Мітингували, може, і гучно сказано, але зібралися мало не всі автомобілі таксі, які працюють у Нових Санжарах.
Минулого тижня до нас надійшло повідомлення, що на заправці «Спектр» зібралися чимось незадоволені таксисти. Коли ми прибули на місце «сходки», там уже, крім них, були і працівники правоохоронних органів.
— Ми, таксисти, заробіток заправці приносимо хороший. Адже, як мінімум, три рази на день заправляємося. А питання в нас до керівництва заправки щодо газової колонки. Машина на 100 кілометрів пробігу повинна брати десь 10 літрів газу. Вона так і бере. Та коли ми заправляємося тут, то на ті ж самі 100 кілометрів виходить більше п’яти літрів перевитрати. У чому проблема — не знаємо: накручена колонка, чи повітря задувають разом із газом, чи взагалі погана якість пального — невідомо. Причому, така проблема абсолютно в усіх таксистів, тому ми тут і зібралися. Проблема не в нашому газовому обладнанні: ми, таксисти, усі нещодавно дружно зібралися і відрегулювали на стенді газове обладнання. Але у витраті пального, при заправці тут, нічого не змінилося. Треба розібратися, адже ми ж теж заробити хочемо. А в нашому випадку ми в мінусі, і не можемо підняти тариф на проїзд. Підвищуємо на гривню, а вже бабусі кажуть, що дорого. І вони праві.
Ще як хто на себе працює, то ще куди не йшло. А як на хазяїна, то практично всі гроші віддаєш і собі нічого не заробляєш. Постає тепер питання: чого в Полтаві ми заправляємося нормально, а тут — ненормально, ідуть перевитрати газу? — розповіли невдоволені водії.
Підійшов міліціонер і попрохав таксистів визначитися зі своїм представником, аби піднятися до хазяїна заправки і провести розмову.
Приблизно через півгодини перемовини закінчилися: міліція і керівник заправки роз’їхалися по своїх справах, а таксисти ще деякий час стояли і ділилися думками і планами на майбутнє: їм пообіцяли, що буде проведена незалежна перевірка відповідного обладнання заправки і всі недоліки, якщо такі є, будуть усунуті.
— Керівник заправки «Спектр» пообіцяв, що швидко все наладить, тому ми не будемо зараз звертатися в Спілку захисту прав споживачів. Надіємося на його чесність і сподіваємося, що він дотримає слова. Ми хочемо, щоб і в нас усе наладилося, і в нього все було добре. Ми йому виручку приносимо кожного божого дня, і при тому солідну. Як тільки він налаштує газову колонку — у нас усі питання до нього зникнуть. Але ж ми це обов’язково перевіримо і, якщо нічого не зміниться, то можемо ж ще раз приїхати, — поділилися думками водії, — а перевірка незалежна хай перевіряє не тільки заправку, а і щільність газу, його густину. Газ же і завоздушений може бути, тобто, не так колонка клопоту може приносити, як пальне.
На цьому історія не закінчилася. Таксисти одноголосно вирішили поїхати ще до однієї заправки, яка знаходиться біля центрального ринку та Центру зайнятості, аби поговорити вже з тим керівництвом про те, щоб у заправці газом не було ніяких проблем.
За п’ять хвилин водії вже були там. Своїми автомобілями вони заблокували всі три заїзди до колонок, аби інші автівки не могли заправитися і щоб керівництво швидше до них вийшло. Працівник заправки викликав по телефону начальника з Полтави. Коли той прибув, таксисти йому розповіли, що в декого із водіїв перевитрата газу почалася десь три тижні тому, після того, як поміняли газову колонку.
— Добре, я вас почув. Зараз викликаю ремонтників: вони приїжджають, перевіряють додатково колонку та регулюють її, якщо в цьому є потреба, але зауважень протягом цих трьох тижнів від інших клієнтів не було. І я вас запевняю, що на цій заправці обладнання знаходиться в технічно справному стані та нещодавно пройшло перевірку Державним центром стандартизації та метрології, — сказав начальник заправки.
Також таксисти повідомили керівнику про проблему із накопичувальними картками, за допомогою яких вони чомусь нічого не заощаджують. Начальник заправки пообіцяв швидко розібратися у всіх питаннях, які порушили таксисти.
Під час спілкування невирішених питань не залишилося і обидві сторони розійшлися, потиснувши один одному руки.