Увага! Ціни підвищуються
У нас є три варіанти вирішення проблеми. Перший – шукати іншу типографію. Другий – скорочувати кількість сторінок, яких і так катастрофічно не вистачає, відмовлятись від кольору та глянцю. Третій – підвищувати ціну.
Варіант із скороченням штату чи зарплат ми не розглядали. Не такі великі заробітки у людей, що працюють в «ЕХО», отже, ні їх урізання, ні відмова від співробітників проблеми не вирішать. Типографію з дешевшими послугами ми шукали від Запоріжжя до Харкова. І поки що не знайшли. А там, де розцінки нижчі, немає якості, до якої звикли й ми, і наші читачі.
Відмовлятись від якості теж не хочеться. Адже це є кроком назад. У деяких читачів зберігаються номери «ЕХО» із самого початку діяльності тижневика. Візьміть їх – і порівняйте.
Отже, ми вирішили піднімати ціну на газету. Вже з вересня вартість «ЕХО» вроздріб становитиме 2 гривні 50 копійок. Звичайно – це погано. Але в іншому випадку нам вже до кінця року загрожує, якщо не банкрутство, то великі фінансові проблеми. І тоді газета зникне взагалі.
Звичайно ж, підвищення ціни аж ніяк не торкнеться людей, які газету передплатили до кінця 2009 року. Це ще одне підтвердження відомого слогану «по передплаті – дешевше». Так що ті читачі, які звикли газету передплачувати, виграли. А деякі з них виграли подвійно, адже ще й призи отримали.
Як буде далі – сказати важко. Для нас ціни підвищуватимуть без сумніву. Ми ж намагатимемось цього не робити. І типографію дешевшу шукаємо, й інші шляхи виходу із ситуації.
Звичайно, всім було б легше, якби Україна нарешті вийшла із, так званої, кризи, – стабілізувалась економіка, курс гривні, зросли зарплати. Але хто ж її виведе?
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| | Редакційна
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном