На останній у 2014 році сесії міськради депутати затвердили тимчасовий кошторис, за яким Кобеляки житимуть до прийняття бюджету.
Кобеляцькі міські депутати зібрались на сесію 26 грудня. На той момент в Україні ще не був затверджений державний бюджет на 2015 рік. І, відповідно до чинного законодавства, міські обранці ще не мали змоги затвердити кошторис, згідно якого Кобеляки житимуть у 2015‑ому. До речі, це не є якимось унікальним явищем. Кобелякам, як і іншим населеним пунктам України, уже доводилось входити в новий рік без головного фінансового документа. Ось і цього разу депутати затверджували тимчасовий кошторис. Згідно із ним, до прийняття бюджету видатки в І-ому кварталі 2015 року не можуть перевищувати 1/12 частини обсягу видатків загального фонду бюджету міста. Також міська влада не матиме права здійснювати значні фінансові придбання, розпочинати будівництва, реконструкції та капітальні ремонти.
Міські депутати затвердили договори, підписані міським головою у міжсесійний період. За цей час міська влада втілила в життя кілька серйозних, як для Кобеляк, проектів. Зокрема, були придбані два твердопаливні котли для обігріву двох міських дитсадків. Їх сумарна вартість становить 152 тисячі гривень. До речі, один із котлів був придбаний завдяки сприянню депутата облради Анатолія Шкарбана, котрий порадив міським депутатам скористатись субвенцією з державного бюджету. Також депутати затвердили договір на реконструкцію вуличного освітлення в районі дитсадка «Світлячок» (вартість 63 тисячі гривень), проведення водогону на Ведмедівці (196 тисяч), реконструкцію дитсадка «Золотий півник» (за 330 тисяч було підготовлене приміщення для відкриття нової групи, замінені вікна, двері та система опалення). Ще 562 тисячі влада використала на ремонт доріг і тротуарів, 55 — на ритуальний майданчик на цвинтарі, 154 — на майданчик із фонтаном для відпочинку.
Під час сесії депутат Вікторія Омеляненко запропонувала міській владі більш детально і завчасно інформувати її та колег про майбутні зміни тарифу на воду. Це побажання пообіцяли врахувати.