Вхід | Реєстрація

Обіцянки Яценюка на Євромайдані. Рік потому

Обіцянки Яценюка на Євромайдані. Рік потому

До річниці масових розстрілів на Майдані Незалежності «Слово і Діло» розпочинає марафон підбірок обіцянок провідних українських політиків, які ті давали під час Революції Гідності та протягом усього наступного року. Першим політиком, що потрапив «під приціл» системи народного контролю, став прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк.

Чи збігаються обіцянки одного з лідерів Євромайдану з його реальними діями рік потому – пропонуємо переконатися особисто.


Автор: «Слово і Діло»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Політика


1. Волоська Ольга / 19 лютого 2015, 07:33
Як же дорого ми платимо за таку брехню.
2. фотограф / 19 лютого 2015, 08:30
Яценюк багато робить що б максимально дотриматись обіцяного,але ніхто не міг передбачити що Росія стане ворогом для нашої держави. ДЯкувати Яценюку- що його уряд не допустив дефол.
3. граф / 19 лютого 2015, 09:17
2. фотограф
« ДЯкувати Яценюку»

лизь-лизь-лизь
4. Мономах / 19 лютого 2015, 09:26
2. фотограф
«Яценюк багато робить що б максимально дотриматись обіцяного,але ніхто не міг передбачити що Росія стане ворогом для нашої держави»

Ну ти точно фотограф за національним признаком. Ще й адвокат. А як же це так що яйценюк "не міг передбачити". Та він ще коли був головою ВРУ і коли його зняли з посади сказав: я пішов, але я повренусь, тільки не сюди. І повернувся. А тут не міг передбачити. Він що такий дур.ний як наші свідомі котрі думають що робитимуть Росії зап.адло а вона дивитись буде. Ну ти фотограф захищай соплемінника але й міру знай. А дефолт ще попереду. Цікаво як наші фермери кавкатимуть коли без землі опиняться.
5. фотограф / 19 лютого 2015, 10:16
4.Мономах
« Він що такий дур.ний як наші свідомі котрі думають що робитимуть Росії зап.адло а вона дивитись буде.»

А яке Росії зробили западло?
6. фотограф / 19 лютого 2015, 10:17
3.граф
«изь-лизь-лизь»

До чого тут Ваше припущення?просто я намагаюсь бути максимально справедливим,
7. Мономах / 19 лютого 2015, 11:06
5. фотограф
«
А яке Росії зробили западло? »

Щоб зрозуміти, треба глобальну історію вивчити, а не міркувати з позицій "глобуса України". Наряду з відомим меморандумам про гарантії Україні в звязку з ядерним розброєнням був ще й меморандум про непоширення НАТО на Схід, про що свідомі мовчать. А Україна була позаблоковою державою за конституцією, яку похе..ли.
І от просте притання, для чого у Європі ядерна зброя? Для захисту Європи????
8. граф / 19 лютого 2015, 11:28
7.Мономах
«Щоб зрозуміти, треба глобальну історію вивчити, а не міркувати з позицій "глобуса України". Наряду з відомим меморандумам про гарантії Україні в звязку з ядерним розброєнням був ще й меморандум про непоширення НАТО на Схід, про що свідомі мовчать. А Україна була позаблоковою державою за конституцією, яку похе..ли.
І от просте притання, для чого у Європі ядерна зброя? Для захисту Європи????»



не в бровь, а в глаз !
9. Микола Гузченко / 19 лютого 2015, 11:47
7.Мономах
«Наряду з відомим меморандумам про гарантії Україні в звязку з ядерним розброєнням був ще й меморандум про непоширення НАТО на Схід, про що свідомі мовчать.»

Ой! Який меморандум? Де, ким, коли підписаний? Пруф в студію!
7.Мономах
«А Україна була позаблоковою державою за конституцією, яку похе..ли. »

Похєрили? Хто похєрив? Як? Коли? Україна подавала заявку в НАТО? Скасовувала позаблоковий статус? Були взагалі балачки про НАТО до березня 2014-го? Верховна Рада що, не має права міняти Конституцію?
7.Мономах
« просте притання, для чого у Європі ядерна зброя?»

А для чого Росії ядерна зброя? Для захисту Росії?
Посилання на www.youtube.com

Кожен висер нацика - висмоктана з пальця єрєсь. Шкода, нема часу пробігтися по іншим висерам, та й переписуватися з одинадцятирубльовими якось не комільфо.
10. ГістьСайту3 / 19 лютого 2015, 12:44
Цікаво, Микола Гузченко не родич Псакі?
11. Мономах / 19 лютого 2015, 14:41
9.Микола Гузченко
«Були взагалі балачки про НАТО до березня 2014-го? Верховна Рада що, не має права міняти Конституцію?»

Ти як такі ролики довитимеся то ніколи нічого і незрозумієш. Я ж не читаю і вже давно не дивлюся отих шавок що пудрять тобі мозги. Навіщо? Є ж люди серьйозні їх читати потрібно. Але спочатку про твоє запитання. Так, ВР має право.... робити те що їй скажуть. Наприклад, запресувати до ручки КПУ. Поміняти Конституцію у відповіднсті до вимог... А скільки разів у США конституцію міняли???? Це ти повинен знати.
Про непоширення НАТО може я і помилився, так писали раніше в газетах що у Горбі була домовленість. Може вона і була хто зараз правду скаже. Там суцільниймутняк про ті переговори. Зараз американці кажуть що нічого не обіцяли, тож це наводить на роздуми. (На ворові шапка горить). Один американець навіть книжку написав. Марка Креймера – руководитель Гарвардского проекта по изучению холодной войны и старшего научного сотрудника Центра Дэвиса при Гарвардском университете, «Миф об обещании не расширять НАТО». А в 1998 р. "британский аналитик Майкл МакГуайр написал статью, жестко осуждавшую решение НАТО пригласить в 1997-м в альянс Чехию, Венгрию и Польшу. Мак Гуайр утверждал, что «в 1990 году Михаил Горбачёв получил заверения на высшем уровне, что Запад не будет расширять НАТО и обеспечит буферную зону неприсоединения между восточной границей НАТО и Россией». Ну і кому вірити?
12. Мономах / 19 лютого 2015, 14:45
А щодо балачок про НАТО "до того" так ти що зовсім з Марса впав? Ось тобі фрагмент реферату для оболваненого молодняка: "Початком співпраці України та НАТО прийнято вважати листопад 1992 року, коли відбувся офіційний візит Генерального секретаря НАТО Манфреда Вернера в Україну. Того ж року Президент України Леонід Кравчук відвідав штаб-квартиру НАТО у Брюсселі. 8 лютого 1994 року Україна, перша з пострадянських країн СНД, підписала рамкову угоду програми НАТО “Партнерство заради миру”, а 14 вересня 1995 року було офіційно затверджено індивідуальну програму партнерства України з НАТО [40, ст. 211]. Наступним кроком, який наближав Україну до Північноатлантичного альянсу, стало підписання Хартії про партнерство України з НАТО у Мадриді 9 липня 1997 року[32, ст. 9]представляє собою документ, на основі якого визначаються сучасні умови світової безпеки, ролі НАТО у її підтриманні, становища та значення України у процесі збереження миру, взаємовідносини України і НАТО, зобов’язання України перед країнаим- членами НАТО" А ось із Вікіпедії: "План дій щодо членства в НАТО (ПДЧ НАТО) (англ. Membership Action Plan (MAP)) — є програмою дій для країн кандидатів у члени організації. Відповідно до статті 10 Північноатлантичного договору НАТО залишається організацією відкритою для прийому нових країн. ПДЧ прийнято 24 квітня 1999 року на саміті НАТО у Вашингтоні, США.

Бухарестський саміт НАТО 2008 або 20-й саміт країн-членів НАТО відбувся 2-4 квітня 2008 року в Бухаресті (Румунія). На порядку денному стояли питання про визнання Косова, військові дії в Афганістані, розширення Альянсу, шляхом приєднання до нього Хорватії, Албанії та Македонії, а також приєднання до ПДЧ України та Грузії. У пресі це зібрання охрестили "самітом великих надій" і "великих скандалів".
Можеш сам більшле понаходити. Але навіщо?
13. Мономах / 19 лютого 2015, 14:51
А тепер про людей сербозних, тих кого ти поважаєш і кого ні. Ну із поважаємих, так думаю, Бжезинський "Великая шахматная доска": "«… прежде всего Европа является важнейшим геополитическим плацдармом Америки на Европейском континенте. Геостратегическая заинтересованность Америки в Европе огромна»..

«Украина, новое и важное пространство на евразийской шахматной доске, является геополитическим центром, потому что само ее существование как независимого государства помогает трансформировать Россию. Без Украины Россия перестает быть евразийской империей».

«… расширенные Европа и НАТО будут способствовать реализации краткосрочных и долгосрочных целей политики США. Более крупная Європа расширит границы американского влияния - и через прием в новые члены стран Центральной Европы также увеличит в европейских советах число государств с проамериканской ориентацией, - но без одновременного образования такой интегрированной в политическом плане Европы, которая могла бы вскоре бросить вызов Соединенным Штатам в геополитических вопросах,…».

«Все потенциальные политические и/или экономические вызовы американскому преобладанию исходят из Евразии. В совокупности евразийское могущество значительно перекрывает американское. К счастью для Америки, Евразия слишком велика, чтобы быть единой в политическом отношении».

«В отличие от прежних империй,…. Америка стоит в центре взаимозависимой вселенной, такой, в которой власть осуществляется через постоянное маневрирование, диалог, диффузию и стремление к формальному консенсусу, хотя эта власть происходит в конце концов из единого источника, а именно: Вашингтон, округ Колумбия».
Зрозумів кому служиш? Не забувай що американський імперіалізм знаряддя в руках сіонізму. Якщо ти із них то дерзай тільки не лапши про патріотизм.
14. Мономах / 19 лютого 2015, 14:55
Ще добавлю із твого, думаю, друга: " «Американское глобальное превосходство, таким образом, подкрепляется сложной системой союзов и коалиций, которая буквально опутывает весь мир. Организация Североатлантического договора (НАТО) связывает наиболее развитые и влиятельные государства Европы с Америкой, превращая Соединенные Штаты в главное действующее лицо даже во внутриевропейских делах».
«…Кроме того, следует считать частью американской системы глобальную сеть специализированных организаций, особенно "международные" финансовые институты. Международный валютный фонд (МВФ) и Всемирный банк, можно сказать, представляют глобальные интересы, и их клиентами можно назвать весь мир» .
«Где-то между 2005 и 2010 годами Украина, особенно тогда, когда она добьется значительного прогресса в проведении реформ внутри страны и тем самым более четко определится как страна Центральной Европы, должна быть готова к серьезным переговорам как с Европейским Союзом, так и с НАТО».
«… любое расширение пределов Европы автоматически становится также расширением границ прямого американского влияния».

«Геостратегическая заинтересованность Америки в Европе огромна. В отличие от связей Америки с Японией, Атлантический альянс укрепляет американское политическое влияние и военную мощь на Евразийском континенте».
15. Мономах / 19 лютого 2015, 15:09
А це слова твого, думаю, ворога Сталіна:
"Многие дела нашей партии и народа будут извращены и оплеваны прежде всего за рубежом, да и в нашей стране тоже. Сионизм, рвущийся к мировому господству, будет жестоко мстить нам за наши успехи и достижения. Он все еще рассматривает Россию как варварскую страну, как сырьевой придаток. И мое имя тоже будет оболгано, оклеветано. Мне припишут множество злодеяний. Мировой сионизм всеми силами будет стремиться уничтожить наш Союз, чтобы Россия больше никогда не могла подняться. Сила СССР — в дружбе народов. Острие борьбы будет направлено прежде всего на разрыв этой дружбы, на отрыв окраин от России. .... С особой силой поднимет голову национализм…. Возникнут национальные группы внутри наций и конфликты. Появится много вождей-пигмеев, предателей внутри своих наций….
В целом в будущем развитие пойдет более сложными и даже бешеными путями, повороты будут предельно крутыми. Дело идет к тому, что особенно взбудоражится Восток. Возникнут острые противоречия с Западом… И все же, как бы ни развивались события, но пройдет время, и взоры новых поколений будут обращены к делам и победам нашего социалистического Отечества. Год за годом будут приходить новые поколения. Они вновь подымут знамя своих отцов и дедов и отдадут нам должное сполна. Свое будущее они будут строить на нашем прошлом».

«…Вековая борьба славянских народов за свое существование окончилась победой… Три года назад Гитлер всенародно заявил, что в его задачи входит расчленение Советского Союза…».

«Первая мировая война разыгралась на спинах славянских народов. Мы видим, что и вторая мировая война — идет на спинах славянских народов.… Вся история жизни славян учит, что этот союз нам необходим для защиты славянства…»

А ми вже тепер бачимо, що і третя світова війна йде на спинах словян. Бачимо, та не всі. А жаль. Це пишу не для тебе, а для людей яких ще можна вирвати із стану зомбі.
16. Мономах / 19 лютого 2015, 15:14
Так що вчи історію. У книжковому магазині є книжка нашого земляка Бобошка називається "Дневник приказчика". Ну цо обробка його щоденника який він вів для себе а потім його Погода вирішив видати як книжку. Так от там його записи часів революції. Там є багато цікавого. Є й таке: 10 листопада 1917 року: «…Москва, Казань, Киев и ряд других городов разрушены. Большевики одержали верх, и Бог знает, что будет, но хорошего не ожидать, Россия погибла, погибла безповоротно. Центральная Рада провозгласила Украинскую Республику, но какой злой иронией звучит это именно теперь, когда кругом все рушится. Не свободными гражданами, а жалкими рабами будем мы, но кто виноват? Я не могу уяснить себе этого». Почитай. А то нацагітатори мозги перепрограмували.
17. Мономах / 19 лютого 2015, 15:18
Нет, мы правильно поступаем, что так сурово караем националистов всех мастей и расцветок. Они лучшие попутчики наших врагов и злейшие враги собственных народов. Ведь заветноая мечта националистов – раздробить Сов. Союз, и тогда он станет легкой добычей врагов. Народы же, населяющие Советский Союз, в своем большинстве будут физически истреблены, оставшаяся же часть превратится в бессловесных и жалких рабов завоевателей.

« Но современем потомки поймут и справедливо оценят нашу борьбу, нашу правоту. Вероятно, меня будут упрекать в твердости и бессердечии. Но ни один честный человек не сможет обвинить меня в личной заинтересованности, в классовой несправедливости». И.Сталин.
А ну запереч.
18. Боб Роб / 19 лютого 2015, 15:41
(
13.Мономах
««В отличие от прежних империй,…. Америка стоит в центре взаимозависимой вселенной, такой, в которой власть осуществляется через постоянное маневрирование, диалог, диффузию и стремление к формальному консенсусу, хотя эта власть происходит в конце концов из единого источника, а именно: Вашингтон, округ Колумбия».)Так то воно так,але є й інший полюс.І той полюс-Росія.А вона теж імперія,й засоби забезпечення власних апетитів у цієї імперії більш агресивні.До речі,глобалізм штука утопічна,імперіям залишилось не довго.


[[ЦИТАТА|13|Мономах|, Евразия слишком велика, чтобы быть единой в политическом отношении».»
Про що Ви?Нам ще контенинтальних імперій не хватало.
19. Мономах / 19 лютого 2015, 15:49
9.Микола Гузченко
«
А для чого Росії ядерна зброя? Для захисту Росії?»

Абсолютно вірно. Аби не хотілось "рук простягати". Тільки у Росії велика територія і якщо по ній влуплять то все одно щось залишиться, чого не скажеш про Європу. І європейці добре розуміють що їх зробили заложниками.
І про твій ролик. Ти не ролики дивись а подивись на військовий бюджет США І РФ і порівняй і дай відповідь на питання чому він у агресора-РФ в рази меньший ніж у США-миролюба. Їм то точно ніхто і нічого за океаном не загрожує. Чи скажеш Путін їх поїде завойовувати?
20. Мономах / 19 лютого 2015, 15:55
18.Боб Роб
«Про що Ви?Нам ще контенинтальних імперій не хватало.»

Ну хіба то я. То ж Бжезинський - друг наших свідомих і радник Обами. А точніше - куратор. Вони ж будують світову імперію, такими категоріями і мислять.
21. Мономах / 19 лютого 2015, 16:02

18.Боб Роб
«Про що Ви?Нам ще контенинтальних імперій не хватало.»

Це ж прийом такий - "держи вора". Самі будують, а на увест світ кричать - Путін.
А взагалі то в тім і вся проблема що при сучасному розвитку альтернативи глобаізації немає. Купи глобус. Кожен метр землі вже у ротшільдів у компютері. Думаєш то просто так кадастри різні і т.п. Для покращення як тобі кажуть. Фіг вам. Так от питання стоїть чи удасться їм увесь світ підкорити і поставити на коліна чи світ таки прочманіє і скаже своє "ні" і буде шукати інші недоларові схеми стосунків між державами.
22. ГістьСайту3 / 19 лютого 2015, 17:54

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
23. ГістьСайту3 / 19 лютого 2015, 18:18

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
24. ГістьСайту3 / 19 лютого 2015, 18:19

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
25. ГістьСайту4 / 19 лютого 2015, 19:39

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
26. непроханий гість / 19 лютого 2015, 19:58
Оце вам люди добрі відповідь у кого сайтик на довольствії. Чи може просто хабаду злякався? Я встиг подивитись. ждемо тепер Пурім. Я навіть ссилку не зберіг. Жаль. Треба її розтиражирувати якось. Може таки не всі українці розум втратили.
27. ГістьСайту4 / 19 лютого 2015, 20:16
26.непроханий гість
« Я навіть ссилку не зберіг.»

Я повторю - Посилання на youtu.be
28. Боб Роб / 19 лютого 2015, 21:01
27.ГістьСайту4
«Я повторю - Посилання на youtu.be»

Нічого нового.Просто інший пастор,та видозмінена проповідь.Шукаєте адептів?
29. Маска / 19 лютого 2015, 21:07
27.ГістьСайту4
«26.непроханий гість
« Я навіть ссилку не зберіг.»

Я повторю»
Тема тут не популярна. Ви вже почали надоїдати своїми каганатами. Чому так часто міняєте ніки? Вас і досі банять обох? Правильно й роблять. Нацизм не пройде.
30. ГістьСайту4 / 19 лютого 2015, 21:11
29.Маска
«Ви вже почали надоїдати своїми каганатами.»

Так, тебе ніхто не чіпає, а ти весь час - Гав і Гав!
31. Маска / 19 лютого 2015, 21:16
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
30.ГістьСайту4
«Гав і Гав!»
Це вже тут було від тебе колись. Можеш гордитись, навіть раніше ніж від того дебіла з Лайф ньюс. Тобі не прикро, що вся слава тільки йому?
32. Мономах / 19 лютого 2015, 21:20
29.Маска
«Нацизм не пройде.»

Який ти нацизм маєш на увазы? Самий крутий нацизм прописаний в Быблії - це обраність народу. Не хіло пацани придумали. Взяли бога за бороду.
А ніки міняєм тому що "свобода слова". Чи ти думаєш що от не х.. делать.
33. Мономах / 19 лютого 2015, 21:28
29.Маска
«Тема тут не популярна.»

Тема хоч і не популярна, але житєво найважливіша. Для обраного народу також, так що ти не дуже радій. Відомо ж що "поки грім не гряне..." А от коли гряне тоді і вам від дурного мужика перепаде. Чесно скажу, я вам не завидую. Навіть співчуваю.
34. Маска / 19 лютого 2015, 21:29
32.Мономах
«А ніки міняєм тому що "свобода слова". »

Так не порушуйте правил -- і буде вам щастя.
32.Мономах
«Самий крутий нацизм прописаний в Быблії »
Релігієзнавство -- не моя парафія. Але думаю, що не тобі судити, як там написано. А те, що ти тут пропагандониш (через тебе навіть нове слово тільки що придумав:) ) -- дійсно є нацизм.
35. Мономах / 19 лютого 2015, 21:31
28.Боб Роб
«Нічого нового.Просто інший пастор,та видозмінена проповідь»

Якщо нічого нового, то чому досі не розібрався? Чи ти також з обраних? Ви що тут весь сайт обсіли? І косите під свідомих.
36. Маска / 19 лютого 2015, 21:43
35.Мономах
«Ви що тут весь сайт обсіли?»
А ти що думав?! Де ти -- там і ми! Нацизм не пройде!
37. Мономах / 19 лютого 2015, 21:45
34.Маска
«Так не порушуйте правил -- і буде вам щастя»

Щастя ні нам ні вам не буде, якщо ви за розум не візьметесь і не забудете про свого Мошіаха. Знаєш фразу кота Лепольда "ребята давайте жить дружно" і по чесному.
А чим я правила порушую? Он в одному із коментів навів цитату із Біблії і його видалили. Виявляється що із Біблії можна цитувати тільки те що вам вигідно? Круто!
Біблія це не лише релігієзнавство, а формування світогляду для бидла. Думаєш навіщо церков набудували?
38. Мономах / 19 лютого 2015, 21:52
34.Маска
«Релігієзнавство -- не моя парафія. Але думаю, що не тобі судити, як там написано.»

Як ти просто викручуєшся. Не моя парафія, не тобі судити.. А кому судити, коли моїх онуків вже в школі охмуряють "християнською єтикою". Це на голову сіли і ноги звісили. У нас поки що по конституції світська держава. От перепишите конститцію тоді буде видно. Чи вам не впервой її х..рить? Ясно - божий народ.
39. Маска / 19 лютого 2015, 21:54
37.Мономах
«Щастя ні нам ні вам не буде, якщо ви за розум не візьметесь і не забудете про свого Мошіаха. »
Якби ще знати, хто це такий...:))) Тільки не трудись тут, я пожартував, мені це не цікаво.
40. Мономах / 19 лютого 2015, 21:59
36.Маска
«А ти що думав?! Де ти -- там і ми! Нацизм не пройде!»

Та вже тепер бачу, а раніше б і не подумав. А нацизм, він тільки ваш буває і тих кого ви на службу до себе берете типу тягнибоків і інших свідомих.
41. Мономах / 19 лютого 2015, 22:04
39.Маска
«Якби ще знати, хто це такий...:))) Тільки не трудись тут, я пожартував, мені це не цікаво.»

А ти почитай сам. Не гарно якось коли білі плями в ерудиції.
42. маска / 19 лютого 2015, 22:13
Дайте найтупішу тему а парочку ідіотів які з ней зроблять наукову гіпотезу знайдете тут.
43. Маска / 19 лютого 2015, 22:16
41.Мономах
«Не гарно якось коли білі плями в ерудиції.»
Не думаю, що багато втратив.
44. Мономах / 19 лютого 2015, 22:22
42.маска
«Дайте найтупішу тему »

Тема не найтупіша, а повторюсь ще раз, життєво найважливіша.
43.Маска
«Не думаю, що багато втратив.»

Та й я не думаю, тому що ти просто дурачка включаєш і все добре знаєш.
45. Микола Гузченко / 20 лютого 2015, 12:14
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
17.Мономах
«А ну запереч.»

А тебе в методичках лаконічності не навчили? Чи вони радять засирати мозг? Не якістю висерів - так кількістю? Мені важко зрозуміти, яке відношення американська конституція, Бжезинський і Сталін мають до предмету нашої розмови, та й камєнтіть оці простині тексту не бачу сенсу.
Ітак, що ми маємо по суті.
"Меморандум про непоширення НАТО" - Аналітик Михайло МакГвайр запевнив, що його запевнили, ніби хтось в Америці на найвищому рівні в телефонному режимі запевнив президента неіснуючого нині СРСР Горбачова, що нібито НАТО не буде поширюватися. Заєбісь такий меморандум. )
Про похєрення Конституції - безрезультативне мляве перекладання бумажок з НАТО на протязі 23-х років. Вже похєрили так похєрили. ) Перекладання бумажок, між іншим, почалося ще задовго до прийняття Конституції. Тим часом твої духовні лідери крутять свою конституцію як блядь в угоду вождю. Це ж нічого? Їм же ж можна, а українцям - ні?
19.Мономах
«дай відповідь на питання чому він (військовий бюджет) у агресора-РФ в рази меньший ніж у США»

Та тому, що РФ - убога країна на тлі США. Були б багатші, менше б крали - були б інші бюджети. Тим часом кількість військових у 130-мільйонній Росії більша, ніж у 300-мільйонних Штатів. Бо на солдат грошей багато не треба.
І ето... Поради свої тримай при собі. Даватимеш їх, коли попросять.
46. Мономах / 20 лютого 2015, 14:38
45.Микола Гузченко
«А тебе в методичках лаконічності не навчили?»

Я ж нашвидкоруч писав тож не до лаконічності було. Чи ти хочеш щоб я тратив час нвідомо на що і писа тобі поеми? А тепер щодщо "меморандуму". Ну нехай буле не меморандум, назви його договорняком чи ще якось. З цієї ж до речі опери і меморандум про гарантії безпеки Україні. Я просто памятаю, що було таке в пресі ще в СРСР ну і написав так. А про те що то не моя придумка свідчить і згадана мною книга Мк.Гвайра. Щод НАТО я тобі також навів приклади що це питання давнє і не мною придумане. А ти забув як був шухер коли Юлька будучи премєром разо з Яценюком - головою ВРУ хотіли щоь там підписати закулісно щодо НАТО? Все це пусті суперечки і в не такому форматі їх вирішувати. Порад не даю коль не хочеш. Живи на "своей волне".

47. Микола Гузченко / 20 лютого 2015, 16:27
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
46.Мономах
«Я ж нашвидкоруч писав тож не до лаконічності було. Чи ти хочеш щоб я тратив час нвідомо на що»

Тобто написати один короткий камєнт - це більше часу, ніж написати п’ять довгих? Ок, понятнєнько. )
46.Мономах
«Ну нехай буле не меморандум, назви його договорняком чи ще якось. З цієї ж до речі опери і меморандум про гарантії безпеки Україні.»

З цієї опери?! Офіційний документ з конкретним текстом, підписаний главами нині існуючих держав у конкретний день і в конкретному місці - це з тої опери, що і якась розмова Горбачова телефоном з невідомо ким "на найвищому рівні"?! Шизофренічнєнько так.. ) Читачеві на замітку:
Посилання на uk.wikipedia.org
46.Мономах
« А ти забув як був шухер коли Юлька будучи премєром разо з Яценюком - головою ВРУ хотіли щоь там підписати закулісно щодо НАТО»

А-а-а, ну да, точно. Хтось щось там хотів із кимось там підписати... Оце похєрили Конституцію, падлюки такі... )

Так от я до чого вів. Брехун і огидний троль майже завжди виграє холівар в камєнтах, бо він завжди впевнено пише хуй зна шо у великій кількості. У нього багато часу і писати він може що завгодно. Уся його писанина - пшик, але на аргументоване спростування будь-якого висера іде багато зусиль, і мало хто захоче цим займатися. В результаті виходить, що все це гімнометання залишається без відповіді, і думка огидного троля за рахунок кількості і агресивності висерів стає панівною. Це погано, а тому таких тролів треба оперативно банить нахуй.
48. Маска / 20 лютого 2015, 16:38
47.Микола Гузченко
«Це погано, а тому таких тролів треба оперативно банить...»
Та їх і банять, а вони лізуть і лізуть у новій личині, навіть з нових ІР. Робота в них така... Мене дивує інше. Судячи з усього, пишуть вони не з Сколково чи Ольговки, наприклад. Вони серед нас. І це сходить їм з рук. Надіюсь, що це тимчасово.
49. Мономах / 20 лютого 2015, 17:02
47.Микола Гузченко
«Офіційний документ з конкретним текстом, підписаний главами нині існуючих держав у конкретний день і в конкретному місці - це з тої опери, що і якась розмова Горбачова телефоном з невідомо ким "на найвищому рівні"?! »

Ну й чоо ж ваш Обама його не виконує? Та того що їм по барабану офіційні документи у них є свій план. План той "озвучений" в книзі Бжезинського. СРСР не для того розвалювали щоб вам тут якісь блага дати. Для чого, пояснив Сталін і я тобі написав про це. І не важливо був там якийсь меморандум чи ні але був і є план будівництва "нового світового порядку". Порпатися у дрібницях не має сенсу коли відоме основне завдання і воно виконується. Те що зробили з Україною, ще раніше зробили з Югославією. Путіна тоді ще не було. А КОнституцію по .х.ли на Майдані. Теж начебто важливий навіть основний документ. Ну і що?
50. Мономах / 20 лютого 2015, 17:04
Ось тобі для прикладу цитата із книжки генерала Франко: "В речах нашего Каудильо встречается одна фраза, которую я бы приказал запечатлеть на стенах зданий и в книгах по истории в поучение детям, чтобы уничтожить раз и навсегда зародыши раскола в нашей среде. Я вспоминаю изготовленный в Великобритании лозунг «Испанцы против испанцев», который позволил нашим врагам за несколько лет достичь того, чего они не могли достичь, несмотря на все войны, которые вели против нас".
(Франсиско Франко. Масонство. Москва, «Слава!» ООО «Форт-Профи»— 2008.
Книга написана знаменитым диктатором Франсиско Франко (1892-1975), выдающимся государственным и военным деятелем, которого заслуженно называли Вождём испанской нации.)
Таке зробили і з нами.
51. Микола Гузченко / 20 лютого 2015, 17:48
49.Мономах
«Ну й чоо ж ваш Обама його не виконує?»

Ой, я ж про Обаму якось і забув... Це ж він (жид же ж мабуть?), сволота така, окупував російськими військами Крим, ще й Путіну промову написав з цього приводу, а тепер під російськими прапорами мордує Донбас. Ач який підступний! Він і школи в Росії закриває, і лікарні, і електрички відміняє. При Буші такого не було.
49.Мономах
«Порпатися у дрібницях не має сенсу коли відоме основне завдання і воно виконується.»

Ну да, плєвать на дрібниці типу міжнародного права, законів, договорів, фактів. Є жиди і прокляті американці - давай їх боятися, бачити їх скрізь і воювати проти них будь-якими засобами.
Щось ти, Бунд, почав мені набридати. Слабі якісь методички вам видають, невже на цю єрєсь люди ведуться?
52. Маска / 20 лютого 2015, 18:10
Колька ведуться ще й як. Вони як губки все всмоктують а потім дехто тут видає а дехто на інших сайтах. Є офіційні документи загальновідомі факти та ціла купа розумників з інтерпретацією інтерпретованого. Любі факти можна перекрутити любий абсурд логічно пояснити. Все залежить від рівня освіченості слухача і бажання кічитися своїм розумом писача.
53. Маска / 20 лютого 2015, 18:29
52.Маска
«Колька ведуться ще й як»
Тепер я впевнений, хто тут так любить писати під чужими ніками. Не важко порівняти техніку написання цього посту з іншими постами Мономаха. Коми видали, вірніше системна їх відсутність.:))) Так що ти, Читач, Бі Ля, Бунд, може ще щось забув, а тепер Мономах -- не просто троль, а брехливий і гнилий, бо колись розпинався, що це не ти. Хоча, можливо, саме тоді то був і не ти...
54. Микола / 20 лютого 2015, 18:46
Для Маски і її рідних та згаданих тут. У простому реченні кома ставиться:
Між однорідними членами речення, не з’єднаними сполучниками, з’єднаними двома або більше однаковими сполучниками чи протиставними сполучниками, або при повторенні слова, наприклад:

А тим часом місяць пливе оглядать
І небо, і зорі, і землю, і море

—Тарас Шевченко

Для виділення звертань, прикладок, порівняльних зворотів, відокремлених означень, зворотів, що уточнюють чи обмежують зміст, вставних слів чи вставних речень:

Слався, мій народе, мій гордий, чесний, добрий, молодий

—Микола Вінграновський
55. Микола / 20 лютого 2015, 18:48
Хлопці й дівчата закінчуйте цей балаган. Давайте по темі писать. Правий Яценюк чи ні. Потрібно його сприймати як політика що відбувся, чи як політика невдаху.
56. Маска / 20 лютого 2015, 19:28
53.Маска
«Так що ти, Читач, Бі Ля, Бунд, може ще щось забув, а тепер Мономах -- не просто троль»
Звичайно, забув. Ще Микола. Можливо, хотілося підписатися "Микола Гузченко", та не виходить :)
57. Мономах / 20 лютого 2015, 19:37
56.Маска
«Звичайно, забув. Ще Микола.»

Ну тут ти точно не вгадав. Ти так скоро мені усі ніки поприписуеш.
58. Мономах / 20 лютого 2015, 19:42
52.Маска
«Любі факти можна перекрутити любий абсурд логічно пояснити. Все залежить від рівня освіченості слухача і бажання кічитися своїм розумом писача. »

Ти й тут правий. Тільки факти інколи й перекручувати не потрібно, бо якщо в голові "операційна система з вірусами" то і інтерпретація фактів буде відповідною. А у іудеїв на входіі виході стоїть інвертор, вони зразу перекручують все, так і пишуть і читають. І тоді їм усе зрозуміло а люди ніяк не второпаюь як це так Яйценюк обіцяв одне а робить інше.
59. Мономах / 20 лютого 2015, 19:44
55.Микола
«Правий Яценюк чи ні. Потрібно його сприймати як політика що відбувся, чи як політика невдаху.»

Колю Яценюк правий тільки для себе. Він сюди прийшов свої питання вирішувати а не твої чи наші. Он Маска на цьому добре розуміється але не розповідає.
60. Мономах / 20 лютого 2015, 19:47
53.Маска
«Тепер я впевнений, хто тут так любить писати під чужими ніками»

Щодо ніків я ж тобі вже пояснював. Якби не банили я б їх і не міняв, а так змушений. Так що ніякі вони не чужі а просто різні. А якщо ти вважаєш що то я писав під ніком наприклад "Маска" чи "Шофер" чи які там не памятаю, у когось понос цілий був, так ти помиляєшся і переконувати я тебе не збираюся. Шалом.
61. Мономах / 20 лютого 2015, 19:51
51.Микола Гузченко
«
Ой, я ж про Обаму якось і забув... Це ж він (жид же ж мабуть?), сволота така»

Сперечатись з тобой не буду я добі достатньо написав словами авторитетних людей, але ти "на своїй хвилі" і все це марно. Маска хоч прикидається, а ти просто не розумієш. Але щодо Обами. Ти вгадав. Пошарся в неті і знайдеш що його мама прибалтійська єврейка. Самі євреї це визнають.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації