Вхід | Реєстрація

Ще раз про Мірошниченка

У минулому випуску газети вийшла стаття під назвою «Нардеп Мірошниченко приїхав до виборців на БМВ 5-ї серії». Там була допущена неточність. Дослівно слова Мірошниченка звучали так:

Мірошниченко: «… дивіться тут звернення до мене, запитання: «Допоможіть нам позбутися редактора місцевої комунальної газети «Світлиця» русофоба Зінченка».

Голос із залу: «Справа в тому, що статтю (мається на увазі стаття в газеті «Світлиця» «Свобода прийшла — Україну рознесла», автор Іван Коломієць, але надрукована фактично з дозволу Зінченка О. В.), яку Ви тримаєте була надрукована в той момент, коли гинули хлопці на Майдані, 21 лютого. І ця людина до цього часу працює.»

Мірошниченко: «… друзі, я обов’язково звернуся у відповідний комітет і спробуємо щось зробити. Але ж от у Вас також має бути почуття власної гідності. І прийдіть того редактора — викиньте геть. Змусьте написати його заяву. бо багато розказують Мірошниченко поганий - викинув Пантелеймонова, розумієте. а я Вам чесно скажу, зараз Ви бачите яка ситуація, якби ми тоді його не викинули, він би там і досі показував по національному каналу війну…».


Автор: «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Політика


1. Боб Роб / 11 жовтня 2014, 07:16
Бля..ха-муха,крок вперед, два назад!В попередній статті говорилось не про те ,хто і як викине Зінченка,а про те що Мірошниченко приїхав на дорогущому авто,й це під час зубожіння країни.Пам"ятаю ,в 2012 році він приїжджав в Санжари на мікроавтобусі.Ось кому в Україні жити стало краще!Та й хто ж скаже,що свободівці не заср..ся.А ви прилипли до Зінченка.Може він і співав оди режиму,мабуть був слугою государевем,якщо так...відповість.Але як до журналіста вам до нього ,років сто ще вчитись.Модераторе, написано без матюків,так що?Відфільтруєш за останню фразу?
2. служащий / 11 жовтня 2014, 18:58
Боб Роб, сказал по мужски.Действительно,видно на Филоненка свободовцы надавили и включили старую пластинку.все правильно сказано,в поисках врагов свободовцы уже просто давно переступают закон, отжимают потихому бизнес. и поступают не жуже Яныка, кто не сговорчив или в мусорный бак или в окно и чем, они лучше. Даже некоторые люди уже с теплотой вспоминают регионы.
3. гість / 11 жовтня 2014, 20:28
3.служащий
«Боб Роб, сказал по мужски.Действительно,видно на Филоненка свободовцы надавили и включили старую пластинку.все правильно сказано,в поисках врагов свободовцы уже просто давно переступают закон, отжимают потихому бизнес. и поступают не жуже Яныка, кто не сговорчив или в мусорный бак или в окно и чем, они лучше. Даже некоторые люди уже с теплотой вспоминают регионы.»

Та вони мабуть їх і не забували...Перші до Росіян побіжать. як не дай бог, вони сюди прийдуть. Така вже людська натура.
4. Справедливість / 11 жовтня 2014, 20:34
А в чому Зінченко помилився? Хіба Украіна нині не в розрусі.
5. шофер / 11 жовтня 2014, 22:40
3.служащий
«Действительно,видно на Филоненка свободовцы надавили и включили старую пластинку»
Правильно, саме так усі і зрозуміють - це ясно без варіантів. А це значить що вийшла класна "стаття уточнялочка", яка розповість людям про щось цікавіше, а ніж про саме "уточнення". Логічно? Ну... ))
6. Гамлет / 12 жовтня 2014, 07:21
3.служащий
«,в поисках врагов свободовцы уже просто давно переступают закон, отжимают потихому бизнес. и поступают не жуже Яныка,»
Очень похоже на войну между урками и жиганами в Одессе в начале прошлого века.Бандиты воюют между собой ,а раница между ними не суть ,а масть.Зинченко возможно проффисионал,но все же продажная проститутка.Его задача правильно выбрать хозяина,пока справляется.Всем замылил глаза жесткими статьями про районную власть,только никто незадумался откуда такая смелость.
7. До Гамлета / 12 жовтня 2014, 09:17
Прикольно! Чого тоді Зінченко не побіг під тепле крило нової влади, якшо такий продажний? Шось ви зовсім забрехалися, друзі-демократи! Попробуйте й ви жостко написати про районну владу. Слабо?
8. До Гамлета / 12 жовтня 2014, 09:19
Да, уважаеміе демократы, посмотрите в словаре значение слова "русофоб" и не выдавайте на люди свою темную глупость!
9. Гамлет / 12 жовтня 2014, 11:25
8.До Гамлета
«Прикольно! Чого тоді Зінченко не побіг під тепле крило нової влади, якшо такий продажний? Шось ви зовсім забрехалися, друзі-демократи! Попробуйте й ви жостко написати про районну владу. Слабо?»

А никто не задумывался,почему по телевиденью показывают мультик "Сказочная Русь",ведь там прямо издеваются над президентами,премьерами,министрами?Ответ прост,покровитель авторов "шедевра"очень влиятельное лицо,сможет защитить своих клоунов.Вот и Зинченко не побежал под теплое крыло новой власти,потому что Лебедин ему платит больше,да и от откровенно слабых районщиков защитит.
8.До Гамлета
«Попробуйте й ви жостко написати про районну владу. Слабо?»

Зачем писать об очевидном?Да и не мое это.Это пускай Зинченко роется в грязном белье,ему хозяйскую косточку отрабатывать надо.Кстати я его русофобом не называл.К чему замечание?Он скорее крепостной писака.
10. гістьа / 12 жовтня 2014, 12:28
Продажність породжує зраду, а зрада це тяжкий злочин! Кожен, хто спокусився на цей злочин, повинен понести відповідальність, бо кістка може стати поперек горла, або хозяін собі іі залише. Що тоді робити?
8.До Гамлета
«Прикольно! Чого тоді Зінченко не побіг під тепле крило нової влади, якшо такий продажний?»

11. Тамара Гамлету / 12 жовтня 2014, 12:30
Прочитала коментарі. Появилося кілька запитань. Якшо Зінченко - кріпосний писака, то хто тоді ЕХО, яке включило задній хід, подавши це уточнення? Під ким ходять ці кріпосні? Під Свободою? Тоді хай так і скажуть. З приводу слабих районщиків. Це хто, Супрун чи Паршевлюк сильні районщики? Не смішіть народ! Це ви можете собі дозволити сказати "Зачем писать об очевидном?". Таки нема для чого, коли ви не журналіст. А для журналіста писати про очевидне є його прямим обов’язком. Шо в цьому поганого, не зрозуміла. І ще одне. Якшо ви за правду й об’єктивність, то вкажіть, скільки ж Лебедин платить Зінченку, нам цікаво знати. А якшо не знаєте, то не розпускайте брехню і не вимагайте об’єктивності від когось другого. Й останнє. Сповна погоджуюсь із думкою Шофера, коментар номер шість.
12. і шо / 12 жовтня 2014, 13:05
Зіню злили? Чі шо?
13. Тамара / 12 жовтня 2014, 13:25
У тому й річ, шо нічого не змиінилось. Але ж про яку тоді "неточність" у попередній статті йде мова?
14. Санжарець / 12 жовтня 2014, 13:27
Фу, від 14-го коменту мене занудило. Тут більшість таких... недо... коментують?
15. і шо / 12 жовтня 2014, 14:19
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Зливають всетаки... Мудило занудило, запитали відповідай, а ні соси ху і не псіхуй.
17.Санжарець
«Фу, від 14-го коменту мене занудило»

16. Санжарець / 12 жовтня 2014, 15:16
Наскільки знаю, Лебедин не заставляв, а просив голосувати за Лелюка, заставляли ригіонали, шо були у владі - це факт. А другий абзац коменту Гамлета мені симпатичний, бо справедливо сказано! Хай люди розбираються, хто як пише, і найлучша люстрація Зінченку - падіння тиражу його газети, а не від купки представників політичного агресора з гарною назвою "Свобода".
Автору 19-го коменту мій презент! Хто був ішаком, той ним і остається! Звик сосати - на здоровля!
17. і шо / 12 жовтня 2014, 16:00

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
18. Санжарець / 12 жовтня 2014, 16:05

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
19. Гамлет / 12 жовтня 2014, 16:48
20.Санжарець
«Наскільки знаю, Лебедин не заставляв, а просив голосувати за Лелюка,»

Все происходило так:"Уважаемые сельские жители,я вас прошу проголосовать за Лелюка,а если нет,то далеко не все останутся на работе,плата за паи будет меньше в два раза,свои огороды будете копать лопатами и т.д."Конечно это просьба,а что же еще!
20.Санжарець
«люстрація Зінченку - падіння тиражу його газети»

Да нет же.Людей интересуют сенсации,скандалы,конфликты,потому такой люстрации не будет.Ведь правда вещь скучная.И все таки прийдет время,и Зинченку люди скажут:" Мы читаем твою газетенку,потому что в ней есть программа,анекдоты,гороскоп,ну и пару сплетен,но тебе не верим,ты лжец и крепостной писака.
20. Санжарець / 12 жовтня 2014, 17:39
На мій погляд, програма. анекдоти й гороскоп є в багатьох газетах. "Ты лжец" скоріше скажуть таким, як Гамлет. Бо брехня Гамлета вже в тому, що "газетенка" не Зінченка, а районної ради. Отак брехня й поширюється...
21. служащий / 12 жовтня 2014, 22:49
Не очем и шо
22. Гамлет / 13 жовтня 2014, 08:11
25.Санжарець
«На мій погляд, програма. анекдоти й гороскоп є в багатьох газетах. "Ты лжец" скоріше скажуть таким, як Гамлет. Бо брехня Гамлета вже в тому, що "газетенка" не Зінченка, а районної ради. Отак брехня й поширюється..»

Санжарец,вы сам Зинченко,его жена или его адвокат?А районной рады "газетенка" только формально.Он что,согласовует опубликовуемые материалы с депутатами?Нет!тогда в чем моя ложь?
23. Кирило / 13 жовтня 2014, 18:54
Ехо це уособлення відлуння, що його чути тим хто в горах та лісах. Тому всі матеріали цього тижневика відповідають його назві.
24. гість / 13 жовтня 2014, 19:38
15.НеХохол
«А в чем Вы видите "задний ход"? ПО всей видимости "агенты" этого нардепа прилипли к редактору, что он, мол, не совсем так выразился. Редактор подал дословную фразу Мирошниченко, чтобы отцепились. А что она поменяла? От этого депутат приехал на другой машине? Или он не предлагал "выкинуть редатора"? Ничего это не изменило.»

Конешно не змінило. До речі хтось знає, що в своєму виступі Мірошниченко говорив. що йому не соромно показати свою машину, бо "він раніше займався журналіською діяльністю і бізнесом, а зараз бізнесом займається його дружина"...
25. гість / 13 жовтня 2014, 19:43
8.До Гамлета
«Прикольно! Чого тоді Зінченко не побіг під тепле крило нової влади, якшо такий продажний? Шось ви зовсім забрехалися, друзі-демократи! Попробуйте й ви жостко написати про районну владу. Слабо?»

Бо гроші ніхто не пропонує...Он Лотоус роздає гроші, так Зірченко з Федоренком вже там. Федоренко вже й забу, що на президенських виборах був в штабі Порошенка)
26. гість / 13 жовтня 2014, 19:50
8.До Гамлета
«Прикольно! Чого тоді Зінченко не побіг під тепле крило нової влади, якшо такий продажний? Шось ви зовсім забрехалися, друзі-демократи! Попробуйте й ви жостко написати про районну владу. Слабо?»

Ти хоч читав його "критику". Все зводиться до питання грошей. Саме заробити не в змозі. от і розказує...До речі в той же час він не взяв гроші з Федоренка за 2 статейки («В нинішніх умовах ти не знаєш, з ким завтра можеш опинитися в одному «окопі», 25 липня, «Поговорили – і від душі відлягло», 8 серпня) які були надруковані в "Світлиці" під час передвиборчої агітації Федоренка. А потім воно ще говорить. що грошей немає. Ви подивіться останні випуски газети, де політична реклама: біля одних від ставить почначку на правах реклами. біля інших - ні. Тобто з інших кладе гроші в свій карман. Для тих, хто казатиме, що не рахуйте чужі гроші нагадаю - газета комунальна...
27. Санжарець / 13 жовтня 2014, 20:58
Не второпаю, звідкіля така обізнаність у гістя. Мабуть, із Зінченком гроші ділять, а він мало дає, від того і злість. Бо казати "кладе в карман" - це вже серйозна малява, докази треба! Це шо, Мірошниченку можна бути журналістом і бізнесменом, а Зінченку - тільки журналістом? Цікаво, а скільки на газету дала влада з бюджету?
28. Наталья / 13 жовтня 2014, 21:21
Когда пишут, как Гисть, так неуважительно о человеке, то наверняка имеют в этой истории личный интерес. Хотелось бы знать, какой? Видать, сам Гисть не настолько честен, как изображает из себя, думая, будто все вокруг глупцы. Вообще-то порядочным людям нужно иметь доказательства для того, чтобы обвинить в чем-то других. Иначе это просто безответственная и болтовня. Я не знаю, кто такой Зинченко, но думаю, это его настоящее имя, которым он подписывает свои статьи. В отличие от человека, который боязненно прячется за псевдоним "Гисть".
29. Істина / 14 жовтня 2014, 16:40
34.Наталья
« Вообще-то порядочным людям нужно иметь доказательства для того, чтобы обвинить в чем-то других.»

Що Ви?Докази в кожному номері "Світлиці"Наприклад в останньому куча політичної реклами про того ж Лотоуса,такий вже благодіяч.І поряд облив грязюкою Його опонента-Реку.Так що проплачений піарщик ваш Зінченко.
32.гість
«.До речі в той же час він не взяв гроші з Федоренка за 2 статейки («В нинішніх умовах ти не знаєш, з ким завтра можеш опинитися в одному «окопі», 25 липня, «Поговорили – і від душі відлягло», 8 серпня) які були надруковані в "Світлиці"»

Які ще докази вам,Наталья треба.
30. Гамлет / 14 жовтня 2014, 16:50
30.гість
« До речі хтось знає, що в своєму виступі Мірошниченко говорив. що йому не соромно показати свою машину,»

Конечно нестыдно,это же не "таврия".
33.Санжарець
« Мірошниченку можна бути журналістом і бізнесменом, а Зінченку - тільки журналістом?»
Одного поля ягоды,только заказчики разные.
33.Санжарець
«. Мабуть, із Зінченком гроші ділять, а він мало дає, від того і злість. Бо казати "кладе в карман" - це вже серйозна малява, докази треба!»

Непойму,вы что ожидаете,что здесь коментарии прокурор пишет.Какие вам доказательства,купюры меченые,или копии протоколов о передаче денег выложить?ведь об очевидных вещах говорим.
31. Гамлет / 14 жовтня 2014, 16:54
35.Істина
«Так що проплачений піарщик ваш Зінченко.»

ну вот,наконец начал просыпатся разум.Истина,с этой фразой я согласен на все 100.
32. Наталья Миронченко / 14 жовтня 2014, 18:45
"Очевидные" - от слов "очами видеть". Получается, вы видели, как Зинченку заказывают статьи и платят за них? Тогда идите к прокурору! А не можете - не порождайте слухи, вы же не базарная бабка. Или думаете, что зарплата журналиста - это "проплата за статьи"? На самом деле так оно и есть, но в этом никакого криминала, между прочим.
Кстати, а почему Гисть не ответил, почему он прячется за псевдоним? Наверное, боится быть наказанным за личное вранье?
33. Гамлет / 14 жовтня 2014, 20:57
38.Наталья Миронченко
«"Очевидные" - от слов "очами видеть". Получается, вы видели, как Зинченку заказывают статьи и платят за них? Тогда идите к прокурору! А не можете - не порождайте слухи, вы же не базарная бабка. Или думаете, что зарплата журналиста - это "проплата за статьи"?»

Наталья,Вы нехотите меня услышать.Как Вам еще обьяснить?Ну Чикатило,например,я никогда не видел как он убивал людей,но имею основания назвать его убийцей.Так и с Зинченком,я действительно не видел как ему заносят деньги, но анализирую его статьи и делаю вывод:"Проплаченый писака он ,однозначно"Что касается зарплаты журналиста,так вспомнил старую история:"Встречаются два начальника ,один другому говорит вот у меня две красивые секретарши,но одна получает в два раза больше ,потому что спит со мной.А собеседник ему говорит:"Глупо это, у меня так же две красивые секретарши ,сплю с одной ,но плачу им одинаково,одной за секс,другой что бы жене не сказала".Вот так и Зинченку платят за заказные статьи на одну тему и за молчание поиным событиям.
34. Наталья / 14 жовтня 2014, 21:35
Гамлет, я Вас не знаю, но судя по Вашим размышленьям, тоже могу могу делать некоторые выводы, например, что Вы человек очень субьективный, несправедливый, иногда может быть даже лживый, используете в своих сужденьях только предположения, но выдаете их за правду, за состоявшийся факт. Могу также какой-нибудь анекдот подставить. Я понимаю, Вы не судья, можете не соблюдать все юридические нюансы, но не дай Бог Вам быть судьей с таким подходом к оценке человека. Как говорится, не судите, да не судимы будете... Неизвестно, как бы Вы поступали на месте Зинченка.
35. глядач / 14 жовтня 2014, 21:50
Адміне! Пропоную видалити всі коментарі, написані російською мовою.Чому ігнорують чудову нашу мову?
36. служащий / 14 жовтня 2014, 22:28
Гамлет, какой только можно придумать бред,это у Вас от избытка ума. Чикатило назвать можете убийцей.Его органы и суд установили, а потом он стал Чикатило и теперь Вы можете это говорить.Гамлет, а Филоненко Паршевлюку не платил,чтобы долбил Шовкопляса, или сейчас Трохимчуку.А Девятко Реку не пиарила в Злагоде.Журналистика для того, чтобы была сенсация и читали газету.Кулик вон не стесняется даже нецензурных слов,чтобы привлечь к себе изберателей. Так что не нужно гнать тут чушь,еще и про секретар вспоминать, тоже мне праведник нашелся-Бить или не бить?
37. Гамлет / 15 жовтня 2014, 07:50
40.Наталья
« Неизвестно, как бы Вы поступали на месте Зинченка.»
Не отрицаю,сам не знаю.Но мы говорим о статье в "ЕХО",а не обо мне.А в статье говорится о Мирошниченко и Зинченко.Наталья,я же не взялся говорить об ваших "личностных прелестях".

42.служащий
«Гамлет, какой только можно придумать бред,это у Вас от избытка ума. Чикатило назвать можете убийцей.Его органы и суд установили, а потом он стал Чикатило и теперь Вы можете это говорить.Гамлет, а Филоненко Паршевлюку не платил,чтобы долбил Шовкопляса, или сейчас Трохимчуку.А Девятко Реку не пиарила в Злагоде.Журналистика для того, чтобы была сенсация и читали газету.Кулик вон не стесняется даже нецензурных слов,чтобы привлечь к себе изберателей. Так что не нужно гнать тут чушь,еще и про секретар вспоминать, тоже мне праведник нашелся-Бить или не бить»
А я где то говорил что Зинченко одинок.Нет таких писак много ,просто в статье именно про него.Да ,того же Чикотило несколько раз задерживали органы и могли его остановить раньше,сберечь несколько жизней,но вот таким как вы с Натальей "защитникам" надо было побольше улик.Вот их сомненья и .....Да ладно.Сколько людей,сколько мнений.
38. гість / 15 жовтня 2014, 21:56
40.Наталья
«Гамлет, я Вас не знаю, но судя по Вашим размышленьям, тоже могу могу делать некоторые выводы, например, что Вы человек очень субьективный, несправедливый, иногда может быть даже лживый, используете в своих сужденьях только предположения, но выдаете их за правду, за состоявшийся факт. Могу также какой-нибудь анекдот подставить. Я понимаю, Вы не судья, можете не соблюдать все юридические нюансы, но не дай Бог Вам быть судьей с таким подходом к оценке человека. Как говорится, не судите, да не судимы будете... Неизвестно, как бы Вы поступали на месте Зинченка.»

В останій час він підписується колективом газети...А по вказаним фактам докази є, тільки нашій прокуратурі і міліції нас..ти на них. Вони банально відписками займаються. Ще раз пишу - газета КОМУНАЛЬНА, тобто фінансується за кошти ГРОМАДИ і ГРОМАДА в праві знати куди вони витрачаються...
39. служащий / 15 жовтня 2014, 23:45
Гість,газета хоть и комунальная, но когда органы денег не выднляют, то музыку заказывают подписчики, и если они платят, значит им нравится Зинченка писание, не фиг тоохтеть, На каждый товар есть свой покупатель.Власти нужно считаться, именно с подписчиками-Или власть хочет чтобы тираж был как у "районки",Не хочется признавать многим, но газета хорошая,и Зинченко как руководитель молодец, что столько времени ее удерживает на плаву.
40. Читач / 16 жовтня 2014, 10:57
Цікаво, а де ж збиралися ті факти, про які пише гість? Офіційна перевірка редакції була чи може у них там крот завівся, шо під Зінченка риє? Відкіля така обізнаність, шо Зінченко - злочинець? Якшо гість знає, хай розкаже всім, скільки конкретно бабок дала нова влада редакції? Бо може ж і правда не дала нічого, а ви вереск здіймаєте: комунальна, за кошти громади...
41. Ясен / 17 жовтня 2014, 12:52
По-перше, добре що модератор вже не тормозить коменти.По- друге,цікаво,якщо завтра політичний вітер буде в протилежну сторону,чи буде:"ще раз про мірошниченка-2".По-третє,що таке :"автор "ЕХО"?Лохонуться міг один працівник,так назвіть його.А то скоро під статьями журналістів -напівфабрикатів будете підписувати:"Слова невідомого",або "доброзичливець".По -четверте,з русофобом прольот конкретний.По- п"яте незалежної преси не існує!Але концентація "лапші" може бути різна.
42. гість / 20 жовтня 2014, 19:56
45.служащий
«Гість,газета хоть и комунальная, но когда органы денег не выднляют, то музыку заказывают подписчики, и если они платят, значит им нравится Зинченка писание, не фиг тоохтеть, На каждый товар есть свой покупатель.Власти нужно считаться, именно с подписчиками-Или власть хочет чтобы тираж был как у "районки",Не хочется признавать многим, но газета хорошая,и Зинченко как руководитель молодец, что столько времени ее удерживает на плаву.»

Саша, хвать самого себе розхвалювати...
43. гість / 20 жовтня 2014, 20:01
46.Читач
«Цікаво, а де ж збиралися ті факти, про які пише гість? Офіційна перевірка редакції була чи може у них там крот завівся, шо під Зінченка риє? Відкіля така обізнаність, шо Зінченко - злочинець? Якшо гість знає, хай розкаже всім, скільки конкретно бабок дала нова влада редакції? Бо може ж і правда не дала нічого, а ви вереск здіймаєте: комунальна, за кошти громади...»



Ось звідки обізнаність, а якщо цікавить скільки грошей дала района рада самі поцікавтеся... Посилання на zakon4.rada.gov.ua
44. гість / 20 жовтня 2014, 20:02
45.служащий
«Гість,газета хоть и комунальная, но когда органы денег не выднляют, то музыку заказывают подписчики, и если они платят, значит им нравится Зинченка писание, не фиг тоохтеть, На каждый товар есть свой покупатель.Власти нужно считаться, именно с подписчиками-Или власть хочет чтобы тираж был как у "районки",Не хочется признавать многим, но газета хорошая,и Зинченко как руководитель молодец, что столько времени ее удерживает на плаву.»

Ти що не знаєш як ця підписка робиться? А підписався "служащий")
45. служащий / 20 жовтня 2014, 22:57
Гість не треба в очевидному сумніватися,все проще.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації