Вхід | Реєстрація

Чому я не вірю Яценюку та іншим «демократам»

Колись дуже давно, здається, у 2004-ому році, під час президентської виборчої кампанії, коли змагались Янукович і Ющенко, я написав статтю під назвою «Чому я ніколи не проголосую за Януковича».

Минуло більше десятка років. Змінились два Президента і з десяток прем’єрів. Але віри у сьогоднішніх ще менше, аніж у тодішніх.

Ну от чим нинішній Прем’єр-міністр Яценюк, особисто для мене, кращий за Прем’єр-міністра Азарова? Хтось скаже: «Цей — патріот». Можливо. Хоча в Україні, на жаль, особливо зараз, надто часто змішують патріотизм із банальним ідіотизмом. Інший дорікне: «А чого він (Прем’єр-міністр) повинен обов’язково тобі подобатись. Ти ж не один живеш в Україні». Згоден, не один. Згоден і з тим, що Арсеній Петрович декому дуже подобається. Навіть людей таких знаю. Знаю, що Яценюк дуже подобається Міжнародному валютному фонду. Вірніше, подобався. Зараз же й кредитори «блискучому реформатору» грошей не дають. Певно, вирішили, що знання англійської мови та один політ «бюджетним класом» — це не надто вагомі причини, щоб позичати кілька десятків мільярдів доларів. Можливо, Арсеній Петрович та його однопартійці ходять у вишиванках і дуже добре розуміються на макроекономіці. Але що з того мені, пересічному українцю, який живе виключно в мікроекономіці. А ось у цьому сегменті економіки, у якому, до речі, живуть ще кілька десятків мільйонів земляків, нічого хорошого за часи «блискучого рехворматора» не сталося. І, боюся, що й не станеться.
Кричав Арсеній Петрович і йому подібні про зменшення податків, про дерегуляцію бізнесу. Іду в податкову. Питаю, скільки підприємців у Кобеляцькому районі отримали право на зменшення єдиного соцвнеску із 43 відсотків до 16. Виявилось, що нуль цілих нуль десятих. Це просто неможливо зробити.

Питаю волонтерів, які одягають і годують українських солдат, чи варто мобілізованим розраховувати на отримання військової форми у місцях навчальних зборів. Кажуть, що не варто.

Телефонує Олександр Андрейко Андрію Реці (однопартійцю Яценюка) і просить домогтися скасування антиконституційної норми про «пов’язану особу». Пояснюю, для відкриття своєї газети, потрібно, щоб  за тебе ще хтось із родичів відповідав. А якщо людина — сирота? Вона не має права газету відкрити? А Река каже: «Та впишіть те, що Вам кажуть».

От і все. І оці щось змінять на краще?


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Редакційна


1. Читач / 30 січня 2015, 11:02
Далі буде ще гірше. ЗМІ, шоколад, тютюн, горілка і багато чого ще це виключна монополія обраних. Так ведеться з давніх давен. І не мощна робити аналіз по якихосб окремих фактах і "деталяхЦ. Треба підходити до аналізу як процесу і тоді буде все зрозуміло. А як сказав "класик" Горбі "процес пошел".
2. Боб Роб / 30 січня 2015, 12:56
Один з тиранів ,після того як відомий філософ назвав його дурнем,сказав :"Проблема не в тому,що я й на справді дурень,і навіть не в тому, що мене так привселюдно назвали,а в тому що я це дозволив".Ігоре ,свобода слова і язиколяпання різні речі.От ця стаття язиколяпання,яке чомусь дозволили.
3. містер / 30 січня 2015, 13:54
І який вихід із цієї ситуації?Хто може змінини теперішнє нелегке становище українців?Можна почути хоч якісь прізвища?Чи ми тільки і вміємо критикувати?
4. містер / 30 січня 2015, 14:11
Причину потрібно шукати у нас самих. Коли ми вже перестанемо пливсти по течії і хоч трішки бути мудрішими і далекогладнішими все наладиться. Коли ми на виборах не будемо продаватися за пачку гречки, коли в повседневному житті вестимо себе порядно і благородно, пам"ятаючи що всі ми люди. І ми одна нація. МИ друг друге не ніхто, як часто ми думаємо, а ми в першу чергу люди які живуть в 21 столітті, ми співгромадяни, які мають кожен свою точку зору яка має право на існування.
5. містер / 30 січня 2015, 14:16
Читаючи статті Філоненка переконуєш себе, що це людина справедлива, розумна і порядна. Пише такі розумні публікації про наший уряд. Які вони всі продажні. А насправді такоїж самої породи. За копійки може будь-яку порядну людину брудом облити.Простіше кажучи всі ми такі як і наший уряд тільки рівень в нас аж надто різний.
6. Метр Василь / 30 січня 2015, 14:51
Мабуть мало залишилось таких,що вірить.Я йому не вірив,і коли він обіцяв кулю в лоб.Нікому було зеленкою помітить
7. Читач / 30 січня 2015, 16:34
5.містер
«Пише такі розумні публікації про наший уряд. Які вони всі продажні. А насправді такоїж самої породи.»

Не такоъ самої породи. Вони богом обрані. Вивчай Біблію.
8. Читач / 30 січня 2015, 16:45
Иеремия 1:10 Смотри, Я поставил тебя в сей день над народами и царствами, чтобы искоренять и разорять, губить и разрушать, созидать и насаждать.
Иеремия 7:23 Но такую заповедь дал им: слушайтесь гласа Моего, и Я буду вашим Богом, а вы будете Моим народом, и ходите по всякому пути, который Я заповедаю вам, чтобы вам было хорошо.
Иеремия 11:5 Чтоб исполнить клятву, которую Я клялся отцам вашим дать им землю, текущую молоком и медом, как это ныне.
Исаия 63: 8 Он сказал: «подлинно они – народ Мой, дети, которые не солгут» , и Он был ДЛЯ НИХ спасителем.
Исаия 66:12 Ибо так говорит Господь: вот, Я направляю к нему мир как реку, и богатство народов – как разливающийся поток для наслаждения вашего; на руках будут носить вас и не коленях ласкать.
Якщо свідомі возвели це писання в ран конституції, ввели в школах для дітей і на ньому клінуться президенти то що ж ви тепер хочете. "Маємо те що маємо".
9. Читач / 30 січня 2015, 16:56
3.містер
«І який вихід із цієї ситуації?Хто може змінини теперішнє нелегке становище українців?Можна почути хоч якісь прізвища?Чи ми тільки і вміємо критикувати?»

Вихід такий що розуму набиратися треба. Є такий український патріот Микола Сенченко про якого ніхто і не чув і по ТВ його не показують. Він написав книгу "Латентні структури світової політики" набери і скачай і почитай. Там все написано.
Ось тобі ссилка
Посилання на www.rulit.me
Думаю з демократичного сайту її видалять. От і роби висновки.
10. Тамара / 31 січня 2015, 18:08
Згодна з автором. Таке враження що немає ц нас ефективної влади. І наші політики своїми діями це підкріплюють. Але ситуація в Державі катастрофічна.
Зрозуміло, що Путін напав, віджав, забрав і якщо з ним зараз не домовитися відіжме ще більше, бо Америка і Європа нас кинули. Хотіли ми в рай та гріхи не пускають. Видно будемо варитися у пеклі з москалями. І однією з причин цього є наші націоналісти. Як буде захищатися сильний духом дистрофік від вгодованого бройлера. Головне завдання влади сьогодні не перемога будь якою ціною а мир за будь яку ціну, навіть за рахунок втрати частини території. І якщо ми це зрозумієм то можливо у нащої держави є майбутнє
11. Читач / 31 січня 2015, 18:44
10.Тамара
«Головне завдання влади сьогодні не перемога будь якою ціною а мир за будь яку ціну, навіть за рахунок втрати частини території. І якщо ми це зрозумієм то можливо у нащої держави є майбутнє»

Та головне завдання влади удобрити пасіонаріями і просто дурними українцями свою землю для майбутніх врожаїв. Ну невже не очевидно?
12. Читач / 31 січня 2015, 19:03
10.Тамара
«Згодна з автором.»

З яким автором? Для мене було б краще якби зі мною була незгодна а згодна з Сенченком. Чи слабо почитати?
13. Чиитач / 31 січня 2015, 20:28

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
14. Лі Бо / 7 березня 2015, 16:19
До Мохамеда: Шановний Мохамеде, можливо Читачу, можливо Бунде, зрештою Ваше найменування не таке важливе. Віддаю належне Вашим інтелектуальним зусиллям по пропаганді ідей КОБ та конспірології. Але водночас маю дещо зауважити. Справедливо критикуючи дії Світового уряду та тих убогих людців, які називають себе українською владою та елітою, Ви сам і Ваші однодумці, на мою, можливо помилкову думку теж знаходитесь у лабетах масонства.Цитуючи того ж Миколу Сенченка:"...Російська еліта повинна увійти у Світовий уряд і його структури з метою суттєвої корекції цілей і способів глобалізації."Тобто Путін просто вирішив стати частиною світової мафії. І Україні немає місця у путінському проекті. Цілком можливо, що там немає місці і десяткам мільйонів росіян, котрі, як і українці беруть участь в безпрецедентному самознищенні слов’ян. У мене є друзі в Росії і вони підтверджують факт участі громадян РФ у братовбивчій війні.Крім того хочу звернути Вашу увагу на дещо зверхній тон Ваших коментарів щодо інших коментаторів. Обзиваючи інших, Ви їх до себе не наблизите і не об’єднаєте
.Таке ось замкнуте коло.Воюючи із масонами, Ви сам дієте їх методами. Розділяй і володарюй. Можливо я помиляюсь. Якщо зовсім просто - будь простішим і люди до тебе потягнуться. А вагалі на мою думку лише дзен- буддизм дає змогу вирватися із замкнутого кола брехні. Якщо буде час і бажання почитайте "Дневник дзен-терориста"
15. Мохамед / 7 березня 2015, 17:02
Я вже колись пояснював що не ототнюю Путіна з усією Росією. Я цікавлюся проблемою глобальної політики не за гроші як тут дехто вважає а виключно для сеюе, аби розібратися. І кращої і всеохоплюючої теоретичної бази ніх КОБ поки що не знайшов. Якщо хтось знає краще буду радий почиати. І критикувати потрібно саму КОБ а не те що там у РОсії відбувається. Це зовсі не означає що там робиться все по КОБ і куди там буде входити та еліта то питання десяте. На жаль не маю часу напишу пізніше. Почитаю обовязково рекомендоване і тоді напишу. А щодо зверхності то не всіх стосується але якщо людина вперто не хоче знати елеметарних рече то може при такому до неї ставленні переосмислить свої позиції. Але може я й не правий. А щодо того щоб до мене тягнувся народ то я таких цілей не ставлю в депутати не збираюся і взагалі вважаю нинішню ситуацію поки що тупиковою.
16. шофер / 7 березня 2015, 17:45
Також наполегливо рекомендую не відмовлятися від перегляду усих відео із Коломойським у профілі ось цього користувача: Посилання на www.youtube.com
17. шофер / 7 березня 2015, 17:46
Одне діло пєсдєть, друге діло побачити факти очима.
Так шо запасайтеся чаєм та халявою, і вечерок проведіть біля екрану ютуба.
18. Лі Бо / 7 березня 2015, 19:53
Шановний Мохамеде та інша читаюча публіка. Підкреслюю, що нічого не нав’язую, а лише пропоную. Так от пропоную почитати та послухати Жака Фреско. Можливо щось чули про проект "Венера". Дуже цікавий чолов’яга з оригінальним, а головне - позитивним мисленням. На мій погляд саме такі мислителі, такі теорії показують шляхи виходу із кризи капіталізму. А КОБ та інші схожі теорії служать тим, хто хоче забрати фінансову піраміду у американців і зробити її своєю. Повторюся, можливо я помиляюсь, тому прошу не ображатися. Спеціально не даю ніяких посилань, щоб виключити елемент нав’язування тієї чи іншої інформації. Якщо зацікавить - знайдете самі.
19. Мохамед / 7 березня 2015, 22:30
16.Лі Бо
«.Таке ось замкнуте коло.Воюючи із масонами, Ви сам дієте їх методами. Розділяй і володарюй. Можливо я помиляюсь.»

Це до речі метод загальновизнаний і універсальний. Але я гікого не розділяю. Принаймні не думав такого робити. Поправлюсь. Але обєднатися можна на основі спільних цілей і ідей не інакше. А у нас лебідь рак і щука. Цей принцип так званого плюралізму порочний у своїй основі і успішно використовуються тими ж самими масонами. У них жорстка диктатура і кара за непокору. Таке до речі і в релігійних структурах і в кримінальних, бо по іншому просто не може бути. Плюралізм і демократія лише там де здійснюється управління в інший спосіб в обход державних структур. Тож в США керує не президент, а скриті структури. Свідчення цьому вбивства багатьох неугодних президентів. І теза про ринкову економіку також блеф для дурнів. Так могло б бути якби був справжній ринок. Зараз же світовим ринком керує долар. Тому дам тому не дам. От і вся наука. Українські реалії також це пібтверджують. І я не знаю чтому так важко повірити в наддержавне управління. Ну це ж просто. Масон клянеться Архітектору Всесвіту і за невиконання клятви його очікує сурова кара. А тепер уявімо що президент масон, то чиї він вказівки буде виконувати? До речі багато хто дивується чому Янукович ен ролзігнав Майдан. А може йому хтось не велів його розігнати, може він думав розігнати, а потім отримав вказівку не чіпати і не виконати її не міг. Прикладом неформального управління може бути таке. От, наприклад, мисливці їздять на полювання і там і прості шофери і єгеря і прокурори. І от єгерь чи шофер спілкуються майже на рівних з прокурором і в потрібний момент комусь із них щось потрібно попросити у прокурора. Якщо це можливо, то прокурор піде назустріч і виконає прохання. Так і президента може щось попрохати якийсь член ложі Але тут справа складніша, бо президент у масонській структурі може бути нижче від шофера, який керує орденом і його не проситимуть а прикажуть. Може й таке бути
20. Мохамед / 7 березня 2015, 22:33
Головне в тім, що у нас немає ніякої державної концепції і ніхто не знає що ми будуємо і чого хочемо. Кучма колись говорив приблизно таке: скажіть мені, що ми будуємо і я буду будувати. І так до сих пір. Відціль і результату ніякого.
21. шофер / 8 березня 2015, 00:26
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Хлопці АГОВ !!!
Пропоную чуток перключитися, бо є дуже цікаве запитання.

А спробуйте прикинути таку картину - що як би бензин, став повністю на 100% безкоштовним і був доступним у любих кількостях, починаючи від сьогодні, і так незмінно рік за роком. Вся ситуація залишилася як є на сьогодні, без найменших змін - порошенки яценюки МВФ Схід Захід АТО..... короче все, от тільки одне виключення - бензин, який повністю став безкоштовним. Навіть для тих у кого немає транспортини - за газ платити більше не треба, бо є побутові електрогенератори, заправляй і крути енергію цілі сутки, грійся від неї, на електроплитці готуй хавчик.

Питання ребром - як вчинили би наші політики? Підняли ціну на газ - пофігу. Підняли ціну на електрику - пофігу. Підняли ціну на хавку - майже пофігу, бо у селян є своя земля, якої хватить і собі, і на базар. Підняли курс долара - пофігу. Стає питання - якими були би дії чиновників? Якими були би їх винахідливості, аби далі гнітити народ?


Знаєте до чого я це спросив? По рахунку великому, у чиновництва є лише єдиний гніт проти людей - енергетичний. Якби люди повністю на 100% звільнилися від енергетичної залежності, і дома і в дорозі - не те що якийсь там алєгарх розкошелився би, взагалі парламент можна було би тупо розпускати. Ви це усвідомлюєте? Увесь чиновницький строй, вся чиновницька вертикаль, стоїть виключно на одному факторі - на енергії. Якщо у людей повністю немає енергетичної залежності - на підставі чого ними керувати?


Так - безумовно енергія не єдина ланка людського життя. Але все інше, навіть разом взяте, навіть на 1/10 не зрівняється по своїй впливовості на людей порівняно із впливом через енергетику.


Гадаю хіба що вони стали би отруювати підземні води, аби потім воду продавати.
22. Анатолій / 8 березня 2015, 00:54
Питання цікаве, і у даному форматі спілкування передбачає надто широкі дискусії... які будуть безсмістовними. Якщо спростити - виходить, що за часів, коли нафта і газ не були основними енергетичними носіями, то і гнітити людей було нічим? Думаю, прикладів наводити не треба...))) Це ніяк не виключає того, що нині "вплив енергетики" на людей аж надто високий. Але навіщо розмірковувати над казкою - якби...)))
23. Мохамед / 8 березня 2015, 02:22
Колись давно у мене був знайомий шофер, який працював в колгоспі мав жигулі і досить нормально жив. Але наслухався Горбі і став мріяти як він заживе ставши фермером. Уявляв він себе фермером з трактором і чомусь само собою з халявним бензином який він братиме в колгоспі. Ну це як наші свідомі собі уявляли життя в ЄС. Через роки я його зустрів і запитав: як діла? Сказав що дуже х…во. Все не так як думалось. І яе тут знову на задоволення Маски не згадати про жидомасонів? На Україні, говорять, із 4-х чи 5-ти нафтоперегонних заводів (кажуть найбільших у Європі) працює одни, який належить кому? Коломойському.
24. Мохамед / 8 березня 2015, 02:23
Далі. Можна набрати в Ютюбі «Саль» і вибрати де він розповідає про енергетичні проблеми в серьйоз стверджуючи що жидомасонська Академія Наук РФ (не наша, бо нашій науці вже повний п.и..ць) серйозно блокує дослідження в галузі отримання халявної енергії з отчуючого середовища. Ентузіастів просто вбивають. Нікола Тесла прводив дослідження по передачі електроенергії без проводів і по одержанню енергії із ефіру. Його спочатку спонсорував Морган який контролював електроенергію і ще там щось. Зрозумівши до чого призведуть розробки Тесла він призупинив фінансування і навіть чинив якісь препони його діяльності. І тоді аби відвести науки він дослідження в напрямку початому Тесла спішно еврею Ейнштейну інший еврей-математик родич Моргана підкинув математичні розробки теорії відносності яка викидала із розгляду теорію ефіра. При чому все це настільки всерйоз заблокувало дослідження що будь які розробки, гіпотези і т.п. не приймалися до розгляду, шельмувались на підставі лише того, так і писали у відповідях, що вони суперечать теорії Ейнштейна. Що це за наука яка виносить вердикт без розгляду гіпотези на тій підставі що вона не стикується з думкою еврея? Про це можна знайти в журналах навіть радянських часів. У японців були розробки мотоцикла який їздив майже без бензину і вони почали розробку авто, але аби не були дуже розумними їм влаштували Фукусіму.
25. Мохамед / 8 березня 2015, 02:25
Зокрема і через енергоресурси війна ведеться. Амирикоси в ідалі хотіли б захватити всі енергоресурси Росії. А якщо не виходить, то вчинити так аби Росія не продавала газ ні нам ні у ЄС. Для цього придумали сланцевий газ, який скоро будуть добувати і у нас. Для цього можуть і побомбити газопровод на нашій території. Такий сценарій дуже реальний. Якби Росія не мала ядерної зброї то таке вже давно б вчинили., а так видно таки ще бояться.
Ти оце придумав тему на ніч глядя. Днем пофантазуємо.
26. Мохамед / 8 березня 2015, 09:11
22.Лі Бо
«Шановний Мохамеде та інша читаюча публіка. Підкреслюю, що нічого не нав’язую, а лише пропоную. Так от пропоную почитати та послухати Жака Фреско. Можливо щось чули про проект "Венера".»

Блін, перед тим як читати дай думаю гляну хто він. І точно таки так, цитата із Вікіпедії: "Жак Фреско родился 13 марта 1916 года в Нью-Йорке в семье сефардов[1]."
Ніякиц росіянин, українець, чи навіть поляк не відкриє якийсь там проект у Флоріді...
Далі можна й не читати бо буде все по Висоцькому (теж єврею, але радянському): " И такое рассказал, ну до того красиво, что и я чуть было не попал в руки Тель-Авива".
Але я все таки почитаю той проект і напишу думку пізніше.
27. Кобеляки / 8 березня 2015, 09:49
32.Мохамед
«Амирикоси в ідалі хотіли б захватити всі енергоресурси Росії»

Дивіться, тролеві і в 2 години ночі не спиться - все "підіймає" і "зрушує" глобальні питання. А ціна їм, як і автору = 0,00.
Одним словом - негідний нікчема.
28. Гість333 / 8 березня 2015, 10:06
28. шофер
«Гадаю хіба що вони стали би отруювати підземні води, аби потім воду продавати.»

Нащо пі...сам заздалегідь підказку дав?
29. Мохамед / 8 березня 2015, 12:06
Для Лі Бо.
Спочатку щодо зверхності. Як реагувати наприклад на ось такий комент написаний чи то в адресу «Шофера» чи то в мою?
«смотрящий вчора, 13:47 На тему: Ціни та цинізм...
Слава Україні! Героям Слава!
Слава Нації! Смерть ворогам!
Україна - понад усе!
Герої не вмирають...
Выучи тварь- птица и кукарекай про себя тихо- тихо, а 101,103 выучи наизусть, вместе с телефоном морга. Захотелось поиграть в войнушку сепар? Не бзди и жди, жди...... Слава Нации! Слава Украине!»
30. Мохамед / 8 березня 2015, 12:09
Далі він пише: «Основным результатом войны на мой взгляд следует считать повсеместное проклятие всего, что так или иначе было связано с фашизмом, включая и весьма верные идеи, пусть даже воплощаемые нацистами через задницу в жизнь. А это привело к:
1. Резкой генетической деградации человека. Человечество вырождается потому, что в результате проклятия евгеники любые разговоры об улучшении генофонда человечества, например о необходимости запретить производить потомство всем тем, чьи дети заведомо будут рождаться уродами, например, клиническим идиотам или хроническим наркоманам, пресекаются как фашистские, а, следовательно, преступные.
2. Приравнивание к фашизму любого национального патриотизма со стороны основных народов европейских стран и белого населения США. В результате Европу наводнили выходцы из стран третьего мира, которые чувствуют себя настоящими хозяевами Европы. ….
3. Приравнивание к фашизму любого проявления неполиткорректности, в результате самыми бесправными людьми стали коренные европейцы и белые американцы, а особенно бесправными – гетеросексуальные белые мужчины.
Так кто же выиграл от всего этого?»
Написане вірно але як же він такий умний не бачить хто виграв. Після війни долар став світовою валютою і розширив можливість скупки земної кулі власниками друкарського станка. Центр фінансовою окупації перемістився з Англії в США. Про це відкрито написано у Сталіна. Це ж очевидно, а він не бачить. Тому читати той щоденник можна, якщо більше робити нічого.
31. Кобеляки / 8 березня 2015, 12:10
37.Мохамед
«А тепер про «Дневник…».»

Не в толк і не в тему.
Нікчема.
32. Мохамед / 8 березня 2015, 12:18
39.Кобеляки
«Не в толк і не в тему.
Нікчема.»

А чого ти соваєшся. То не тобі написане, а то відповідь на запитання Лі Бо.
От до речі ще один приклад коректності. Так що я на цьому фоні виглядаю не так вже й непрстойно.
33. Анатолій / 8 березня 2015, 16:33
Не можу сказати, що повністю поділяю погляди знавця КОБ. Але й казати "цю муру ніхто не читає..." Вибачте, а взагалі хто що читає?.. Я, приміром, фантастику люблю... Але й більш серйозну літературу, як не крути, а долати доводиться. Так що, шановні Кобеляки, як на мене, випад пішов мимо - хвалитися тим, що не читаєте нічого серйознішого за "Му-му" (до речі, сам себе впіймав - твір дуже серйозний і драматичний))) - аж ніяк не варто...
34. Андрій / 8 березня 2015, 16:51
Шановні Кобеляки , якщо Ви не читаєте , то можливо хтось другий читає .Для Вас це високі матерії , а для інших це звичайне і зрозуміле. Не бажаєте і не розумієте - обминіть.
35. Маска / 8 березня 2015, 17:26
46.Мохамед
«Дякую за свого роду підтримку.»
Сам собі подякував :))) Тоді вже дякуй і Андрію... Аплодисменти самому собі :)))
36. Мохамед / 8 березня 2015, 17:35
Не сам собі, а Анатолію. Дякую і Андрію. Чи може ти думаєш ,що то я сам написав? Ну думай.
37. Мохамед / 9 березня 2015, 12:55
55.Лі Бо
«А тепер по суті. Почав читати КОБ і ДОТУ»

Хочу звернути увагу на те що читати ДОТУ це що читати алгебру. Як говорить одна моя знайома: це книжка не прочетна. ДОТУ потрібно не прочитати а вивчити. Найпростіще подивитися спрощений варіант у лекціях Петрова. Тому що це можна сказати ціла наука. Чув що її читають в С.Петербургському універі на математичному факультеті. Вона потребує певних базових знань математики і якщо людина моє гуманітарну освіту то для неї це все таки важкувато. Але не святі горшки ліплять. Якщо зрозуміти хоча б смисл цільової функції управліня (а в цьому аспекті там все вірно і поза критикою, і про що скаже любий вчитель математики) стане очевидним що міняючи президентів чи партії чи премєрів ми просто товчем воду в ступі і від цього в кращому випадку можуть бути лише тимчасові покращення а потім повернення на криги своя.
38. Кобеляки / 9 березня 2015, 13:44
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
61.Мохамед
«Хочу звернути увагу на те що читати ДОТУ»

Знову придурка прорвало, та й ще один додався. А може це один і той же "забавляється".
От якби їхні ДОТУ та КОБ стали їм поперек горляки.
Нікчеми і нездари!
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації