Вхід | Реєстрація

У Нових Санжарах відкрили пам’ятник Небесній Сотні

У Нових Санжарах відкрили пам’ятник Небесній Сотні

25‑го березня на місці, де рік тому проводили народне віче, знову зібралися новосанжарці. Цього разу — щоб узяти участь у презентації пам’ятника загиблим героям Майдану.

 

Птах із сотнею пір’їн

Нагадаємо, що місце встановлення майбутнього пам’ятника одразу після розстрілу Небесної Сотні визначив тодішній селищний голова Андрій Река. Кілька тижнів у Нових Санжарах стояли скриньки збору коштів на пам’ятник Небесній Сотні. Пізніше на обраному місці з’явився фундамент і будівництво зупинилося. Багато розмов ходило про те, яким буде пам’ятник загиблим героям. Учасники Майдану пропонували встановити на п’єдесталі щит, палицю та каску, із якими учасники Революції Гідності не розлучалися під час активних подій у центрі столиці. Зрештою, у свій останній бій герої Небесної Сотні ішли переважно із простими дерев’яними палицями та щитами.

Пізніше новосанжарські художники намалювали кілька ескізів майбутнього пам’ятника. На якому зупинилися — не було відомо. До самого дня відкриття у Нових Санжарах ніхто не уявляв, яким же буде пам’ятник Небесній Сотні. Точно було відомо, що вже 25‑го березня його урочисто відкриють, а за годину до відкриття пам’ятника у Нових Санжарах закладуть парк Борців за свободу та незалежність України. Про це повідомив тепер уже народний депутат України Андрій Река.

До відкриття пам’ятного знаку неподалік фундаменту пам’ятника розташовувались два позолочені леви, які незрозуміло чому з’явилися тут ще влітку минулого року. Який стосунок ці, безумовно, благородні тварини мали до подій на Майдані та розстрілу Небесної Сотні — незрозуміло. Відомо було лише, що такі ж скульптури прикрашали вхід до Парку Перемоги. Появу левів там, де стоятиме пам’ятник Небесній Сотні, більшість новосанжарських активістів сприйняли негативно. Та рівно за день до відкриття пам’ятника левів прибрали. Їх поставили на імпровізованій літній сцені неподалік будинку РДА, де щороку виступають колективи на 9 Травня та інші свята.

На відкриття пам’ятника прийшли близько сотні новосанжарців, а також приїхали голови райдержадміністрацій та губернатор Полтавської області Валерій Головко, запрошені Андрієм Рекою. Почалося відкриття із освячення пам’ятника священиками на чолі з єпископом Полтавським і Кременчуцьким Федором.

Після освячення з пам’ятного знаку зняли покривало і перед новосанжарцями постав пам’ятник Небесній Сотні. Він складається з високих, понад людський зріст, металевих язиків вогню, серед яких лежать стилізовані обгорілі основи шин. А темний металевий птах немов би вилітає з вогню.

— Це птах, який поніс душі Небесної Сотні. Якщо порахувати, то на ньому рівно сто пір’їн, — пояснив новосанжарцям Андрій Река. Також він зауважив, що кілька цікавих пропозицій щодо вигляду майбутнього пам’ятника вирішили об’єднати в одну.

Губернатор Полтавської області Валерій Головко у своїй промові на відкритті зауважив, що через рік після Майдану держава ще не втілила у життя всіх тих змін, яких вимагали люди. Проте підкреслив, що країна змінюється, йде правильним шляхом. І цей процес є невідворотним.

 

Яценюк пообіцяв гроші об’єднаним громадам

Саме про напрямок розвитку країни і, зокрема, Полтавської області,  активісти «Новосанжарської самооборони Майдану» та інші активні новосанжарці після відкриття пам’ятника говорили з Валерієм Головком. Передусім запитували про адміністративно-територіальну реформу. Люди головним чином нарікали на те, що інформації про переваги такого реформування немає не тільки на рівні сільських рад, але й державних адміністрацій. Валерій Головко тут-таки на місці дав доручення голові Новосанжарської РДА Сергію Бульбасі провести у районі відповідні наради, аби дати відповіді на гострі питання. А питань цих назбиралося чимало. Головне із них — чому замість обіцяної децентралізації (читай: передачі на місця грошей і повноважень – авт.) сільським радам влаштовують звичайне укрупнення. Відповідаючи на це питання, Валерій Головко запевнив, що кошти сільським радам таки дадуть, але… вже після об’єднання.

— Я говорив по телефону із прем’єр-міністром Арсенієм Яценюком. Він запевнив, що фінансування під об’єднані громади обов’язково буде! — зауважив губернатор.

Також заспокоїв Валерій Головко і тих, хто непокоївся, що у селах, де зникнуть сільські ради (а, відповідно, — і депутати — авт.), нікому стане захищати місцеві громади.

— У них же будуть старости. Вони зможуть впливати на рішення, які прийматиме об’єднана громада! — запевнив губернатор.

Як з’ясувалося у розмові із Валерієм Головком, Полтавщина є мало не пілотною областю у проведенні адміністративно-територіальної реформи.

— Ще ніде в Україні цей процес не пішов, ми перші, хто його розпочинає, — зізнався губернатор.


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Суспільство


1. Маска / 2 квітня 2015, 13:38
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Пам"ятник сотні треба було ставити на місці пам"ятнику леніна, там і місце облаштоване уже. І нехай до нього на поклон ходять нацики, а левики нехай би стояли там де і раніше, а то засрали площу, далі вже нікуди - по під кожним деревцем пам"ятник.
2. Маска2 / 2 квітня 2015, 14:13
1.Володимир ПАРШЕВЛЮК
«
Валерій Головко тут-таки на місці дав доручення голові Новосанжарської РДА Сергію Бульбасі провести у районі відповідні наради, аби дати відповіді на гострі питання. А питань цих назбиралося чимало.
»

та той бульбаха двох слів до купи не зв"яже, він уміє тільки сігарєти, пиво та напітки продавати, та ото ще реці дупу навчився гарно вилизувати. ото й всі його заслуги
3. traktorist / 2 квітня 2015, 15:40
Якщо Арсеній Кулявлобович гроші пообіцяв,то так воно і буде.Це ж самий чесна людина(після Петра Олексійовича,звичайно).
4. Мохаммед / 2 квітня 2015, 16:24
Із статті "Еврейское счастье Майдана":

"Подсчитав потери «небесной сотни», павших от рук наемников США из частной армии Academi, сделавших целенаправленными убийствами безоружных людей необратимость победы Майдана, лидеры революции бросились делить вожделенную власть.

Кроме постов и полагающихся к ним преференций в виде охраны и денежных потоков, новые политические силы Украины решили сделать ставку на националистических настроениях толпы.

Почему так? Ответ прост: кроме национализма за душой новой власти нет ничего, чтобы было полезно стране и ее народу.

На самом деле на Украине произошла типичнейшая буржуазная революция, причем с явно выраженным еврейским лицом."
5. Мохаммед / 3 квітня 2015, 10:32
17.Чудо Юдо
«
(старослов’янсьткі вірування)
Аист (бочан, бусел, стерх) — особо почитаемая птица, наделяемая в народных представлениях человеческими свойствами. В легендах и весенних обрядах Аист выступает в роли охранителя и очистителя земли от гадов и прочей нечисти — змей, жаб, насекомых и нечистой силы.»

Ото ж та словянська птиця і полетіла на х...
І де ти бачив у нас хоч щось словянське? У нас навіть табу на вивчення словянської історії. Спробуй щось написати хоч в ЕХО - не надрукують. Зате книжка Чернявського "Повернення до витоків" всіляко рекламується. Якщо не читав, то підкажу, що там всіляко насаджується думка, що наші витоки починаються з іудухристиянізації Русі. Тобто від знищення усього словянського, у першу чергу вірувань наших, чи може не ваших, а моїх, предків. У підьвердження цьому в Кобеляках вже три церкви і будується четверта. Це не рахуючи всяких там єгов,баптистів, адвентистів і х... зна кого ще. А якщо взяти за основу твою версію, то треба було так і написати що та птиця символізує. А потім дати відповідь на питання, чого яке вона має відношення до хабадської революції під назвою Майдан. Тоді було б зрозуміло. Якщо цього не роблять, то виходить, що не ти правий, а я.
6. шофер / 3 квітня 2015, 10:44
Ну і ще є така відверта лажа для півеня:

Ось шо воно однажди ляпнуло на всю страну (гадаю любий це пригадає, хто живе не у погребі): Посилання на www.google.com.ua

Ну а раз так - давайте прикинемо, шо ж йому предстояло слухати:

Осьо раз: Посилання на www.youtube.com
Осьо два: Посилання на www.youtube.com

Осьо три: Посилання на www.youtube.com

Вище приведені посилання на Ютуб - лише крапля у морі, із усього написаного Кузьмою для його "вечірнього слухача". Як ви гадаєте - чи міг півень не знати про ці пісні у той момент, коли усій Україні по ящику давай таку обіцянку? Ясно шо ето не реально в принципі (інакше Кузьма був би живим і до сьогодні). А раз так - зацініть, яке лицемірство, яке чмошне рило треба мати, аби отаке ляпнути на всю Україну... "Сьогодні увечері, буду слухати пісні Скрябіна".

пс. Янукович із Азіровим (Криза мінєт папізже), у порівнянні із цим півенем, виглядають як діти.
7. шофер / 3 квітня 2015, 10:56
І ще такий момент показовий. Коли на сторінці поуку Гугл чи Ютуб, ви починаєте набирати перші букви / слова свого запиту, пошук внизу видає вам найбільш вірогідні продовження, аби ви дарма не клацали кнопочки і тапнули мишкою по готовому варіанту. Вірогідність, у свою чергу, визначається від частоти того чи іншого варіанту запиту.

Давайте поглянемо - який варіант запиту, як найвірогідніший, буде пропонувати пошук Ютуба, якщо ми почнемо набирати оте прізвище: Посилання на savepic.net

Круто ))
8. Мохаммед / 3 квітня 2015, 11:08
19. шофер
«Ось шо воно однажди ляпнуло на всю страну (гадаю любий це пригадає, хто живе не у погребі): Посилання на www.google.com.ua»

У Кузьми там є такі слова: «Не помагайте нам, але й не заважайте, ми краще знаємо, як жити у сімї». Так от я з ним не згоден. Ні х… ми не знаємо. Якби знали, такого б не було. А так нас «розводять, як котят». Здається так колись Литвин казав.
От запропонуй наприклад у музичній провести вечір пам’яті Кузьми і виконати оті його пісні… Що із цього вийде? Зате вони там проводять вечори чи якісь лекторії, не суть важливо як воно зветься, про небесні сотні і майдани. І ти поспілкуйся з викладачами і побачиш, що вони навіть не зрозуміють що ти хочеш їм сказати. Ну і хто винен? Скажуть – Путін.
Колись років приблизно п’ять тому бачив передачу з Кузьмою на якомусь УкрТВ. Там йому ведуча задавала різні питання але я запам’ятав про війну. На той час про «нашу» війну ще ніхто і не здогадувався. Так от він сказав приблизно таке: «Ну можуть масони і війнушку якусь організувати». Ведуча при цьому витріщила очі і здивовано запитала: а при чому тут масони? Що ви таке говорите.» На що Кузьма сказав: Ну а хто ж війни починає, невже вам це невідомо. Так що Кузьма був в темі, цікавився мабуть. Але слабо вивчив цю тему і недооцінив загрози.
9. Мохаммед / 3 квітня 2015, 11:16
16. шофер
«А ще пригадай як Коломойський грозився розповісти людям правду про майданівську сотню якщо у нього відберуть якісь там активи.. (забув тільки які...). Ну понятно шо Бєня не Путін, і не Буш, і може так тупо понти гнати.»

Ти Коломойського недооцінюєш. Він голова Європейського єврейського конгресу(ВЕК). А це означає, що усі хабадники Європи у тій чи інші мірі під його впливом. Серед них можуть бути навіть президенти. Ми ж не знаємо хто є хто. Саркозі, напркилад, єврей, така ж начебто і Меркель. Так що тут питання - хто ким керує. Ясно що Беня знає про Майдан і хто ту сотню розстрілював. Але велика ймовірність що там і його слід. Так що говорити він те міг і для понту. Десь зустрічав у Ходоса, що там була така собі зондер команда снайперів із Ізраілю Інформація, мовби, з єврейських джерел.
10. Мохаммед / 3 квітня 2015, 11:27
Я вже колись отут писав, що приблизно два роки тому (можна знайти точну дату) у Києві проходила виїздна сесія Европейського єврейського парламенту і на ній, нас не спитавши, було прийнте рішення про український вектор розвитку - ЕС. От з того моменту мені і було вже все зрозуміло -"процес пошел". В який спосіб це буде зроблено - то деталі. В них можна і не копатися. Після того і Януквич почав крутити і ваши і нашим. Не було у нього рішучості і ума, та і рило ж у пушку. Це я ще й до того що ти намагаєшся докопатися до того що Путін мав на увазі коли запустив кіно про Крим. Якщо є час можна покопатися, але в стратегічному плані ясно. Треба мабуть ще раз те кіно продивитися а то я його раз подивився і то не дуже уважно.
11. Нс777 / 3 квітня 2015, 12:19
13.Мохаммед
« Щоб там не грузили свідомі але без згоди народу Криму такого б не відбулося. »

Ти віриш у казки шо в том Криму у народу хтось якоїсь згоди питав?Фантастічеська версія однако.
12. Мохаммед / 3 квітня 2015, 13:01
25.Нс777
«
Ти віриш у казки шо в том Криму у народу хтось якоїсь згоди питав?Фантастічеська версія однако.»

Навіщо мені ваші казки. Я вірю в те що "якщо суч.ка не схоче кобель не скоче". А ви тут грузите всяку х..ню. Поїдь в Крим і поспілкуйся а не дивись укрящик.Той ящик як дивишся так в Донбасі кожен день терорисит тільки те й роблять що обстрілюють мирні міста і села. А тепер дай мені відповідь: ти бачив по ящику чи в газеті щоб якийсь пяний шахтарь-"патріота" взяв і підірвав чи зарізав чи застрелив хоч одного "терориста"? Чи скажімо селяни взяли вила і пішли на "терористів". Це ж так би було логічно. Народ повстав проти терору. Так у наших свідомих немає ума навіть сфальшувати таке, щоб тоді можна було б в щось повірити. ВОни тупо сто разів показують як терористи обстрілюють села. Це сюжети для де.блів. і свідчення про те наскільки вони нахабно плюють в обличчя нормальним людям. А ти вважаєш себе гордим, але мовчки ті соплі ковтаєш. Ну тут я тебе не переконаю. Вважаєш, що то правда, вважай. Окупантів або зустрічають хілбом сіллю, або йдуть у партизани. Про партизан донбасу я щось не чув навіть по нашому ящику. А чому? Чому там в 41-му була Молода гвардія, а зараз немає?
13. Мохаммед / 3 квітня 2015, 13:13
24. шофер
«Не стільки докопатися, скільки донести це хоча б комусь одному із насілєнія.»

Якби ж була якась своя газета. А так мало тут народу тусується. Та ще він увесь же в стані зомбі. От може колись був на сеансах гіпнозу, згадай. Там лохам кажуть зімкніть руки і думайте що не можете їх розімкнути. Поіт він щось там грузить, грузить і питає: хто не може руки розімкнути? Виходьте на сцену. І потім він робить з тими лохами все що забажає. Так от і у нас. 99% насєлєнія зозрєло для таких експериментів. Тепер йому можна грузити все що завгодно не напружуючись. Одномоменто з цього стану вже насєлєніє не виведеш. Повинно довготермінове лікування з реабілітацією. А може якась шокова "терапія". Може почне доходити коли будуть здихати з голоду. Хочу тут колись Миру Мир писав що цей народ у 33-му їв своїх дітей а жодного комісара не зїв. Бог його зна що й робити. Пояснювати марно. У них логічне мислення відключене. А може й "не пропадет наш скорбный труд"
14. Чудо Юдо / 3 квітня 2015, 13:28
18.Мохаммед
« якщо взяти за основу твою версію, то треба було так і написати що та птиця символізує. А потім дати відповідь на питання, чого яке вона має відношення до хабадської революції під назвою Майдан.»

Майдан організували українські олігархи, у яких офігєвший від безнаказаності старший синок Яника почав бізнес "відкушувати" (до цього прихватизувавши цілу купу більш дрібних бізнесів). А Яник сам жив на широку ногу і на все йому було начхати - все покривалося із золотовалютного фонду України, який за 4 роки зменшився до рівня 2003 року. Тут довго думати не потрібно, щоб зрозуміти. що довго у руля такий президент не простоїть: він за рекордні сроки втратив підтримку людей, партій, навіть дядь із баблом.
А Пуйло, побачившив, що прийшов момент, після якого він уже Україною вертіти не зможе, вирішив уривати шматки «зараз або ніколи». Попутно піднімаючи свої рейтинги.
А ти Мохамеде, можеш і далі шукати у елементарних речах Великі заговори і взмахи рук Всевишнього. Шолом!
15. Мохаммед / 3 квітня 2015, 13:45
28.Чудо Юдо
«Майдан організували українські олігархи, у яких офігєвший від безнаказаності старший синок Яника почав бізнес»

Олігархи майють прізвища, чому ти їх не назвиаєш? Так от усі оті олігархи мають іудейське походження. І дійсно коли Янек і Ахметов почали привласнювати собі багато чого, це вже було, по їхніх поняттях, занадто. Бо по їхнім торам і талмудам все повинно належати виключно їм. Так що частково ти правий. Ти навіть правий в тіт що Путін побачив що хаюад скоро безповоротно захопить вся Україну, знище все населення, привласнить всі землі і збудує тут Хазарський каганат який потім буде замахуватися і на російські землі. В тебе спотворене світосприйняття і його повинно виправити, якщо це можливо. Якщо ти Українець словянського походження. А якщо ні, то не заморочуйся. Завтра вже Ісход (Пейсах) печи мацу. Почитай Достоєвського і Даля, щоб маца була кошерна треба туди крові христянського младєнца добавить. Шалом.
16. микола / 3 квітня 2015, 14:10
І памятники і парки -все дуже добре , але чи не жде цього парку і памятника , доля СТЕЛЛИ в Кобеляках , де також було написано -ГЕРОЯМ 20-х років ........ .Чи через кілька років не найдеться якийсь піп , який буде валяти памятник , а Новосанжарці хлопатимуть в долоні , а в парку випиляє дерева на дрова , бо вони малоцінних порід ?
17. Чудо Юдо / 3 квітня 2015, 15:28
29.Мохаммед
« Ти навіть правий в тіт що Путін побачив що хаюад скоро безповоротно захопить вся Україну, знище все населення, привласнить всі землі і збудує тут Хазарський каганат який потім буде замахуватися і на російські землі.»

Продивись список російських олігархів.
Подивись чиєю технікою користуються росіяни(смартфони, комп’ютери, планшети...), на чиїх машинах їздять, у яких "Макдональдсах" харчуються і з чиїх каналів росіяни злизують ток-шоу...
Якщо вірити твоїм теоріям то Росія уже давно захоплена і сама у Каганат перетворюється, скільки б ти їй оди не співав. Один ти борець з Всесвітнім Злом залишився.. і ще Шофер, вірний помічник.
Або ж ти навіжений і твої слова - просто бред.
18. Чудо Юдо / 3 квітня 2015, 15:29
Ага, ледве не забув: Шапка! (шоломи набридли уже)
19. коментар / 3 квітня 2015, 16:17
піраміда і всевидящий глаз прорисовуеться...

совпаденіе ? чи і сюди добралися...
20. Мохаммед / 3 квітня 2015, 17:20
32.Чудо Юдо
«Продивись список російських олігархів.»

А хіба Путін тих олігархів наплодив? Ти забуваєш вже й те, що в тебе на очах відбувалося. А далі подивись скільки він їх вже розігнав. Тобі нагадати те, що на поверхні: Березовський, Гусинський, друг всіх наших "патріотів" Ходорковський, сам можеш сторінку написати, чого я тобі повинен вибирати. Ну і Путін же не старик Хотабич. Чи ти по своїм талмудам мислиш і думаєш, що з ними треба вчинити так, як ваші вчинили в 17-му з російськими буржуа і інтелігенцією. Та і українською також.
32.Чудо Юдо
«Подивись чиєю технікою користуються росіяни(смартфони, комп’ютери, планшети...), на чиїх машинах їздять, у яких "Макдональдсах" харчуються і з чиїх каналів росіяни злизують ток-шоу...»

Це ти вже зовсім в дитинство впав. Не відразу ж Москва будувалась. З 91-го Росію розграбили не менеше нашого. І масштаби там ого-го були. Попробуй тепер відразу щось налагодити. Але тенденції на відродження Росії очевидні. Інакще чому б "увесь світ" здіймав галас, що Путін, то Сталін і Гітлер разом узяті. А ще недавно він був у них "політиком року". Ти хоч трішки подивись, яка в Росії на неіудейських каналах ведеться просвітницька політика щодо отого що ти написав і тобі розвиднеться. А особливо в інтернеті. Нам такого і не снилося, та навіть і намеку ніякого немає у нас на відродження. У нас еліти немає, а там є. Мер Москви вже росіянин. А що у нас? Одного космонавта здихались, обрали іншого іудея. І це столиця!!! От тобі рівень нашого інтелекту. Ми приречені з такою елітою і таким рівнем інтелекту народу.

32.Чудо Юдо
«ти борець з Всесвітнім Злом залишився.. і ще Шофер, вірний помічник.»

Ти й тут помиляєшся. Сам себе похвалю. Он "амок" писав що зі мною згоден, його камент потім видалили, "Людмила" пише що так думає як і я. Так що не все ще втрачено.
21. шофер / 4 квітня 2015, 13:50
38.Мохаммед
«Може то вони самі і влаштовували? »
Вряд чи правда про це колись спливе.

До речі ще раз про Крим. Поспілкуйтеся із тими хто звідти возить ракушняк (будівельний камінь кольору поноса), і ви будете у шокє від разниці між тим що вам розкажуть люди, і тим що впарює ящик. Немає там до наших абсолютно ніякої вражди. Влітку можете запроста поїхати до моря, майже за дарма зняти кімнату. І повірте - ніхто вбивати грабувати вас не стане. Там нормальні урівноваженя люди. Віднесіться до них нормально - ми розуміємо і поважаємо ваш вибір, зараз приїхали до моря, побачити Крим. І до вас поставляться абсолютно адекватно.. Подобається це нам чи ні, але реалії такові - кримчани не захотіли залишатися із Україною. Повторюся - хто їзде туди по ракушняк, та спілкується із тамішніми лююдьми, підвтердить мої слова.

Реальна загроза вашому здоров’ю та життю це ваш півень у центрі києва, та його Донбас на якому він шиє бабло. Але точно не Крим і не люди які там живуть, повірте на слово.

Да - там зараз уйма вільного не зайнятого житла. Якщо ви поїдете туди та подасте заявку на російське громадянство, важайте що житло ви отримали. Це інформація не із ящика.
22. Мохаммед / 4 квітня 2015, 14:56
39. шофер
«Віднесіться до них нормально - ми розуміємо і поважаємо ваш вибір, зараз приїхали до моря»

Це ти таке чудне написав. Який вибір? Їх же там зєльоні человечкі штиками на референдум гнали. Жарт. Це так свідомі отут пишуть.
Мені ситуація та відома ще з минулого року. Одного знайомого кума там живе. Притому у татарському містечку і вони спочатку боялися відношення до них татар. Але все пройшло нормально і зараз всі довольні. А якби наші свідомі туди рило таки сунули то спровокували б татар на різню. Кримчанам просто повезло врятуватися, бо те що там хотіли заварить... куди там Добасу.
23. шофер / 4 квітня 2015, 22:41
40.Мохаммед
«Це ти таке чудне написав. Який вибір? Їх же там зєльоні человечкі штиками на референдум гнали. Жарт. Це так свідомі отут пишуть. »
Вони і за Донбас пишуть таке ж саме - нещасних наших людей примусили приєднуватися до Росії. А слабо зайти у любу соц. мережу, та подивитися що там пишуть оті примушені "українці"? На фоткі стоїть пацан, на вигляд 9-го шкільного класу, навколо нього ще толпа родичів та друзів. Половина у руках тримають калашников, а у коментарях до фотки матюччя в адресу києва, заклики до новоросії і т.д.

Із позицією кримчан ситуація точно та ж сама. Інша справа що там не було тривалої війни, можливо тому люди до наших не такі розізлючені.
24. шофер / 4 квітня 2015, 22:44
Бува навіть інколи по оголошенню спілкуєшся із людиною, запитуєш звідки звонять, відповідь - ДНР !!! (доволі переконливим впевненим тоном).
25. велосипедист / 5 квітня 2015, 09:48
41. шофер
« На фоткі стоїть пацан, на вигляд 9-го шкільного класу, навколо нього ще толпа родичів та друзів. Половина у руках тримають калашников,»

Та цеж не нормально.У теперішній час і так багато дітей не зовсім адекватних,а там ще й зі зброєю.Не з автоматами їм фотографуватись потрібно.На мою думку з таких небагато виросте патріотів свого краю,а от злочинцями стануть.
26. шофер / 5 квітня 2015, 13:48
43.велосипедист
«На мою думку з таких небагато виросте патріотів свого краю,а от злочинцями стануть.»
Ну у всякому разі заклики на фотках мають цілком патріотичний характер. Ну а взагалі все правильно. А взагалі то... патріотизм та злочинне вбивство, власне і є двома братами котрі ідуть поруч рука за руку. Так само як любов та ненависть.


Підкину думку на розсуд. Не судіть строго якщо це буде бредовиною. Запропоную банальне порівняння, у якому можливо намалюється хоча б тінь істини - нехай навіть зовсім неприйнятної та неочікуваної.

Перед вами дві людини, яких одинаково не влаштовує рівень та умови життя у їхній країні. Для вирішення такого питання:

1. Перший оголосив що бажає територіального відділення від діючої влади, та приєднання до влади іншої, котрій він більше довіряє. Попередня влада, звісно що його позиції не розділяє - із територіально впливових міркувань. Але і чоловік не бажає покидати свою територію, адже він відчуває для себе цю територію батьківщиною (кому територія впливу, а кому батьківщина). Через таку неузгодженість розпочинається війна.

2. Другий же, не став зациклюватися на якихось там батьківщинах, він просто зібрав валізу і... забув навіть адресу попереднього проживання.

Питання - хто із них більше заслуговує поваги? Той хто не спровокував війни, зберіг мир та життя, чи той хто будь що відданий своїй батьківщині, навіть ціною війни? Відповідь складна і не очевидна.
27. шофер / 5 квітня 2015, 13:58
44. шофер
«Питання - хто із них більше заслуговує поваги? Той хто не спровокував війни, зберіг мир та життя, чи той хто будь що відданий своїй батьківщині, навіть ціною війни?»
Інакше кажучи - мігранти котрі виїхали до інших країн, чи кримчани котрі сказали що ми нікуди звідси не поїдемо, але хочемо бути Росією. Мета у обох одна, але реалізація різна. Ми голосно засуджуємо других як зрадників, майже не помічаючи зради від перших - в воно у той час, виясняється.. не все так однозначно.

Розсудок на цю тему, засліплює емоційна ненависть до перших за втрату території. Та якщо гарно із другом випити 100-грам смачної горілки, заспокоїти свої емоції.. розсуд над цим питанням набирає зовсім іншого неочікуваного розвороту.
28. шофер / 5 квітня 2015, 14:14
Розумієте справа у чім - кримчанин, коли заявив що хочу відділення від України та приєднання до Росії, своїй батьківщині не зрадив. Більшості це складно зрозуміти, але це так. Тому що для кримчанинина, батьківщина це не Україна, і навіть не та ж сама Росія. Його батьківщина це власне Крим ! А Росія та Україна - це назва чиновницьких вертикалей, та певні виділені території їхнього впливу, між котрими кримчанину довелося обирати. Не слід путати назву держави із батьківщиною. Це різні речі.

А от той хто мігрував у іншу країну - це патріот за гроші. Патріотизм за гроші - це блядcтвo. Мохми очима, ситуація виглядає ось так.

Більш того, скажу вам. Не слід так однозначно хаяти тих, хто залишився на своїй батьківщині, навіть ціною війни. Ви не забувайте що у любій війні, винні як мінімум дві сторони. Війна із однією стороною не буває. А от же, не вся вина полягає на совість ЛНД та ДНР. У цій війні ще замішаний і Київ, і особливо захід.
29. Мохаммед / 5 квітня 2015, 14:17
44. шофер
«Ну у всякому разі заклики на фотках мають цілком патріотичний характер.»

Ті діти може б в гуртки якісь ходили так їм же все порозвалювали, прийшлось братися за АК. Скільки вже там дітей загинуло. І свідомі отут витрають, що то Путін їх розстрілює. Хоча здрава людина розуміє, що ті смерті на совісті наших доблесних мінометників і артилеристів. І те що вони не бачать візуально наслідків своєї роботи не є виправданням. Прийде час і зроблять списочок хто на яких посадах служив. Для історії.
30. Бусел / 5 квітня 2015, 14:28

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
31. Мохаммед / 5 квітня 2015, 14:40
44. шофер
«Підкину думку на розсуд. Не судіть строго якщо це буде бредовиною. Запропоную банальне порівняння, у якому можливо намалюється хоча б тінь істини - нехай навіть зовсім неприйнятної та неочікуваної.»

Ну ти й закрутив. Думка не бредова, але для свідомих непідйомна. Я знаю двох сестер які між собою не спілкуються, бо одна живе в РФ а друга тут. І як це пояснити? ХІба та, що в РФ стала не українкою, чи бажає Україні і українцям зла? Ні. Винувата жидівська інофрмація. Інформація керує людиною. От дивись, "хімічно" людина складається з того що вона їсть і пє. Не буквально, але її біоклітини утворються в результаті реакцій в організмі з використанням атомів і молекул наших харчів. А от ментально чи духовно з чого людина складається? Чим вона керується при здійснені вчинків, прийнятті рішень? Виявляється що, якщо відкинути інстинкти, все залежить від інформації яку людина "споживає". Тут і виховання в сімї, і в школі, релігії, а правлять бал ЗМІ во главе з ящиком.
А тепер прикинь. Хоч хто, навіть із свідомих, стане їсти якийсь там суп чи кашу, якщо вони будуть стояти посеред вулиці, як рекені портрети чи банери, чи якщо йому серед дороги хтось запропонує похлебать з його тарілки ну і т.п. Та ніхто не стане їсти чи пити х... зна що, в чому він не впевнений. Начебто все логічно. А тепер давай перейдемо до інофрмації. А тут всі взахлеб хлебают все, що їм втирають потрошенки і коломойські з власних кнаналів. Результат очевидний. Для країни і українців булуо б набагато корисніше, якби пторошенки і коломойські ті канали повідключали, а дали їм дешевого супу з дихлофосом.
За тим, щоб нарід хлєбав тільки те, що потрібно хазяям уважно слідкують навіть власники оцього сайту. Я вчора оставив ссилку на одне відео, про те що очікує нашу землю, її видалили. Залищу ще раз. Посилання на www.youtube.com
32. Мохаммед / 5 квітня 2015, 17:02
48.Бусел
«Видимо кое-чего я им всё-таки не дал.
МОЗГОВ! СТЫДА и СОВЕСТИ!»

Висловлю свою думку з цього приводу. Номінально мозги в українців є. Ну якщо, наприклад, запитати у когось з учасників АТО, чи бачив він у поранених може й смертельно в голову українців мозги, то він відповість, що бачив. Тож формально мозги є. Але так звані мозги це свого роду компютер. Про аналогію можна багато прочитати, якщо хтось бажає. Але ж відомо що сам по собі компютер, це просто купа заліза. Для його роботи потрібне програмне забезпечення, наприклад windows. Від того, яке програмне забезпечення (операційна система) залежить робота компа і розпізнавання ним зовнішньої інформації. Тож, якщо українці не слідкують за своїми мозгами і напихали туди всякої вірусної всячини і замість windows ХР самі добровільно дозолили встановити їм "windows Хабад", то і маємо тепер такі наслідки. Як і хто їм викона переустановку windows - вот вопрос. Доки цього не буде зроблено нічого з місця не здвинеться. Ми приречені на погибель.
33. Мохаммед / 5 квітня 2015, 17:28
Одни із способів маніпуляції є спотворення інформації. Найпростіше це зробити "встановивши" в голову дурнів "інвертор" інформації. Тобто перекручувати її ще на "вході" в мозги. Для цього треба "записати" в мозги хибні стереотипи. Наприклад "Сонце сходить" в той час, як воно нікуди не ходить. В давнину спотворення робилося за допомогою релігій. Наприклад, "Христос - Бог". І це в той час, коли сама ж церква стверджує, що рішення про те, щоб визнати Іссуса богом було прийняте на Нікейському соборі через 300 років після його рзіпяттья. Але тепер усі дурні вважають Іссуса богом. Хоч такого вони не знайдуть навіть у самій Біблії, їх це не турбує. Бог і все. Надурніші в цьому смислі западенці, які й були основною рушійною силою Майдану. Але й у нас таких вистачає. Наслідком такого стало переключення свідомості народу на чужі звички і традиції не притаманні нашим предекам - словянам. Отож падіння і знищення усього національного почалося з хрещення Русі. Саме тому ви не знайдете ніде в Україні памятника Святославу, який розбив Хазарський каганат, зате у нас шанують рівноапостольного Володимира. І, якщо брати за точку відліку нашої історії той період, коли ми були ще словянами і це усвідомлювати, то не буле проблем із кваліфікацією патріотизму. Тоді стане зрозумілим і очевидним, що Донбас захищає від іновірців свою рідну землю, яку ще не захопили агресори і поработителі з відроджуваного хазарського каганату - потомки каганів. А наші ж так звані патріоти є посібниками захватчиків, запроданцями і зрадниками памяті предків. Саме таке визначенні дасть їм, рано чи пізно, справжня історія, а не та, що із-Тори-я. Тут і до ворожки не ходи, подобається це комусь, чи ні, сприймає це хтось, чи вважає бредом. Той, хто вважає написане бредом, однозначно потребує переустановки windows.
34. шофер / 5 квітня 2015, 17:30
А віршик і мені сподобався, сохранив на ШД, у мене там є така тіпа як записка для подібних речей. Така собі коллекція чи то народних мудростей, приказок і тому подібне.

Давайте я краще вам розкажу як зробити класну горілку. У справі хорошої смачної горілки є багато нюансів. Але остаточно все вирішує, по рахунку великому лише одне правило - звести до мінімуму сивушні масла. Саме через них горілка гірчить та воняє. Чим менше у горілці сивухи, тим більше ви смакуєте горілку, а не сивуху. Так от, сама смачна горілка, це як мога чистіший спирт, змішаний із дистильованою водою. Таким чином горілка виходить фактично без сивухи взагалі.

Безумовно слід розуміти, що змішування, у даному випадку це не просто із однієї банки у іншу та розбовтати. І для отримання справді якісного спирту, і для його правильного змішування із дистильованою водою, поки що безальтернативною є так звана Ректифікаційна Колона. Це та сама котра із нафти вилучає різні сорти бензину, затім дизеля, затім мастила - чим балі тим більшої густини. Але у даному випадку вони якісно вилучає із браги спирт, а потім його ж змішує із дистилятом. Більш того, готуючи горілку таким чином, ви можете плавно регулювати міцність - відсотковий вміст спирту. Врешті решт отримавши якісну горілку без сивухи, не суть якої міцності, ви можете надати їй приємних юажаних ароматів. Частіше за все це червоний перець, але то вже справа на любителя.

Придбати ректифікаційну колону для побутового приготування горілки можна у інтернеті - запитуйте.
35. Мохаммед / 5 квітня 2015, 17:41
Донбас - один із самих промислово розвинутих регіонів України. До таких відноситься і вся південо-східна частина. А коль так, то і населення цих регіогів було більш освіченим. Тому зараз і проблеми з цими регіонами, бо вони якоби проросійські. Ні, вони просто розумніші. Безгармотніші українці в західних областях, полтавщина також не шибко від них "відстала". Однією із ознак безгаромтності є кількість церков. Їх на західній - у кожному селі. І у нас в місті вже скоро буде 4. Поїдьте у розвинуті країни Європи і поцікавтися скільки там мирян відвідує церкву. Ну, не рахуючи традиційно затуркану Італію.
36. Мохаммед / 5 квітня 2015, 17:50
52. шофер
«А віршик і мені сподобався, сохранив на ШД, у мене там є така тіпа як записка для подібних речей. Така собі коллекція чи то народних мудростей, приказок і тому подібне.»

От і добре що сохранив. Уже випотрошили віршик. Посилаються на п2.5. А що ж там у тому пункті?
"2.5 Заборонені висловлювання, метою яких є навмисне провокування різкої реакції інших учасників ресурсу".
Виявляється що правда, то навмисне провокування інших учасників... А те, що суцільна брехня наших ЗМІ в т.ч і багато чого в ЕХО, є також "провокацією інших учасників ресурсу" так то нічого. Чого вартує один паршевлюк. І це не моя думка, чув від багатьох, що його статті людей просто роздражають. То нічого. Отже маємо тендеціний підхід, субєктивізм в оцінці, а не якусь там демократію. По факту те, що потрібно Хабаду, то добре, все інше - не добре.
37. Мохаммед / 5 квітня 2015, 17:55
52. шофер
«Придбати ректифікаційну колону для побутового приготування горілки можна у інтернеті - запитуйте.»

Так це вже реклама. Ти може ними і торгуєш? А я десь читав, що оті самі сивушні масла корисні. Мо краще брагу пити?
38. не за баром / 5 квітня 2015, 18:51

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
39. Маска / 5 квітня 2015, 19:21
Давно не заглядав сюди. Шок... Мабуть, ще довго тут адекватним тут нічого робити. Судячи з "писак", що тут у переважній більшості займаються, язик не повертається сказати, "обговоренням", та об"ємом лайна, що ними продукуються, можна подумати, що Кобеляки з Санжарами вже по ту сторону фронту. Не копаючи глибоко, бо бридко, впали в очі одні з останніх "перлів" ось цього "гуру", що переходять всі очікування:
53.Мохаммед
«Безгармотніші українці в західних областях, полтавщина також не шибко від них "відстала". Однією із ознак безгаромтності є кількість церков. Їх на західній - у кожному селі.»

Ну а ось це -- вершина його ваяння:
53.Мохаммед
«...традиційно затуркану Італію.»

Цікаво, чи багато нашого "безграмотного" люду ведуться на цю риторику?
Бігло продивившись ніки у останніх обговореннях, склалося враження, що більш-менш адекватним у цьому мерзенному "театрі одного аетора" з його двома-трьома прихильниками, робити нічого. Нажаль...

40. шофер / 5 квітня 2015, 19:21
55.Мохаммед
«Так це вже реклама. Ти може ними і торгуєш?»
Як товар для торгівлі це не моя тематика - я тут як покупець та споживач )) Купував ось тут: Посилання на spirtkolonna.kh.ua Користі від цього ніякої не маю, тому це не реклама а порада, як власно перевірений досвід у тому що річ справді високої якості. Спирт 97 ... 98 град. отримати цілком реально, повір на слово. Колона справді добре розрахована, і взагалі ніяких присмаків від металу. Нержавійка на вигляд як медицинська, із котрої зроблені медичні інструменти. Штука яка купується один раз на завжди - навіть жінки приходять і уходять, а ця вещ залишається.

пс. А от за видалений віршик... це конєшно шедевр, сам у шокє ))
41. Мохаммед / 5 квітня 2015, 20:03
57.Маска
« можна подумати, що Кобеляки з Санжарами вже по ту сторону фронту»

Може й таке статися. У нас же паршевлюка немає. Ваня трохи покерував, щось може своє порішав і заспокоївся. Такої ж х.ні не морозить.
57.Маска
«впали в очі одні з останніх "перлів" ось цього "гуру", що переходять всі очікування:
53.Мохаммед
«Безгармотніші українці в західних областях, полтавщина також не шибко від них "відстала". Однією із ознак безгаромтності є кількість церков. Їх на західній - у кожному селі.»»

Що ж тут не зрозуміло? Так воно і є. Чи ти дуже віруючим став. Почитай Ніцше, він писав: "у христианство не обращаются, для этого надо сделаться больным". Це ж треба у 21 столітті шукати Бога у синагозі Кулічковського. Ну, тут я нічого не можу більше сказати. Читай Ніцше.

57.Маска
««...традиційно затуркану Італію.»
Цікаво, чи багато нашого "безграмотного" люду ведуться на цю риторику?»

А ти що не знаєш, що у них там релігія задекларована в Конституції? Колись по укрТВ була передача про те як одна італійка хотіла всиновити нашу дитину а їй не давали дозволу. Вона винесла це на передачу з надією що її підтримають там і може це посприяє вирішенню питання. Але її не зрозуміли і учасники передачі не підтримали і запропонували щоб знайшла дитину в Італії. Так вона в серцях розридалася в студії і сказала: невже ви не розумієте у нас в країні диктатура Витикану у нас закони такого не дозволяють зробити. І перебороти "свого" Папу вони не можуть. То які вони після цього.
42. Мохаммед / 5 квітня 2015, 20:05
58. шофер
« Купував ось тут: Посилання на spirtkolonna.kh.u/ Користі від цього ніякої не маю, тому це не реклама а порада, як власно перевірений досвід у тому що річ справді високої якості. Спирт 97 ... 98 град. »

Да, цікаво. Жаль що пізно довідався. Вже здоровя немає.
43. шофер / 5 квітня 2015, 22:33
60.Мохаммед
« Жаль що пізно довідався. Вже здоровя немає.»
навпаки - якраз тому що здоровя немає, самий раз задуматися про таке лікарство ))
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації