Із таким проханням до редакції «ЕХО» звернулась місцева жителька, яка повідомила, що відділення банку «Фінанси та Кредит» не повертає кошти своїм вкладникам.
За коментарем ми звернулися до начальника відділення Валентина Потапенка.
Валентин Віталійович пояснив, що на сьогоднішній день в установи є певні фінансові труднощі, які вирішуються на рівні акціонера:
— На початку року ряд банків проходили стрес-тестування. «Фінанси та Кредит» узяв на себе зобов’язання підігнати свої показники до необхідних нормативів. Акціонер проводить роботу в цьому напрямку.
Як розповів начальник кобеляцького відділення, наразі видача коштів вкладникам здійснюється через пластикову карту. Але на зняття коштів установлені ліміти: до 5 тисяч гривень на місяць, одна тисяча в день. При безготівкових розрахунках — до 15 тисяч. Із кожним вкладником банк працює індивідуально, домовляючись про повернення їх депозитів.
— Узагалі, банк прохає клієнтів іти на зустріч, щоб зберегти фінансову установи, — продовжує Валентин Потапенко. — Тим паче, що Національний банк також допомагає нам у цьому. У лютому та червні нам були перераховані два транші для стабілізації ситуації.
Щодо незадовільної роботи банкомату, Валентин Віталійович повідомив, що не завжди є можливість заряджати його коштами. Гроші можна отримати через каси протягом робочого дня.
— Та є можливість зняти кошти в банкоматах інших банків, — наголосив начальник відділення. — Пенсіонери та клієнти, які отримують на карту заробітну плату, можуть користуватися цими послугами без комісій. З приватних карток комісія знімається і в наших, і в банкоматах інших банків. Клієнти, котрі отримують відсотки з депозитів, без комісій не знімуть кошти. Та наголошую, що за перегляд балансу по рахунку в банкоматах інших банків із усіх клієнтів знімається комісія три гривні.
На завершення Валентин Потапенко зазначив, що установа проводить усі платежі без затримок. Кошти зараховуються адресатам наступного робочого дня.