Жителі селища скаржаться на те, що в їх населеному пункті відсутні банкомати ПриватБанку. І тепер, щоб зняти кошти, їм потрібно їхати в Кобеляки.
Люди телефонують у редакцію, пишуть листи, задають питання прямо на вулицях. Тема одна: відсутність у селищі «приватбанківських» банкоматів. Одна жінка під час розмови ледве не розплакалась: «Я вже й депутату облради Анатолію Шкарбану дзвонила. І оце Вас прошу. Зробіть що-небудь, допоможіть людям. У мене чоловік паралізований. А пенсійна картка у нього «приватбанківська». І я їжджу в Кобеляки, аби гроші отримати. Це ж — не діло».
Чим може в таких випадках допомогти редакція? Оприлюднити проблему і напряму задати питання компетентним людям.
У понеділок відбулася зустріч із керівником кобеляцького відділення ПриватБанку Надією Кумакою. Фахівець пояснила:
— Дійсно, у Біликах існує проблема із розміщенням банкоматів. Ми були змушені їх зняти. Хоча наш термінал у селищі працює. Чому зняли банкомати? У нашій структурі змінилися вимоги до забезпечення охорони подібних об’єктів. Відтепер матеріальну відповідальність за них несе орендодавець, тобто, власник магазину, кафе, де розміщений банкомат. Або взяти на себе забезпечення безпеки має сертифікована охоронна фірма. Вона повинна доїхати до банкомату за 5 хвилин. У Біликах таких немає.
Як розповіла Надія Кумака, у селищі достатньо підприємців, які згодні встановити у себе банкомати. Але жоден із них не погоджується нести за них матеріальну відповідальність. Не дали позитивного результату і перемовини з керівництвом цукрового заводу.
Тож фахівець порадила біличанам користатися банкоматами банку Аваль. За її словами, ПриватБанк не бере із своїх клієнтів комісію за те, що вони скористаються послугами цієї фінустанови. Водночас вона попередила, що в такому випадку залишок коштів на рахунку може бути вказаний некоректно.
Алла Ребриста, завідуюча відділенням Райффайзен Банк Аваль, у свою чергу, підтвердила, що клієнти ПриватБанку можуть користуватись їх банкоматами без комісії. Але попередила:
— Мова йде лише про зарплатні картки. Зняття грошей із кредитних, бонусних карток не є безкоштовним. Крім того, плата знімається за перерахунок грошей та поповнення мобільного телефону. Узагалі, клієнти повинні знати і пам’ятати, що будь-яка установа безкоштовно надає якийсь певний обсяг послуг.