Вхід | Реєстрація

У Кобеляцькій школі №2 провели евакуацію

У Кобеляцькій школі №2 провели евакуацію

У навчальному закладі відбувся день цивільного захисту.

Заходи з нагоди дня ЦО щороку проводяться в цій школі. Їх метою є вироблення в учнів умінь та навичок самостійно і чітко діяти в різних надзвичайних ситуаціях, формування в них мужності, відваги й витримки.

Тож, ближче до опівдня, в п’ятницю, молодші учні збираються на шкільному спортивному майданчику. Уже там на них чекають школярі старших класів та педагоги. Саме вони задіяні в проведенні тренінгу. Серед них і колишній випускник школи, а сьогодні вже студент Дніпропетровського хіміко-технологічного університету, Богдан Дейнека.

На спортивному майданчику розміщені декілька столів. На кожному з них — спеціальний інвентар. За одним столом стоять інструктори, які розповідають молодшим учням, як користуватись протигазом. Дітлахи із захопленням спостерігають за цим, а потім самі пробують його одягти та сфотографуватися на пам’ять. За іншим столом Богдан Дейнека розповідає, як за допомогою спеціальних приладів та індикаторів можна виміряти рівень хімічного забруднення повітря. А далі вчитель предмету «Захист Вітчизни» Сергій Пономаренко демонструє учням боєприпаси часів Великої Вітчизняної війни та розказує про механізм їхньої дії. Насамкінець школярам показують, як користуватися вогнегасником. І цей процес, судячи з реакції дітей, вразив їх найбільше. Сергій Пономаренко взяв до рук вогнегасник і вмить усе заполонила густа димова завіса.

— Клас! Давайте ще раз! — вигукували учні.

Після такого собі майстер-класу школярі знову розійшлися по своїх класних кімнатах. Адже через деякий було заплановано провести навчальну евакуацію з приміщення школи.

О 12:30 пролунав довготривалий шкільний дзвінок. Він символізував про початок евакуації. Першими з шкільного приміщення без поспіху вийшли найменші учні. За ними більш старші школярі разом із педагогами. Усі вони за декілька хвилин вишикувались на подвір’ї перед навчальним закладом.

— Ні, якби був справжній пожар, вони б не так спокійно виходили. А вибігали б один поперед одного, — зазначив один із учнів, що вже чекав усіх на вулиці.

Насамкінець із приміщення школи на носилках виносять умовного потерпілого, який нібито постраждав унаслідок пожежі. Із цією роллю досить артистично впорався учень десятого класу Сергій Жук. Йому перебинтували голову, руку та ногу.

Інші учні спостерігали за цим дійством та коментували.

— Так, а чого ти не стогнеш? Тебе ж бинтують! — жартуючи, казали його однокласники. Та Сергій сприйняв таке зауваження з посмішкою.

Після демонстрування, як правильно надавати першу невідкладну допомогу, усі пішли на спортивний майданчик. Уже там на шкільне товариство чекав пожежний автомобіль разом із рятувальниками. Вони ознайомили школярів із характеристиками і технічними можливостями пожежних автомобілів та показали захисні костюми. Ще продемонстрували на практиці подачу води та як за допомогою гідроножиць можна різати металеві конструкції.
А підсумком проведення дня цивільного захисту в школі №2 було стали змагання між учнями 10 та 11 класів за програмою «Захист Вітчизни».


Автор: Дарія СРІБНА, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook


1. Наташа / 2 травня 2014, 17:37
Як сказала наша класна, бездарі довели країну а ми тепер робимо вигляд що врятуємося. Владу потрібно змінити.
2. Ветеран / 3 травня 2014, 00:09
Ні дитино, краще міняй школу.
3. мешканец / 3 травня 2014, 09:17
[[ЦИТАТА|1|Наташа|Як сказала наша класна, бездарі довели країну а ми тепер робимо вигляд що врятуємося. Владу потрібно змінити.]
Не переживай, скоро придём. Зачистим Родину от профашистской мрази. Такие, как Терновой, могут уже валить за Тису. После того, что случилось в Одессе, пощады уродам не будет. Всяким правосекам и свободовцам не место на родной Украине.
4. Ветеран / 3 травня 2014, 09:21
Синок ти Мешканець якої країни. В Одесі Фанати помстилися за вбивство їх хлопця. Показали хто хазяїн на своїй землі. Гнати треба міліцію яка цьому не запобігла.
5. мешканец / 3 травня 2014, 09:55
4.Ветеран
«Синок ти Мешканець якої країни. В Одесі Фанати помстилися за вбивство їх хлопця. Показали хто хазяїн на своїй землі. Гнати треба міліцію яка цьому не запобігла.»

Я тебе не сынок, сынком я был в Советском Союзе. Хозяева земли - футбольные фанаты, которые жгут людей? Ты, ветеран, чего? З глузду зъихав? А живу я рядом, совсем рядом.
6. читатель / 3 травня 2014, 13:10
Виходить так що колишні футбольні хулігани об"єдналися і стали справжніми патріотами-захисниками своєї країни.Молодці!А продажніх ментів судити.
3.мешканец
« скоро придём. Зачистим Родину от профашистской мрази. »

Вот в этом прав мешканец,пора уже начинать наводить порядок на руси.Это-ж полный беспредел,страна победившая фашизм в кровавой войне спустя годы была завойована фашистами без единого выстрела.Каково тем немногим оставшимся в живых ветеранам живущим в росии видеть всё это.скинхеды,нацики,рашисты,сколько-же их расплодилось на руси.
7. мешканец / 3 травня 2014, 15:10
[[ЦИТАТА|6|читатель|
Вот в этом прав мешканец,пора уже начинать наводить порядок на руси.Это-ж полный беспредел,страна победившая фашизм в кровавой войне спустя годы была завойована фашистами без единого выстрела.Каково тем немногим оставшимся в живых ветеранам живущим в росии видеть всё это.скинхеды,нацики,рашисты,сколько-же их расплодилось на руси.]
Читатель, не о России сейчас речь, а о нашем районе и об области. Народ, очнитесь. Война уже идёт.
8. светка / 3 травня 2014, 18:47

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
9. мешканец / 3 травня 2014, 19:12
8.светка
«Ти "мешканець" провокатор і сепаратист і пишиш ти з клавіатури де не має українських літер, тобі треба перерізати горлянку!!!!!!»

Да, Светка, нет. И русских нет. Американский компьютер. А горло перерезать - кишка тонка. Здесь похоронены мой прадед, дед. Мне стыдно будет перед ними просто так всё оставить. А терять мне нечего. Я не сепаратист, а патриот той страны, в которой родился и вырос, и которой сейчас не стало.
10. Волоська Ольга / 3 травня 2014, 19:19
8.светка
«де не має українських літер, тобі треба перерізати горлянку!!!!!!»

Адмін, ти де?????!!!!!!!
11. светка / 3 травня 2014, 19:28
Олічка які адміни???? Таким "мешканцям" які підбурюють своєю писанинаю українців на війну, потрібно кадики виривать і собакам згодовувать!!!!!
12. светка / 3 травня 2014, 19:30
І не потрібно тут на жалість давити дідами та прадідами, вони були патріотами своєї країни, а ти гнидяка яку треба в корні задавити!!!
13. мешканец / 3 травня 2014, 19:34
11.светка
«Олічка які адміни???? Таким "мешканцям" які підбурюють своєю писанинаю українців на війну, потрібно кадики виривать і собакам згодовувать!!!!! »

Какую войну? Мозги есть? Мало войн было? Это прадед на гражданской с маузером по Харьковщине бегал, фрицы в доме, где я родился, фонарик забыли. До сих пор пользуюсь. Кабанчика дед колол штыком с "курицей". Угомонитесь. Войска в казармы, а сами - на переговоры. "Москалики" правду говорят. Хорош смертей уже.
14. traktorist / 3 травня 2014, 19:39
Светка,я розумію.що третій день майських свят,що в тебе передделірійний стан,але ж де хоча б оточуючі тебе люди,які зобов"язані тобі більше не наливати?
15. светка / 3 травня 2014, 19:41
Не переживай, скоро придём. Зачистим Родину от профашистской мрази. Такие, как Терновой, могут уже валить за Тису. После того, что случилось в Одессе, пощады уродам не будет. Всяким правосекам и свободовцам не место на родной Украине. А це не заклик до війни????
16. мешканец / 3 травня 2014, 19:45
15.светка
«Не переживай, скоро придём. Зачистим Родину от профашистской мрази. Такие, как Терновой, могут уже валить за Тису. После того, что случилось в Одессе, пощады уродам не будет. Всяким правосекам и свободовцам не место на родной Украине. А це не заклик до війни????»

Профессия у меня такая - Родину защищать. И врага Родины на километр чую. А нас, профессионалов тех лет, на Полтавщине ой, много))) Не то, что нынешнее СБУ с правосеками)
17. Микола Гузченко / 3 травня 2014, 19:53
16.мешканец
«врага Родины на километр чую»

А Родіна - ето чьто?
18. Тамара / 3 травня 2014, 20:00
Чмтаю коменти мешканця і бачу не маленьку вош чи гниду, а якусь, як казав мій перший чоловік - душару, яка тріпоче, про якісь переговори з бандюками що взяли зброю, веде антинародну та антиукраїнську агітацію, викрикуючи тупі лозунги зі своєї норки. От ветеран настоящий совдеповський, я за ним давно слідкую, є в мужика стержень, і синків вичисляє нараз. Браво.
19. мешканец / 3 травня 2014, 20:07
17.Микола Гузченко
«А Родіна - ето чьто?»

Это Батькивщина. Хата, де народився, садочок. Колгосп Матэ Залки, сахзавод, МКЗ. Ворскла. Подкова. Круг. Днепропетровский южнотрубный. Киев. 13-я станция Фонтана. Всё это Родина. Ну а, между делом, основная профессия (к сожалению, вдали от Родины).
20. traktorist / 3 травня 2014, 20:10
Тамара,це природньо,якщо ти слідкуєш за мужиками в яких є стержень,тим більше совдепівський.
21. traktorist / 3 травня 2014, 20:16
Ну яка може бути в людини Батьківщина,коли нік не може написати без помилок.Або-мешканецЬ,наголошую з м"яким знаком,на українській мові,или житель- на русском языке.
22. мешканец / 3 травня 2014, 20:23
18.Тамара
«Чмтаю коменти мешканця і бачу не маленьку вош чи гниду, а якусь, як казав мій перший чоловік - душару, яка тріпоче, про якісь переговори з бандюками що взяли зброю, веде антинародну та антиукраїнську агітацію, викрикуючи тупі лозунги зі своєї норки. От ветеран настоящий совдеповський, я за ним давно слідкую, є в мужика стержень, і синків вичисляє нараз. Браво. »

Ну не из норки, я ж не суслик))) А ты знаешь кого-нибудь из нас, что говоришь про бандюков? Я - бандюк? Бандюки сейчас в Киеве. А некоторая "революционная пена" пытается рулить моим районом. Вот поможем дончанам, Луганску, потом Полтавщине, и опять, пчёл разводить и сады опрыскивать. Пенсия))
23. мешканец / 3 травня 2014, 20:33
21.traktorist
«Ну яка може бути в людини Батьківщина,коли нік не може написати без помилок.Або-мешканецЬ,наголошую з м"яким знаком,на українській мові,или житель- на русском языке.»

Молодец, Тракторист! Вычислил))) Ником я хотел показать, что часть жизни я прожил в России, "на два дома". Только любимая тема по физике называлась "Властивостi рiдин и газiв"))
24. Ясен / 3 травня 2014, 21:08
23.мешканец
«Молодец, Тракторист! Вычислил))) Ником я хотел показать, что часть жизни я прожил в России, "на два дома". Только любимая тема по физике называлась "Властивостi рiдин и газiв»

Слухай,Мєшканєц,про те,що рідина буває не тільки 40 градусна знаєш не тільки ти.Зараз кожен третій вивчив на зубок рецепт коктейля Молотова,та й про деякі гази є повна інформація.Отже не мути воду.Про те,що живеш ти на два дома(Батьківщини),то це видно з твоїх коментарів.Я також не в захваті від діючої(скоріше бездіючої)влади,але за ці слова
3.мешканец
«После того, что случилось в Одессе, пощады уродам не будет»
відповіси.Найомники тварюки вбили хлопця і вирішили,що вони господарі в Одессі,а вийшло ні!Тож твоїм поплічникам в це місто дороги вже нема.Наступний Харків,поженуть твою братву й відтіля.Так,що професіонал ср...ний,до зустрічі.
25. мешканец / 3 травня 2014, 21:36
24.Ясен
«відповіси.Найомники тварюки вбили хлопця і вирішили,що вони господарі в Одессі,а вийшло ні!Тож твоїм поплічникам в це місто дороги вже нема.Наступний Харків,поженуть твою братву й відтіля.Так,що професіонал ср...ний,до зустрічі.»

Только не надо прикрываться убитым хлопцем. Жечь людей права тоже никто не давал. Власть должна работать, не допускать столкновений, убийств. На то она и власть. Что, обязательно убивать человека, который имеет другую точку зрения? Друг в Одессе, который до вчерашнего дня был "за едину и незалежну", сказал вчера, что уж лучше российский паспорт, но спокойная и нормальная жизнь, работа. Так что надо строить новую, нормальную Украину. И не с Жулькиными хлопцами, и не с Порохом. Они уже пробовали, если кто забыл. Так что, банду геть!
26. Тамара / 3 травня 2014, 21:45
Боже скільки в цій Україні людей в яких мізки десь мешкають відірвавшись від реальності. Не раз бачила як прості трактористи чистили пику таким мешканцям і думала, люди прості неосвічені. Та тепер я їх розумію, що таким тільки так прості речі втокмачують. ЯСЕН ТРАКТОРИСТ З ВАМИ СВІДОМА ЧАСТИНА УКРАЇНЦІВ. А ті мешканці які тут пускають російські гази і блюють москальською рідиною будуть і далі жити і тужити в РОсії.
27. Волоська Ольга / 3 травня 2014, 21:49
25.мешканец
«уж лучше российский паспорт, но спокойная и нормальная жизнь, работа. »

9.мешканец
«Я не сепаратист, а патриот той страны, в которой родился и вырос, и которой сейчас не стало.»

Країна, в якій ми всі народились і виросли, померла. І скільки б хто не тужив на її могилі, вона не воскресне. А за ті 23 роки, що пройшли з моменту кончини, виросло нове покоління, молоде, яке є патріотами нової країни під назвою Україна. В переважній більшості. І їм російський паспорт не потрібен. Як і мені, до речі. А от фрази типу "вирвать кадик", "перерізать" горлянку", "зачистим родину от профашистской мрази" і т.д. і т.п. - це низько, підло і не додає честі тому, хто так думає і, тим більше, пише. Бо це провокація. Ви понаписували і пішли спать, а хтось начитався і ганяє по вулицях з ножем, шукає хто "сепаратистів", хто "майданутих". А гірше від цього усім нам разом взятим. М"яко кажучи.
28. Ветеран / 3 травня 2014, 21:56
Бачу більшість наших мешканців так синками для держави України і залишалися бо росли при радянському союзі. Зараз виступають пасинками Росії. Влада дійсно не досконала, але досконалою вона за два місяці не стане. Більшість коментарів дають люди думаючі, свідомі, що приємно читати. Але трапляються деякі мешканці Ліщинівського психоневрологічного будинку інтернату, які тут стараються мислити маючи газ та рідину в голові. Ну це проблеми демократії, яка для хворих спосіб заявити про себе.
29. Гість333 / 3 травня 2014, 22:06
7.мешканец
«Читатель, не о России сейчас речь, а о нашем районе и об области. Народ, очнитесь. Война уже идёт.»

Все верно написано,как раз в россии нужно наводить порядок.У себя в районе, области в Украине мы сами справимся без таких помошников как мешканец и иже с ним.Отвалите по хорошему, не мешайте наводить порядок в стране.Такой с позволения сказать "патриотизм"приберегите для россии,зачищайте ту родину от фашистской мрази,там етого добра навалом.
30. мешканец / 3 травня 2014, 22:18
27.Волоська Ольга
«
Країна, в якій ми всі народились і виросли, померла. І скільки б хто не тужив на її могилі, вона не воскресне. А за ті 23 роки, що пройшли з моменту кончини, виросло нове покоління, молоде, яке є патріотами нової країни під назвою Україна. В переважній більшості. І їм російський паспорт не потрібен. Як і мені, до речі. А от фрази типу "вирвать кадик", "перерізать" горлянку", "зачистим родину от профашистской мрази" і т.д. і т.п. - це низько, підло і не додає честі тому, хто так думає і, тим більше, пише. Бо це провокація. Ви понаписували і пішли спать, а хтось начитався і ганяє по вулицях з ножем, шукає хто "сепаратистів", хто "майданутих". А гірше від цього усім нам разом взятим. М"яко кажучи. »

Очень рад, что среди земляков есть люди, вот так разумно рассуждающие. Но, к сожалению, я имел ввиду, что не СССР, а "новая Украина" померла. Она раскололась. И такой,какой была ещё год назад, она уже никогда не будет. Поэтому и надо заново строить "ещё более новую" Украину. А так всё верно, в России жить намного проще, богаче и безопаснее. Только Родина - она одна.
31. РускийкКасьяну / 3 травня 2014, 22:37
Приехали к Касьяну на свой страх и риск. Были поражены увиденным. У нас по телевидению рассказывают всякую чужь о бандеровцах и унижение русскоязычных. То что увидел меня шокировало. У Вас действительно демократия. Вы молодцы. Я до сих пор не понял кто финансирует сепаратистов, но что они наемники не сомневаюсь. Думаю Путин боится что у него под боком будет такая могучая демократичная страна, в которой из-за перемен улучшится уровень и качество жизни. У нас оппоненты первого говорили что Путина посетил старческий маразм. Я думаю это двойные стандарты, потому что если-бы у нас кто-то взял оружие в руки, кто на это не имеет полномочий, его бы сразу стерли с лица земли антитерорестической операцией, которым наш президент дал зеленый свет. УСПЕХОВ ВАМ В БОРЬБЕ ЗА ВАШУ СТРАНУ.
32. Волоська Ольга / 3 травня 2014, 22:57
30.мешканец
«а "новая Украина" померла. Она раскололась. »

А, може, народжується? В муках, як усе нове.Щодо розкололась - такі речі за одни місяць чи день не робляться. Значить, цей нарив уже давно визрівав і наривав. Просто, ми живемо сьогодні і зараз. І через це дуже тяжко сприймаються смерті і кров. Бо всі матері плачуть однаково.Єдине, що залишається таким, як я - молитися, щоб завтрашній день був кращим, і всі ці протистояння не відкинули нашу країну на десятиліття назад.
33. мешканец / 3 травня 2014, 23:14
32.Волоська Ольга
«А, може, народжується?»

Конечно, рождается! Но новую страну надо вырастить, как ребёнка, и "воспитать" правильно. Но никто из старых властей не смог. Если не мы, то кто же?
34. терплячий / 4 травня 2014, 10:33
"МешканцЮ":якщо для тебе, "кацапська" твоя душа, в Росії жити набагато простіше і безпечніше, то що ти тут робиш? "Шуруй" туди, де тобі краще і спокійніше! "путінський" ти лизунець! І НЕ СОРОМНО ТОБІ, ХОДИТИ ПО УКРАЇНСЬКІЙ ЗЕМЛІ, ЇСТИ УКРАЇНСЬКИЙ ХЛІБ, а варнякати як чужоземець?
35. мешканец / 4 травня 2014, 12:35
34.терплячий
« НЕ СОРОМНО ТОБІ, ХОДИТИ ПО УКРАЇНСЬКІЙ ЗЕМЛІ, ЇСТИ УКРАЇНСЬКИЙ ХЛІБ, а варнякати як чужоземець?»

Вот я и не хочу, чтобы по моей родной земле не ходил американский или европейский солдат, ел украинский хлеб и "варнякал" по-своему. А какого хрена, скажи-ка мне, эти самые солдаты УЖЕ ходят по моей земле? Русский мне врагом никогда не будет. А вот буржуй (любой) - всегда. Потому что сила у них не в правде, а в деньгах. Что, думаешь, печеньки они даром раздавали? А Путин что, нам газ уже выключил? Ведь с прошлого года не плачено. А буржуи уже помогли, баксов насыпали? Отож...
36. светка / 4 травня 2014, 12:45

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
37. Микола Гузченко / 4 травня 2014, 13:04
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
35.мешканец
«Русский мне врагом никогда не будет. А вот буржуй (любой) - всегда.»

А, ну тоді ясно. Нацизм в чистому виді.
35.мешканец
«Вот я и не хочу, чтобы по моей родной земле не ходил американский или европейский солдат, ел украинский хлеб и "варнякал" по-своему.»

А от я, знаєш, не хочу, щоб по моїх вулицях ходили люди з автоматами. І мені поїбать, хто ці люди - американці, росіяни, українці чи камбоджійці. Я хочу, сука, щоб солдати сиділи за бетонними заборами на своїх базах, а по вулицях щоб ходили мами з колясками. Я не хочу, сука, щоб в Україні били людей за тризуб на футболці.
Амєріканскіє і європєйскіє солдати ніколи не топтали наш прапор, а рєбята під російським прапором роблять це постійно.
Так от для мене, мєшканєц, люди не діляться на русскіх і буржуєв. Люди діляться на тих, хто прийшов з миром і хто ні.
Тому ти, мєшканєц, можеш разом зі своїм шовінізмом піти нахуй.
38. Микола Гузченко / 4 травня 2014, 13:18
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
І поки ти ще не встиг піти нахуй, питання.
От скажи, мєшканєц, от зараз, ти кажеш, до влади прийшли бандерлогі і врагі. Але ж вибори 25-го числа! І українці, в тому числі нормальні пацани з Донбасу, повинні вибрати разом спільного президента. Чому ви затикаєте людям рот? Чому пів-Донбасу через твоїх братьєв фактично втратили право голосу на виборах?! За що ви їх так? Вони ж ваші братья!
А чи не тому це, що твоїм колегам, і тобі в їх числі, насрать на думку людей? Вам аби вождь був задоволений?
39. Тамара / 4 травня 2014, 14:35
Миколо, ти мужик з великої літери. А я думала що один старий ветеран настоящий мужик. Такими як ти Миколо ми пишаємося. Хай гостро, хай вульгарно, але як точно і вірно ти опустив сепаратистів. Поділяю. Зараз в рамках спецоперації суд дав дозвіл СБУ на розкриття інформації з технічних пристроїв усіх хто розміщує сепаратистські заклики, та зазиває до протиправного повалення законної влади. Думаю найближчим часом мешканець стане мешканкою, його ІР-адреса та номер телефону встановлені.
40. мешканец / 4 травня 2014, 17:08
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Мыкола и Тамара! Я не собирался с Вами ссориться и ругаться. Я же говорю, что люди имеют право не разные точки зрения. Но я устал повторять, что Украины, как самостоятельного государства, снова нет. Началось с последнего майдана, продолжилось Крымом, а закончилось Одессой. И у многих земляков после Одессы страна закончилась. И с этим теперь надо жить. Почему у меня в российском предприятии мирно работают и сибиряки, и земляки-полтавчане, и казахи? Мы не ссоримся, а находим общую точку зрения. А с братом, сестрой у меня "хохлосрач", только потому, что они живут только на Украине, и они "бедные хохлы", а я "богатый москаль". Вот поэтому я работаю в России, сын учится в России. А профессия жены оказалась никому на Родине не нужна. Учитель русского языка и литературы. Зато завтра в Чехии она выступает на конференции "Перспективы и методика изучения русского языка в Чехии", как российский преподаватель. Мастер, родом из Полтавы, у меня на участке зарабатывает 30000 (тридцать тысяч) гривен в месяц,покупаем третий экскаватор, народ работает в 2 смены, заказов навалом. В районе, где работаю, реконструировали МКЗ, строим новые котельные, водопроводы, насосные станции. А что у нас на Кобеляччине? Хохлосрач? Где это видано, у тётки пенсия 1000 гривен. Глава Сильрады 2200 получает! Шо ж вы упали ниже плинтуса!Приехать, раздать родственникам денег, наварить варенья, сделать вино и снова свалить? Пользуетесь тем, что мои деды Вам оставили, да и то уже распилили. Что вы нового создали за 23 года? Чуть-чуть магазинов в центре построили? Ворсклу засрали? А всё остальное утратили. Только посылать и научились. "Шовинизм, сепаратизм, хутин-пуйло". Не унесли "незалежнисть". Ото так.
41. светка / 4 травня 2014, 20:32
А чому адмін не видалив комент №3 мешканця, він також підлякає пункту під яким мій комент видалили!! Ех адмін адмін!!!
42. Чудо Юдо / 4 травня 2014, 20:59
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
40.мешканец
«Мы не ссоримся, а находим общую точку зрения.»

Мабуть тому, що земляки-полтавчани не бігають з автоматами і не кричать "Ростов - український!!!!"

40.мешканец
«Шо ж вы упали ниже плинтуса!»

Та може ж нарешті за 23 роки українці вперше вийшли на вулиці не тому, що їм в руки дали прапор і 100 гривень, нарешті почали не просто на кухні розповідати, який Яник гандон і олігархи офігєлі. Але ж ні - тут явився якийсь МешканецЪ, який колись виїхав з Полтавщини у Росію, хитає головою "до чого ж ви докотилися?", але сам він категорично проти, щоб ми щось із цим робили. А ще у нього є святий цар Путін, який готовий викласти скажені гроші, лиш би на Україні був безлад і безпорядки - а навіщо йому раптом зміцнівший та стабільний сусід, який ще й збирається тримати курс на Євросоюз? Учора там сидів президент - лакей царя, а сьогодні його вже там немає, дременув геть, аж курява стояла. А завтра не дай Бог Україна ще й газ сама добувати почне, або дешевше купляти реверс у Європі (блять, реверс дешевший ніж напряму від Росії, повний же абсурд!) і Росія взагалі буде у дупі, сама із собою залишиться. Нєєє, нафік, нафік, міліарди кинемо, але не дамо зміцніти Україні.
А прихильник царя, який колись виїхав з України і прижився в Росії, тільки за. Йому ж також не потрібна міцна Україна, йому міцна Росія тепер потрібна.
43. Чудо Юдо / 4 травня 2014, 21:01
35.мешканец
«Вот я и не хочу, чтобы по моей родной земле не ходил американский или европейский солдат, ел украинский хлеб и "варнякал" по-своему. А какого хрена, скажи-ка мне, эти самые солдаты УЖЕ ходят по моей земле?»

Де ви їх побачили, чи уже від приливу царського патріотизму глючить?
Я поки що бачу тільки проросійських (а може і російських) бойовиків озброєних до зубів.
44. Тамара / 4 травня 2014, 21:55
Замітьте яка символічна ціна 30. Іуда продав Христа за 30 серебряників. Мешканець національну гідність і Державу за 30 000 гривень. В Росії почався кацапосрач з моменту анексії криму. Побачисо як через пару років почуватиме чебе раша, без підтримки Європи. А відносно виступу дружини в Чехії загнув як брехливий запроданець, бо останній семінар на подібну тему в Чехії провели в 13 році. Організовувала її Яна Гранатова. На даний час Чехія аісля застосування санкцій запрошення росіянам не направляє не тільки по таким малопотрібним конференціям, а й по більш важливим для країни агресора.
45. мешканец / 6 травня 2014, 18:40
44.Тамара
«А відносно виступу дружини в Чехії загнув як брехливий запроданець»

«Актуальные проблемы обучения русскому языку XI»
Брно, 5 – 7 мая 2014 г.
google в помощь!
44.Тамара
« Мешканець національну гідність і Державу за 30 000 гривень»

Читай внимательно. Мастер смены столько зарабатывает. Я владелец предприятия.

46. Микола Гузченко / 6 травня 2014, 19:01
45.мешканец
«Я владелец предприятия.»

Тобто буржуй, експлуататор? А як же оце:
35.мешканец
«Русский мне врагом никогда не будет. А вот буржуй (любой) - всегда.»

47. мешканец / 6 травня 2014, 19:07
46.Микола Гузченко
«Тобто буржуй, експлуататор? А як же оце:»

Сегодня с дежурной сменой (всего нас было семеро) до трёх ночи собирал из двух насосов один на ВНСке, перекоммутировал шкаф управления. Но воду в посёлок дали. Домой приехал в пять. А так да, я - миллионер, и этого ни от кого не скрываю. Я не ворую, а зарабатываю.
48. Микола Гузченко / 6 травня 2014, 20:16
47.мешканец
«А так да, я - миллионер, и этого ни от кого не скрываю. Я не ворую, а зарабатываю.»

Ага, значить міліонер і експлуататор, але не буржуй. А хто ж тоді такі буржуї?
49. Гiсть / 7 травня 2014, 08:47
Мыкола гузченко, американцы не только топтали укр. прапор, но и обоссали и подтерлись им на сцене под одобрительное улюлюканье патриотов, видишь даже такому патриоты как ты наши укросми не донесли столь вопиющий случай, так что погугли, это летом прошлым было. Ну то ж от хозяев за счастье, гордые укры и языком американский науськают полирнут
50. Микола Гузченко / 7 травня 2014, 09:02
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
49.Гiсть
«американцы не только топтали укр. прапор, но и обоссали и подтерлись им на сцене под одобрительное улюлюканье патриотов»

Не будь піздаболом - давай пруф.
51. Гiсть / 7 травня 2014, 09:06
Уважаемый Мешканец! Украины больше нет, есть территория, населенная выродками ( в массе ), зазомбированными пиндосовской заразой до состояния растений- каннибалов. Но это все временно - часть разъедается по европиндосиям чистить свинарники и мыть унитазы, часть исчезнет естественным путем, часть перегрызет друг друга, часть уйдет к России со своим " чемоданом", остальные до рыгачки нажрутся демократией " захидных партнэрив и друзив" и разберутся кто им друг и брат, а кто кровопийца.... Каждый получит согласно табеля. Эта тварь уже издыхает, но в агонии все еще пытается доплюнуть ядовитой слюной до России, которая виновата лишь в том, что поддерживала жизнеспособность этого мутанта.
52. Алексей / 7 травня 2014, 09:12
51.Гiсть
«Уважаемый Мешканец! Украины больше нет, есть территория, населенная выродками ( в массе ), зазомбированными пиндосовской заразой до состояния растений- каннибалов. Но это все временно - часть разъедается по европиндосиям чистить свинарники и мыть унитазы, часть исчезнет естественным путем, часть перегрызет друг друга, часть уйдет к России со своим " чемоданом", остальные до рыгачки нажрутся демократией " захидных партнэрив и друзив" и разберутся кто им друг и брат, а кто кровопийца.... Каждый получит согласно табеля. Эта тварь уже издыхает, но в агонии все еще пытается доплюнуть ядовитой слюной до России, которая виновата лишь в том, что поддерживала жизнеспособность этого мутанта.»

Не задохнитесь ранее от своей злобы и ненависти, а то и свечку поставить будет некому. Мы и так поняли, что вы извращенец, которому доставляет радость минет от собственной сестры, но прекратите навязывать идею родственной вражды и топить утопающего! Вместо помощи и спасательного круга - продолжаете топить и кощунствовать. Особенно хорошо рассуждать сидя за 1000 км, имея кучу свободного времени и быть зомбированным Российскими ТВ. Объективность оценки складывается из общего анализа действительности, представленной несколькими сторонами, а не сторонниками одной мысли.
53. Микола Гузченко / 7 травня 2014, 09:21
42.Чудо Юдо
«Мабуть тому, що земляки-полтавчани не бігають з автоматами і не кричать "Ростов - український!»

Ні, не тому. Тобі ніхто не писав тут про повагу до інакодумців. Тут усі співробітники виробили общюю точку зрєнія, яка відповідає точкє зрєнія собствєнніка і Кісєльова. У людей з гарною з/п таке буває.
54. Чудо Юдо / 7 травня 2014, 09:41
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
49.Гiсть
«Мыкола гузченко, американцы не только топтали укр. прапор, но и обоссали и подтерлись им на сцене под одобрительное улюлюканье патриотов»

Не будь піздаболом - якщо ти про виступ гурту Blood hound gang у серпні минулого року в Одесі, то басист гурту тоді виніс на сцену український і російський прапор і дав глядачам вибрати, котрий із них він освятить своєю дупою. І, представ собі гостюшка, одесити вибрали російський.
Так що американську дупу протирав тоді російський прапор
Посилання на www.youtube.com
55. терплячий / 7 травня 2014, 13:59
"ГістЬ"! Якщо ти гість, то і веди себе відповідно як в гостях, а ні, то виведуть за вухо і дадуть копняка вслід! Дивись, а то допросишся....
56. Дописувач / 7 травня 2014, 14:24
Хлопці я поняв що Тамара і Мешканец це один колгоспник який хоче похвасиаимся що він власник якогось підприємства. Я прочитав їх висловлювання і як психолог з достатнім стажем побачив або мрійників або ... .
Мріяти нікому тут не заборонемо, але чи не здаєьбся вам що тут крім російських фашистів, шовіністів, націоналістів, себе знаходять люди з вадами розумової діяльності. Тому фільтруйте інформацію.
57. Гiсть / 7 травня 2014, 15:02
Посилання на politicon1.at.ua
Посилання на www.youtube.com
Чудо юдо, ты как-то в духе 5 канала избирателен во фактах. Пиндос в Киеве сначала обоссал на сцене на площадипри большом скоплении ...ну, скажем, народа Украины, обоссал украинский флаг. Поаплодировали ему украинцы. Деньги за концерт заплатили. Дальше поехали выступать в Одессу, были, как видим на твоем видео, очень счастливы приобщиться к гуру, встретили обсосавшего флаг своей страны на ура. Шо, не так? Дальше пиндос предложил выбрать каким флагом подтереться: украинским или РФ. С визгом выбрали флаг РФ. Вот только после этого Россия пиндосов не пустила в страну, а США официально принесли России извинения и своих макак оштрафовали. А Украина проглотила и утерлась. И хрумкала пиндосов сякие реченьки и ручки пиндосне целовала.
Так вот в России такого не могло быть в принципе, даже в отношении украинского флага. И на заборах в России никто не писал какой Ющенко Янукович Яценюк Турчинов - пуйло. И памятников Шевченку никто не рушил. В отличие от укровандалов, которые и Ленина за шею тягали, и св. Владимиру руки отбивали и тп.
И еще, вы так радуетесь неудачам, санкциям, трудностям России что это уже эпидемия паранойи. Но запомните, что ненавидя Россию и теряя с ней вековые связи, отрицая общность с русским народом, вы теряете не только свое прошлое, вы отнимаете будущее у себя и своих детей.
Вы послушно и бездумно растравливаете и питаете в себе самые низменные и отвратительные чувства, вы теряете в себе то, что делает человека человеком. И что хуже всего - вам нравится быть нечеловеками. Но Бог есть, он шельму метит, и Он обязательно воздаст. Даже если вы заключили сделку с Его антиподом.
58. Алексей / 7 травня 2014, 15:48
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику

57.Гiсть
«И еще, вы так радуетесь неудачам, санкциям, трудностям России что это уже эпидемия паранойи. Но запомните, что ненавидя Россию и теряя с ней вековые связи, отрицая общность с русским народом, вы теряете не только свое прошлое, вы отнимаете будущее у себя и своих детей. »

А Россия своими действиями, направленными на влияния на Украину и ее народ, делает детей сиротами, людей безработными и отнимает всяческие надежды на благое существование в ближайшие ...адцать лет! Вся эта братоубийственная возня в подробностях описана в Тихом Доне Шолохова и других монументальных авторов произведений 30х годов, которые, к сожалению, вычеркнуты из школьных программ обоих государств.
Поэтому то, что для одних считается нормой влезать в соседские дела, для других это не приемлемо. Лично мне противно, когда в моей семье пытаются руководить из вне, естественно я буду сопротивляться и всячески противиться этому вмешательству. Насколько мне противно вмешательство России во внутренние дела Украины, настолько же и противно вмешательство других стран, в частности США и Германии, Россия показала свое лицо и забрала Крым этого хватило, чтобы миллионы украинцев восприняли ее как агрессора, а не защитника. Своей армии нет, ее банально просрали, поэтому из двух зол выбираем наименьшее, США и Немцы у нас еще ничего не забрали!
А потом в России на заборах про Яроша и т.д. ничего не пишут, так как Украина не лезет во внутренние дела России, да и большинство Россиян про Украину узнали из последних событий, и клали они, по большому счету, на ней большой и толстый, так как своих дел хватает. Кто оленей разводит, кто нерп стреляет, а алеуты вообще без света сидят, погоду летную ждут!
59. Алексей / 7 травня 2014, 15:53
Только после беды славяне берутся за ум!
60. мешканец / 7 травня 2014, 16:16
51.Гiсть
«Уважаемый Мешканец! Украины больше нет, есть территория, населенная выродками ( в массе ), зазомбированными пиндосовской заразой до состояния растений- каннибалов. Но это все временно - часть разъедается по европиндосиям чистить свинарники и мыть унитазы, часть исчезнет естественным путем, часть перегрызет друг друга, часть уйдет к России со своим " чемоданом", остальные до рыгачки нажрутся демократией " захидных партнэрив и друзив" и разберутся кто им друг и брат, а кто кровопийца.... Каждый получит согласно табеля. Эта тварь уже издыхает, но в агонии все еще пытается доплюнуть ядовитой слюной до России, которая виновата лишь в том, что поддерживала жизнеспособность этого мутанта. »

Конечно, такой исход очевиден. Но я думаю, поможем не допустить этого. Всё-таки родной край. "А револьверы и у нас найдутся :)".
61. мешканец / 7 травня 2014, 16:19
56.Дописувач
«Хлопці я поняв що Тамара і Мешканец це один колгоспник який хоче похвасиаимся що він власник якогось підприємства. Я прочитав їх висловлювання і як психолог з достатнім стажем побачив або мрійників або ... .»

Дописувач, дурень думкою богатiе))) Хреновый из тебя психолог. Конечно, хотелось под старость лет колхоз на Родине выкупить, да майдан всю малину испортил. Зато теперь можно в партизаны, вспоминать первую и основную профессию.
62. traktorist / 7 травня 2014, 16:33
Мешканец,так викупи колгосп в Росії,там же сприятливіші умови для бізнесу(за твоїми словами).Хоча ти написав "на Родінє",а з твоїх коментів не зовсім зрозуміло де вона,твоя Родіна.
63. Ясен / 7 травня 2014, 16:46
61.мешканец
« Конечно, хотелось под старость лет колхоз на Родине выкупить»
Сидить дятько й мріє:"Може купити джипа?Ні ,це вже не солідно.Може купити гелікоптер?Ні,небезпечно.Може яхту купити?"А дружина йому:"Дурню купи ботинки,бо зима скоро,а ти все в забродах,та в забродах"Це про тебе ,мешканец.
64. мешканец / 7 травня 2014, 17:44
Хорош чушь нести! Лучше готовтесь к празднику. Он же наш, общий День Победы! В этом году снова парад в Севастополе! Ветеранов кобелякских поддержите, мало их осталось. Если кто не даст ветеранам со знаменем пройти - вернусь, яйца пооткручиваю лично.
65. traktorist / 7 травня 2014, 18:14
Мешканець,щасливої дороги,за ветеранів заступитися в нас є кому і без тебе,ти головне за насосами слідкуй(тим більше,що вони тепер російські),а то погонять тебе кацапи,а хахли (дай Бог) не приймуть.То ж як ти без борщику та домашнього вина.
66. мешканец / 7 травня 2014, 18:48
65.traktorist
«Мешканець,щасливої дороги,за ветеранів заступитися в нас є кому і без тебе,ти головне за насосами слідкуй(тим більше,що вони тепер російські),а то погонять тебе кацапи,а хахли (дай Бог) не приймуть.То ж як ти без борщику та домашнього вина.»

С начала 2014 года (в январе-апреле) золотовалютные резервы НБУ сократились на треть - 30,3%, или на $6,189 млрд с $20,415 млрд до $14,225 млрд. Покращення прёт. Хероям сала!

67. Дописувач / 7 травня 2014, 19:06
Мешканец ну ти мені хоть лобом об землю бийся, ну менталітет і світогляд у тебе ніяк не бізнесмена і аж ніяк людини самодостатньої з хай невеличкими доходами.
Ти павлін, який розпуситить хвіст і хизується собою думаючи що він СІРІН.
68. мешканец / 7 травня 2014, 19:47
67.Дописувач
«Ти павлін, який розпуситить хвіст і хизується собою думаючи що він СІРІН.»

Що, Дописувач! На личности скатился? А по существу ответить нечем? А получается, что вот такие трактористы, дописувачи, тамары и т.п., получив 23 года назад новую независимую страну, в которой было сосредоточено до 50% промышленности Советского Союза, развалили и разорили её дотла. Или это Иван Фёдорович Крузенштерн сделал? Виноватых за то, что страны не стало, ищите в себе, а не присматривайтесь, у кого какой менталитет и мировоззрение. Выход надо искать из создавшегося положения, а не фигнёй заниматься. В сраче истина не родится.
69. біличанин / 7 травня 2014, 19:56
64.мешканец
«Если кто не даст ветеранам со знаменем пройти - вернусь, яйца пооткручиваю лично.»
Розкусили цього "мешканца". Сидить там в Криму, а тут ганяє понти. Побережи, виродку, краще свої геніталії, якщо вони, звісно в тебе ще в наявності. Навряд чи приїдеш цього року в Білики, відмінничок обоср...ний. Бо твої однокласники точно тобі очко порвуть. Хіба що під покровом ночі, як партизан. Хоча, який він з тебе...
70. Гiсть / 7 травня 2014, 20:08
Алексей 15:48, у вас во всем Россия виновата, беркутов и солдатиков жгли, пиндосский снайпер беркутов и сотню перестрелял, майданутых в ДП киевском немерено сожгли, в Одессе Хатынь устроили, на Донбасс поперлись там по населению стреляете, в Одессе троих детей сожгли, на Донбассе двоих детей застрелили, медсестру в спину застрелили, ветерану-афганцу перерезали глотку ( это далеко не полный перечень) - так это ВСЕ Путин сделал?!
А не задумывался, почему бы нормально и спокойно не провести референдум, устроить ту же федеративную Украину и жить со своими героями, предками, языком, историей в одной стране? Может и крымчане в ужасе не ломанулись из такой державы со своим чемоданом?
А вообще это клиника - чуть что Россия виновата! И да, у нас же еще национальная особенность- каждый суслик в колхозе агроном и точно знает как обустроить сверхдержавуУкраину, а если суслик еще заочно закончил полтавську педбурсу, то то вже целый Бисмарк

Кстати, патриоты, тема обоссаного укрофлага комментаторами что то не поддержана. А зря.



71. Алексей / 7 травня 2014, 20:33
70.Гiсть
«Алексей 15:48, у вас во всем Россия виновата, беркутов и солдатиков жгли, пиндосский снайпер беркутов и сотню перестрелял, майданутых в ДП киевском немерено сожгли, в Одессе Хатынь устроили, на Донбасс поперлись там по населению стреляете, в Одессе троих детей сожгли, на Донбассе двоих детей застрелили, медсестру в спину застрелили, ветерану-афганцу перерезали глотку ( это далеко не полный перечень) - так это ВСЕ Путин сделал?!
А не задумывался, почему бы нормально и спокойно не провести референдум, устроить ту же федеративную Украину и жить со своими героями, предками, языком, историей в одной стране? Может и крымчане в ужасе не ломанулись из такой державы со своим чемоданом?
А вообще это клиника - чуть что Россия виновата! И да, у нас же еще национальная особенность- каждый суслик в колхозе агроном и точно знает как обустроить сверхдержавуУкраину, а если суслик еще заочно закончил полтавську педбурсу, то то вже целый Бисмарк

Кстати, патриоты, тема обоссаного укрофлага комментаторами что то не поддержана. А зря.
»

Я офицер российской армии, принимал присягу в 1998 году на верность своему народу и присяге не изменю, однако я из Кобеляк тут мои родные, могилы близких, друзья и одноклассники, тут моя Родина и я против того, чтобы власть, не посчитавшись с мнением своих граждан, принимала решения, которые под флагом "добра" несут зло моим близким, а значит мне. Референдум можно было бы провести, но самостоятельно без дополнительной навязанной помощи, а теперь все эти референдумы - просто пшики. А вообще данная тема про школу, и мне, как дяде, приятно что пека моего племянника таки влезла в противогаз!
72. Микола Гузченко / 7 травня 2014, 20:40
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
70.Гiсть
«пиндосский снайпер беркутов и сотню перестрелял»

Оце так поворот... Піндосскій снайпер під прикриттям Беркута стріляє беркутів. Нема межі долбоєбізму ватяному... )
70.Гiсть
«в Одессе Хатынь устроили... почему бы нормально и спокойно не провести референдум, устроить ту же федеративную Украину ... если суслик еще заочно закончил полтавську педбурсу, то то вже целый Бисмарк»

Ти хоч знаєш, убогий, шо воно за Хатинь, що воно за федералізація, і шо то таке за Бісмарк?
Слухай, вата, будь другом - розкажи, що таке федералізація і чим вона хороша.
70.Гiсть
«тема обоссаного укрофлага комментаторами что то не поддержана»

А що тут поддєрживать? Ну обісцяв може якийсь мудак прапор - і шо? Ну й дебіл. А якщо це зробила якась офіційна особа - попрошу ссилочку в студію. Чи ти черговий піздабол?
73. Дописувач / 7 травня 2014, 22:38
Мешканец ти правий, не буду переходити на особистості, бо ти все ж українець, який можлтво хлче пробутити в інших почуття національної гідності. А от появився Гість з тонучого корабля, треба думати що йому руку подати, чи веслом по голові.
74. Чудо Юдо / 7 травня 2014, 23:01
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
70.Гiсть
«пиндосский снайпер беркутов и сотню перестрелял»

Що, Путін-ТВ уже зовсім моск з’ло?

Мене взагалі дивує така вперта віра росіян у американських агентів. Майдан стояв 3 місяці - жодного агента ніхто не бачив, "але він є" (с). Крим російській війська захоплювати - жодного агента не бачили, але вони там є! На Донбасі Путіном проплачені бандити бігають зі зброєю, жодного американського агента не побачили, але вони ж там точно є!
Зомбус обикновенікус 3 степені.


70.Гiсть
« в Одессе Хатынь устроили»

На, почитай про свою Хатинь у Одесі, якщо буде сміливість. Чувак не піздаболить, усі свої слова проілюстрував фотографіями, а що не знімав - те не стверджував.
Посилання на public.od.ua

70.Гiсть
«Может и крымчане в ужасе не ломанулись из такой державы со своим чемоданом? »

До речі, не помітили, що поки йшла анексія Криму на Донбасі було глухо як у танку, комусь подобалися наслідки перевороту в Україні, комусь не подобалися, але була тиша.
Як тільки покінчили з Кримом - тут же все перекинулося на Донбас, як по команді.
Хутін, той що Пуйло, таки не хоче щоб я жив у міцній країні. Навіщо вона йому міцна? А я і здохну так йому посрать буде.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації