Днями в загальноосвітній школі № 32 Кременчуцької виховної колонії управління Державної пенітенціарної служби України в Полтавській області було проведено засідання педагогічної ради у формі «круглого столу» із застосуванням інноваційних технологій.
Педагогічний колектив школи установи в 2013-2014 навчальному році працює над проблемою «Застосування елементів інноваційних технологій у навчальному процесі, спрямованому на ліквідацію прогалин у знаннях учнів». Саме з метою аналізу роботи в цьому напрямку, і відбулось засідання педагогічних працівників. В цілому робота кожного педагога школи націлена на формування індивідуальної навчальної діяльності учнів з різними типами характерів та вимагає застосування як традиційних методів, так і інновацій у навчальному процесі.
Кожен вчитель школи установи протягом своєї педагогічної діяльності неодноразово звертав увагу на те, що підліток, який потрапляє до колонії, – це абсолютно новий світ, неповторний, непізнаний до кінця й тому цікавий. Головне кредо діяльності шкільного колективу - «пошук», під яким педагоги розуміють пошук індивідуального підходу до учня, пошук нових методик викладання, пошук мотиваційних важелів навчання, пошук інноваційних технологій, пошук досягнень результативності. Саме на результативності вчителі школи установи роблять акцент. Адже працю педагога оцінюють не за кількість років роботи на педагогічній ниві, а з позиції результативності: що зробив, чого досяг, які нові технології освоїв, які нові підходи, шляхи віднайшов, щоб кожен юнак відчув прагнення до саморозвитку.
Педагогічний колектив обговорив хід підготовки до проведення державної підсумкової атестації у 2014 році. 52 одиннадцятикласника будуть складати ДПА з української мови та математики, а третій предмет за вибором майбутні випускники обрали такий: фізику, хімію, біологію та історію України. 17 дев’ятикласників будуть складати ДПА із таких предметів: українська мова, математика, історія України, біологія та географія.
Підводячи підсумки засідання, педагогічний колектив обговорив пріоритетні напрямки на 2014-2015 навчальний рік щодо широкого впровадження й використання в роботі нових форм й технологій формування особистості, активізації роботи з використання інтерактивних форм навчання, які сприятимуть ліквідації прогалин у знаннях учнів.