Вхід | Реєстрація

У зоні АТО загинув наш земляк з Новосанжарщини

У зоні АТО загинув наш земляк з Новосанжарщини

11 лютого в мережі з’явилося відео, у якому представник так званих «ополченців» розповідає про проведену ними операцію в районі Чорнухиного. Він демонструє для ЗМІ документи солдатів української армії, які загинули і на момент зйомок знаходилися на полі бою. Представник ДНР звинувачує українських військових у дезертирстві. «Ополченець» зачитує дані, які містяться в документах, і називає прізвище нашого земляка, новосанжарця Олександра Сергійовича Мокляка, 1986 року народження.

Зараз кореспондент «ЕХО» перебуває в районі Дебальцево, де більш детально зможе з’ясувати інформацію, оприлюднену «ополченцем».


Автор: «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Надзвичайне


1. Павел / 12 лютого 2015, 13:13

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
2. Боб Роб / 12 лютого 2015, 13:39
Жах!!!
3. Павел / 12 лютого 2015, 13:41
хочеться вірити, що це НЕ правда !!!
4. Бі Ля / 12 лютого 2015, 13:55
Ну що жах... Вам пояснюють пояснюють а не діходе.
5. Павел / 12 лютого 2015, 14:15
4.Бі Ля
«Ну що жах... Вам пояснюють пояснюють а не діходе.»


що пояснюють ?
6. Бі Ля / 12 лютого 2015, 14:24
5.Павел
«що пояснюють ?»

Те що своїм Майданом привели до влади іудофашстську хунту.
7. Маска / 12 лютого 2015, 15:08
6.Бі Ля
«...іудофашстську хунту...»
Якби це була хунта, як кажеш ти і твої наставники, то ти із своїми поглядами вже давно б сидів десь і насододжувався б нечастим сонечком у віконечку в клітинку. Це в кращому випадку. Ну, може ще б утік з країни, якби повезло.
8. чумак / 12 лютого 2015, 15:11
Невже Паршевлюк "точку" набив,знову по зав’язь загрузять?
9. Чудо Юдо / 12 лютого 2015, 15:15
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
6.Бі Ля
«Те що своїм Майданом привели до влади іудофашстську хунту.»

На відео стоїть якийсь придурок у підарсько-чекістському кепчику із червоною зіркою, розповідає як українські солдати самі себе убивають (що ніяк не може підтвердити), при цьому на питання скільки років власнику документа він наглухо зависає (це ж так складно порахувати), а Читач все про "хунту" травить.

А родичам загиблого співчуваю. Хоча не факт, що хлопець такий дійсно мертвий - тіло ж ніхто не показував, "апачлєнци" під вогнем спеціально збігали до трупів, щоб забрати документи, а самі трупи ніяк забрати не могли. Зі їх же словами. Є надія, що хлопці просто в полоні, не показали їх лише тому, що треба ж руссоЗМІ казочку красіву розповісти про самовбивающихся українських солдатів.
10. Бі Ля / 12 лютого 2015, 15:53
Що мені з зомбі сперечатися. ждіть скоро паршевлюк статтю напише як він геройськи загинув. От тільки батькам що від цього.
11. Чудо Юдо / 12 лютого 2015, 15:59
Ну з єврейською фашистською хунтою то все зрозуміло. Читач, а в те що хлопець із Нових Санжар увєровал в "руській мір" і хотів перейти на сторону ЛНР, а за це його інші українські солдати підкараулили і розстріляли, також віриш?

Хочеться таки почути офіційне підтвердження або спростування смерті хлопця. Все ще сподіваюся що живий, може бути. Потрібно чекати матеріалу від Паршевлюка, видно.
12. Бі Ля / 12 лютого 2015, 16:18
11.Чудо Юдо
«а в те що хлопець із Нових Санжар увєровал в "руській мір" і хотів перейти на сторону ЛНР, а за це його інші українські солдати підкараулили і розстріляли, також віриш?
»

А як би він міг уверовать в "руськиій мір"? Тоді х.. ціна укрпропагандистам (політрукам) і капеланам. Думаю що він просто разувірився в тім мірє про який йому лапшу вішали бо побачив своїми очима правду із середини, яку свідомі не бачать бо у них як у коней шори на очах.
13. перемога / 12 лютого 2015, 18:58
Яке має право паршевлюк(із великої букви рука не піднімається писати) розміщувати не перевірені дані в газету? От коли перевіриш, тоді і розміщуй... Це по перше не етично до родичів хлопця, а по друге не професійно.... Хоча про який професіоналізм я говорю? Та інформація, яка іде із джерела - повна деза. Заградзагонів в Україні немає, не вказується який батальон робив цю перебіжку. Передзвоніть до своїх родичів і знайомих, які на фронті і дізнайтесь. А так співчувати - типу ай-ай-ай... Ви там не були Слава Богу і не маєте права судити!!!!Коли хлопець і загинув то ВІЧНА ЙОМУ ПАМЯТЬ, як людині яка там воювала і віддала життя за вас, тих хто сидить вдома на печі і розглагольствує про слабкість духу і прапаганди. Дай Бог, щоб хлопець був живий.
14. Петро Козулупенко / 12 лютого 2015, 19:09
13.перемога
«віддала життя за вас»

Може за вас, але не за нас. Перемога хунти призведе до повного винищення українців.
15. перемога / 12 лютого 2015, 19:24
Я надіюсь, вірніше впевнений, що таких козулупенків у нас самий мінімум. В сімї не без виродка. Не подобається Держава - ніхто не тримає. Якби не такі як ви то і війни б не було. Хунта.... чи знаєте, що це слово означа? А по вашому росія спасе УКРАЇНСЬКУ НАЦІЮ? Ви в це вірите, скільки вам років??? дитячий садок
16. перемога / 12 лютого 2015, 19:36
А взагалі я не про війну і не політику. А про етичність розміщення неперевіреної інформації. Нехай по ЛНРовських сайтах іде така інформація. Вони себе піарять. А ми ж односельці. Де ж наша людяність? Добре, що це не стосується вашої родини. І вас не призвали на війну.А коли це повна лкажа? Ви ж там не були...Як жити родині із такою грязюкою??? Я звертаюсь до головного редактора: приберіть відео із сайту, ви не маєте морального права його у себе розміщувати. Це ганьбить вас і вашу газету!!!
17. Маска / 12 лютого 2015, 19:43
15.перемога
«Я надіюсь, вірніше впевнений, що таких козулупенків у нас самий мінімум. В сімї не без виродка. »
Не звертайте уваги. Сидить тут один, злий на все і всіх, розказує всім то про каганати, то про хунти, одних імен вже поміняв, мабуть, з десяток. Сьогодні -- вже козолупенко. А взагалі -- повністю з Вами згоден. Тут не "руська весна"...
18. Бі Ля / 12 лютого 2015, 20:06
15.перемога
«Хунта.... чи знаєте, що це слово означа?»

uk.wikipedia.org› Хунта
Хнта (від ісп. Junta, буквально «збори, нарада, об’єднання»). Військова хунта — вид авторитарного політичного режиму, військово-бюрократична диктатура, встановлена внаслідок військового перевороту і яка здійснює диктаторське правління…
Спеціально взяв із української трактовки. І що тут не сходиться???? Наперед пояснюю що в коменті не вжито слово «військова» а все інше підходить. Хоча на сьогодні вона ще й військова. Та й сам переворот був не надто мирним хоча начебто без військових (українських). Хоча українські військові повинні були за Конституцією виступити проти державного перевороту і неконституційного повалення їхнього якого не є але головнокомандувача. Попробуйте у Європі без участі США повалити хоч якого президента. Наведіть приклад.
19. Бі Ля / 12 лютого 2015, 20:08
17.Маска
«одних імен вже поміняв,»

Не тільки імен а й компів разом з модемами, бо бачиш яка демократія по-"українськи". Ну хунта одним словом.
20. Бі Ля / 12 лютого 2015, 20:10
16.перемога
«А взагалі я не про війну і не політику. А про етичність розміщення неперевіреної інформації.»

Про це я згоден, але то питання до вашого паршевлюка. Хоча паспорт то десь взявся.
21. Бі Ля / 12 лютого 2015, 20:16
15.перемога
«Не подобається Держава - ніхто не тримає. Якби не такі як ви то і війни б не було.»

Якби не такі як ви з вашим майданом то і війни не було. Вже ж тоді було зрозуміло чим це скінчиться. І мені не держава не подобається а хунта яку ви привели до влади. І я не збираюся їхати із країни в якій народився і виріс і яка є моєю Вітчизною яку ви прос.... То такі як ви збиралия десь горшки мити от беріть і їдьте. Так обіцяного безвізового режиму щось не роблять.
22. Бі Ля / 12 лютого 2015, 20:18
Канцлер Германии Ангела Меркель и президент Франции Франсуа Олланд на переговорах в Минске по урегулированию конфликта на Донбассе пожертвовали Украиной ради экономических интересов собственных стран.Подробности читайте на УНИАН: Посилання на www.unian.net
Такое мнение корреспонденту УНИАН в Польше выразил заместитель президента Европейского парламента Яцек Чарнецкий, комментируя достигнутые договоренности.
Как передает собственный корреспондент УНИАН, об этом она сказала, прибыв на неформальный саммит ЕС в Брюссель. «Это проблеск надежды, не больше и не меньше. Мы попытаемся этим воспользоваться», - заявила Меркель.
Отже Європа як і належить кинула свідомих. Тепер
Обама – єдинокровний брат усіх свідомих буде самотужки бомбити і грабувати Україну. Ці домовленості виконані все одно не будуть. Не пройде і півмісяця як потрошенко заявить що «сепаратисти» вчинили провокацію і попросить підмоги за океаном.
23. Бі Ля / 12 лютого 2015, 20:22

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
24. Бі Ля / 12 лютого 2015, 20:28

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
25. Маска / 12 лютого 2015, 20:33
19.Бі Ля
«Ну хунта одним словом.»
Ну,давай розберемося.
18.Бі Ля
«Військова хунта — вид авторитарного політичного режиму»
У нас же -- президентсько-парламентська республіка, де обидва органи влади -- результат прямого всенародного демократичного волевиявлення.
18.Бі Ля
«військово-бюрократична диктатура, встановлена внаслідок військового перевороту і яка здійснює диктаторське правління»
Якщо Майдан і називаєш переворотом (хоча фактично його не було: Верховна Рада працювала у старому складі, Президент самоусунувся від виконання своїх обов"язків), то післянього вже відбулися вибори і ВР, і Президента. І в чому ти бачиш диктаторське правління?
19.Бі Ля
«Не тільки імен а й компів разом з модемами»
Ну і воно тобі потрібно? Невже воно того варте?
26. перемога / 12 лютого 2015, 20:43
Хлопці гинуть на війні не за президента та інших, а щоб по тих же Санжарах чи Кобеляках не лупили градами. Стримують, щоб не розійшлася ця пошесть і на нашу територію. А високі матерії і термінологія зідрана із вікіпедії, про вашу високу компетентність не говорить. А що ви особисто Бі Ля зробили для покращення життя на Україні, яку так любите???
27. Бі Ля / 12 лютого 2015, 21:15
26.перемога
«А високі матерії і термінологія зідрана із вікіпедії, про вашу високу компетентність не говорить. А що ви особисто Бі Ля зробили для покращення життя на Україні, яку так любите???»

Термінологія з Вікіпедії була приведена у выдповідь на запитання. А зробити зараз ніхто вже нічого не може. Народ зомбований. Шукати дослівно не буду але хтось написав приблизно так: "горе тому народу ЗМІ якого захопили іудеї"
26.перемога
«Хлопці гинуть на війні не за президента та інших, а щоб по тих же Санжарах чи Кобеляках не лупили градами.»

І хто б тут лупив крім Обами. Ми ж продалися. От якщо "не в ту степь" щось зробимо тоді Обама може й лупитеме. Ще не вечір. Не спішіть заспокоюватись.
28. Бі Ля / 12 лютого 2015, 21:22
25.Маска
«Ну і воно тобі потрібно? Невже воно того варте?»

Оце й я вже так починаю думати.
А всьому остальному що ти пишеш ми згоди не дійдем бо ти не бачиш зовнішнього управління процесом. Розмірковуєш, вибач, як жаба в колодязі. І з такої точки зору формально ти правий. Приведу з цього приводу приклад. Запитання: можна із шести сірників збудувати чотири трикутники? Той хто буде вирішувати задачу на площині буде запевняти що ні. Але якщо будувати в 3-мірному просторі то можна збудувати. От така і у нас з тобою дискусія. А хто правий покаже лише час. Не забудь і записуй свої переконання.
29. Бі Ля / 12 лютого 2015, 21:35
25.Маска
«Ну,давай розберемося.»

Ще забув. Колись років 5 тому по ТВ був фільм про Троцького. І там такий момент. Заходить Троцький у кабак а там мужики у карти грають. Троцький сів і пьє каву там чи горілку а ті грають. І тут заходить ще один відвідувач який підійшов до гравців і перемішав їм усі карти. І тут голос за кадром говорить: і Троцький раптом зрозумів ким він буде. Він буде тим хто мішає карти. Думаєш то режисер випадково так зробив? Так от ти того хто мішає карти не хочеш бачити або включаєш дурня. У Мінську того хто тасує карти не було і скільки б там меркелі, оланди, путіни і вайцмани не грали то все пусте і час це покаже. Ваш вайсман служить не народу україни а тим хто мішає карти.
30. Жека / 12 лютого 2015, 21:48
ця війна "дебільна"!!!!Я дізнався, що мого одлокласника!" я мовчу
31. Жека / 12 лютого 2015, 21:51
я в шоці!! ми за ним!!
32. Жека / 12 лютого 2015, 21:53
кізя ми тебе ніколи не забудемо!!!!!!!!
33. Чудо Юдо / 13 лютого 2015, 09:39
Читач, ти тепер будеш кожне слово у новому коменті писати?
Тебе забанити по житті потрібно, щоб вів себе нормально. Хочаш срачу - є сайти де цензури немає взагалі і будь-якому лайну там раді. Навіть у Полтавській області такі є.

22.Бі Ля
«Канцлер Германии Ангела Меркель и президент Франции Франсуа Олланд на переговорах в Минске по урегулированию конфликта на Донбассе пожертвовали Украиной ради экономических интересов собственных стран.Подробности читайте на УНИАН: Посилання на www.unian.net»

Ти сам хоч читав ту новину? Чи ти далі заголовка не осіліл?
Так почитай, в цілях саморозвитку, про що там поляк говорив і що він мав на увазі.
34. Бі Ля / 13 лютого 2015, 11:28

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
35. Опонент / 13 лютого 2015, 12:09
Протупив Паршевлюк конкретно. "Нате вам сенсацію!" - одвічна позиція кобеляцького "ЕХО". У гонитві за смаженими фактами ніякої людяності. Ви б ще персонально віднесли це відео родичам хлопця - хай відчують сенсацію від неперевірених фактів і бурхливу журналістську діяльність.
36. Опонент2 / 13 лютого 2015, 12:37
От ви люди цікаві. А причому тут Паршевлюк? Яке він має відношення до новини? Він шо до сєпарського телебачення має відношення?
37. перемога / 13 лютого 2015, 20:13
|Опонент2|А причому тут Паршевлюк?]]
У Нових Санжарах один журналіст ЕХО - Паршевлюк.А відео взяте із сєпарського ТБ. Дані які там наводяться суперечливі. Давайте всі брехні позбираємо із інтернету. Звичайна бульварна газетка.А людяністю і звичайною професійною етикою і не пахне.Розміщене відео викликало бурхливу реакцію у користувачів. Де реакція тижневика? Редактор, що не цікавиться думкою читачів???
38. Опонент2 / 14 лютого 2015, 12:42
37.перемога
«Де реакція тижневика?»

Шо мається на увазі? Яка у них должна бути реакція? Як вони должні себе вести? У чому порушується етика? Заснована газета в Кобеляках причому тут шо у Санжарах є журналіст. У Кобеляках інтернету немає щоб відео виложити?
39. Метр / 16 лютого 2015, 17:33
ПРо що можна сперечатися, правда не правда, сенсація, чи не сенесація. Тепер смерть хлопців,уже не сенсація, а статистика.І такі документи уже не підробиш,просто прибрали, щоб потім не було сенсацій.Виклчить нічого не можна, на війні як на війні, правил не має.І якщо Ехо помітило, цю сенсацію, то добре,що донесли людям своім, а то більшість дивилися і не помітили, я к і я.Якщо це так, то це не тільки трагедія,
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації