Вхід | Реєстрація

За визнання Росії агресором не голосувало 27 депутатів

За визнання Росії агресором не голосувало 27 депутатів

Верховна Рада схвалила заяву про визнання Росії країною-агресором і закликає парламенти іноземних держав, міжнародні організації також визнати РФ країною-агресором, посилити тиск на неї, а "ДНР" та "ЛНР" визнати терористичними організаціями.

За ухвалення рішення на позачерговому засіданні у вівторок проголосували 271 з 289 депутатів, що зареєструвалися.


Автор: www.day.kiev.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Політика


1. Маска / 29 січня 2015, 14:52
І Река і тім числі :)))
2. traktorist / 29 січня 2015, 15:04
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
1.Маска
«І Река і тім числі :)))»

Але ж не "проти"."И рыбку съел и на х.й сел".Їй-бо,мабуть теж обрізаний,кумекає.
3. Читач / 29 січня 2015, 16:57
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
2.traktorist
«Але ж не "проти"."И рыбку съел и на х.й сел".Їй-бо,мабуть теж обрізаний,кумекає.»

Ті ні тут щось заплутаніше. Усі обрізані за визнання агресором. А може то така гра для лохів. Тепер треба спостерігати що далі буде. Маю на увазі з Рекою і з його детками. В будь якому випадку факт заслуговує на вивчення.
4. Тамара / 29 січня 2015, 18:17
Думаю, депутати прораховують ходи і не спішать голосувати, бо цікавий розвиток у цих подій може бути.
5. Читач / 29 січня 2015, 20:43
4.Тамара
«Думаю, депутати прораховують ходи і не спішать голосувати, бо цікавий розвиток у цих подій може бути.»

Прораховувати то вони прораховують а гроші ж за нього яценюк заплатив. (З його ж слів. Почитай інтервю в ЕХО) Отже тут може бути таке що надумують кинути Потрошенка під танк і поставлять Яценюка чи Коломойського в президенти чи Юлю яка щось залягла на дно ніде і не чути. Їм же все одно треба виплутуватись і за Боінг і за бойню інакше ніхто ж їх не сприйме в Європі і світі крім наших свідомих. По їхньому Талмуду для цього існує "козел отпущения" на якого вони складають усі гріхи і кидають у прірву. І тоді кажуть ми безгрішні а БЕЗМОЗГЛІ гої вірять.
6. Тамара / 29 січня 2015, 21:45
Ти надто самокритичний, можливі й інші варіанти. Необхідно керівника самопомочі продвигать. А до названих тобою добав ще таких претендентів як Медведчуки і т.п. і на звалище історії їх.
7. Чиитач / 29 січня 2015, 21:50
6.Тамара
«Ти надто самокритичний,»

Та ні!
Шановні гості сайту!
Не вірте мені, це мене нечистий попутав, а потім я ще й продався сам і продаю Україну за 4-5$ за кожен пасквільчик.
Я - троль.
Пробачте мене. Нехай Бог покарає всіх тролів!
Слава Україні!
8. Тамара / 29 січня 2015, 21:51
Та перестань, не заводся так. У тебе не все втрачено.
9. Чиитач / 29 січня 2015, 21:56
8.Тамара
«, не заводся так. У тебе не все втрачено»


Та ні, Тамарочко! Я - троль і мені труба.
А соромно як!
Слава Україні!
10. Тамара / 29 січня 2015, 22:00
Та не лай себе, в тебе є свідомість, ти зможеш осмислити і зрозуміти все. Головне не будь категоричним. І не слава Україні, а Боже дай розуму нашим правителям.
11. Читач / 30 січня 2015, 02:38
10.Тамара
«Та не лай себе, в тебе є свідомість, ти зможеш осмислити і зрозуміти все. Головне не будь категоричним. І не слава Україні, а Боже дай розуму нашим правителям.»

Ти ж відрізняй троля "Чиитач" від мене. А за розум правителів наших не турбуйся він у них є тільки не на те направлений. Помолись краще щоб Бог українцям розуму дав.
12. Анатолій / 30 січня 2015, 19:32
Пропоную нашій Верховній Раді наступного разу визнати Росію козлами. Ура!!! Визнали!!! А потім - визнати Росію дурнями! Ура!!! І це визнали!!! От ми, так ми! Слава нам, таким сміливим... А чого ж не оголошуємо військовий стан, раз Росія агресор і на нас напала? А, не можна? А чому? А, газ не можна буде купляти, а більше ніде взять? Ну, хоч агресором визнали - тепер треба наполегливо рекомендувати населенню запалюючи конфорку робити це з огидою - газ-то від агресора... А ще чому не можна військовий стан? А, бізнес накриється у наших олігархів? Це поважна причина... особливо для тисяч солдатів, які до війни працювали за півтори тисячі гривень, а загинули і ще загинуть зовсім задарма. Вони, ясна річ, дуже переймаються, щоб у тих, хто продовжує з агресором торгувати все добре йшло. Недавно почув від пана Реки - ДНР і ЛНР теж не можна визнавати терористичними організаціями, бо тоді вийде, що у нас - громадянська війна... Круто. Значить, громадянської війни у нас - немає, терористів - немає, війни з Росією - немає... То хто ж убиває наших солдатів, самі в себе вони стріляють, чи що?... І мені говорять, що на Майдані відбулася Революція Гідності, тобто у народу прокинулася гідність... І у чому це виявляється? З гідністю іти на убій за інтереси продажних політиків і ненаситних олігархів? Україно, Україно...
13. Читач / 30 січня 2015, 19:51
Молодець Анатолій. У неті є книжка генерала Франко рекомендую почитати називається вона "Масонерія" по нашому масонство. Він там розписує те що відбувалося у Іспанії. (Маска правда напише що Франко хворий) Там він пише хто організува війну і що громадянська війна принесла більшої шкоди Іспанії чим усі війни в яких вона брала участь разом узяті. Зараз це відбувається у нас. Шалом.
14. Читач / 30 січня 2015, 19:55
12.Анатолій
«Пропоную нашій Верховній Раді »

Якби ще хто порахува наскількт вона наша. Говорять що українців там відсотків 20 якщо є то й добре.
15. New York / 31 січня 2015, 07:17
Анатолій, приємно читати.
16. Тамара / 31 січня 2015, 18:36
Хлопці, що ж ви тут робите. Вам народ піднімати а не з нірок пищати. Я сама збентежена діями Капліна в Полтаві, націоналістів у Запоріжжі, але я готова йти з Вами, з тими кому Бог дав розуму. Чи ви теж його просите у Бога.
17. Читач / 31 січня 2015, 19:07
16.Тамара
«Хлопці, що ж ви тут робите. Вам народ піднімати а не з нірок пищати. Я сама збентежена діями Капліна в Полтаві, націоналістів у Запоріжжі, але я готова йти з Вами, з тими кому Бог дав розуму. Чи ви теж його просите у Бога.»

один в полі не воїн. Зомбований народ ні на що крім ілюзій підняти не можливо. Тому зараз один єдиний вихід "пищати" доки нерод не прозріє і не зрозуміє що відбувається. Я особисто втратив віру у таке прозріння народу бо навіть незнаю жодного депутата рай і міськради який би правильно розумів ситуацію. То що тоді говорити про народ. От оце і є замкнене коло, карма нації, яка не хоче нічого знати, цурається знань, боїться знань. А щодо Бога то богом у тих хлопців Цар Іудейський, що ж він за розум їм може дати?
18. Чиитач / 31 січня 2015, 19:24

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
19. Читач / 31 січня 2015, 20:02

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
20. Чиитач / 31 січня 2015, 20:25

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
21. Маска / 31 січня 2015, 20:26
17.Читач
«Я особисто втратив віру у таке прозріння народу бо навіть незнаю жодного депутата рай і міськради який би правильно розумів ситуацію. То що тоді говорити про народ.»
Ну, депутатів ти опитав... А тепер спробуй інших, лікарів наприклад. Почни з психотерапевта, бо все одно до нього інші його колеги порадять:)))
22. Читач / 31 січня 2015, 20:48
21.Маска
«Ну, депутатів ти опитав... А тепер спробуй інших, лікарів наприклад. Почни з психотерапевта, бо все одно до нього інші його колеги порадять:)))»

І лікарі не надто грамотні не всі правда.
Колись вважали хворими Галілея, Дж.Бруно, Коперніка і багатьох інших. Чи ти й до сих пір їх такими вважаєш?
23. Маска / 31 січня 2015, 21:07
22.Читач
«Колись вважали хворими Галілея, Дж.Бруно, Коперніка і багатьох інших. Чи ти й до сих пір їх такими вважаєш?»
Принаймні, ці троє в першу чергу були прагматиками і практиками, а ти плетеш чи доплітаєш кимось вже сплетені теорії сумнівного змісту.
24. Читач / 31 січня 2015, 21:15
23.Маска
«а ти плетеш чи доплітаєш кимось вже сплетені теорії сумнівного змісту.»

Не кимось а не менш авторитетними і прагматичними. я вже тобі називав Генрі Форда хіба він не прагматик, генерал Франко хіба не прагматик, а Сталін хіба не прагматик, а Гітлер хіба не прагматик? Можна перелік продовжувати і продовжувати... Шалом.
25. Маска / 31 січня 2015, 21:33
24.Читач
«...а Сталін хіба не прагматик, а Гітлер хіба не прагматик?»
Ооо! Це великі прагматики! А на дозвіллі -- ще й теоретики... Ауфідерзейн.
26. Метр / 31 січня 2015, 21:58
Правильно Река сделал,мужик не глупый если попал из села в депутаты.Все кто принимал такое решение,могут стать невыездными
27. Читач2 / 2 лютого 2015, 17:23
Сам не голосував, але в Полтаві заявив Народний депутат Андрій Река:

— Здивований тим, що відбулося у Полтаві. Чому міська рада не підтримала рішення Верховної ради? Адже мабуть немає в області таких людей, які не підтримують рішення парламенту. 90% полтавців підтримують цю думку, впевнений в цьому. В Санжарах провели аналогічне засідання — 30 депутатів «за», один утримався. Це треба робити. Ми таким чином дізнаємось, чия у нас рада, ми взнаємо, хто ці депутати, хто нами керує. Страшно за цю раду, яка не змогла прийняти це рішення. Як депутат-мажоритарник, на мені 6 районів, об’їхав, усі підтримають рішення парламенту. А хто каже росіяни — брати, то так, брати, але не держава.

28. Читач / 2 лютого 2015, 17:37
27.Читач2
«90% полтавців підтримують цю думку, впевнений в цьому. В Санжарах провели аналогічне засідання — 30 депутатів «за», один утримався. Це треба робити. Ми таким чином дізнаємось, чия у нас рада, ми взнаємо, хто ці депутати, хто нами керує. Страшно за цю раду, яка не змогла прийняти це рішення. Як депутат-мажоритарник, на мені 6 районів, об’їхав, усі підтримають рішення парламенту. А хто каже росіяни — брати, то так, брати, але не держава.»

Ти диви який Река самовпевнений та ще й хитрий. Думаю у кого мізки є той знає чия у нас ВР і скільки в ній українців. І як стрілки на державу перевів. Вбивають один одного брати а не держава - українці росіян, росіяни українців і навіть українці українців. Держава то абстракція. І гине не держава а конкретні люди.
29. Чиитач / 2 лютого 2015, 18:17

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
30. Читач / 2 лютого 2015, 18:35
29.Чиитач
«Та ні, не абстракція, а міжнародно визнана Україна - нехай і не сильна, але ж наша Україна.»

Не факт що буде вона ваша, ще не вечір і коли народ зрозуміє то хто зна що ще буде, може те що при Богдану.
31. Чиитач / 2 лютого 2015, 18:46

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
32. Чиитач / 2 лютого 2015, 19:09

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
33. Чиитач / 2 лютого 2015, 19:16

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації