Вхід | Реєстрація

Голову РДА порівнювали з «папєрєдніками»

Голову РДА порівнювали з «папєрєдніками»

Чергова апаратна нарада у голови райдержадміністрації після тритижневої перерви пройшла доволі інформативно.

Про стан техногенно-екологічної безпеки, надзвичайні події та ситуації, що виникли на території району з 18 серпня по 8 вересня, доповідав Юрій Шило.

У селі Пологи Низ сталося ДТП: Станіслав Давиденко їхав на автомобілі ВАЗ-2107, не впорався з керуванням і з’їхав у кювет. У результаті отримав тілесні ушкодження (закрита черепно-мозкова травма, струс головного мозку важкого ступеня, перелом правої гомілки — стан стабільної тяжкості). Пасажир Юля Жовта, жителька села Мала Перещепина, отримала струс головного мозку, забиття обличчя — стан середньої тяжкості. Обоє госпіталізовані до хірургічного відділення Новосанжарської ЦРЛ. Також за цей період в районі було дві пожежі. Горіла лише трава і луки. Вчасно прибулі пожежники загасили вогонь, не допустивши його поширення на лісові масиви.

Про наявність фактів злочинів та правопорушень у районі доповідав Ігор Тіденко. За вихідні дні надходило повідомлення від жителя села Нехвороща про незаконний вилов риби у водоймі села. Зараз проводиться збір матеріалів.

— Можна питання, Володимире Володимировичу, — звернулася до Володимира Паршевлюка Оксана Пазюк, голова районної організації партії «Удар» і секретар спілки підприємців. — Я подавала дві заяви: стосовно використання службового транспорту головою райдержадміністрації в особистих цілях; та інша заява про використання комунгоспом автомобіля «Шкода» також після роботи. Яка доля цих заяв?

— Усі заяви зареєстровані в журналі єдиного обліку і проводиться перевірка, — відповів представник міліції.

— Напевне, це є кримінальне правопорушення. Вони на час апаратної з мене «браслети» знімають і я на апаратну ходжу, — віджартовується Володимир Паршевлюк.

— Ну підождіть, Володимир Володимирович, а чим ви кращий від «папєрєдників», як ви казали? Навіть Шовкопляс так не їздив додому, — говорить Оксана Григорівна.

— Дякую, Оксано Григорівно, спасибі, Ігоре Миколайовичу, — хотів закрити це питання Володимир Володимирович.

— Ми не почули, за що «спасибі». Що за три неділі зробилося? Чи треба півроку чекати? — обурилась пані Оксана.

— Згідно закону України «Про звернення громадян», розгляд може тривати до 30‑ти днів, якщо потребуються додаткові заходи для встановлення обставин і з’ясування всіх деталей, — відповів Ігор Миколайович, закривши це питання для обговорення.

Далі Василь Михайлик доповів, що підприємства району мають стовідсоткову готовність до проведення комплексу осінньо-польових робіт. А Ігор Романець розповів про виконання функцій Новосанжарського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. У районі функціонує два будинки сімейного типу, де виховується 14 дітей, та 7 прийомних сімей, де виховується 13 дітей. Також у Новосанжарському районі було зареєстровано 88 сімей вимушених переселенців зі сходу (258 осіб, з них 93 дитини). Усі вони знайшли тимчасове житло в нашому районі. 20 вирішило проблему працевлаштування,111 переоформили пенсії, 88 переоформили соціальні виплати та матеріальну допомогу, троє дітей відвідують дошкільні дитячі заклади, 35 дітей навчаються в школах району, двоє — студенти вищих навчальних закладів.
Після виступу Ігоря Романця Оксана Пазюк знову тягне руку:

— У мене питання. На минулій апаратній піднімалося питання про музей, де керівником є Тамара Паттієва, яка отримує за це кошти. Після цього, хочу проінформувати громаду, активісти пішли до музею, запросили Володимира Володимировича та Сергія Бодака, і що ми побачили в цьому музеї: павутина з гори і до низу, музейні експонати, картини — внизу. Це все гризуть миші . Жахіття! Коли я декілька днів назад зателефонувала до голови райдержадміністрації з питанням: «Які прийняті міри? Чи хоча б притягнута до якоїсь адміністративної відповідальності, чи винесена догана Тамарі Паттієвій?», я почула від Володимира Володимировича, що «кращого зберігача фондів музею в районі неможливо знайти». Прошу прокоментувати.

— Зараз у музеї наведено лад, павутина там ніде не звисає, миші, наскільки мені відомо, там нічого не гризуть і в мене претензій до зберігача фондів немає. Музей не експонується і він не відкритий для відвідувачів, — відповів Володимир Паршевлюк.

— Дуже багато нехороших, неперевірених чуток ходить стосовно жертв з нашого району в зоні АТО, тому прошу Олександра Бабенка проінформувати нас. Тобто, хочу щоб ви озвучили офіційну інформацію, яка є станом на сьогодні, — звернувся до Олександра Васильовича голова райдержадміністрації.

— На сьогоднішній день офіційно підтверджених фактів загибелі військовослужбовців немає, — проінформував Олександр Бабенко.

Також на апаратній піднімали питання про необхідність донорської здачі крові. Ольга Гиря повідомила, що в лікарні кожну середу проводиться день забору крові. Минулої середи прийшли здати кров 23 донора з місцевого відділу внутрішніх справ і було заготовлено 12 літрів крові та відправлено в Полтаву (співробітники міліції безкоштовно здали кров, хоча держава за сто грамів крові платить 16 гривень). Людина може здавати кров раз у три місяці. Тому бажаючі допомогти пораненим солдатам можуть приходити кожної середи до Новосанжарської ЦРЛ і долучитися до благородної справи, адже ваші 450 мілілітрів крові можуть врятувати комусь життя.


Автор: Юрій УГОРЕЦЬ


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Суспільство


1. Наташка / 13 вересня 2014, 17:05
Я вас умоляю! вона ще типографію не допродала. Лізе на пролом куди не просять і не розуміє що смішна. Хто не бачив її виступ у передачі на Лтаві раджу подивитися запис. Уся тупість зверху.
2. Істина / 13 вересня 2014, 19:49
2.Наташка
«Я вас умоляю! вона ще типографію не допродала. Лізе на пролом куди не просять і не розуміє що смішна. Хто не бачив її виступ у передачі на Лтаві раджу подивитися запис. Уся тупість зверху.»

Тупа,та хвора на манію величі Оксана Пазюк звикла гадити не отримуючи відповідь.Роками спаювала дітей в гниднику по вул Чкалова,Розікрала невкрадене до неї в типографії,набрала грошей в підприємців в Кобеляках за те, що вони залишаться на "підкові",нічого невийшло гроші не повернула.Про інші її "слабкості" розкажу потім,не все зразу.Опублікуємо й документальні докази "пушистості" цієї політстутки.
3. Свідок / 13 вересня 2014, 20:05
Вова Паршевлюк учить свою Розу їздити на авто, використовуючи службову машину. А Бабенко звітує про загиблих в зоні АТО. Жесть.
4. фермер / 14 вересня 2014, 14:24
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Що Олександр, що фызкультурник,хуже баб, поховалися тут і триндять. Ви наберіться такої мужності як у Пазюк і відкрито виступіть, на апаратній,на телебаченні, чи може в областній прокуратурі.Із-за таких трендунів ми просрали Україну. Ви і при Янику сиділи і тринділи і нічого не робили.І чим хуже Пазюк від Паршевлюка, чи Павлюченка, таких великих управлінців
5. Мужик / 14 вересня 2014, 14:29
Якщо дивилися передачу з нашими керівниками, то тупість повна була в Супруна,як у мяча.Ці керівники нічого не довели громаді області про соціально=економічний розвиток району, якби не Пазюк, можливо взагалі їм не було чим заповнити ефір.Пазюк громадська активістка більше володіла інформацією, ніж керівник районної ради, це просто ганьба.Любий інший сільський голова був би кращий.
6. Шовкопляс / 14 вересня 2014, 14:44
Дуже добре, бач як полякалися однієї жінки.Напевно цьому району потрібно такого керівника як Пазюк,вона б навела порядок
7. Істина / 14 вересня 2014, 16:54
9.Шовкопляс
«Дуже добре, бач як полякалися однієї жінки.Напевно цьому району потрібно такого керівника як Пазюк,вона б навела порядок»

Це вже епідемія!!!
8. Виробникь / 14 вересня 2014, 18:51
А пам’ятаете як вона напилась та й обмоч.... У саоему генделику , а ще й Володю з Генадием критикуе - не порядно кожний прошмандовци нормальних критикувати.
9. Александр / 14 вересня 2014, 20:29
"Мужик" З Пазючки така громацька активістка...Вона не була на жлдному з "Майданів" у Нових Санжарах, які збиралися в Санжарах до 18 лютого, а тут вилізла і громацькою активісткою стала...А на Лтаві, вона Паршевлюку і Супруну і слова сказати не давала, незрозуміло про що говорила...

Про те як Паршевлюк машину в власних цілях використовув , так по всьому розтринділа, а про те, як скаргу у міліцію на Зінченка (редактора "Світлиці") про використання службового авто також у власних цілях назвала "тиском на керівників". Подвійні стандарти якісь. Та й зрозуміло...
10. Мужик / 14 вересня 2014, 22:15
А що толку з тих що були на майдані в САнжарах,до 18 чи після 18.В Санжарах що проходила якась революція.Ну пішли керівники у відставку із моральних соображеній і що район став процвітать. Ну уступили представникам вулиці місця і що думаєш, що громада в захваті від Майданів Санжарських.Будуть скоро згадувати як страшний сон.Пазюк ВАм про це нагадує і правильно робить. А то сіли в крісла, в машини і чихали на ВАс і ВАш Санжарський Майдан
11. Хочу сказати / 15 вересня 2014, 13:40
Хочу звернути увагу "Александра" на подвійні стандарти, про які він тут згадує. Вони якраз не в Пазюк, а в Супруна, бо на Зінченка він маляву в міліцію надряпав, а на Паршевлюка чогось ні, даже назвав катання Вовочки на службовому авто "надуманою проблемо" - дивіться його виступ на ЛТАВІ. То в кого тут подвійні стандарти? Все, як було колись, за "регіоналів": своїх захищаємо, опонентів у багні топимо. Справді, шо змінилося після майдану? Скоро молода влада казатиме як у 37-му році: хто не був на Майдані - ворог народу! Не цим хихуватися треба, шановні, а своїми управлінськими успіхами. Аби ж тільки вони були...
12. Боб Роб / 15 вересня 2014, 14:44
14.Хочу сказати
«хто не був на Майдані - ворог народу!»

Боротьба з ближнім -основний принцип буття наших людей.А привід для цієї боротьби може бути різний.Останнім часом більше політичний.
14.Хочу сказати
«Хочу звернути увагу "Александра" на подвійні стандарти, про які він тут згадує. Вони якраз не в Пазюк»
Якатегорично негативно відношусь до осіб,які критикують владу виключно для власного піару,а не для того ,щоб щось змінити на краще.Тим більше якщо ця людина не може похвалитись якимись значними власними досягненнями.Наприклад один з місцевих колишніх депутатів критикує діючого свого колегу за те,що він не організував людей і техніку,щоб прибрати смітник,але мовчить ,що смітник виник за його каденції.Ще мій дід називав таких людей пустомелі.Так от,я особисто не знайомий з Пазюк О.,але мої знайомі в один голос говорять пронеї негативно.Мої знайомі не політики,не адміністративні керівники.Що стосується Супруна,так де ви бачили,щоб владі подобалась критика.Влада дама самолюбива!
13. Мужик / 15 вересня 2014, 16:22
Боб роб,категорично можна відноситись, тоді коли сам був у владі,або знаходишся у ній.Владу критикують, не для того щоб життя змінилося, а щоб той чиновник мінявся, або робив висновки.Пазюк не потрібно щось в собі міняти, вона чекала від змін як і всі,а отримали ще гірше.Якщо смітник у когось дома, то це не засмічує всю державу, а коли смітники у владних кабінетах,то державу засмоктує болото.На майдані стояли не проти смітників під домом, а ті що в кабінетах.І в основному смітили як судді Зваричу.
14. Хочу сказати / 15 вересня 2014, 17:19
Погоджуюсь з Мужиком. Коли ті, хто сьогодні при владі, були в опозиції, активно критикували владу і вказували їй, як треба працювати і шо зробити. Нарікали, що регіонали все спихають на папєрєдніків. А помінявшись місцями, тепер самі все звертають на папєрєдніків, бо жити стало ще гірше. А в кожної людини життя одне і вона хоче жити краще сьогодні, а не колись, в ефемерному майбутньому. Азаров обіцяв, шо краще житимемо, коли "візьмемо в руки лопату". А ці обіцяють - коли спочатку "виженемо регіоналів і комуністів", потім "виграємо війну", потім "відбудуємо Донбас", потім знову коли прийде молода влада, і так без кінця - потім, потім, потім. Але зарплату і пільги за своє перебування при владі чиновники одержують вже сьогодні, та ще й хочуть, шоб її не критикували. Хіба це правильно?
15. Мужик / 15 вересня 2014, 21:19
ПРикра безкінечність,але вона перерветься добре коли Свобода не пройде до ради,разом з регіонами.Хоча наследники там будут и все почнеться спочатку
16. Боб Роб / 16 вересня 2014, 07:43
19.Мужик
«ПРикра безкінечність,але вона перерветься добре коли Свобода не пройде до ради,разом з регіонами»

Шансів в них небагато.
17.Мужик
«Боб роб,категорично можна відноситись, тоді коли сам був у владі,або знаходишся у ній»
Категорично можна відноситись,коли маєш стійку,мотивовану позицію,від якої не відхиляєшся.
17.Мужик
«.Владу критикують, не для того щоб життя змінилося, а щоб той чиновник мінявся, або робив висновки.»

А хіба ці моменти не пов"язані між собою.Нажаль наше життя в більшій,чи меньшій мірі залежить від чиновників.Виходить якісні зміни в владних структурах впливають на якість нашого життя.Тому зміна самого чиновника,не метою.Основне результати його роботи.Припустимо перестав Паршевлюк підвозити дитину в дитсадок на службовій машині,зреагував на критику Пазюк.Мало того вирішив для сбе що таке використання службового транспорту неприпустиме.І що?Вам стало краще?Інша справа ,якщо він об"єднав людей з різними поглядами,залучив інвестиції в район,відновив державне фінансування різних програм розвитку,покращив побут людей.
17.Мужик
«.Пазюк не потрібно щось в собі міняти»
Значить нічого їй робити в політичному і громадському житті району!!!
17.Мужик
«смітники у владних кабінетах,то державу засмоктує болото.»
Згоден.
18.Хочу сказати
«Але зарплату і пільги за своє перебування при владі чиновники одержують вже сьогодні, та ще й хочуть, шоб її не критикували. Хіба це правильно?»
Неправильно.Але критика і "обпісювання заборів"різні речі.
17. Свідок / 16 вересня 2014, 09:10
20.Боб Роб
«перестав Паршевлюк підвозити дитину в дитсадок на службовій машині,зреагував на критику Пазюк.Мало того вирішив для сбе що таке використання службового транспорту неприпустиме.І що?Вам стало краще?»

А за що хлопці на сході вмирають? За те, що Паршевлюк думає, возити чи не возити дитину в дитсадок на службовій машині? Не дорога ціна?!
18. Боб Роб / 16 вересня 2014, 10:22
21.Свідок
«А за що хлопці на сході вмирають? За те, що Паршевлюк думає, возити чи не возити дитину в дитсадок на службовій машині? Не дорога ціна?!»
Хлопці ризикують своїм життям тому,що іде війна з зовнішнім і внутрішнім ворогом.Хлопці гинуть на сході за збереження України,як держави.Й основне ,наші хлопці воюють за те,щоб їм і їхнім близьким ,як і всім нам було краще жити в мирний час.І не потрібно писати таку дурню ,як ви,Свідок пишете.Ви абсолютно сліпий,якщо вважаєте,що їзда на службовому транспорті основна проблема в країні ,чи нашому районі.Як на мене,то нехай би голова РДА їздив на ній нехай і в власних справах,лиш би мав позитивні результати щодо розвитку району.Чи краще щоб їздив на велосипеді і нічого не робив би?Ви віддаєте перевагу чесному неробі?Я говорю не особисто про Паршевлюка,а узагальнено.
19. Свідок / 16 вересня 2014, 11:30
22.Боб Роб
«Як на мене,то нехай би голова РДА їздив на ній нехай і в власних справах,лиш би мав позитивні результати щодо розвитку району.»

В тому той справа. Де кращі результати. Двері ще й досі не справили, ті, що вибили, як прийшли міняти стару бандитську владу? Знаєте, як у тому анекдоті: "В автобусі жінка звертається до чоловіка - мужчина, якщо ви вже лягли на мене, так робіть, хоч що-небудь." Проблема в тому, що обличчя змінились, а методи керівництва - ні. От я й думаю - за що стояв майдан і за що люди вмирають на сході, якщо нічого не міняється. По крайній мірі, в кращу сторону то точно не змінилось нічого. Якщо ж не щитати тих, хто кращі зарплати получають та мають можливість дітей в садок на машині возити. Це як приклад. Якщо знаєте, де стало краще жить простим людям - скажіть.
20. Свідок / 16 вересня 2014, 11:31
Да, про свободу слова тоже пора забуть. Да, модераторе?
21. Непроплачена думка / 17 вересня 2014, 08:17
Подивився "Голос громади". А чому цей ролик не розмістили на сайті районної ради? Я вже тиждень там його виглядаю, а побачив тільки-но на ютубі. До речі, Пазюк була справді молодець, гарно відповідав на запитання і Парпшевлюк - видно зразу, шо хоч трішки володіє ситуацією. А Супрун, чесно кажучи, так собі... Пару раз шось намагався вичавити з себе... Може, того й немає на сайті райради цього відео?
22. New York / 17 вересня 2014, 09:28
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
35.гість 7
«Далеко не кожен зможе без бумажки в прямому ефірі висловлювати грамотно свої думки, набагато краще від керівництва району.Хочеться запитати: "А вам слабо?"»

Да, красіво пиздіти — це ключова функція української влади. Негоже у цьому пасти задніх. ))
23. Маю думку / 17 вересня 2014, 10:09
"New York", неапевне, згарячу не зрозумів, про кого йдеться. Пазюк не є представницею влади, а ось влада на її тлі була, як каже "Непроплачена думка", так собі... Особливо Супрун!
24. Микoла Гузченко / 17 вересня 2014, 11:37
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
4.Свідок
«Вова Паршевлюк учить свою Розу їздити на авто, використовуючи службову машину. »

Між іншим, вчити дружину їздити на службовій машині - це ого-го як прагматично. По-перше, держбюджет оплатить ремонти після навчальної їзди, а це суттєва економія для сім’ї. По-друге, під час навчання не виникає бажання задушити дружину, яка гребе пузом, дисками і бамперами по бордюрах і ямах. Це допоможе зберегти сімейні стосунки.
А те, що навчальна їзда на необладнаному автомобілі без професійного інструктора наражає на смертельну небезбеку інших учасників руху - так то хуйня. І нецільове використання державного майна - теж хуйня. І КУпАП разом з ЗУпДС - теж хуйня. Якщо людина до схід сонця тричі прошепоче "Україна понад усе" - то їй можна все.
25. Чудо Юдо / 17 вересня 2014, 12:57
А можна відео цієї Пазюк десь на мітингу?
А то я подивився «Голос громади», послухав її - відчуваються явні признаки класичного "очманілого борця за свободу": істеричні нотки, понаддушевність у голосі ("цукерочки, діточки", бла-бла)... Хоча не сильно. Можу помилятися. Але вона сиділа у студії, там свою інтонацію люди тримають на рівні. Тому хочу послухати її голосочок у неформальній обстановці. Там би відразу стало ясно якого поля ягода.

А про державний автомобіль Паршевлюка... Якщо дійсно використовує у своїх цілях - значить мудло таке ж самісіньке і те, про що він кричав на Майдані і гроша ломаного не коштує. Хоча з іншої сторони - а чому не пожалієтеся у відповідні органи? Якщо точно знаєте, що закон порушує - чому не здасте?
26. Хочу висловитись / 17 вересня 2014, 13:31
Мій презент Миколі Гузченку! І за об’єктивність, і за почуття гумору! Підтримую і "Чудо Юдо". Хочу лиш сказати, що насправді та ж Пазюк двічі жалілась на використання Паршевлюком службового авто, але ж у нашій державі "свої" "своїх" не здають! Уважніше передивіться момент на відео: обоє керівників району єхидно посміхаються, почувши про автомобіль, а Супрун називає це "надуманими звинуваченнями". Переконує, що на офіційнорму сайті райради ніякої цензури, але ролик виставити не хоче. Хто ще вірить, ніби до влади прийшли чесні, сміливі, справедливі?
27. Гостинець / 17 вересня 2014, 13:36
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
40.Микoла Гузченко
«Між іншим, вчити дружину їздити на службовій машині - це ого-го як прагматично. По-перше, держбюджет оплатить ремонти після навчальної їзди, а це суттєва економія для сім’ї. По-друге, під час навчання не виникає бажання задушити дружину, яка гребе пузом, дисками і бамперами по бордюрах і ямах. Це допоможе зберегти сімейні стосунки.
А те, що навчальна їзда на необладнаному автомобілі без професійного інструктора наражає на смертельну небезбеку інших учасників руху - так то хуйня. І нецільове використання державного майна - теж хуйня. І КУпАП разом з ЗУпДС - теж хуйня. Якщо людина до схід сонця тричі прошепоче "Україна понад усе" - то їй можна все.»

да, машина - ето святоє! Навіть гузченко в етом вопросє проявився як майже розумна людина)))
28. Відео де / 17 вересня 2014, 13:53
Відео де? Виставляйте сюда а то балаканина не по темі.
29. Місцевий / 17 вересня 2014, 16:09
30. Маю думку / 17 вересня 2014, 17:52
45.Місцевий
« І якщо треба і кров і життя віддасть за розквіт України в т.ч. і Новосанжарщини»

Чому ж тоді Паршевлюк досі не в АТО? Молодий, спортсмен, патріот, і готовий віддати, а не віддає...
31. Наташка / 17 вересня 2014, 18:44
Прикро, що голова РДА використовує автомобіль у власних цілях. Це справді люди бачили, дитину в школу відвозить, дружину катає. Аби більшого йому не захотілося, бо влада псує людей із нестійкою психікою.
А от Оксана - ну про що ви говорите! звичайні прийоми базарної тітки, яка за пояс любого заткне. Не захоплюйтесь її сміливістю мочити керівництво району, у неї морального права немає виступати перед громадою. Звичайна спекулянтка, яка дітей споювала на своїй торговій точці не дивлячись на заборону. І це лише один її гріх із безкінечного списку. Людей запитайте!
32. Александр / 17 вересня 2014, 19:37
35.гість 7
«А людям сподобався виступ Пазючки на Лтаві. Весь район гуде. Далеко не кожен зможе без бумажки в прямому ефірі висловлювати грамотно свої думки, набагато краще від керівництва району.Хочеться запитати: "А вам слабо?"»


Тобто це називається грамотно висловлювати всої думки) Буває) Янукови також "грамотно" висловлював свої думки...
33. Александр / 17 вересня 2014, 19:41
39.Мужик
«Для чого розміщати на сайті райради такий сюжет Супруну,перед виборами х його та його партії рейтингом,Він наче ще і народні депутати йде.Так що піар йому доречний»

Поки що не йде) У всякому разі у списку, який розмістила на своєму сайті Батьківщина його немає. На сайті ЦВК поки що список Батьківщини не розмістили. Спочатку перевіряте інформацію, а потім поширюйте слухи, тим паче. що в даній ситуації це не так важко зробити
34. Читач / 18 вересня 2014, 00:21
40.Микoла Гузченко
«Якщо людина до схід сонця тричі прошепоче "Україна понад усе" - то їй можна все.»

100% ++++++++++++++++++++++++++++++
35. Гостинець / 18 вересня 2014, 02:11
54.Читач
«40.Микoла Гузченко
«Якщо людина до схід сонця тричі прошепоче "Україна понад усе" - то їй можна все.»

100% ++++++++++++++++++++++++++++++»

Коля умнеет не по дням, а по часам, да. Ощущение, что это Шофер перелогинился Гузченком. Прозрел, чи шо?

А помнится, Гузченко меня х...ями обкладывал, в феврале-марте, когда я прогнозировал, что будет именно так как есть!


36. Наташка / 18 вересня 2014, 18:33
47.Маю думку
«Чому ж тоді Паршевлюк досі не в АТО? Молодий, спортсмен, патріот, і готовий віддати, а не віддає...»

Та ні, нехай тепер керує, раз узявся. Думаємо що йому тут не мед, якщо усвідомив яку відповідальність на себе узяв. Ось зима покаже чим влада ввесь цей час займалася.Якщо школи закриються, водогони розмерзнуться дороги не розчищатимуть то тоді вже цих прийдемо лопатою ганяти.
37. Українець / 23 вересня 2014, 15:01
До речі ніхто не говорить про те. чому почалася ця "критика". "Революція" пройшла, всі, кого б потрібно було посадити чи хоч порозганяти з посад, залишилися на своїх місцях. Це стосується як держави в цілому, так і району. Ось у цьому основний недолік цієї "молодої" влади.
Отже час пройшов і почалася "контрреволюція". Ті. що втратили владу хочуть її повернути, перекрасившись. Ні для кого не секрет. що по Судіївському виборочому округу в районну раду "блискучу" перемогу збодув Б.Федоренко (47 "за" із около 300 жителів сільської ради, які мали право голосу), який мітить на голову районної ради (колишні регіонали, яких більшість у районій раді готові за нього проголосувати) і в майбутньому навіть на голову райдержадміністрації. Хто таких Б. Федоренко я думаю ні для кого не секрет. В порівнянні з ним Паршевлюк і Супрун просто ангели.До речі його кондидатура влаштовує і Лебедин із Перервою та й на виборах президента головою районного штабу Порошенка був якраз Федоренко. Виходячи з вищевикладеного зрозуміло. чому Пазюк так виступала на "Лтаві" і на апаратній нараді і в чиїх інтересах працює...До речі по району ходять слухи, що Пазюк любовниця Лебенина. Це лише слухи, але диму без вогню не буває. Зверніть увагу, що й Супрун тягне з сесією р.р., бо на ній більш всього буде піднято питання про недовіру Супруну і обрання на його посаду Федоренка...
38. Боб Роб / 23 вересня 2014, 15:55
58.Українець
«Текст з’явиться після перевірки модератором»

58.Українець
« 15:01»

Оце оперативність модератора!!!Зараз 15:52
39. служащий / 23 вересня 2014, 22:04
украінець цікава думка, а власне не думка а плітки, якими кишить адміністрація з радою.Чомусь там Федоренка бояться як чорт ладана.Хоча Река скоро поміняє Паршевлюка,Кулешова чув тоже не проти стати головою
40. Істина / 24 вересня 2014, 05:23
61.служащий
«украінець цікава думка, а власне не думка а плітки, якими кишить адміністрація з радою.Чомусь там Федоренка бояться як чорт ладана.Хоча Река скоро поміняє Паршевлюка,Кулешова чув тоже не проти стати головою»

Санта Барбара по-Новосанжарськи.Федоренко стане головою райради,припускаю.Ми схильні наступати на граблі двічі.Паршевлюку -щитані дні лишились,більше всього.Кулєшова стане головою-таких дослідів на нас,ще не ставили.А Пазюк О.,невже начальником міліції поставлять?Справжня драма.Скоріше трагікомедія!
41. служащий / 24 вересня 2014, 20:54
Істина ми уже на таких граблях,що мозги відшибло, і не тільки в Санжарах.Такі собі Паршевлюки і в Чутово, і Кобеляках,Машівці, Та і в Полтаві сидить дегенерат, який не знає чим займаються його голови в районах.Цікаво, що українець любитель зібрання пліток, хто чия любовниця. Тут нещодавно писали, що вона наче Реки,
42. служащий / 25 вересня 2014, 21:52
А для чого Супруну слова звязувати,зате він добре грає в футбол.Паршевлюк йому теж підіграє,може забють.Хотя вони давно забили
43. Патріот / 25 вересня 2014, 21:59
Цікаво,чому пан Паршевлюк свою думку,тут виразив під псевдонімом -українець, якщо ці плітки він даже на нарадах свої обговорює,сам же говорив на апаратній,щоб базарним пліткам не вірили. Говорить за Зінченка, а сам боїться втратити посаду.Уже приміряв корону,важко з нею розтатись,так само і Супрун,щоб його не чіпали кинувся до Верховної ради.Цікаво для чого йому депутатство, якщо районний депутат і керівник він ніякий.Дали евродепутати йому владу,а толку
44. гість / 25 вересня 2014, 23:42
"украінець цікава думка, а власне не думка а плітки, якими кишить адміністрація з радою.Чомусь там Федоренка бояться як чорт ладана.Хоча Река скоро поміняє Паршевлюка,Кулешова чув тоже не проти стати головою". Хто боїться? Якби боялися, то просто б недопустили. Одне незрозуміло чому ні Супрун (голова районної Батьківщини), ні Паршевлюк (фактично голора районної Свободи) не виставили жодного свого кандидата по Судіївці. Це ж +1 голос в районій раді за них... А в народні депутати одразу ж кандидатуру знайшли)
45. шофер / 26 вересня 2014, 00:00
Харош бла-бла-бла.
Є більш інтригуючі та обнадійливі новини:
NN.Из-за нехватки угля остановили Змиевскую ТЭС
« Еще неизвестно когда включат, когда пустят станцию, когда будет идти уголь", - сказала Любовь Хворостинка, жительница поселка Комсомольский.

Змиевская ТЭС обслуживает три области - Харьковскую, Сумскую и Полтавскую.А это вам не трагедия поселка Комсомольский, это - трагедия госмасшаба.

И веерными отключениями, решениями Кабмина спасти области и страну от коллапса вряд ли удастся.»
Читаємо уважно - повний текст осьо: Посилання на finance.memax.com.ua

Гадаю це саме той випадок, коли приказка "Все що робеться - до кращого" буде права на 100%
Такий "холодний душ" гарантовано протверезить гарячі патріотизми.

Змінено 26.09.2014, 00:06
46. ДуховностоличнийЯ / 26 вересня 2014, 01:52
Шофер, та ти гониш! Донбас зі своїм угльом завжди був дотаційним регіоном і сидів на шиї у києва і західної україни. Ми ж - цвіт генофонду, еліта нації, не те що ці замурзані шахтьори-ватники! Геть даунбасовців з їхніми шахтами та вугіллям, у нас є жовто-блакитні прапори, чудові пісні (особливо "Путін-х...ло"), зігріваючі душу й тіло кричалки і тупцянки! Слава україні!
47. Свідок / 26 вересня 2014, 07:59
67.гість
«67. гість / вчора, 23:42 Вставити цитату
Текст з’явиться після перевірки модератором»

69.ДуховностоличнийЯ
«69. ДуховностоличнийЯ / сьогодні, 01:52 Вставити цитату
Текст з’явиться після перевірки модератором»

Модератор, що з тобою?
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації