Вхід | Реєстрація

Як підгоряни сільського голову від тюрми рятували (оновлено)

Як підгоряни сільського голову від тюрми рятували (оновлено)

У четвер 10 грудня в Кобеляцькому районному суді був винесений вирок Анатолію Няйку.

Нагадаємо, що 5 лютого цього року співробітники обласної прокуратури та Служби безпеки України затримали підгорянського сільського голову Анатолія Няйка. Йому інкримінували діяння, передбачені частиною 3 статті 368 Кримінального Кодексу України «Одержання хабара в особливо великому розмірі або службовою особою, яка займає особливо відповідальне становище».

Вирок  Анатолію Няйку винесли сьогодні о 14-й годині. Рішення зачитала суддя Наталія Рожкова. Згідно вироку суду, обвинуваченого визнали винним за частиною 3 статті 368 Кримінального Кодексу України. Йому призначене покарання у вигляді позбавлення волі строком на 6 років з позбавленням права обіймати посади в органах місцевого самоврядування на строк 3 роки з конфіскацією всього належного йому майна без спеціальної конфіскації. Також Няйка позбавили сьомого рангу четвертої категорії посадової особи місцевого самоврядування. Запобіжний захід, до набрання вироком законної сили, був змінений із домашнього арешту на тримання під вартою. Строк покарання рахується з 10 грудня цього року.

Ні Анатолій Няйко, ні присутні в залі люди, які зібрались на його підтримку, не погодились із рішенням суду. Адвокат обвинуваченого пообіцяв подати апеляційну заяву.

Спершу прихильники Няйка, очолювані Миколою Антоновим, перекрили виїзд із подвір’я суду, щоб екс-сільського голову не перевезли в райвідділ. Вони вимагали, аби Няйку змінили запобіжний захід на домашній арешт, доки апеляційний суд не перегляне його справу. Потім люди відправились блокувати дорогу Р-52 неподалік від повороту на Підгору. У такий спосіб вони прагнули привернути до себе увагу громадськості. Після більш ніж двохгодинного блокування, протестуючі домовились із співробітниками поліції про зустріч з обласним прокурором і розійшлись по своїх домівках.

Детальніше читайте в тижневику ЕХО №51 від 18 12. 2015 року та дивіться на каналі Ютуб.






Автор: Олександр ДІДЕНКО


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Опаньки / 10 грудня 2015, 21:39
Селюки хотіли повторити Врадіївку. А болт їм на вісімнадцять. Врадіївка була потрібна кукловодам міжнародного масштабу.
А тут якийсь толя ...і коля.
2. zaza / 11 грудня 2015, 00:11
Та певно що радіє,я думаю в першу чергу Пастухов,який це все заколотив.А біля суду люди збиралися,вибачти не "провести" бо це слово якось асоціюється з чимось трішки іншим.А на акцію протесту,проти вироку.
3. Слоник / 11 грудня 2015, 00:27
Чоловік він не поганий,але вляпався в негарну історію.Хай дякує Колі за свою неволю,це він спрямував його прямо до в"язниці,підставив Толю.Тепер пізно репетувать-закон суровий.але це закон.
4. турист / 11 грудня 2015, 06:44
3.1111 гостя
« (А В КОГОСЬ ЦЕЙ ДЕНЬ радісний....)»

Це ви про прокуратуру?Чи про районного нарколога?Бог їм суддя...А взагалі-то шкода "бригадіра",нормальна людина.
6.Слоник
«.Хай дякує Колі за свою неволю,це він спрямував його прямо до в"язниці,підставив Толю.»

Та причому тут Антонов,просто хлопцям після подій на майдані,в якому вони брали безпосередню участь трішки зірвало кришу,вони втратили пильність,ляпали зайвого,"наїзджали" не на тих,в підсумку получилося:"за що боролися,на те й напоролися".
5. Валентина / 11 грудня 2015, 12:39
Оце і боротьба з корупцією і справедливі суди .Цей буде сидіти , а Голтвянський буде поновлений на роботі , буде закрито провадження за відсутністю складу злочину.
6. syperreset / 11 грудня 2015, 18:37
А хто був у няйка адвокат, казали наш Кобеляцький вроді. Я тоже з багатьма людьми на вихідні спілкуюся у Кобеляках і вони поділяють більшість висловлених тут Слоником, Миролюбом, Спостережливим та іншими адекватними дописувачами думок.
7. Трампампам / 11 грудня 2015, 18:41
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
25.Спостережливий
«Подивимося, як висвітлять подію "незаангажовані" ЗМІ. Якщо почне хтось плакати і згадувати, що Няйко на Майдані був, то не журналіст, а паскуда. »

Як у око вліпив. Недожурналіст Решетило вже про таке плаче.
8. Наталья / 11 грудня 2015, 22:21
Если вы все такие "умные",то почему же пишите под псевдонимами,боитесь открыть свое "истинное лицо".Город должен знать своих "героев"-"МИРОЛЮБОВ","СЛОНИКОВ","СПОСТЕРЕЖЛЕВЫХ"
9. Антон / 12 грудня 2015, 09:42
30.Наталья
«то почему же пишите под псевдонимами»

Що ж, ти дорогенька, свого прізвища не пишеш? Других закликаєш, а сама?
25.Спостережливий
«Так що не всі в Кобеляках майданулись.»

Як ви нелюбителі майдану/фанати Путіна дістали! Ми там стояли в тому числі для того, щоб ти, не боявся такі коментарі в інтернеті писати. В Росії, вже не одного інтернет-опозиціонера посадили і оштрафували - ти теж такого хочеш?
10. Петлюрівець / 12 грудня 2015, 12:23
33.Антон
«
Як ви фанати Путіна дістали! Ми там стояли в тому числі для того, щоб ти, не боявся такі коментарі в інтернеті писати. В Росії, вже не одного інтернет-опозиціонера посадили і оштрафували - ти теж такого хочеш?»

Правильно! Дістали вже і звідки вони тут в Кобеляках взялися ?Певно з мороку минулого , імперіі Зла-СССР, ім чужа ця земля, чужий наш народ і його страждання від московських окупантів.Яничари і манкурти погані...Хочеться ім русского міра божевільним сталіністам.
11. Петлюрівець / 12 грудня 2015, 12:46

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
12. Фігурант / 12 грудня 2015, 13:55
Так хто з адвокатів захищав обвинуваченого в хабарі Сільського голову ?
13. Наталья / 12 грудня 2015, 15:32
В отличии от вас,Антон,я не обливаю грязью человека,попавшего в беду.Это вы ,и подобные вам,судите человека,скрывая свои имена под псевдонимами. Как говорят в народе- "от сумы и от тюрьмы не зарекайся"!С каждым из нас может случится беда,так что нельзя радоваться чужому несчастью. "В чужом глазу соринку увидим,а в своем и бревна не заметим"- это как раз про таких как вы и говорят.И еще пару слов хочется сказать про наше "правосудие".Выносить такой приговор и улыбаться,зная,что калечит человеку жизнь,это просто бездушно!
14. Ігорьок / 12 грудня 2015, 17:32
49.Антон
«Не з кожним, розкрию секрет, якщо не ворувати і не брати хабарі, то ймовірність такого близька до нуля.
»

Ой не зарікайся!
15. Миролюб / 12 грудня 2015, 17:55

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
16. Миролюб / 12 грудня 2015, 17:56

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
17. Миролюб / 12 грудня 2015, 18:02
46.Антон
«Терентьэв, за слова що ненавидить мэнтов - год умовно.»

Забув тобі сказати, що у нас у Кобеляках при Решетилові, тобто при перших помаранчевих, збиралися сажати не за слова про міліционерів, а за те що люди чемно добивалися виконання законів України. Просто писали скарги прохаючи забезпечити виконання закону. Про це були статті і в ЕХО, щось називалося типу "Кримінальна психіатрія" можна пушукати в архіві тільки не памятаю який рік.
18. Миролюб / 12 грудня 2015, 18:06
49.Антон
«Не з кожним, розкрию секрет, якщо не ворувати і не брати хабарі, то ймовірність такого близька до нуля.»

Воно то так, але тут піднімалося й інше питання: чому по одному і тому закону за одне і те правопорушення одному дають 6 років, а іншого навіть з роботи не можуть зняти? Ось із за такого підходу і обурення получається.
19. Спостережливий / 12 грудня 2015, 19:20
54.Миролюб
«оно то так, але тут піднімалося й інше питання: чому по одному і тому закону за одне і те правопорушення одному дають 6 років, а іншого навіть з роботи не можуть зняти? Ось із за такого підходу і обурення получається.»

Ось тут я згоден із Миролюбом на 100 відсотків. Хоча давайте разом згадаємо епопею із Няйкои. Доки він був під слідством і навіть під час судових слухань, Анатолій Миколайович теж ходив на роботу і навіть брав участь у виборах. Суд лише на два місяці відсторонив його від роботи.
Я так думаю, що Миролюб та інші говорячи про вибірковість правосуддя мають на увазі справу колишнього начальника ДАІ Голтвянського. Але ж його судячи із публікацій в "ЕХО" теж відсторонили від керівництва, але із роботи не звільнили.
А далі нам доведеться почекати. Наскільки я пам’ятаю Голтвянський "проходить" по тій же статті ККУ, що й Няйко. Отже йому "світить" не менше "пятірочки" з конфіскацією. Дочекаємось вироку і дізнаємось чи вибіркове у нас правосуддя.
20. Мирянин / 12 грудня 2015, 21:15

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
21. Фігурант / 12 грудня 2015, 22:00
[[ЦИТАТА|40|Іван Іванович. Хотілось би почути: а який Ви бачите вихід з ситуаціі, яка склалася в краіні в цілому? Прохання:спробуйте роз’яснити без прокльонів, закликів патріотизму і т.п.Раціонально, думаючи холодною головою.]]
Шановний Іван Іванович ! Так краіна хвора, хвороба давня, виникла не після Майдану...Іде неоголошена війна Росіі проти Украіни і треба не повторити помилок минулого , коли Махно був в одній частині краіни , отман Зелений в іншій, а в Києві і не думали про необхідність міцноі арміі (крім С.Петлюри ) і не було єдності в політиків.В результаті російські більшовики накинули украінцям удавку...Нам потрібна зараз єдність , яке керівництво державою зараз не є, але потрібно нам гуртуватися навколо нього бо інакше російський чобіт буде знову топтати нашу землю.Час все вилікує...Нам же кобелячанам потрібно зосередитися на проблемі сміттєзвалища, задіяти всі фінансові можливрсті громади в т ч і самооподаткування ...
22. Миролюб 2 / 12 грудня 2015, 22:14

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
23. Мирянин я / 12 грудня 2015, 22:19
58.Мирянин
«Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом»

А мене за що? За те, що маци попросив?
24. Петлюрівець / 13 грудня 2015, 10:15
63.Степан
«е такы , як Ви поділили на класи людей .Коли говорять про еліту , то мене вивертає.Еліта в нас жуліки.А хто в нас став зірками , за яких кожен день мелють на ТВ? Вийшов на сцені пострибав і вже зірка , а потім цих зірок у владу , ами голосуєм.
»

Молодець Степан, не те що Миролюб іже с нім пєвци русского міра, які ненавидят нашу Державу !!!
25. Перехожий / 13 грудня 2015, 10:27

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
26. Милолюб / 13 грудня 2015, 12:36
Так елітою якраз і стали не аристократи а ті хто із грязі в князі. Хто украв хто відкусив від яугого пирога, хто комусь недоплатив та харобив і збагатився, а потім поліз в еліту. Настоящих аристократів винищили в 1917 та послідуючих роках. Тому дивно коли люди які власну мову не знають про якусь державність та національну гідність пишуть. Дивно тому що як сказав Чехов "Любо дорого послушать, когда дворник рассуждает о Бисмарке". Міг би навести Шевченка, але це набагато обидніше буде для нації.
27. тамара / 13 грудня 2015, 12:43
Ви знаєте я теж була на перекоритті дороги і дуже здивована тим що люди не розуміють винен все ж чи ні Няйко. Одне що всі твердять він хороший хлопець, трудолюбивий і все. А брав він цей хабар чи ні ніхто сказати не може. І ще цікавий момент. Люди перекрили дорогу щоб привернути увагу, а водії яким перекрили дорогу наскільки були невдоволені з побажаннями що дали ще більше. Якщо слова й побажання матеріалізуються то невдоволених перекриттям і побажаннями гіршого було ще більше. Чи не буде від такого перекриття наслідків як від майдану. Сидю оце й думаю.
28. Спостережливий / 13 грудня 2015, 13:40
[[ЦИТАТА|67|тамара| Чи не буде від такого перекриття наслідків як від майдану. Сидю оце й думаю.
Звичайно будуть негативні наслідки. Можливо й для самого Няйка. Не факт, що апеляція не накине йому ще рік-два. Хоча найімовірніше, що рік "скостять". А те, що Ви, Тамаро думаєте - це прекрасно. От тільки,робите це, як прийнято в українців. Спочатку утнули дурницю, потім про це подумали.
29. тамара / 13 грудня 2015, 14:11
Я не утикала ніяких дурниць, я й там була лише для того щоб подивитися а не перекривати дорогу. Адже всю правду по цій справі написав Філоненко в своїй статті. Там видно за що засудили. Мене інше непокоїть. Чому одними як стадом керують, інші спостережливі з кущів спостерігають, а треті взагалі ніяким чином своєх позиції щодо цієї справи не проявляють. Адже якщо він виний то хай несе покарання. Як не винний то доведіть перед судом а не перед бідними людьми які від зубожіння вірять в хорошого царя чи сільського голову (царька).
30. Миролюб 3 / 13 грудня 2015, 15:47
66.Милолюб
«Дивно тому що як сказав Чехов "Любо дорого послушать, когда дворник рассуждает о Бисмарке". Міг би навести Шевченка, але це набагато обидніше буде для нації»

Ну й наводь Шевченка, а не москаля Чехова.
31. Опаньки / 13 грудня 2015, 18:01
72.Alyona Shulika
«А ти знаєш, скільки грошей вже вкладено в цю сфабриковану справ»

Ууупс! Оце так поворот! Альона сонце, так хто гроші в цю справу вкладав, поясни публіці, ти ж знаєш навіть скільки. Бо я тупий не можу поняти кому нужно платити гроші за те, щоб посадили "бригадіра". Якийсь узнік совєсті чи граф Монте крісто виходить.
32. Alyona Shulika / 13 грудня 2015, 18:08
В мене таке враження, що половина людей, які тут коментують - це одноклітинні інфузорії туфельки... Як можна судити людей взагалі не знаючи їх і не розуміючи, що сталось і кому це було потрібно?! Ваші тупі коментарі зводять мене з розуму...
Чисто по суті, не будемо брати до уваги ці особи конкретно. По суті вироку - ЯК МОГЛИ ЗАСУДИТИ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВУ ЗА ВЗЯТКУ, ЯКА БУЛА НАДАНА ЙОМУ ЗА ЗЕМЛЮ, ЯКА НЕ В ЙОГО ВЛАСНОСТІ , А В ВЛАСНОСТІ ДЕРЖЗЕМАГЕНСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ??? ЯКЕ ВІДНОШЕННЯ МАЄ ГОЛОВА ЯКОїСЬ ПІДГОРЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖЗЕМАГЕНСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ? Ви дійсно тупі? Ви розумієте, що такі взятки даються людям, як то кажуть "покрупніше". І що якийсь нещасний сільський голова Підгорянської с-кої ради тут абсолютно некомпетентний!!!
33. Alyona Shulika / 13 грудня 2015, 19:55
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
і ще.... вибачте за нецензурну лексику, просто дивлячись на таких тварин - нічого покультурніше підібрати не можу.
Дивлячись відео, прошу звернути увагу на АВТОМОБІЛЬ МЕРСЕДЕС 8500, який так рвався проїхати додому, за кермом якого сидів наш МУЖНІЙ, ВІДВАЖНИЙ І КУЛЬТУРНИЙ працівник міліції Полонський Андрій зі своїм другом, в минулому теж МУЖНІЙ, ВІДВАЖНИЙ І КУЛЬТУРНИЙ працівник міліції Кириченко Олексій. Мабуть за надзвичайну культурність і мужність, яку ми бачимо на останньому відео, він вже і не працює в органах! Думаю,що того лисого чма, що був за кермом, теж скоро чекає така доля, якщо він продовжуватиме так нахабно себе поводити з жінками і з народом в цілому. Як тільки приїхало, було нище трави і тише води,а зараз сука пику свою роз"їло і ціни собі не складе. Ось люди звідки і взялось слово "ментяра", бо є нормальні люди, які працюють в міліції і вони є міліціонерами ( дякуємо начальнику міліції за допомогу), а є такі "ментяри", які як то кажуть за павичевим хвостом звичайну курячу сраку ховають!
34. Опаньки / 13 грудня 2015, 20:01
Опять з теми спригнула!
35. прихильник / 13 грудня 2015, 20:05
78.Alyona Shulika
«Дивлячись відео, прошу звернути увагу на АВТОМОБІЛЬ МЕРСЕДЕС 8500, який так рвався проїхати додому,»

Да-да-да ! І я замітив цього мерса. Він же каждий день під райотдєлом стоїть.
36. Alyona Shulika / 13 грудня 2015, 20:15
74.Опаньки
«Ууупс! Оце так поворот! Альона сонце, так хто гроші в цю справу вкладав, поясни публіці, ти ж знаєш навіть скільки. Бо я тупий не можу поняти кому нужно платити гроші за те, щоб посадили "бригадіра". Якийсь узнік совєсті чи граф Монте крісто виходить.»

багато будеш знати - зістаришся швидко! ти бачиш обгортку - а я знаю цукерку на смак. тому, поки ти її не покуштуєш - про смак мені з тобою нема про що говорити. і до речі,я говорила про гроші, які Антонов давав на допомогу...і не тільки Антонов. А ви мені "чешите" про те ск і кому платили за те, щоб "бригадіра" посадили...
37. Опаньки / 13 грудня 2015, 20:30
72.Alyona Shulika
«Люди,ви взагалі адекватні?! У нас тут мова йде про справедливість, а ви тільки про гроші й пишете...
А ти знаєш, скільки грошей вже вкладено в цю сфабриковану справу? Якби не Антонов,то було б уже все на дні...»

Так це шо Антонов справу сфабрикував? Альонушка ти ж сама про це пишеш. А щодо правопису мого, то це зауваження тоже є спробою спригнути із теми. По суті,по суті Альнушка
38. zaza / 13 грудня 2015, 20:35
Далі сільські обранці обговорили зміни до бюджету сільради. Бухгалтер Кунівської сільради відзвітувалась, що наразі перевиконання становить 120 відсотків. Тобто, на рахунку залишились 78 118 гривень. Депутати проголосували за виділення 2 тисяч гривень на оплату періодичних видань, 8400 — на принтер та монітор для працівників сільської ради.
Сесія КУнівської сільської ради(у нього боргів перед всіма,як блох):
На завершення депутати розглянули заяви від населення. Заяви стосувались отримання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства. У зв’язку з відсутністю вільних земель у сільській раді, заявників поставили в чергу. При цьому Віктор Варава нагадав, що серед орендарів, які обробляють кунівські землі, є один, котрий платить невчасно:
— Це Олег Пастухов, який уже тривалий час не сплачує за оренду. Після прийняття вами рішення на останній сесії, я написав лист із приводу цієї ситуації до земельного відділу. Можливо, землю, яку він орендує, можна буде роздати військовим. Та поки що відповіді з області немає.
39. Alyona Shulika / 13 грудня 2015, 20:51
77.Опаньки
«Якщо тОля не при ділах то чого він в те Агентство написав, що вільних ділянок немає. А для Колодочки -є. »

питання землі виноситься на порядок денний, на скликанні депутатів с-кої ради і виносить це не сільський голова, а землевпорядник. потім, рішення є чи немає землі приймає держземагенство. і на даний момент земля знаходиться на аукціоні, бо дерземагенство не надало її в право користування Колодочці, точніше, ні Колодочці, ні Пастухову! але не дивлячись на це, Пастухов зараз використовую цю землю без дозволу, тобто незаконно!!!
40. ІванГнатенко / 13 грудня 2015, 20:54
Читав, читав і після воплів Альони вирішив написати. Дійсно якщо навіть ваш Міняйко брав з того Петухова за те що дав йому 7,2 га землі яку нібито вони повині були обробляти разом, а обробляв сам Петухов навіть коли той Міняйко допомагав грошима це вже злочин, бо ти на службі у держави і такого допускати не повинен, а так це незакона винагорода. А якщо так як все у статті цього авторитетного видання то тим паче, бо вірно пише і спостережливий і інші до речі розумні дописувачі. Те що збирали гроші чи обрали селяни головою не є виправданням для Міняйка. Гроші зібрали бо просто ті хто допомагали вірні друзі й ті хто не останню копійку віддавав. А обрали того що можливо він мав і хороші риси, а можливо того що людей обманув обіцянками і цяцянками. Ви подивіться скільки ми обераємо президентів чи міських та сільських голів які потом стають божками чи пупами. Та навіть якщо йти по шляху олегчиної розповіді, що Держземагенство розпоряжялося землею, то хіба не можливо було сільському голові створити видимість відбирання винесенням рішень радою чи написанням самому лівих листів щоб схилити людину дати такі гроші. Лякає те що в державі хворою революційними ідеями здоровий глузд відходить до рівня сідниць. Подивіться чому переміг Янукович після Ющенка. Подивіться як гідно веде себе суддя на відео і як ведуть себе підпиральщики невинуватості Міняйка. Як вели себе на дорозі люди які її перекрили і які були невдоволені перекриттям. Порівняйте їх вирази обличчя, культуру розмови, поведінки і ви зробити висновок де одноклітині а де просто люди.
41. Перехожий / 13 грудня 2015, 21:41
А ви все чубитесь. Чубтесь, так і повинно бути. В інтернеті є інфо про те, що лєпший друг і защітнік свідомих Ходорковький зробив доповідь в Цюріхському університеті, яка називалась "Друзьям все, врагам закон"
42. Alyona Shulika / 13 грудня 2015, 21:46
91.ІванГнатенко
«Замовляти сільського голову якогось села думаю ніхто не буде.»

ти так думаєш, але це не факт!
91.ІванГнатенко
«Та з чого виліз цей долг шукачі справеждливості не цікавилися і не цікавляться. »

а ви спитайте в Пастухова, який підтвердив в суді що він дійсно винен був гроші!
43. ІванГнатенко / 13 грудня 2015, 22:19
Я двічі перечитав матеріал в газеті подивився відео ніде не має інформації що те що передав цей ваш пастухов це не хабар а долг. Він підтверджує шо це незаконо з нього вимагалося. Потом документи про які пишуть у статті про те щоб забрати землю у пастухова передати іншому, рішення які зробив ваш голова про цю землю які депутати не приймали підтверджує те що говорить Пестухов. А що замовляти голову не будуть то я переконаний. Даже в Кобеляках нікого не цікавить така посада, а щоб у селі. Якби так то його простіше можна було зняти. А так перевибори, зараз хто прийде до влади ніхто не скаже.
44. Alyona Shulika / 13 грудня 2015, 22:41
94.ІванГнатенко
«Даже в Кобеляках нікого не цікавить така посада, а щоб у селі. »

та повір, не все так просто...
45. Коровьев / 13 грудня 2015, 22:44
94.ІванГнатенко
«А так перевибори, зараз хто прийде до влади ніхто не скаже.»

"Подумаєщ, біном Ньютона". Я скажу. Прийде Антонов.
46. Антон / 13 грудня 2015, 23:00
Читаю коментарі, та дивуюсь. Шановні, ми живемо в невеликому містечку Кобеляки. Підгора, Бутенки, Білики, Сухинівка... по суті такі ж частини нашого міста, хіба що менше розміром. Всі ми чудово знаємо, як тут проводяться справи, хто кому заносить, за що, хто ким являється. Я знаю що творить Федя і чув розмови про оборудки Васі. Ви аналогічно знаєте про Васю і чули... Таким чином, ми знаємо хто такі всі фігуранти цієї справи. І, я впевнений, всим прекрасно відомо як проводяться земельні діла в районі. І абсолютно незрозуміло, як можна вірити, що "бідний" Няйко ніяких афер з землею не проводив. Та якщо, будь-якого сільського голову потрясти, там щось таке буде, просто не нагліють і ховаються. А от Няйко "зарвався", він і дехто інший побули на майдані і тепер вирішили, що за це їм можна грабувати район замість регіоналів. Не можна, ми там стояли не для того, щоб самі горласті сіли на місце ригів. А тепер комусь "підгорає", бо невже ж Няйко сам з землею крутив? Не сам, і цей чудово відомий хтось, суєтиться, щоб Няйко рота не розкрив, та не розказав багато іншого.
І хотілось би зазначити, що я не велиий знавець податкових ньюансів, але якщо мова йде про повернення боргу від Пастухова, то де в декларації Няйка ці гроші? Хай вибирає або корупція, або ухиляння від сплати податків. Де розписка про борг? А то непогано живе голова сільради - витяг з кишені 87тис. і дав просто так, карманні гроші, на цигарки носить.
І якщо так хочеться побушувати, так шановні, замість мутного Няйка є ще куча тем, наприклад уже ціла серія пограбувань та і вбивств в районі? В магазин вже відлучитись страшно, а ви тут за корупціонерів та багатіїв бідкаєтесь.
47. Слоник / 14 грудня 2015, 00:22
98.Антон
«Не сам, і цей чудово відомий хтось, суєтиться, щоб Няйко рота не розкрив, та не розказав багато іншого. »

Не розказав,як би розказав то не сів-це називається співпраця зі слідством.
48. Валентина / 14 грудня 2015, 09:36
Про що можна говорити , коли права громадянина у нас нічого не значать .Чому саме сільський голова може забрати земельну ділянку , на яких підставах? Чому не завжди чесні депутати можуть лишати людину права працювати на землі?А в нас це поголовно.Чому земельний відділ не дивиться , скільки в сільській раді вільної землі , яка зачасту заростає бурянами , а посилається на те , що сказав сільський голова.Подивіться , в Кобеляках Ісип з Галушкою поприватизували Ісипу на кожного члена сімї і далеко не по нормах , які передбачено , як так , що в Кобеляках дехто має по 50-60 соток , а дехто тісниться на шести.Із землею влада все творить не по закону , а з особистих інтересів і оті всі аукціони - то все блеф.А зараз оце місцеіве самоврядування .це формування знову місцевих князьків у вигляді мерів , сільських голів.Поки не буде відповідальності за порушення закону посадовими особами , ніякі високі зарплати не припинять корупції і хабарів , брали і братимуть , підвищуючи собі зарплати , щоб не красти.
49. ник / 14 грудня 2015, 11:05
Поїздка до прокурора нічого не дасть, а ось коли раптово запалає хутір пастухова, це буде сигналом іншим провокаторам
50. ІванГнатенко / 14 грудня 2015, 18:37
Оце вже конструктив. Тут і я згоден. Другого теж потрібно притягати за те що раніше давав частину від доходу. А щодо того що зараз відбувається скажу так: це ще не громадянська війна це війна політичних кланів під державницькими гаслами з використанням людського ресурсу шляхом манепулювання та вибірковогї подачі інформації щодо подій в яких задіяні люди. І хаос цей не зовсім хаос, бо є суди є первні органи і є крикуни демонократи. ХАОС ЦЕ Пустота, Порожнеча, Безвихідь.
51. гістьПРОПРО / 17 грудня 2015, 21:07

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
52. Тамара / 24 грудня 2015, 23:10
Все сьогодні почула що одна з жінок Анатолія була у гадалки яка сказала вийде він після апеляційного суду, але це буде в лютому того року.
53. Володар / 28 грудня 2015, 20:11
Я в суді чув буде 5 років.
54. Антилох / 28 грудня 2015, 20:44
145.Володар
«Я в суді чув буде 5 років.»

Правильно чув, тут "і до ворожки не ходи". Нах його і гроші тратити. Тут розвели балаган замість того щоб почитати ККУ. Стаття по якій його судили передбачає покарання від 5 до 10. Рожкова дала шість, щоб апеляційний не був без роботи і міг скостити до пяти.
55. турист / 28 грудня 2015, 21:13
146.Антилох
«Правильно чув, тут "і до ворожки не ходи". Нах його і гроші тратити. Тут розвели балаган замість того щоб почитати ККУ. Стаття по якій його судили передбачає покарання від 5 до 10. Рожкова дала шість, щоб апеляційний не був без роботи і міг скостити до пяти.»

Нах гроші тратити?Чудний,Апеляційний суд з таким же успіхом може впаяти "дєсятку на душу населения",як казав Жеглов.А за бабки вже точно рік скинуть.
56. Антилох / 28 грудня 2015, 21:25
147.турист
«
Нах гроші тратити?Чудний,Апеляційний суд з таким же успіхом може впаяти "дєсятку »

Ми один одного не зрозуміли. Пишучи про гроші, я мав на увазі ворожку чи гадалку. А на апеляційний, ясна річ, треба потратитися.
57. пенсіонермвс / 6 лютого 2016, 22:37
Я посмотрєл кіно. У нього слабая група поддєржки.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації