Вхід | Реєстрація

Влізти в чужу шкуру

За той час, який я провів у «ЕХО», мені доводилося зблизька знайомитися з роботою різних людей. Якщо ви пригадуєте, у нас виходила така собі рубрика під назвою «У чужій шкурі». У ній журналіст розповідав про те, якою є із середини робота людей різних спеціальностей. Я їздив на виклики разом із бригадою «швидкої», патрулював вулиці із нарядом ДПС, ходив у рейди, які пов’язані з охороною громадського порядку. Потім рубрику чомусь закинули і для її продовження все ніяк не знаходилося вільного часу. Хоча хотілося спробувати провести день разом із пожежним нарядом, дільничним інспектором або водієм звичайного таксі. А ще була задумка хоч один день пропрацювати разом із кимось із керівників. Тільки не так, щоб він спеціально підлаштував усі події цього дня для красивої картинки в газеті, а щоб мати змогу показати наживо, без купюр, як проводить день керівник. Із ким зустрічається, про що домовляється, які папери підписує, куди виділяє гроші. Представники влади були цікаві ще й тому, що їх найбільше критикували, принаймні, у новосанжарській частині «ЕХО». Але, як кажуть у народі, «легше гавкати збоку, ніж щось робити». Тому хотілося з’ясувати, може влада дійсно робить усе можливе, просто люди цього не бачать і не цінують. Зрештою, у шкурі чиновника в рамках нашої рубрики побувати так і не вдалося.

Потім в Україні почалася революція. І стало не до рубрик. Зізнаюся чесно, упродовж останніх трьох місяців усі події в межах району видавалися надто незначними і дрібними в порівнянні з тим, що відбувалося в Києві. І справжнє життя було там, у столиці. Тут у районі потрібно було «відбути» черговий номер, відправити туди необхідну кількість матеріалів і повернутися до Києва. Повернутися, тому що за ці три місяці в голові абсолютно все перемішалося. Де ти вдома, де ти в гостях? Те, що було знайомим, стало чужим. Те, що було чужим, стало близьким. На Майдан ми не приїздили в гості, ми поверталися додому. Там усе було рідне і тепле. А от у Нові Санжари іноді їхати не дуже хотілося. Від них віяло холодом і вбивчим спокоєм. Тому кожного тижня ставало усе важче «перемикатися» із Києва на Санжари. І у той час, як десь на Грушевського вибухали гранати і стріляли в людей, було неможливо ходити на наради та слухати спокійних і врівноважених людей, у житті яких, схоже, нічого не відбувалося.

Потім сталися події 18-20 лютого. Представники влади, починаючи від президента, закінчуючи головою райдержадміністрації, кудись швидко позникали. І в «ЕХО» з’явилася унікальна можливість таки реалізувати проект «У чужій шкурі» в рамках РДА. Адже зараз уже ні для кого не секрет, що автора цих рядків можуть затвердити на посаду голови райдержадміністрації. Таким чином, з’явиться шанс не просто перевірити, чим же саме займається керівник району, але й випробувати всі плюси і мінуси його посади на собі. Точніше, на власній шкурі. А ще спробувати перевірити, чи можна займати посаду, але не брехати людям, не красти, не відвертатися від проблем, не порушувати закон? Оскільки ми завжди критично ставилися до дій будь-якої влади, то прихід у кабінет Новосанжарської РДА нового голови нічого не змінить. Його також будуть критикувати на сторінках «ЕХО». Принаймні, мій колега Ігор Філоненко вже дав таку обіцянку.

За кілька днів або тижнів я таки спробую влізти в чужу шкуру. Можливо, навіть доведеться навчитися носити костюм. Але під ним я обіцяю лишитися таким самим і не відступити від своїх принципів: перебування у владі не має змінювати людину, на яку б висоту вона не забралася; влада не має надавати людині переваг над іншими, її не можна використовувати в особистих цілях; будь-яка влада повинна бути не джерелом заробітку, а інструментом, за допомогою якого люди зможуть вирішувати свої проблеми. Якщо я стану говорити або чинити по-іншому, нагадайте мені, що ніяка шкура не повинна змінювати людину.


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Редакційна


1. Олена / 14 березня 2014, 09:25
Ви справді вважаєте,що саме Ви-найдостойніша кандидатура на посаду голови Новосанжарської РДА?
2. Олена / 14 березня 2014, 09:30
"А от у Нові Санжари іноді їхати не дуже хотілося.Від них віяло холодом і вбивчим спокоєм."
А може краще вбивчий спокій,ніж гаряча війна? Може саме така позиція більшості новосанжарців?
3. Олена / 14 березня 2014, 09:38
Я не розумію,що означають слова"з’явиться шанс","випробувати плюси і мінуси".Ви збираєтесь керувати цілим районом,чи погратись у керівника?
4. New York / 14 березня 2014, 09:54
Майстер, 24 лютого, 00:05 На тему: 23 лютого у Нових Санжарах упав Ленін...
Головою РДА Паршевлюк не стане. Хоча б тому, що не бачить потреби у існуванні райдержадміністрацій у майбутньому. Будувати дороги, водогони, житло для людей зможуть громади.


Змінено 14.03.2014, 09:55
5. Олена / 14 березня 2014, 09:56
Він навіть не вважає,що займе своє місце,просто побуде у "чужій шкурі".
6. Олена / 14 березня 2014, 09:58
Нова влада-новий девіз "П’ЯТЬ РОКІВ ПОМИЛОК"
7. Ясен / 14 березня 2014, 10:30
2.Олена
«"А от у Нові Санжари іноді їхати не дуже хотілося.Від них віяло холодом і вбивчим спокоєм.»

А як зараз?Хочеться їхати,чи ні?Ну чи йти?Як може бути спокій вбивчий?Для мене Санжари завжди віяли теплом.І для вас авторе так буде ,коли щоб улізти в чужу шкуру не будете вилазити з своєї.
8. Гість Новий / 14 березня 2014, 10:41
Казав циган: нема правди в світі, тільки в бога та в мене трошки.
9. Ясен / 14 березня 2014, 11:09
2.Олена
«"А от у Нові Санжари іноді їхати не дуже хотілося.Від них віяло холодом і вбивчим спокоєм.»

А як зараз?Хочеться їхати,чи ні?Ну чи йти?Як може бути спокій вбивчий?Для мене Санжари завжди віяли теплом.І для вас авторе так буде ,коли щоб улізти в чужу шкуру не будете вилазити з своєї.
10. Микола Гузченко / 14 березня 2014, 12:47
24 лютого.Майстер
«Головою РДА Паршевлюк не стане.»

.Володимир Паршевлюк
«автора цих рядків можуть затвердити на посаду голови райдержадміністрації»

.Володимир Паршевлюк
«я обіцяю лишитися таким самим і не відступити від своїх принципів»

.Володимир Паршевлюк
«Якщо я стану говорити або чинити по-іншому, нагадайте мені,»

Нагадую.
Да, розчарував Паршевлюк. Вже вкотре. Згадалися його дуже гарні слова про те, що після перемоги в революції кожен повинен робити свою роботу: журналіст - писати, тракторист - орати. Та говорити що завгодно можна, а думка "Оце я буду крутий!" розганяє залишки здравомислія, і чабан пнеться в отамани. І вже переймається, чи гарно йому буде в піджаку. Сумно це все.
Тим не менше, бажаю удачі.
11. земляк / 14 березня 2014, 12:58
Собака лае, а караван ...
12. Олена / 14 березня 2014, 13:08
Ти, хлопче, мислиш стереотипами - раз чиновники- то не чисті на руку, причому обов’язково! Зарплата голови райдержадміністрації тебе здивує і розчарує. Про збагачення не йдеться, тут ще й свої будеш докладати. Зате пограєшся, журналістського досвіду добавиться. Тільки ж коли ти збоку на швидкій їздив, ти хворих не відкачував, а тут треба все самому робити. Краще бути більш-менш нормальним журналістом, ніж нікчемним керівником району! Зупинись, ще не пізно!
13. гостя / 14 березня 2014, 13:24
А не рано Ви корону приміряли ,пане Паршевлюк, не жме?
14. Боб Роб / 14 березня 2014, 14:19
11. земляк
«Собака лае, а караван ...»
А куди йде караван?Здається якраз він стоїть.Щось схоже я й гарна,й розумна.Час отримання результатів.
12.Олена
«, мислиш стереотипами - раз чиновники- то не чисті на руку, причому обов’язково! Зарплата голови райдержадміністрації тебе здивує і розчарує»
Якщо так хтось так думає,то це помилка.Навпаки найжчі ланки нашого чиновництва найбільш забута державою категорія населення.Зарплати в них дуже низькі,1200-1500гр.А посади голів РДА були цікаві зовсім не зарплатами ,а іншими можливостями, як не прискорбно.
15. Метр 08 / 14 березня 2014, 14:36
Та він всих нас за лохів має, хоче чужу шкуру, щоб зробити сенсацію для газети. Так сказати провести журналістське розслідування.Треба було ставити крісло паралейно з Шовкоплясом і ходити до нього кожний день і дивитись.Володя, не треба тобі піджак одягати, вовку хоч овечу шкуру одягни.
16. Майстер / 14 березня 2014, 14:45
1.Олена
«Ви справді вважаєте,що саме Ви-найдостойніша кандидатура на посаду голови Новосанжарської РДА?»


Не вважаю.
17. Олена / 14 березня 2014, 14:45
Хто б районом не керував а припущення, що він може вкрасти завжди закрадається у простих людей. Те ж скажуть і про Паршивлюка, може не сумніватися. Хоч і сто разів прозвітує перед громадою, хоч і землю їстиме. НЕ ПОВІРЯТЬ! Фактів не має ніяких, а раз може вкрасти то краде, і все.
18. Майстер / 14 березня 2014, 14:47
2.Олена
«А може краще вбивчий спокій,ніж гаряча війна? Може саме така позиція більшості новосанжарців?»


Можливо, так і є. Тоді це дуже сумно.
19. Майстер / 14 березня 2014, 14:51
4.New York
«Майстер, 24 лютого, 00:05 На тему: 23 лютого у Нових Санжарах упав Ленін...
Головою РДА Паршевлюк не стане. Хоча б тому, що не бачить потреби у існуванні райдержадміністрацій у майбутньому. Будувати дороги, водогони, житло для людей зможуть громади.
»


Нічого не змінилося. Я так само не бачу сенсу у існуванні райдержадміністрацій. Їх замінять райвиконкоми. Тому вважаю і нинішню РДА, і моє (можливе) перебування там тимчасовими.
20. Майстер / 14 березня 2014, 14:54
7.Ясен
«А як зараз?Хочеться їхати,чи ні?Ну чи йти?»


По-різному буває.
21. Майстер / 14 березня 2014, 14:59
10.Микола Гузченко
«Згадалися його дуже гарні слова про те, що після перемоги в революції кожен повинен робити свою роботу: журналіст - писати, тракторист - орати. Та говорити що завгодно можна, а думка "Оце я буду крутий!" розганяє залишки здравомислія, і чабан пнеться в отамани. І вже переймається, чи гарно йому буде в піджаку.»


В ідеалі так би і повинно було бути. Однак після цих трьох місяців складно просто повернутися до своєї роботи і жити так, ніби нічого не відбулося. Тим більше люди - цілком резонно - запитують: "Якщо стара влада пішла, хто її замінить?" Можна спостерігати за процесом зі сторони, а можна брати відповідальність на себе.

Думка "Оце я буду крутий" - напевно, остання з тих, які приходять зараз у голову. Тим більше, я не бачу у владних посадах нічого крутого. Буде дуже складно - це точно.
22. Майстер / 14 березня 2014, 15:03
13.гостя
«А не рано Ви корону приміряли ,пане Паршевлюк, не жме?»


Корони у царів. Хоча, якщо подумати гіпотетично, то цілком могла б тиснути - голова у мене велика:)
23. Олена / 14 березня 2014, 15:55
Голова велика не тільки від мізків. Буває ще водянка (хвороба мозку).
24. гостя / 14 березня 2014, 16:07
Приємно спостерігати як пана Паршевлюка підтримують жителі Нових Санжар.А керувати - це Вам не памятники валити
25. вболівальник / 14 березня 2014, 16:09
24.Олена
«Голова велика не тільки від мізків. Буває ще водянка (хвороба мозку).»

Судячи по коментарях у вас, Олено,у голові водянкою заповнена вся черепна коробка!!!))))))))
26. Альона / 14 березня 2014, 17:00
19.Майстер
«Можливо, так і є. Тоді це дуже сумно.»

Сумно,що я не хочу війни?Ви це серйозно?
27. Альона / 14 березня 2014, 17:03
16.Майстер
«6. Майстер / сьогодні, 14:43 Вставити цитату
1.Олена
«Ви справді вважаєте,що саме Ви-найдостойніша кандидатура на посаду голови Новосанжарської РДА?»


Не вважаю.»

Так запропонуйте дійсно достойну людину.Чи серед Ваших знайомих,однодумців такої не має?
28. Альона / 14 березня 2014, 17:21
24.Олена
«24. Олена / сьогодні, 15:55 Вставити цитату
Голова велика не тільки від мізків. Буває ще водянка (хвороба мозку).»

Олена?А Ви не додумались назватись по іншому.Вашу думку я не поділяю,а образили ніби й мене?Мої висловлювання 1,2,3,5,6.
29. Волоська Ольга / 14 березня 2014, 17:24
2.Олена
«А може краще вбивчий спокій,ніж гаряча війна? Може саме така позиція більшості новосанжарців?»

У маленьких очах відбивається світ —
Гамірливий, гучний і великий —
Буйна радість зелених віт,
Білі хмари і срібні ріки.

В них — червона печаль зірниць
І світанків краса незабутня.
Із маленьких лукавих зіниць
Поглядає на нас майбутнє.

В них відіб’ється простір без меж,
Тиха вулиця й синє поле,
Але клекіт страшних пожеж
Хай у них не тремтить ніколи.

Хай в маленьких очах відбивається світ —
Од маленьких ромашок до стартів великих,
Хай в них світиться синій зеніт,
А не жах од побоїщ диких.

24.05.1958 Як же я люблю Симоненка!!!!!!
30. Волоська Ольга / 14 березня 2014, 17:58
ГОСПОДЬ, прошу! Не допусти войну! Пусть кровь людская больше не прольется! Дай людям мир, покой и тишину! Укрой крылом от политического скотства! Прошу, ГОСПОДЬ, не допусти войны! Пусть брат на брата не идет в атаку! Спаси нас всех и сохрани! Нам не нужны вновь памятные даты…
31. Ясен / 14 березня 2014, 18:29
19.Майстер
««А може краще вбивчий спокій,ніж гаряча війна? Може саме така позиція більшості новосанжарців?»

Можливо, так і є. Тоді це дуже сумно.»

24.Олена
«Голова велика не тільки від мізків. Буває ще водянка (хвороба мозку).»

Два найдурніших коментаря за весь час існування інтернет версії "Ехо".Деградуємо,це справді сумно!
32. Іван Ясен / 14 березня 2014, 18:40
В небі полум"ям Ярило
Гріє настрій весняний
Все прокинулось й ожило
Тільки б не було війни

В висоті ключем клекоче
Журавель немов в мені
Серце б"ється,серце хоче
Тільки б не було війни

Горизонт повстав над полем
Немов вихор вогняний
Й поле зацвіте навколо
Тільки б не було війни

Промінь сліпить мені очі
Над останками зими
І коротчі стали ночі
Тільки б не було війни

Ми добра і миру хочем
А не "руської весни"
І тому в душі клекоче
Тільки б не було війни

Іван Ясен
33. Метр 08 / 14 березня 2014, 21:03
интересно, а как район относится к такому назначению и наверное и замами определился, тоже попробуют чужую шкуру и пиджаки оденут
34. Майстер / 14 березня 2014, 22:11
26.Альона
«Сумно,що я не хочу війни?Ви це серйозно?»


Сумно, якщо вбивчий спокій - це позиція новосанжарців. Я теж не хочу війни, як і кожна нормальна людина. Однак є одне але. Якщо завтра Росія таки розв’яже війну, що цілком реально, новосанжарці також будуть спокійно спостерігати - чим закінчиться справа? Як можна хотіти чи не хотіти війну, якщо інша держава вже нав’язує її нам? А-а-а, я зрозумів. Якщо завтра Росія нападе на Україну, потрібно миролюбиво чекати, доки наші "брати" окупують усю території держави. І тоді наступить мир і стабільність. Амінь.
35. Патріот / 14 березня 2014, 23:21

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
36. малий / 15 березня 2014, 00:00
6.Майстер
«6. Майстер / сьогодні, 14:43 Вставити цитату
1.Олена
«Ви справді вважаєте,що саме Ви-найдостойніша кандидатура на посаду голови Новосанжарської РДА?»


Не вважаю.»

Так запропонуйте дійсно достойну людину.Чи серед Ваших знайомих,однодумців такої не має?
Володя не слухай нікого-ставай і працюй.
37. Ясен / 15 березня 2014, 01:21
34.Майстер
«Сумно, якщо вбивчий спокій - це позиція новосанжарців. Я теж не хочу війни, як і кожна нормальна людина. Однак є одне але. Якщо завтра Росія таки розв’яже війну, що цілком реально, новосанжарці також будуть спокійно спостерігати - чим закінчиться справа? Як можна хотіти чи не хотіти війну, якщо інша держава вже нав’язує її нам? А-а-а, я зрозумів. Якщо завтра Росія нападе на Україну, потрібно миролюбиво чекати, доки наші "брати" окупують усю території держави. І тоді наступить мир і стабільність. Амінь.»
Оце так позиція для майбутнього голови РДА.Так на Вашу думку Вам прийдеться очолити район боягузів і зрадників.І це вже не запитання,це очевидне Ваше переконання!У вас ,Майстре затягнувся період ейфорії.Сучасна війна,це дещо інше ніж Майдан,у Вас не цілитиметься снайпер,і Вас не битимуть дубінкою.В Санжари просто впаде одна авіабомба і все,10000 загинувших,без домовин,почесних поховань,промовин про героїзм.Тому чекати поки нас окупують не потрібно,і конфлікт потрібно розв"язувати до початку глобального знищення.А чи зможе це наша влада?Пока що,навіть безпеку громадян в мирних демонстраціях забезпечити не можуть.То ж,якщо Ви знову:
18.Майстер
««А може краще вбивчий спокій,ніж гаряча війна? Може саме така позиція більшості новосанжарців?»

Можливо, так і є. Тоді це дуже сумно.»
То Вам не крісло голови РДА приміряти потрібно,а записуватись в національну гвардію і проситись на передову.Ну,якщо це не "чапаєвська"позиція:"кіннота попереду,а командир керує з пагорбу".Тоді ,як в кіно продовжуйте розтавляти картоплю!!!
38. Стурбованний / 15 березня 2014, 04:53
Откуда пришло это письмо? Какая палата на Шведской улице? Украино, куда ты катишься? Сколько еще проектов такие как Володимир ПАРШЕВЛЮК будет реализовано. Куда тебя тянут сумасшедшие? О какой войне Вы говорите? Нас уже НАТО с помощью правого крыла захватило. Вчера знакомый приехал из Тернополя, ездил на своей машине по делам предприятия, его тупо остановили там и ограбили. Наши люди у власти? Вы что, они марионетки им завтра скажут стрелять и они будут стрелять. Нас отвлекают и пугают Россией, что бы мы отвлекались на фантомного врага а собственной раковой опухоли не видели. Люди очнитесь и одумайтесь...
39. вболівальник / 15 березня 2014, 07:03
І ракові пухлини і водянки головного мозку вилікуємо,обов"язково вилікуємо,і метастази по самі "помідори" відріжемо!Всьому свій час!Володю!Менше бери до уваги тупі коменти!!!!!І відповідати на них,також не потрібно,по крайнір мірі доти,поки не підпишуться автори власними іменами!Це агонія "совка",пройшов час комуняк,ми будуємо нову країну!
40. Микола Гузченко / 15 березня 2014, 10:55
38.Стурбованний
«Откуда пришло это письмо?»

І сюди боти добрались...
41. Метр 08 / 15 березня 2014, 11:15
Вболівальник, про помідори, це натяк, так само як написав на своїй сторінці заступник Коломойського,-вішати будемо потім.Скоро ми відчуємо на своїй шкурі, як Ви будете будувати нову країну.На гроші Заходу уже відомо як це буде,десять умов МВФ виконаєте і буде новий Майдан,тоді не тільки помідори,а і піджак злетить який ще не встиг одягнути.
42. Альона Мороз / 15 березня 2014, 11:35
39.вболівальник
«підпишуться автори власними іменами!»

А у Вас гарне ім’я.Чи це прізвище?
43. Волоська Ольга / 15 березня 2014, 11:52
34.Майстер
«А-а-а, я зрозумів. Якщо завтра Росія нападе на Україну, потрібно миролюбиво чекати, доки наші "брати" окупують усю території держави. »

Майстер - війна, це бездарність політиків, невміння вести діалог. Кров кожної людини на Майдані - і на руках тих, хто цих людей вивів в тому числі.Зараз, Володя, ти влазиш в шкіру тих, хто відповідає за життя чи смерть кожної людини, яка живе в країні під назвою Україна. І це не іграшки.

39.вболівальник
«ми будуємо нову країну!»


Ціною чийого життя?! Ви збираєтесь гратись у війну. А мене ви спитали!!!!!!!??????? Я дітей народжувала не для війни. І, якщо завтра війна - люди проклянуть не Путіна. Люди проклянуть ВАС!!! Думайте, хлопці, думайте.
44. Волоська Ольга / 15 березня 2014, 12:07
Я ненавиджу слово "ВІЙНА". Воно наганяє на мене, матір двох хлопців дорослих, панічний страх. І я чекаю онуків, а не героїв. ПАМ"ЯТАЙТЕ ПРО ЦЕ!!!!!!
45. гостя / 15 березня 2014, 13:08
Повністю підтримую Ольгу. Мир -Україні, Ні-війні. Що стосується Володимира Паршевлюка, Ви досить талановитий журналіст, але вибачте, Ви абсолютно не маєте досвіду щоб керувати районом. Вчитись немає часу - треба працювати, і повірте це зовсім не так просто , як Вам здається. У РДА 40 чоловік працюючих, яких Ви вже обізвали бандитською владою (усіх я так розумію)- як після цього Ви будете з ними працювати.
46. малий / 15 березня 2014, 15:29
Володя ! НЕ СЛУХАЙ НІКОГО - ІДИ І ПРАЦЮЙ. Можна подумати що Шокопляс чи Перерва геніі. Не святі горшки ліплять.
47. Волоська Ольга / 15 березня 2014, 15:40
46.малий
«Володя ! НЕ СЛУХАЙ НІКОГО - ІДИ І ПРАЦЮЙ. Можна подумати що Шокопляс чи Перерва геніі. Не святі горшки ліплять.»

Отут згодна. Казав мій покійний батько: "З посміху теж люди бувають" (народна мудрість)
48. вболівальник / 15 березня 2014, 16:03
43.Волоська Ольга
« Я дітей народжувала не для війни»

44.Волоська Ольга
«Воно наганяє на мене, матір двох хлопців дорослих, панічний страх. І я чекаю онуків, а не героїв. ПАМ"ЯТАЙТЕ ПРО ЦЕ!!!!!!»

Мені соромно за Вас,Ольго!!!!МЕНЕ МАТИ НАРОДИЛА ДЛЯ ТОГО,ЩОБ БОРОНИВ РІДНУ ЗЕМЛЮ І НІЯКА СВОЛОТА,БУДЬ-ТО рОСІЙСЬКА ЧИ НІМЕЦЬКА,НЕ ТОПТАЛА МОЮ ЗЕМЛЮ!!!!!!!! Я НА 100% ВПЕВНЕНИЙ ЩО ОБИДВА МОЇ СИНА БУДУТЬ СТОЯТИ ПОРУЧ ЗІ МНОЮ,ХОЧА МЕНШОМУ ЛИШЕ 10,А СТАРШОГО САМ ПРИСТРЕЛЮ,ЯКЩО ЦЕ НЕ ТАК!Ось такі пироги!!!!!
49. Волоська Ольга / 15 березня 2014, 17:10
48.вболівальник
«Мені соромно за Вас,Ольго!!!»

Я підписуюсь своїм іменем, а ти заховався за псевдонім. Такі ось крикуни ховаються зазвичай за чужі спини. Так що не тобі мене соромити, сцикун.
50. Волоська Ольга / 15 березня 2014, 17:12
48.вболівальник
«Я НА 100% ВПЕВНЕНИЙ ЩО ОБИДВА МОЇ СИНА БУДУТЬ СТОЯТИ ПОРУЧ ЗІ МНОЮ,ХОЧА МЕНШОМУ ЛИШЕ 10,А СТАРШОГО САМ ПРИСТРЕЛЮ,ЯКЩО ЦЕ НЕ ТАК!»

Вболівати будуть, я правильно розумію?
51. Волоська Ольга / 15 березня 2014, 17:20
48.вболівальник
«МЕНЕ МАТИ НАРОДИЛА ДЛЯ ТОГО,ЩОБ БОРОНИВ РІДНУ ЗЕМЛЮ»

Так чого ж тоді чужі діти загинули, а ти й досі ще живий???? Пише він, вояка на сайті.
52. Проти війни / 15 березня 2014, 18:59
Ти спочатку свій РИГІВСЬКИЙ квиток зіжри,і покайся за свою рідну пр!!!!!За те,до чого людей довели!А потім лізь зі своїм панічним страхом!
43.Волоська Ольга
«Ціною чийого життя?! Ви збираєтесь гратись у війну. А мене ви спитали!!!!!!!??????? Я дітей народжувала не для війни. І, якщо завтра війна - люди проклянуть не Путіна. Люди проклянуть ВАС!!! Думайте, хлопці, думайте.»

53. Волоська Ольга / 15 березня 2014, 19:03
52.Проти війни
«Ти спочатку свій РИГІВСЬКИЙ квиток зіжри,і покайся за свою рідну пр!!!!!За те,до чого людей довели!А потім лізь зі своїм панічним страхом!»

Іще один борець без імені. Що, страшно?
54. Волоська Ольга / 15 березня 2014, 19:08
52.Проти війни
«Ти спочатку свій РИГІВСЬКИЙ квиток зіжри,і покайся за свою рідну пр!!!!!За те,до чого людей довели!А потім лізь зі своїм панічним страхом!»

Хоча, швидше за все, один і той самий.
55. Олена / 15 березня 2014, 21:13
Альона, мої вибачення.
А тепер, запитання до претендента. Чи знає він, що голова РДА - начальник цивільної оборони району. Чи знає він, що йому робити у разі війни. Чи він думає що є час навчитися
56. Волоська Ольга / 15 березня 2014, 21:36
34.Майстер
« А-а-а, я зрозумів. Якщо завтра Росія нападе на Україну, потрібно миролюбиво чекати, доки наші "брати" окупують усю території держави. І тоді наступить мир і стабільність. Амінь.»

55.Олена
«Чи знає він, що голова РДА - начальник цивільної оборони району. Чи знає він, що йому робити у разі війни. Чи він думає що є час навчитися»

57. Валентин / 15 березня 2014, 21:44
53.Волоська Ольга
«Іще один борець без імені. Що, страшно?»

54.Волоська Ольга
«Хоча, швидше за все, один і той самий.»

Ой ні,Олю!Кількість контужених лозунгами збільшується.Невже Ви думаєте,що той"Тарас Бульба"-вболівальник має синів."Я старшого пристрелю",ти ж пад ...ло,не можеш мати дітей,як що так говориш.Або твоїм дітям треба вже задуматись,про відмову від тебе.Олю,не звертайте увагу на подібних брехливих уродів.Ви народили синів ,щоб вони грали в футбол,створили найбільшу в Україні плантацію малини,й основне подарували Вам онуків,які не знатимуть слів війна,окупація,зброя.НА випадок необхідності захищати Батьківщину саме ті писаки ,та крикуни понадівають памперси і зникнуть.Я не схильний до таких висловів,але лише дов..б(дятел)зараз може задихатись від можливості пограти в войки.І коли іншого виходу не буде,я візьму зброю в руки,але це буде вже не природна необхідність.
58. Олена / 15 березня 2014, 21:47
Ольга Волоська, Ви справді написали про те, чого бояться усі матері світу - війни. Але це вирішать без нас. Україна стала беззахисною ще при Кучмі, коли почали знищувати свою армію. А тепер сили не рівні, допомоги схоже ніхто не спішить надати.
59. Олена / 15 березня 2014, 22:30
Два найдурніших коментаря за весь час існування інтернет версії "Ехо".Деградуємо,це справді сумно!

Найдурніше, це було писати статтю про "чужу шкуру". Ну вирішив стати на цю посаду - іди. А навіщо це шоу? Чи цікаво, що думають інші, крім тих 100 чоловік, що ходять на площу? Так от, думають на жаль про погане, ящо автор хотів це узнати. Але і запропонувати нікого, то яка різниця. Але, якщо йому ця шкура чужа, то для чого мучитись чоловіку?
60. шофер / 16 березня 2014, 00:36
Найдурніше, це було писати статтю про "чужу шкуру". Ну вирішив стати на цю посаду - іди. А навіщо це шоу? Чи цікаво, що думають інші, крім тих 100 чоловік, що ходять на площу?
А ось оце навпаки - найкращий коментар на цих сторінках.
І мені також учуялося у цій статті щось приховане.
Поміж рядків іще якесь міжряддя... ще про щось.
Про щось зовсім не те про що пишеться.
А воно ось що.. ))) Ох і хитрий лисиць ))
61. шофер / 16 березня 2014, 00:39
- я всегда завидовал жокеям
- за что?
- а потому что можно перднуть и сьепаться на лошади ))
62. Микола Гузченко / 16 березня 2014, 06:10
21.Майстер
«Думка "Оце я буду крутий" - напевно, остання з тих, які приходять зараз у голову.»

І повірив би, та не віриться.
По-перше, людина, яка величає себе Майстром і характеризує себе як "розумна і відома", не може не перейматися власною крутістю.
По-друге, оцей меседж. Це перше звернення потенційного голови РДА до людей, перші його думки, найважливіше, що він перш за все хоче донести людям. І що ми бачимо? Ані слова про ефективний менеджмент, стратегію якусь, про дороги, ФАПи і школи, взагалі ні слова про проблеми району і плани щодо їх подолання!

Зате ти пишеш про свої душевні терзання, про те як тобі прикольно буде погратися в голову РДА, про проблему піджаконосіння. І все... Порожнеча... Носити піджак - оце і є твоя стратегія?!
.Автор
«з’явиться шанс не просто перевірити, чим же саме займається керівник району, але й випробувати всі плюси і мінуси його посади на собі.»

Тобі не здається ідіотизмом, коли район ввіряють людині, яка не знає, чим же саме займається голова РДА?! Та й турбує тебе, бачу, не служіння громаді, а "плюси і мінуси посади".
Ой, що ж це я... Хєр з ним з районом. Тобі ж прикольно...

Змінено 16.03.2014, 06:14
63. Волоська Ольга / 16 березня 2014, 10:13
58.Олена
« написали про те, чого бояться усі матері світу - війни. Але це вирішать без нас. Україна стала беззахисною ще при Кучмі, коли почали знищувати свою армію. А тепер сили не рівні, допомоги схоже ніхто не спішить надати»

Кажуть, у Криму більше 20 000 російських солдатів. Що це значить? Десь в Росії не сплять ночами 20 000 матерів, жінок, дітей. Кому це потрібно? В Україні смс-ками по 5 грн. збирають допомогу армії??!!Більшого цинізму уявити важко. І гасла-гасла-гасла. А ви знаєте, що з призову юнаків 1941 року 3% назад повернулись ТРОЄ із СОТНІ !
57.Валентин
«.НА випадок необхідності захищати Батьківщину саме ті писаки ,та крикуни понадівають памперси і зникнуть»
100% правда. А гинутимуть найкращі.
64. шофер / 16 березня 2014, 10:40
По-перше, людина, яка величає себе Майстром і характеризує себе як "розумна і відома", не може не перейматися власною крутістю.
Снайперське попадання "в сотку". Роками мовчав бо думав що лише я це помічаю, а тепер бачу що помилявся. А якщо так, то зізнаюся - було би цікаво дізнатися, на чому ж грунтується нінкейм "Майстер"?
65. Волоська Ольга / 16 березня 2014, 11:04
34.Майстер
«Якщо завтра Росія нападе на Україну»

Янукович - це не вся Україна, а Путін = це ще не вся Росія.
66. Метр 08 / 16 березня 2014, 11:38
Ці висловлювання, це частина того Айбергу, об який Майстер Володя шарахнеться,це частина людей яка сюди заходить, а район уже гуде про твою шкуру. Це добре, що написав статтю,люди відкрили для себе і іншу сторону твоєї медалі.Нормальні люди розуміють, що не експеременти проводити на луюдях, знайшов лабораторію. а з кризи виводити,в інший час можна було любому керувати, але не зараз,коли все валиться і військовий час почався,коли люди потребують допомоги.Чи Майстер може допомагати, якщо йому самому треба допомагати.Та Майстер не созидатель, а больше теминатор.
67. Мужик07 / 16 березня 2014, 14:48
В районі більше 30тис.населення а Майстер не баче навколо достойніших ніж він сам на цю посаду людей.Це точно якийсь наполіонізм.Ще декілька в районі думають, що вони теж потрібні району Дрига, Долина,які намагаються продемонструвати, що вони на майдані з народом, чисті і не забруднені. Вася Дрига, як знімали, так в груди бив себе, що він преданий регіонал з 2005 року, а тепер ким став.Долина напевно уже в свободі,аби до корита.НЕ так багато часу пройшло і люди памятають
68. New York / 16 березня 2014, 17:12
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
34.Майстер
«Якщо завтра Росія нападе на Україну»

, то це будуть перші результати правління вашої правої сили.

Частина народу цілком резонно вам недовіряють. Сумніваюсь, що ця сама частина була б проти будівництва доріг, чи модернізації системи медичного обслуговування. Але ваші рєбята вирішили варварськи звалити Лєнінів, усвідомлюючи, що багатьом українцям це не сподобається. І спробували під шумок змінити мовний закон, знаючи, як до цього може віднестися величезна російськомовна частина населення України.

А Путін «підмахнув». Тепер у нього і його держави куча прихильників серед українців. І хай вони будуть тричі зомбі і дебіли, але вони українці, у них є право голосу, і вони теж можуть збиратися на майдани.
69. новосанжарець / 16 березня 2014, 17:52
Для того щоб майстру шкура підійшла потрібно щоб його підтримала не пів сотні організаторів майдану а як мінімум 15000 новосанжарців кожен з них знаходиться в певній ситуаціі, мае своі проблеми, яким треба допомогти і порадити як вирішити іх проблему. Пригадайте скільки на попередніх виборах проголосували за Долину аж 0.2%. Закон бемеранга.
70. Ясен / 16 березня 2014, 18:01
69.новосанжарець
«. Пригадайте скільки на попередніх виборах проголосували за Долину аж 0.2%. »
Нагадайте,на виборах куда?
71. Волоська Ольга / 16 березня 2014, 18:09
5 "Постройте дома и живите в них, обживитесь, посадите сады и ешьте то, что вырастите,6 женитесь и рожайте сыновей и дочерей, найдите жён для ваших сыновей и выдавайте замуж ваших дочерей. Делайте так, чтобы и у них было много сыновей и дочерей, имейте много детей и размножайтесь не превращайтесь в меньшинство.7 Делайте добрые дела для города, куда Я вас направил, молитесь Господу за город, в котором вы живёте, потому что если в городе будет мир, то мир будет и у вас". Иеремия Глава 29
72. Олена / 16 березня 2014, 18:56
46.малий
«Володя ! НЕ СЛУХАЙ НІКОГО - ІДИ І ПРАЦЮЙ. Можна подумати що Шокопляс чи Перерва геніі. Не святі горшки ліплять.»


Володя, ти не подумай, нічого особистого, просто ти перший усіх розсердив своєю писаниною. Добре що у тебе є бажання іти і щось змінювати у цьому світі. Бо крім тебе ніхто там працювати не захоче. Були люди з амбіціями, але по них потопталися. Воно їм треба? Тільки необхідно думати, що залишиш ти після себе. От після Реки, крім стадіона нового, залишилися руїни від колгоспів ніби від бомбардировок, довго ще стояли пустки, поки люди оговтались та щось почали у запущених фермах робити, і завод цегельний - він поміг. Після Пунька та Долини ледве павутину у районі повимітали. А от за Шовкоплясом ти ледве встигав описувати події - там відкрив, там придумав, там організував...Звичайно ж не сам. Його підтримували серйозні дядьки у районі. Це відомо усім без друзів і без допомоги сам не зробиш нічого. Погодся, ти багато писав про це, хоч і критично здебільшого.(Номери ЕХО за 3 роки). А хто підтримає тебе? Ті підприємці, що з тобою, мабуть такі ж патріоти. Але ми ніколи їх не бачили на суботниках коли прибирають селище, ми не чули щоб хтось із них опікався дитиною сиротою чи дитбудинком, щоб прийшов і запропонував свою допомогу у вихованні молоді. Який же слід залишиш ти? Може і не святі горшки ліплять, але до завзяття ще дещо треба. А ми хочемо кращого для всіх у районі.
73. Новосанжарка / 16 березня 2014, 19:19
72.Олена
« А от за Шовкоплясом ти ледве встигав описувати події - там відкрив, там придумав, там організував...Звичайно ж не сам. »

Та звичайно ж, що не сам. Шовкопляс гріб жар чужими руками. І ганяв він так не даром. Від 20 - до 60% відкатів. От і "організовував" та "робив". Нічого особистого. Десь прозвучало, що у Паршевлюка немає досвіду. Так хай краще його не буде, чім буде такий, як у попередніх керівників. Плюс Паршевлюка - він чесний, порядний і принциповий. Подивимось. А шовкопляси і їм подібні - хай ідуть собі і не вертаються. Ви ж не задумуєтесь, де брав гроші Шовкопляс на машини, квартири, відпочинки по кілька разів за кордоном на рік?
74. Просто я / 16 березня 2014, 19:25
72.Олена
«От після Реки, крім стадіона нового, залишилися руїни від колгоспів ніби від бомбардировок, довго ще стояли пустки,»

Довгі в Реки руки. БО таке по всій Україні після розвалу колгоспів осталось.
75. Мужик07 / 16 березня 2014, 21:17
Новосанжарці напевно з іншим керівником нічого не світить, а з Паршевлюком уже щось намітилось, та і добре буде з таким працювати без досвіду,можна буде лапшу вішати.Чудово,треба щоб він обовязково став,щоб одягли разом з ним цю шкуру, та не ділили.
76. Мужик07 / 16 березня 2014, 21:20
До речі, після Реки залишаються в основному борги.Селищну раду чекає те саме,наступники будуть розплачуватися.
77. шофер / 16 березня 2014, 21:48
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
68.New York
«34.Майстер
«Якщо завтра Росія нападе на Україну»

, то це будуть перші результати правління вашої правої сили.

Частина народу цілком резонно вам недовіряють. Сумніваюсь, що ця сама частина була б проти будівництва доріг, чи модернізації системи медичного обслуговування. Але ваші рєбята вирішили варварськи звалити Лєнінів, усвідомлюючи, що багатьом українцям це не сподобається. І спробували під шумок змінити мовний закон, знаючи, як до цього може віднестися величезна російськомовна частина населення України.

А Путін «підмахнув». Тепер у нього і його держави куча прихильників серед українців. І хай вони будуть тричі зомбі і дебіли, але вони українці, у них є право голосу, і вони теж можуть збиратися на майдани.»
Ето просто красавець... заткнув рота що називається. Нічого не добавеш.
78. шофер / 16 березня 2014, 21:48
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
68.New York
«34.Майстер
«Якщо завтра Росія нападе на Україну»

, то це будуть перші результати правління вашої правої сили.

Частина народу цілком резонно вам недовіряють. Сумніваюсь, що ця сама частина була б проти будівництва доріг, чи модернізації системи медичного обслуговування. Але ваші рєбята вирішили варварськи звалити Лєнінів, усвідомлюючи, що багатьом українцям це не сподобається. І спробували під шумок змінити мовний закон, знаючи, як до цього може віднестися величезна російськомовна частина населення України.

А Путін «підмахнув». Тепер у нього і його держави куча прихильників серед українців. І хай вони будуть тричі зомбі і дебіли, але вони українці, у них є право голосу, і вони теж можуть збиратися на майдани.»
Ето просто красавець... заткнув рота що називається. Нічого не добавеш.
79. шофер / 16 березня 2014, 21:52
А я тільки і жду поки росіяни доберуться до тутешніх областей. І пля буду, при зустрічі із російськими вояками, дам їм цигарок, води, жратви, переночувати і відпочити. Не тому що я національний зрадник, а тому що я хочу відріктися від національних зрадників при владі.
80. смс / 16 березня 2014, 21:57

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
81. смс / 16 березня 2014, 21:57

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
82. смс / 16 березня 2014, 22:02
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Не успели кацапы на Украинскую землю влезть,а уже падло полицаи появились,ну-ну гни.да!!!!!!!!!!
83. смс / 16 березня 2014, 22:02
Не успели кацапы на Украинскую землю влезть,а уже па.дло полицаи появились,ну-ну гни.да!!!!!!!!!!
84. Просто я / 16 березня 2014, 22:11
79. шофер
« І пля буду, при зустрічі із російськими вояками, дам їм цигарок, води, жратви, переночувати і відпочити. Не тому що я національний зрадник, а тому що я хочу відріктися від національних зрадників при владі.»

Іуда ти - ось ти хто. І, думаєш, навіть якщо це станеться, росіяни тебе заповажають? Ага - зрадник і предатель - це одне і теж саме.
85. Бувалий / 16 березня 2014, 22:50
84.Просто я
«Іуда ти - ось ти хто.»
Та не зважайте на нього, воно блаженне...
86. малий / 16 березня 2014, 23:11
73.Новосанжарка
«Та звичайно ж, що не сам. Шовкопляс гріб жар чужими руками. І ганяв він так не даром. Від 20 - до 60% відкатів. От і "організовував" та "робив". Нічого особистого. Десь прозвучало, що у Паршевлюка немає досвіду. Так хай краще його не буде, чім буде такий, як у попередніх керівників. Плюс Паршевлюка - він чесний, порядний і принциповий. Подивимось. А шовкопляси і їм подібні - хай ідуть собі і не вертаються. Ви ж не задумуєтесь, де брав гроші Шовкопляс на машини, квартири, відпочинки по кілька разів за кордоном на рік?»

правильно
87. Мужик07 / 16 березня 2014, 23:16
шофер не переймайся,просто таким СМесам, приятней отримувать печенье из рук американцев.История ничего не учит,сколько уже Украину хотели заиметь-монголы,турки,шведы,поляки,немцы, и снова немцы и куда обращались за помощью тогда.Нужно вспомнить слова Богдана Хмельницкого...
88. Микола Гузченко / 16 березня 2014, 23:39
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
87.Мужик07
«Нужно вспомнить слова Богдана Хмельницкого»

А про які слова іде мова?
68.New York
«Якщо завтра Росія нападе на Україну ... , то це будуть перші результати правління вашої правої сили.»

Нью, ти вже мабуть зовсім йобнувся? Путін шо, війну во спасєніє Лєнінів затіяв? Чи може він ото так переймається долею нещасних росіян в Україні? Чи може ти хочеш сказати, що раніше на Донбасі чи в Криму було мало любителів Росії?! Ну шо це за піздєц?!
79. шофер
«при зустрічі із російськими вояками, дам їм цигарок, води, жратви, переночувати і відпочити»

Ти забув написати, що ще їм отсосеш.
89. шофер / 16 березня 2014, 23:51
шофер не переймайся
Бога ради - аби реагувати на писанину "ниже підошви", потрібно самому бути таким самим :)
90. Чудо Юдо / 17 березня 2014, 02:26
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
68.New York
«, то це будуть перші результати правління вашої правої сили.»

Дана ситуація взагалі особисто наша, українська. Якого ху Путін взагалі поліз, не ясно (тільки не кажи, що він дійсно хвилюється про долю російськомовних українців).

68.New York
«І спробували під шумок змінити мовний закон, знаючи, як до цього може віднестися величезна російськомовна частина населення України.»

Нью, блін, невже ти це серйозно?
У тебе є друзі які розмовляють на російській? Коли ввели закон про мови вони відчули якусь різницю? А коли його вирішили змінити на днях - вони відчули різницю? Ця срань з мовою просто срань, яка абсолютно нічого не змінює. Чи ти обдивився російських телеканалів де розповідають, що (цитую): "В Україні заборонили російську мову"???

68.New York
«А Путін «підмахнув». Тепер у нього і його держави куча прихильників серед українців. І хай вони будуть тричі зомбі і дебіли, але вони українці, у них є право голосу, і вони теж можуть збиратися на майдани.»

Останнім часом розповсюдили версію, що Путя це все затіяв, щоб відбити бабло, вкинуте в Сочі. Куди ще їздять росіяни на недорогий курорт окрім Сочі? Правильно - в Крим. А що чекає Крим найближчі 2 роки у разі від’єднання від України? Правильно - економічний пиздець і, в результаті, повністю зірвані курортні сезони 2014 року (уже точно зірваний), 2015 і, мабуть, 2016 року. Сочі жируватиме!
А в те, що Росія буде вкидати на відродження Криму міліарди долярів я не повірю хоч прибий мене. У Абхазію та Осетію вони не вкинули ні копійки.

Так, у нього з’явилися "прихильники". Типу Шофера, який збирається завойовникам черевики цілувати. Але одночасно у нього з’явилося і вагон неприхильників. І вчорашній їбаннуца здоровенний мітинг у Москві та у інших містах Росії, показує, що його персона захиталася на троні сильно. Не розрахував, чи йому просто пофігу, він шизік?

Чи може ти вважаєш, що варто повернути Януковича? І він забеспечить нам "нові дороги та нові лікарні"?
91. Чудо Юдо / 17 березня 2014, 02:33
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Так, дисбаланс у життя українців дана зміна влади внесла. Так, зараз у руля також не дуже "гарні" морди (але де ти "красивих" серед політиків візьмеш?). Так, Путя піймав момент, щоб поповнити свій запас холопів і земель. Але ж, блін, невже потірбно було залишити все як є і чекати коли Янукович і Ко "нажреться"? Вони 73 млрд. в оффшори вивели, будь-якій здравій людині має цього вистачати на 5 поколінь вперед. Але їм, явно, не вистачало. І якби сьогодні оті ярі хлопці не стали з коктейлями у Києві завтра уже б твоїй бабусі не видавали б пенсію, а тебе б погнали на громадські роботи у полі (утрирую, звісно, але десь так). Бо у держструктурах економічна ситуація погіршувалася у геометричній прогресії.

А ще я підтримую даний бунт хоча б за те, що я вперше побачив як йобані політики, мєнти, чиновники і прокурори сруть. Вперше за історію Незалежної вони сруть, боячись народного гніву і вперше у своєму житті вони обмірковують свої дії виходячи із законів та настрою простих українців, а не з точки зору особистої вигоди. Поки що сруть. Дай Бог щоб і надалі.
92. шофер / 17 березня 2014, 02:33
Так от шо я хочу сказати вам мудріцам.
Стосовно Криму та загрози кордонів.

Як би зараз Арсенюк та Тягнибік вибачилися перед Росією за свої таракани у голові із мовою, вибачилися за памятиники леніну, взялися їх відновлювати, даю вам 200% що до вже до кінця наступного тижня в Криму не лишилося б жодного російського вояки, жодного БТР-а.

Даю вам 200% що вони чудово це розуміють, але ні у якому разі на це не підуть. Бо не це для них важливо...
А тому війна буде, і буде повна непредсказуха, боюсь навіть для самого Путіна.
93. New York / 17 березня 2014, 03:59
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
88.Микола Гузченко
«Путін шо, війну во спасєніє Лєнінів затіяв? Чи може він ото так переймається долею нещасних росіян в Україні? Чи може ти хочеш сказати, що раніше на Донбасі чи в Криму було мало любителів Росії?!»

Шо ти, нахуй, мелеш? Де я писав про те, шо Путін шось там спасає? Я писав про те, що праві сили самі, своїми ж діями (валанням і мовним законом) налаштували частину населення проти себе. А Путін протягнув «руку помощі» нещасним, погибающим від фашизму людям. В переносному смислі, Коля, в переносному!
90.Чудо Юдо
«Ця срань з мовою просто срань, яка абсолютно нічого не змінює.»

Та базара нема! Маладєц, шо ти це розумієш. Але ті, шо махають в Україні триколорами, не такі просвіщонні. І для них (для НИХ, блядь, а не для мене) закон про мову здається серйозною штукою.
90.Чудо Юдо
«Чи може ти вважаєш, що варто повернути Януковича? І він забеспечить нам "нові дороги та нові лікарні"?»

І откуда ж інтірєсно в тебе взялись такі вопроси?
Забудь за Януковича. Все, його нема. Тепер усі питання до нових владик. Так от я й питаю: навіщо вони займались вандалізмом і шугали без того зашуганих «русскіх» в той час, як навпаки треба було стабілізувати ситуацію після кількох місяців заворушень?
91.Чудо Юдо
«А ще я підтримую даний бунт хоча б за те, що я вперше побачив як йобані політики, мєнти, чиновники і прокурори сруть. »

Так не підтримують. Так шукають виправдання.
«Більше сотні загиблих, сепаратизм, війна на носі... Зате ж вони сруть.»
Вони, чуваче, зараз «сруть», а потім сядуть на літаки та й попиздять до Азарова в гості. А відстрілюватись будуть такі як ти.
94. гостя / 17 березня 2014, 08:21
73.Новосанжарка
«а звичайно ж, що не сам. Шовкопляс гріб жар чужими руками. І ганяв він так не даром. Від 20 - до 60% відкатів. От і "організовував" та "робив". Нічого особистого. Десь прозвучало, що у Паршевлюка немає досвіду. Так хай краще його не буде, чім буде такий, як у попередніх керівників. Плюс Паршевлюка - він чесний, порядний і принциповий. Подивимось. А шовкопляси і їм подібні - хай ідуть собі і не вертаються. Ви ж не задумуєтесь, де брав гроші Шовкопляс на машини, квартири, відпочинки по кілька разів за кордоном на рік? »

95. гостя / 17 березня 2014, 08:22
Іяк же Ви все знаєте Новосанжарко,чи по собі судите?

96. гостя / 17 березня 2014, 08:45
А де бере чесний Река гроші на відпочинок та автомобілі?


97. Альона Мороз / 17 березня 2014, 08:59
69.новосанжарець
«Для того щоб майстру шкура підійшла потрібно щоб його підтримала не пів сотні організаторів майдану а як мінімум 15000 новосанжарців »

Я теж не розумію,чому громадою нашого району вважаються тількі ті,хто ходить на віче?
98. Альона Мороз / 17 березня 2014, 09:09
62.Микола Гузченко
«.Автор
«з’явиться шанс не просто перевірити, чим же саме займається керівник району, але й випробувати всі плюси і мінуси його посади на собі.»»

Володимире,скажіть ,а Ви б довірили своє здоров’я чесному,принциповому,порядному лікарю,який не має медичної освіти,але хоче випробувати всі плюси і мінуси професії лікаря?
99. Гостя 1 / 17 березня 2014, 09:51
73.Новосанжарка
«Та звичайно ж, що не сам. Шовкопляс гріб жар чужими руками. І ганяв він так не даром. Від 20 - до 60% відкатів. От і "організовував" та "робив".»

І Ви серйозно у це вірите? Чи може сама откати ці і робила? Та у Санжарах нема з чого откатувати. Землю ще при помаранчевих розгребли, підприємств немає, а агрофірми і так ні в кому не потребують. Шовкопляс і до середнього класу не дотягує. Він і у РДА ішов не бідним. І відпочивав там же ще до цього. Всі знають про його маленький бізнес - курятник. Так що не показуйте своє примітивне мислення.
100. Гостя 1 / 17 березня 2014, 10:21
98.Альона Мороз
«Володимире,скажіть ,а Ви б довірили своє здоров’я чесному,принциповому,порядному лікарю,який не має медичної освіти,але хоче випробувати всі плюси і мінуси професії лікаря?»

Альона, Ви даремно це пишете. Паршевлюк уже цих коментарів не читає, бо втратив інтерес. Він думав тут масу компліментів почути, а воно ж і тверезі люди є в районі
101. Альона Мороз / 17 березня 2014, 12:19
104.Майстер
««Володимире,скажіть ,а Ви б довірили своє здоров’я чесному,принциповому,порядному лікарю,який не має медичної освіти,але хоче випробувати всі плюси і мінуси професії лікаря?»


Ні, не довірив би. Не певен лише, що паралель із лікарем тут виправдана, але вам видніше.»

Давайте проведемо паралель з вчителем,юристом,водієм,кухарем.
102. Альона Мороз / 17 березня 2014, 12:31
Я не маю ніякого відношення ні до попереднього ні до майбутнього.І вважаю Паршевлюка гарним журналістом.Була на віче і з впевненістю можу сказати,що Володимир гарний оратор,має гарну мову.Але разом з тим я не вважаю його найкращою кандидатурою на посаду голови РДА.
103. Новосанжарка / 17 березня 2014, 12:38
113.Альона Мороз
«я не вважаю його найкращою кандидатурою на посаду голови РДА.»

А кого вважаєте? Який навчальний заклад вчить на голову РДА? На вашу думку.
104. неХохол / 17 березня 2014, 13:25
92. шофер
«Як би зараз Арсенюк та Тягнибік вибачилися перед Росією за свої таракани у голові із мовою, вибачилися за памятиники леніну, взялися їх відновлювати, даю вам 200% що до вже до кінця наступного тижня в Криму не лишилося б жодного російського вояки, жодного БТР-а.
»

Позвольте узнать, а нельзя ли одновременно за внутренние личные проблемы и решения Украины извиниться перед Обамой, перед британской королевой, перед вождем племени папуасов Новой Гвинеи и перед сапожником из Парижа, проживающего на Авеню Монтень, дом №15?
105. гостя / 17 березня 2014, 13:36
108.Новосанжарка
«Буля має приватний бізнес, будівельну компанію і магазин "Будівельник". Починалося все з колишнього молочного магазину з пустими полками, якщо ви пам"ятаєте. А курятник є в Шерешила, в якого до того ж курятника є земля для того, щоб тих курочок годувати. А в Шовкопляса до недавнього часу були кріпаки у вигляді приватних підприємців і адмінресурс при допомозі якого з кріпаків видавлювалися гроші. Так що дорогі жінки і коханочки, не рвіть одне містечко - не пройде такий номер. Шовкопляса хнають скрізь, де він не був, починаючи з бухгалтера колгоспу, голови колгоспу "оріль", закінчуючи керівником відділення Приватбанку і головою РДА. Давайте трохи почекаємо - воно розвидниться.»

Шовкопляса ніхто з Приват Банку не виганяв - він звідти пішов на голову РДА. А про " Оріль " якщо Ви згадаєте, то Сергію Миколайовичу там була худоба і приріс. поки один керівник який зараз при владі і кричить хто бандюки , вивіз всю худобу
106. гостя / 17 березня 2014, 13:41
Ще одне питання ,а де він був бухгалтером колгоспу?
107. Гостя 1 / 17 березня 2014, 17:59
Нічого ніхто не робитиме. Голови адміністрацій призначаються на строк повноважень Президента. І наш претендент це знає, як знає і те що іде лише до травня, коли будуть вибори. Якраз вистачить часу для вражень. А ще, мабуть, напризначає кумів, сватів рідню на керівні посади. А більше не встигне нічого.
108. Дмитро / 17 березня 2014, 18:44
Новосанжарка, Ви мабуть не зовсім зрозуміли про що мова... Я задаю конкретне питання майбутньому голові - як він збирається вирішувати ті першочергові проблемні питання, які стисло описані у моєму першому коментарі? Кажучи другими словами мені цікава позиція майбутнього голови. І я вважаю, що про Вами згаданий план дій ми повинні спершу почути від голови, як від майбутнього очільника району, а якщо того плану немає, а його немає! то грош ціна такому керівникові! Все просто - питання відповідь...
109. Дмитро / 17 березня 2014, 19:06
Новосанжарка! І будьласка не треба чіплятися за окремі фрази! У моєму коментарі йдеться про конкретно висвітлені проблеми на сьогоднішній день, а не про "причипіться будьласка хто небуть до якогось слова" чи може проблеми описані мною Вас не стосуються?
110. Новосанжарка / 17 березня 2014, 19:40
123.Дмитро
«в самих Нових Санжарах аварійність водопроводів складає 70%, доріг немає!, системи опалення в багатьох школах та лікарняних установах потребують ремонту та заміни котлів! дитячі садки не забезпечені всім необхідним, лікарні, школи теж! про ветеранів взагалі забули, про соціально незахищених тільки роблять вигляд, що не забули і т.д. Т»

Оце ви маєте на увазі? Ясно одне. Як кажуть мудрі китайці - "у будь-якій незрозумілій ситуації - лягай спать". Були б гроші, все це реалізувати можна. Але грошей немає, а проблеми є. І, крім того, на хвості нової влади висть Путін( я не кажу Росія). Ось найголовніша на сьогодні проблема. А влада наша безпорадна. І це теж проблема, але вже наша з вами. І тут одними балачками на сайті вже не обійдешся. На превеликий жаль.
111. Дмитро / 17 березня 2014, 20:57
Я згоден з вами, проблем нажаль на сьогодні у нашій державі вистачає з головою. Але наведу приклад, Ви кажете були б гроші... все не так складно! Давайте розглянемо ті ж водогони... пропоную дану проблему вирішувати так - беремо окрему вулицю, проводимо збори людей, які проживають на цій вулиці, детально пояснюємо людям, що в бюджеті грошей немає і найближчим часом не буде, що в свою чергу унеможливлює проведення ремонтних робіт на водомережах, пропонуємо людям кожного місяця здавати довіреній людині фіксовану зручну суму коштів, після того як зібраних коштів вистачатиме на проведення відповідних ремонтних робіт займаємось даним питанням... Це я вже не кажу, що місто тисяч троянд які висаджуються у селищі можна б було запросо в ирішити проблему з водогонами як мінімум на двох невеликих провуках! А краса трохи потерпіла б...
112. Пп 44 / 17 березня 2014, 21:56
Дмитре, а ти розпочни з вулицi на якiй проживаеш. п.Паршевлюк достатньо мае знань та бажання що б бути успiшним головою РДА, вiн вам душу вiдкрив - а ви накинулись. п.Паршевлюк , я вам раджу не займатись душевним стриптизом, а зайнятись роботою , у вас усе вийде, команда хороша, допоможуть.
113. шофер / 18 березня 2014, 00:47
105.Майстер
«Навіть Шофер, якого часом не дуже хочеться читати, має право відстоювати свою позицію, якою б суперечливою вона мені не видавалася.»
Почнемо з того що позиція шофера, якою суперечливою вона не видавалася б, має хоч якесь обгрунтовання та логіку. На відміну від позиції вашої: "єслі європа живьот охуенно, то і нам припаде, так шо треба рвати очко но бути у європі палюбому". Ще неясно кому чию позицію писдопротивніше читати, просто я скромніший та мовчу.
114. шофер / 18 березня 2014, 01:00
118.неХохол
«Позвольте узнать, а нельзя ли одновременно за внутренние личные проблемы и решения Украины извиниться перед Обамой, перед британской королевой, перед вождем племени папуасов Новой Гвинеи и перед сапожником из Парижа, проживающего на Авеню Монтень, дом №15? »
Это само собой, просто я заметил о самом наболевшем.
115. гостя / 18 березня 2014, 08:06
Новосанжарка перш ніж називати кого небуть скотиною гляньте на себе , такої скотини як Ви ще пошукати
116. ГIСть / 18 березня 2014, 09:18

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
117. Ясен / 18 березня 2014, 09:40
143.Новосанжарка
«Тепер бачу, що до П. Шовкопляса ви точно не маєте ніякого особистого відношення Просто спите з ним разом»
Забули,Шовкопляс,це вже історія.
142.Новосанжарка
«Такі питання можна вирішувати вуличним комітетом. Голова РДА чи селищний голова відразу підпадають під дію Закону про корупцію.»
Так і є.Бо у нашій державі відсоток корупціонерів -90-95 %сільські голови,та секретарі,а починаючи з обласного рівня повний імунітет.А зібрати гроші на водогони з жителів вулиці дуже не просто,як правило на вулиці знайдеться кілька ненайбідніших ораторів з думкою подібною:"Яке мені діло ,що в бюджеті грошей немає,вони всі мені должні покращені умови створити,я платник податків"Звісно збір коштів на водогони,дороги,освітлення з людей це неправельно зовсім.Але через здирницьку,обкрадальну(а тепер ще й мотивовану) позицію держави до місцевих громад гаманці місцевих рад порожні.Тому вихода не має,або здавай гроші,або обходься без води.А ще необхідно продумати режими економії води та електроенергії.Та звернути увагу на властиків вантажівок,можливо їх "умовити" приймати учась у ремонті доріг,бо руйнують найбільше саме вони.Взагалі майбутньому голові РДА і нам усім потрібно раз і на завжди зрозуміти,що високим державним чинам ми зі своїми проблемами не були потрібні й не будемо,у них приорітети інші.То ж спасіння "утопающого" справа рук "утопающого".Отже й шляхи не втонути на місці й потрібно шукати.А шукати ці шляхи ,"Майстре",непогано б вже зараз і озвучувати їх.Якщо це й справді не гра в квача до травневих виборів.
118. гостя / 18 березня 2014, 09:46
149.Ясен
«Тепер бачу, що до П. Шовкопляса ви точно не маєте ніякого особистого відношення Просто спите з ним разом»
Забули,Шовкопляс,це вже історія.»

як же вона його забуде , як її ніхто і в голодний рік не захоче за кусок хліба? можна тільки вигадувати хто з ким спить , та й молоти щоб у роті не завонювалось
119. Волоська Ольга / 18 березня 2014, 12:43
Кому там ще у "войнушку" грати хочеться? Сходіть у воєнкомат, гляньте в очі воєнкому Бабенко О.В., якому доведеться Ваші і наші помилки виправляти. Тільки хтось язиком воює, а хтось уже зараз в казармі ночує і працює 12 год. на добу. Різницю відчуваєте, люди?
120. гостя / 19 березня 2014, 09:34
Просто мені одне цікаво якщо Шовкопляс регіонал , а наш президент " облажався" то всі регіонали погані. Можна подумати ,що якщо б Паршевлюк чесний і принциповий був при владі то його б не вигнали . І взагалі ,яка різниця Вам з ким спить Шовкопляс,це що має відношення до того який він керівник ,чи яка він людина ? Ви думаєте йому зараз морально легко, а Ви його ще й брудом поливаєте. на себе дивіться в першу чергу.
121. Белый / 19 березня 2014, 14:54
Вот мне с головы не идут эти цитаты:"Крипич ни с того ,ни с сего никому и никогда на голову не свалится(Воланд,"Мастер и Маргарита"),"Пришла собачку говорящую посмотреть"("Собачье сердце")Никого обидеть не хотел,но вот так както.
122. гость еще / 29 квітня 2014, 16:44
Ну что Мастер,как чужая шкурка?Или все же корона теперь мешает общаться с нами?
123. Майстер / 29 квітня 2014, 17:17
215.гость еще
«Ну что Мастер,как чужая шкурка?Или все же корона теперь мешает общаться с нами?»

Корони не знайшов. Напевно забрали до мене. Коментарі читаю. На питання готовий відповісти. Адекватні.
124. Бувалий / 29 квітня 2014, 20:55
216.Майстер
«На питання готовий відповісти. Адекватні.»

А як думка щодо блогу?
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації