Вхід | Реєстрація

У п’ятницю Нові Санжари накрила хвиля люстрації

У п’ятницю Нові Санжари накрила хвиля люстрації

Останній робочий день тижня у райцентрі у своїй другій половині відзначився неабиякою активністю численної кількості людей, які зібралися під усними і мальованими гаслами «Люстрація».

Близько 14:00 у центрі селища біля «Напоїв» то тут то там почали збиратися невеличкими групами активісти. Згодом їхня чисельність збільшилася в рази через прибулу зі сторони бібліотеки велику колону людей, на чолі якої був екс-голова Новосанжарської райдержадміністрації Володимир Паршевлюк, який потім через рупор проголошував промови та давав настанови учасникам руху. Розпочали із звичного «Слава Україні!» Далі люстраційна процесія зупинилася біля будівлі районної прокуратури. До речі, у минулих номерах тижневика ми вже писали про «походи» незадоволених людей до районного прокурора Артема Бугайця з вимогами залишити посаду. Це був черговий і, можливо, фінальний візит серйозно налаштованої громади.

— У цій будівлі має розміщуватися прокурор Новосанжарського району, людина, яка гарантує дотримання законності на території цієї адміністративної одиниці. Прокурор району Бугаєць Артем Вікторович – то є людина, яку призначив іще тоді Генеральний прокурор Пшонка, який дуже любив свої власні портрети і все золоте. Я не думаю, що така людина у новій Україні має право займати місце прокурора, тим більше, що прийнятий закон «Про люстрацію» чітко каже, що подібні прокурори повинні написати заяви і піти з займаної посади. Два тижні назад громада вже зайшла і поспілкувалася із цим шанованим чоловіком. Він сказав їм, як той Карлсон, що більше не повернеться. Зараз я пропоную, щоб активна частина громади зайшла і знову поспілкувалася з прокурором, — сказав у рупор Володимир Паршевлюк.

Далі громада зайшла у приміщення прокуратури, причому з обох її входів, аби унеможливити втечу відповідних осіб. Артема Бугайця на робочому місці не виявилося, бо, як повідомили людям, він ще знаходиться на лікарняному. «Віддуватися» за свого керівника прийшлося Сергію Дашівському, який був присутній на своєму робочому місці.

— Ви йому передайте, шо хай не ховається і взагалі сюди не приходить. Бо ми вже з пустими руками сюди не прийдемо, а прикотимо бочку, засунемо його туди і часа два будемо по ній гамселити скільки сили є, — вигукнув хтось із натовпу. Також додатково люди заглянули до кабінету прокурора району і перевірили всі шафи в його приймальні, чи бува він там не заховався.

– Та він високий і здоровий, він туди не влізе, – вигукнула сміючись якась жіночка.

Через декілька хвилин після того, як люди зайшли до прокуратури, туди ж приїхали кілька співробітників міліції. Один із них зайшов до приймальні прокурора і, побачивши, скільки там народу, сказав:

— Нічого собі, скільки вас тут!

Міліціянти особливо нічого в цій ситуації, як і декілька тижнів тому, вдіяти не змогли, і тому спостерігали за натовпом осторонь.

— До нас дійшла інформація, що хоч Артем Бугаєць і на лікарняному, та сьогодні його бачили тут, на роботі. Зараз же ми його не застали. Можливо, єдино правильним висновком тут може стати наступний: якщо прокурор під час лікарняного з’являється на роботі, то, можливо, він просто прийшов забрати з робочого місця свої особисті речі, і більше ми його тут не побачимо, — підсумував Володимир Паршевлюк.

Далі громада вирушила до адміністративного будинку, бо, як знову почулося в рупор, там залишилися працювати люди, які ще зимою активно протистояли Революції Гідності та сприяли Антимайданам. Через декілька хвилин громада організовано піднялася сходами на другий поверх, та пред’являти свої претензії та плакати з надписами «Люстрація» тому, до кого прийшов люд, було нікому: кабінет начальника відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Валерія Ковальова був зачинений. Ніхто зі співробітників адмінапарату не міг відповісти на запитання активістів, де той знаходиться і чому його немає на робочому місці в робочий час.

— Ти ба, як тільки ми приходимо, вони всі одразу ж то хворіють, то кудись раптово зникають, — зазначив хтось із присутніх.

Коли громада вийшла на вулицю, хтось крикнув, що Валерій Ковальов звідкілясь таки з’явився в Адміністрації. Люди знову пішли на другий поверх. Чоловіка знайшли в кабінеті виконуючого обов’язки голови райдержадміністрації Романа Павліченка, до якого, можливо, за підтримкою і порадою, чи з інших причин, пішов Валерій Володимирович.

— Оце він організовував і людей на Антимайдани, і ще багато чого при колишніх, — почали шуміти люди.

— Я нічого такого не робив. А якщо ви так стверджуєте, то покажіть докази. А то я ще в суд подам на вас, — почав захищатися Валерій Ковальов.

— Та подавай куди хочеш! Ми знаємо, які в нас суди. Можеш не хвилюватися, ми ще й до суду сходимо і там лад наведемо. А ти працював при колишніх і при Януковичу, так що маєш бути люстрований, — ще більше почав шуміти натовп.

Результатом всього вищеописаного стало те, що після слів Валерія Ковальова про те, що він «за посаду не держиться», останній мовчки написав заяву на звільнення.

Задоволений натовп вчергове спустився на вулицю, де вирішив іти до райвідділку міліції, аби поспілкуватися з не так давно призначеним новим очільником силової структури. Громада нещодавно дала йому деякий час на вирішення питань, по яких є численні скарги громадян та пряме вказання на правопорушника.

На порозі райвідділку міліції активістів особисто зустрів керівник структури Сергій Пархоменко.

— Хоч один відноситься до людей з повагою, — сказав хтось із натовпу.

Після розмови про серйозне і нагадування очільнику райвідділку міліції про те, що часу на законне вирішення конфліктних справ, про які вже сто разів заявляла громада, у нього залишилося не більше і не менше, як два тижні, громада, пообіцявши «скору зустріч», почала розсіюватися.

 

P. S. Вирішивши, що «шороху навели» на сьогодні вже достатньо, громада розійшлася. Та перед тим запланувала ще багато візитів до інших осіб, які, на їх думку, підлягають люстрації.


Автор: Олександр ПОВІТКОВСЬКИЙ, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Політика


1. гість12 / 6 листопада 2014, 11:28 Цитувати
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Подивіться на фото - хто люструє!!!! Паршевлюк тільки вчора із теплого крісла випав - гроші отримував у держави не малі, уграв авто службове,і оце чмо ще бігає і в рупор горланить - за гроші , це точно. А інші чого варті - Вісич , Олейнікова - це що громада!!!!
2. селянин початк1вець / 6 листопада 2014, 11:48 Цитувати
Зробили чудову справу,потрібну,цю гидоту потрібно вичищати,а час хлине,Паршевлюк молодець-отямися,та чому він як голова РДА не писав прокурору обл. про не припустимість перебування в посаді цього хабарника-прокуратора,який обідрав підприємціввдаючи ремонт будівлі,чому не направив КРУ,ще питання-чому Пацючка заступаеться за БУГАЙЦЯ ? І на решті підлеглого в РДА чому не звільнив ?
3. гість20 / 6 листопада 2014, 11:53 Цитувати
ексголова гнидою був,гнидою і залишився пропрацював з людьми
пів року ,користувався їх працею, не встиг звільнити крісло ,як прийшов людей цькувати , чогож не звільняв до доки був при посаді і скільки ж отримав грошей за цю так звану "люстрацію" що ввечені прямо з рупором бігав в магазині скуплявся!
4. Власна думка / 6 листопада 2014, 12:01 Цитувати
Шо значить "шороху навели"? Виходить, для цього ходять "люстратори"? Не справедливості шукати, а "шороху наводити"? Вони всі шо - з посвідченнями чесних, справедливих, законослухняних людей? Останнє під великим сумнівом... І хто їм такі посвідчення видав - бути месією над людьми? Давайте зберу десятків зо два друзів і з таким же успіхом піду "шороху наводити" в Олєйнічки - вона он зі скрученим плакатом стоїть. Хіба нема причини придратися до неї? Тоже мені - люстратори-кастратори, справді одні гниди...
5. свідок / 6 листопада 2014, 12:15 Цитувати
від гниди трохимчука іншого допису ніхто й не чекав. А батька коли каструвати будеш?
6. свідок / 6 листопада 2014, 12:24 Цитувати
3.гість20
«ексголова гнидою був,гнидою і залишився»

Поки гроші платили - про люстрацію забув временно. А зараз на хліб насущний заробляє. Люстратори, а перевірте, чи часом наш Паршевлюк в службу зайнятості не записався? Бо для простих смертних - АТО, адля таких - рупори видали.
7. Мужик / 6 листопада 2014, 12:29 Цитувати
Мабуть скоро дограються в люстраційні ігри, коли піднімуться роботяги, а не ці гниди, що ніколи нічого не робили, жили за чужий рахунок,пики як Вісичі понаїдали, та Патієви з Олейничками, сидять в теплих місцях, нічого не роблячи політику в районі строять.Можуть так до строїти, що скоро без пенсій залишаться,Просто сором.Кожний з них переслудує свої маленькі інтереси.
8. житель селища / 6 листопада 2014, 12:30 Цитувати
Чого ми чекаємо, що ці свободовці приведуть до нас Путіна, як вони вже привели на Донбас та в Крим.
9. Власна думка / 6 листопада 2014, 12:49 Цитувати
Ладно Паршевлюк - досі під ейфорією майдану. А шо заслинений Вісич там робить? Теж у люстратори записався? Та він же вчора п’яний лежав на вулиці! Подивіться на його обличчя - синє від перепоїв! Пузо не влазить у засмальцьований світер! І він буде справедливість устанавлювати в Санжарах? Шо він за своє життя зробив? Торби у бабусів на базарі витрушував та хабарі вимагав, будучи контролером? Чого його сини досі не в АТО? Читала в газеті - на роботу до Лотоуса просяться...
10. Власна думка / 6 листопада 2014, 12:55 Цитувати
До речі, батька Трохимчука вже кастрували, з водгоспу нарешті вигнали. Кажуть, співробітники аж зітхнули з полегкістю. Тепер у музичній школі не діждуться, поки мама піде, бо вже не тільки на інструменті убринькалася, а й на нервах... Але до своїх люстратори не підуть.
11. гість963 / 6 листопада 2014, 13:41 Цитувати
Володимире, ви молодець, так тримати! Потрібно давно вже було позбавитись шовкоплясо-підлабузників. Це правильний початок! Але на цьому не треба зупинятись, там є ще персони віддані своєму босу, я маю на увазі Гамова В. Саме "завдяки" таким як Гамов та Ковальов у нас ще й досі в районі процвітає режимна влада!Народ, Володимире, з Вами! А коментарі вище зразу видно, що від одної людини. Ковальов, перестань писати всяку гидоту, тебе зразу видно, стиль один! Май мужність хоча б раз в житті вчинити по-чоловічому, а не як завжди)))
P.S: Також раджу звернути увагу на Чорнуху - головну організаторку Антимайданів!!!

12. гість12 / 6 листопада 2014, 13:54 Цитувати
Яке Ви маете право говорити за весь народ.Вас хтось мабуть уповноважив на це. А щоб когось звинуватити треба мати докази. А щодо режимної влади Ваш любий Вовочка був ГОЛОВОЮ, а не дрібним спеціалістом - ВСЯ ВЛАДА, в тому числі і режимна була у нього в руках пів-року( ви чомусь про це забули)
11.гість963
«Володимире, ви молодець, так тримати! Потрібно давно вже було позбавитись шовкоплясо-підлабузників. Це правильний початок! Але на цьому не треба зупинятись, там є ще персони віддані своєму босу, я маю на увазі Гамова В. Саме "завдяки" таким як Гамов та Ковальов у нас ще й досі в районі процвітає режимна влада!Народ, Володимире, з Вами! А коментарі вище зразу видно, що від одної людини. Ковальов, перестань писати всяку гидоту, тебе зразу видно, стиль один! Май мужність хоча б раз в житті вчинити по-чоловічому, а не як завжди)))
P.S: Також раджу звернути увагу на Чорнуху - головну організаторку Антимайданів!!!»

13. Гость 88 / 6 листопада 2014, 13:55 Цитувати
Екс-голова, шороху звісно наробив, та хочеться запитати:та й шо, помстився кадровику за вручену тобі трудову книжку?! Чи досадно стало, що витягли з робочого Ланоса, яким ти як хлопчисько не награвся?!То може з себе треба було починати ЛЮСТРАЦІЮ, га, Володя???Та слід пам"ятати, перед богом ми усі єдині, як гарними справами перед людьми, так і брудними, які ти провокуєш, прикриваючись завезеною"найманою" громадою?!
14. Наталья / 6 листопада 2014, 14:01 Цитувати
Мой презент Гостю-88. Абсолютно согласна с его мнением, как и с Гостем-12!!!!!
15. Чернуха / 6 листопада 2014, 14:17 Цитувати
Гість 963, перший раз бачу коментар про себе. Невже ви вірите у те що пишете, Брехунець і видно що сам підлабузник яких мало
16. ларс / 6 листопада 2014, 14:28 Цитувати
А гнидість Трохимчука лише по крові передається? А жінку його хтось знає?
17. Таня1 / 6 листопада 2014, 14:33 Цитувати
Треба директоршу музичної люструвати,може красти менше буде.
18. гість963 / 6 листопада 2014, 14:55 Цитувати
Не шановна Чернуха, коментар залишили в 14:17, в розпалі робочий день, а ви пишите виправдовування, не соромно? Чи правда очі коле? Чи страшно стало, що пийде громада і люструє вас як потрібно? А де цікаво коментар від Гамова, який теж "не винний"?
19. Гость 456 / 6 листопада 2014, 15:08 Цитувати
нетак давно ми спостерігали акцію "свободи" перед адміністрацією-про кінотеатр, - ХОЧЕМО ДИВИТИСЯ КІНО В КІНОТЕАТРІ-Паршевлюк ти був при владі 6 місяців- так деж те кіно щось не зрозуміло ? чи стояти з плакатом та мегафоном легше чим щось путнє зробити? Ну хоч на державній машині накатався-проводили всі вихідні на Голубому озері і фото виставими в соцмережах-(рекомендую подивитися.)
20. Гость 456 / 6 листопада 2014, 15:14 Цитувати
А Паршевлюкові в розпал робочого дня ходити на курси водіїв не соромно було, а їздити на мітинг свободи в київ не соромно?
18.гість963
«Не шановна Чернуха, коментар залишили в 14:17, в розпалі робочий день, а ви пишите виправдовування, не соромно? Чи правда очі коле? Чи страшно стало, що пийде громада і люструє вас як потрібно? А де цікаво коментар від Гамова, який теж "не винний"?»

21. гість 5 / 6 листопада 2014, 15:16 Цитувати
"А судьи кто?..."
Хто вирішує кого люструвати? Яке ви маєте право вирішувати за всю громаду?
22. Гість 1 / 6 листопада 2014, 15:22 Цитувати
4.Власна думка
«Шо значить "шороху навели"? Виходить, для цього ходять "люстратори"? Не справедливості шукати, а "шороху наводити"? Вони всі шо - з посвідченнями чесних, справедливих, законослухняних людей? Останнє під великим сумнівом... І хто їм такі посвідчення видав - бути месією над людьми? Давайте зберу десятків зо два друзів і з таким же успіхом піду "шороху наводити" в Олєйнічки - вона он зі скрученим плакатом стоїть. Хіба нема причини придратися до неї? Тоже мені - люстратори-кастратори, справді одні гниди...»

Ану збери і прийди...Чи ти тільки воняти і вмієш...
23. Гість 1 / 6 листопада 2014, 15:24 Цитувати
7.Мужик
«Мабуть скоро дограються в люстраційні ігри, коли піднімуться роботяги, а не ці гниди, що ніколи нічого не робили, жили за чужий рахунок,пики як Вісичі понаїдали, та Патієви з Олейничками, сидять в теплих місцях, нічого не роблячи політику в районі строять.Можуть так до строїти, що скоро без пенсій залишаться,Просто сором.Кожний з них переслудує свої маленькі інтереси.
8. житель селища / сьогодні, 12:30»


О знайшовся роботяга...Ваші "роботяги" он бояться теплі насиджені робочі місця втратити. Знайшло "роботяг".
24. таксист / 6 листопада 2014, 15:29 Цитувати
Роботу по люструванню корумпованих прокураторів проводити потрібно,безперечно Бугайчучук - гидота,та усі хороші справи повинні робити хороші люди (не заплямовані). чому свого кадровика не звільнив голова РДА під час каденціі?Багато коментів написано однією людиною-це очевидно.Федоренко-гнилий мент невдаха.
25. таксист / 6 листопада 2014, 15:32 Цитувати
Бугайчучук - не одноразово звонив((під градусом))замовляв через колег оковиту ,та ніразу не розраховувався.
26. житель селища / 6 листопада 2014, 15:33 Цитувати
Із-за таких провокаторів,що сиділи по норах,нічого путнього в житті не зробили,тепер хочуть щоб всі жили як у психушкі,люди взялися за зброю.Тому що приходить не вмиване і не чесане і дає тобі поради.Вказує як тобі жити в цій країні де ти народився, не залежно хто нею керував всі ці роки.Та не мали такого зубожіння, зараз хочуть довести до такого стану,щоб самі здалися. А ці євромайданцівці Вісичі, Джалі першими одягнуть повязки і будуть видавати активісті,.Хіба не цим вони зараз займаються , тільки в іншій формі.Важко жити серед психів.Слава Україні.
27. гість12 / 6 листопада 2014, 15:39 Цитувати
22.Гість 1
«Ану збери і прийди...Чи ти тільки воняти і вмієш...»

Оце ще війни в Нових Санжарах і не було!!!! Де взялись ці Паршевлюки вонючі - тільки розбрат сіють.
28. Мишко / 6 листопада 2014, 16:17 Цитувати
Я не належу до чиновників, але ось шо думаю про все це. Доки Паршевлюк сидів у теплому кріслі, ніяких майданів і люстрацій не було. Як звільнився - понеслося... Він собі півроку назад місце керівника на майдані викричав, тепер викрикує комусь із однодумців. Чи не для цього вони ходять люструвати? Це Володя, мабуть, вдаха? Чи Супрун з його рейтингом на виборах? А які заслуги в тієї Олєйнічки? Просиділа вік у бібліотеці, спідницю на задниці до блиску натирала, тепер визначає, хто хороший, а хто поганий. Отож питаннячко: хто люструє? Це не люстрація, а просте зведення рахунків або розчистка посад під себе любимих - почитайте коменти вище. З такою ненавистю про "люстрованих" написані, з такою радістю від цієї події! Зізнайтеся, кого плануєте на місце Ковальова? Чи не Вісича? Або його сина? Чи когось із родичів Олєйнічки? А може Трохимчук піде в РДА порядки наводити?
29. Ніна / 6 листопада 2014, 16:22 Цитувати
Вибачте, шо вставляю свої "п’ять копійок". Колись навесні опинилася поруч з Вісичем, коли стояли в селищі на Майдані. Він такий вонючий, чесне слово! Мабуть, людина миється раз у квартал, а комусь ума вставляє! Розумію, шо мій комент не зовсім коректний, але це правда!!!
30. Метр Василь / 6 листопада 2014, 16:27 Цитувати
Та правда Ніно, він он на виборчій дільниці так нализався ледве бюлетні з кандидатами відлічав, чуть не перепутав Реку з Супруном.Ще і харч заказував з кафе.От люстратор,одіти форму і вилитий поліцай:-яйко, млеко і пустити по Лелюхівці з Санжарами. Смішки смішками, а до цього вже не довго видно.
31. Гість 1 / 6 листопада 2014, 16:31 Цитувати
26.житель селища
«з-за таких провокаторів,що сиділи по норах,нічого путнього в житті не зробили,тепер хочуть щоб всі жили як у психушкі,люди взялися за зброю.Тому що приходить не вмиване і не чесане і дає тобі поради.Вказує як тобі жити в цій країні де ти народився, не залежно хто нею керував всі ці роки.Та не мали такого зубожіння, зараз хочуть довести до такого стану,щоб самі здалися. А ці євромайданцівці Вісичі, Джалі першими одягнуть повязки і будуть видавати активісті,.Хіба не цим вони зараз займаються , тільки в іншій формі.Важко жити серед психів.Слава Україні.»


Сиділи по норах такі гниди, як ти. Люди хочуть хоч щось змінити. В нас же всі думають. що у всіх бідах вина центральна влада, але все ж таки значна частина відповідальності лижить і на місцевій...Скільки вже можна цим Криськам, Гирям, Зінченкам та іншим керувати? Паршевлюк слабкий і не відповідає займаній посаді - згоден. Але представниця Пазюк і Федоренко, які так рвуться на його місце, також не відповідають.
32. гість12 / 6 листопада 2014, 17:00 Цитувати
31.Гість 1
« лижить і на місцевій»

ЛЕЖИТЬ - тобі гість 1 скільки років - у школу запишись вечірню)))))
33. гість12 / 6 листопада 2014, 17:02 Цитувати
31.Гість 1
«вина »

ВИННА - пишеться з двома Н, почитай граматику і буквар))))
34. гість12 / 6 листопада 2014, 17:02 Цитувати
ХА-ХА . Гість1 це Паршевлюк - писати грамотно не вміє
35. Гість 1 / 6 листопада 2014, 17:05 Цитувати
33.гість12
«ЛЕЖИТЬ - тобі гість 1 скільки років - у школу запишись вечірню)))))

31.Гість 1
«вина »

ВИННА - пишеться з двома Н, почитай граматику і буквар))))»


Ну якщо по суті сказати нічого. то починають придиратися до слів. Всі такими філологами великими стали. Да, Саша?
36. vredniy / 6 листопада 2014, 17:05 Цитувати
11.гість963
«Народ, Володимире, з Вами»

Чому це ви приватизували поняття "народ" Переважна більшість жителів району дають негативну оцінку паршевлюку .Він набагато більше дисредитував владу, в порівнянні з попередниками. Новосанжарцям соромно ,що ними керував такий очільник. І тепер це нещастя та йому подібні люструють когось. Ну народ же мудрий, а у вашому пості мудрістю і не пахне.
37. Гість 1 / 6 листопада 2014, 17:10 Цитувати
А таки правду написав...Он "гостю12" нічого й відповісти, от і почав до граматики чіплятись.
38. гість12 / 6 листопада 2014, 17:10 Цитувати
35.Гість 1
«Всі такими філологами великими стали. Да, Саша?»

Це елементарна грамотність - а мене звати Юля)))))
39. гість12 / 6 листопада 2014, 17:13 Цитувати
Гість 1 ти вже адміністрацією керував!!!! Накерувався)
40. Гість 1 / 6 листопада 2014, 17:14 Цитувати
Ну що б ти ще написав...
41. З Кобеляк / 6 листопада 2014, 17:43 Цитувати
Агов, санжарці! Ви там шо, Рекиних розочок обнюхалися?!
42. Чернуха / 6 листопада 2014, 18:23 Цитувати
18.гість963
«Не шановна Чернуха, коментар залишили в 14:17, в розпалі робочий день, а ви пишите виправдовування, не соромно? Чи правда очі коле? Чи страшно стало, що пийде громада і люструє вас як потрібно? А де цікаво коментар від Гамова, який теж "не винний"?»

Не страшно! В робочий час проводиться моніторинг преси, хто не в курсі. Від коментаря не втрималася, бо знайшлася людина яка оббріхує. Мені вас жаль, мабуть ображені на життя, злобу зганяєте чи що?
43. Гість / 6 листопада 2014, 18:39 Цитувати
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
1.гість12
« Паршевлюк тільки вчора із теплого крісла випав - гроші отримував у держави не малі, уграв авто службове,і оце чмо ще бігає і в рупор горланить - за гроші , це точно. А інші чого варті - Вісич , Олейнікова - це що громада!!!!»

7.Мужик
«як Вісичі понаїдали, та Патієви з Олейничками, сидять в теплих місцях, нічого не роблячи політику в районі строять»

28.Мишко
«Доки Паршевлюк сидів у теплому кріслі, ніяких майданів і люстрацій не було. Як звільнився - понеслося... Він собі півроку назад місце керівника на майдані викричав, тепер викрикує комусь із однодумців. Чи не для цього вони ходять люструвати? Це Володя, мабуть, вдаха? Чи Супрун з його рейтингом на виборах? А які заслуги в тієї Олєйнічки? Просиділа вік у бібліотеці, спідницю на задниці до блиску натирала, тепер визначає, хто хороший, а хто поганий. Отож питаннячко: хто люструє? Це не люстрація, а просте зведення рахунків або розчистка посад під себе любимих - почитайте коменти вище. З такою ненавистю про "люстрованих" написані, з такою радістю від цієї події! Зізнайтеся, кого плануєте на місце Ковальова? Чи не Вісича? Або його сина? Чи когось із родичів Олєйнічки? А може Трохимчук піде в РДА порядки наводити?»

7.Мужик
« Вісичі понаїдали, та Патієви з Олейничками, сидять в теплих місцях, нічого не роблячи політику в районі строять.Можуть так до строїти, що скоро без пенсій залишаться,Просто сором.Кожний з них переслудує свої маленькі інтереси.»


Одні і ті ж самі прізвища, і суть "коментарів" одна й та ж сама...Таке враження, що одна й та ж сама людина писала, що на цьому "заході" тільки "Паршевлюк,Олейнікова, Вісич і Трохимчук" були) А що, стандартна тактика Російської прапаганди - очорнити "опонентів". Хороші "учні" у нас в Санжарах живуть.
44. Наташка / 6 листопада 2014, 20:09 Цитувати
Да, до чого Санжари дійшли! Соромно за Паршевлюка, зібрав хтозна кого, привів у стіни, де тільки но сидів (а не працював) і нацькував на того, хто йому не угодив. Це так не по чоловічому!!! Ото він того з хвостом і ходить, що баба!!
45. vredniy / 6 листопада 2014, 21:23 Цитувати
44.Наташка
« Ото він того з хвостом і ходить, що баба!!»

Чого розплетена коса,а на очах бринить сльоза ...
46. Гість07 / 6 листопада 2014, 21:30 Цитувати
А що це сходиди до Пархоменка нагадати,хто його поставив і кому треба служити.Блін до чого довели державу,
47. гість12 / 7 листопада 2014, 08:19 Цитувати
43.Гість
«Одні і ті ж самі прізвища, і суть "коментарів" одна й та ж сама...Таке враження, що одна й та ж сама людина писала, що на цьому "заході" тільки "Паршевлюк,Олейнікова, Вісич і Трохимчук" були»

Шановний гість, просто на тому "заході" крім цих людей з Нових Санжар нікого не було - всі заслані козачки, а шоу у них замовне - вчора ті самі люди були у Козельщині на ютубі подивіться - є ролик.
48. Гость 9 / 7 листопада 2014, 08:47 Цитувати
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Згадайте як наш екс- голова валив пам,ятник Леніну і на ньому стрибав, в якій країні Євроти ( ми ж туди ідемо- хоча більше схоже що до Африки-до дикунів ) таке може бути , якщо хтось дозволить собі таке
то його одразу відправлять до психіатричної лікарні а не поставлять керувати людьми. Після пам,ятника Паршевлюку захотілось поваляти ще щось і пострибати з рупором ( сподобалось, та й грошину заплатили) і він почав з людей , яких умовляв не іти , коли він прийшов до влади, а допомогти йому не виглядати повним дебілом у куцих штанях.
49. vredniy / 7 листопада 2014, 09:03 Цитувати
48.Гость 9
«Згадайте як наш екс- голова валив пам,ятник Леніну і на ньому стрибав, в якій країні Євроти ( ми ж туди ідемо- хоча більше схоже що до Африки-до дикунів ) »

Та не такий він простий , в якомусь сенсі далеко не дикун. В декларації за минулий рік показав доход 1500 гр. А будинок за що купив ? За кошти зароблені на майдані та 117 тис заплачених за те ,що завалив памятник. Хоч би з своїми подєльніками поділився, а то й тут скрисятнічав.
50. Санжарка / 7 листопада 2014, 10:10 Цитувати
Читаю коментарі - жах просто! Держава котиться не до економічної прірви, а ще гірше - до громадянської війни. Подібне було у минулому столітті і не раз. Історія повторюється по спіралі...
51. кобелячанин / 7 листопада 2014, 10:40 Цитувати
А звідки інформація про будинок? Та ще й сума вказана. Щось дуже схоже на "одна баба сказала".
52. Гість / 7 листопада 2014, 12:02 Цитувати
47.гість12
«Шановний гість, просто на тому "заході" крім цих людей з Нових Санжар нікого не було - всі заслані козачки, а шоу у них замовне - вчора ті самі люди були у Козельщині на ютубі подивіться - є ролик.»


Не тільки вони там були, це на фото видно. Прізвища не називатиму, а то й цих почнете брудом обливати.
53. Дядько / 7 листопада 2014, 12:40 Цитувати
А що, сьогодні одні можуть собі обливати брудом відкрито,а іншим хоть тут пока ще дозволено.Але бруд він ї є бруд.В Європейській би країні відповідали за це. а у нас начхати.
54. Санжарка / 7 листопада 2014, 13:17 Цитувати
У Європейській країні прокурор не ігнорував би проблеми чи думку громади, слідчий не грав би на боці бандитів, а самопроголошені люстратори за хвилину сиділи б в мавпятнику за самоуправство і самосуд. Бо у Європейській країні якшо й мітингують, то під стінами установи, а не заскакують в кабінети керівників і не проводять обшуки з погрозами. Тому не все так просто. На мою думку, винні і ті, й інші. Отож погано, коли люстратори когось у чомусь винять, а самі з себе вдають святош! Виходячи на вулицю, варто уважніше подивитися на себе в дзеркало - там побачиш обличчя ще одного, кого слід люструвати.
55. гість12 / 7 листопада 2014, 13:46 Цитувати
Санжарка ++++++++
56. Чудо Юдо / 7 листопада 2014, 13:47 Цитувати
Оце так прорвало народ. Матеріали про Паршевлюка (або від Паршевлюка) завжди викликали резонанс на сайті по 300 коментів "набивали", але щоб півсотні менше ніж за добу... Бачу у Санжарах політичне життя набагато жвавіше аніж у тих же Кобеляках.
Я думаю що Володимир зараз якраз на своєму місці. Бути бунтарем у нього набагато якісніше виходить, аніж бути у керівниках. Та і костюмчик з пригладженим волоссям йому не дуже личить :)
І так, мені також цікаво звідки такі точні дані про зарплату з Майдану і куплений будинок?
57. 777B / 7 листопада 2014, 14:40 Цитувати
«Покайтеся, люди, бо горе вам буде, як Бог вас судити прийде!» - це усвідомлення Вашої гріховності писаки.
58. Йорк / 7 листопада 2014, 23:19 Цитувати
На днях наткнувся на блискучу цитату Віктора Пєлєвіна:

"Они думают, у них все плохо, потому что у власти Рван Контекс. Эх, бедняги вы, бедняги. Совсем наоборот — это Рван Контекс у власти, потому что у вас все плохо. А плохо потому, что так было вчера и позавчера, а после понедельника и вторника всегда бывает среда той же недели. Ну ликвидируете вы своего уркагана (вместе с остатками сытой жизни, ибо революции стоят дорого), и что? Не нравится слово «Контекс», так будет у вас какой-нибудь другой Дран Латекс. Какая разница? Вы-то будете те же самые..."

Які ж тільки розумні бувають письменники!
До речі, "Дран Латекс" вже деякий час керував Новосанжарщиною. І шо?
А от революція нам дійсно дорого коштувала.
59. ГІСТЬа / 8 листопада 2014, 01:01 Цитувати
58.Йорк
«А от революція нам дійсно дорого коштувала.»

Дуже дуже Сумно! Дуже дуже Дорого! З Нами Бог! Слава Україні! ГЕРОЯМ СЛАВА!!!
60. Наташка / 9 листопада 2014, 00:43 Цитувати
У газеті Паршевлюк інтерв’ю дав. Він виявляється просто так із тітушками у адміністрацію забігав, типу поспілкуватися із орговиком. А той від нічого робити взяв і заяву написав. Ну комедія і все. Це тільки у нашому районі така чупа-кабра завелася, чи воно скрізь таке?
61. Дядько / 9 листопада 2014, 11:18 Цитувати
Це просто треба пережити,таких люди незапамятають,тільки будуь лякати ними
62. Гість34 / 9 листопада 2014, 12:33 Цитувати
Паршевлюк в нашому районі порядок уже навів і взявся за інші- катається по області- там де іде сесія районної ради наскакує і навчає депутатів уму- разуму як правильно жити. а його вигонять і називають проплаченою тітушкою.А в газеті усе його пояснення -брехня від першого до останнього слова.
63. Наташка / 9 листопада 2014, 16:34 Цитувати
Чоиу його ніхто не заспокоїть. Невже він такий крутий? Як подивитися - то добрий дядько його одним щолбаном зіб’є. І у групі підтримки - або жінки не зовсім адекватні, або такі як і він. Не можна щоб казна хто у районі усим заправляв. Мабуть і той, що його заміщає зараз боїться, щоб і з ним Паршевлюк не розібрався, якщо не так щось зробить. Тремтять усі.
64. темний / 9 листопада 2014, 18:22 Цитувати
Паршевлюк вносить промінчик світла в царство темряви.Всі трусяться за свої місця біля корита,такі,як Пазюк трусяться,що нікуди буде "шкурки"носити здавати.Без люстрації стукачі себе виявляють,лишилось трішки їх дожати і життя налагодиться.СЛАВА УКРАЇНІ!!!Вова,так тримати!
65. темний / 9 листопада 2014, 18:35 Цитувати
Щолбаном уб’ють-посадять...а там інші порядки.А нехай один здоровань проти юрби рот відкриє...а
66. Наташка / 9 листопада 2014, 19:22 Цитувати
64.темний
«Паршевлюк вносить промінчик світла в царство темряви.Всі трусяться за свої місця біля корита,такі,як Пазюк трусяться,що нікуди буде "шкурки"носити здавати.Без люстрації стукачі себе виявляють,лишилось трішки їх дожати і життя налагодиться.СЛАВА УКРАЇНІ!!!Вова,так тримати!»

Темний- ти больний! Ти був біля того корита? Ти бачив скільки у нього насипано? Тільки тупаки думають що чиновники у районі жирують. Та це найбідніші люди, зарплата чуть більше 1000 грн.Попрбуй прживи, ще й сім’ї є. Просто ніде більше працювати піти, от і роблять де звикли. А такі як паршевлюк на них собі бонуси заробляють, самосуд влаштовуючи.
67. Дядько / 9 листопада 2014, 19:27 Цитувати
Темний, воно і видно що темнота. До чого тут Пазюк, вона ж не на посаді.Який промінчик, та він сам темрява.З ким боротися,? З тими що по іншому думають і чого вони такого зробили,що їх люструвати треба.Вам крові не вистачає,дожати хочеться, так пора біля Леніна і вішальниці поставити, прямо виводити з РДА і валити.ПВидно хорошого цій країні не світить..
68. Наташка / 9 листопада 2014, 19:58 Цитувати
Дядько правильно написав. Але така безнадійнісь... У наших людей залишилася генетична пам’ять від режиму Сталіна. Вони знову поступають як колись. Доносять одне на одного,знищують тих, хто не угодний, принижують. Схаменіться, ви ж сучасні люди!
69. темний / 9 листопада 2014, 20:09 Цитувати
Пазюк-засланий козачок,теж саме творить на Підкові,їй якби бариші,матір продасть.Це і є сучасні люди,3шкури деруть.
70. темний / 9 листопада 2014, 20:35 Цитувати
А в кого й тисячі не має?Чекати доки крихітку дадуть?Тому і підтримують Вову,за гроші чи без них.Думаю я один без тисячі,всі інші пристроїлись,всіх все влаштовує.
71. шофер / 9 листопада 2014, 21:24 Цитувати
65.темний
«А нехай один здоровань проти юрби рот відкриє...а»
висока у тебе справедливість..
72. Наташка / 9 листопада 2014, 21:49 Цитувати
Пазюк я не дуже знаю, просто вона тут встряла у цю історію. А от із Ковальовим знайома. Це дуже відповідальний і принциповий чоловік. Можливо різкуватий, бо говорить що думає, а це не подобається. Ледарів він не любить і говорить відкрито їм про це. От і помстилися. І всі хто тут проти нього щось казав - то із їхньої компанії. Думаю він без діла не залишиться, а за державу обидно!
73. Дядько / 9 листопада 2014, 22:30 Цитувати
Темний зрозуміло позиція, зато чесно.А чому дивуватись, дійсно хочеться переросподілу.Забрати у тих,хто має, тут уже не враховується яким чином зароблено, чи вкрали, чи законно.Хоч тисячу,аби на халяву..Даже прихильники Вови не хочуть працювати і заробляти,краще покричати Ганьба і вигнати з місць тих, хто працює,і посадити своїх,такі, не такі, але своїх, щоб теж ділилися зі своїми.Тільки для цього ума трохи треба. Та ніж, хочеться використовувати ум інших, так як Паршевлюк покористувався і викинув Ковальова.Як цинічно і дійсно гидко
74. Гість 777 / 9 листопада 2014, 23:39 Цитувати
Люди, схаменіться! Дико і соромно читати такі коментарі!!! Ви що?? Чого ви нападаєте на Володимира Паршевлюка?? Та ви мусите дякувати йому і сотням інших, таких яких він, які стояли на Майдані, ризикували своїм життям заради того, щоб врешті закінчилося ганебне панування яника, і зараз, не зважаючи на вашу критику, він і знову ж таки сотні, таких як він,(Патріотів)намагається хоча б щось змінити в нашій країні! І як ще може проходити люстрація в нашій країні, як не такими методами, описаними вище?? Люди, громада, мають самі вирішувати, кого люструвати, кого ні ,і вимагати цього. Якщо ви не погоджуєтеся з обраними кандидатурами для люстрації або ж зі способом люстрації, то давайте, вставайте з диванів і робіть щось!!! Дуже добре сидіти вдома і чекати, поки Порошенко чи Яценюк щось робитимуть за вас! Але ці панове точно нічого хорошого не зроблять. Хіба для себе. Тому годі базікати, обливати брудом людей, які щиро хочуть щось змінити, а краще вставайте з диванів і робіть щось. Бо держава - це ж ми, нє?
75. Справедливість / 9 листопада 2014, 23:53 Цитувати
Гість777! Не виступайте захисником і адвокатом Паршевлюка. Адвокат йому дійсно буде потрібен, бо і його люстрація не обмине-півроку байдики пробив та пожив за державний кошт, а що зробив для громади району? НІЧОГО!!!
76. Гість 777 / 10 листопада 2014, 01:41 Цитувати
Чому наше суспільство у своій більшості так завзято мріє люструвати таких як Паршевлюк, який пробув на посаді аж півроку, і так кволо і неохоче люструє тих, хто десятки років при владі?? Навпаки, ми знову обираємо і до парламенту, і в президенти людей, які роками біля корита, для яких влада - це бізнес, і аж ніяк не інструмент змінити життя краіни на краще. Я не захищаю Паршевлюка, але розумію, що за півроку дууже важко щось змінити, бо система гнила наскрізь.
77. Ясен / 10 листопада 2014, 06:03 Цитувати
74.Гість 777
«Люди, громада, мають самі вирішувати, кого люструвати, кого ні ,і вимагати цього. Якщо ви не погоджуєтеся з обраними кандидатурами для люстрації або ж зі способом люстрації, то давайте, вставайте з диванів і робіть щось!!! »

Люди вирішують на виборах,коли голосує 60-70 % населення,а півсотні "люстраторів",які чомусь вважають себе громадою просто п"яна або психічно нестабільна толпа.Я ,як людина недавав їм право щось робити від мого імені.Такого права не давали й інші.Очевидно ти,госте777 й лежиш на дивані,очікуєш чергового шоу,а я працюю,тож ходити й дути в дудку мені ніколи.В ркїні повинен бути ЗАКОН(для всіх),а не маразм.
78. темний / 10 листопада 2014, 06:19 Цитувати
Попробуйте влізти десь,щоб отримати тисячу на халяву,забито років на 30 наперед.Ще і хабар потрібно дати.Легально чесно заробити не дають.Вова реально на посаді нічого не рішав,бо він там був поставлений для годиться,а вирішують дядьки при баблу і зв’язках,а вони не "потопляємі".
79. темний / 10 листопада 2014, 06:26 Цитувати
Закони в нас є,але ж їх трактують всі по різному.Ще і трактування якесь особливе,як вигідніше для себе.
80. свідок / 10 листопада 2014, 07:24 Цитувати
74.Гість 777
«Ви що?? Чого ви нападаєте на Володимира Паршевлюка?? Та ви мусите дякувати йому і сотням інших, таких яких він, які стояли на Майдані,»

А чого він не в АТО щось змінює?
81. свідок / 10 листопада 2014, 07:41 Цитувати
79.темний
«Ще і трактування якесь особливе,як вигідніше для себе.»

схоже на те, що ви просто заздрите. Хочеться на місце тих, хто трактує?
82. гість999 / 10 листопада 2014, 07:49 Цитувати
74.Гість 777
« Та ви мусите дякувати йому і сотням інших, таких яких він, які стояли на Майдані, ризикували своїм життям заради того, щоб врешті закінчилося ганебне панування яника»

І почалося ганебне панування наступних.Дякуємо.
83. темний / 10 листопада 2014, 07:55 Цитувати
Кому заздрити...тим,хто руки лиже вишестоящим.По поводу АТО,там також можна добре пристроїтись.СПРОБУЙТЕ!!!
84. базарянин / 10 листопада 2014, 09:26 Цитувати
Коментаторша під ніком "Гість 777" - це Роза Туманова. І що ти тут нам пишеш, маленька негідниця.
74.Гість 777
«Люди, схаменіться! Чого ви нападаєте на Володимира Паршевлюка?? Та ви мусите дякувати йому ....»
Та ми вже не знаємо кому дякувати із вас найбільше. Такі як ви довели країну до прірви. Ми (прості роботяги)вже скоро із голоду та холоду будемо дуба давати, поки ви тут своїм патріотизмом хизуєтесь. Хочеш щось змінити - іди працюй, піднімай економіку, а не лапшіруєш тут.
85. Гость 9 / 10 листопада 2014, 10:23 Цитувати
паршевлюк і йому подібні довів країну до прірви, подивіться вся нечисть повилазила, хто що хоче те і робить , незабаром зброю почнуть використовувати . працювати ніхто не хоче ( ні роза ні вова- а горлатанити бігати з рупором- запросто для цьго багато розуму не треба , а гроші платять- вова скажи за які кошти ви живите , якщо ніде не прюцюєте? тітушки проплачені- хто плате вам за того і рот розкриваємо , де ж ваші ідеали патрыоти ви липові?
86. Гость 9 / 10 листопада 2014, 10:29 Цитувати
Чи не надто догоро нам обходиться майдан, революція - розпочалася громадянська війна, тисячі жертв в країні безлад , ціни ростуть і- дякуємо паршевлюкові
87. Дядько / 10 листопада 2014, 11:17 Цитувати
Добре що уже появляються здраві думки.Скоро зовсім пройде охмурение.Яценюк уже пообіцяв краще життя з МВФ,готуємось ставати Сомалі,ще будемо завидувати Криму і Донбасу
88. Ясен / 10 листопада 2014, 12:35 Цитувати
87.Дядько
«,ще будемо завидувати Криму і Донбасу»
Починайте заздрити.Заздріть бомбуванням,життю в підвалах ,кожній хвилині страху.Думаєте Росії потрібний Донбас,як рівноцінна частина федерації,помиляєтесь.буферна зона ім потрібна,випалена,зруйнована,невпорядкована.Але такі ,як ваша думки дійсно виникають через бардак в країні,схиблених люстраторів,ненародні віче,та обширний саботаж.
89. Ваганич Дурахманич / 10 листопада 2014, 13:41 Цитувати
Подивіться на цих люстраторів - це ж донкіхоти, непутьові люди, бомжаки, алкаші та наркомани. Вони продались ворогам України за 30 серебреників. Їм потрібне реаліті-шоу з мусорними баками. Уже в коментаріях просвіщонні патріоти пишуть, щоб вносили пропозиції кого і як треба люструвати. Та хто ви такі? Хто вам дав таке право знущатись над людьми? Вони прикриваються тим, що виступають від імені народу, але ж вас ніхто не обирав і не висував. А що насправді вони роблять? Вони на наших очах розвалюють нашу державу, нищать її, руйнують економіку, віддають підсудних на розтерзання вулиці, сіють беззаконня і хаос. Невже цьому донкіхотству немає протидії?
90. таксист / 10 листопада 2014, 14:43 Цитувати
потрібно заспокоїти Паршивця,Пасючку та борьку-встаньку і буде все чудово, прокурора-хабарника гнати поганою мітлою щоб не смердів обдирництвом наш чудовий край
91. мешканець / 10 листопада 2014, 14:58 Цитувати
таксист а ти не багато на себе береш,навчися спочатку лепешки пекти
92. парніша / 10 листопада 2014, 15:23 Цитувати
треба уже цих ушльопків потроху успокаювати
93. 777B / 11 листопада 2014, 10:56 Цитувати
Успокоялись. Скоро місцеві вибори отам уж себе покажете. Тільки Ви всі достойні як дописувачі тут представляти громаду району бажано створити об’днання (люстраційний комітет) і двинути на людей - і Вас сприймуть в кожній родині тільки з вилами та напоють чайком з миш’яком.
94. Уля / 13 листопада 2014, 10:56 Цитувати
Народна люстрація - від зневіри у державні інституції.Тому товкли пику Шуфричу в Одесі, тому з’явилися сміттєві баки як засіб виразити своє "Геть"" і "Ганьба!". Люди, невже ви вірите, що за законом про очищення влади ( в народі -Люстраційний закон) будуть покарані хабарники-районні прокурори, податківці? А ті автобусні тури на антимайдан, які в кожному районі Полтавщини протягом грудні-лютого організовували місцеві адміністрації за наказом Удава ("поганяло" ригівського керівника ОДА)? Що, забути і простити? Хто гроші роздавав за "всенародну" підтроимку Яника? Такі ось кадровики з адміністрацій. Їм готівку давав зам.Удава Валєра Пархоменко. Про це їм потрібно говорити в обличчя. І бажано кожен день.Проснітся! Подивіться ще і ще раз сцени розстрілу на Майдані. Зрозумійте - велике зло не пішло з України. Воно зачаїлось у маленьких районних кабінетах.Люстратори потрібні! А В.Першевлюку докір серйозний за те, що не скористався повноваженнями голови і не почав позбавлятися ворогів Революції гідності цілком законним способом. От зараз вони і гавкають на всі лади.
95. таксист / 13 листопада 2014, 13:07 Цитувати
91.мешканець
«таксист а ти не багато на себе береш,навчися спочатку лепешки пекти»

кожний із нас повинен брати на себе якусь відповідальність,Пршевлюк правий,ле чому не робив при посаді ?
96. Гість 1 / 13 листопада 2014, 18:17 Цитувати
94.Уля
«Народна люстрація - від зневіри у державні інституції.Тому товкли пику Шуфричу в Одесі, тому з’явилися сміттєві баки як засіб виразити своє "Геть"" і "Ганьба!". Люди, невже ви вірите, що за законом про очищення влади ( в народі -Люстраційний закон) будуть покарані хабарники-районні прокурори, податківці? А ті автобусні тури на антимайдан, які в кожному районі Полтавщини протягом грудні-лютого організовували місцеві адміністрації за наказом Удава ("поганяло" ригівського керівника ОДА)? Що, забути і простити? Хто гроші роздавав за "всенародну" підтроимку Яника? Такі ось кадровики з адміністрацій. Їм готівку давав зам.Удава Валєра Пархоменко. Про це їм потрібно говорити в обличчя. І бажано кожен день.Проснітся! Подивіться ще і ще раз сцени розстрілу на Майдані. Зрозумійте - велике зло не пішло з України. Воно зачаїлось у маленьких районних кабінетах.Люстратори потрібні! А В.Першевлюку докір серйозний за те, що не скористався повноваженнями голови і не почав позбавлятися ворогів Революції гідності цілком законним способом. От зараз вони і гавкають на всі лади.»

Згоден. Он Пазючка почала воняти, що на Майдан за гроші їздили. Ціль зрозуміла зрівняти Майдан і антимайдан.
97. Гість 1 / 13 листопада 2014, 18:19 Цитувати
86.Гость 9
«и не надто догоро нам обходиться майдан, революція - розпочалася громадянська війна, тисячі жертв в країні безлад , ціни ростуть і- дякуємо паршевлюкові
87. Дядько / 10 листопада, 11:17»

О ще один з антимайдану нарисувався...Перше ж, падло, побіжить кацапів зустрічати, як вони не дай бог сюди попруть.
98. Гість 1 / 13 листопада 2014, 18:20 Цитувати
92.парніша
«реба уже цих ушльопків потроху успокаювати»

Дивись щоб тебе не заспокоїли.
99. Гість 1 / 13 листопада 2014, 18:21 Цитувати
85.Гость 9
«паршевлюк і йому подібні довів країну до прірви, подивіться вся нечисть повилазила, хто що хоче те і робить , незабаром зброю почнуть використовувати . працювати ніхто не хоче ( ні роза ні вова- а горлатанити бігати з рупором- запросто для цьго багато розуму не треба , а гроші платять- вова скажи за які кошти ви живите , якщо ніде не прюцюєте? тітушки проплачені- хто плате вам за того і рот розкриваємо , де ж ваші ідеали патрыоти ви липові?»

І одразу ж гроші чужі рахувати...
100. Гість 1 / 13 листопада 2014, 18:24 Цитувати
78.темний
«Попробуйте влізти десь,щоб отримати тисячу на халяву,забито років на 30 наперед.Ще і хабар потрібно дати.Легально чесно заробити не дають.Вова реально на посаді нічого не рішав,бо він там був поставлений для годиться,а вирішують дядьки при баблу і зв’язках,а вони не "потопляємі".»

Але фактично він їх і "топити" не пробував, коли був час. А зараз вони повилазили, такі "герої".
101. Гість / 13 листопада 2014, 18:40 Цитувати
77.Ясен
«Люди вирішують на виборах,коли голосує 60-70 % населення,а півсотні "люстраторів",які чомусь вважають себе громадою просто п"яна або психічно нестабільна толпа.Я ,як людина недавав їм право щось робити від мого імені.Такого права не давали й інші.Очевидно ти,госте777 й лежиш на дивані,очікуєш чергового шоу,а я працюю,тож ходити й дути в дудку мені ніколи.В ркїні повинен бути ЗАКОН(для всіх),а не маразм.»


Азаров також кричав, що всім потрібно брати лопату і іти працювати...І до чого "допрацювалися"? Кричати одне, а працювати зовсім інше. Для прикладу: наш Новосанжарський прокурор хіба працює? Якщо хтось почне розказувати, що "так", то назви хоч одну справу яку він довів до суду, а саме це є його робота.Ось для прикладу цитую статтю "До прокурора Бугайця приходили люстратори" (Посилання на exo.in.ua
"— Ми прийшли до вас, ви один у нас в районі, нам немає до кого більше йти, — сказав Анатолій Кравець, сільський голова Соколової Балки. — Ми до вас уже приходили тричі, і я вас попереджав, що таке буде. Давайте приймати якесь рішення по Замулі, давайте щось робити. Чому ви нічого не зробили за цей час? У мене 200 заяв територіальної громади по факту злочинів, чому жодна справа не передана до суду?
— А я вам сказав, що я не бачу судової перспективи, і ви можете оскаржувати моє рішення у прокурора області. Наразі справа знаходиться на вивченні у слідчому управлінні МВС, — відповів Артем Вікторович.". Тобто не сказав про те, що там немає складу злочину, а про те, що "не бачить судової перспективи".

І таке можна сказати про переважну більшість наших місцевих посадовців, але їх і поганою мітлою з насиджених місць не вигонеш. Тим більше, що значна частина з них (наприклад Гиря, той же Красюк) не підпадають під Закон України "Про очищення влади" (люстацію), а до того ж прокурора ця "перевірка" не скоро дійде.
102. Гість 1 / 13 листопада 2014, 18:43 Цитувати
75.Справедливість
«Гість777! Не виступайте захисником і адвокатом Паршевлюка. Адвокат йому дійсно буде потрібен, бо і його люстрація не обмине-півроку байдики пробив та пожив за державний кошт, а що зробив для громади району? НІЧОГО!!!»


Ви спочатку Закон України "Про очищення влади" (люстрацію) почитайте, а вже потім пишіть коментарі.
103. Гість 1 / 13 листопада 2014, 18:51 Цитувати

53.Дядько
«А що, сьогодні одні можуть собі обливати брудом відкрито,а іншим хоть тут пока ще дозволено.Але бруд він ї є бруд.В Європейській би країні відповідали за це. а у нас начхати.»

У Європейській країні, таких би прокурорів і керівників вже б давно звільнили. а може б і посадили.
104. Рома / 13 листопада 2014, 20:35 Цитувати
96.Гість 1
«А В.Першевлюку докір серйозний за те, що не скористався повноваженнями голови і не почав позбавлятися ворогів Революції гідності цілком законним способом. От зараз вони і гавкають на всі лади.»»

Не можна докоряти Паршевлюку, бо через недолугість наших законів простіше "люструвати" таким чином, ніж законним шляхом. Але не можна й дуже сподіватись, що тої погані із владних кабінетів ми позбудемось скоро законно. Як то у нас кажуть: "На Бога надійся, а сам не плошай!". Треба готувати "люстраційні" возики й по йнших районах.
105. Бусел / 13 листопада 2014, 22:51 Цитувати
103.Гість 1
«У Європейській країні, таких би прокурорів і керівників вже б давно звільнили. а може б і посадили.»

А в Конго - з"їли б! Зважаючи на категорію України, то скоро тут стане популярним напій "діретло")))
Додати коментар
Ваше ім'я Ваш e-mail (в коментарях не виводиться)
Текст   символів залишилося

Впишіть сюди щось, якщо ви робот:

Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації