Вхід | Реєстрація

«Великодній кошик» для воїна-захисника

«Великодній кошик» для воїна-захисника

«Перед великими християнськими святами в Україні було гарною традицією допомагати тим, хто цього потребує. Підтримаємо традицію, незважаючи на важкий час! Приготуємо і передамо нашим воїнам-землякам великодній подарунок. Уявіть, як на Великдень хлопці зрадіють писанкам, крашанкам, паскам, домашній ковбасі з хроном. А якщо нас буде 30 чи, навіть, 70 осіб? Тоді це багато великодніх кошиків, які передадуть волонтери з рук у руки нашим героям. На передовій уже хлопці з нової хвилі мобілізації і їм, як ніколи, потрібна наша підтримка. Дуже важливо донести солдатам слова підтримки, віри, подяки в листах і власноруч створених оберегах, писанках!» Саме з таким закликом волонтери Новосанжарщинипід час прийому-передачі 12 маскувальних сіток звернулися до навчальних закладів за допомогою в організації і зборі великодніх подарунків. До речі, сітки учні виготовляли на замовлення однієї з рот 93‑ї бригади, де проходить службу наш земляк із Полузір’я Василь Жабровець.

У передвеликодній тиждень сили школярів, вихованців позашкільних навчальних закладів, батьків, педагогів Новосанжарщини активізувалися. Було проведено безліч акцій, ярмарків, заходів, спрямованих на підтримку, збір коштів, речей, виготовлення листівок, сувенірів, оберегів та Великодніх наборів для тих, хто сьогодні боронить нашу країну і не має змоги вдома пофарбувати і освятити крашанку чи скуштувати смачну домашню паску.

Як підкреслила волонтер Юлія Солодка, основна мета акції «Великодній кошик» — довести, що ми єдині і свято має бути в усіх: і в тих, хто сьогодні чує звуки пострілів і боронить Україну, і в тих, хто своїми силами, працею, творчістю намагається підтримати, допомогти, зарадити. Безперечно, усі діти України прагнуть миру. І саме у великодні дні бажання це особливо сильне.

Представники багатьох загальноосвітніх, позашкільних та дошкільних навчальних закладів району, районний методичний кабінет, відділ освіти долучилися до акції «Великодній кошик для воїнів АТО» і стали учасниками цього благочинного дійства, під час якого діти виготовляли яскраві крашанки та розмальовували великодні символічні писанки, виготовляли мініатюрні великодні кошики, малювали малюнки, а дорослі пекли паски та готували інші ласощі. До 9 квітня, як і було домовлено з волонтерами, усе було доставлене на склад. Хотілось би відмітити найактивніших учасників акції: Новосанжарський, Дубинівський, Богданівський НВК, Руденківська, Нехворощанська, Крутобалківська, Великосолонцівська школи, Руденківський ДНЗ, Новосанжарські позашкільні заклади (БДЮТ, СЮН, СЮТ), відділ освіти РДА, районний методичний кабінет. Грошову допомогу надали Драбинівський, Лівенський, Богданівський, Новосанжарський НВК, Маячківська, Кустолівська, Руденківська школи.

Усі ці гостинці разом із часточкою душі дитячої, з теплом дитячих сердець, вірою у добро і мир наші волонтери передали тим, хто знаходиться там, де важко, де потрібна підтримка і допомога, туди, де скоро має настати мир і прийти справжній Великдень.


Автор: За дорученням волонтерів, Олександр Кульчинський, директор Новосанжарської районної станції юних техніків, депутат районної ради


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook


1. не за баром / 17 квітня 2015, 22:04
Безперечно, усі діти України прагнуть миру??? А на Донбасі ні?
2. Мухаммед / 17 квітня 2015, 22:25
Це називається і дітей кровью помазати.
3. Мухаммед / 17 квітня 2015, 22:52
Сергей ГУСЕВ
Меня лечил донецкий врач
==========
Мам, я в плену, но ты не плачь.
Заштопали, теперь как новый.
Меня лечил донецкий врач
Уставший, строгий и суровый.
Лечил меня. Ты слышишь, мам:
Я бил по городу из "Градов",
И полбольницы просто в хлам,
Но он меня лечил: «Так надо».
Мам, я – чудовище, прости.
В потоках лжи мы заблудились.
Всю жизнь мне этот крест нести.
Теперь мои глаза открылись.
Нас провезли по тем местам,
Куда снаряды угодили.
А мы не верили глазам:
Что мы с Донбассом натворили!
В больницах раненых полно.
Здесь каждый Киев проклинает.
Отец, белей, чем полотно,
Ребёнка мёртвого качает.
Мать, я – чудовище, палач.
И нет здесь, мама, террористов.
Здесь только стон людской и плач,
А мы для них страшней фашистов.
Нас, мам, послали на убой,
Не жалко было нас комбату.
Мне ополченец крикнул: "Стой!
Ложись, сопляк!», - и дальше матом.
Он не хотел в меня стрелять.
Он - Человек, а я - убийца.
Из боя вынес! Слышишь, мать,
Меня, Донбасса кровопийцу!
Мам, я в плену, но ты не плачь.
Заштопали, теперь как новый.
Меня лечил донецкий врач
Уставший, строгий и суровый.
Он выполнял врачебный долг,
А я же, от стыда сгорая,
Впервые сам подумать смог:
Кому нужна война такая?
4. Боб Роб / 18 квітня 2015, 06:37
3.Мухаммед
«3. Мухаммед / вчора, 22:52 Вставити цитатуСергей ГУСЕВ
Меня лечил донецкий врач»
Яким же треба бути моральним уродом,як ці два?
5. Мухаммед / 18 квітня 2015, 08:51
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
4.Боб Роб
«Яким же треба бути моральним уродом,як ці два?»

Ти ж не забувай, що увесь інформаційнмй простір для тебе іудеї і їхні холуї із свідомих вивернули навиворіт, тож і твої судження треба вивернути і тоді побачиш хто є моральний урод. Головне, щоб ти все це записував. Мені цікаво наскільки швидко ти перефарбуєшся, коли тобі по ТВ інше заспівают.
6. Мухаммед / 18 квітня 2015, 08:58
4.Боб Роб
«Яким же треба бути моральним уродом,як ці два?»

Ти ж не забувай, що увесь інформаційнмй простір для тебе іудеї і їхні хо.луї із свідомих вивернули навиворіт, тож і твої судження треба вивернути і тоді побачиш хто є моральний уро.д. Головне, щоб ти все це записував. Мені цікаво наскільки швидко ти перефарбуєшся, коли тобі по ТВ інше заспівают.
(Що воно за программа що все у неї ненормативне?)
7. Боб Роб / 18 квітня 2015, 10:52
5.Мухаммед
« що увесь інформаційнмй простір для тебе іудеї і їхні холуї із свідомих вивернули навиворіт, »

Для мене інформаційний простір спілкування з моїми кумами і друзями- учасниками АТО.Доречі,один з них з Константинівки,ще один з Маріуполя.А от тебе здорово обробили кашпіровські ,ти хоч ім"я своє пам"ятаєш?А,Мухаммеде.Чи ти якраз обличчям до сонця лобом дірку в підлозі пробиваєш?Запам"ятай,прийде час ,ми виметем з нашої країни жидомасонів,психо(псевдо)патріотів,Усяких ряжених,й таких як ти,душманокацапів.Розмову про перефарбування продовжимо.
8. koriolan / 18 квітня 2015, 12:23

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
9. Гість / 18 квітня 2015, 16:19
3.Мухаммед
«Сергей ГУСЕВ
Меня лечил донецкий врач
==========
Мам, я в плену, но ты не плачь.
Заштопали, теперь как новый.
Меня лечил донецкий врач
Уставший, строгий и суровый.
Лечил меня. Ты слышишь, мам:
Я бил по городу из "Градов",
И полбольницы просто в хлам,
Но он меня лечил: «Так надо».
Мам, я – чудовище, прости.
В потоках лжи мы заблудились.
Всю жизнь мне этот крест нести.
Теперь мои глаза открылись.
Нас провезли по тем местам,
Куда снаряды угодили.
А мы не верили глазам:
Что мы с Донбассом натворили!
В больницах раненых полно.
Здесь каждый Киев проклинает.
Отец, белей, чем полотно,
Ребёнка мёртвого качает.
Мать, я – чудовище, палач.
И нет здесь, мама, террористов.
Здесь только стон людской и плач,
А мы для них страшней фашистов.
Нас, мам, послали на убой,
Не жалко было нас комбату.
Мне ополченец крикнул: "Стой!
Ложись, сопляк!», - и дальше матом.
Он не хотел в меня стрелять.
Он - Человек, а я - убийца.
Из боя вынес! Слышишь, мать,
Меня, Донбасса кровопийцу!
Мам, я в плену, но ты не плачь.
Заштопали, теперь как новый.
Меня лечил донецкий врач
Уставший, строгий и суровый.
Он выполнял врачебный долг,
А я же, от стыда сгорая,
Впервые сам подумать смог:
Кому нужна война такая?»


Де..л, ти хоч зрозуміло що написало?
Ану почни розповідать про іудеїв) Добре що в кацапії і на Донбасі цих "іудеїв" немає)

Із-за таких недоносків як ти, якраз і йде війна. Хоча ж у тебе "іудеї" винні і "свідомі". Як добре коли є на кого можна свою вину звалити...
10. Мухаммед / 18 квітня 2015, 16:49
9.Гість
«
Де..л, ти хоч зрозуміло що написало?
Ану почни розповідать про іудеїв) Добре що в кацапії і на Донбасі цих "іудеїв" немає)»

То ж не я написав, то вірш із інету.
Пошарсья там в соцмережах іще щось знайдеш, дивись хтось ще пошле на відомі букви, бо мені сперечатись щось не хочеться.
Я ж проти іудеїв, як таких, нічого не маю. Ти краще мені назви хоч одного українця президента чи премєра Ізраілю, чи хоча б голову Кнесета. Якщо не знаєш, то назви хоч депутата Кнесета - українця.
11. Мухаммед / 18 квітня 2015, 16:55
7.Боб Роб
«Запам"ятай,прийде час ,ми виметем з нашої країни жидомасонів,психо(псевдо)патріотів,Усяких ряжених,й таких як ти,душманокацапів»

Це ви з ким виметите? З петєй, сенєй, бенєй і гросмеєй?
З ними ви тільки розчистите теротрію від українців. Ти ще й цього не зрозумів? Ото тобі "коріолан" правильно написав жалко що видалили, але я вспів прочитати.
12. Мухаммед / 18 квітня 2015, 17:01
9.Гість
«Із-за таких недоносків як ти, якраз і йде війна. Хоча ж у тебе "іудеї" винні і "свідомі".»

Війна скоро й тут почнеться, так що ти не хвилюйся. Тобі мозги так зас..ли, що навіть не бачиш що твої свідомі роблять все аби запалити усю Україну. Це я зокрема про закон щодо символіки. Іудеї тільки насміхаються з дурнів, в тому числі і на ТВ.
13. Чудо Юдо / 18 квітня 2015, 17:38
12.Мухаммед
«Війна скоро й тут почнеться, так що ти не хвилюйся.»

Почнеться, як тільки зросте процент ідіотів, які зватимуть іноземних бандитів тут повоювати. Поки таких меншість поки у нас спокійно, не помітив?
Так що у пику бити будь-якому придурку, який ляпне щось типу "путінввєдівайка", бо діти Донбасу уже дякують своїм дурнуватим батькам за просране дитинство, моїм я такого не бажаю.
Ще раз повторюю, пошановувач шоломів та Талмуту, можеш скільки завгодно розповідати, які у нас погані керівники, але вихваляти російський бандитів і головорізів не смій. Через таких маразматиків зараз діти Донбасу і мріють про мир.
14. Чудо Юдо / 18 квітня 2015, 17:46
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
8.koriolan
«Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5, 2.9 Правил користування сайтом»

Цей ще придурок знову об’явився. Мухамед, скорішайся, ти його полюбиш, це класичний ватнік з "Росія вперде!" в голові. Поспілкуйся, знайдеш собі споріднену душу, може одружишся в результаті та виїдеш в гаряче любиму тобі РФ, останній оплот проти міфічних масонів, від яких ти у холодному поту по ночам просинаєшся.
15. traktorist / 18 квітня 2015, 17:54
13.Чудо Юдо
«Почнеться, як тільки зросте процент ідіотів, які зватимуть іноземних бандитів тут повоювати. »

В саму точку!І ці іноземні бандити ВЖЕ в Яворові.Так що процент ідіотів уже давно зріс.
16. Гість / 18 квітня 2015, 22:46
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
10.Мухаммед
«То ж не я написав, то вірш із інету. »

І де ж такі дебіли то беруться. І що що в інеті написав. Ти його сюди скопіював, тобто фактично згоден з його змістом...До речі ти, падло, весь час про "іудеїв" розповідаєш, а ле хоч раз згадав Путіна. війська якого на Сході стоять. Чи господар заборонив згадувати?)
17. Боб Роб / 19 квітня 2015, 01:29
11.Мухаммед
«Це ви з ким виметите? З петєй, сенєй, бенєй і гросмеєй?»
швидше за все без них.Але без путлера з його глистами ,подібними тобі ,Мухо,це точно!
18. Мухаммед / 19 квітня 2015, 09:04
16.Гість
«Ти його сюди скопіював, тобто фактично згоден з його змістом...До речі ти, па.дло, весь час про "іудеїв" розповідаєш, а ле хоч раз згадав Путіна. війська якого на Сході стоять.»

Ну канєшно згоден. Ти хіба сам не відчуваєш що він писаний від щирого серця може навіть самим солдатом. ВІн не нагадує ту потрошенкову щоденну лапшу.
Щодо військ то про них сказав сам Путін 16.4 посилаючись на начальника Генштабу. Потім того нач.ГШ заставили викручуватися і він сказав що то моя враза вирвана із контексту насправді я говорив таке:"Ми не ведем на цей час боїв з російськими регулярними підрозділами, але ми маєм факти участі і військовослужбовців збройних сил російської федерації, громадян Росії в складі незаконних збройних формувань". Але й цього достатньо аби зрозуміти. Свідомо-жидівські ЗМІ яким ти повинен вірити пишуть про нач.ГШ : "По его словам, в январе еще не было документальных доказательств прямых столкновений с воинскими частями России" Далі вони правда розписують зі слів того ж таки Муженка що уже є перелік чатин які прямо з окупації ДНР поїдуть на парад в Москву на 9 травня. (ну тут вже почерк дурнів розрахований на дурнів, явний)Але я не про це, а про те що все таки виявляється що до січня не було в ГШ даних про сутички з військами, та й про самі війська.
А як же це так? Як же не було? Я ще рік тому перстав дивитися ящик бо кожного ранку новини на потрошенковому каналі починалися з того що за ніч якийсь батальон а то й бригада вже напали на укр.армію. Кожен день кордон пересікали колони танків і БТР ну і т.д. Це якби записував було б добре кіно і видно б було режисуру. А тепер дай відповідь навіщо він так старається брехати? Кому ця брехня вигідна? Все це очевидно навіть для дитини, але якщо ти вже попав під гіпноз то пояснювати тобі марно. До речі свідомі он коленопреклонно зустрічали війська справжнього агресора в Яворові і нічого.
19. Мухаммед / 19 квітня 2015, 09:12
І ще тобі про агресію. Друг всіх свідомих голова Луганської ОДА Москаль говорить : "Посмотрите, в Евросоюзе нет общей оценки относительно агрессора-России". Можеш перевіритиПосилання на icl.traffexpert.net
А це говорить про те що дебленних свідомих скоро Європа пошле куди подалі, бо навіщо їм дурні потрібні. І буде час коли Ісип який чіпляв тут 12-ти зоряні прапори буде ховати протоколи сесій на яких вони визнавали РФ агресором. Бо його ж єворопейці зпитають про це.
20. Маска / 19 квітня 2015, 12:31
18.Мухаммед
«...він писаний від щирого серця може навіть самим солдатом...»
Ти віриш у це свідомо, чи тільки тому, що треба вірити? :)))
18.Мухаммед
«Щодо військ то про них сказав сам Путін... »
А хіба хтось вірить у те, що говорить Путін? Не сміши...
18.Мухаммед
«...війська справжнього агресора в Яворові...»
Та ти що!? І скільки українців потерпіли від тієї "агресії"? І щось я не чув про "львівсько-американську республіку"...
21. Мухаммед / 19 квітня 2015, 13:10
20.Маска
«Ти віриш у це свідомо, чи тільки тому, що треба вірити? :)))»

Так мені здалося, може я й помиляюся.
20.Маска
«А хіба хтось вірить у те, що говорить Путін? Не сміши...»

Ти впять дуркуєш. Путін привів слова начальника Генштабу. Можеш знайти їх на українських сайтах, можеш знайти відео де Муженко сам це говорить. Ти звісно можеш сказати що то Путін знайшов двійника записав те відео, зламав коди доступу на укрїнський сатй ну і ще щось придумати...
20.Маска
«Та ти що!? І скільки українців потерпіли від тієї "агресії"? І щось я не чув про "львівсько-американську республіку"...»

Ну а тут я вже тобі нічим не допоможу... Це може тобі тут хтось інший напише, бо мені не хочеться тебе ображати, та воно і без толку. Якщо ти ще не побачив насліків втручання, то жли ще більше побачиш. А про Львівьку республіку то ще не факт, може ще вона і буде.
22. Маска / 19 квітня 2015, 14:00
21.Мухаммед
«Якщо ти ще не побачив насліків втручання, то жли ще більше побачиш.»
Читаючи тебе між рядків, можна дійти висновків, що Кремль допомагає Україні звільнитися від американського агресора?
21.Мухаммед
«А про Львівьку республіку... »
Тут один вже говорив навіть про Кобеляцьку :) І ви ще ображаєтесь, що вас банять...
23. Чудо Юдо / 19 квітня 2015, 14:01
19.Мухаммед
«І ще тобі про агресію. Друг всіх свідомих голова Луганської ОДА Москаль говорить : "Посмотрите, в Евросоюзе нет общей оценки относительно агрессора-России". Можеш перевіритиПосилання на icl.traffexpert.net
А це говорить про те що дебленних свідомих скоро Європа пошле куди подалі, бо навіщо їм дурні потрібні. І буде час коли Ісип який чіпляв тут 12-ти зоряні прапори буде ховати протоколи сесій на яких вони визнавали РФ агресором. Бо його ж єворопейці зпитають про це. »

Що морозиш? Хто кого запитає? Росія проводить агресивну (м’яко сказано!) кампанію проти України, чому за це повинні визнавати її всесвітнім агресором Європа? Це наша проблема, нам її вирішувати. Рф бомбити ніхто не буде, санкціями та ціною на нафту придавили і все - тепер у РФ немає фанансів розвертати войнушки далі, але з України воно злазити не хоче. Всім уже стало ясно, що Росія не отримає Донбас, що її натовпи бандитів захлинулися у власній слині, але і Україні його так просто не відвоювати. В результаті замість "Росія впердє" чи "Донбас - це Україна" маємо дебелий шмат вщент розгромленої території, яка уже не має цінності ні тій, ні іншій стороні.
І що, НАТО повинні тут свої війська висаджувати, чи що? Так ти ж зовсім лайном зійдеш, як це почнеться, уже сидітимеш на клунках і чекатимеш коли солдати негри-євреї твої двері почнуть вибивати. Бо уже навіть зараз ватникам чорношкірі солдати в українській армії ввижаються, що ж тоді буде?
24. Магамед / 19 квітня 2015, 14:28
22.Маска
«Читаючи тебе між рядків, можна дійти висновків, що Кремль допомагає Україні звільнитися від американського агресора?»

Близько до істини. Тільки Україна більше шанує США і тому це не реально. Чому не зрозуміло. Ти хоч щось подивись із європейської інфо про їхнє ставлення до америкосів. А хіба не краще було з сусідом жити нормально і не ходити ні до америкосів ні в ЄС. Насліком було б розвиток торгівлі, промисловості. Тепер ЮМЗ америкоси розберуть на металобрухт, Миколаївський суднобудівний туди ж. Наша Мрія нікому не потрібна хоча, якщо ти памятаєш, самі амеркоси проявляли до неї колись інтерес.
22.Маска
«Тут один вже говорив навіть про Кобеляцьку :) І ви ще ображаєтесь, що вас банять...»

А що ж це за демократія коли й говорити не можна. Виходить що говорити можна те що комусь вигідно. Дивна демократія.
От витрать 15 хв. і подивись ось це Посилання на www.youtube.com
Скажеш що то Путіна проект. Але таких роликів можна знайти і в чисто Німецькому ефірі.
25. Магамед / 19 квітня 2015, 14:37
23.Чудо Юдо
«Росія проводить агресивну (м’яко сказано!) кампанію проти України, чому за це повинні визнавати її всесвітнім агресором Європа? »

Ну як же чому? Ви ж стверджуєте, що саме Росія всесвітній агресор во веки веков. Хоч весь світ чомусь так не вважає. І якщо сплюсувати населення арабських країн, Китаю, Індії, Бразилії і т.д. і навіть зовсім не однозначне ставлення Європи, та й того ж таки населення Америки, то і побачиш звідкіль виходить агресія.
23.Чудо Юдо
«І що, НАТО повинні тут свої війська висаджувати, чи що? »

Так ти ж бачиш, що уже висаджує. Що вони тут забули? А, їх попросили "наші" вожді. А кому ті вожді слугують? Ти ж записуй, бо рано чи пізно вони ж таки звідсіля потікають. Куди? Ясно, що або до америкосів, або в землю обітовану. Європі такі і на х.. не потрібні. Що ти тоді говоритимеш? Америкоси не втримались навіть у Вєтнамі де повністю були розміщені їхі війська. Чому? А зокрема і тому, що їх цікавить "сам процес" на якому вони бабло заробляють.
26. Магамед / 19 квітня 2015, 14:40
23.Чудо Юдо
«але і Україні його так просто не відвоювати. »

От бачиш, воно й з твоїх слів правда вилазить. А чому не просто? Ну взялися б гуртом, шахтарі та карпатські лісоруби і вигнали "агресора", якщо він там ще є.
27. мазняк / 19 квітня 2015, 15:40

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
28. Маска / 19 квітня 2015, 15:47
26.Магамед
«Ну взялися б гуртом, шахтарі та карпатські лісоруби і вигнали "агресора", якщо він там ще є.»
Воно може б так і було, якби не планомірне багаторічне зомбування на розділ між "бендерівцями" і "москалями", якби не нинішній панівний вплив ПутінТВ на Донбас і, врешті-решт, не проведена диверсійна робота сурковими-гіркіними-бородаями, що діяли в унісон з попередніми двома умовами. А ще до цього недоліки командування АТО, російська підтримка сеператистів живою силою, зброєю і ресурсами. Та все ж вважаю, основна нинішня біда жителів Донбаса від розрухи не в матеріальному і фізичному плані, а від розрухи в свідомості, коли повірили "асвабадітєлям" так, що перестали усвідомлювати те, що живуть в країні, що називається Україна. І вина її, як держави теж є, давши проковтнути агресору спочатку Крим, а потім за аналогією, давши повірити в безкарність, допустити диверсантів на наперед вже підготовлений благодатний донбаський грунт.
І ще одне. Знаєш, як вдалося врятувати від цієї чуми Одесу? Так от там люди виявилися більш свідомими і розумними, хоча передумови до донбаського сценарію там були не набагато меншими. Основоположним моментом там виявилися події другого травня, після яких, буквально на власній шкірі відчувши неабиякий спротив громади, одні загинули, інші, кому вдалося втекти, залягли на дно. І завваж, це ще не було там "карпатських лісорубів". Зазначу для тебе, що Карпати, так як і Донбас, Крим -- це Україна. А от Ростов, Смоленськ, Бурятія, Чечня і Дагестан -- вже ні. І нічого жителям цих земель робити зі зброєю на українській землі.
29. traktorist / 19 квітня 2015, 16:18
26.Магамед
« карпатські лісоруби і вигнали "агресора", якщо він там ще є.»

Ага,січас, їм набагато комфортніше на "алкомайдані".
30. Донбасс / 19 квітня 2015, 16:23

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
31. Магомед / 19 квітня 2015, 16:23

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
32. Донбасс / 19 квітня 2015, 16:32

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
33. Магомед / 19 квітня 2015, 18:52
Ну блін і чистка! Не вспів і почитати.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації