Вхід | Реєстрація

Потрібні кошти на поховання військового

Потрібні кошти на поховання військового

Знову сумна звістка надійшла із зони АТО. Під час військових дій під Іловайськом загинув наш земляк, мешканець села Самарщина, Володимир Вільковський, 1983 року народження. Володимир був призваний до лав Збройних Сил України 2 квітня 2014-го року. 11 серпня його направили в зону проведення антитерористичної операції, у місто Іловайськ Донецької області. За інформацію кобеляцького військкомату, востаннє він виходив на зв’язок 28 серпня. Донедавна вважався безвісті зниклим.

Завдяки медичній експертизі, аналізу ДНК, було встановлено, що військовий похований у Запоріжжі. Сім’я Вільковського потребує негайної фінансової допомоги для перевезення тіла та його перепоховання.
Звертаємося до жителів міста й району! Допоможіть родині військовослужбовця. Кошти можна залишити у фонді «Захисти Вітчизну», який знаходиться в приміщенні Кобеляцької районної ради, 5-й кабінет. Відповідальна за їх збір Людмила Поцелуйко.

Тіло Володимира Вільковського привезуть у понеділок, 6 квітня. Попередньо заплановано, що поховання військового відбудеться наступного дня в селі Самарщина.



Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Благодійність


1. traktorist / 3 квітня 2015, 16:58 Цитувати
Не підберу слів для коменту.Навіть з матюками.
2. Кобеляки / 3 квітня 2015, 21:19 Цитувати
Подивіться, яка бездушна, продажня, недобра, злорадна, лукава і україноненависна людина ховається за цими НІКами!
Нехай Господь пошле вам двічі того ЗЛА, що ви бажаєте тут нашим землякам!
Мерзотний старий запроданець-зрадник!
3. гість 111 / 3 квітня 2015, 22:25 Цитувати
адмін--якщо ти не убереш з сайта всих оцих ЧУРКІВ--які льють гряь на нас українців --то щитатимемо тебе--як посібника сепаратистів і всіх тих наволочів......
4. гуселу з обрізаним / 3 квітня 2015, 22:46 Цитувати

с..кам феесбешним - ПНХ
5. Кобеляки / 3 квітня 2015, 22:52 Цитувати
12.Мохаммед
« Господь ваш такого »

Не соромно перед своїми онуками, за зраду землі, на якій живете?
Старий запроданець!
6. Мохаммед / 3 квітня 2015, 22:54 Цитувати
14.Кобеляки
«
Не соромно перед своїми онуками, за зраду землі, на якій живете? »

Я ж якраз і борюсь за те щоб ваші ротшільди землю на якій народився і виріс не скупили, та ще й задарма. Земля вона не повинна продаватись, вона Богом дана тим хто на ній народився і виріс.
7. Бусел / 3 квітня 2015, 22:59 Цитувати
7.Кобеляки
«Подивіться, яка бездушна, продажня, недобра, злорадна, лукава і україноненависна людина ховається за цими НІКами!
Нехай Господь пошле вам двічі того ЗЛА, що ви бажаєте тут нашим землякам!
Мерзотний старий запроданець-зрадник!»

Это ты так борзо верещишь, пока на барабаны натягивают чужие шкуры, а не твою. Полагая, что к тебе очередь не дойдет или ты сам будешь с теми, кто мастерит эти барабаны. Но ты уже обсчитан и измерен, узбогойся. Натянут.
8. Колега / 3 квітня 2015, 23:07 Цитувати
Що ви тут з негідником мусолите? Він же на російському лічильнику.
Краще шукаймо однокласників, друзів, рідних, знайомих, просто небайдужих людей, щоб допомогти рідним загиблого і хоч трішки полегшити їх горе.
Вічна пам’ять полеглому за Україну і сором та зневага й прокляття байдужим, цинікам і їх рідним за те, що знущаються над горем родини!
9. Нс777 / 3 квітня 2015, 23:18 Цитувати
4.Бусел
«В родыни погибшего некоторые ещё имеют вполне дорогостоящие почки, полпечени, лёгкое и другие запчасти, так необходимые нашим европэйськым та заокеанськым друзям.»

Ти де біл ,хоч по святого не трогай своїми грязними лапами,гроші грошима а й головой нада хоть іногда думать шо пишеш,конешно якшо там е чим думать іді от.
10. Мохаммед / 3 квітня 2015, 23:30 Цитувати
20.Колега
«Вічна пам’ять полеглому за Україну і сором та зневага й прокляття байдужим, цинікам і їх рідним за те, що знущаються над горем родини!»

Ну хто ж знущеється над горем? Ми навпаки намагаємось щоб воно більше ні у кого не повторювалось. Щоб люди не гинули за чужі інтереси.
11. Бусел / 3 квітня 2015, 23:31 Цитувати
20.Колега
«сором та зневага й прокляття байдужим, цинікам і їх рідним за те, що знущаються над горем родини!»

Это ты про Вальцманов, Беней - наших мудрых, заботливых, безмерно доброзычлывых правителей? Да ты зраднык и проросийский сепаратюга!!! Ату тебя, ату!!
12. Нс777 / 3 квітня 2015, 23:49 Цитувати
24.Бусел
«НахYй такая держава и такое правительство, если оно не может ни армию прокормить, ни даже похоронить солдат? »

Зцим согласен,
24.Бусел
« Это какими долбо@бами надо быть, чтобы убивать своих сограждан и быть убитыми самим, лишать своих детей будущего, превращать в монстров себя и своих детей»

і це правильно
4.Бусел
« В родыни погибшего некоторые ещё имеют вполне дорогостоящие почки, полпечени, лёгкое и другие запчасти, так необходимые нашим европэйськым та заокеанськым друзям. Коштив от продажи выставить и на поховання и на пожертвовать на АТО»

а таке може писать мразь последня,повністю умалішонний іді от
13. Кобеляки / 3 квітня 2015, 23:55 Цитувати
4.Бусел
«В родыни погибшего некоторые ещё имеют вполне дорогостоящие почки, полпечени, лёгкое и другие запчасти, так необходимые нашим европэйськым та заокеанськым друзям. Коштив от продажи выставить и на поховання и на пожертвовать на АТО (привет от здобутой свободы)»

Хай буде проклята та людина, а також якщо не одумається - то і його діти та онуки за такі мерзотні слова!
Вічна пам’ять загиблому.
Давайте допоможемо рідним!
14. Мохаммед / 4 квітня 2015, 00:01 Цитувати
Ясна справа, що рідним співчуття. Але цікаво, чи хто поспівчуває вбитим донечаннам і не лише дорослим, а й старикам і малим дітям.
15. Кобеляки / 4 квітня 2015, 00:07 Цитувати
28.Мохаммед
«Ясна справа, що рідним співчуття»

Не віриться, що від вас буде комусь із нас співчуття.
Тож, нехай буде проклята та людина, що робить і бажає тут зло, а також якщо не одумається - то і його діти та онуки за такі мерзотні слова і дії!
Вічна пам’ять загиблому.
Давайте допоможемо рідним!
16. Бусел / 4 квітня 2015, 00:19 Цитувати
26.Нс777
«4.Бусел
« В родыни погибшего некоторые ещё имеют вполне дорогостоящие почки, полпечени, лёгкое и другие запчасти, так необходимые нашим европэйськым та заокеанськым друзям. Коштив от продажи выставить и на поховання и на пожертвовать на АТО»

а таке може писать мразь последня,повністю умалішонний іді от»

Баранысько, это я написал краткое содержание посЫлов власти народу и программы развития украинського народу. Ты невнимательно читаешь укропрессу. И совсем не делаешь выводов.
И да. Мне не жаль баранов, наскакавших себе погибель.
17. Мохаммед / 4 квітня 2015, 00:22 Цитувати
29.Кобеляки
«
Не віриться, що від вас буде комусь із нас співчуття.»

Я там ще запитував, хто поспівчуває батькам вбитих діточок?
18. Читаач / 4 квітня 2015, 00:22 Цитувати
28.Мохаммед
«Ясна справа, що рідним співчуття. Але цікаво, чи хто поспівчуває вбитим донечаннам і не лише дорослим, а й старикам і малим дітям. »

А окрім співчуття від вас родині буде щось з допомоги матеріальне? Хоча б трішки вашого "гонорару" від Росії за зраду української землі й нашого народу.
Потім озвучуйте загиблих донеччан, допоможемо і їм.
Ми ж не ви.
19. Кобеляки / 4 квітня 2015, 00:28 Цитувати
30.Бусел
« Мне не жаль баранов, наскакавших себе погибель.»

Вічна пам’ять загиблому!

Нехай буде проклята та людина, що робить і бажає тут зло, а також якщо не одумається - то і його діти та онуки за такі мерзотні слова і дії!

Давайте допоможемо рідним!
20. Кобеляки / 4 квітня 2015, 00:33 Цитувати
31.Мохаммед
«Я там ще запитував, хто поспівчуває батькам вбитих діточок?»

Починайте співчувати.
Ми допоможемо, причому - від душі.
Ми ж не мразь, як ви.
А зараз: давайте допоможемо рідним цього загиблого!
21. Донбасс / 4 квітня 2015, 00:52 Цитувати
Беня в помощь. Привет от вальцмана
22. вован70 / 4 квітня 2015, 01:09 Цитувати
ббана держава для героя нема грошей
23. Человек / 4 квітня 2015, 02:59 Цитувати
35.Донбасс
«Беня в помощь. Привет от вальцмана»

Подавився б ти своїм бенею і вальцманом. Мразь.
24. Донбасс / 4 квітня 2015, 03:17 Цитувати
Не надо грязи-беня с вальцманом таки ваши. Кушяйте - не обляпайтесь!

На заметку будущим хероям: позаботьтесь о похоронных коштах заранее, дабы батькам потом не было мороки.

И еще вопросики к мыздобулам:
1. Удобно ли вы подорожувалы по европам с отмененным визовым режимом (обещанным с 1 января 2015)

2.как часто наронднэ виче майдана принимает отчёты у министров, должны ж ведь каждую неделю министры на майдане таки прямо и давать отчёт мыздобулам ( то есть кращим представныкам вкаинського народу:-) . ( не забыли, что постанови это Майдан?)
А то я шо-то ни разу не слышал об этих отчетах и сильно волнуюсь - дают ли министры отчёт скакунам или пока только врот?
25. Мохаммед / 4 квітня 2015, 09:44 Цитувати
38.Донбасс
«
На заметку будущим хероям: позаботьтесь о похоронных коштах заранее, дабы батькам потом не было мороки.»

Я усім розповідаю, що якщо йдеш на службу до вальцманів значить у тебе повинен бути договір з печаткою де і як тебе поховають, бо їм на слово вірити не можна. Вони в цьому і не винні, таке у них в крові, вони й самі про це говорять. А ще краще коли "утром деньги вечером стулья". Береш повістку, значить гроші вперед. Це ж так просто. А то якось не по людське виходить. Спочатку тебе повинні вбити, а вже потім може й отримаєш грощі на яму. Який же це ринок. І чи почне коли небуть діходити до українців, що відбувається планова реалізація біомаси. Тому й грошейна таке ніхто давати не буде. Планом і кошторисом такі витрати не передбачені.
26. Мохаммед / 4 квітня 2015, 09:46 Цитувати
Вибачаюсь. Помилку допустив треба "йде планова утилізація біомаси"
27. Кобеляки / 4 квітня 2015, 11:11 Цитувати
40.Мохаммед
«йде планова утилізація біомаси»

От якби утилізував хтось оцю зловонючу біомасу.
Проснувся негіднику?
28. шофер / 4 квітня 2015, 13:31 Цитувати
41.Кобеляки
«Проснувся негіднику?»
Безумовно - те що він пише огидно. Та слід розуміти що він пише це не із позиції насмішки. Його мотиви нічим не інакші а ніж любого із вас. Просто на відміну від усіх, мовчати за реальність він не хоче, бо розуміє що тягота від мовчання не зменшиться. І тому пише все як єсть. Це так складно рзозуміти? Усі ж люблять коли Філоненко називає речі своїми іменами? Ніхто ж йому у відповідь за це не хамить?
29. Мохаммед / 4 квітня 2015, 15:27 Цитувати
Я отут всім умнікам і сожалєющім от що скажу. Ану, якщо ви всі такі щирі, візьміть і зберіть не по гривні, а у неділю на базарі зберіть піписи під петицією до потрошенка я яйценюка з вимогою забезпечити перепоховання солдата і надати допомогу родині. Я можу перший під нею підписатися.
Це стосується й Ісипа разом з його виконкомом і депутатами. Ану, не збирайте з голодного миру по нитці, а проголосуйте звернення-вимогу до так званої влади. Чи вони тільки можуть голосувати коли треба Лелюка та Кобзона звання позбавити, яке самі холуйськи і надавали.
30. Нс777 / 5 квітня 2015, 12:23 Цитувати
Оце ось найшов,харашо мужик сказавПосилання на pp.vk.me
31. не за баром / 5 квітня 2015, 18:54 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
32. не за баром / 5 квітня 2015, 19:00 Цитувати
10.Кобеляки
«А все-таки, зверніть люди добрі увагу і подивіться, яка бездушна, продажня, недобра, злорадна, лукава, мерзотна і україноненависна людина ховається тут за різними НІКами!
Нехай Господь пошле вам двічі того ЗЛА, що ви бажаєте тут нашим землякам!
Мерзотний старий запроданець-зрадник!
Не соромно перед своїми онуками, за зраду землі, на якій живете?»

Зверніть увагу - яка добра лагідна патріотична людина гім-ном безкоштовно плюється. Її Бог на руках в рай внесе
33. Гість / 6 квітня 2015, 19:17 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.2 Правил користування сайтом
34. traktorist / 6 квітня 2015, 19:31 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.2 Правил користування сайтом
35. Мохаммед / 6 квітня 2015, 19:33 Цитувати
47.Гість
«
Тебе, долбо..ба першим закопати нада)Із-за таких як ти виблядків якраз і йде війна на Сході...»

Війна на Сході йде через майданутих, які здали країну в іудейське рабство.
36. Гість / 6 квітня 2015, 20:20 Цитувати
С
49.Мохаммед
«Війна на Сході йде через майданутих, які здали країну в іудейське рабство.»


А цей опять про євреїв. Я дивлюся в тебе крім "Іудеїв" і "майданутих" інших тем для розмови немає. Ну вже б хоча б розумів ці теми... Я зараз мабуть зроблю для тебе відкриття: нас вже давно здали в "іудейське рабство". Вони були і при овощу і при дрищу, і при кучмі та навіть ще раніше. Он на кого з наших "олігархів" не глянь - всі євреї (в тому числі і твій улюьлений пеця-вальцман). Що раніше, що зараз на кого при владі не подивися - одні євреї. Щоправда серед них і "хохли" попадаються, але як говорив один мій знайомий, що гірше єврея є хіба що "обрізаний хохол")

А щодо "майданутих", які здали країну. Всі гуртом вибирали, а винні одні "майдануті". Те ж саме можна і про сеню сказать, і про реку...

P/s. Ану почни ще розказувать що не вибирав...
37. смотрящий / 6 квітня 2015, 20:22 Цитувати
3,14дарас фсбшный, пощезни мразь
38. Арсеній / 6 квітня 2015, 21:19 Цитувати
А поки йде війна і немає коштів на поховання військового,скромний кондитер Петро Олексійович здійснив скромний візит в ТернопільПосилання на www.youtube.com
39. Мохаммед / 6 квітня 2015, 21:35 Цитувати
50.Гість
«Ну вже б хоча б розумів ці теми... Я зараз мабуть зроблю для тебе відкриття: нас вже давно здали в "іудейське рабство". Вони були і при овощу і при дрищу, і при кучмі та навіть ще раніше. Он на кого з наших "олігархів" не глянь - всі євреї »

Я тему розумію, не переживай. Ото ж нас і здали туди в перестройку, яку самі вони і організували. А наші "патріоти" розповідають, що вони тоді щось вибороли. Ілюзію вони вибороли.
50.Гість
«гірше єврея є хіба що "обрізаний хохол"»

Оце отут я з тобою на всі сто згоден.
50.Гість
«А щодо "майданутих", які здали країну. Всі гуртом вибирали, а винні одні "майдануті"»

Ну вони ж каша заварили. Що не могли рік потерпіти? Той рік ми б прожили при доларі -шість, ну і відповідних цінах і без війни. Що вони добились? Треба було тупо попросити Янека з Азіровим щоб зробили долар по 25, замість 6, щоб бензин по 20 замість 10, шоб газ зробили по 7 грн., замість 1 грн. хліб щоб по 10 ну і т.д. сам придумай що ще. Вони б з радістю це зробили, зате б не гинули дурні українці. І, між іншим, держава б ціла була.
50.Гість
«
P/s. Ану почни ще розказувать що не вибирав...»

Ясна справа, що не обирав. І скільки міг, усіх агітував, щоб не голосували за іудеїв. Розповідав усім і про Реку, бо він, ще з минулих парламентських виборах агітував за Яценюка. Усі Санжари були яйценюком обклеєні. А те що всі гуртом обрали, так я ж не винен. Ісход виборів визначив Майдан, бо усі ж були як зомбі. Та власне й до сьогодні ще в щось вірят.
40. Мохаммед / 6 квітня 2015, 21:39 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
41. Гість / 6 квітня 2015, 22:11 Цитувати
53.Мохаммед
«Я тему розумію, не переживай. Ото ж нас і здали туди в перестройку, яку самі вони і організували. А наші "патріоти" розповідають, що вони тоді щось вибороли. Ілюзію вони вибороли. »


Ну якщо так вже рахувати, то "здали" нас ще в 1917 році) Тоді вже Євреї точно до влади прийшли) Ти правий тільки в тому, що 1991 році ніхто не вибров ніякої незалежності. Просто тодішня комуністична верхівка скористалася моментом і відділилася від центру) У нас фактично всі президенти (хіба що з пепею не впевнений) були комуністами. А винні в всьому знову ж таки "свідомі"))
42. Гість / 6 квітня 2015, 22:18 Цитувати
53.Мохаммед
«Ну вони ж каша заварили. Що не могли рік потерпіти? Той рік ми б прожили при доларі -шість, ну і відповідних цінах і без війни. Що вони добились? Треба було тупо попросити Янека з Азіровим щоб зробили долар по 25, замість 6, щоб бензин по 20 замість 10, шоб газ зробили по 7 грн., замість 1 грн. хліб щоб по 10 ну і т.д. сам придумай що ще. Вони б з радістю це зробили, зате б не гинули дурні українці. І, між іншим, держава б ціла була. »


Ні ну як так розмірковувати, то вже можна винити тих, що за януковича в 2010 році голосували) Просто яник був самою звичайною тряпкою. Він навіть до "рівня" "обрізаного хохла" не дотягнув. Був самою звичайною пешкою у руках тих же "Іудеїв", які з твої слів потім "здали країну в іудейське рабство."...Просто ті євреї щось не поділили (ну і яник хотів в їх "когорту" влізти) і почалася гризня, яку зупинити яник був просто не здатний, бо як я писав раніше він сама звичайна тряпка...

А ще пишеш "Я тему розумію, не переживай". Уточнюю: думаєш, що розумієш...
43. Гість / 6 квітня 2015, 22:22 Цитувати
53.Мохаммед
«Ясна справа, що не обирав. І скільки міг, усіх агітував, щоб не голосували за іудеїв. Розповідав усім і про Реку, бо він, ще з минулих парламентських виборах агітував за Яценюка. Усі Санжари були яйценюком обклеєні. А те що всі гуртом обрали, так я ж не винен. Ісход виборів визначив Майдан, бо усі ж були як зомбі. Та власне й до сьогодні ще в щось вірят.»

Ну іншої відповіді від тебе я і не чекав) А щодо Реки, то всім давно було відомо. що він "фронтовик" і ніколи цього не приховував...
44. Мохаммед / 6 квітня 2015, 22:32 Цитувати
55.Гість
«Ну якщо так вже рахувати, то "здали" нас ще в 1917 році) Тоді вже Євреї точно до влади прийшли) Ти правий тільки в тому, що 1991 році ніхто не вибров ніякої незалежності. »

Ну прийшли в 17-му і добре, що ти хоч це не заперечуєш. А далі бери і добре покопайся в радянській історії, тільки не в тій що тебе вчили за часів СРСР а тим більше не в тій що вчать свідомі. Розберись чого війна почалася і чого зараз так намагаються "переформатувати" воєнну історію і память про неї? Дивись будеш по іншому мислити.
45. Кобеляки / 6 квітня 2015, 22:40 Цитувати
54.Мохаммед
«Можеш не вгадати.»

Свідомі! В хорошому сенсі цього слова, свідомі люди: не йдіть на поводу ну у аж надмірно активного на сайті цього троля - у нього лічильник в РФ і він просто безсоромно відробляє свої продажні серебряники Іуди.
Стаття-то про інше: родині потрібно допомогти забрати тіло рідної людини, а владні люди чи не можуть, чи не в змозі.
Це життя і на жаль це може повторитись як з нашої, так і з їхньої сторони, тому потрібно не лише страмити, а й допомагати.
Будьмо патріотами, але не слухаймо покидьків, які зрадивши свою землю радять і нам (з чужого голосу) не боронити нашу рідну, нашу нехай і недолугу, але свою Украіну, яка відбулася чудом, але яка є, яка визнана у всьому у світі і буде ще довго на радість нам і на зло ворогам.
Вічна пам’ять і шана загиблому!
46. Мохаммед / 6 квітня 2015, 22:41 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
47. Мохаммед / 6 квітня 2015, 22:43 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
48. Кобеляки / 6 квітня 2015, 22:46 Цитувати
Вічна пам’ять і слава загиблому!
Не чіпайте святого, не лізьте зі своїми безсоромними й нелоречними повчаннями.
Зовсім не втему.
49. Мохаммед / 6 квітня 2015, 22:48 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
50. Мохаммед / 6 квітня 2015, 22:52 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
51. Мохаммед / 6 квітня 2015, 23:04 Цитувати
62.Кобеляки
«Не чіпайте святого, не лізьте зі своїми безсоромними й нелоречними повчаннями.
Зовсім не втему.»

Тут вже здається Бусел пояснював, що святим є людське життя, а влада все те святе розтоптала і свідомо посилає дурних людей на утилізацію.
52. Мохаммед / 6 квітня 2015, 23:06 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
53. Гість / 6 квітня 2015, 23:15 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
54. Мужик / 6 квітня 2015, 23:52 Цитувати
Треба звернутись до Паршевлюка з Розою,він знає де взяти,або до представників Правого Сектора
55. Мохаммед банер / 7 квітня 2015, 00:00 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
56. Мохаммед банер / 7 квітня 2015, 00:08 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
Додати коментар
Ваше ім'я Ваш e-mail (в коментарях не виводиться)
Текст   символів залишилося

Впишіть сюди щось, якщо ви робот:

Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації