Вхід | Реєстрація

Стрільба з дзеркальним відворотом

Стрільба з дзеркальним відворотом

«Скипає пам’ять від ганьби і болю…
І серед ночі в сизім тумані,
З архангельською віщою трубою
Встає сурмач убитий на війні.
Скликає тужно на Велику Раду
З усіх фронтів полеглих од меча.
І шерхне шепіт над полками: «Зрада»,
І рветься крик із горла сурмача…»

Борис Олійник

 

У одному з минулих номерів «ЕХО» була стаття про презентацію книги В. Голяника «Заради життя на землі».
Я був на цьому урочистому заході і виніс звідти певні враження. Валентину Платоновичу пощастило, що він устиг видати свою книгу, про що я йому прямо і сказав. Пройде не так багато часу і її будуть вилучати з бібліотек. Такі зараз тенденції проглядаються щодо знищення минулого.

У газетному репортажі не згадано про виступи на презентації голови районної організації ради ветеранів Григорія Кияна, у якому пролунала стурбованість тим, що в країні поширилися випадки руйнації пам’ятників і меморіалів часів війни. І не лише в Західній Україні, а й в Києві і сусідній Дніпропетровській області. Газета «Ветеран України» друкує звернення голови ради організації ветеранів України до народу, у якому, зокрема, стурбованість загрозою демонтажу пам’ятника командуючому 1-го Українського фронту, визволителю Києва М. Ф. Ватутіну.

Для мене ці факти є прогнозованими, бо очевидно, що це — продовження планової руйнації історії народу, про що я писав раніше. Вслід за історією «піде» і сам народ, але втямити цього він не хоче. Народ думає, що, знищивши історію, руйнівники збудують йому євродержаву. Не збудують, бо історія, то є фундамент для майбутнього. На сумнівному фундаменті чи взагалі без нього вам можуть збудувати лише халупу, яка згодом сама розвалиться. А коли це бачиш, як змовчати? Після друку попередньої статті на могилі мого батька випадково впав пам’ятник, від вітру, як мені пояснили (на фото). Треба ж було вітру вибрати саме цей постамент та ще й у потрібний час. Шановні вчителі математики, підрахуйте вірогідність співпадіння і напишіть читачам. Хоча вітер, він же не сам дме куди захоче, він Божим промислом керується. Виходить, то мені знамення було, чи може «чорна мітка». Подивимось, що далі буде, коли Бог Істинний розбереться.

Опоненти мені говорять, що я нічого не розумію про боротьбу ОУН-УПА. Я навіть не заперечую, бо я знаю інше, очевидне, яке не бачать ті, хто рахує себе патріотами. Фішка в тім, що сценаристів не цікавить ні Мазепа, ні Бандера, ні інші. Для них головне, аби ми розтоптали і обплювали своїх батьків, дідів і їх могили, стерли пам’ять про них і про їхні подвиги.

Я ж не заперечую, коли мешканці Західної України вважають, справедливо чи ні, тих, хто воював на боці Гітлера за «новий порядок у Європі», героями. І говорять, що то була боротьба за незалежність. Та чому той, хто вважає героями вояків дивізії «СС Галичина», повинен руйнувати пам’ятники і святині моїх батьків і дідів? Це що, зведення рахунків, які не звели за війну? До речі, а як бути з містами, які були збудовані за часів СРСР? Вони також пам’ятники тоталітаризму? Ну покумекайте. І аргументовано напишіть відповідь.

Говорять, що Сталін — ворог народу. І він розпочав другу світову війну. А Гітлер хотів визволення народів. Твої діди воювали на боці Сталіна. От так, шановні. І тут виникає інше питання: хто ж почав другу світову війну, кому вона була потрібна і вигідна? Як тільки ми внесемо ясність у це питання, історія стане на свої місця миттєво, аж до сьогодення. Тільки світоглядні стандарти «патріотів» не дозволять їм визнати очевидного, як і те, що їх водили і водять «за носа» до сьогодні одні і ті ж самі сценаристи. І можна скільки завгодно кричати «Банду геть!» чи «Героям слава!», але, як пояснював на «Шустер-live» кандидат у президенти В. Рабинович, критерієм є результат.

І куди українцям звертатися, коли вони ні законом, ні богом не захищені, а уся їхня теперішня «еліта» — прислужники у крамаруків. І навіть не розуміють цього. Як говорив на якійсь із телепередач наш перший президент і автор багатьох крилатих висловів, які стали класикою: «Вони або нічого не розуміють, або взагалі не розуміють». Відбувається таке внаслідок спотвореного світогляду і інформаційного середовища.

У радіотехніці існує термін «Прийом по дзеркальному каналу», у системі ППО є поняття «Стрільба з дзеркальним відворотом». У обох випадках відбувається перекручення дійсності для спостерігача. У першому оператор прийматиме перекручений і чужий сигнал, у другому буде спотворене місце положення цілі. Так от, «стрільба» на ураження мізків ведеться по «дзеркальному каналу» і «з дзеркальним відворотом». «Локшину вішають» про одне, роблять діаметрально протилежне. І коли вас закликають загинути в бою з «руським агресором», знайте, що це може означати загибель за те, щоб українські степи належали ротшільдам. І прокинетесь ви не в іншій державі, як вас лякають, а без землі пращурів. А коли вам говорять про просування України в Європу, то це може означати не що інше, як просування «єврозони» на Схід. Говорячи словами Гітлера: «Расширение жизненного пространства на Восток». Тому зараз і будуть рушити пам’ятники загиблим воїнам і монументи слави. Думаю, що і свято Перемоги відмінять. І все це робиться через «зомбоящик».

Р. S. Якщо ви звикнете перевертати всю інформаційну «локшину» навиворіт, то вам стане зрозумілим, чому в результаті так званої «революції гідності» майже половина українців буде звертатися у відділ субсидій із заявою, яка починатиметься словом, що символізує апофеоз «гідності». Слово те — прошу.


Автор: Валерій КОРОБЧИНСЬКИЙ


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Суспільство


1. Дописувач / 26 квітня 2014, 23:07
Згоден з автором, молодець думаючий і розуміючий чоловік. Виокристовують народ і мають як хотят, а потім ще просят їх захистити, заявляючи про захись Вітчизни.
Та, на захист вітчизни потрібно народу вставати тільки тоді коли в цій боротьбі загине останній свободівець так же героїчно як гинули їх кумири в свій час.
2. светка / 26 квітня 2014, 23:35
Я починаю поважати Коробчинського, гарна стаття, а ті сволоти які руйнують в місті пам’ятки історії та могили пі....и, хоч вони зараз і керують районом!!!!!!
3. Гість і тд / 27 квітня 2014, 06:28
повністю підтримую автора "історія, то є фундамент для майбутнього. На сумнівному фундаменті чи взагалі без нього вам можуть збудувати лише халупу, яка згодом сама розвалиться"
хоча виникає питання чому автору так подобаються будівництво саме на сумнівному фундаменті...
4. Свободівець / 27 квітня 2014, 21:06
Люди, та ви що, ми ж для Вас старалися. Радянський Союз теж будувався на сумнівному фундаменті. Ми на фронт не підемо. Ви повинні піднятися й відстояти свою незалежність. А ми будемо Вами управляти і Вас направляти. Ви ж без нас ніколи революції не зробили. А так тепер при владі можуть покерувати інші більш гідні члени нашої родини. Підтримайте нас і Ваші онуки будуть жити краще за Вас.
5. Дописувач / 27 квітня 2014, 21:25
Дуже приємно що у нас появилися представники угрупування Свободи. Мене цікавить звідки взялися на майдані сотні. Чому досі не засудженя представники партії які порушили закон. Здається що цю кашу заварили ви разом з іншими політиками а розхльобувати її тепер народу.
6. шофер / 28 квітня 2014, 01:40
Слова які точно висловлюють моє бачення ЄС та Америки:
1.Автор
« Коли вам говорять про просування України в Європу, то це може означати не що інше, як просування «єврозони» на Схід. Говорячи словами Гітлера: «Расширение жизненного пространства на Восток» »


В прнципі, Путін, як би там його не чортували, по щоту большому, просто захищає свою країну. Всього навсього, він чинить так, як на його місці вчинив би любий інший НЕзрадник своєї батьківщини.

Захват території України, це не понти, і не показуха агресії, і навіть не гітлеровська болячка. Путін нормальна людина, і нічим він не хворіє - вам би всим так хворіти як йому. Всі його дії, є вимушеною підготовкою бойової території проти Америки та ЄС. Це вимушена підготовка військової стратегії, котра знадобиться Росії вже буквально ось ось.

Те що у світі красиво називають "Євросоюз", на справді ніщо інше як глобалізація влади, основною метою якої є підступ до кордонів Росії, та остаточний захват її території та ресурсів.
7. Микола Гузченкo / 28 квітня 2014, 11:53
6. шофер
«Всі його дії, є вимушеною підготовкою бойової території проти Америки та ЄС. »

Кісєльов і Соловьйов недаром хліб їдять. )
А скажи, Хуліо, а навіщо Штатам і ЄС війна з Росією? Чому Штати не загребуть безлюдну Канаду, чому Італія не нагне Сан-Маріно, а Німеччина не ковтне Люксембург? Чому американці не загребуть Кувейт і Емірати з їх ресурсами? Чому не Норвегію? Чому весь світ прям аж труситься - отак хоче повоювати з Росією? Прям кожен день провокує війну з нещасними миролюбними?
Тобі цього Кісєльов не розказує?
8. Ясен / 28 квітня 2014, 16:09
7.Микола Гузченкo
«
А скажи, Хуліо, а навіщо Штатам і ЄС війна з Росією? Чому Штати не загребуть безлюдну Канаду, чому Італія не нагне Сан-Маріно, а Німеччина не ковтне Люксембург? Чому американці не загребуть Кувейт і Емірати з їх ресурсами? Чому не Норвегію? Чому весь світ прям аж труситься - отак хоче повоювати з Росією? Прям кожен день провокує війну з нещасними миролюбними?
Тобі цього Кісєльов не розказує?»

Не знаю що там нафантазує Шохвер,й не реагую на маразм мозгополоска Кісєльова.Але для чого тим США Канада,вона й так залежна.Фанерні Люксембург,та Сан-Маріно просто нецікаві й немаштабні,знайшов обширні для захвата території.В Кувейт інвестовано скільки приваних мільярдів ненайбідніших янкі,що наступити на хвоста своїм же господарям Обама не наважиться.Штати проявляли свою агресію в Іракі,Югославії,раніше в В"єтнамі.Чому?Може політику роблять не завжди ресурси?Росія такий же агресор,як і США.Згадаємо Афганістан,деякі Африканські країни.Що там треба було,невже ресурси?Світ ,це величезні збалансовані ваги,пока тарілочки вагів навпроти одна одній,все ок.А щоб балансувати далі треба класти на них рівнозначну вагу.От Росія,зі властивою їй ординською агресією намагається покласти на ваги Україну.Наслідки таких дій важко спрогнозувати,але вони будуть відчутні.
9. шофер / 28 квітня 2014, 17:15
6. шофер
«Те що у світі красиво називають "Євросоюз", на справді ніщо інше як глобалізація влади, основною метою якої є підступ до кордонів Росії, та остаточний захват її території та ресурсів.»
І ви знаєте, можливо саме тому і вижимають із цієї України останні соки, щоразу дурячи людей надіями, не даючи ніяких перспектив, не залишаючи ніяких шансів. Бо серед сильних миру сього, давно всі знають, що вже зовсім недалекий час, коли тут не залишеться нічого окрім попелища. На якому вже аж потім, відбудує нову країну, той хто переможе у цій смертельній схватці, двох велитенських щелеп.
10. Микола Гузченкo / 28 квітня 2014, 23:42
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
8.Ясен
«Світ ,це величезні збалансовані ваги,пока тарілочки вагів навпроти одна одній,все ок.»

Це теж пропаганда.
Зрівноважувати Світ Росія береться виключно заради задоволення власних амбіцій. Останні пару років Путін реформує армію, вкладає в неї шалені гроші. Наростив міць - значить тепер треба нею похизуватися. Щоб усі боялись, щоб не насміхались.
Якби Захід хотів завоювати або розвалити Росію - то він без особливих проблем зробив би це в 93-му, коли її лихоманило. Чи за хворого Єльцина. Чи за раннього Путіна. Ну хоча б спробував. Але Захід лохонувся, бо Росія тоді видавалася досить миролюбною. І давай з нею дружити, хоч були всі можливості дать їй пизди. Тепер Імперія набралася сил - давай кулаками махати. Ось послухайте Джохара Дудаєва. Це записано десь у 95-му році:
Посилання на www.youtube.com
9. шофер
« шофер / сьогодні, 17:15 Вставити цитату
6. шофер»

Посилання на demotivation.me
11. шофер / 29 квітня 2014, 00:51

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
12. шофер / 29 квітня 2014, 00:55
Ну от і приїхали... "кАманда прАхвєсіАНАЛОВ" ввела таке покращення, що плять вже нормально посилання не покажеш людям. Айтішники недороблені - мать вашу їті.

Короче, наберіть у гугл запит "Царёв обвинил США в развязывании третьей мировой войны".
13. Стурбованний / 29 квітня 2014, 06:40
Ну как же сейчас свобода слова и западная демократия, все должны только по ней и жить!!! А зачем читать и смотреть другое, это не правильно, ЭХО же самая продвинутая газета и другие материалы здесь неуместны...
14. Ясен / 29 квітня 2014, 07:30
10.Микола Гузченкo
«Зрівноважувати Світ Росія береться виключно заради задоволення власних амбіцій. »

Тільки так!США теж це робить з цією метою.
10.Микола Гузченкo
«, бо Росія тоді видавалася досить миролюбною.»
Ні!Слабенькою так,але не миролюбивою.А не напала Америка на неї тому що місце Росії могла б зайняти інша сверх держава,Китай на приклад.А збалансовувати ваги з Китаєм янкам було б дуже важко.
15. Стурбованний / 29 квітня 2014, 09:36
14.Ясен
«А збалансовувати ваги з Китаєм янкам було б дуже важко.»


Россия сейчас ищет и использует все пути для дружбы с "поднебесной", Китай также, на это его провоцирует Америка.
16. Микола Гузченкo / 29 квітня 2014, 10:14
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
14.Ясен
«місце Росії могла б зайняти інша сверх держава,Китай на приклад.»

Ну да. Сіли такі китайці і думають: "Блін, ну хто ж тепер американцям їбатиме мозг? Ех, доведеться нам..."
Як на мене, балачки про балансування Світу - дурня. Росія зі своїми друзями-старцями аж ніяк не противага для НАТО з мільярдним населенням і колосальним бюджетом.
17. Ясен / 29 квітня 2014, 11:26
16.Микола Гузченкo
«Як на мене, балачки про балансування Світу - дурня.»
Так це ,як на тебе!Насправді, тільки в світі з"являється надпотужна військова імперія,якій нікому протистояти,відразу починаються маштабні війни.А поки є можливість получити по зубам ,все обмежується локальними військовими конфліктами.Не було б Америки,багато країн ,в тому числі і Європейських ,були б Росією,не було б Росії Америкою(маю на увазі колоніями).А китайці,дійсно сидять,без особливої агресії,пока що сидять.
18. Микола Гузченко / 29 квітня 2014, 13:18
17.Ясен
«Так це ,як на тебе!Насправді, тільки в світі з"являється надпотужна військова імперія,якій нікому протистояти,відразу починаються маштабні війни.»

Я мав на увазі балансування Світу силами Росії, яка контролює виключно країни СНД. І все. А в решті Світу ледве не монопольно панує НАТО, яке для цивілізованих, розвинутих, неагресивних країн не несе ніякої загрози. Ні для Китаю, ні для Японії, ні для Ісландії, де немає жодного солдата.
А війни починаються тоді, коли у агресора більше сили, ніж у стримувача агресії.
19. Ясен / 29 квітня 2014, 13:49
18.Микола Гузченко
«А війни починаються тоді, коли у агресора більше сили, ніж у стримувача агресії.»

Правильно!Це і є порушення балансу.Але у випадку з США і Росією кожен агресор і стримувач.
18.Микола Гузченко
«Я мав на увазі балансування Світу силами Росії, яка контролює виключно країни СНД.»
Спірне питання.У випадку конфлікту з НАТО,до "пінічного сусіда "приєднається Півнч.Корея,багато арабських країн,можливо деякі південної Америки,та країн Карибського басейну,не відомо як себе поведуть Китай і Індія.Підрахуй арсенали й побачиш рівновагу(нащастя).Але мене зараз цікавиль в чиїй "тарілці" опинеться Україна.Бо в військовій агресивності США і Росія країни рівнозначні,але в рівні прогресивної цивілізованості ні.
18.Микола Гузченко
« А в решті Світу ледве не монопольно панує НАТО»
З сомалійськими піратами ,котрі на байдарках з берданками грабують сухогрузи справиться не можуть.Неідеалізуй,НАТО солідна військова машина,але до монополії ,дуже далеко.
20. Тополь / 29 квітня 2014, 16:07
Думаю Путін навмисне заварив цю кашу, з далекоглядними планами. Ціль його не Україна, яка завжди готова під когось лягти, а США. Через рік зворотня дія санкцій ударить по Америці, рекошетом по Європі. З Китаєм обвалять долар, і започаткують нові правила економічного партнерства.
21. Депутат / 29 квітня 2014, 16:11
Америка володіє надсучасними технологіями. Вони Росія можуть розмазати в один клик. Над Росією уже чергують супутники з лазерною зброєю яка наведена на всі ядерні обєкти.
22. Ясен / 29 квітня 2014, 16:23
21.Депутат
«. Над Росією уже чергують супутники з лазерною зброєю яка наведена на всі ядерні обєкти.»

Це вам ,часом не професор Гарін сказав(той .що гіперболоід створив).
23. Чудо Юдо / 29 квітня 2014, 16:38
Китай зараз займає повний нейтралітет до всього світу. Він економічно гне і США, і Росію, і Європу, у нього достатньо армії щоб відбитися від будь-якого агресора (хоча буквально 120 років назад він сам був окупований ким попало). То скажіть, навіщо йому взагалі влазити у будь-які воєнні розбірки? Всі ці розбірки завжди виникали з двох причин: або потрібні ресурси, або потрібно кудись спихнути свій товар. Китай без війни скуповує ресурси у всього світу і впарює цьому ж світу товари свої. Срали вони і на США і на Росію з високої гори :)

21.Депутат
«Над Росією уже чергують супутники з лазерною зброєю яка наведена на всі ядерні обєкти.»

Ой, ой, скоро виявиться що у Луганську таки зелені чоловічки і таки з Марсу.
24. Микола Гузченко / 29 квітня 2014, 18:43
19.Ясен
«у випадку з США і Росією кожен агресор і стримувач.»

Так а на яких рубежах Росія стримує Штати? У В’єтнамі? Так це 50 років тому було. І чому до Росії прийнято автоматично приплюсовувати Китай, якщо на кордоні з ним у Росії завжди неспокійно? З якого дива Китай ризикуватиме ринком в мільярд заможних гаманців на користь 130-ти мільйонів голодранців? До чого тут взагалі Індія? А я от думаю, що Китай буде на боці Штатів і Європи, бо там більший ринок для збуту шльопанців і телефонів. А швидше за все - займе традиційний нейтралітет.
17.Ясен
«Не було б Америки,багато країн ,в тому числі і Європейських ,були б Росією,не було б Росії Америкою(маю на увазі колоніями)»

Так от у мене питання: а якого біса у 90-х, коли Росія втратила контроль над Україною і аж ніяк не змогла б стримувати Штати, ми не стали американською колонією? Це навіть не питання, а претензія до блядських янкі! Чому Польща і Прибалтика не стали?

25. Ясен / 29 квітня 2014, 20:17
24.Микола Гузченко
«? До чого тут взагалі Індія?»

Так п"ята по чисельності армія серед країн світу!Може й не найдієздатніша,але з ядерною зброєю.Не найгірший союзник для кожної з сторін.А враховуючи не найкраще віношення до колишнього колонізатора(Великобританії)догадайся чий союзник.
24.Микола Гузченко
«Так а на яких рубежах Росія стримує Штати?»

А на яких рубежах США зтримує Росію?Ах,да супер економічні санкції,після анексії Криму.Ну,ну!
24.Микола Гузченко
«? З якого дива Китай ризикуватиме ринком в мільярд заможних гаманців на користь 130-ти мільйонів голодранців?»
Та який там ризик.Продають друзям,продають ворогам і продавать будуть за любого розвитку подій.Зараз уже не економіка Китаю залежить від ринку збуту,а ті ринки збуту від китайської економіки.
24.Микола Гузченко
« Чому Польща і Прибалтика не стали?»
Так нащастя війни небуло.
24.Микола Гузченко
«: а якого біса у 90-х, коли Росія втратила контроль над Україною»
???!:)
24.Микола Гузченко
«. І чому до Росії прийнято автоматично приплюсовувати Китай,»
Боже збав!Чому ж автоматично?Цілком логічно.Росія суміжна Китаю країна й може бути поглинута не в наслідок війни,а внаслідок міграцї населення.А це простіше зробити коли Росія союзник,а не ворог.Але це можлива далека перспектива.
26. Депутат / 29 квітня 2014, 22:04
На ланому етапі розвитку цивілізації при повномаштабній військовій високотехнологічній операції маса людського ресурсу великого значення не матиме. Росія й Китай це розуміють. Америка Розуміє що їй теж війна не потрібна, але титул світового жандарму у неї ніхто не забрав. Тому Росія не артачиться проти Америки, а займає стриману позицію. Китай теж вичікує. Росія домовляється з Китаєм і ОАЄ про повну відмову від банківського резервування доларової маси, але це справа не одного дня. Тому якщо це пройде то Америці буде важко, але якщо америка обвалить ціни на нафту і запустить повномасштабну блокаду Росії, то в ній через рік почнеться 1992-3 роки.
27. Микола Гузченко / 30 квітня 2014, 11:01
25.Ясен
«А на яких рубежах США зтримує Росію?»

А я й не кажу, що Штати затримують Росію. Я ж якраз і кажу, що ніхто нікого не зрівноважує. Кожна країна сама тримає баланс на своїх кордонах завдяки збройним силам або коаліції з кимось сильним. А класти на шальки терезів НАТО і Росію - це як порівнювати Бобік з Хаммером.
25.Ясен
«Так нащастя війни небуло.»

В Криму теж не було.
25.Ясен
«Росія суміжна Китаю країна й може бути поглинута не в наслідок війни,а внаслідок міграцї населення.А це простіше зробити коли Росія союзник,а не ворог.»

Це легше зробити під час розподілу завойованих територій взагалі-то. Якби НАТО дійсно було агресором, то воно б легко домовилось із меркантильними китайцями. )
25.Ясен
«Та який там ризик.Продають друзям,продають ворогам і продавать будуть за любого розвитку подій.»

Китай же торгує не життєво необхідним паливом, яке нікуди з надр не дінеться, а шльопанцями і телефонами, без яких усі зможуть обійтись і які швидко знецінюються.
28. Бабчук / 30 квітня 2014, 12:11
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Хлопці всі ви тут харошо пишете, та думаю що РОсія випробувала нову технологію агресії та завоювання територій на Україні. І якщо Путін не дебіл, то результат з нашою нинішньою владою легко прогнозований.
29. Бабчук / 30 квітня 2014, 12:13
Адмін, та у мене жодного слова ненормативного, ти що з глузду з’їхав, чи ти на Росі. працюєш.
30. Микола Гузченко / 30 квітня 2014, 12:51
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
19.Ясен
«у випадку з США і Росією кожен агресор і стримувач»

І ще одне. Я абсолютно впевнений, що якщо путінська Росії не дай Боже зрівняється чи хоча б наблизиться до НАТО по військовій міці - вона піде війною на Європу, щоб "спасті страну от западной угрози". І 146% росіян повірять, що загроза дійсно існує, хоч ніхто ніколи з нею не стикався.
І якби Росії американську армію - всьому світу була б пизда.
29.Бабчук
«та у мене жодного слова ненормативного, ти що з глузду з’їхав»

А Росія? )
31. Ясен / 30 квітня 2014, 15:45
27.Микола Гузченко
«. Кожна країна сама тримає баланс на своїх кордонах завдяки збройним силам або коаліції з кимось сильним.»
Сам віриш в те що сказав?І це після того,що твориться в Україні на сході!Повір країн ,які самі тримають баланс одиниці.
27.Микола Гузченко
«Це легше зробити під час розподілу завойованих територій взагалі-то. Якби НАТО дійсно було агресором, то воно б легко домовилось із меркантильними китайцями.»
Ой ні,не легше.Та ще й коли розподіл,то зовсім важко.Бо ділитись.А так потрошку,поетапно,але впевнено до своєї мети.
27.Микола Гузченко
«Китай же торгує не життєво необхідним паливом, яке нікуди з надр не дінеться, а шльопанцями і телефонами, без яких усі зможуть обійтись і які швидко знецінюються.»
Ух ти!
32. Ясен / 30 квітня 2014, 19:24
30.Микола Гузченко
«І ще одне. Я абсолютно впевнений, що якщо путінська Росії не дай Боже зрівняється чи хоча б наблизиться до НАТО по військовій міці - вона піде війною на Європу, щоб "спасті страну от западной угрози". І 146% росіян повірять, що загроза дійсно існує, хоч ніхто ніколи з нею не стикався.
І якби Росії американську армію - всьому світу була б пизд»

І,ще одне ,не фанатій!Росія гнила захватницька,тиранична країна.США те ж саме.І твої співи про В"єтнам 50 років тому -єрунда.Чому не кажеш про Ірак,про Югославію.Чи й досі сліпенько віриш що в Лівії,Сирії,в тому ж Єгипті обійшлось без янкі?Чесно,мене задовбали вже різні ультраідейники.Одні цілують в зад Путіна,інші Обаму.Фу!Кожен 200-ий житель світу-українець,а ми говоримо ,що наче нас і нема.
33. Микола Гузченко / 1 травня 2014, 09:46
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
31.Ясен
«Сам віриш в те що сказав?»

Прикинь, вірю. Або обороноздатна армія, або коаліція з тим, у кого така армія є. А який з цих пунктів тебе не влаштовує?
31.Ясен
«І це після того,що твориться в Україні на сході!»

Авжеж. Немає силових структур, не вступили в НАТО - от об нас і витирають ноги. Ну плюс народ же ще їбанутий.
32.Ясен
«не фанатій!Росія гнила захватницька,тиранична країна.США те ж саме.І твої співи про В"єтнам 50 років тому -єрунда.»

Чому ж єрунда? Це останній випадок, коли Росія змогла завадити Штатам робити що хотіти. А останні років 20 Росія творить що хоче в СНД, а Штати - в решті Світу. І всім плєвать на твою світову рівновагу.
Але сьогодні мене менше всього непокоїть Лівія і Сирія. Мене більше цікавить Польща, з якою в 91-му ми були в рівних умовах.
34. шофер / 1 травня 2014, 11:34
походу, між словом: Посилання на www.youtube.com
35. читатель / 1 травня 2014, 13:23
34. шофер
«: Посилання на www.youtube.com»

Больной человекоподобный субъект.Россияне в большинстве своём глухи и слепы.Есть же на руси авторитетные люди,которым не чужд голос разума,им нужно объединятся против больного царя чтобы спасти сою страну.
36. Півненко / 1 травня 2014, 20:10
Так, так готують замах на царя і скоро ми почуємо про це.
37. подоловець / 5 травня 2014, 14:25
Уже патрон вставлен в патронник.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації