Вхід | Реєстрація

«Почему герои – это те, кто воюет?»

«Почему герои – это те, кто воюет?»

«Свобода» і МГО «Сокіл провели у Нових Санжарах флешмоб пам’яті, який був присвячений героям Крут.
29‑го січня Новосанжарська районна організація «Свобода» спільно з МГО «Сокіл» провели в центрі містечка флешмоб, присвячений пам’яті героїв Крут. Захід був спрямований на те, щоб нагадати новосанжарцям про знаменну подію в історії України: цього дня 97 років тому 400 студентів героїчно стримували навалу п’ятитисячної російської армії. Лунали гарячі гасла «Крути, Крути, ви не забуті!», «Наша земля — наші герої!», «Герої не вмирають — вмирають вгороги!», «Студенти-крутянці — герої народу, вони воювали за нашу свободу!», «Героям Крут тричі: слава, слава, слава!»

Також лунало заслужене «Слава!» учасникам АТО, які ціною свого життя зараз героїчно захищають свою Батьківщину, як і крутянці свого часу, від російського окупанта.

Активісти ставили собі за мету донести важливість цієї знаменної події. Під час заходу до активістів підходили люди похилого та середнього віку і дякували, що молодь доносить таку важливу інформацію до людей. Один чоловік зауважив:

— Мабуть, якби не ви, то в нас і не згадали б тієї події. Нам у радянський час не дуже доносили український героїзм.

Та не всім сподобався цей захід. Одну з жінок обурив такий флешмоб:

— А почему герои — это те, кто воюет, а не те, кто за мир?

Один з «соколят», швидко, не роздумуючи, відповів:

— Тому що ціною життя готовий захищати свою Батьківщину, віддати все, що має.

Потім неспокійну жінку зацікавило:

— Почему вы это доносите? Зачем?

Відповідь була логічна і проста:

— Ми людям доносимо посил про історичну подію, яку маємо пам’ятати, бо це наша історія і наші герої, бо народ, який не знає свого минулого, не має майбутнього!

Жіночка після кількох питань, на диво, погодилася, а наприкінці навіть заговорила українською, що було несподівано, але приємно вразило і самих активістів.

Після закінчення флешмобу «свободівці» та «соколята», поклавши руку на серце, заспівали гімн України. Їм удалося комусь нагадати про Крути. Хтось задумався, а хтось зацікавився, хтось не схвалив.

— Головне, ми нагадали про героїв‑крутянців, бо їхній подвиг не має право на забуття, бо їхній подвиг — це приклад нам, це гідний взірець для наслідування в боротьбі за вільну та незалежну Україну! — вважають активісти.


Автор: Роза ТУМАНОВА


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook


1. ГістьСайту2 / 6 лютого 2015, 19:58
Дааааа, ще не всих больних АТО забрало
2. коментар / 6 лютого 2015, 22:11
Ооо з’явилися нові єлементи заробітку організаторам флешмобу
3. Леонід / 6 лютого 2015, 22:23

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
4. коментар / 6 лютого 2015, 22:32

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
5. Читаач / 6 лютого 2015, 22:56
3.Леонід
«Роза краще б ти засохла на трусах»

Краще б, якби суцільні вавки вкрили ті недолугі руки, що таку бридоту писали, а в голову свіженький вітерець розуму війнув.
Гріх. Великий гріх знущатися над пам’яттю невинно убитих, тим паче - за Україну,
6. земляк / 7 лютого 2015, 00:11
Час має таку тенденцію змінюватись,робити висновки!Технології також на місці не стоять!Таких гандонів(прошу не видаляти),які тут коменти пишуть-дуже легко відслідкувати!......і прийде час,буде нормальний суд,згадається вам суки(теж не видаляти,літературні слова вживаю)!!!!!
7. земляк / 7 лютого 2015, 00:22
Взагалі!Прохав би адмінів цього сайту,заборонити коментувати статті газети!Сидить купка десяток приморожених сепаратистів,і коментують.......ВСЕ!!!!Інші читають!Подивіться відсоток перегляду та коментарів!!!!В голові в редакторів ЩОСЬ Є?,крім соломи?????Ось вам і москальська пропоганда на рівному місці!!!!!!...і нехрен тут розказувати,що демократія!!!!!!!СЕПАРАТИЗМ!!!!!-що підпадає під статтю ККУ!!!!!
8. земляк / 7 лютого 2015, 00:32
От вам і бізнес-план буде!))))Плачете,що коштів на друк не вистачає!Звикли на халяву розпинатись,а так куплять газетку,нададуть свої коменти копійок 10 за буковку,а ми тут потім прочитаємо!))))).......це так,на розвиток газети,БЕЗКОШТОВНО!!!!!!!))))))))
9. земляк / 7 лютого 2015, 00:41
Ну давайте,"трактористи","Читачі",Боб Роби","Чудо Юдо","Маски","Бунди",Миколи Гузченко,"шофери",)))))-НАЛІТАЙТЕ!))))),......щось мало нарахував,пробачте кого забув,....та в тім,зараз посипиться,ви про себе самі нагадаєте!))))))
10. Шаленний / 7 лютого 2015, 01:10
Земляк! РОЗЗУЙ ГЛАЗА, ЧИ ОЧІ, ТАК ЯСНО БУДЕ? значить я сепаратист, а ти хто? патрошенковець? Люди не хочуть війни це раз, хто кричить "чемодан, вокзал рассея" добре! то може тоді чемодан вокзал європа?
Нема Януковича що змінилось? ну про краще маю я річ? Як крали так і крадуть, як брали хабарі ще більше беруть, як народ був у СРАЦІ (слова Скрябіна) то тепер ще у більшій, склалось враження що нова влада зграя шакалів яка не в змозі нажертись! терористи, це нова влада, а не народ! Влада яка не дбає про людей то не є влада, а так кучка лайна яку скоро жде смітник! Не перекручуйте Шевченка вірші!, просто уважно почитайте!!!
11. земляк / 7 лютого 2015, 01:28
Та не треба так голосно!Бо глухий стану!Очі слава Богу відкриті!Все вірно "Шалений",згоден!....а ти не давай хабарів,і дітям своїм так скажи,просять-став на місце,пиши заяви в міліцію,суди,прокуратуру,відучати гімнюків!Один-два попадуться,років на 5-12,другі у сраку не полізуть!.....про війну:ЩЕ НЕ ЗУСТРІЧАВ ТАКУ ЛЮДИНУ,яка хотіла б її!!!!А знаю ТОЧНО!!!!!!!,що є такі!І вони в Києві!!!!!.......не даремно "бабське радіо" каже,хлопці розберуться там,на сході,а потім і порошенкам,і яценюкам,і турчиновим,ох не солодко буде......це так,м"яко кажучи!
12. шофер / 7 лютого 2015, 01:35
А давайте зіграємо у ігру - правила прості.

Я буду поповнювати вашу мобілку на 10 грн. за кожне назване вами покращення, а ви будете поповнювати мою на 1 грн. за кажде похреновєніє, і потом підіб’ємо у кого на рахунку буде більше бабла. Ну шо?!
13. шофер / 7 лютого 2015, 01:35
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
9.земляк
«Ну давайте,"трактористи","Читачі",Боб Роби","Чудо Юдо","Маски","Бунди",Миколи Гузченко,"шофери",)))))-НАЛІТАЙТЕ»
кому ти нахуй нужен - росслабся
14. земляк / 7 лютого 2015, 01:48
Наведу приклад,якщо водій,зрозумієш!Порушив правила ДР,будь добрий,визнай свою провину,склади протокол,і заплати штраф на користь громади!....так ми ж так не вміємо,будемо тикати сотеньку гаїшнику.....!Що не правда?....Всі кричать Європа-Європа!!!!!Та не така в нас ментальність,Європа-мається на увазі в першу чергу визнати правовий статус кожної людини!Заробив своєю працею гроші-отримай!"Накосячив"-ВІДДАЙ!!!!!А взагалі розбити к чортам собачим ланку паразитів в судах,МВС та прокуратурі,справа набагато швидше піде!Вся ж ця хрень на них держиться,кришується від А до Я!!!!
15. шофер / 7 лютого 2015, 02:55
14.земляк
«Порушив правила ДР,будь добрий,визнай свою провину,склади протокол,і заплати штраф на користь громади!...»
штраф на користь громади?! Ти де траву купляєш?
16. ГістьСайту2 / 7 лютого 2015, 08:32
А "земляк", часом не земляк пані Меркель, бо так гарно пише про Європу?
17. Мегре / 7 лютого 2015, 08:37

7.земляк
«Взагалі!Прохав би адмінів цього сайту,заборонити коментувати статті газети!Сидить купка десяток приморожених сепаратистів,і коментують.......ВСЕ!!!!Інші читають!...Ось вам і москальська пропоганда на рівному місці!!!!!!...і нехрен тут розказувати,що демократія!!!!!!!СЕПАРАТИЗМ!!!!!-що підпадає під статтю ККУ!!!!!»

А чому ж "інші тільки читають"? Може так думають як і ті що коментують. А купка таких як ви огризаєтесь.
18. Хмель / 7 лютого 2015, 08:54
10.Шаленний
«Земляк! РОЗЗУЙ ГЛАЗА, ЧИ ОЧІ, ТАК ЯСНО БУДЕ? значить я сепаратист, а ти хто? патрошенковець? Люди не хочуть війни це раз, хто кричить "чемодан, вокзал рассея" добре! то може тоді чемодан вокзал європа? »

Вже пора зібратись і таких земляків відрядити у їхню Європу. Бо вони усі тикають: не так бери чемойдан і їдь. Нехай і їдуть. а ми будемо жити на своїй землі. Вони ж навіть не скривають що їм Україна по х.. вони мріють як горшки митимуть у Європі а їхні онуки там вчитимуться. Вони це пишуть відкрито отут на сайті. Почитайте. То може їх і на х.... у ЄС бо це вони країну розвалили а тепер нормальних людей сепарами роблять.
19. коментар / 7 лютого 2015, 09:39
18.Хмель
«Вже пора зібратись і таких земляків відрядити у їхню Європу»


скоро самі виїдуть
20. Лув / 7 лютого 2015, 09:58
Чуєш Земляк, давай без істерики та словесного поносу. Якщо ти так впевнений, що цей сайт є розсадником сепаратизму, то пиши заяву в СБУ, якщо ти все можеш людям пояснити, то відкривай свою газету( тільки спитай у ехівців та колосівців у скільки разів при владі європатрійотів папір для друку подорожчав), якщо ж ти не можеш зробити ні першого, ні другого, то йди тихенько на куй і не кизди.
21. Маска / 7 лютого 2015, 11:44
17.Мегре
«А чому ж "інші тільки читають"? Може так думають як і ті що коментують. А купка таких як ви огризаєтесь.»
Не тіш себе ілюзіями. Просто розумніші не вступають в полеміку з такими як ти.
20.Лув
« Якщо ти так впевнений, що цей сайт є розсадником сепаратизму, то пиши заяву в СБУ, якщо ти все можеш людям пояснити, то відкривай свою газету»
Газета сама по собі така, яка є. І діє в правовому полі. А от обговореня тут -- дійсно шабаш сепаратистів. І ще добре, що Адмін намагається якось це регулювати, щоб не мати неприємностей. Тим більше, багато ресурсів зараз самі припинили обговорення, щоб не ризикувати.
18.Хмель
«Вже пора зібратись і таких земляків відрядити у їхню Європу. Бо вони усі тикають: не так бери чемойдан і їдь. Нехай і їдуть. а ми будемо жити на своїй землі.»
Не плутай грішне з праведним. Прихильники ЄС не закликали ділити країну, не кликали Меркель чи Оланда на порятунок, не захоплювали державний кордон задля "гуманітарної" допомоги. І не виношували ніяких польських чи німецьких "міров". Не оголошували також "Новоугорщини" чи "Новословаччини". А такі як ти відкрито підтримуть сєпарів, яким хочеться жити в Росії, не виїжджаючи з України. Але так не буває. Через це і взяли в руки автомати замість чемоданів. Надіюсь, навіть для таких як ти, докладно роз"яснив.
22. Хмель / 7 лютого 2015, 12:07
21.Маска
« Прихильники ЄС не закликали ділити країну, не кликали Меркель чи Оланда на порятунок, не захоплювали державний кордон задля "гуманітарної" допомоги. І не виношували ніяких польських чи німецьких "міров". Не оголошували також "Новоугорщини" чи "Новословаччини". А такі як ти відкрито підтримуть сєпарів, яким хочеться жити в Росії, не виїжджаючи з України. Але так не буває. Через це і взяли в руки автомати замість чемоданів. Надіюсь, навіть для таких як ти, докладно роз"яснив. »

Не переконливо. Ви не кликали меркелів, вони самі сюди приїздили і товклись на Майдані. В демократичних країнах такий курс вирішують на референдумах про що весь час говорив на ВРУ Симоненко але його не слухали. Ти забув, що першими почали захвачувати адмінбудівлі у Львові і т.д. У Донецьку тоді цьоо не робили бо не збирались нікуди "ходити". Якби Янукович проявив таку ж твердолобість як сучасні правителі то западяни опиились би точно такими сепаратистами. І якщо чесно то нехай би собі і йшли в ЄС їх би ніхто не держав і все обійшлося б без таких жертв як зараз. Але такий сценарій равців не влаштовував бо їм було потрібно навіть не поділити Україну а розпалити чергову свтіову війну.
23. Маска / 7 лютого 2015, 12:40
22.Хмель
«Ви не кликали меркелів, вони самі сюди приїздили і товклись на Майдані.»
Та краще б путіни сюди чи туди приїхали б, ніж посилати туди гіркіних та його "чоловічків".
22.Хмель
«В демократичних країнах такий курс вирішують на референдумах про що весь час говорив на ВРУ Симоненко але його не слухали.»
Бачили вже "демкратичні і вільні реферундуми", в організації яких комуністи Симоненка брали чи не найактивнішу участь.
22.Хмель
«Ти забув, що першими почали захвачувати адмінбудівлі у Львові і т.д. У Донецьку тоді цьоо не робили бо не збирались нікуди "ходити".»
Але ж зброї у протестуючих там не було. Натомість були жертви внаслідок збройних дій силовиків. А щодо Донецька тих часів, то там лише велась організаційна робота, бо Гіркін і Ко в той час був "зайнятий" у Криму.
22.Хмель
«Якби Янукович проявив таку ж твердолобість як сучасні правителі то западяни опиились би точно такими сепаратистами.»
А він не був твердолобим? І невже ти десь чув хоча б якусь серйозну ідею створення "западенської республіки"? Невже слоган "Схід і захід -- разом" на Донбасі з"явився?
22.Хмель
«І якщо чесно то нехай би собі і йшли в ЄС їх би ніхто не держав і все обійшлося б без таких жертв як зараз. »
Натяк на те, що Донбас треба було "злити" як і Крим?
22.Хмель
«Але такий сценарій равців не влаштовував бо їм було потрібно навіть не поділити Україну а розпалити чергову свтіову війну.»
Дуже заглибився. Можливо тому, що це найлегше, і в той же час найпримітивніше пояснення.
22.Хмель
«Не переконливо. »
Впевнений, що і на цей раз тебе не переконав. Бо це в принципі не можливо.
24. Анатолій / 7 лютого 2015, 14:07
11.земляк
«хлопці розберуться там,на сході,а потім і порошенкам,і яценюкам,і турчиновим,ох не солодко буде.....»

Утопія чистої води. А що, всі "хлопці" вже на сході, тут нікого не лишилось, хто б міг розібратись з переліченими Вами? А як же решта населення, яке, якщо вірити таким, як Ви, одноголосно "зробило вибір і підтримало Майдан? Скільки шуму було: тепер владу будемо контролювати, міняти, майданів буде стільки, скільки треба... І що? Зглухло... Бо без ОРГАНІЗАТОРА і ОРГАНІЗАЦІЇ ніких майданів не буває, називайте їх хоч революціями, хоч переворотами. Тому й Майдан виник аж ніяк не сам... але це вже інша історія...
25. Анатолій / 7 лютого 2015, 14:12
Я знаю одну людину в історії, яка двинула війська на владу, всіх перестріляла і пересаджала - але при цьому збиралася не долізти до "кормушки та золотого унітаза", а дійсно щось змінити у країні, при цьому не збиралася з цієї самої країни нікуди тікати і ні в кого просити грошей на свою економіку. Генерал Піночет. Але такі "кадри" трапляється надзвичайно рідко. Та і дії та методи його, попри мету і результат, можуть викликати захоплення лише у людей, яких це безпосередньо не торкалося, а уявити - мізків не вистачає... А на Україні наступний майдан можуть організувати або російські спецслужби, або чергові претенденти на пресловутий унітаз.
26. Гість 666 / 7 лютого 2015, 16:47
21.Маска
«не кликали Меркель чи Оланда на порятунок, не захоплювали державний кордон задля "гуманітарної" допомоги. І не виношували ніяких польських чи німецьких "міров".»

Ну ти че з неба впав? Вони ж будують "Новий світовий порядок" на долар подивись.
23.Маска
«Натомість були жертви внаслідок збройних дій силовиків.»

Ну точно з неба впав. То ж ваші ваших і мочили. Послухай як Ходос розповідаю проя якусь зондер команду із Ізраілю. Подивись європейські ролики з цього приводу.
27. Читаач / 7 лютого 2015, 16:57
26.Гість 666
«Ну точно з неба впав»

І здається, що впав, бо така нісенітниця верзеться від коменнтів.
Як ви бачите добро, мир і спокій на Україні?
Ви хочете цього?
28. Миру Мир / 7 лютого 2015, 18:29
В Кобеляцькій лікарні податкова виявила підпільний випуск пирогів їх не законно пекли в столовій і продавали на протязі 10 років
29. валера / 7 лютого 2015, 19:43
Це брехня,в больници податкова ни бувае,И.И. з ними на одний нози.Куди вони личитись пидуть?Иван пацан правильний
30. Хмель / 7 лютого 2015, 21:01

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
31. Читаач / 7 лютого 2015, 21:11
30.Хмель
«Це брехня,в больници податкова ни бувае,И.И. з ними на одний нози.Куди вони личитись пидуть?Иван пацан правильний»

Видно, що грамотність аж через верх пре.
І по темі як раз - саме про Підгорянську сільську раду, чи не так?
32. Читаач / 7 лютого 2015, 21:49
29.валера
«Це брехня,в больници податкова ни бувае,И.И. з ними на одний нози.Куди вони личитись пидуть?Иван пацан правильний»

Вибачте Хмелю!
Це з "Валери" видно, грамотність аж через верх пре.
І по темі, ну як раз - саме про Підгорянську сільську раду, чи не так?
33. коментар / 7 лютого 2015, 21:59
30.Хмель
«Спеціально для тебе ролик знайшов»


а йому безтолку це показувать, тому що він супер свідовий)
34. Маска / 7 лютого 2015, 22:28
33.коментар
«30.Хмель
«Спеціально для тебе ролик знайшов»


а йому безтолку це показувать, тому що він супер свідовий)»

Ти маєш рацію, я не ведусь на вашу дешеву пропаганду якихось бредових теорій. До того ж, так і не побачив переконливих заперечень моїх попередніх тверджень. Принципово лінк навіть не відкривав, бо впевнений, що він знову про якийсь каганат. Читач, Бунд, Бунд2, Хмель, тебе банять, а лізеш і лізеш. Невже воно того варте?
35. коментар / 7 лютого 2015, 22:29

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
36. Боб Роб / 7 лютого 2015, 22:29
9.земляк
«Ну давайте,"трактористи","Читачі",Боб Роби","Чудо Юдо","Маски","Бунди",Миколи Гузченко,"шофери",)))))-НАЛІТАЙТЕ!))))),......щось мало нарахував,пробачте кого забув,....та в тім,зараз посипиться,ви про себе самі нагадаєте!))))»

Земляче,прочитай статтю в "ЕХО" про бешеного бика.От ти точно такий,чи ні?Хоча прийде час,вскриття покаже.:)
37. Читаач / 7 лютого 2015, 22:44
9.земляк
«Ну давайте,"трактористи","Читачі",Боб Роби","Чудо Юдо","Маски","Бунди",Миколи Гузченко,"шофери",)))))-НАЛІТАЙТЕ!))))),......щось мало нарахував,пробачте кого забув,....та в тім,зараз посипиться,ви про себе самі нагадаєте!))))))»

Та ні, здається Боб Роб, Маска, Микола Гузченко і Шофер в своїх виступах і судженнях доволі пристойні і ніби-то не вороги для нашої землі.
Чи може це неправда?
А якщо по темі, то герї на сьогодні все-таки більші ті, хто воює.
Як завтра буде - як поживемо, то побачимо.
38. Читаач / 7 лютого 2015, 23:46
Ніхто не думав, як влучно сказав, вірніше заспівав недавно Макаревич?:

"Только-только спокойно зажили в стране, как страны показалось нам мало.
И теперь я в говне, ты в говне, все в говне.
Ну чего тебе, брат, не хватало?"

Кто не думал - подумай об этом!
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації