Вхід | Реєстрація

Хвала рукам, що пахнуть грішми

Хвала рукам, що пахнуть грішми

«Да не оскудеет рука дающего, да воздастся ему втройне»

У південно-західній частині Полтавської області існує риго-комуністичне болото – Козельщинський район. Живе там багато бравих хлопців, таких, як риги та коммі.Болото настільки дике, що туди навіть газета «ЕХО» не доходить і мало новин звідти висвітлюється.Жило це болото тихо і, можна сказати, мирно до останнього часу.До того, поки на запрошення неспокійних активістів не прибули з АТО хлопці-свободівці на таке собі засідання Козельщинської районної ради, де розглядалося питання культурно-індустріального розвитку району на 20 років, такої собі план-схеми «через 20 років тут буде город-сад», розробленої на замовлення та гроші Полтавського ГЗК (в народі ГОК).

На засіданні запрошена розробник план-схеми гарно, як пісеньку, співала: «Тут буде квітничок, тут фонтанчик, а тут ямка з лайном, і не одна .Але ж воно не пахне, а радіація – так її ж не видно, вона буде невелика, в діаметрі лише 10–15 кілометрів, але ж робочі місця, багато робочих місць – це ж гроші, інвестиції у культурний розвиток регіону…»

Стоп! Ми це вже проходили. Великі гроші, інвестиції, робочі місця… Майже чотири роки тому російський інвестор «Бєлгранкорм» хотів побудувати на територіях Кобеляцького та Козельщинського районів птахофабрики, по народному «курники». Тоді громадськість Кобеляцького району дуже активно боролась проти інвестицій, загорнутих в екологічні висновки та долари інвестора. І вистояли» курників» не побудували, екологічної катастрофи не сталось.За винятком невеликої катастрофки в селищі Білики, але ж воняє вона винятково біличанам. Зате ж 20 робочих місць для 7 тисячного селища, це ж багато! А те що воняє – це ж дрібниці, як кажуть в народі,»де воняє – там і пахне», або «робочі руки не смердять».

І пісня плине, плине… «Інвестиції… Гроші… Великі гроші… Мільйони доларів… Бабло…» Цікаво, скільки бабла дав Полтавський ГЗК цій тіточці? Тільки збирався запитати, бац – хлопець із «Свободи» випередив. Та де там! ГОК багатьом в кишеню кинув бабла. За «понятіями» депутатів Козельщинської райради, ніхто не має права тривожити їх незручними запитаннями, що стосуються їх благополуччя, тим паче що в президії сидів «большой начальніка» – депутат Полтавської обласної ради А. Коваленко. Роззявили пащі «браві» риги та коммі, і давай словесним брудом всіх обливати.Яких тільки неприємних епітетів не звучало, але здивувала репліка «Альо гараж, рот закрой», що прозвучала від «достойнішого депутата всіх часів та народів» А. Коваленка, директора АФ «Добробут». Цей чоловік є головним вожаком місцевих ригів, а вони, як відомо науці, небезпечні тим, що об’єднуючись у зграї, можуть напасти і покусати… І тільки стілець, запущений сильною рукою воїна АТО, здатний зупинити озлоблену зграю ригів.

А як же правоохоронці, спитаєте ви? Вони були присутні, але, як кажуть у народі,»усьо в шоколадє, мєнти усі свої». Щоб прийняти потрібне рішення депутати викликали підмогу десь 50 ти правоохоронців із зброєю, в бронежилетах, і, як масовку, ще десь близько 300 робітників АФ «Добробут». І протягли рішення, під великий «одобрямс» проголосували, і всі сільські голови це підтримали. Підтримали рішення про те, щоб відомий товстосум побудував ще декілька ГОКів і металургійний комбінат «Ворскла-сталь», а, можливо, й поблизу села Нова Галещина уранову копальню.

Для тих, хто не в курсі – вихід уранової руди до поверхні грунту складає 40 метрів, уранова руда коштує в сотні, в тисячі разів дорожче, ніж залізна.Чим це загрожує?Це зачепить кожного жителя в радіусі 70–100 кілометрів.» Моя хата скраю, я нічого не знаю» не спрацює. Якщо ви не хочете на Донбас, то Донбас прийде до вас. Усі екологічні проблеми, які є в індустріальних регіонах України, будуть у вас. Радіація, забруднене повітря, висока смертність, відсутність питної води. Водна проблема вже зараз стукає до людей у хату – в колодязях зникла вода.Це відбулось тому, що розробники дослідного кар’єру знижують рівень грунтових вод, відкачуючи в Дніпро мільйони тон питної артезіанської води.

Розробники план-схеми розповіли, що вони на папері вирішили проблему води для Козельщинського району. Існує два водозабори. Перший – з річки Дніпро поблизу м.Комсомольськ. Другий – з підземного озера поблизу села Михайлики. Доставити воду можна проклавши згідно схеми магістральні водогони. Або водовозами. Вода буде питною і недешевою.

Так що, якщо у 2015 му вода не з’явиться у вас в колодязі, рекомендую брати вашого сільського голову за вухо і посилати на пошуки води, бо він вирішив за вас, коли підтримав згадувану план-схему, коли не обговорив проблему з населенням. Добре, Козельщинські депутати, можливо взявши собі якісь преференції у Полтавського ГОКа, вирішать свої матеріальну і водну проблеми. А що робити сусіднім районам – Кобеляцькому, Царичанському, Новосанжарському, Решетилівському? Звідки їм воду брати, куди їм тікати? Чи зачепить їх екологічне лихо? Як ви думаєте, якщо в селі Оленівка Козельщинського району вода буде забруднена хімічними відходами до 200 метрів горизонту (зі слів розробника план-схеми), то в селі Котовське Кобеляцького району, яке розташоване від Оленівки за півтора кілометри, вода буде чистою?

Так як громадськість м. Кременчук вже давно воює з цією проблемою, то 30 го жовтня її скинули на Козельщину. Екологічному лиху ми можемо запобігти лише тоді, коли громадою будемо відстоювати свої інтереси, якнайширше доносити інформацію до населення.

P. S.

1)На звернення громади села Єрестовка, в якому немає води і діяльністю ГОКа знищується майно, керівник Уряду України А. Яценюк направляє комісію, що буде здійснювати екологічну експертизу.

2)Проти громадських активістів Козельщинська райрада застосовує політичні репресії (Дивіться випуск новин ТРК «Візит» від 6 листопада 2014)


Автор: Павло Гунжель, громадський активіст


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Козельщина | Політика


1. Мішугене / 11 листопада 2014, 18:50
Тема піднята важлива Але сама стаття гімно.Як є гімнюками отакі громадські активісти разом зі свободівцями.
2. Бусел / 11 листопада 2014, 19:13
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
На території полтавської області в 7 районах будуть добувати сланцевий газ. І до нас черга дійде. Яка вода вам, яка екологія? сушіть весла, доскакалися. Херово вам жилося, коли газ по 50 баксів продавала росія? Нє, пля, печення захотілося! Довийо...лися...
3. Бусел / 11 листопада 2014, 19:14
4. глядач / 11 листопада 2014, 19:19
Шановні "Ехівці"! Такими матеріалами ви лиш підриваєте свій авторитет. Якщо Паршевлюк-це хлопці з АТО, а Гунжель громадський активіст, то нічого на нашій землі не зміниться. Самозванці, які мріють про посади і земельку, на якій Паша розводить бур*яни. А в АТО на допомогу хлопцям-слабо? Краще тут побігати, може щось перепаде?
5. темний / 11 листопада 2014, 20:48
Паша підставив дядю Сашу,працівника"Добробуту".В АТО більше не беруть братву...нічим поживитись,зачисток немає,хай тут пташники та погреби зачищають,або на базарах гроші відбирають.
6. темний / 11 листопада 2014, 20:59
Хана всьому,на войну народ гроші збирає,а Коваленко своїх роботяг під Раду пригнав.Гірше рабів...нехай їх стадом жене на Красну площу Жириновському в подарок.А ви кажете,що не йдемо в Європу.Там наймити в пошані
7. Наташка / 11 листопада 2014, 22:07
На місці козельщан я б оголосила автору анафему. Такої неповаги про людей цілого району у цій газеті ще не друкували! Якого поперлися ті паршивці у чужий район? А все дуже просто, комусь треба гроші віджати з власників кар’єру! Під політичним прикриттям воно спідручніше.
8. землячка / 11 листопада 2014, 22:30
Такого цирку в нас ще й не було. Кучка невихованих, неграмотних, не першоі свіжості чужаків-крикунів, зате з великим бажанням влаштувати шабаш. Ми вас не запрошували, самі розберемось. А Паша як позує-з якого дива? Та й писакою не просто став.
9. Наташка / 11 листопада 2014, 22:30
Я звертаюся до редактора газети - Ваше видання деградує! Не претворюйтеся у жовту пресу, можливо станете популярнішими, але поваги не чекайте. Цей матеріал можна було б подати культурно і не так однобоко! Найгірше з того, що публікувалося!
10. темний / 11 листопада 2014, 22:47
Вова-комбат,Паша-сотник,Коваленко-комдив і колгоспники за ними йдуть капусту сажати,економіку піднімуть.Всіх і Батюшку в депутати ОБЛРАДИ!ПІАР ПІШОВ!ТАК ТРИМАТИ!
11. народ1111 / 11 листопада 2014, 23:10
ХА-ХА-ХА-- а що там ото робить ПОША-ОГОРОДНИК З КОБЕЛЯК-бігає з телефоном як миша....
12. Ясен / 11 листопада 2014, 23:14
У південно-західній частині Полтавської області існує риго-комуністичне болото – Козельщинський район. Якби ти па...д....ло так сказав про мій район,я б тебе з під землі дістав.
13. Справедливість / 11 листопада 2014, 23:33
І цей район дав Паші земельки, з Лучок відфутболили і правильно зробили.А щодо писаки, то він регулярно "консультує" на спорінках "ЕХО", що в спеціалістів викликає тільки сміх.
14. гість хазяїн / 12 листопада 2014, 09:30
12.Ясен
«,я б тебе з під землі дістав.»

Допомогти?
15. мешканці болота / 12 листопада 2014, 10:17
А чим, поясніть, будь ласка, відрізняються непрохані "братки- свободівці" від тітушок? Чи так можна називати тільки тих хто проти "свободи"? Звернемось до науки (Вікіпедія):
«Тітушки» — збірна назва найманців, часто люмпенізованих кримінальних елементів, гопників, молодиків[1], в тому числі спортсменів[2], які використовувалися українською владою для застосування фізичної сили і участі в масових сутичках.
О! Так це ж те, що треба!
Хто наділив тих тітушок владою приходити й горланити в увесь голос на сесії? Може ті хто запрошував?
Свобода не пройшла у ВР!Все! змиріться і перестаньте битися в "агонії". "Наводьте лад" в своїх районах. До нашого вам зась!. Ви ще не зрозуміли?
А козельщани просто показали, що на кожну силу знайдеться більша сила.
16. Микола Гузченко / 12 листопада 2014, 10:23
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ці йобані громадські активісти настільки безмозкі, темні, дикі, тупі і нахабні, що аж не віриться. Складається враження, що їм спеціально хтось платить за те, щоб вони труїли людям життя. Ну або хтось платить їхньому керівництву, яке нацьковує пустооких на всих підряд.
17. шофер / 12 листопада 2014, 10:50
Дописувачі шановні, ви демонтструєте гучну агресію політичного плану, та неаби яку мозгову смикалість. То будьте добрі, прокоментуйте краще наступне (запевняю це не підстьоб, це саме щире справжнє величезне до вас прохання - мені цей момент куди цікавіший, а ніж активісти паршивці і все тому подібне на котрих ви зациклились):

Для тих, хто не в курсі – вихід уранової руди до поверхні грунту складає 40 метрів, уранова руда коштує в сотні, в тисячі разів дорожче, ніж залізна.Чим це загрожує?Це зачепить кожного жителя в радіусі 70–100 кілометрів.» Моя хата скраю, я нічого не знаю» не спрацює. Якщо ви не хочете на Донбас, то Донбас прийде до вас. Усі екологічні проблеми, які є в індустріальних регіонах України, будуть у вас. Радіація, забруднене повітря, висока смертність, відсутність питної води. Водна проблема вже зараз стукає до людей у хату – в колодязях зникла вода.Це відбулось тому, що розробники дослідного кар’єру знижують рівень грунтових вод, відкачуючи в Дніпро мільйони тон питної артезіанської води

...........

що робити сусіднім районам – Кобеляцькому, Царичанському, Новосанжарському, Решетилівському? Звідки їм воду брати, куди їм тікати? Чи зачепить їх екологічне лихо? Як ви думаєте, якщо в селі Оленівка Козельщинського району вода буде забруднена хімічними відходами до 200 метрів горизонту (зі слів розробника план-схеми), то в селі Котовське Кобеляцького району, яке розташоване від Оленівки за півтора кілометри, вода буде чистою?


Чи це один із тих випадків що "No comments" ?
18. Микола Гузченко / 12 листопада 2014, 11:01
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
17. шофер
«и це один із тих випадків що "No comments" ?»

Це один з тих випадків, коли всім похуй на твою писанину.
19. Чудо Юдо / 12 листопада 2014, 11:56
А я думаю тут Шофер дещо доречно нагадав усім, про що взагалі стаття. Вона то явно написана представником однієї зі сторін і на об’єктивність аж ніяк не тягне, але чому такі завзяті коментатори, які з остервенінням обсирають тих активістів (навіть пройшов слух, що це делегація із Санжар на чолі з Паршевлюком, хоча я його на відео не побачив), ні слова не сказали по суті?
Що там з урановою рудою, ГОКом і екологічною ситуацією? Все насправді супербезпечно і без негативних наслідків, що отой лисуватий дядько правий у своїй заяві: «Альо гараж, рот закрой»?
Непогано було б побачити думку експертів. Ібо я, як і горласті представники обох сторін, ніфіга у цьому не тямлю. А от що бізнесмени почнуть шукати "замінники" Донбасу вірю - там дяді втратили мільярди, потрібно відбивати на нових територіях.
20. Микола Гузченко / 12 листопада 2014, 12:21
19.Чудо Юдо
«хоча я його на відео не побачив»

Ти шо, зовсім? )
21. Козельщанин / 12 листопада 2014, 12:37
по порядку:
1.,,Ехо" - не той ЗМІ, про який всі повинні знати.Це такий собі підкидний листок, випуск якого замовний і проплачений певними політичними колами, які рвуться до влади.
2. Активісти з АТО, ті, що були в Козельщині, це стадо п’яної, брудної, вонючої гопоти, яка якщо й була на Майдані, або в Ато, то лише випадково і під дозою. Після протверезіння звідти тихенько зникала.Зразу ж згадалося: Ві думаєтє Адєсу брала Красная Армія?...Адєсу брала п’яная матросня!
3. Козельщани голосували не за будівництво ГЗК, а за те, щоб хоч трохи урвати коштів у олігархів на Схему планування району.
4. Паршивлюк на сесії таки був, зуб даю. До речі, ну й прізвище, хочеться сказати - Бог шельму метит.
5. А не здається вам, шановні, що все це дійство було проплачене іншими олігархами, для яких ГЗК - конкурент? А про народ, як завжди, ніхто не думає.
22. Гость 9 / 12 листопада 2014, 13:06
Чудо Юдо|пройшов слух, що це делегація із Санжар на чолі з Паршевлюком, хоча я його на відео не побачив]]

Паршевлюк стоїть всередині з хвостом поверх коричневої куртки шафр фульбольний
23. Чудо Юдо / 12 листопада 2014, 13:19
20.Микола Гузченко
«Ти шо, зовсім? )»

Йопти, точно, ото мене проглючило, Вована не впізнав О_о
Ще раз передивився і набачив.

21.Козельщанин
«Це такий собі підкидний листок, випуск якого замовний і проплачений певними політичними колами, які рвуться до влади.»

Дуже цікаво, а хто, на Вашу думку, проплачує? А то я також бачу у газеті іноді дуже суб’єктивні матеріали, але ніяк не можу уловити за яку сторону, бо частенько і за ту і за сю пишуть... Ну хіба Партію регіонів вони явно недолюблювати.

21.Козельщанин
«Зразу ж згадалося: Ві думаєтє Адєсу брала Красная Армія?...Адєсу брала п’яная матросня!»

Як гарно малюють всі такі двіжухи на картинах і як таки відрізняється дійсність. Усі революції робила п’яна матросня. Тільки хто ж цю матросню до такого стану допускає, як не керівництво, ними в результаті на деревах розвішане? Хочеш бути царьом - умій керувати, інакше висіти тобі та на вітрі хитатися. Не хочеш хитатися - не прися у царі.
24. шофер / 12 листопада 2014, 13:58
19.Чудо Юдо
«А я думаю тут Шофер дещо доречно нагадав усім, про що взагалі стаття.»
Дивлячись на одне і те саме, кожен бачить своє (зазвичай те що йому більш за все чешеться). Так от Чудо - прочитавши статтю та переглянувши відео, я зупинився на екологічному питанні. Бо паршивці приходять і уходять, а чорнобилі та все тому подібне, залишають наслідки надовго. Та і автор статті, взагалі то, саме це в першу чергу хотів донести до читачів.
25. шофер / 12 листопада 2014, 14:00
24. шофер
«Та і автор статті, взагалі то, саме це в першу чергу хотів донести до читачів.»
Навіть якщо автор проплачений, то за ті гроші він написав правду. Так нехай краще правда буде проплаченою..
26. Зіна Мерц / 12 листопада 2014, 18:12
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
2. Активісти з АТО, ті, що були в Козельщині, це стадо п’яної, брудної, вонючої гопоти, яка якщо й була на Майдані, або в Ато, то лише випадково і під дозою. А оце один із них Посилання на gazeta.ua Завдяки таким "наркоманам" твоя жопа зараз у безпеці.А своїми коментарями козельщани тільки підтверджують своє "болотне" місцезнаходження
27. такий собі / 12 листопада 2014, 18:41
Стаття цікава і погодьтесь актуальна.І можливо дрбре що чи АТОвці чи свободівці трошки відкрили очі на все що відбувається..Погодьтесь депутати залякані і залежні від чиновників обставин і часу...Кажуть на ГЗК комунізм.европа і т д.А чом нема европи за 3км.від ГЗК в окрузі...Спочатку Европа В Кременчуці Козельщині Кобеляках і т.д а потім давать дозволи на розробку проектів.В Жеваго кошти є..І якщо ви сильна громада в Козельщині ви повинні відстояти все це і повірте не дуже слухати президію..Вам і Вашим онукам жити в тому регіоні..
28. Анатолій / 12 листопада 2014, 20:36
Як кажуть, можна говорити багато... але можна "ляпнути". Тому постараюся коротше. Хто з "бравих хлопців-активістів-свободівців-АТОвців", які так драли горло на нашій сесії, є спеціалістом з питань добування руди? Навіть не сумніваюся, що таких там не було. Горлати: ви що, не розумієте? навіть дітям ясно, що це шкідливо! це кінець всьому, зараження на сотні кілометрів... і т.д., і т.п., звісно, легко. А ви чули, що мобільники шкідливі? Мікрохвильовки? Фермерські трактори, уявіть собі, теж повітря забруднюють... Може, проти цього теж поборетеся, "хлопці-свободівці"? Чи за те не платять? Чи це буде "не здраво"? Річ у тім, що у даному випадку "громадянська активність" повинна виражатися у залученні спеціалістів, незалежних експертів, у контролі над проведенням робіт, за дотриманням усіх технологічних вимог - але контролювати, знову ж, повинні специ, а не "хлопці-свободівці"... Та це клопітно і тяжко - і не заплатить ніхто. Тому не сприйняв я їхніх закликів "думати про дітей і внуків". Думаю. І про те думаю, що їм потрібно десь працювати і гроші заробляти, а не дивитися, як купка фермерів розводить на землі бур’ян та гробить її багаторічним вирощуванням соняшнику та рапсу (думають вони про внуків!) І ще одне. Запам’яталося, як один не місцевий чолов’яга з "хлопців-свободівців" горлав у обличчя Коваленку: "Я тільки вчора з Донбасу, з АТО!" Приїхав з війни - і не додому, до сім’ї, а у Козельщину - за моїх дітей і внуків переживати! Оце свідомість... тільки чогось, вибачте, сміятися з неї хочеться, бо якщо це правда - то чоловічок, вибачте, не зовсім нормальний, а якщо брехня - звичайна гнида, яка язиком своїм справжніх захисників України поганить... Говорять мудрі: є час розкидати каміння і є час його збирати. Пора "хлопцям-свободівцям" збагнути: минув час махати кулаками і битами - працювати треба! І наводити лад - кожен у своєму обійсті, у своєму селі, у своєму районі. Тоді й на Україні лад запанує.
29. шофер / 12 листопада 2014, 20:52
28.Анатолій
«Горлати: ви що, не розумієте? навіть дітям ясно, що це шкідливо! це кінець всьому, зараження на сотні кілометрів... і т.д., і т.п., звісно, легко. А ви чули, що мобільники шкідливі? Мікрохвильовки? Фермерські трактори, уявіть собі, теж повітря забруднюють...»
Слухай, тоді поясни чому Чорнобиль є зоною відчуження, а кухня є місцем приготування та прийому жратви? А якщо пояснити не зможеш, тоді банально не 3.14зди. Домовились?
30. Читач / 12 листопада 2014, 21:02
А пан Анатолій мабуть теж з Коваленком в АТО були...Чи вони недоторкані депутати.Чи ім за район не болить.Хоча який там район..Резервація кажуть.З підприємств один Добробут і все школи закривают лікарні теж дороги вбиті села убогі..Здайте ще й землі за ломаний гріш і кричіть що все добре.Кременчужани виявились розумніші...
31. Анатолій / 12 листопада 2014, 21:15
А де, шановний Читачу, я сказав, що був у АТО? Чи Вам, вибачте, аби ляпнути? А з Вами, нешановний пане Шофере, я ні 3,14здіти, ні домовлятися ні про що не збираюся. А при чім Чорнобиль до ГЗК, а кухня до кар’єру? Сідалко з пальцем плутаєте, вибачте)))Ви вже визначтеся, чи Ви великий спец у питаннях екології, чи у "приготуванні та прийому жратви"...
32. Читач / 12 листопада 2014, 21:29
Та я ж до чого й кажу пане Анатолію що не Вам вибачте судить про адекватність чи неадекватність громадянина.Що йому вибирать чи дім чи Ваше збіговисько.Звичайно що Ви цього не очікували не по сценарію.А це вже добре.Народ просипається і хто його будить нема значення..Чи АТОвці си свободівці чи правий сектор.
33. Просто патріотка / 12 листопада 2014, 21:32
До історії не лізь брудними лапами,
Не достойний ти її й на грош,
І не сунь кругом ти свою партію,
Бо "Свобода" - то у штаніх вош!

А таких травити треба засобом,
Тим, що всім відомий з давніх пір -
Дустом обробити і на вулицю
Повигонити як засраних котів!!!

Тільки вулиця свободу повивітрює
Із дурних збунтованих голів,
Слава Богу, що її прихильників
На Полтавщині лиш сотня дураків.

Решта - просто люди різних поглядів,
Різних ідеалів і думок,
Та, практично, сімдесіт відсотків з них
Породив "ненависний" Совок.

12.11.2014
34. Зіна Мерц / 12 листопада 2014, 21:44
28.Анатолій
« "громадянська активність" повинна виражатися у залученні спеціалістів, незалежних експертів, у контролі над проведенням робіт, за дотриманням усіх технологічних вимог - але контролювати, знову ж, повинні специ»

Ваша думка була б дуже доречною,якби ми жили у,наприклад,Швеції,де спеціалісти і експерти в жодному випадку не могли бути заангажовані.Але ми самі знаєте де,і тому на цьому етапі розвитку країни єдина можливість досягти результату - це якнайбільший розголос проблеми. P.S.А про хлопців з АТО - спочатку самі побувайте там,де вони були,а потім будете говорити про їхню "нормальність",а поки що помовчте
35. Просто патріотка / 12 листопада 2014, 21:45
Анатолію, Ви молодець! Видно, що освідчена людина - вмієте думати, логічно мислити та аналізувати як події, так сказане та написане. Видно, що Ви, насправді, думаєте про майбутнє поколінь земляків, адже від цивілізації ми вже нікуди не дінемося, тому треба не ховати голови в пісок, а йти в ногу з часом..., а час покаже! Повністю Вас підтримую у тім, "громадянська активність" повинна виражатися у залученні спеціалістів, незалежних експертів, у контролі над проведенням робіт, за дотриманням усіх технологічних вимог - але контролювати, знову ж, повинні специ, а не "хлопці-свободівці".
36. Читач / 12 листопада 2014, 21:56
Так у Біликах уже специ контролювали...і дозволи давали і кажуть 20 роб місць зробили.А народ плюється.Сморід останніми днями аж до Кобеляк несе..Тоді просто патріоти контролювали.
37. Зіна Мерц / 12 листопада 2014, 22:08
35.Просто патріотка
«Анатолію, Ви молодець! Видно, що освідчена людина - вмієте думати, логічно мислити та аналізувати як події, так сказане та написане. Видно, що Ви, насправді, думаєте про майбутнє поколінь земляків, адже від цивілізації ми вже нікуди не дінемося, тому треба не ховати голови в пісок, а йти в ногу з часом..., а час покаже! Повністю Вас підтримую у тім, "громадянська активність" повинна виражатися у залученні спеціалістів, незалежних експертів, у контролі над проведенням робіт, за дотриманням усіх технологічних вимог - але контролювати, знову ж, повинні специ, а не "хлопці-свободівці". »

Оце лизнула!
38. Просто патріотка / 12 листопада 2014, 22:23
Вибачте, Зіно, але заздрість - погана якість характеру, та Вас, мабуть, цьому не вчили... І ще одне: ні Вас, ні пана Анатолія я не знаю, тому просто виражаю свої думки на письмі, а що Ви тут робите, я не знаю, може комусь щось і лижете...
39. Анатолій / 12 листопада 2014, 22:31
Шановна Зіно, ви просто вкрай неуважно читаєте мої коментарі, бо Вам важливіше чути лише себе. Хлопців з АТО я поважаю всією душею. До речі, Юліана Матвійчука, про якого ви кидали посилання, ті сама "риго-комуняцькі" депутати на тій самій сесії вітали стоячи, оплесками, а деякі і вклонялися. А щодо того чолов’яги я впевнений на 100 % відстоків - ні в якому АТО він не був, тому так і написав. Ну, а ваше "всі заангажовані, всі куплені" - так це з розряду "всі мужики - козли, а всі жінки - легкої поведінки"... Не живемо ми у Швеції - так що, повіситись? Але я не бачу підстав більше довіряти "свободівцю", цілком можливо, з освітою "три класи і коридор", ніж експертній оцінці начебто куплених університетів. Та й у незаангажованість тих бравих хлопців віриться слабо. Більше схоже на звичайну гризню олігархів нафтопереробного та ГЗК, у якій використовують бренди Майдану. Всі бачили, як колишні "майданівці" віджимали ресторан у центрі Києва - от і це дійство, як на мене, з тієї ж опери...
40. Анатолій / 12 листопада 2014, 22:35
А Ви, шановний Читачу, дуже помиляєесь щодо того, що "все одно, хто народ будить - аби прокинувся". Я після цього навіть засумнівався, що ви - доросла людина, а не підліток у кризовому віці. Гітлер свого часу теж Німеччину "розбудив"... А сепаратисти впевнені, що вони народ Донбасу "розбудили"... А вам - усе одно? Ну-ну...
41. Ясен / 13 листопада 2014, 05:36
40.Анатолій
« Гітлер свого часу теж Німеччину "розбудив"... А сепаратисти впевнені, що вони народ Донбасу "розбудили"..»
І нас хтось "розбудив",от тільки хто?І що далі?Я не спец в "газовій"галузі,але мій батько все життя пропрацював фахівцем навтогазгеології.От його яй запитав про сланецевий газ.І от що почув.Для видобутку сланцевого газу(с.г.)нербхідно дуже великі території на яких з великою щільністю бурять свердловини.Враховуючи необхідність технічних під"їздів до свердловин,про велику частину(залежить від маштабу намірів) луків,полів,лісів можна забути.Далі,щоб видавити на поверхню пузрьки газу в свердловини під тиском закачують розчин з доволі токсичними хім. реагентами.За найідеальніших умов назад відкачуєтьсься 60% рідини.Як правило, в нашій місцевості грунтові пласти мають порожнини,тріщина,пустотні канали в різних площинах ,отже хім реагенти будуть 100% попадати в водоносні горизонти.Так от,я не прихильник примаханих "свободівців",але в даному питанні саме вони,а не Ви,Анатоліє,чи Патріотко захищають нас і наших дітей від екокатастрофи.Інша справа чим,чи ким вони вмотивовані,але факт є факт.Я житель іншого району,та всеодно нехочу випробовувати долю,й отримати з водогону каналізацію.
42. писарчук / 13 листопада 2014, 11:05
А я категорично проти того, що відстоювати свої думки можна всіма способами,чи то пак "будити". Навідстоювали вже. Можливо дехто з дописувачів і був на вищезгаданій сесії, а всі інші, я впевнений, навіть не здогадуються яка то була дешева театральна постановка. Почалось все з того, що по "чиїйсь" команді саме перед засіданням раптово зникла в невідомому напрямку начальник відділу містобудування та архітектури, яка, до речі, мала доповідати по питанню схеми планування. Слідом за нею кудись випарувалися самі схеми, попередньо розвішені в залі тим же-таки начальником для загального ознайомлення. Так навіщо ж було перешкоджати громаді знайомитися з матеріалами? Ховати за тридевять земель доповідача? Ви ж хотіли загального обговорення! Чи це і є демократія по-свободівськи? Чи може хтось спитав думку сільських голів, чи депутатів, яких, до речі, і вибирала громада? Ні, засідання перетворилося у виставу під назвою "А Баба Яга проти". Дуже цікаво було дивитися на німі обличчя "гостей" коли розробник схеми запитала в них чи знають ті взагалі що то воно за схема.В тому й справа, що ніхто з них нічого не знає, а прийшли, лишень, пропіаритися та погорлати. Одне втішає, що надалі будуть піаритися не з посадових крісел, а з найближчої будки.
43. Микола Гузченко / 13 листопада 2014, 11:21
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
19.Чудо Юдо
«чому такі завзяті коментатори, які з остервенінням обсирають тих активістів (навіть пройшов слух, що це делегація із Санжар на чолі з Паршевлюком, хоча я його на відео не побачив), ні слова не сказали по суті?»

Та тому, що і сам автор взагалі нічого не сказав по суті. Суть цієї катавасії - революційна (тьху, блять!) доцільність. Далі першого речення статтю можна не читати.
Тим паче ж на чолі екоекспертів стоїть Володимир Володимирович, який ще рік тому в статтях вимірював електричну напругу в кіловатах, а потім боровся з шкідливим і небезпечним бетонним Леніном і плакатом Лелюка (плакат, між іншим, виявився значно шкідливішим за самого Лелюка), і який уявлення не має, що воно таке за гок.
Колись Ігор Миколайович воював проти будівництва курника. Писав статті, як член територіальної громади згідно регламенту виступав на сесії райради, говорив з людьми. Це було цивілізовано, розумно, виважено. Видно було, що Ігоря Миколайовича дійсно турбувала екологія. А тут, сука, завалюють якісь неохайні бидлуваті молодчики і зчиняють срач. Як думаєте, отой далбайоб, що кинув стілець у толпу, дуже печеться з приводу екології?
А з приводу гоків (мова йде не про уран і не про сланцевий газ) - так вони хуярять по всій Україні і нічого.
44. Укроп / 13 листопада 2014, 15:03
Під статтею про «козельщинське болото» – понад 4 десятки коментів, переважна більшість – від козельщан.І після цього хтось там буде звинувачувати »Ехо» у «жовтизні» й продажності?Як виявилось на ділі – це єдиний майданчик, де люди можуть висловитись.Респект Ігорю Філоненку!Щодо статті -враження неоднозначні.Написано простакувато-вульгарно. А знаєте чому? Інакше писати про сесію Козельщинської районної ради неможливо. Така ця рада і є .На відео бачите спритного чоловіка у жовтій шкір’янці, який синхронно з депутатами-керуючими відділків «Добробуту» кинувся захищати «патрона»? То голова районних ригі-аналів, учасник сепаратистського шабашу в Северодонецьку(2004).До червня був першим заступником в РДА. Розсікав Козельщиною на службовій «Ниві» з георгіївською стрічкою і марив перемогою сепаратистів. Уголос радів збитому військовому літаку, спаленій бронемашині, де заживо згоріли наші солдати (казав, гарний шашлик). Видно, з яким запалом виступає білява депутатка.Це – місцева базарниця.Дуже радіє, що «Свобода» не пройшла в парламент. А спитайте, де її партія, Блок Литвина, від якого обиралась у районну раду активна депутатка?Зараз вона спритно влізла у штаб Народного фронту, яким керує заступник голови ради. Згадану партію в районі очолює голова РДА(точніше, до 19 жовтня очолював).Той самий депутат, який вніс на сесію Схему планування. Той самий, новий уже ,голова РДА,який до останньої можливості тримав біля себе заступника з георгіївською стрічкою і портретом Яника в кабінеті. Важко зрозуміти, як Павло Гунжель, раз прийшовши на сесію, точно оцінив атмосферу в районі. Комуно-ригівське болото. Нечисельні представники інших партій у районній раді тупо лягли на дно цього болота. Височіє над усім цим пам’ятник Лєніну,стерегти який свого часу наказав місцевій міліції голова райради особисто.Мабуть, були й інші накази. Про їх виконання – у випуску новин на «Візиті» за 6 листопада.
45. очевидець подій / 13 листопада 2014, 15:51
Ну, якщо голова районної ради дає "неправильні" накази, то це значить, що такі радники в нього ХРЕНОВІ, хоч і журналісти...Може у них краще б виходило радити у себе, в Бендерштаті?
46. Анатолій / 13 листопада 2014, 18:13
41.Ясен
«40.Анатолій
« Гітлер свого часу теж Німеччину "розбудив"... А сепаратисти впевнені, що вони народ Донбасу "розбудили"..»
І нас хтось "розбудив",от тільки хто?І що далі?Я не спец в "газовій"галузі,але мій батько все життя пропрацював фахівцем навтогазгеології.От його яй запитав про сланецевий газ.І от що почув.Для видобутку сланцевого газу(с.г.)нербхідно дуже великі території на яких з великою щільністю бурять свердловини.Враховуючи необхідність технічних під"їздів до свердловин,про велику частину(залежить від маштабу намірів) луків,полів,лісів можна забути.Далі,щоб видавити на поверхню пузрьки газу в свердловини під тиском закачують розчин з доволі токсичними хім. реагентами.За найідеальніших умов назад відкачуєтьсься 60% рідини.Як правило, в нашій місцевості грунтові пласти мають порожнини,тріщина,пустотні канали в різних площинах ,отже хім реагенти будуть 100% попадати в водоносні горизонти.Так от,я не прихильник примаханих "свободівців",але в даному питанні саме вони,а не Ви,Анатоліє,чи Патріотко захищають нас і наших дітей від екокатастрофи.Інша справа чим,чи ким вони вмотивовані,але факт є факт.Я житель іншого району,та всеодно нехочу випробовувати долю,й отримати з водогону каналізацію.»

А при чому сланцевий газ до ГЗК??? Та й річ не в тому. У вьому світі добувають і руду, той самий сланцевий газ - і живуть люди. Будь-яку справу можна, вибачте, пересрати, можна зробити так, як слід, а можна - не робити зовсім. Перший варіант нам не потрібен однозначно, приїзжі "свободівці" ратують за третій. Ну, а мені більше імпонує другий. Щоб і екології не дуже шкодити, і люди роботу мали. Скільки населення у нашому районі безробітні? То ж то й воно... А щодо води - то вод у багатьох селах нашого району визнавали дуже шкідливою ще коли я у школу почав ходити. Нічого - жили люди і живуть... А тепер з’явиться шанс, що їх забезпечать якісною питною водою через водопроводи, яких ніякі фермери і свободівці зроду-віку б і не подумали будувати...
47. Анатолій / 13 листопада 2014, 18:14
А свободівці нікого ні від чого на сесії не захищали. Абсолютна проплачена "постанова". Може, й були там ідейні - значить, їх "в темну використали"))).
48. шофер / 13 листопада 2014, 19:05
46.Анатолій
«А тепер з’явиться шанс, що їх забезпечать якісною питною водою через водопроводи»
Питною водою всих людей забезпечить природа, якщо ніяке хитре свинорило не мішатиме їй це робити, своїми мегаперспективними проектами для подолання тотального безобіття.
49. шофер / 13 листопада 2014, 19:08
Щас я сцикну у твій колодязь, а потім буду корчити себе хорошим за те що буду тобі продавати воду. А точніше, мінятиму її на твою фізичну роботу на моєму підприємстві. А ти як лох будеш мені улибатися.
50. Анатолій / 13 листопада 2014, 19:36
49. шофер
«Щас я сцикну у твій колодязь, а потім буду корчити себе хорошим за те що буду тобі продавати воду. А точніше, мінятиму її на твою фізичну роботу на моєму підприємстві. А ти як лох будеш мені улибатися.»

Повторюю для особливо... кмітливих. Вода у колодязі моїх батьківза результатами аналізів санстанції була визнана практично непридатною для пиття більше двадцяти років тому, з того часу обережніші односельці для малих дітей води з колодязів не беруть. А вас, я бачу, мама з татом не навчили нормально спілкуватися - то "пі", то "лох"... Так за це "сцикайте" їм межи очі, а не мені в колодязь. Спілкуватися з такими, як ви, ніякого бажання не маю. Всього доброго.
51. Лесь / 13 листопада 2014, 19:42
Як видно з коментів, багато пишуть козельщани. Пішли у стоячій воді кола, одне за одним. А хто камінь кинув, хто скаламутив?Хто винен більше – свободівці чи отой анонімний автор відеоролика? Пару хвилин аматорського запису поставили все догори дригом. Логічно звинуватити свободівців, справді, чого шастати по чужих сесіях, де все вже вирішено. П’яні були чи обкурені, то вже хай би міліція вияснила., їх видно там у залі.Але ж на кадрах ясно видно, що битися біжить поважний чоловік з президії. І жестом закликає підмогу з лівого флангу.Люди в залі налякані. То в Козельщині справді народні обранці б’ються, коли щось не по сценарію, написаному в районній раді?Знаєте, писаному можна не вірити. Але краще раз побачити…Помилку допущено в Козельщині однозначно – живим випускати кінорежисера не треба було. Ну хоч відеокамеру б розбили йому. І хай потім «возмутители спокойствия»докажуть, що не гамселили президію (кулаками, битами, прикладами привезених з АТО автоматів).
52. Оптиміст / 13 листопада 2014, 20:03
А все-таки, Павле, Ви - молодець! Тільки чи потрібна тому болоту правда у Вашій статті , великий знак питання. Ви вболіваєте за чужий район, а вони паплюжать всіх і вся. А про робочі місця нехай запитають в с.Єристівка, і про воду нехай запитають, якої вже немає, і про обіцянки, якими їх теж щедро годував ГЗК. А про тих чиновників і депутатиків, які так хвацько захищали на відео із сесії "пана" не варто і говорити. Тому й бісяться, що час їх минув. І про проплачених АТОвців та свободівців шиплять, бо самі здатні тільки на "антимайдани" возити за гроші. А голові райради, якщо душа продажна, а звивини в голові працюють тільки на власну кишеню, хоч сто радників буде радити - не допоможе! Совість вона або є або її немає, нарадити ніхто не зможе.
53. мак / 13 листопада 2014, 20:10
44.Укроп
«На відео бачите спритного чоловіка у жовтій шкір’янці, який синхронно з депутатами-керуючими відділків «Добробуту» кинувся захищати «патрона»? То голова районних ригі-аналів, учасник сепаратистського шабашу в Северодонецьку(2004).До червня був першим заступником в РДА. Розсікав Козельщиною на службовій «Ниві» з георгіївською стрічкою і марив перемогою сепаратистів. Уголос радів збитому військовому літаку, спаленій бронемашині, де заживо згоріли наші солдати (казав, гарний шашлик).»

І оця сволота отак вільно почувається на сесії після цього всього. Козельщани! Чи ви і правда сліпі і глухі? Чи такі залякані досі? Невже дозволите таким падлюкам і далі вирішувати вашу долю?
54. земляк / 13 листопада 2014, 20:16
випадково зайшов на сайт і цю статтю та відео переглянув.відверто-стаття вчасна і потрібна хоча трішки з сарказмом якимсь..А відео-ганьба..Ото голова райради з президіі битись побіг.Добі у вас депутати.А мату скільки..Хоча тема піднята вчасно.Борітеся.
55. мак / 13 листопада 2014, 20:22
Битися, як я зрозумів, побіг депутат обласної ради А.Коваленко, а йому на підмогу продажні депутатики. Все було, напевно, вирішено і проплачено, а тут хтось виявився незгодним. Тому й кричать про проплачених АТОвців, бо, як відомо, найголосніше: "Тримайте вора!" завжди кричить сам вор.
56. Айтішник / 13 листопада 2014, 20:24
Народ, вам що, не зрозуміло?Донбас зруйновано ( «Путин, Рассия!» кликали, і їх почули).Тепер олігархи побудують його у нас, на Полтавщині. Поки в Козельщині сперечаються про Біланівський ГЗК, готується рішення обласної ради про надання дозволу на розробку родовищ сланцевого газу в Кобеляцькому і Санжарському районах. Читайте новини в і-неті!Ще новина ( там же). У Гребінці відновили Леніна(пишуть, ніби комуністи місцеві).На свої пенсії? Не вірю! Є в Ілліча впливові спонсори. Наївні козельщани, хтось написав у коментарі, що у них правоохоронці стерегли Леніна. Та ви, шановні, й незчуєтесь, як до нього знову вінки понесуть і квіти. Першими побіжать ті, хто недавно так поспішно відхрестився від партії регіонів, ніби й не було такої. У вас уже є група «Полтавщина»? За прикладом облради(там її першим сколотив Удовіченко) вони у всіх районних радах діють. І чекають реваншу. Якщо громади спатимуть, як в Козельщині, то реванш цей не за горами. Не критикуйте зараз свою районну раду, вона така, яка є. Бо вибиралася в 2010 році під Янучарів.Явний доказ цього – коли після Майдану міняли голів РДА, голів рад це не стосувалося. Але їм самим довелося піти у відставку, бо як працювати далі, коли в одній упряжці підпирали злочинний режим.Знову-таки, читайте і-нет. Як голову ради у Гадячі громада люструвала. Не хотів іти, аж пищав. Так йому нахабні візитери на сесії відео показали- у випуску ТСН він красується з делегацією на анти майдані. Учіться користуватися сучасною технікою, все записуйте і фотографуйте. Коли є факти-ніяких емоцій не треба.
57. ЗлаЯ / 13 листопада 2014, 20:47
Хто на сесії найгучніше кричав"Б..ь, тітушки? Головний поставщик тітушок на "антимадан", депутат Срібний. Про нього мабуть писали в коментарі "той у курточці". А хто з сільських голів найбільше розпинався за важливість прийняття Схеми планування? Григорій Гаврилець, Новогалещинський мер.Господарників зрозуміти можна - без генплану - ні туди, ні сюди.Але хто заважає всі 4 роки перебування на посаді селищного голови навести лад на своїй території?Скрізь вонюча каналізація, смітники..Гуртожиток експедиції, який взяла селищна на баланс, розвалюється.Уже через рік після місцевих виборів обласний депутат(тоді - директор машзаводу) прямо Гаврилю в очі казав- Ви ганьба Нової Галещини, де Ви взялись на нашу голову?Зараз Гаврилець чекає інвестицій з ГОКу. Може інвестори і приберуть в його селищі.А він почекає. Андрій Река, побувавши там перед виборами, сказав, що ТАКОГО срачу він не бачив у жодному селі. У народі кажуть:хто найголосніше кричить "Тримай злодія" сам украв. Робіть висновки.
58. Просто патріотка / 13 листопада 2014, 20:51
Шановні дописувачі! Народилася я не в Козельщині, я не державний службовець, але мені як українці, патріотці України, Полтавщини, Козельщини соромно і неприємно читати про Козельщинський край як про болото, особливо коли так пишуть в обговореннях наші місцеві мешканці, правда ж, Укропе та Оптимісте, маю на увазі саме вас. Коли так пишуть мешканці інших регіонів, мені неприємно, але то нехай залишається на їхній совісті та на совісті їхніх батьків - врешті-решт, це просто говорить про їх виховання...
59. темний / 13 листопада 2014, 21:51
Не гризіться,шановне паньство,князь Коваленко буде обраний депутатом знову.Раби не зможуть думати по новому,він їм добре платить,для чого їм та Європа...
60. Йорк / 13 листопада 2014, 21:59
43.Микола Гузченко
«Колись Ігор Миколайович воював проти будівництва курника. Писав статті, як член територіальної громади згідно регламенту виступав на сесії райради, говорив з людьми. Це було цивілізовано, розумно, виважено.»

І в ітогі курник таки построяли.
61. Йорк / 13 листопада 2014, 22:03
Пардон. Чи мається на увазі не білицький курник?
62. Айтішник / 13 листопада 2014, 22:24
Не в моїх правилах коментувати коментарі. В принципі,коментуємо статтю П.Гунжеля. А тут дивлюсь Патріотка вихованням зайнялась, мабуть педагог. Ї й соромно, що пишуть земляки.А тим, хто з президії біг у кінець залу битися, гнув матюки – не соромно?Патріотка щось там про вихованість каже. А як вам її віршик про «Свободу»? Я – не член цієї партії, але точно знаю одне – найбільше прапорів прошито кулями на Майдані – свободівських. І сердець також. З результатами голосування в області ознайомтесь краще. Вони вас здивують. Якщо членів партії лише сотня ( не чув ні від кого про масове добровільно-примусове записування у ВО «Свобода» після призначення їх губернатора), то скількох людей вони зуміли повести за собою. Їх поразка на виборах –їх проблема. Зроблять уроки-добре, ні – зійдуть з політичної арени. Але вони назавжди запам’ятались яскравим метеоритом.
63. Айтішник / 13 листопада 2014, 22:28
33.Просто патріотка
«33. Просто патріотка / вчора, 21:32 Вставити цитату
До історії не лізь брудними лапами,
Не достойний ти її й на грош,
І не сунь кругом ти свою партію,
Бо "Свобода" - то у штаніх вош!

А таких травити треба засобом,
Тим, що всім відомий з давніх пір -
Дустом обробити і на вулицю
Повигонити як засраних котів!!!

Тільки вулиця свободу повивітрює
Із дурних збунтованих голів,
Слава Богу, що її прихильників
На Полтавщині лиш сотня дураків.»

64. темний / 13 листопада 2014, 22:32
А як у нас голосують на дому і рахують?90процентів гарантовано.
65. Анатолій / 13 листопада 2014, 23:23
62.Айтішник
«Не в моїх правилах коментувати коментарі. В принципі,коментуємо статтю П.Гунжеля. А тут дивлюсь Патріотка вихованням зайнялась, мабуть педагог. Ї й соромно, що пишуть земляки.А тим, хто з президії біг у кінець залу битися, гнув матюки – не соромно?Патріотка щось там про вихованість каже. А як вам її віршик про «Свободу»? Я – не член цієї партії, але точно знаю одне – найбільше прапорів прошито кулями на Майдані – свободівських. І сердець також. З результатами голосування в області ознайомтесь краще. Вони вас здивують. Якщо членів партії лише сотня ( не чув ні від кого про масове добровільно-примусове записування у ВО «Свобода» після призначення їх губернатора), то скількох людей вони зуміли повести за собою. Їх поразка на виборах –їх проблема. Зроблять уроки-добре, ні – зійдуть з політичної арени. Але вони назавжди запам’ятались яскравим метеоритом.»

А я теж знаю одне: найбільше прапорів і сердець прошито кулями у боротьбі за нашу землю у 1941-1945 роках... Здогадалися, яких і чиїх? Саме тих, які "яскраво-метеорні свободівці" з усіх сил намагаються зараз з лайном змішати. Але пам’ять народу довша, ніж пам’ять партії "Свобода"... і навіть пам’ять сучасних інформаційних технологій.
66. traktorist / 14 листопада 2014, 06:01
65.Анатолій
«Пардон. Чи мається на увазі не білицький курник?»

В Біликах свинюшник.А курник планували (як мені відомо) будувати в Шенгурах,але шенгурянам вистачило смальцю в голові послати подалі новоявлених інвесторів.

67. Йорк / 14 листопада 2014, 06:45
66.traktorist
«В Біликах свинюшник.»

Йо-о-о )) І бува ж таке. Я курник із свинарником попутав ))
68. Зіна Мерц / 14 листопада 2014, 09:57
65.Анатолій
«А я теж знаю одне: найбільше прапорів і сердець прошито кулями у боротьбі за нашу землю у 1941-1945 роках... Здогадалися, яких і чиїх? Саме тих, які "яскраво-метеорні свободівці" з усіх сил намагаються зараз з лайном змішати. Але пам’ять народу довша, ніж пам’ять партії "Свобода"... і навіть пам’ять сучасних інформаційних технологій.»

1.Не перекручуйте.Звичайних солдат Великої Вітчизняної ніхто з лайном не змішує.Змішують Комуністичну партію,яка цих самих солдат використовувала як гарматне м’ясо,коли посилала їх без зброї,із однією саперною лопаткою проти танків.2.А про екологічну проблему ГОКа можна було б так не галасувати,якби не було білицького прецеденту.Кілька днів тому у нас цілу ніч смерділо лайном,хоча Білики від нас віддалені на кільканадцять км.І не просто смерділо,а СМЕРДІЛО.Мене вразило,а який же запах у самих Біликах?Як же можуть там дихати ті нещасні люди?Якщо побудують щось схоже або ще гірше,чому я повинна жертвувати своїм здоров’ям і здоров’ям своїх дітей заради збагачення якогось дяді?
69. Анатолій Срібний / 14 листопада 2014, 11:36
Прочитав статю і коментарі не можу не відповісти автору "Укропу" чи "Укропці" так я був на Антимайдані , до речі який проходив під гаслом "За єдину Україну" так я їздив на службовій Ниві , тому що працював в райдержадміністрації,так там була георгіївська стрічка яку я почипив в знак памяті загиблих воїнів у Великій Вітчизняній війні,але я не вважаю себе за сепаратиста чи терориста , а навести на мене наклеп що я радів про збитий літак чи про хлопців які згоріли в БМП це цинічно,підло і за такі слова треба відповідати , я готовий зустрітися із цим автором с...ю,вибачте за вислів , щоб подивитися йому у вічі,тому підписуюся не "укроп",а своїм прізвищем....а хто більший патріот України судять не погаслам,а по вчинкам....у кожного своя правда....а те що я крикнув "тітушки" то на мою думку це були проплачені люди яких в народі назівають "тітушки" і чому я не можу так само сказати....до речі до відому "укропа" я вже як три роки не "головний регіонал" району, я живу як думаю і як підсказує мені серце і мені не соромно дивитися в очі людям які мене знають,а знає мене практично весь Козельщинський район...а хто знає "Вас" підпишіться справжнім прізвищем - що слабо.....
70. шофер / 14 листопада 2014, 12:35
50.Анатолій
«Повторюю для особливо... кмітливих. Вода у колодязі моїх батьківза результатами аналізів санстанції була визнана практично непридатною для пиття більше двадцяти років тому»
Поясню для пасажирів бронепоєзда. Натуральна вода у звичайному природному середовищі, може стати непридатною лише у двох випадках - або підприємства, або місцеві проживаючі люди.

У першому випадку, в ідеалі та по людському, підприємство повинне подати людям воду безкоштовно, як компенсацію за відібраний природний ресурс який і так належить людям. І всі витрати на цю воду, взагалі то, повинні бути закладеними у ціну на товар, і оплачувати їх повинен, відповідно, покупець товару, заради якого понесені такі природні збитки.

У другому випадку йдеться про побутові каналізаційні ями, та надвірні туалети, викопані чи по глибще, та без антисептика на дні. Ця проблема вирішується тільки через свідомість людей, які не хотять поливати на себе із душа розчин поносу та сечі свого сусіда, та пити із відра.

Є іще третій випадок непридатності води для пиття - звичайні природні умови. Але у нас тут таких прикладів немає, тому для нас це лише теоретична версія.

І от тепер вирішуйте самі, по якій причині у ваших батьків непридатна вода - чи у вас її відібрало підприємство, чи ви самі собі ту воду пересцяли. Але втикати це тут як умний приклад для інших не нада.
71. шофер / 14 листопада 2014, 12:41
Купівля води місцевим населенням може бути виправданою лише у одному випадку - коли у бажаній місцевості проживання, в силу звичайних природних умов, видобуток води ускладнений (наприклад дуже глибоко), але люди все одно хочуть тут проживати. Тоді люди самі, свідомо, йдуть на компроміс у тому, аби купувати воду у постачальника. Інших прикладів виправданої купвлі води я не бачу.
72. Козельщанин / 14 листопада 2014, 13:35
Так як путін лізить до нас на Україну, так і ці свободівські тітушки приїхали каламутити народ в чужий район. Зараз прийшов їхній час (Кто был ничем тот станет всем), здаэться це вже проходили(. Подивыться хто прийшов до влади в нашому районі?, у них тепер дивіз, чим гірше людям, тим їм краще!!! Болить за район і за всю Україну.
73. Анатолій / 14 листопада 2014, 14:34
71. шофер
«Купівля води місцевим населенням може бути виправданою лише у одному випадку - коли у бажаній місцевості проживання, в силу звичайних природних умов, видобуток води ускладнений (наприклад дуже глибоко), але люди все одно хочуть тут проживати. Тоді люди самі, свідомо, йдуть на компроміс у тому, аби купувати воду у постачальника. Інших прикладів виправданої купвлі води я не бачу.»

Так я про те і кажу, шановний водію бронепоїзда! Вода в багатьох місцях Козельщинського району містить надзвичайно багато мінеральних надлишок ще з часів царя Гороха (ви, звичайно, скажете, що то комуністи її зіпсували). Яке підприємство тридцять років тому зіпсувало воду у селі моїх батьків?!! Жаритівник...І чому мої слова ви вважаєте навдалим прикладом, а приклад Білицького курника - саме те для Біланівського ГЗК??? Зовсім одне й те саме - курей розводити і руду добувати, "умний" ви мій. І ще: ви в кожному коментарі сунете слова "сцикати, сцяти, пересцяти..." Проблеми з мочевиведенням? То лікуйтеся.
74. Бусел / 14 листопада 2014, 15:01

продолжение темы сланцевого газа -итак власть типа "революционно оновылась" а газик и денежки делят как обычно -в тёмную:
Компания получившая разрешение на разаработку Голден Деррик .Читаем кто это и шо это было чуть раньше - Посилання на prokuratura.org.ua
значит через оффшоры заходят -перекапывают пол области и денежки опять же уводят на оффшоры?)))))
Ага -революбция гидности....день свободы!)))))))
75. Анатолій / 14 листопада 2014, 15:01
68.Зіна Мерц
«65.Анатолій
«А я теж знаю одне: найбільше прапорів і сердець прошито кулями у боротьбі за нашу землю у 1941-1945 роках... Здогадалися, яких і чиїх? Саме тих, які "яскраво-метеорні свободівці" з усіх сил намагаються зараз з лайном змішати. Але пам’ять народу довша, ніж пам’ять партії "Свобода"... і навіть пам’ять сучасних інформаційних технологій.»

1.Не перекручуйте.Звичайних солдат Великої Вітчизняної ніхто з лайном не змішує.Змішують Комуністичну партію,яка цих самих солдат використовувала як гарматне м’ясо,коли посилала їх без зброї,із однією саперною лопаткою проти танків»


Нічого я не перекручую, шановна. Свободівці і іже з ними дуже часто змішують з лайном саме ветеранів ВВВ. Чи ви не чули, як лідери Майданівських партій говорили, що святкувати 9 травня "некоректно по відношенню до німців"? А лист свободівця-Бугайчука (на щастя, вже колишнього голови ОДА) до голови нашої РДА читали, про "боротьбу з пам’ятниками комунізму-тоталітаризму"? Там же не тільки про пам’ятники Леніну мова, а й про ВСІ символи. Чи вам не відомо, що на кожному пам’ятнику, присвяченому ВВВ містяться п’ятикутна зірка, серп і молот?
А про комуністичну партію, яка "солдатів з лопатками на танк посилала"... А нинішні майданівські партії, що прийшли до влади, з чим солдатів зараз на Донбас посилають? Чи ви нічого не чуєте і не знаєте, що якби не волонтери, то воїни АТО голі й босі під "градами" б сиділи? Так що - хто з нас перкручує, хай читачі розсудять.
76. з нових санжар / 14 листопада 2014, 15:55
Анатолій Срібний та Анатолій та інші. Хлопці ви молодці. Ставте цих гавнопатріотів-свободівців на місце. Ми, новосанжарці, ваші коментарі читаємо і повірте що теж від цих бидлопатріотів уже наїлися брехні.
77. Мак / 14 листопада 2014, 16:05
69.Анатолій Срібний
«Прочитав статю і коментарі не можу не відповісти автору "Укропу" чи "Укропці" так я був на Антимайдані , до речі який проходив під гаслом "За єдину Україну" так я їздив на службовій Ниві , тому що працював в райдержадміністрації,так там була георгіївська стрічка яку я почипив в знак памяті загиблих воїнів у Великій Вітчизняній війні,але я не вважаю себе за сепаратиста чи терориста , а навести на мене наклеп що я радів про збитий літак чи про хлопців які згоріли в БМП це цинічно,підло і за такі слова треба відповідати , я готовий зустрітися із цим автором с...ю,вибачте за вислів , щоб подивитися йому у вічі,тому підписуюся не "укроп",а своїм прізвищем....а хто більший патріот України судять не погаслам,а по вчинкам....»

Так по вчинках тебе й судять. Огинаєшся по сесіях, де б якусь пакость зробити. Здоровенний мужик, тобі б автомат в руки і захищати рідну Україну. Що, на іншу б сторону, туди де георгієвська стрічечка в пошані? Погань!!!!!
78. Сергій Бець / 14 листопада 2014, 16:20
69.Анатолій Срібний
« так я був на Антимайдані , до речі який проходив під гаслом "За єдину Україну" »

Я не засуджую тебе ,як політичного опонента-регіонала,що зробиш,кожен має право на свої політичні погляди.Ну їздив ти на службовій Ниві ,чий не лімузін.Нехай весіла на авто георгіївська стрічка,хоча до подвига наших дідів вона немає ніякого відношення,неважно,на весіллі яких стрічок не побачиш.Але,що ти робив на антимайдані?Разом з іншими тітушками бив студентів?Топтав збиих з ніг стариків?І це під гаслами "За Єдину Україну"?А потім комусь кричиш :"ти тітушка".
79. Анатолій / 14 листопада 2014, 16:53
78.Сергій Бець
«69.Анатолій Срібний
« так я був на Антимайдані , до речі який проходив під гаслом "За єдину Україну" »

Я не засуджую тебе ,як політичного опонента-регіонала,що зробиш,кожен має право на свої політичні погляди.Ну їздив ти на службовій Ниві ,чий не лімузін.Нехай весіла на авто георгіївська стрічка,хоча до подвига наших дідів вона немає ніякого відношення,неважно,на весіллі яких стрічок не побачиш.Але,що ти робив на антимайдані?Разом з іншими тітушками бив студентів?Топтав збиих з ніг стариків?І це під гаслами "За Єдину Україну"?А потім комусь кричиш :"ти тітушка".»


Ви хоч знаєте, що собою являв антимайдан? З антимайдана жодна людина на майдан і ногою не ступила. А от майданівці з битами і коктейлями молотова туди рвалися кілька разів - хлопці-срочники з ВВ не пустили. Їх за це майданівці "кішками" з шеренг висмикували і не тільки "ногами топтали", а й взривпакети під бронежилети запихали. Розберіться спочатку у термінах, чудо-чоловіче, а потім у дискусію встрягайте. А то для таких як ви, є синонімами (на всяк випадок - це слова, різні за звучанням, але однакові за змістом)- комуніст і кат народу, тітушка і учасник антимайдану, регіонал і сепаратист... Інтернет вам у допомогу. Бо з таким успіхом можно ототожнити (на всяк випадок - визнати однаковими) революцію і заколот, майданщика і свавільника (на всяк випадок - "беспредельщика" по російському. Ви ж цим не погодитеся? Так і самі такої дурні не робіть.
80. Анатолій Срібний / 14 листопада 2014, 17:01
По перше ,я нікого не бив і не топтав і "тітушок" не возив,по друге я також за краще життя народу(хоча Вам це важко повірити),а Майдану я не повірив як не повірив і Помаранчевій революції,тому що людьми які в них приймали участь скористалися "не хороші люди" на зміну одним олігархам і "бандитам" прийшли інші які і далі загонять народ в злидні і війну , хто за це відповість, що винні тільки Янукович і Путін.....а те що я крикнув "тітушки",то в залі дійсно були саме вони і чому це звучить тільки однобоко,я з Вами згідний, що під час революції були зі сторони влади "тітушки",а чому Ви виключаєте,що при нинішній владі їх не може бути....а про автомат в руки тільки разом з Вами звичайно на боці України (тим більше що мене вчили його тримати), слово "погань" звучить як твоя злоба до людей,може в тебе щось з головою (це автору з таким гарним українським словом "мак")напиши мені в л-ку зустрінемося,подискутуємо і поставим крапки над "і" взнаєм хто із нас "погань" ,а взагалі мені тебе жалко,якщо ти не знаєш людину кидатися такими словами,значить ти , назву тебе по російськи "ничтожество"....не хочу більше брати участь в коментаріях тому,що нового нічого не почую...історія і господь Бог нас розсудить...здоровья Вам всім, удачі і благополуччя....
81. шофер / 14 листопада 2014, 18:10
73.Анатолій
«Вода в багатьох місцях Козельщинського району містить надзвичайно багато мінеральних надлишок ще з часів царя Гороха»
а правда що там вода соляркою воняє? я такий чув звін...
82. Козельщанин / 14 листопада 2014, 19:45
Напевно писака під прізвиськом МАК, спрвді під дією макової соломки
83. просто зайшла / 14 листопада 2014, 19:49
Я одного не можу зрозуміти, чому жінок і пенсіонерів які їздили на антимайдан, за єдину Україну, тут якесь бидло називає "тітушками".
84. Бувалий / 14 листопада 2014, 21:52
83.просто зайшла
«Я одного не можу зрозуміти, чому жінок і пенсіонерів які їздили на антимайдан, за єдину Україну, тут якесь бидло називає "тітушками".»
Та не "за єдину Україну" ви їздили, а за вонючі риговські двісті гривень. Та ще і вісімочку в табелі на роботі вам малювали. Бо ви ж справді не тітушки, а на службі у держави були і залишилися. А тепер жижки ваші трохи перестали дрижати і ви почали вилазити в надії реваншу.
85. Анатолій / 15 листопада 2014, 08:38
84.Бувалий
«Та не "за єдину Україну" ви їздили, а за вонючі риговські двісті гривень. Та ще і вісімочку в табелі на роботі вам малювали. Бо ви ж справді не тітушки, а на службі у держави були і залишилися. А тепер жижки ваші трохи перестали дрижати і ви почали вилазити в надії реваншу. »


От цікаво... Значить, люди на майдані мали право виражати свою власну волю, та що там власну - говорити від імені всієї України. Невже майданівці і досі не зрозуміли, що далеко не всі українці спали і бачили, як упасти на коліна перед ЄС ("Ну возьмите меня-а-а!" - О. Горобець) і почати війну з Росією? Чому люди, які цього не хотіли, не мали права теж висловити своє бачення? А про гроші... Наївний ви мій... У казочку про те, що майдан організувався і виник сам по собі, вірять хіба що "бувалі" майданівці. Є розроблені технології керування натовпом. Вас використали по повній програмі, причому так уміло, що деякі з вас свято вірять, що самі приймали рішення. А чого домоглися? Вигнали ворюгу-Януковича - це плюс. І... все... Дійсно, все. Корупція зникла? Хабарі перестали брати? Економіка налагодилась? Звісно, за те, щоб Янукович сидів на золотому унітазі не на Україні, а в Росії не жаль було ні сотню на майдані покласти, ні кілька тисяч на Донбасі, ні Крим проср... втратити, ні Донбас розгромити. А, звісно - ви ж не цього хотіли... ви ж не думали, що так буде... ви ж думали, що з Європи на нас поллється шоколад, а з НАТО - захисники... Майдан стояв "за майбутнє дітей?" Розкажіть це тим, чиї діти зараз гинуть під "градами" - голодні, холодні і неозброєні. Це ж керує нова влада, зведена на трон майданом, який горлав: ми проконтролюємо, щоб керували професіонали і патріоти! Проконтролювали? Вас використали і викинули - тільки визнати вам це тяжко, от і плюєтеся отрутою, воюєте з пам’ятниками, винуватите в усьому то регіоналів, то комуністів.
86. Анатолій / 15 листопада 2014, 08:45
І ще додам. Не раз помічаю - у багатьох представників чи прихильників партій майдану якесь дивне мислення. Раз був у партії регіонів - значить, він за сепаратистів. Раз їздив на антимайдан - значить, він за Росію. Раз не хоче валяти пам’ятник Леніну - значить, він хоче повернення СРСР... Викиньте з голови лайно, шановні. Справжній патріот проявляється не у голосних гаслах чи розмахуванні кувалдою над зваленим пам’ятником. Кожен має право на своє бачення і свою думку. І якщо хтось вважав, що не потрібно було обривати економічні зв’язки з Росією, щоб отримати європейський ринок, на якому наші товари і н...зовсім не потрібні - це не значить, що він тепер хліб пече для зустрічі російських окупантів.
87. Бувалий / 15 листопада 2014, 10:52
85.Анатолій
«Чому люди, які цього не хотіли, не мали права теж висловити своє бачення?»
Ну, яка думка у того контингенту, який був звезений до обгаженого Мвріїїнського парку, відомо всім.
86.Анатолій
«Справжній патріот проявляється не у голосних гаслах чи розмахуванні кувалдою над зваленим пам’ятником. »
Апогеєм вашого шабашу було збіговисько на Європейській, де верховодили головні сепаратисти Єфремов, Левченко, Колесніченко і Царьов? Чи не про цих патріотів Ви говорите?
85.Анатолій
«А про гроші... »
Та й справді, ніхто в Києві під атобуси не лягав, коли їх хотіли "кинути на бабки":)))
85.Анатолій
«Вас використали по повній програмі,»
А вас використали бездарно, та ще й за наші гроші.
85.Анатолій
«Майдан стояв "за майбутнє дітей?" Розкажіть це тим, чиї діти зараз гинуть під "градами" - голодні, холодні і неозброєні. »
І роздягла і розброїла їх не ваша влада? А "гради" стріляють, мабуть, з Європи?
85.Анатолій
«...винуватите в усьому то регіоналів, то комуністів»
А хто ж вибирав "овоща", який довів країну до Майдану?
85.Анатолій
«...і почати війну з Росією»
А це вже апогей Ваших "умозаключеній". І після нього якось не в*яжеться ось ця Ваша "овеча шкіра":
86.Анатолій
«...це не значить, що він тепер хліб пече для зустрічі російських окупантів»

88. просто зайшла / 15 листопада 2014, 10:59
Радійте і веселіться, такі люди які тут під ніком Укроп, Мак, Бувалий, зараз ваш час, запахло 37 роком, коли у фаворі були доноси та анонімки. Коли людину яка дума не так як ти, потрібно облити брудом, настукати куди треба, щоб отримати його посаду, або ще шось...Історія має здатність повторюватися. А ви попробуйте просто залишитися ЛЮДИНОЮ, і не бризкати ядом в усі сторони, а то так ненароком самі себе й потравите. Але на жаль це вам не до снаги.
89. темна жінка / 15 листопада 2014, 11:14
85.Анатолій
«Янукович сидів на золотому унітазі»

так чому Ви ( антимайданівці) це допустили якщо Ви такі свідомі та вболіваєте за Україну.
85.Анатолій
«Невже майданівці і досі не зрозуміли, що далеко не всі українці спали і бачили, як упасти на коліна перед ЄС»

А невже Ви шановний і досі не зрозуміли, що БІЛЬШІСТЬ жителів України хочуть бути в ЄС. І ще дайте будь ласка мені відповідь на таке питання : чого тойже Горбачов, доньки Путіна живуть утому ЄС, чому всі діти наших та російських олігархів навчаються в ЄС, чому всі там мають нерухомість, вклади, їдуть на відпочинок та лікування знову в ЄС, а не в Росію, а як прості українці схотіли долучитися до ЄС то це погано.
90. Просто патріотка / 15 листопада 2014, 11:32
87.Бувалий
«Ну, яка думка у того контингенту, який був звезений до обгаженого Мвріїїнського парку, відомо всім. »


Уяви собі, така думка у половини людей України, яка ні на майдані, ні на антимайдані не була.

87.Бувалий
«Апогеєм вашого шабашу було збіговисько на Європейській, де верховодили головні сепаратисти Єфремов, Левченко, Колесніченко і Царьов? Чи не про цих патріотів Ви говорите?»


Ні, не про цих. А результатом "вашого шабашу" стала віна на Донбасі, до якої країна не готова. Але ж де вам було думати про такі дрібниці? Головне - вперед, у Європу!

87.Бувалий
«Та й справді, ніхто в Києві під атобуси не лягав, коли їх хотіли "кинути на бабки":)))»


Ага. А майданівці не ходили ресторан у центрі Києва "віджимати" - всі канали показали. Мабуть, не за бабки, а знову - за європейське майбутнє.

87.Бувалий
«А вас використали бездарно, та ще й за наші гроші.»


Але ж погодилися, що вас таки використали?

87.Бувалий
«І роздягла і розброїла їх не ваша влада? А "гради" стріляють, мабуть, з Європи?»


Я взагалі не розумію, що значить "ваша влада"? Влада на Україні завжди одна - та, яку народ вибрав. Те, що минула влада знищила армію - згоден. Але хіба не варто було перед тим, як показувати дулю Росії спочатку привести до ладу армію і кордони? А, це ж думати спочатку треба було... А патріоту-революціонеру думати ніколи - його Європе жде.

87.Бувалий
«А хто ж вибирав "овоща", який довів країну до Майдану?»


Народ України. Більшістю голосів. Ви тепер плануєте пів України знищити, як ворогів народу? Так уже чинили. Ті самі комуністи, на яких ви слиною бризкаєте. А самі чим відрізняєтеся?

91. Анатолій / 15 листопада 2014, 11:41
87.Бувалий
«А це вже апогей Ваших "умозаключеній". І після нього якось не в*яжеться ось ця Ваша "овеча шкіра":»


Згоден - неправильно виловився. Звісно, воєнні дії проти нас почав саме Путін. Але ж будь-якій здравослячій людині було абсолютно зрозуміло, що так станеться. Поясню на пальцях. Уявіть: живе собі сім’я. А за її благеньким, хитким тиночком живе ведмідь. Сім’я, звісно, не в захваті від цього сусіда - смердить, гарчить, інколи, бува, тинок похитає, тай небезпечно ж взагалі, хоч ще нікого й не вкусив... І от один із синів іде до ведмедя і давай у нього помідорами жбурляти та грозитися: ось приведу мисливців із заходу - край тобі! Бурмило, подивувашись, ламає тинок і починає цю сім’ю потроху гризти. А у сім’ї - навіть іржавенької берданки немає. Ось і судіть, ким є отой син. Героєм? Ведмедя ж не побоявся! Благодетелем? Хотів же, щоб сім’ї жилося краще! Чи, все ж таки, мудилом, який не розуміє наслідків своїх дій і не бачить далі носа? А ще ж треба врахувати, що діяв отой син під впливом тих самих американських мисливців, які полювати ведмедя насправді і не думали - так експеримент провели. Загризе бурмило сім’ю - та й хай, їм то що? А раптом сім’я таки з силами збереться і іржавими вилами бурмила доконає - тоді ми їх собі до рук приберемо. Ось така вам казочка, а мораль - у новинах з Донбасу...
92. Анатолій / 15 листопада 2014, 11:47
Останній коментар на цьому обговоренні. Які ж звихнуті мізки треба мати, щоб побудувати такий логічний ланцюжок: хто проти майдану - той за Росію? Наведу приклад вашого мислення, шановні опоненти.

Ось іде дівчина в коричневих чобітках. А чому не в чорних? Значить, не любить чорний колір. А раз не любить чорний колір - значить, не любить представників негроїдної раси. Тобто вона - расистка. Висновок: всі, хто ходять у коричневих черевиках - расисти! От виправдайтеся, що це не так! Я ж не просто так ляпнув - цілу теорію збудував, все пояснив, по поличках розклав! Значить це - правда!

Що, смішно? А ви саме так і будуєте свої висновки. У психіатрії ждя такого мислення напевне якийсь термін є, чи навіть діагноз - але я не спец.

Всім добра і миру на нашій рідній, незалежній Україні, яка не гнеться перед Росією у бою, але й перед Заходом у поклонах теж гнутися не буде!
93. Анатолій / 15 листопада 2014, 11:59
Випереджаючи радісні вигуки: ага, "Анатолій" і "Патріотка" - одна людина, поясню. "Патріотку" дійсно добре знаю і останні повідомлення писав з її ноутбука, змінити ім’я - прогавив. Ось тепер усе.
94. шофер / 15 листопада 2014, 12:46
93.Анатолій
« "Патріотку" дійсно добре знаю і останні повідомлення писав з її ноутбука, змінити ім’я - прогавив. Ось тепер усе.»
Анатолій порекомендуйте вашій знайомій встановити на ноутбук ось цю програмку: Посилання на ccleaner.org.ua

Щоразу при вмиканні ноутбука, ця програмка буде очищати всі сліди інтернет - серфінгу, весь кеш та всю всю історію куків.

Окрім того ще і роботу ноутбука помітно прискорить, виправленням системних помилок, звільненням автозавантаження від непотребу, і взагалі багато чого. Вобщем класна мітла - рекомендую.
95. шофер / 15 листопада 2014, 12:46
а стосовно останнього коментаря - не зарікайтесь, ви не туди попали ))
96. Йорк / 15 листопада 2014, 13:23
Анатолій, +5.
Дуже вдалі аналогії.
97. Бувалий / 15 листопада 2014, 14:26
92.Анатолій
«Всім добра і миру на нашій рідній, незалежній Україні, яка не гнеться перед Росією у бою, але й перед Заходом у поклонах теж гнутися не буде!»
Дуже приємно це чути від Вас. Але якось це не співпадає з Вашою підтримкою антимайдану, де орієнтація на східного сусіда була чи не лейтмотивом всіх ідей, якими згодом скористалися сеператисти.
98. банду геть / 15 листопада 2014, 16:32
[[ЦИТАТА|94| шофер

Анатолій порекомендуйте вашій знайомій встановити на ноутбук ось цю програмку: Посилання на ccleaner.org.ua/

Щоразу при вмиканні ноутбука, ця програмка буде очищати всі сліди інтернет - серфінгу, весь кеш та всю всю історію куків.

Окрім того ще і роботу ноутбука помітно прискорить, виправленням системних помилок, звільненням автозавантаження від непотребу, і взагалі багато чого. Вобщем класна мітла - рекомендую.]]


Спостерігаючи за попередніми коментарями Вам, нарешті - респект! Все-таки Ви написали щось дійсно путяще.

Анатолій - Вам аплодую стоячи!!!
99. очевидець подій / 15 листопада 2014, 16:37
52.Оптиміст
«А все-таки, Павле, Ви - молодець! Тільки чи потрібна тому болоту правда у Вашій статті , великий знак питання. Ви вболіваєте за чужий район, а вони паплюжать всіх і вся. А про робочі місця нехай запитають в с.Єристівка, і про воду нехай запитають, якої вже немає, і про обіцянки, якими їх теж щедро годував ГЗК. А про тих чиновників і депутатиків, які так хвацько захищали на відео із сесії "пана" не варто і говорити. Тому й бісяться, що час їх минув. І про проплачених АТОвців та свободівців шиплять, бо самі здатні тільки на "антимайдани" возити за гроші. А голові райради, якщо душа продажна, а звивини в голові працюють тільки на власну кишеню, хоч сто радників буде радити - не допоможе! Совість вона або є або її немає, нарадити ніхто не зможе. »


АААААААААА! Правда в очі коле? Радників-на гілляку!
100. гість999 / 15 листопада 2014, 17:19
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
91.Анатолій
« Чи, все ж таки, мудилом, який не розуміє наслідків своїх дій і не бачить далі носа»

В нашому випадку мудило свої наслідки чудово розуміє і все бачить та прогнозує,точніше за нього все прогнозують.А саме сумне в цій історії,що мудилі на сім"ю насрати.
101. шофер / 15 листопада 2014, 17:54
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
100.гість999
«В нашому випадку мудило свої наслідки чудово розуміє і все бачить та прогнозує,точніше за нього все прогнозують.А саме сумне в цій історії,що мудилі на сім"ю насрати.»
+ мыльйон
102. Сергій Бець / 16 листопада 2014, 00:39
79.Анатолій
« чудо-чоловіче»

80.Анатолій Срібний
« зустрінемося,подискутуємо і поставим крапки над "і»
Толя,тепер я бачу,як ви нетоптав і не бив нікого.Ви аж фоните від агресії.Хочеться на"стрєлку",скучив за розборками?Пишіть де ,коли ,а ще краще №телефону.Я впевнений бажаючих погомоніти буде немало.Хочете я під"їду.
103. Слава Україні / 16 листопада 2014, 10:06
Сергію хочу порадити, Якщо слова "дискут і агресія" викликає у вас асоціацію, то вам потрібно записуватися на прийом до лікаря. А то від вашої агресії у вас ужи криша їде. "стрелки" меріщаться.
104. Сергій Бець / 16 листопада 2014, 19:03
103.Слава Україні
«Сергію хочу порадити, Якщо слова "дискут і агресія" викликає у вас асоціацію, то вам потрібно записуватися на прийом до лікаря. А то від вашої агресії у вас ужи криша їде. "стрелки" меріщаться.»

Скільки ж у вас обличь,Анатоліє?
105. гість105 / 16 листопада 2014, 23:11
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Сєпари закрили ї..чки. Ви під..ли зовсім з котушок зїхали. Воювали і воюємо МИ НАРОД, а ві- ховайтеся... Поліцаям пиздець. Виїду куди потрібно, стрілочники херові.
106. Волоська Ольга / 17 листопада 2014, 06:23
105. гість105
«Воювали і воюємо МИ »

Ви - сидите під монітором, вояка диванний.
107. Просто патріотка / 17 листопада 2014, 06:40
[[ЦИТАТА|105| гість105

"Воювали і воюємо МИ"]]
Я б сказала, що таких як ви, обкурених, які не можуть без мата і слова сказати, не те, що поспілкуватися, воює багато! Особливо на дивані: матом їх, матом!!!
А з НАРОДОМ себе ототожнювати - це ви вже загнули..., одна себе з УКРАЇНОЮ ототожнювала, і де вона...
108. Правда / 19 листопада 2014, 15:07
Все, що написано правда. Козельщина це болото, комуністичне і "ригіональне".
109. Діана / 19 листопада 2014, 21:12
Перш ніж стати "ригами" вони стали людьми. А вам - зась, шкідники. Ото у вас тільки й роботи, що ленінів валять. Гидко!
110. Маска / 19 листопада 2014, 21:27
109.Діана
«Перш ніж стати "ригами" вони стали людьми.»
Ось таке воно життя, як гойдалка. Так, дивись, може знову стануть колись людьми...
111. Просто патріотка / 20 листопада 2014, 06:12
110.Маска
«Ось таке воно життя, як гойдалка. Так, дивись, може знову стануть колись людьми...»


Для роздумів: козельщинські "риги" були, є і будуть людьми, та вам, нелюдям некровожадним, на жаль, а може й на щастя, цього не зрозуміти... у вас менталітет якийсь не центроукраїнський. Ви, вже бачу, й немолода жінка, а все в ігри якісь граєте, про свободу мрієте, а свобода то річ не проста, все набагато складніше - із свободою треба знати, що робити, а ви ще до цього не готові - це ж не прапором де попало махати та "москаляку на гілляку! кричати... Думайте...
112. Просто патріотка / 20 листопада 2014, 06:53
44.Укроп
«Написано простакувато-вульгарно. А знаєте чому? Інакше писати про сесію Козельщинської районної ради неможливо. Така ця рада і є .»

44.Укроп
«Важко зрозуміти, як Павло Гунжель, раз прийшовши на сесію, точно оцінив атмосферу в районі. Комуно-ригівське болото. »


Ай-ай-ай, як не соромно: 15.03 на годиннику - ви ж зараз на роботі, у робочому кабінеті. а такою хернею маєтесь... Своїх хаєте, а якогось Павла Гунжеля за приклад ставите, може його , УКРОПЕ, ще й на голову районної ради запропонуєш? Ха-ха-ха...
113. Просто патріотка / 20 листопада 2014, 08:23
Не розумію, як можна Батьківщину своїх дітей називати болотом... Соромно!!! І це, напевне, люди з вищою освітою... Дожилися... Бачу, не вилізти вам з "болота" морального...
114. Смерть ворогам / 21 листопада 2014, 11:13
А я хочу запитати, як можна край, який вас пригрів у себе на грудях, називати "болотом". Якщо не подобається, вас ніхто не тримає, адже можна зібрати валізи і вперед, на "етнічну родіну".
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації