!
31. шофер / 22 лютого 2014, 13:05
Ніхто так і не дав відповіді на ключове питання.
Хто далі замість Януковича?
Кого в полі зору ви бачите кращим занього?
Чи хоча б таким самим як він.

Люба битва, революція, має сенс тоді коли вона заради чогось (когось).
Заради кого відбулося все те що відбулося?
Вельми шановні "вуса" і "бороди" - дайте відповідь на це питання.
Свістєть не мєшки ворочать, це всі вміють. Ви дайте відповідь по суті.
32. Микола Гузченкo / 22 лютого 2014, 13:12
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
31. шофер пише:
«Кого в полі зору ви бачите кращим занього?
Чи хоча б таким самим як він.»

Ну та будь-хто кращий за нього. Таких далбайобів більш нема. Ну хіба ти.
33. Ясен / 22 лютого 2014, 13:37
До останнього надіявся,що Майдан народить,нових ,розумних,працездатних лідерів.А оцим кар"єристам народ покаже те,що колись показав один з службовців"Кобри" одному з них.А ж ні ,Все ті ж затерті до дир вождики.Безперпечно Янукович -це вже рівень повної деградації,але "А судьі кто?"Народ приймає,упереджене,як на мене рішення про бойкот навіть рядовим членам ПР,а Яценюк,Тягнебок,Кличко "страстно" жали руку Антипрезиденту,ще б трохи поцілувались.Але повернусь до оригінально поставленого Шофером питання,кого я бачу ,президентом(або тепер вже швидше прем"єром)України? Відповім.Це Анатолій Гриценко.Так він же нестояв в камуфляжі на Майдані, скажете ви.А чи це головне ,щоб вміло керувати державою?!
34. New York / 22 лютого 2014, 18:26
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
29. Микола Гузченкo пише:
«Тобто подвиг перестає бути подвигом, якщо ним потім якесь падло скористається?»

Ні, він просто стає безглуздим і не вартим життя і здоров’я. Це я і хотів сказати.

Щоб довго не пиздіти, давайте краще почекаємо. Один зек пішов, інший(а) скоро "відкинеться". Ну, а потім... буде рокіровочка. ВОНА знову запрацює. Посилання на img-fotki.yandex.ru

Летить на крилах волі та свободи Посилання на twitter.com

Змінено 22.02.2014, 18:53
35. шофер / 22 лютого 2014, 19:17
Фрагмент із подій у раді, котрий показали на новинах Росії, і якого не видно (при наймні поки що) на Українських новинах.

Тягнибік вніс пропозицію, на законному рівні заборонити на території України російську мову, а всім громадянам котрі розмовляють російською відмовити у громадянстві Українця.
36. New York / 22 лютого 2014, 19:45
35. шофер пише:
«Тягнибік вніс пропозицію, на законному рівні заборонити на території України російську мову»

Ти це маєш на увазі, чи щось інше? Посилання на uareview.com Дай ссилку.

Змінено 22.02.2014, 19:46
37. Ясен / 22 лютого 2014, 20:59
Бувалий,де Ви?Адже Ви й Чудо,ну ще інколи(рідко)Гузченки Мені цікаві в дискусії.Ще буває не глупо подискусувати з Шофером як полісом моїх думок тепер.Нажаль рідко пише Ольга.А от ситуаційно упереджені позиції Нью,Майстра,Гостєй ,Патріотів,та інших лівих ,та правих ультрас вже не актуальні ,як на мене.А ще Робік Бобік з"явився,та ще Іноді виникаюча Істина,персонажі цікаві,але не часті.
38. шофер / 22 лютого 2014, 22:31
36. New York пише:
«Ти це маєш на увазі, чи щось інше?»
Ні не це. Говорю, що у верховній раді, Тягнибок вийшов на трибуну, звернувся до депутатів, мовляв ось така пропозиція, тра-та-та і т.д., геть російську мову. Ссилку де я тобі візьму? це на новинах каналу Росія-24. Якщо ніхто не записав цього та не виклав на ютуб...

------------------

Ще одна невеличка новинка із російських новин - її можна сприйняти із різних боків, але. Вобщем сьогодні увечері Путін говорив по телефону із Обамою - останній під час розмови заявив що засуджує троянців, за те що вони не дотрималися мирних домовленостей із діючою владою, коли та досягля миру. І що в подальшому, відносини з такою владою під великим сумнівом.

Повторюся - цю новину можна розглядати доволі по різному, та що було те було.
39. шофер / 22 лютого 2014, 22:44
Поділюся своїм настроєм та намірами. Через годину виїзжаю на Київ у робочій одежі. Хочу допомогти прибирати, побути з людьми котрі втомилися від хаосу, поспілкуватися наживо, і можливо почути те, чого не почую в жодних новинах. Правду від мирної більшості. От заради таких речей, я завжди готовий. На відміну від кукольного театру, котрий три місяця тривав до цього.
40. Бувалий / 22 лютого 2014, 23:48
39. шофер пише:
«Через годину виїзжаю на Київ»
Оппа!!! Оце новина!!! А як же борщ з перчиною? Та і ноги там нікуди буде задрати! До чужої слави хочеться примазатися? Чи,може, вже там пільги роздають?
39. шофер пише:
«...я завжди готовий. На відміну від кукольного театру, котрий три місяця тривав до цього.»
Аяк ось такий театр: Посилання на www.socportal.info ? Ця "сценка", знята з бугра Інститутської, вражала кожен раз, коли бачив і раніше. Але, щоб так зблизька... бачу вперше.
41. шофер / 23 лютого 2014, 00:03
Западло - мене не відпустили. Запанікували.
Може повезе вночі втекти, під видом "я вийду посцяти".
Ворота от тільки сталеві гримлять коли відкриваються...

Хочу з людьми поспілкуватися, хочу зрозуміти чи добре вони розуміють що робили.
Хочу побачити приємне видовище як завершується оте жахіття, відчути атмосферу примирення.

Втечу.
42. шофер / 23 лютого 2014, 00:09
А ви поки що подумайте над другим питанням. Яка була би різниця, як би президент помінявся у у порядку встановленому у 2015-му році? Невже оцей рік достроковості, був вартий такої ціни? Навіть якщо вже так хотілося поміняти владу, чому не зробити цього тихо мирно і спокійно, лише через один рік? Невже цей рік такий довгий, після 20-ти попередніх? Чи задумувався хто із вас, що вся ціна котру ми заплатили, заплатена не за аміну влади, а лише за один оцей рік достроковості...

І походу нагадаю за попереднє питання, на котре відповіді так і не отримано:

Ніхто так і не дав відповіді на ключове питання.
Хто далі замість Януковича?
Кого в полі зору ви бачите кращим занього?
Чи хоча б таким самим як він.

Люба битва, революція, має сенс тоді коли вона заради чогось (когось).
Заради кого відбулося все те що відбулося?
Вельми шановні "вуса" і "бороди" - дайте відповідь на це питання.


Повторюся, свістєть не мєшки ворочать, це всі вміють.
Ви дайте відповідь по суті, тепер вже на два запитання.
43. Гість і тд / 23 лютого 2014, 00:41
42. шофер пише:
«Хто далі замість Януковича?
Кого в полі зору ви бачите кращим занього?
Чи хоча б таким самим як він.»

Думаєш Юльку даром відпустили???
42. шофер пише:
«Невже оцей рік достроковості, був вартий такої ціни? »

тобто треба було лише підождати виборів і тоді в той урочистий день запхнути свій бюлетень в одне укромне місце й з спокійною душею йти на диван дивитися шо вони там собі напідрахуювали???
44. Ясен / 23 лютого 2014, 03:36
Читай ком.33,Шофере.
45. читатель / 23 лютого 2014, 10:09
41. шофер пише:
«Западло - мене не відпустили.»

Невже в приймах?То мабуть і тещину кішку потрібно на Ви називати.
41. шофер пише:
«Втечу.»

Ну що тут скажеш,молодець!Давно б так.
46. Микола Гузченкo / 23 лютого 2014, 11:32
34. New York пише:
«Ні, він просто стає безглуздим і не вартим життя і здоров’я. Це я і хотів сказати.»

Ясно. Он, виявляється, що має на увазі людина, коли пише:
19. New York пише:
«В чому хоч подвиг?»

Ага. Значить коли громадянин А згорить у вогні, рятуючи з пожежі громадянина Б, ти зробиш круглі очі і напишеш в камєнтах: "В чому хоч подвиг?", бо громадянин Б - алкаш.
Ок.
Фейспалм.
47. New York / 23 лютого 2014, 11:56
46. Микола Гузченкo пише:
«Он, виявляється, що має на увазі людина, коли пише»

Не виривай фразу «В чому хоч подвиг?» з контексту. В своїх коментах я пишу про безглуздість сотні смертей задля зміни одного зека на кількох інших. Я буду дуже радий, якщо віявлюсь неправим. Але покищо в мене немає причин думати інакше.
Посилання на youtu.be
Посилання на youtu.be
48. Микола Гузченкo / 23 лютого 2014, 13:10
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
47. New York пише:
«Не виривай фразу «В чому хоч подвиг?» з контексту.»

До чого тут, блять, контекст? До чого тут інші камєнти і оті твої ссилки? У світі немає жодної хуйні, яка б коштувала сотні людських життів! Це ж мабуть і Ваділі понятно!
Як взагалі можна пиздіти про доцільність/недоцільність цих смертей? А якби Тимошенко була мать Тереза - тоді шо, треба було б радіти над убитими, чи як? Яка нахуй різниця, що там буде далі? У розмові про подвиг йдеться конкретно про тру-героїчну боротьбу людей з палками проти БТРів і снайперів!
А з приводу результатів - і дебілу понятно, шо верховні опозиціонери - мудаки. Але будь-хто з них - це крок вперед у порівнянні з Проффесором. Це раз. Якби не героїзм повстанців - та сука до кінця днів жила б у палаці і не понесла б ніякої відповідальності. А зараз - несе. Поки що матеріальну. А наступникам буде охуєнний урок. Це два. І ясен хуй, що ці речі не варті й одного людського життя.
49. New York / 23 лютого 2014, 14:32
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
48. Микола Гузченкo пише:
«Яка нахуй різниця, що там буде далі? У розмові про подвиг йдеться конкретно про тру-героїчну боротьбу людей з палками проти БТРів і снайперів!»

У розмові про подвиг ти говориш сам з собою. А я говорив, писав про "те, що буде далі". І вмирали пацани теж за "те, що буде далі". А не за те, щоб хтось потім зацінив які вони тру-герої. Як то: вобще-то фільм — хуйня, але спецефекти, блядь, дай боже!

Змінено 23.02.2014, 14:33
50. Гість / 23 лютого 2014, 19:05
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
16. Бувалий:
«Ці високопарні слова нівелюють значимість подвигу. А він таки був.»

19. New York:
«В чому хоч подвиг?»

24. Микола Гузченкo:
«Беззбройний чувак ... іде на смерть. Це не подвиг? А шо ж тоді в хуя подвиг?»

49. New York:
«У розмові про подвиг ти говориш сам з собою.»

Ахуєть...
І правда приємно вести дискусію. Задаєш абсолютно чітке питання стосовно конкретної окремо взятої цитати, а у відповідь отримуєш гори примітивної хуйні, яка і так усім понятна, і яка ну ніяк не стосується заданого питання... Пора Ваділі, мабуть, ще раз похвалить...
Чудоюдо, поможи, може я шось не понімаю? В когось з нас вселився дьявол.
51. Микола Гузченкo / 23 лютого 2014, 19:14
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
39. шофер пише:
«Через годину виїзжаю на Київ у робочій одежі.»

Гляньте на цього ішака!) Шо, Хуліо, власть помінялася? Стопудов приїде з Києва просвітлений, возвишений, попросить у всіх вибачення, що був неправий, і напише, що Янукович таки мудак, а Юлічка - наше всьо.
Пізно. Розкуркулять тебе бандерівці, заберуть Фольксваген на користь обнищалої жидовщини і косорилих уйобищ, а потім каструють, шоб сука не плодився більш. Хе-хе.
ЗІ: Камєнт №50 - то я.
52. New York / 23 лютого 2014, 19:15

Коментар видалено за порушення пункту 2.2 Правил користування сайтом
53. Гість / 23 лютого 2014, 19:26
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
А може досить пиздіти?А то як в комедії:"ох і умний,аж страшно!".В Києві і без нас розберуться.А на місцях у нас схоже,вже без снайпера не розберешся.
54. Микола Гузченкo / 23 лютого 2014, 19:39
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
52. New York пише:
«Пашол ти нахуй.»

Дьявол детектед. )
55. Майстер / 23 лютого 2014, 21:51
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
14. Нью пише:
«Я уявляю, як будуть згадувати сьогоднішню війну славаукраїнці!»


Ти цинічне падло, Саша. Просте цинічне падло. І все. І я колись при нагоді обов’язково наб’ю тобі морду.
56. Майстер / 23 лютого 2014, 22:11
47. New York пише:
«В своїх коментах я пишу про безглуздість сотні смертей задля зміни одного зека на кількох інших. »


Смерть героїв не буває безглуздою. Але таким як ти того не зрозуміти. Я розумів твій цинізм, коли мова йшла про Євромайдан. Можна не вірити у ідею асоціації із Євросоюзом, сміятися над європейськими мріями українців. Це можна. Але після того, як пролилася кров писати так ти не маєш права. Ніякого права. Бо ці герої померли із вірою у побудову справжньої України. У тебе немає віри. Одна чорнота.
57. Чудо Юдо / 23 лютого 2014, 22:15
Так, хлопці, давайте жити дружно. Нью дійсно хотів сказати про те, що деякі гади обов’язково скористаються тим, за що ці хлопці померли. Просто Нью виразив свою думку не дуже добираючи слів (і не один він тут цим грішить, до речі) тому і ляпнув не так як варто було.
А гади полізуть обов’язково, з усіх щілин, дуже скоро. Вони будуть плакати над померлими, будуть признаватися народу у любові, у вірності ідеї і т.п. А на умі буде одне: лише б до корита, до корита!
Тому слідкувати потрібно за цим усім дуже-дуже уважно. Це не складно - я уже приводив приклад чому Лелюк - м*дак, а Удовіченко - нормальний дядько. Хоча обоє начебто із Партії Ригів. І Нью, тоді, до речі, зі мною погодився, бо я навів аргументи. От такими аргументами і потрібно буде керуватися, уважно слідкуючи за гадами, які признаватимуться нам у любові...

Змінено 23.02.2014, 22:23
58. Чудо Юдо / 23 лютого 2014, 22:21
До речі, Шофер повеселив. Утік від тещі на Майдан. Волонтером? Ну що ж, похвально, молодець. Якщо, звісно, не обманює. Бо буквально учора він ледве не закликав розстрілювати протестуючих, як хворий на голову Добкін. А сьогодні він поїхав цим ненависним йому майданщикам допомагати, уже коли виявилося, що вони перемогли. Ой, не хочу ображати Шофера, який приніс нам стільки радощів, але здається що він - один із тих гадів, які в любові народу будуть признаватися... дуже типічна дія)

Змінено 23.02.2014, 22:24
59. Майстер / 23 лютого 2014, 22:28
Коли я вперше прийшов на Грушевського, мене охопили суперечливі емоції. З одного боку я захоплювався усіма, хто був на передовій, метав каміння і Молотових, пускав феєрверки. Потім придивився і побачив, що каміння часто навіть не долітає до лінії міліціонерів, що Молотови розбиваються, так нічого і не запаливши, а феєрверки часто летять вертикально вгору і там святково вибухають. Я подумав: "Це ж безглуздо. Не можна каміннями і пляшками воювати проти рушниць і гранат". Потім я побув всередині. Подивився на все це іще раз. І зрозумів. Справа не у тому, що повстанець вірить у те, що він може камнем перемогти "беркутівця" із рушницею. Справа у тому, що він не боїться. По ньому стріляють, а він біжить уперед. Біля нього вибухають гранати, а він зосереджено чиркає запальничкою і підпалює гніт на Молотовім. Цього повстанця можна вбити, але його важко перемогти. Бо він не має страху.

Я бачив хлопця пораненого в око, який після перев’язки повертався на свою барикаду і воював далі. Хоча міг із повним правом піти у якусь із медичних частин і відлежуватись на правах пораненого.

Щоб зрозуміти цих людей, Нью, їх треба бачити зблизька. Потрібно стояти із ними поруч, щоб потім оцінювати - має сенс те, що вони робили чи ні. У тебе такого права на оцінку немає.
60. Чудо Юдо / 23 лютого 2014, 22:41
Майстер, а що ти думаєш про повалення у Кобеляках Стелли комсомольцям? Цей факт обурив багатьох кобелячан. Ленін - хрєн з ним, повалили то повалили, за ним майже ніхто не шкодує, але що зі Стеллою? Хочу твою думку, як ярого активіста

Посилання на exo.in.ua
61. New York / 23 лютого 2014, 23:37
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
55. Майстер пише:
«Ти цинічне падло, Саша. Просте цинічне падло. І все. І я колись при нагоді обов’язково наб’ю тобі морду.»

Піздєц. Неожиданно.
Ну що ж. Нагода в тебе буде.
62. Майстер / 24 лютого 2014, 00:10
57. Чудо Юдо пише:
«Це не складно - я уже приводив приклад чому Лелюк - м*дак, а Удовіченко - нормальний дядько. »


А можна посилання? Бо я десь пропустив, а почитати було б цікаво.
63. Майстер / 24 лютого 2014, 00:15
60. Чудо Юдо пише:
«Майстер, а що ти думаєш про повалення у Кобеляках Стелли комсомольцям? »


Погано думаю.
64. Чудо Юдо / 24 лютого 2014, 02:05
62. Майстер пише:
«А можна посилання? Бо я десь пропустив, а почитати було б цікаво.»

Посилання на exo.in.ua коментар №30
65. Микола Гузченкo / 24 лютого 2014, 13:16
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
55. Майстер пише:
«І я колись при нагоді обов’язково наб’ю тобі морду.»

Да-да! Правильно! І вікна побий, і комп’ютер забери! Можна навіть "Беркут" попросити щоб допоміг! Він же тепер на стороні народу! Не допустимо інакомислія в новій Україні! Слава КПСС! Долой контру!
Да, блін, ера піздєца стартує. Але від цього подвиг не перестає бути подвигом.
66. Волоська Ольга / 24 лютого 2014, 13:28
59. Майстер пише:
«що каміння часто навіть не долітає до лінії міліціонерів, що Молотови розбиваються, так нічого і не запаливши,»

!?!?!?!?!?!?
67. Ясен / 24 лютого 2014, 13:48
66. Волоська Ольга пише:
«Майстер пише:
«що каміння часто навіть не долітає до лінії міліціонерів, що Молотови розбиваються, так нічого і не запаливши,»
!?!?!?!?!?!?»
Ну дійсно,що це?
68. New York / 24 лютого 2014, 14:35
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
65. Микола Гузченкo пише:
«Слава КПСС!»

Ну так мені це давно нагадує пролетарський сценарій 100-річної давності. Само-собою, з відхиленнями. Про це я ще в 4-му коменті писав.
65. Микола Гузченкo пише:
«Не допустимо інакомислія в новій Україні!»

В даній темі навіть інакомислія не було. Ця агресія скоріше наслідок єйфорії і ЧСВ + якоїсь особистої неприязні... Хер його зна. Не хочу над цим думати. Земля квадратна, за углом встрєтімся.

П.С.
Ти, Коля, тоже ще трошки попиздиш і будеш в Данії політіческого убєжища просити. )))
69. New York / 24 лютого 2014, 22:58
Посилання на tema.livejournal.com
Читаємо підписи на фото. Читаємо написи на транспорантах. Думаємо.
70. Майстер / 25 лютого 2014, 00:37
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
68. New York пише:
«В даній темі навіть інакомислія не було. Ця агресія скоріше наслідок єйфорії і ЧСВ + якоїсь особистої неприязні... Хер його зна. Не хочу над цим думати. Земля квадратна, за углом встрєтімся.»


Справа не в "інакомислії". Тут, скоріше, суто людське. Не думаю, що хтось із постійних учасників Майдану відреагував би по-іншому, якби почитав, як ти пишеш про безглуздість смертей Героїв. Плювати, який ти там закладаєш контекст. Ти ж навіть слів не добираєш. Тому я й написав те, що написав. Готовий повторити це у обличчя.
71. Майстер / 25 лютого 2014, 00:43
67. Ясен пише:
«Ну дійсно,що це?»


Це екстремізм. Чи як там ви це називаєте. Крайнє вираження протесту, до якого довели такі ж любителі закликати до мирного стояння. До речі, доки вони кидали каміння у дим і Молотових у нікуди, їх досить професійно відстрілювали із справжньої зброї. Хоч і гумовими кулями, але їх вистачало, щоб вибити око. Така от маленька неприємність. Сергія Нігояна вбили картеччю. Він теж кидав каміння і Молотових. Але у міліціонерів, виходить, було право стріляти у людей, як на полюванні, а люди повинні були стояти і закликати до миру та єднання.

72. Чудо Юдо / 26 лютого 2014, 15:55
Татари молодці - горлають зараз у Криму сильніше ніж навіть українці на Майдані. Їх колись росіяни (фактично) вигнали з їхньої Батьківщини, а українці прийняли назад. А та подія 1944 року - історична образа. Історичні образи не прощають. Тому вони і не признають Крим у складі Росії.

А найбільше я подивувався їхній згуртованості: кричали, горлали, тільки почав говорити їх почтєнний старєц - моментально замовкли. Тільки він вигукнув якесь гасло - підхопили всі в момент. Тільки він сказав: "а тепер давайте розходитися по домам" - і всі разом пішли. Офігєть... З таким народом просто неможливо не рахуватися
73. Бувалий / 27 лютого 2014, 21:43
73. шофер
«Є люди котрі переконані, що активісти майдану були під допінгом.»
Чоловік знайомої з Полтави був там ще з минулого року. Він мєнт, але не беркутівець. Має хронічне захворювання, що там загострилося на холоді. Якраз перед кровавими подіями відпустили на лікарняний. Уже в Полтаві при здачі аналізів перед лікуванням у нього виявили в них сліди наркотиків. Їв-пив теж саме, що і інші однополчани. Прийшлось йому вже дома божитися, що він не став там наркоманом. От і думайте, хто чай пив, а хто щось інше.
74. шофер / 28 лютого 2014, 00:21
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
То як, Шофере, ти ж не сказав найголовнішого: чи досі вважаєш, що вони там всі "кровожерливі бендери" які будуть різати російськомовне населення України, або якщо не різатимуть то заборонять на російській розмовляти і з Росією будь-які стосунки мати. Та і взагалі гибле їхнє діло?
Аби відповісти на це питання, доведеться знову згадати російські канали новин. Не згадаю ім*я того російського чиновника, ним було сказано приблизно таке: "Заворуха проти російської мови на Україні, зробить їхню землю проклятою, разом із тим хто все це затіяв, і буде аукатися ще багато десятиліть. І табу на російську мову, і знесення памятників Леніну, все це чистої води провокація від захіних сусідів, спрямована аби посіяти ворожнечу між Україною та Росією. Будемо молити Бога, аби обом країнам хватило здорового глузду своєчасно це зрозуміти".

Моя відповідь це приведена вище цитата, плюс своя власна думка - припиздки, і годі.
75. Патріот / 28 лютого 2014, 00:30
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
79. шофер
«Моя відповідь це приведена вище цитата, плюс своя власна думка - припиздки, і годі.»


А ти мав надію, що фекалії при найближчому розгляді та контакті перестануть бути фекаліями та запахнуть фіалками? Алхімія "нє работаєт", давно доказано.
76. Микола Гузченкo / 28 лютого 2014, 10:34
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
від 30 січня. шофер
«Так якого Х...Я вам іще треба - бендерщина опущена?!
Самі не живуть, і людям не дають жити !»

від 5 лютого. шофер
«Ну що, герої народні, ви не хочете поглянути на цифри валютних обмінників? ...
Нагероїли покращення? Уйопища косорилі. Можете не сумніватися, вся країна бажає вам здоров*я та довголіття.»

від 6 лютого.Микола Гузченко
«Ваділа ... Тримай ніс по вітру.
І ето... Може пора вже лизать бандерівцям? Вигідніше мабуть буде...»

81. шофер
«Що стосовно подвигів та западенців - я схиляюся перед їхньою відвагою воювати за свою країну. Сказати що я їх поважаю - нічого не сказати.»

Молодєц, Хуліо, не розчарував.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації