Вхід | Реєстрація

Володимир Паршевлюк працював на посаді півроку

Володимир Паршевлюк працював на посаді півроку

У неділю 19 жовтня з’явилась інформація про те, що розпорядженням президента України голова Новосанжарської РДА Володимир Паршевлюк був звільнений з посади.

Крім очільника Новосанжарської райдержадміністрації,  Петро Порошенко звільнив ще і його колегу із Козельщинського району. За дивним збігом обставин чиновники, які позбулись посад, працювали в районах, які входять до складу 149-го виборчого округу.

Володимир Паршевлюк був призначений на посаду голови Новосанжарської РДА 22 квітня 2014-ого року. Тобто, він очолював районний підрозділ виконавчої влади 180 днів. До призначення Володимир Паршевлюк був співробітником газети «ЕХО». Член політичної партії «Свобода».

Ми спробували по гарячих слідах отримати коментар від Володимира Володимировича. У понеділок вранці він сказав:

— Поки що коментувати нічого. Розпорядження на сайті Президента України я бачив. Бачив і передрук в Інтернет-виданнях. Але офіційні друковані документи в РДА ще не надходили.

Зазвичай у подібних розпорядженнях не вказують причин звільнення. Так сталося і цього разу.

Між тим, редакція отримала інформацію із так званих інсайдерських джерел. Інформатор висловив припущення, що звільнення Паршевлюка і його колеги із Козельщинського району пов’язане із конфліктними ситуаціями, котрі виникли під час виборчої кампанії. Нагадаємо, що у Козельщинському районі був знищений білборд Миколи Чернецького, кандидата в депутати від Блоку Петра Порошенка. Паршевлюк нібито не пустив на якусь зустріч одного із кандидатів від пропрезидентською партії. Сам Володимир Паршевлюк подібний зв’язок заперечує. Він говорить:

— Так, до мене звертались представники різних політичних сил із проханнями допомогти організувати ту чи іншу зустріч. Я завжди відповідав, що буду діяти виключно в рамках чинного законодавства. Відкритих конфліктів ні з ким не було.

Можливо, якраз у тому, що Паршевлюк намагався виконувати вимоги закону, і є його помилка? У принципі, звільнення з посад представників «Батьківщини» і «Свободи» може слугувати сигналом щодо того, з якими політичними силами не буде об’єднуватись у парламенті пропрезидентська партія. Якщо, звичайно, ці політичні сили у Верховну Раду ще потраплять.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Політика


1. Коментар / 21 жовтня 2014, 15:33
і хтож буде ?
2. народ1111 / 21 жовтня 2014, 15:41
представник РАВОГО СЕКТОРА
3. Роза / 21 жовтня 2014, 16:23
Слава Богу. Давно пора!!!
4. гість / 21 жовтня 2014, 17:13
О, щас різні г..ди радіти почнуть. Одразу ж задаю питання чому ж Ви не раділи. коли Шовкопляса зняли...Гіршим Паршевлюк точно не був.
5. гість 5 / 21 жовтня 2014, 18:15
Як прийшов так і піде...
6. шофер / 21 жовтня 2014, 19:03
Якщо, звичайно, ці політичні сили у Верховну Раду ще потраплять.
Потраплять туди не тільки свобода та батьківщина. Підождіть там ще і комуністи будуть. Вас не розбирає на сміх те що у виборчому списку є партія комуністів, яку так показово та демонстративно заборонили? В тому то і справ, що то була лише показуха та демонстрація - ніхто тих комуністів нікуди гнати не буде, і будуть вони у ВР наче б то нікуди і не дівалися.

А патлатий... статися може так що сьогодні його звільнили, завтра призначать на іншу посаду. Хіба нам така картина не знайома?
7. гость1111 / 21 жовтня 2014, 19:14
а на кий банан він нам потрібен
8. лакомка / 21 жовтня 2014, 19:19
треба Б Федренка !!! в1н патр1от!!!
9. Лі Бо / 21 жовтня 2014, 19:22
10. ГІСТЬа / 21 жовтня 2014, 19:24
Ні, О Пазюк!!! она парійотша!!!
11. темний / 21 жовтня 2014, 19:39
Чи варто було мерзнути на Майдані,валяти пам’ятник Леніну,щоб свої ж побратими викинули з кабінету?Радує,що не в сміттєбак...Десь не "по-понятіях" поступив?Не тим славня співав?
12. темний / 21 жовтня 2014, 19:46
Не допомогла ні вишиванка,ні стрибання,хоч би "ватнік"не довелось одягати...
13. гість / 21 жовтня 2014, 20:48
8.лакомка
«треба Б Федренка !!! в1н патр1от!!!»

Боря. ну скільки можна...Яка в тебе "підтримка" показали вибори в Судіївці...
14. темний / 21 жовтня 2014, 21:17
Я думаю після виборів Реку поставлять.
15. Микола Гузченко / 21 жовтня 2014, 21:24
Цілком можливо, що останньою краплею був некошерний прийом дон кіхота. Посилання на exo.in.ua
Заради двох десятків лохів довелось машину ганяти... Та ще й журналюгам не зміг рота закрити. Своїм колишнім колегам. Шо ж це за керівник такий?
16. глядач / 21 жовтня 2014, 21:38
Ще недавно В.В. говорив, що бачить себе в політиці, але його не побачили... Слава Богу, прозріли.
17. Йорк / 21 жовтня 2014, 21:54
Але офіційні друковані документи в РДА ще не надходили.

Ну побудь ще деньок.
18. глядач / 21 жовтня 2014, 22:00
Темний! Цікаво було б прочитати Ваш прогноз з приводу виборів, якщо посаду голови РДА пророкуєте Реці. Та й Шофер чомусь мовчить-соціологія буває в нього цікава.
19. Мужик / 21 жовтня 2014, 22:36
Гість13. для общего образования, в Новосанжарском районе Судиивки нет,это в Полтавском районе.У нас Судивка
20. служащий / 21 жовтня 2014, 22:39
Король умер, да здраствует король. Еще Паршевлюк не снял шкуру, которую примерял, а уже новую делят. Нафиг Реке эта посада,он стремится в нардепы, чтобы поставить тут Бульбаху или Бодака,которые уже устали финансировать его предвыборные компании.
21. Бувалий / 21 жовтня 2014, 22:42
15.Микола Гузченко
«Заради двох десятків лохів довелось машину ганяти...»
В Кобеляках Ванька зхитрив, виручили "побратими", звезли ударівців з району. Бо, можливо, і того не набралося б.
22. фермер / 21 жовтня 2014, 22:44
Кабачка рулит,ще і Кияницю виставила для технічності
23. гість 777и / 22 жовтня 2014, 07:33
а нічого що паршевлюк в середу в Києві приймав участь у заворухах зі свободою під Верховною Радою. Бахкав,чимось стріляв.як вам такий представник Президента?

24. Істина / 22 жовтня 2014, 07:37
Борьку на трон, Реку- в каталажку.
25. темний / 22 жовтня 2014, 07:38
Кабак хоч в комісії алкашню сильно не напирає.Правда чужаки є і в них.А спойлери є скрізь.Батюшка з Куликом у Лелюка були,ще й нормально справлялись.Спойлер-додаткові люди за столом,більше випито,з’їдено,більший доход у бариг,надходження в бюджет,багатша Україна.
26. Правдивий / 22 жовтня 2014, 07:40
В районі всі щасливі, що зняли Паршевлюка, незалежно з якої причини.Від жодного не почув смутку в голосі.
27. темний / 22 жовтня 2014, 07:47
Костович і пам’ятники з побратимами валяв,і на службі-не за справедливість,корону неприміряв,а одяг і носить,і питання порішає.Це-основне для керівника.
28. істина / 22 жовтня 2014, 08:25
24.Істина
«Борьку на трон, Реку- в каталажку»

Псевдоістина!Фактично в Новосанжарському районі буде розіграно два найвищих лота,а саме голови РДА і голови райради.Паршевлюк офіційно пішов в відставку,а Супрун буде змушений піти після виборів.Федоренко не буде головою РДА,багато там треба працювати,щоб не вилитіти через пів року,як попередник.Його мета -районна рада,там можна за вдвічі більшу зарплату вождювати довше.Бульбаху,чи Бодака на голову РДА?Питання,а їм це треба?Думаю вакнсія голови райдержадміністрації деякий час(немалий) не буде заповнена.Що стосується Реки,так по-перше напишіть за що до каталажки,по- друге,нардепів несаджають.
29. Коментар / 22 жовтня 2014, 09:38
так обіщалиж реформи, може адміністрації і не буде
30. Мєсний / 22 жовтня 2014, 16:30
цього і треба було чекати. володя свою місію клоуна виконав. тепер до влади почнуть сунути справжні дядьки. звичайно марно чекати когось достойного, поставлят як завжки якогось підсоса
31. рожденный в СССР / 22 жовтня 2014, 16:47
Вот пусть теперь мерзавец восстановит памятник В.И.Ленину и вернет деньги которые украл, за бензин, когда использовал служебную машину в личных целях. Надеюсь его люстрируют по полной.
32. ГІСТЬа / 22 жовтня 2014, 20:46
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Скоро Майдан 3, жодне падло не буде забуто! Вилупок ссср- ленін твій талисман, бійся його, він завжди біля тебе і над тобою.
33. фермер / 22 жовтня 2014, 22:02
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Гістьа, різниця між тими, що народилися при СССР,і тобою,що такої ненормативної лексики не було і майдпном не погржували,дермом таким не пахло,люди поважали друг друга, бо були рівними.В одному ти правий що ні одне падло таке не буде забуте.
34. Бувалий / 22 жовтня 2014, 22:29
33.фермер
«...люди поважали друг друга, бо були рівними»
А точніше, були ті, кого треба було поважати, і ті, кому на роду судилося їх поважати. А серед рівних були найрівніші:))) Якщо ти дійсно фермер, то що ти мав би тоді, і що ти маєш тепер? Може хочеш назад, до Леніна, щоб розкуркулили? Чи думаєш, що "таке па...ло" було б забуте?
35. служащий / 22 жовтня 2014, 22:39
Президент не ошибается, это ошибся в.о. Турчинов
36. Мужик / 23 жовтня 2014, 01:35
Паршевлюк навчився видно у Долини, тільки указ, так він на лікарняний.Все по новому,або забуте старе.Да як він казав,що спілкувався з великими, то мабуть навчився.Правда його прихильники дуже вже жалкують, що не можуть дуріти далі
37. Микола Гузченко / 23 жовтня 2014, 02:11
36.Мужик
«Паршевлюк навчився видно у Долини, тільки указ, так він на лікарняний.»

Правда?!!! Нда...
38. шофер / 23 жовтня 2014, 04:24
36.Мужик
«Да як він казав,що спілкувався з великими, то мабуть навчився.»
і я думаю що навчився.

--------------

Щовечора собайло розривався від інших гулящих собак. Постійний лай довго не витримає ніхто - вийшов на подвір*я, жбурнув камінюку, розігнав тічку - затихло. Вночі, годин через три - чотири, знову все так само, знову розігнав.

Наступного вечора знову тічка, знову гавкіт. Поки вони там чухаються піськами, цього разу я тихенько непомітно пробираюся у гараж, дістаю "те що треба", виходжу із гаража - тічки немає... І от сьогодні вже третя ніч тиші. Хоча навколо із далеку повсюди чути собачий цявкіт із інших дворів. Як працює от така чуйка?
39. гість999 / 23 жовтня 2014, 08:28
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
34.Бувалий
« то що ти мав би тоді, і що ти маєш тепер?»

Дійсно,такої глибокої жопи,як тепер,ми не мали.
40. базарянин / 23 жовтня 2014, 09:13
Ха-ха зняли бендеровця. Володя, ну шо давай на фронт, родіну захищать. Це ж треба він себе у політиці бачив, а його не побачили. І що б ти там робив. Я дивився його виступи на віче, ще тоді зрозумів, що че безмозгла людина, яка тільки і вміє що бігати з дрючками, валяти ленінів та бикувати, а ще забув - щупати Розочку серед центру за обвисшу задницю. Всё, леніни скінчилися, будьте добрі ногою вас під сраку. Мабуть думав, що все життя буде лапшу вішати про свій патріотизм, який насправді звівся до жалюгідного бикування та дішових понтів.
41. 42д / 23 жовтня 2014, 09:24
Хто знає, скажіть, він що і справді утік на лікарняний?
42. Селянин / 23 жовтня 2014, 09:35
ага на фронт його, там русянє йому бігом косу заплетуть
43. Чудо Юдо / 23 жовтня 2014, 11:16
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Якщо чесно, не зовсім зрозумів в чому такий ажіотаж і злорадство. Прямо так тут коментуючі (з яких майже немає постійних користувачів, до речі, всі якісь нові ніки) радуються що Паршевлюка зняли (чи радується?). А чим він такий херовий не понять. Ну Леніна звалив, да... не було б більшої печалі. А ще кажуть на машині службовій катався, але щось ні одного доказу (21 століття, зніміть відео та на Ютюб). Я то не із Санжарщини, всіх деталей не знаю, але хотілось би почути щось більш вагове, щоб Паршевлюка негативно відрізняло від, скажімо, Шовкопляса. Просто цікаво. А моєе когось просто криє злорадство через дуже велику завзятість Паршевлюка на початку і занадто мізерний "вихлоп" в результаті. Ну це зрозуміти можна...

40.базарянин
«а ще забув - щупати Розочку серед центру за обвисшу задницю»

Ну а це вже ваще пездець причина, я б фіг би придумав кращу, щоб зневажати голову РДА :) Базарянину, підозрюю, років 70. Хоча ні, задницю Рози уважно роздивлявся, значить молодший :)

Хоча можливо і Паршевлюка, і Тернового, і ще цілої купи інших володарів посад голів РДА об’єднує одне: пустозвонство від ніг до голови - багато понтів, а за півроку реальної дії мало. То це можна пояснити просто, чотирма словами, які уже не раз звучали на цьому сайті: ця посада нахер непотрібна
44. Лі Бо / 23 жовтня 2014, 12:11
Народ я оце читаю як ви претендентів на посаду голови Рда вираховуєте і, як кажуть, ржунемогу.Ви,що всерйоз думаєте,що ця посада комусь із адекватних людей потрібна. Народ не беру на себе функцію Нострадамуса, але думаю,що після неминучих виборів до місцевих рад,які відбудуться у 2015 році,найжирнішою посадою у Новосанжарському районі,якого,до речі,не буде стане посада селищного голови Нових Санжар.Так що адеквати вже готуються до виборів.
45. Ваганич Дурахманич / 23 жовтня 2014, 14:13
Паршевлюка зняли, бо толку з нього нуль. Всім мєсним відомо, що всі діла рішав його заступник, Володя восновном в робочий час лапошився на пєнтагоні з дурмановою, або їздив на службовому авто на шопінг та у власних справах. Тут якась чудо писака пише, що немає доказів марнотрацтва, бо їх немає на ютубі, а із Кобеляк йому не видно. Ну вибачте, що немає, видно ніякий дурень не засняв і не виложив. Патріот пів року числився на роботі на самій високів посаді району, отримував чималу заплату, а це наші гроші, наші податки. В нього в руках була вся влада в районі. І шо він зробив корисного? Відповідь коротка. Нічого. За що люди на майдані віддали своє життя? Не соромно йому перед Небесною Сотнею? Мабуть ні. А скільки таких паршевлюків по Україні? Які для нас, новосанжарців, докази потрібні, якщо ми самі все на власні очі бачимо. Збір доказів то вже клопота прокурора, та і то мабіть майбутнього новопризначеного.
46. гість10 / 23 жовтня 2014, 14:52
Паршевлюка жалко - нормальний чувак. Кажуть головою буде Пазючка. Федоренко теж вроді всім лиже, хоче всунутись, даже джипа свого сховав, ходе пішки, руки всім трудягам жме, вроді теж біднота, як кажуть з народу.
47. Чудо Юдо / 23 жовтня 2014, 14:52
45.Ваганич Дурахманич
«Які для нас, новосанжарців, докази потрібні, якщо ми самі все на власні очі бачимо.»

Ну, мені дійсно "туди не видно" тому і спитав докази. Немає, то й немає. Як доказ безтолковості Паршевлюка на цій посаді можна сприйняти відсутність тут коментарів у його підтримку... Або ж його прихильники не читають «ЕХО» :)
48. гість / 23 жовтня 2014, 16:12
26.Правдивий
«В районі всі щасливі, що зняли Паршевлюка, незалежно з якої причини.Від жодного не почув смутку в голосі.»


А самий щасливий Боря і його прихвостні...
49. гість / 23 жовтня 2014, 16:16
28.істина
«Псевдоістина!Фактично в Новосанжарському районі буде розіграно два найвищих лота,а саме голови РДА і голови райради.Паршевлюк офіційно пішов в відставку,а Супрун буде змушений піти після виборів.Федоренко не буде головою РДА,багато там треба працювати,щоб не вилитіти через пів року,як попередник.Його мета -районна рада,там можна за вдвічі більшу зарплату вождювати довше.Бульбаху,чи Бодака на голову РДА?Питання,а їм це треба?Думаю вакнсія голови райдержадміністрації деякий час(немалий) не буде заповнена.Що стосується Реки,так по-перше напишіть за що до каталажки,по- друге,нардепів несаджають.»

Вже слухи зявилися. що Пазючку (недаром же вона в штабі Порошенка працює)на місце голови РДА готовлять...Ще одна кандидатура - Федорекно у випадку перемоги Лотоуса...Так що переживайте таке "тепле" місце пустим не буде...
50. гість / 23 жовтня 2014, 16:19
36.Мужик
«Паршевлюк навчився видно у Долини, тільки указ, так він на лікарняний.Все по новому,або забуте старе.Да як він казав,що спілкувався з великими, то мабуть навчився.Правда його прихильники дуже вже жалкують, що не можуть дуріти далі»


А чого ж ти про шовкопляса не згадуєш, який з лікарняних і не вилазив та й нагаду тобі, що жив він в Шовкоплясах і кожного дня їздив на робот...Мабуть за свої гроші машину заправляв)
51. гість / 23 жовтня 2014, 16:21
42.Селянин
«ага на фронт його, там русянє йому бігом косу заплетуть»

А сам чого не на фронті чи ти тільки тут воняти і можеш...
52. Мужик / 23 жовтня 2014, 21:08
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
ГІСТЬ це для тебе тепле місце, для Паршевлюка, які нічого не робили і грілися, а на посаді вкалувати треба,тому і зніли горе керівника.Зараз не всидиш довго в шкурі Шовкопляса, як думав Вова.Може хтось хоче туди попасти з писак,так не знає де і в кого вилизати, Тільки на посаду призначать Федоренка, чи Пазюк бігтимуть аж перечипатимуться і думатимуть, чи не останній, і язик торчатиме. А тут тихенько будуть заздрити і давитися від жовчі. Такі ми хохли,ніхто не хоче щось робити, а урвати хочеться. Тай Паршевлюк устраював своїх же лизак, бо нічого не знав, і можна було лапшу вішати.Конечно нормальний він хлопець, придурки за ним стояли
53. Наталья / 23 жовтня 2014, 23:12
Согласна с Мужиком. Мне рассказывали, как Паршевлюк защищал какую-то Паттееву, которая числится в местном краеведческом музее, но ничего там не делает, не могла даже порядок там навести, только митинговать ходит, хотя зарплату с бюджета получает регулярно. А защищал ее Паршевлюк потому, что она больше всех кричала на Майдане, чтобы Паршевлюка сделали руководителем района. Если это правда, то я больше не верю, что новая власть искренне хотела искоренить коррупцию. Неправомерно защищать своего подлабузника - это один из вариантов коррупции. Думаю, в таком случае Владимира уволили не зря. Мне кажется, его свои же и подставили - в первую очередь незаконными действиями против других руководителей в районе. Например, как повелись с прокурором. Я не понимаю, почему жители Соколовой Балки, если у них есть неопровержимые доказательства против Замулы, до сих пор не пошли в суд, а пошли люстрировать Бугайчука? Кто-нибудь задавался этим вопросом?
54. Читач / 23 жовтня 2014, 23:15
Зверніть увагу на слова Паршевлюка: "Відкритих конфліктів ні з ким не було". Виходить, були "закриті конфлікти", тобто приховані, а по-іншому - закулісні ігри проти неугодних, кого треба люструвати. Мандєц!
55. Боб Роб / 24 жовтня 2014, 07:16
53.Наталья
« Например, как повелись с прокурором. Я не понимаю, почему жители Соколовой Балки, если у них есть неопровержимые доказательства против Замулы, до сих пор не пошли в суд, а пошли люстрировать Бугайчука? Кто-нибудь задавался этим вопросом?»
Даю відповідь.Спочатку потрібно прибрати "кришу",а потім судитися.Чув що за новим законом"Про прокуратуру" зарплата в прокурора буде 20-25 тис гр.,ніби то з такими зарплатами не будуть брати хабарі.От би й до сантехніка так держава поставилась,й дійсно з зарплатою 20 тис. грн.він не брав "за якість".А чому ні? Перед законом же ми рівні!Правда?
56. Чесніший / 24 жовтня 2014, 07:22
Товариші ! У нас не "свободівський" край. Чому "Свобода" виторгувала собі Полтавську обл. після Майдану ? До речі, чому немає ні в списках, ні в мажоритарниках "Свободи" ген.прокурора Махніцкого, такого чесного і непідкупного ? За що він купив дочці в Лондоні квартиру за 1,7 млн.фунтов стерлінгов і сам утік туди ? За життя Небесної сотні ? Щоб не посадили,утік ? Чи Парщевлюк кращий? Давав откати на Київ в партійну касу? А його "самооборонівець" Руслан Корнієнко- бувший мент і настоящий наркоман, курить травку все життя ? А Патієва, Вісич,Гена Супрун, а Вася Дробиняк, а його Роза в ролі начальника відділу культури ? Самі ідіоти, ето пипец. І вони думають, що район без них пропаде. І во главе цього зброду Андрюша Река.
57. шофер / 24 жовтня 2014, 08:36
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
43.Чудо Юдо
«Якщо чесно, не зовсім зрозумів в чому такий ажіотаж і злорадство .... чим він такий херовий не понять.»
Привіт Чудо ! Ймовірно у кожного своє пояснення, тому я поясню за себе. Тут бачиш як воно виходить - вчора була "свєтка паразітка", а сьогодні стала "хороша дівчина" - як воно так? А все так тому що вчора вона тебе слала подалі, а сьогодні нарешті таки дала. Але ж так не буває...

Зокрема на моєму обличчі, посмішка пояснюється тим, що буквально учора вовочка писав правильні статті, показував пальцем на грязні сторони політики та політиків, а сьогодні сам став такий самий, в результаті чого він сам став виглядати як проститутка, у якої сім симпатій на тиждень (хто більше заплатить). А це як мінімум лажа - от вона і пояснює всі злорадства ))

43.Чудо Юдо
« Ну Леніна звалив, да... не було б більшої печалі»
Справа не у тім що він леніна звалив - справа у тім як він повівся (знову читай все вище сказане).
58. шофер / 24 жовтня 2014, 08:41
40.базарянин
« що че безмозгла людина, яка тільки і вміє що - щупати Розочку серед центру за обвисшу задницю»
А от це вже не злорадство - це тупо заздрощі.
От я і говорю - у кожного мабуть своя мотивація ))
59. гозовик / 24 жовтня 2014, 09:38
Насправді всі ці перетасовки потрібні для підняття престижу Президента і його команди. Позвільняв ушльопків і підняв рейтинг на декілька відсотків, якась бабуська за нього бюлетень і вкине. А за цього клоуна я не переймаюсь, для нього роботи ще багато знайдеться, пам"ятників різних комуняк он скліьки ще стоїть, поети та письменники руські давлят на нашу землю. А там дивись і до вітряних мельниць добереться донкіхот нехворощанський.
60. traktorist / 24 жовтня 2014, 13:35
58. шофер
«А от це вже не злорадство - це тупо заздрощі. »

Дивно,як можна заздрити людині,яка щупає ОБВИСЛУ задницю?
61. Ясен / 24 жовтня 2014, 14:38
56.Чесніший
« А Патієва, Вісич,Гена Супрун, а Вася Дробиняк, а його Роза в ролі начальника відділу культури ? Самі ідіоти, ето пипец. І вони думають, що район без них пропаде»

Оголошую ще одну "зіркову" команду:Пазюк,Кулішова,Курило.Що сказати, ще та "прогресивна команда".В цих жовчі в грудях ще більше!По життю тільки гадость людям робили,а тепер присмоктались до виборчого процеса,грошенят підзаробити,будь-яким методом.Згадані барині ще начудять ,якщо допустять їх до корита.
62. гість / 25 жовтня 2014, 22:15
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
52.Мужик
«Паршевлюк устраював своїх же лизак, бо нічого не знав, і можна було лапшу вішати.Конечно нормальний він хлопець, придурки за ним стояли»

І кого ж поставив? В цього його слабкість. що нікого не звільнив...
63. гість / 25 жовтня 2014, 22:17
53.Наталья
«Согласна с Мужиком. Мне рассказывали, как Паршевлюк защищал какую-то Паттееву, которая числится в местном краеведческом музее, но ничего там не делает, не могла даже порядок там навести, только митинговать ходит, хотя зарплату с бюджета получает регулярно. А защищал ее Паршевлюк потому, что она больше всех кричала на Майдане, чтобы Паршевлюка сделали руководителем района. Если это правда, то я больше не верю, что новая власть искренне хотела искоренить коррупцию. Неправомерно защищать своего подлабузника - это один из вариантов коррупции. Думаю, в таком случае Владимира уволили не зря. Мне кажется, его свои же и подставили - в первую очередь незаконными действиями против других руководителей в районе. Например, как повелись с прокурором. Я не понимаю, почему жители Соколовой Балки, если у них есть неопровержимые доказательства против Замулы, до сих пор не пошли в суд, а пошли люстрировать Бугайчука? Кто-нибудь задавался этим вопросом?»


А які в нас суди ти не подумала? За суди гроші платити потрібно і не факт, що переможеш з такою судовою системою.
64. гість / 25 жовтня 2014, 22:20
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
56.Чесніший
«Товариші ! У нас не "свободівський" край. Чому "Свобода" виторгувала собі Полтавську обл. після Майдану ? До речі, чому немає ні в списках, ні в мажоритарниках "Свободи" ген.прокурора Махніцкого, такого чесного і непідкупного ? За що він купив дочці в Лондоні квартиру за 1,7 млн.фунтов стерлінгов і сам утік туди ? За життя Небесної сотні ? Щоб не посадили,утік ? Чи Парщевлюк кращий? Давав откати на Київ в партійну касу? А його "самооборонівець" Руслан Корнієнко- бувший мент і настоящий наркоман, курить травку все життя ? А Патієва, Вісич,Гена Супрун, а Вася Дробиняк, а його Роза в ролі начальника відділу культури ? Самі ідіоти, ето пипец. І вони думають, що район без них пропаде. І во главе цього зброду Андрюша Река.»

Ідіот тут один - ти, тому просто не воняй. Саме всім підряд лиже, ще й обвиняє людей. які хочуть щось змінити...
65. гість / 25 жовтня 2014, 22:22
61.Ясен
«Оголошую ще одну "зіркову" команду:Пазюк,Кулішова,Курило.Що сказати, ще та "прогресивна команда".В цих жовчі в грудях ще більше!По життю тільки гадость людям робили,а тепер присмоктались до виборчого процеса,грошенят підзаробити,будь-яким методом.Згадані барині ще начудять ,якщо допустять їх до корита.»

Забув згадати Борю...
66. центральний / 26 жовтня 2014, 06:00
Апро яку Пазюк мова йде,шановнЇ добродЇЇ,чи не про ту,що торгувала дїтям горїлку-шмурдякову та тютюн,то це таку ви обговорюете владу,навїдь гїпотетично ви допускаете що голова рда мже бути така аморальна особа,а пам"ятаете коли вона мокра... спала на лавцї бїля свого притону? Ми змїнили країну,такого уже не буде,що поспїлкувавшись..... з Лебедином-вїн її кудись прилаштував.!. А Федоренко - тозовсїм край,я переконаний що їхнї кандидатури на цю посаду нїхто не розглядае.
67. traktorist / 26 жовтня 2014, 08:32

66. центральний
« Ми змїнили країну,»

Та да...Особливо її східну частину.
68. фермер / 26 жовтня 2014, 11:23
Центральный, кажуть твою кандидатуру Река рассматривает, будет назначать, уже пошла на узгодження к Порошенко,
69. Рикошет / 26 жовтня 2014, 12:34
66. центральний
« Вставити цитатуАпро яку Пазюк мова йде,шановнЇ добродЇЇ,чи не про ту,що торгувала дїтям горїлку-шмурдякову та тютюн»

Ну якщо цю п... на посаду голови РДА поставлять ,виїду з Н.Санжар.А що тут робити, деградувати разом з нею?
66. центральний
« А Федоренко - тозовсїм край,я переконаний що їхнї кандидатури на цю посаду нїхто не розглядае.»
Не впевнений ,що це найкращий вибір,побачимо,але поживу ще в селищі.
70. Гамлет / 26 жовтня 2014, 12:43
68.фермер
«Центральный, кажуть твою кандидатуру Река рассматривает, будет назначать, уже пошла на узгодження к Порошенко»
А что?Что-то изменилось в законах?Уже Река на пост главы РДА назначает?Не многовато функций?Хотя я думаю ,что в Верховной Раде он смогбы кое-кому прикрутить хвосты,да Санжары не забыл бы.И вот,незнаю кого Фермер имел в виду,чью кандидатуру?Но этот человек или самоубийца,или солдафон,партия сказала надо,прентедент говорит есть.
71. центральний / 26 жовтня 2014, 17:27
68.фермер
«Центральный, кажуть твою кандидатуру Река рассматривает, будет назначать, уже пошла на узгодження к Порошенко,»

ну звичайно. баз А.О.Реки н!кого не назначать,це х!ба тупий не розум!е.
72. темний / 27 жовтня 2014, 07:26
Река переможець-славімо його!!!Слава переможцям!!!Арсен наш прем’єр!!!Олексійовича підвів електорат,штаби...непевні особи(Пазюк і т.п.).Ганьба!!!За,що вони отримали гроші?Дармоїди,бариги,гнати в шию пристосуванців.СЛАВА УКРАЇНІ!!!
73. сотник / 27 жовтня 2014, 09:46
В!таемо А.О.Реку збезмежною громади,та перемогою здорового глузду, О.С.Пазюк добрий орг.що переживае за людей, а Борька просто дуду- рара- чочокк!!!!
74. Ясен / 27 жовтня 2014, 09:51
72.темний
«непевні особи(Пазюк і т.п.).Ганьба!!!За,що вони отримали гроші?Дармоїди,бариги,гнати в шию пристосуванців.»
Нехай віддасть Пазючка отримані,але не відроблені гроші в дитячі садки,а сама влаштується в комунгосп двірником,щоб знала що то за робота,може тоді не буде гадити на людей.А те,що переможе саме Река,закономірно.Люди вже невірять олігархам,вискочкам,самопіарним журналістам.Основне немає більш довіри кандидатам,які виявляють себе лише перед виборами,а роботу Реки видно кожного дня.
75. Чудо Юдо / 27 жовтня 2014, 09:59
74.Ясен
«А те,що переможе саме Река,закономірно.Люди вже невірять олігархам,вискочкам,самопіарним журналістам.»

Зважаючи на те, скільки вбехали грошей на рекламування Реки, то від олігархів він недалеко знаходиться. Хтось проспонсорував не слабо. Вирішили що перспективний дядько.
А от передвиборча програма у нього поганувата: почитав я вчора на дільниці - одна вода. Собсно як і майже у всіх інших кандидатів.
А чому вітають? Він уже переміг?
76. центральний / 27 жовтня 2014, 10:15

Коментар видалено за порушення пункту 2.4 Правил користування сайтом
77. фермер / 27 жовтня 2014, 12:23
Темний,який же ти все ж темний.Можете Реці помахати рукой,він свого добився, а ти о тут будеш і далі соплити.А він буде уже по інших курортах їздити, студенток ваших мацати, та лікуватися в Фіофанії. Поважаю, мужик уперто добився свого, хотя і через коліно перегнув тут санжарців. Вони були овцами, так і осталися, щас друг перед другом будуть бігти. Цікаво, ці що на районах голосували, куди бігтимуть. Река щас і телефоон поміняє, щоб ця бидлота не звонила.Слава Україні
78. гість999 / 27 жовтня 2014, 14:25

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
79. прохожий / 29 жовтня 2014, 14:45
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
32.ГІСТЬа
«Скоро Майдан 3, жодне падло не буде забуто! Вилупок ссср- ленін твій талисман, бійся його, він завжди біля тебе і над тобою.»

Майдан 3 влаштовуй там у себе на сйомній хаті із Паршевлюком і його друзями наркоманами-бомжаками.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації