У загальноосвітній школі Кременчуцької виховної колонії управління Державної пенітенціарної служби України в Полтавській області з 17 по 21 березня проходив тиждень англійської мови. "Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина" – говорить відомий вислів. Саме ці слова було обрано девізом предметного тижня.
— У час, коли Україна зміцнює та розвиває партнерські зв‘язки з європейськими та світовими країнами, усе більше зростає потреба формування в учнів знань про країни світу, вміння спілкуватися іноземними мовами та навички самостійного пошуку та накопичування інформації в різноманітних галузях, - зазначив начальник колонії Юрій Величко, вітаючи підлітків на відкритті тижня.
Метою навчання іноземної мови у загальноосвітній школі Кременчуцької виховної колонії є мовленнєва діяльність, як засіб міжкультурної комунікації. Отже, учні повинні бути знайомі з особливостями культури, соціальної та мовленнєвої поведінки носіїв мови та користуватися такими знаннями в процесі спілкування з урахуванням звичаїв, правил поведінки, норм етикету, соціальних умов і стереотипів поведінки носіїв мови.
Проведення тижня англійської мови стало однією з ефективних форм позакласної роботи, яка стимулювала учнів до усунення прогалин у знаннях, а також до поглибленого вивчення іноземної мови. Учні, які з різних причин не можуть реалізувати себе на уроці, мали можливість розкрити свої приховані здібності під час позакласних заходів.
Саме нестандартні форми проведення позакласної роботи під час предметного тижня надихнули юнаків на самовдосконалення в атмосфері взаєморозуміння, співробітництва, довіри та взаємодопомоги. Тому до проведення заходів у рамках тижня англійської мови були залучені всі учні – тобто учні з різними рівнями навчальних досягнень, що дало змогу кожному проявити себе та повірити у свої сили.
Кожен день тижня англійської мови був присвяченій одній з англомовних країн і, відповідно, носив назву: «День Великобританії», «День США», «День Канади», «День Австралії», «День Нової Зеландії». Щодня учні мали змогу за допомогою комп’ютерних презентацій та відеороликів здійснити заочні подорожі по цих країнах та найбільших їх містах, а також ознайомитися з визначними місцями, культурними та історичними пам'ятками.
Неабиякий інтерес викликало у підлітків знайомство з традиціями та звичаями англійців та американців, їхніми улюбленими святами та розвагами. Не оминуло учнів і знайомство з визначними постатями в історії, культурі та літературі англомовних країн.
Продемонструвати свою активність та креативність учні змогли під час проведення протягом тижня інтелектуальної гри “People of Present and Past”, вікторини “We Like English” , гри – змагання “The best in English”, під час яких хлопці вирішували загадки, перекладали англомовні приказки, шукали відповіді на веселі запитання, знаходили переплутані слова та відтворювали правильний порядок слів у реченнях.
Беручи участь у позакласних заходах, учні розвивали творчі здібності, вдосконалювали мовні та мовленнєві навички. Такі заходи підвищують інтерес учнів до вивчення англійської мови, виховують повагу до традицій і культури країни, мову якої вивчають, формують їхню соціокультурну компетенцію,- наголосила вчитель англійської мови Наталія Іваненко, підводячи підсумки.
Засвітити вогник інтересу в очах підлітка, зробити процес навчання посильним і радісним - ось показник того, що під час проведення тижня англійської мови в школі було створено такі умови, щоб учні мали можливість отримати ґрунтовні знання, поповнити свій словниковий запас, проявити свою винахідливість, уяву, багату фантазію, розвиватися й удосконалюватися відповідно до власних потреб.