Вхід | Реєстрація

Володимир Паршевлюк розповів, що РДА в основному займається перемовинами

Володимир Паршевлюк розповів, що РДА в основному займається перемовинами

Під час розмови із головою Новосанжарської держадміністрації йшлося про взаємодію органів виконавчої влади та міського самоврядування, бюджет РДП, образу на газету «ЕХО» та інші важливі й цікаві теми.

Потрібно визнати одразу: надто великої цікавості серед читачів «ЕХО» анонсована розмова із головою Новосанжарської РДА Володимиром Паршевлюком не викликала. У будь-якому випадку, редакція не зафіксувала зливи запитань від жителів району. Хоча люди мали змогу поставити свої запитання та розповісти про проблеми, напряму зателефонувавши в РДА або залишивши інформацію на редакційному сайті. Тому більшість питань, заданих Володимиру Паршевлюку під час «кабінету», були саме редакційними. Тобто, їх поставили самі працівники «ЕХО».

Розмова розпочалася не з запитання, а з повідомлення. Ми розповіли Володимиру Паршевлюку, що на території Новосанжарського району, як і сусіднього Кобеляцького, існує таке собі підприємство «Документ». Підприємство, завдяки якому на Полтавщині діє і процвітає класична корупційна схема зі збивання грошей за безкоштовну послугу. І, що дуже цікаво, вартість «послуг» від нібито державного підприємства суттєво відрізняється. Так, у Кобеляках фахівці з «Документа» за сприяння співробітників Державної міграційної служби при знятті громадян з реєстрації беруть із них 25 гривень. А у Нових Санжарах подібна дія коштує вже 50 гривень. І це при тому, що ця послуга має бути безкоштовною. Провела редакція «ЕХО» перевірку і в Царичанському районі. Там «апетити» чиновників дещо скромніші. У людей вимагають за 11 гривень придбати бланки у місцевій типографії. Платити «Документу» у Царичанці не потрібно.

Безумовно, миттєвої відповіді від Паршевлюка на питання щодо діяльності сумнівної фірми ми не чекали. Адже він лише отримав інформацію і йому потрібен час на її опрацювання і прийняття рішення. Але це не означає, що тема діяльності «Документа» в Нових Санжарах закрита.

 

Діяльність РДА у 2014‑му році коштуватиме платникам податків майже в 2 мільйона гривень

Після імпровізованого вступу розмова перейшла у заплановане русло: ми ставили Володимиру Паршевлюку запитання, а він відповідав на них.

— Яким є річний бюджет Новосанжарської райдержадміністрації? У яку суму платникам податків обходиться утримання цього органу владу?

— На утримання Новосанжарської РДА у 2014‑му році заплановано витратити 1 мільйон 833 тисячі 220 гривень. Це кошти заробітної плати із відповідними нарахуваннями, оплата комунальних послуг та інших потреб.

— Скільки людей працює в райдержадміністрації? Чи відбувались якісь скорочення штату за час Вашої роботи там?

— Думаю, що, ставлячи запитання, Ви маєте на увазі кількість працюючих в самому апараті РДА без урахування різних відділів та управлінь. Так от, зараз в райдержадміністрації 24 штатних працівники. Із них 19 мають статус держслужбовців. Є дві вакантні посади. Одна із них — заступника голови РДА.

Тепер щодо скорочення. На рівні держави було прийняте рішення скоротити посаду одного із заступників голови РДА. Що й було нами виконано. Так, існує інформація про скорочення на 30 відсотків апарату. Нібито це має відбутися до кінця року. Але поки що ніяких документів щодо цього ми не отримували.

— Зараз ситуація в державі дуже напружена. У зв’язку з ситуацією на Донбасі можливе оголошення військового стану. Адміністрація до цього готова?

— Так, у нас є два пакети із секретною інформацією, які маємо відкрити у разі відповідного розпорядження. Та, сподіваюсь, до цього справа не дійде. Щодо формування рот територіальної самооборони, то вся документальна робота виконана, кожен знає свій план дій: кому займатись евакуацією, кому — підвезенням води та ще чимось іншим.

— Кілька місяців тому ми задавали Вам питання, чи отримували Ви чіткі інструкції облдержадміністрації щодо тактики і стратегії дій. Тоді Ви сказали, що отримали лише побажання працювати на благо громади. Чи змінилось щось із того часу?

— Ні.

 

Була образа на «ЕХО»

— Чи був у Вас час на вивчення історії роботи держадміністрацій в інших державах? Наскільки відомо, у більшості європейських держав такої інституції немає взагалі. А якщо і є, то представники президента чи префекти є безпартійними. І вони не міняються в залежності від результатів тих чи інших виборів.

— Чесно зізнаюся, часу на поглиблене вивчення роботи органів виконавчої влади в інших державах не було. Я знаю Вашу позицію щодо діяльності РДА в Україні. Але не розділяю її. Час, проведений мною на посаді голови РДА, безумовно, замалий для якихось кардинальних висновків. Та, думаю, що цей інститут державної влади в сучасній Україні потрібен. Можливо, адміністрації є зайвими в потужних європейських державах, де розвинуті інші суспільні інституції, такі як місцеве самоврядування, громадянське суспільство, вільні засоби масової інформації. Там сільські голови, депутати чітко знають, чому йдуть у владу, готові брати на себе відповідальність. У нас цього всього немає.

— А не думали Ви про те, що саме ліквідація адміністрацій дасть поштовх для розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства? В Україні постійно намагаються знайти виправдання існуванню РДА. А між тим, коефіцієнт їх корисної дії з кожним роком лише зменшується.

— Так, у мене є відчуття, що адміністрації є анахронізмом радянської епохи. Та я щодня бачу, як частина сільських голів вирішують виключно власні питання, не турбуючись про державні. Бачу й те, що люди в селах чекають, аби до них приїхав хтось «із району». От днями приходила на прийом прекрасна людина. Вона скаржилась на необґрунтоване, на її думку, підняття тарифу на воду в Нових Санжарах. Із селищним головою жінка спільної мови не знайшла. А щодо розмови із депутатом взагалі сказала: «А що толку з ними говорити?» Ось тому люди і йдуть у райдержадміністрацію.

 

— Користувач Терен: 
— Свого часу на сайті газети «ЕХО» під ніком Майстер Ви не раз писали, що не вважаєте потрібним існування райдержадміністрацій. Минуло зовсім небагато часу — і Ви стали головою однієї із цих непотрібних за Вашими ж словами структур. Поясність, як воно — бути непотрібним чиновником у непотрібній структурі? І чи патріотично отримувати щомісячну зарплату за непотрібно діяльність? У чому послідовність Ваших слів та дій?

— Можу покласти руку на серце чи на Біблію і сказати, що ще на початку березня 2014‑го року не мав навіть думок про роботу в РДА. Але потім мені почали говорити: «Ти в Київ їздив, у Нових Санжарах майданив, пам’ятник Леніну знімав. І ось Януковича немає. Потрібно брати відповідальність за подальший перебіг подій. Потрібно і йти у владу. Думав над цим не один день, і не один раз. І зрозумів, що, дійсно, у владу повинні прийти нові люди, які не крастимуть, не братимуть хабарів. І довелось погоджуватись і очолювати РДА. Думаю, що ніхто навіть із найсильніших моїх недоброзичливців не скаже, що Паршевлюк «приймав» якісь чемоданчики, якісь конвертики, намагався «рішати» якісь питання, порушуючи законодавство.

— Доповнення до питання від Терена:

— Ставши на посаду, чомусь перестав писати коментарі. Не вірю, що часу немає. Як там, в чужій шкурі, загарнило?

— Спершу не було часу, доводилось входити в курс справ. Крім того, зізнаюся чесно, була й образа на «ЕХО», особливо за порівняння нової влади зі Швондером. Потім, звичайно, все це минулося. Я зрозумів, що ми, якщо будемо лише ображатися на журналістів, нічим не відрізнятимемося від «регніоналів». Тому можу сказати, що бажання писати є. Не вистачає лише часу й натхнення. Прошу врахувати й той факт, що спочатку не мав жодного досвіду. Про що ж писати в такому випадку? Зараз є досвід, є й теми. Так що, думаю, колись почну писати.

 

«Давайте чаю поп’ємо»

— Будучи журналістом і громадським діячем, Паршевлюк активно критикував «регіоналів». Навіть відзначився в акції протесту біля білборда нардепа Олексія Лелюка. А потім був помічений в одному телесюжеті, коли разом із Лелюком перерізав стрічку на відкритті дитсадка. Так хто ж зрадник — Лелюк чи Паршевлюк?

— Дуже гостре запитання. Пам’ятаю, що після подібного недипломатичного питання Президент Лукашенко сказав: «Давайте краще чайку поп’ємо». От і я пропоную попити чаю.

Ми попили чаю. Поговорили на загальнополітичні теми. А потім знову повернулися до питань, піднятих в «Кабінеті». Володимир Паршевлюк продовжив:

— Мені важко говорити про зраду. Адже в такому разі доведеться вибирати між собою і ним. Але прошу зрозуміти специфіку моєї роботи. Так, не дуже мені хотілося брати участь у сюжеті, разом перерізати стрічку. Але ж заслуга Олексія Володимировича у відкритті дитсадка таки була. Він зумів якось «викроїти» гроші із держбюджету на наш дитсадок. І я, як голова адміністрації, як прагматик, маю віддати йому належне.

— Є інформація про розпорядження щодо ліквідації радянської символіки. Хто це робитиме і звідки братимете гроші?

— Інформація достовірна. Це зветься «План заходів з усунення панування тоталітарної ідеології». Є відповідне розпорядження голови облдержадміністрації. Але це не означає, що працівники РДА йтимуть і зніматимуть з будівель серпи, молоти та іншу символіку. У основному, ми займатимемося просвітницькою роботою щодо декомунізації і дерадянізації. А іншим займатимуться органи місцевого самоврядування. Щодо перейменування вулиць, то такого досвіду у нас немає. Знаю, що в Кобеляках кілька років тому перейменували вулицю Леніна на вулицю Касьяна. Будемо переймати. Але вважаю, що ні в якому разі не можна впадати в маразм. Адже і в радянські часи було дуже багато зроблено для України.

— Є інформація й про те, що в Новосанжарському районі проводиться якесь розслідування щодо людей, котрі їздили на антимайдан. Що це за розслідування? І чи вписується воно в правові рамки?

— Підтверджую, відповідна комісія є. Її очолює мій заступник. Цьому передувало звернення тимчасової комісії Верховної Ради України. Але підкреслюю, що розслідування, котре проводить комісія, стосується виключно посадових осіб і можливого використання бюджетних коштів для поїздок в Київ на антимайдан.

— І що вдалося вияснити?

— Остаточно результату поки що немає. Але знаю, що з деякими службовцями були проведені бесіди.

— А це не нагадує «полювання на відьом»?

— Ні в якому разі нічого подібного не буде. Я цього не допущу. Але ж потрібно й пам’ятати, як наші попередники практично силоміць заганяли людей у свою партію. Я такого не робив і не робитиму.

— Чи не розчарувалися за час роботи у політиці?

— У мене ніколи не було ілюзій щодо політики. Але ж потрібно знати, що політику роблять люди. Якщо у владу йдуть «брудні» люди, то й політика буде брудною. А якщо прийдуть «чисті», то й політика стане зрозумілою, ясною, цивілізованою. До речі, це є одним із чинників, які змусили мене йти у владу. Мені можна чимось докоряти, але не тим, що бажаю нажитися чи працювати нечесно. От і подумав у свій час: не піду я, підуть інші, можливо, не обтяжені принципами.

— Що, вважаєте, вдалося зробити за ці кілька місяців керування райдержадміністрацією?

— Знову тяжке запитання. Я вже говорив, що не буду брехати про небувалий розквіт Новосанжарщини. Але сказати, що нічого, теж неправильно. Більшість часу доводиться приділяти всіляким перемовинам. Доводиться говорити із сільськими головами, із керівниками підприємств. Це — довго, тяжко і навіть не завжди результативно. Але цим доводиться займатися постійно. Ось не так давно домовились, що керівництво Полтавської нафтогазової компанії у рамках соціальної угоди перерахує в районний бюджет 1 мільйон гривень. У вересні вже планували ці гроші освоїти. Та потім знову почався довгий процес різних переговорів та узгоджень.

Євген Олександрович:

— Як Паршевлюк розцінює дії президента та головних військовокомандувачів країни щодо батальйону «Донбас»?

— Ну, на це питання дуже складно відповісти. Адже, щоб відповідати за сказані слова повністю, потрібно бути там, на Донбасі, в зоні АТО. Але мені здається, що потрібно нині надавати максимальне сприяння таким добровольчим батальйонам як «Донбас». Адже туди йдуть люди, які дійсно бажають захищати свою Батьківщину зі зброєю в руках. А чимало мобілізованих не хочуть воювати. Це ні для кого не є секретом.

— Що ж, дякую за розмову. А чи потрібні РДА, думаю, покаже найближчий час.
 


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Політика


1. фермер / 4 вересня 2014, 14:25
Напевно багатьом треба побути трохи в чужій шкурі, щоб дійшло
2. Мужик / 6 вересня 2014, 18:49
Чому ж пане Паршевлюк, Ви цій людині не пояснили,що в звязку з Майданом, з війною, у нас піднявся дуже долар, виросла ціна на бензин і солярку,на матеріали, якими латають дирки в водогонах і тому треба тарифи піднімать. Ви хочете бути чесними і прозорими, то чому чесно не сказали,а знову хочете бути білими і пушистими і перевести стрілки.
3. Маю думку / 7 вересня 2014, 17:46
І тут Мужик правий на всі сто!
4. Скорік / 7 вересня 2014, 21:14
7.Мужик
« Вставити цитатуЧому ж пане Паршевлюк, Ви цій людині не пояснили,що в звязку з Майданом, з війною, у нас піднявся дуже долар, виросла ціна на бензин і солярку,на матеріали, якими латають дирки в водогонах і тому треба тарифи піднімать»

Трудно це.Казати правду завжди трудно.Ту класну людину треба водопороводчиком заставити попрацювати,дивись зрозуміє що до чого.Ляси точить спеціалістів повно,а робити нікому.Ще б... ходе жалується.
5. шофер / 8 вересня 2014, 11:00
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
7.Мужик
«Чому ж пане Паршевлюк, Ви цій людині не пояснили,що в звязку з Майданом, з війною, у нас піднявся дуже долар, виросла ціна на бензин і солярку,на матеріали, якими латають дирки в водогонах »
У звяку із майданом розпочалася війна на сході - в першу чергу. Тисячі дітей сиротами стали, в прешу чергу. Хоч один "паршевлюк" понесе за все це відповідальність перед тими дітьми та сім*ями? Хоч один із них візьме в руки АК-47 щоб виправити те до чого самі привели країну? Хоч у одного із них кусається в середині за їхню "революцію" перед усіма тисячами людей? Х.й класти на всих вас вони хотіли - ось яка їх мораль.

Якщо справа АТО доторкнеться хоч до когось із моїх рідних, я сам примушу патлатого понести відповідь за його майдани. Це моя йому офіційна обіцянка.
6. Маю думку / 8 вересня 2014, 11:28
Молодець, Шофер! На сто відсотків погоджуюсь із твоєю думкою! У нас у Санжарах жоден майданівець, хто дер горлянку "за Україну", не пішов в АТО. І жоден з тих, хто накидав петлю на пам’ятник Леніну та з дикими воплями скидав бронзову скульптуру, як оті Дон Кіхоти, а фактично плював тим самим в душу старших поколінь - колишніх оборонців української землі від Гітлера. Головний у районі "свободівець" теж від райвійськкомату ховаєця. І діти їхні не підуть воювати. Вони тільки кластимуть праву руку на серце і перед публікою співатимуть: "Душу й тіло ми положим за нашу свободу,і покажем, що ми, браття, козацького роду. Станем, браття, в бій кривавий від Сяну до Дону, в ріднім краю панувати не дамо нікому". Очевидно, слова Гімну для них - всього лиш слова...
7. Боб Роб / 8 вересня 2014, 12:03
12.Маю думку
« На сто відсотків погоджуюсь із твоєю думкою! У нас у Санжарах жоден майданівець, хто дер горлянку "за Україну", не пішов в АТО.»
І я маю таку думку.Обдурили мільйони людей,які свято вірили,що після майдану створюватиметься Україна європейськог зразка.Але замість кроку вперед маємо два назад.Думаю всіх активістів не дивлячись на посади потрібно напрвити під Маріуполь нехай справами доводять свій патріотизм.
8. Чудо Юдо / 8 вересня 2014, 14:31
11. шофер
«Якщо справа АТО доторкнеться хоч до когось із моїх рідних, я сам примушу патлатого понести відповідь за його майдани. Це моя йому офіційна обіцянка.»

Я завтра візьму у руки автомат і піду грабувати твоїх рідних, наприклад. А ти після цього негайно біжи примушувати "патлатого" нести за це відповідальніть. Це ж майдан винен, що мені у людей постріляти захотілося!
9. Боб Роб / 8 вересня 2014, 16:50
14.Чудо Юдо
«Я завтра візьму у руки автомат і піду грабувати твоїх рідних»
Не вірю! Ви не такий!А якщо сер"йозно,то влада повинна відповідати за результати ,та наслідки своєї діяльності.Не залежно від того в якому кріслі сидить ,чи голови РДА,чи прем"єрському .Мабуть шофер має право на
14.Чудо Юдо
« сам примушу патлатого понести відповідь за його майдани»
інша справа які засоби обере і чи самому не прийдеться відповісти.
10. гістьа / 8 вересня 2014, 19:20
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
І тут уїбні косоголові коменти просрочені пишуть. Що зробив такого Паршевлюк, що Ви його боїтесь? А ну, герої, поділіця своєю чорнухою. Хто не скаче той москаль!Ла- ла- ла. Пропоную наступного керівника р-ну призначити жінку, тільки лису, бо патлатий вже є!
11. Боб Роб / 8 вересня 2014, 22:49
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
18.служащий
«.Проблема, що він нічого не зробив, і інша, що такі точно уїбні його підтримують»
Наприклад Гістьа.
12. шофер / 9 вересня 2014, 08:12
16.Боб Роб
«і чи самому не прийдеться відповісти»
Коли прийде чачс нести "відповідальність" на Донбасі, відповідальність за патлатого покажеться краплею у морі. Але у другому випадку, відповідальність понесе також і той, хто повинен нести її із самого початку, але сподівається що замість нього так і будуть відповідати інші люди - у випадку мене або любого із моїх братів, таке сподівання вияветься помилковим. Моя обіцянка не була емоційним зривом, я добре усвідомлював що говорю.
13. Боб Роб / 9 вересня 2014, 12:50
11. шофер
«, я сам примушу патлатого понести відповідь за його майдани»

21. шофер
«Моя обіцянка не була емоційним зривом, я добре усвідомлював що говорю»

Наше суспільство дуже хворе.Знаєте чому ми можемо бути в євросоюзі,але ще довго не будемо європейцями?Ми ж вроджені люстратори!Учасники майдану зараз люструють учасників антимайдану,можливо зміняться політичні течії,й учасники антимайдану будуть люструвати своїх опонентів.Все наше життя ,це боротьба з ближнім.Нехай вже високі чини,мета їхньої боротьби влада,посада,надприбутки.А ми ,некороновані українці,за що ми один одного так ненавидемо,яка наша мета?Йде війна,це зрозуміло дати по зубам агресору і захистити рідну землю справа свята.Як там ...Путін-ла ла ла.Згоден, для нас ще й яке ла ла.Професор Яник ла ла не меньше.Й тут згоден 100%.А далі що? Пожремо один одного?Влада повинна відповідати за наслідки своєї роботи,так повинно бути.Але коли вона це зробить?У нас же уряди всі тимчасові,президенти обираються позачергово.Трах бах,й за попєрєдніків ніхто навідповідає. Самі попєрєдніки зникли.А ви,українці перегризайте друг другу горло.А вас ще 42 міліони?Багатувато! Люструємо далі.Шофере низку вендет потрібно розірвати.Чи як?
14. служащий / 9 вересня 2014, 21:59
Історія повторюється.Можливо диктори стримують від хаоса.
15. Патріот / 10 вересня 2014, 13:15
У війні винні ті, хто голосував за регіоналів, та допомагав їм знищувати Україну.
16. New York / 10 вересня 2014, 17:01
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
14.Чудо Юдо
«Я завтра візьму у руки автомат і піду грабувати твоїх рідних, наприклад. А ти після цього негайно біжи примушувати "патлатого" нести за це відповідальніть. Це ж майдан винен, що мені у людей постріляти захотілося!»

Активісти майдану показали, як методом "дубини і камня" можна проводити своє волевиявлення. Як робити неконституційний переворот, як силою захвачувати госбудівлі і пиздити чиновників, які їм не нравляцця.
Потім це почали робити сєпари. Оскільки вони майже відразу напоролись на супротив армії, то і самі взяли до рук зброю.
Сєпари — це ті самі правосєки, тільки по ту сторону барикад. І з кращим озброєнням. Всі вони гандони, але діяльність одних спровоцирувала діяльність інших. От і все.
17. Чудо Юдо / 10 вересня 2014, 18:16
Нью, в принципі з тобою згоден, Майдан організований дядями, яких "прокинув" Янукович і вони вирішили видавити його з країни. Чим подали нехороший приклад людям. Але тільки одна у тебе помилка:
29.New York
«Оскільки вони майже відразу напоролись на супротив армії, то і самі взяли до рук зброю.»

"Сєпари" взяли в руки зброю відразу, ще коли ніякою армією ніде і не пахло.
Посилання на www.youtube.com
Зверни увагу на дату - 12 квітня. Ніякої армії і АТО ще й у помині не було.

Цю херню організовували інші люди, яким взагалі насрати на чиїсь житті і вони ніяк не хотіли показати яка українська влада погана (у випадку з організацією Майдану), цим організаторам просто потрібна була кров і руйнування. Набрали оторвів, дали в руки автомати і ті: "улю-улю-улю", побігли стріляти у неугодних. Це ж так офігенно постріляти у людей, а тебе за це ще й хвалять
18. шофер / 10 вересня 2014, 19:13
31. шофер
« і натомість повернестья весь керівний склад»
вибачаюсь за очепяточку - керівництво регіоналів у такому ж складі, хотів сказати.
19. Гість1 / 10 вересня 2014, 20:20
31. шофер
«Давайте спробуємо уявити фантастично неуявиме, заради розуміння реального. Так от уявімо собі, що завтра, у керівництві країни не залишеться жодного із "переворотнів", і натомість повернестья весь керівний склад у такому ж складі як був до майдану. Питання - яким буде результат? Давайте будемо говорити за те, у чомиу ми переконані на 100% - а мені думається так:...........
»

Коротше, як я і прогнозував десь в кінці лютого, ще вийдемо з плакатами " Бандо, повернися!!!" та " Вітя, сцуко, вертайся!" )))))
20. Чудо Юдо / 10 вересня 2014, 21:12
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
31. шофер
«Питання - яким буде результат?»

Ну якщо дещо із твоїх пунктів ще можна уявити у фантастичному розповіді, то пункт №3 не витримує навіть найфантастичнішої критики - Янукович що, чародій, уміє самостійно робити інфляцію та дефляцію валют? Це дуже складна штука, яка ніяк не залежить від того, хто у кріслі презика сидить, залежить від того, як той презик править, а з Януковича правитель був а-ля «довбойоб звичайний».
І пункт 6 не менш казковий. Насправді Росії (керівництву) з високої гори на Донбас. Путлєр заохочує там терроризм від співчувань жителям Донбасу? Ага, аякже. І гуманітарку ми уже їхню бачили - привезли напівпорожні фури, хрін зна де вигрузили, а натомість накрали запчастин до «Кольчуг». Нє, ну це взагалі пиз***ь! Це ж просто ворюги срані! Яке «відновлювати», шофере, ти що? Цинічні злодюжки нічого не відновлюють :)
21. шофер / 10 вересня 2014, 23:26
36.Чудо Юдо
«пункт №3 не витримує навіть найфантастичнішої критики - Янукович що, чародій, уміє самостійно робити інфляцію та дефляцію валют?»
Це вміє робити люба влада - а нинішня тим більше.
Не віреш? Ось на подивись Посилання на finance.i.ua

Найфантастичнішої критики, не витримує твоя наівність та твоє примітивне бачення - Чудо.
22. шофер / 10 вересня 2014, 23:27
А взагалі то, у моєму переліку найважливіший пункт перший.
За нього сумніву немає 200%
23. Гість1 / 11 вересня 2014, 00:00

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
24. Микола Гузченко / 11 вересня 2014, 10:15
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
33.New York
«Суті це не змінює.»

Ну шо за брєд знову, Нью? Ну як же ж не змінює?! У першому випадку все почалося мирною законною демонстрацією, у другому - захопленням територій озброєними людьми. З першого дня. Суті, блять, це не змінює?
25. Гість1 / 11 вересня 2014, 10:48
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
42.Микола Гузченко
«Ну шо за брєд знову, Нью? Ну як же ж не змінює?! У першому випадку все почалося мирною законною демонстрацією, у другому - захопленням територій озброєними людьми. З першого дня. Суті, блять, це не змінює?»

Мирною демонстрацією? Якби ти не страждав ретроградною амнезією, то мав би пам"ятати про коктейлі молотова, захоплення ОДА, розграбування зброї військових частин, харківські стрільбища....
-----------------

ДО ШАНОВНОГО МОДЕРАТОРА:
намарне ви видалили відео [40. Гість1 / сьогодні, 00:00] та [41. Гість1 / сьогодні, 00:11], ніякого порушення правил сайту не було: запропоновані відео - кількарічної давності, ще за часів януковича і мова в них саме про януковича, та ті причини, що і призвели до нинішнього гіркого стану країни.
П.С. до речі, ще в лютому-2014 я в коментаріях прогнозував близьку громадянську війну в україні та наслідки революції. І добре пам"ятаю, як тутешні видатні експерти мене запльовували, посилали нах та кричали, що у нас такого бути не може "нікагда".

Я могу быть не согласным с вашим мнением, но я готов отдать жизнь за ваше право высказывать его.(с)Вольтер.
26. New York / 11 вересня 2014, 11:55
42.Микола Гузченко
«Ну шо за брєд знову, Нью?»

45.Микола Гузченко
«Рєбяткі, не будьте баранами»

Поцілуй себе в зеркало.
27. Гість1 / 11 вересня 2014, 12:05
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
45.Микола Гузченко
«Коли держустанови захоплюються за підтримки півмільйонних мітингів - це народовладдя. »

ОХYЄТЬ!!!!

[ Вибачаюсь перед адекватними коментаторами, але інше слово для коментування визначного політолога Гузченка просто відсутнє в лексиконі будь-якої мови!!)))]
28. Гість1 / 11 вересня 2014, 12:17
45.Микола Гузченко
«Коли держустанови захоплюються за підтримки півмільйонних мітингів - це народовладдя. А коктейлі, зброя і все інше було вже з другої половини грудня - після майже двох місяців мирного протесту»

От наші законодавці б"ються, як риба об лід, компонуючи нову конституцію, і, бідняги, навіть не підозрюють про існування кобеляцького гіганта демократії та світоча юриспруденції - миколи гузченка з його неперевершеними новітніми поглядами щодо засад народовладдя!

Коля, ти вже якось займався опитуваннями щодо статусу Шофера.))
З твоїм досвідом та айкю вже доречно провести опитування щодо власної персони: чи не на часі вже залучати тебе до законотворчої та законотлумачної діяльності на рівні держави.

А то ж такий персонаж дурно талант протирає сімейники в глуші на Полтавщині!)))))))))
29. Гість1 / 11 вересня 2014, 16:03
49.Микола Гузченко
« передбачає силову відповідь громадянина на протизаконне насилля з боку влади»

Отже, донецькі сепаратисти, щиро вважаючи дії нинішньої влади протизаконним насиллям мають таки право на застосування зброї? Ну, згідно з твоїми уявленнями про американську конституцію...))) Та ти сепаратист, одначе!

Щодо застосування приведеної тобою та нас свій розсуд тлумаченої тобою норми конституції США, доречним буде нагадати тобі про недавні події, пов"язані з убивством поліцейським чорношкірого підлітка. Також слід згадати недавній розгін поліцейськими "оніжедєтєй" в Німеччині.
Не встигнеш і мекнути, як тебе уконтапуплять, незважаючи на що де написано і як це розуміє Гузченко. Так що не жени пургу, Микола Гузченко, "слухай пісню тракториста" )))))

І з іншого боку можна лише подивуватися млявості Великобританії щодо референдуму в Шотландії, навіть ніяких тобі бомбардирувань і геноциду шотландців! Ганьба!)))))
30. New York / 11 вересня 2014, 17:01
49.Микола Гузченко
«американська конституція, скажімо, давним-давно передбачає силову відповідь громадянина на протизаконне насилля з боку влади»

А-а-а, ну тепер все ясно. Майданівці все робили законно, просто керувались американською конституцією.
Слухай, а про повалення стел та пам’ятників у тій конституції нічого нема? Це б усе пояснило. )
49.Микола Гузченко
«Я вас почув.»

Який прівєт, такий і отвєт.
31. Чудо Юдо / 11 вересня 2014, 21:27
50.Гість1
«І з іншого боку можна лише подивуватися млявості Великобританії щодо референдуму в Шотландії, навіть ніяких тобі бомбардирувань і геноциду шотландців! Ганьба!)))))»

А що, шотланці уже з кулеметами і гранатометами британських поліцейських мочать?
Щось я пропустив тамтешній український сценарій...
32. Чудо Юдо / 11 вересня 2014, 21:43
І так, обидва конфлікти дійшли до протихаконних дій.
Але Микола правий - різницю у початках цих конфліктів тільки баран не побачить:

Посилання на www.youtube.com

Посилання на www.youtube.com
33. New York / 11 вересня 2014, 23:06
55.Чудо Юдо
«Але Микола правий - різницю у початках цих конфліктів тільки баран не побачить»

Різниця є. Із цим я не спорю. Я кажу, що події на сході є наслідком і продовженням подій на майданах. Сєпари почали з того, чим закінчили майданівці. Перейшли на наступний рівень, якшо можна так сказати. І зв’язку між майданом і сходом тільки баран не побачить.
34. Гість1 / 11 вересня 2014, 23:11
55.Чудо Юдо
«І так, обидва конфлікти дійшли до протихаконних дій.
Але Микола правий - різницю у початках цих конфліктів тільки баран не побачить:

Посилання на www.youtube.com

Посилання на www.youtube.com»

О, ще один видатний політолог підпрягся!!!)) Якраз саме ж ТИ в лютому і доказував, що війни на україні буть не може. То є так, пане, Ви мали рацію! )))))

Убогість мислення та недолугість інтелекту успішно компенсує самовпевнена пихатість. Щасливі ви люди, чуди-гузченки-ітп, їй-Богу.
35. New York / 13 вересня 2014, 09:49
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
61.Іванко
«Соглашение об ассоциации, из-за которого столько крови пролито, отложено аж до 2016 года!»

Ну, наприклад, майдан до цього ніякого відношення не має. Там же люди стояли для того, щоб отомстити за отпижжєних студентів.
36. Іванко / 13 вересня 2014, 10:02
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
62.New York
«61.Іванко
«Соглашение об ассоциации, из-за которого столько крови пролито, отложено аж до 2016 года!»

Ну, наприклад, майдан до цього ніякого відношення не має. Там же люди стояли для того, щоб отомстити за отпижжєних студентів.»

Та-да, а "студенти" стояли за євроасоціацію і були інструментом каталізації процесів, що призвели до нинішньої ..опи.

"Отпижжєних студентів" таки треба було отпи...дити тоді по-справжньому. Янек - тупорилий овощ
37. шофер / 13 вересня 2014, 12:51
.... так от від тоді як розпочалася майданівська маячня, ця ніч була першою коли я справді заснув кріпко і зі спокоєм. Із відчуттям що справа нарешті таки пішла на лад. Розуміючи що така новина - це перший звоник до того, що "западні вищестоящі" нарешті таки зрозуміли - хто така Росія. Дивно тільки те, що я та ще деякі поодинокі люди, розуміли це раніше за них.

А взагалі було би супер (як кажуть "в ідеалі"), як би люди хоча б один із десятка зрозуміли - чому Путін доси на захватив Україну цілком. Та на жаль - це дуже і дуже примарна мрія. Принаймні сьогодні.

--------------------

Знаєте, є ще одна цікава річ, за котру я часто думав останнім часом - поділю мислю в слух. Коли Янукович зробив неочікуванний розворот від європи на 180 град., західний народ збунтувався. Так от думалося мені про те, що як би зараз такий самий розворот зробив "рошен", то навіть на заході бунту мабуть вже небуло би... Нікому не крадеться на думку така чуйка?
38. шофер / 13 вересня 2014, 12:56
А пройде ще трішки часу, люди зрозуміють що "рошенко" відправляв солдатів на саму що єсть вірну смерть, стояти проти якої здрейфили навіть НАТО, європа, америка... а він, герой безстрашний, віправляв наших солдатів, і робив це добровілно примусово - або йди на війну, або у тюрму. Що це по вашому? Боротьба за справжню нехалежність - чи як він там воскліцав?
39. Іванко / 13 вересня 2014, 13:11
65. шофер
« а він, герой безстрашний, віправляв наших солдатів, і робив це добровілно примусово - або йди на війну, або у тюрму. »


Або йдеш на війну, або сплачуєш адмін.штраф 51 грн. І то через суд за позовом воєнкомата, і судитись можна років три.
"А за той час або падишах здохне, або осел"(с)
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації