Чимало жителів району нині переймаються проблемою підписання нових договорів із газопостачальними організаціями.
Люди йдуть чи їдуть у газову службу, займають черги, роблять копії документів. Та самі газовики радять не поспішати і не створювати зайвого ажіотажу.
Петро Маник, керівник міжрайонного підрозділу ПАТ «Полтавагаз», стверджує, що проблеми із перезаключенням договорів з населенням не існує. За словами Петра Васильовича, більшість громадян сприйняли повідомлення про створення нової організації, яка займатиметься постачанням газу для населення, спокійно. У газовій службі не зафіксували черг чи інших ознак ажіотажу. Та все ж деякі жителі міста й району гарячково роблять копії паспортів, ідентифікаційних кодів та інших документів і поспішають у газову службу. За роз’ясненням щодо нової ситуації звертався до газовиків і депутат Полтавської обласної ради Анатолій Шкарбан.
Петро Маник пояснив:
— Згідно із Указом Президента України «Про ринок природного газу», НАК «Нафтогаз України» був розділений на дві структури. Одна займається виключно постачанням газу, інша — транспортуванням, експлуатацією газопроводів та відповідних споруд. У всіх областях була проведена реорганізація. У Полтавській області працюють дві структури: ПАТ «Полтавагаз», підрозділ якої в Кобеляцькому районі і очолює Маник, та ТОВ « Полтавагаззбут». В області новою організацією керує Григорій Перерва. У Кобеляцькому районі функціонує міжрайонний відділ із постачання газу. Його очолила Тетяна Ніколаєнко. Саме з цією організацією і потрібно заключати нові договори. З усіма юридичними особами, тобто з підприємствами, бюджетними установами й бізнесменами, вони вже підписані. З населенням — ні. Справа в тому, що нова структура має на території обслуговування 25 тисяч абонентів. І підписання договорів із такою величезною кількістю людей потребує багато часу. Зараз цей процес триває. Співробітники газопостачальної служби ходять по домівках абонентів і пропонують підписати новий договір. Проте старі договори продовжують діяти. Ніхто нікого від газопостачання від’єднувати не збирається. Так що, спокійно платіть за спожитий газ і чекайте працівників нової служби. Як правило, робити копії існуючих документів необхідності немає. Вони є в нашому архіві і наші працівники самі роблять ксерокопії. Бувають поодинокі випадки, коли не вистачає якогось документа. Але такі проблеми виникають не більше, ніж у 5 відсотків абонентів. І все це спокійно вирішується у робочому порядку.
Також Петро Маник роз’яснив, чому працівники газової служби з’ясовують у громадян, чи не перейшли вони на альтернативні види опалення. Він сказав:
— Уявіть ситуацію. Абонент споживав 400-500 кубометрів газу в місяць. Аж раптом почав спалювати лише 50 кубів. От ми й виясняємо, чому відбулося таке зменшення споживання. Якийсь спеціальний документ заповнювати не потрібно. Достатньо лише повідомити нас, що ви перейшли на опалення дровами чи електроенергією. І все.
Відповідну заяву про перехід на альтернативний вид палива можна написати вдома і передати працівникам газової служби.