Основним завданням Інспекції з питань захисту прав споживачів у Полтавській області є реалізація державної політики у сфері захисту прав споживачів у регіоні. Особлива увага Інспекції приділяється розгляду звернень громадян на території всієї області. Це питання є пріоритетним серед напрямків роботи. Саме з метою задоволення нагальних потреб жителів усієї області Інспекцією відкрито громадські приймальні у трьох найбільших районах області: Полтавському, Кременчуцькому, Кобеляцькому, в яких прийом споживачів проводять фахівці Інспекції разом з представниками громади.
Так, у Кобеляцькому районі за період з 10.01.2014 року по 01.02.2014 року розглянуто 7 звернень, 6 з яких задоволено на користь споживача та на одне звернення надано всебічне роз’яснення норм чинного законодавства, скориставшись яким споживач вирішив своє нагальне питання. Позитивним наслідком проведених прийомів громадян є обмін товару та повернення їм коштів підприємцями за товари, які виявились неякісними, або такими, що не підійшли споживачам за споживчими властивостями.
Приклад: споживач звернувся з питанням придбання чайного та столового сервізів, на яких виявлено дефекти в орнаментні малюнку. За втручанням фахівця Інспекції, за наявності документу, що засвідчує факт покупки, та оскільки недолік є істотним, так як усунути його неможливо на стадії продажу, господарюючим суб’єктом прийнято рішення повернути кошти споживачу у повному обсязі.
Кожне звернення громадян ретельно вивчається на основі наданих документів та Законодавства України.
Прийом громадян проводиться головним спеціалістом Інспекції Ігорем Жорняком у приміщенні міської ради.